Géén boekingskosten
/Nederland/Noord-Brabant/Westerhoven/Vakantieparken Westerhoven/Vakantiepark Center Parcs De Kempervennen

Center Parcs De Kempervennen

• Animatie programma
  • Waterpark
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

Center Parcs De Kempervennen in Westerhoven is de plek voor actievelingen. Ga bijvoorbeeld raften, waterskiën of wakeboarden. Ook indoor is er van alles te beleven. Zo is er een snowcentrum waar je kunt skiën en snowboarden. Toch wel bijzonder in eigen land. Gelegen in een waterrijke omgeving op een half uurtje rijden van Eindhoven.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

4181 Reviews over Center Parcs De Kempervennen

• 4Timmermans05-12-2022

Weekend weg

Voor een weekend een huisje geboekt bij de kempervennen Huisje op zich redelijk Bedden echter zo hard als een plank en beddengoed zeer dun gelukkig eigen dekbedden bij anders was het kou lijden geweest.. Huisraad van de keuken is zeer minimaal en staat overal en nergens Geen afzuiging/ventilatie op de toilet wat eigen wel fijn is als er maar 1 wc is die uitmondt in de keuken Verwarming in het huisje is begrensd Aquamundo/zwembad in een woord KOUD!!! Het water is gruwelijk koud! Echt meer dan onaangenaam,maar uit het water is het ook koud… het zwemmen is hierdoor echt onaangenaam en maakte ook dat we eerder naar huis zijn gegaan. Center parcs is zolang ze het water en de omgeving in aquadome zo kouwelijk is voor ons niet voor herhaling vatbaar Het huisje lag ruim 10min van de aquadome een elektrisch karretje kost maarliefst 150,- voor 24u

• 3Activiteiten
    • 2Onderkomen
    • 6Eetgelegenheden
  • 6Cézanne Muller30-11-2022

Gezellig park, market dome belachelijk duur

Wij zaten in een vernieuwd huisje, wat modern ingericht en netjes was. Echter liet de schoonmaakploeg het wel af weten; hele stofwolken onder de bedden en bank, spinnen rag in de hoeken van ramen en muren. Market dome is ook één grote winst trekker; belachelijke prijzen voor eten en drinken. Pizza afgehaald, waaronder een pizza shoarma waar DRAADJESVLEES op zat?! Veel verbeter punten te vinden daar. Verder een gezellig en sfeervol park met een leuke aqua dome. Maar… neem een zak geld mee!

• 8Activiteiten
    • 7Onderkomen
    • 1Eetgelegenheden
  • 5Theo Latour29-11-2022

tegenvallend

2 persoons "vernieuwd" cottage geboekt inrichting cottage was anders als foto's bij boeking plastiek vloer in douche spiegelglad borden glazen e.d. in kast op 2 meter hoogte onder voordeur 2 cm ruimte dus tocht bij 3 daags diner arrangement bij sommige restaurants bijbetalen bij sommige gerechten bij receptie werden we afgescheept met foto's zijn standaard indeling kan anders zijn gourmet in cottage geboekt viel tegen hoeveelheid vlees was veel minder dan vorige keer dat we geboekt hebben eten was wel goed

• 4Onderkomen
    • 7Eetgelegenheden
  • 4V.d. hurck28-11-2022

Zwemmen in koud water en rillen !

Hoi . Wij dachten even fijn te gaan zwemmen . Dit viel even tegen al het water was veel te koud dit zijn geen temperaturen die je mag verwachten van een subtropisch zwembad. Inclusief bubbelbad. Zodra je uit het water gaat voel je de koude wind. Wij zijn dan nog volwassenen mensen , er waren ook mensen met baby's en kleine kinderen . Deze ouders klaagde steen en been in alle talen. Niet te doen zo koud voor de kids. Dat de energie kosten de pan uit rijzen oke. Maar daar zijn de prijzen voor te zwemmen wel al op aangepast ! Noem het gewoon zwem paradijs ipv. Suptropisch. Dan weten de mensen dit . En worden ze niet teleurgesteld.

• 7Brandon28-11-2022

Niet direct voor herhaling vatbaar..

Helaas niet echt het weekje waarop we gehoopt hadden voornamelijk door het "vernieuwde Premium" huisje.. bij aankomst bleek er al geen handdoeken pakket aanwezig te zijn. Nogal vervelend als je al onder de douche staat, pluspunt hierbij is dat deze wel direct 's avonds nog geleverd is. het grootste minpunt hiervan is nog altijd dat er op de badkamer een giga vocht (schimmel) plek aan het plafond zit. ook de kitranden van het bubbelbad waren zwart en 80% van de kitrand was gewoon gescheurd waardoor water verdwijnt onder het bad. bij aankomst het bad maar eens goed schoongemaakt aangezien deze niet geheel schoon was. 2e dag erachter komen dat de vaatwasser een storing blijkt te hebben (ook dit word alleen via whatsapp opgelost want telefonisch krijg je gewoonweg niemand aan de lijn). zwembadwater aan de koude kant vooral voor onze dochter van 16 weken oud. badmeester gaf aan een ander bad te proberen wat warmer was, waarvoor dank.

• 9Activiteiten
    • 7Onderkomen
    • 9Eetgelegenheden
  • 5Fam jansen26-11-2022

Vakantie kempervennen

Met name min punten bedden helemaal doorgelegen echt verschrikkelijk. De temperatuur van een sauna is normaal 90graden. Bij de vip huisjes kan de sauna maar tot 65graden, maar hij kan maar 25 min aan dus voordat de sauna op temperatuur is valt hij al uit. Als je iets niet kan leveren moet je het niet aanbieden voorkomt veel teleurstellingen. Ook is er een max aan temperatuur in de huisjes door de energie tarieven met als gevolg dat je in de kou zit. Ook staat er geschreven dat er geen risico is om buitengesloten te staan van je cottage, grote onzin. De sleutel zit wel om je pols dat klopt maar moet alles wel goed werken. Wij stonden buiten en de hond zat binnen. Receptie al gesloten uiteindelijk 2 nieuwe polsbandjes gekregen alleen wel zonder excuses. Dus voor ons geen kempervennen meer. Prijs kwaliteit waardeloos. Ook de bank was aan vervanging toe.

• 1Onderkomen
    • 8Eetgelegenheden
  • 9Robin Heijgen15-11-2022

Geweldig maar 1 flink minpunt

Afgelopen week een hele week verbleven in een premium Eden cottage (721). Echt een top huisje, probleem is wel dat je door deze ruimte en comfort niet zo snel meer in een “minder” huisje gaat.

Center parcs is top, zeker met kleine kinderen. Het bied alles. Supermarkt; restaurants, winkels, activiteiten. Zeer de moeite waard maar allemaal wel prijzig.

Voorheen altijd broodjes laten bezorgen aan de deur, maar voor 4,50 ga ik dat niet meer doen. Verder prima kwaliteit overal.

Flink nadeel: De zwemwater temperatuur is fors naar beneden. Als CP beweerd van niet jokken ze een beetje want ik ben al heel vaak geweest en het scheelt aanzienlijk. Als dit in het kader van milieu is, kan ik er nog inkomen. Ik begrijp dan niet helemaal waarom de omgevingstemperatuur wel erg hoog is. Wel echt een gemiste kans, voor mijn dochter van 11 weken was dit water echt te koud. Ik hoorde vooraf al verhalen hierover en ook in het bad klaagde men…

• 9Activiteiten
    • 9Onderkomen
    • 9Eetgelegenheden
  • 8Roelof10-11-2022

Wat een mooie bungalow (nummer 135) !

Vroeger gingen we altijd met onze kinderen en later met de kleinkinderen naar Center Parcs. We waren dit jaar 50 jaar getrouwd en hebben de kleinkinderen laten kiezen wat ze een leuk uitje vonden. Unaniem zeiden ze dat ze nog wel eens een keer naar de Kempervennen wilden. Zo gezegd zo gedaan. We hadden een geweldige 12 persoons bungalow (nr 135). Niet goedkoop, maar wel heel mooi, ruim en van alle gemakken voorzien. Het park op zich is niet veel veranderd tov jaren geleden. In het zwembad is wel het nodige veranderd, althans dat hoorden van de kleinkinderen. Ze hebben genoten in de Aqua Mundo! Wel jammer dat je op de Plaza, als je iets wil bestellen, in een vreemde taal wordt aangesproken. Je bent tenslotte in Nederland. Al met al een heel mooi weekend gehad in een fantastische bungalow!

• 8Activiteiten
    • 9Onderkomen
    • 7Eetgelegenheden

De, Eigenaar, 26-11-2022

Beste Roelof,

Wat goed om te horen dat u een fijne vakantie heeft gehad op De Kempervennen. Wij hopen dat u samen met uw familie een gezellig 50 jarig huwelijksfeest heeft gevierd.

Helaas hebben ook wij moeite om onze vacatures in te vullen, daarom werken er ook collega's uit het buitenland.

Wij hopen u snel weer terug te zien op ons park.

Met vriendelijke groet, Team de Kempervennen

• 7M.09-11-2022

meer veiligheid dmv stoplicht in het bandenzwembad

Fijn verblijf in de kempervennen. Eén opmerking wat betreft veiligheid wat betreft de glijbanen. Waarom is er in de glijbaan met die banden géén stoplicht. Zou veel leed besparen, wanneer men uit de glijbaan komt en uit die band wilt gaan en dat er dan een heleboel naar beneden komen. Zelf ben ik gelanceerd met mn kaak op de rand aan het einde van de baan. Was aan het uitstappen en toen kwamen er meerdere banden gelijk naar beneden...gevolg uit de band gevlogen op die gele rand. Gelukkig goed afgelopen, blauwe kaak en gevoelige tanden...enkele dagen pijn gedaan. Heb van de badmeester daar een coldpack gekregen.

• 8L09-11-2022

Super mooi park met gave glijbanen.

Mooi groot park met een fantastisch zwembad. De nieuwe glijbanen zijn echt super. Wat alleen teleurstellend voor onze kinderen was dat op zondagmiddag de Aqualoop pas om 15 uur open ging. Dit vind ik eigenlijk niet kunnen. Verder alles netjes. In de plaza vond ik het ook teleurstellend dat we in het Engels ons kopje koffie moesten bestellen. Dan ga je in Nederland op vakantie en kun je niet een kopje koffie in het Nederlands bestellen, want dan verstaan ze je niet. Jammer. Het huisje zag er netjes schoon uit en geheel compleet. Wel een mooi weekend gehad.

• 8Onderkomen

• SaunaNiet beschikbaar
  • WaterskiënBeschikbaar (1)
  • WaterfietsenBeschikbaar (1)
  • BoogschietenBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • BowlingBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Verwarmde zwembadenBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)
  • AquaparkBeschikbaar