Vakantiepark Center Parcs De Kempervennen

Vakantiepark Center Parcs De Kempervennen
8,3

• Activiteiten8,5
  • Onderkomen7,6

We hebben een aantal aanbieders voor Center Parcs De Kempervennen voor je op een rij gezet:

3005 reviews over Vakantiepark Center Parcs De Kempervennen in het Nederlands

Blijft altijd gezellig

Willeke, 22-4-2018
  • Onderkomen7

De sfeer is goed! Alleen de schoonmaak niet zo best, melding gemaakt over een mierenplaag maar daar is niks mee gedaan. Bij de snackbar laten ze rustig je bestelling 10 minuten staan voor ze het aan je overgeven, ze vergeten alleen dat je nog even 20 minuten naar je huisje moet lopen. Verder is het park super gezellig evenals de Market Dome.
Inge Zwaagman, General Manager, 24-4-2018
Beste Willeke. Zowel positieve punten maar ook negatieve punten. Dit is zeker iets voor ons om nader te bekjken hoe dit beter kan! Hartelijk dank voor de melding!

Super service!

Marja, 20-4-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Dit weekend hebben we een bungalow nr. 527 geboekt op de kempervennen. Bij aankomst bleek onze parasol stuk te zijn. En door het doorspoelen van een verstopte rioolbuis hadden wij een overstroming in de badkamer. Nadat wij dit gemeld hebben kwam binnen een uur Magdalena van het logistieke team om deze problemen te verhelpen! Super gedaan!

Fantastische vakantie gehad!

Liesenborghs Idoya, 19-4-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen7

Beste Centerparcs ervaring tot nu toe! Hierbij wat opmerkingen. Het zwembad is proper (ook de kleedhokjes) en je merkt de renovaties! We zijn ook één keer 's avonds gaan zwemmen maar het water was toen wel héél sterk afgekoeld. Zwembad vind ik wel klein als je kijkt naar de capaciteit van het park, het was druk terwijl het park niet volgeboekt was. Over de cottage: eerste keer 2-pers vip geboekt: de luxe badkamer is een meerwaarde. Het was properder dan ik gewend ben maar nog ruimte voor verbetering. De activiteiten zijn ook top en veel keuze! De natuur is zeer mooi en proper park! Rustig om te wandelen en te genieten! Over de market dome : ruime keuze in de winkels aan betaalbare prijzen, eten in Fuego en Nonna's was oké. Personeel: iedereen is vriendelijk en behulpzaam en de dieren zijn allemaal goed verzorgd!

Het was een zeer fijne vakantie, maar ik mij toch wat zorgen over de capaciteit van het zwembad als het park volgeboekt is.

Inge Zwaagman, General Manager, 21-4-2018

Beste Idoya,

Hartelijk dank voor uw review.

Wat fijn om te horen dat uw vakantie naar wens is geweest. Erg jammer om te horen dat er ook wat negaieve punten zijn. Wij gaan deze punten doorgeven aan de betreffende afdelingen.

Wij hopen u snel weer te mogen begroeten op De Kempervennen.

Super, voor herhaling vatbaar!!

Smedts Jan, 19-4-2018
  • Onderkomen10

Center Parc De Kempervennen, een leuke vakantie gehad! Niets op aan te merken !
Inge Zwaagman, General Manager, 24-4-2018
Dag familie Smedts. Hartelijk dank hiervoor! Graag tot een volgende keer!

Zeer leuk en te herhalen waard!

Katleen De Boe, 17-4-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen7

Goedendag, ik ben Katleen De Boe. We logeerden met een groep in cottage 57. We gaan regelmatig naar Centerparcs. Dit op verschillende locaties. Het personeel bij Kempervennen was het vriendelijkst van alle parken die we reeds gedaan hebben. In de winkel werden we namelijk geholpen door een dame, Rietje genaamd, die als extra service de bikini van mijn dochter (die we juist gekocht hadden) genaait heeft voor ons. De bediening was supervriendelijk en als je personeel tegen kwam in het park zeiden ze vriendelijk goedendag. Dikke pluim hiervoor.

Mvg,

Katleen

Ontspannen weekendje

Imanieke, 16-4-2018
  • Onderkomen8

Voor de tweede keer in een jaar tijd op vakantie bij de Kempervennen. Vorige week nog last minute een weekendje geboekt, het is ons wederom goed bevallen.

We hadden een premium 6 persoons cottage (927) die netjes gepoetst was op een hoek lag met een mooi uitzicht op één van de kleine meertjes die zich op het park bevinden. Ons kindje vond het fantastisch om de zwanen en eendjes te kunnen voeren die bij ons huisje zaten. Ook het stapelbed viel goed in de smaak.

Zwembad is ook met jongere kinderen zeker een aanrader, vooral de glijbanen en de wildwaterbaan zijn een schot in de roos bij ons kindje. Ook de (vernieuwde) minigolf was super leuk, maar wel erg druk! Vriendelijk personeel in het zwembad.

Op de kinderboerderij was ons kindje bijna niet weg te krijgen bij het knuffelmomentje met de kuikens / konijnen / cavia's.

We hebben lekkere pizza gegeten bij Nonna's.

Het enige minpuntje voor ons was de gourmet schotels op zaterdagmiddag (12 .30) al uitverkocht waren in de supermarkt, wel even een tegenvaller als je er op hoopt 's avonds te gourmetten, wij zijn dan buiten het park boodschappen gaan doen om alsnog gourmet te kunnen doen.

Wij komen zeker terug, het was weer veel te kort, Kempervennen is echt een top locatie voor een gezellige vakantie met het gezin!

Heerlijk!

Annelique Offers, 15-4-2018
  • Onderkomen9

Het was heerlijk! We hadden een Eden premium cottage nr 707 gehuurd voor het weekend. Mooi licht huisje met goede bedden, bubbelbad en een fijn terras met vrij uitzicht. Het zwembad is erg leuk en voor kindjes is er genoeg te doen. We komen hier zeker weer terug!

Dag familie Offers!

Hartelijk dank voor dit mooie cijfer! Een 9! daar zijn wij heel blij mee!

Heerlijk huisje op een mooi park.

Conny, 15-4-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen8

Het was erg rustig in de week dat wij er waren. We hadden een huisje type Eden en dat beviel ons prima. Het was een eind van het centrum maar daardoor heerlijk rustig. Fijn licht huis en het bubbelbad is heerlijk.
Inge Zwaagman, General Manager, 17-4-2018
Dag familie Riconiti. U hebt genoten van onze Eden Cottages! Deze zijn inderdaad rustig gelegen aan de buitenzijde van ons park. En lekker gebubbeld in het bad! Goed om te horen. Graag tot een volgende keer weer!

Super fijne verlof gehad !!

Beerden, 13-4-2018

Wij hadden een VIP cottage 369 6personen

Zeer ruim cottage ,netjes , gezellig aan te meer waar onze mannen konden vissen

Drie badkamers waarvan één met bad/brubbelbad anderen met douche één heeft de sauna

Elke morgend hingen de ofwel croissant s,keizers,pistolet of sandwiches aan de deurklink super vers 😋

We hebben er ook genoten van de restaurantjes ..top!

Kids hebben zich reuze geamuseerd met hè raften ,high adventure parcours ,voetballen vissen, tennissen,minigolven ,....

Zoveel te doen met telkens leuke wandeling door het autoluwe park ...

Zeer leuke tijd gehad in Kempervennen !

Best gast!

Heel hartelijk bedankt voor deze fijne review. Goed om te horen dat u van de accommodatie en het park genoten hebt! Wellicht zien we u snel weer!

Megacoolesuperfantastische vakantie 👍

Fam. Lambregts Rene, 13-4-2018
  • Onderkomen10

Van 9 tem 13 april in Centerparcs de Kempervennen geweest (tweede keer). We hadden Cottage 52, voor 8 personen. Propere cottage. Bij aankomst Dolce Gusto cupjes dus direct verse koffie. 👍. Opgedekte bedden, prima cottage voor rolstoel. Al wat we nodig hadden was aanwezig. Veel sfeer, en activiteiten. Met eigen rolstoel in zwembad. 👍 👍. Vooral de wildwaterbaan was in trek bij klein en groot. We kregen ook een speciaal kaartje voor rolstoelgebruikers om onze auto op het park te laten staan. Supermagafantastische vakantie. En aanrader voor iedereen. Wij komen zeker nog terug.

Dag familie Lambregts!

Wat een Megacoolesuperfantastische review! Hier zijn wij erg blij mee!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Center Parcs De Kempervennen in Westerhoven, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Center Parcs De Kempervennen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Center Parcs De Kempervennen scoort een 8.25 uit 10 op basis van 3056 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: