Vakantiepark Center Parcs De Kempervennen

Vakantiepark Center Parcs De Kempervennen
8,2

• Activiteiten8,5
  • Onderkomen7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Center Parcs De Kempervennen voor je op een rij gezet:

3124 reviews over Vakantiepark Center Parcs De Kempervennen in het Nederlands

Met jonge kinderen

Oud, vies en smerig

Nagtzaam
20-9-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen2

6 pers premium huisje geboekt. Nog steeds geen idee wat er premium aan was. Wel was het erg vies, niets was schoongemaakt. Vloerbedekking smeekte om vervanging, schilderijen waren al half vertrokken, badkamer en wc bedelden om een flinke scheut chloor, de kasten hingen met plamuur en kauwgum aan elkaar, alles was Vies. En het stonk ongelooflijk naar rook. Deze geur was zo doordringend en zat overal in, die krijg je niet weg na een week alles luchten. Geen horren voor de ramen maar daardoor wel een landschap van platgeslagen diertjes op de muren en plafonds. Het zou een autovrij park moeten zijn maar er wordt de hele week met auto's over het park gecrosst. Alsof mindervalide mensen ook met hun auto door de Efteling zouden moeten rijden om vooruit te komen. Er zijn tegenwoordig, net zoals op de meeste parken, genoeg manieren om het even zonder auto te redden. plaza was erg lawaaierig. Waterskicentum was Top! Hier erg vriendelijk

Inge Zwaagman, General Manager, 21-9-2018

Beste Familie Nagtzaam,

Dit vinden wij heel vervelend om te horen dat uw verblijf totaal niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. Wij gaan uw opmerkingen doorgeven aan de betreffende afdelingen.

Rustgevende vakantie - perfect voor het hele gezin

Joren Marynissen
  • Onderkomen8

+ moderne cottages

+ ruim aanbod aan activiteiten

+ prachtige natuur

+ dichtbij Valkenswaard en Eindhoven

- Zwembad was wat vuil

Monique bijvank
  • Onderkomen8

Wij waren ter gelegenheid van het 40 jarige huwelijksdag van onze ouders een weekend naar kempervennen . Wij hadden 2x een 6 persoonshuisje waarvan de muur open kan zodat je 12 persionshuisje hebt wij hadden huisje nr 809 en 810 Super waren ze ! Ze waren net klaar met poetsen terwijl wij aankwamen dat was op zich wel heel leuk dat de schoonmaakmedewerkers onze ouders feliciteerde omdat ik stiekem had geregeld dat de huisjes versierd werden . Eenmaal binnen waren we echt onder de indruk zo netjes en leuk het huisje was ingericht. Ook tijdens de dagen dat we uit eten gingen werden we vrolijk van het personeel . Centerparcs het park kempervennen kun je trots op zijn ! Ons zie je in ieder geval zeker terug !!

Bungalow.net

Fantastisch park op enkele minpunten na

bijou04
  • Onderkomen9

We verbleven eind augustus in een Eden premium cottage.

De schoonmaak kon beter, fornuis was nog vettig, bad en douche nog haren van vorige bewoners, vloer niet proper, hoekzetels pasten niet meer in elkaar...

Ik heb de cottage zelf opnieuw gepoetst (het water was nadien bruin, dus echt heel vuil)☹️

Het eten in evergreenz was heel gevarieerd en lekker.

De aquadome was goed maar de omgevingstemperatuur en het water mocht wat warmer.

Cottage vergane glorie, verders leuk park

Fam Zwiers
18-9-2018
  • Onderkomen3

Begin September een week verbleven in een VIP cottage (266)voor 4 personen. Cottage hoog nodig aan renovatie toe. Jammer dat sommige gasten zo onzorgvuldig omgaan met de gehuurde cottage (bv koffie zat op het plafond van de huiskamer). Ik vraag me af of ze zo thuis ook omgaan met hun spullen? Echt vies . Via de app gemeld (super!) en samen met iemand schoongemaakt. Kregen netjes een fles wijn voor het ongemak. Zwembad leuk, vond het kinderbad aan de koude kant met 30 graden, zeker voor baby's. Buffet restaurant viel tegen (slecht bijgevuld, biefstuk zeer rauw gebakken). Verders leuk park waar veel te beleven is.

Zware tegenvaller dit keer in Viphuisje.

Hagendijk
17-9-2018
  • Onderkomen5

Bij aankomst fles wijn ivm 25ste reservering. Duits boek over 50 jaar centerparcs. Friendsvoordelen stelt niet veel meer voor.Onderhoudsdienst snel met oplossen problemen, alleen geen tv en geen internet kan gewoon tegenwoordig niet meer en dat is niet de eerste keer! Schoonmaak kan altijd beter. Vergeet binnenin de kasten niet. Weinig ruimte voor opbergen eigen spullen. Mis een kastje in de huiskamer. Broodjesservice stuk minder. Natte wasgoed kan je niet meer uithangen in de badkamer. Prijs kwaliteitverhouding voor VIP te hoog.wanneer komen er eens horren in de ramen? Spinrag ,doodgeslagen muggen , slecht bed, geen tv en WiFi, heeft ons doen besluiten om voor een andere organisatie te kiezen de volgende keer.

Beste famuilie Hagendijk,

Wat vervelend om te horen dat de bungalow niet naar wens is geweest. Dit is zeker niet de bedoeling. Wij gaan uw opmerkingen doorgeven aan de desbetreffende afdelingen zodat ze hier iets aan kunnen doen.

Er is Inderdaad een fikse storing op ons park geweest, in het weekend van 14 september Dit betrof de WiFi en de TV verbindingen. Heel vervelend!

Ook erg vervelend om te horen dat u een Friendscadeau heeft gekregen in de verkeerde taal. Onze excuses hier voor.

Gezellig gehad maar kan op veel punten beter

Judith Otten
16-9-2018
  • Activiteiten5
  • Onderkomen3

Net terug van 6 dagen kempervennen. Eigenlijk voor een hele week geboekt(8 dagen) maar we hadden behoefte om weer naar huis te gaan. 2 persoonshuisjes zijn erg klein maar voor een paar dagen te doen. Alleen met een grote Duitse herder erbij word het wat krap. Bij aankomst stonk het heel erg naar rook. Je moet wel betalen om een huisdier mee te nemen voor schoonmaak maar je huis stinkt wel naar rook en op sommige plekken ook niet schoon. Hele tijd raam open om frisse lucht binnen te krijgen. Na 2 dagen toch klacht in gediend en daar is goed op gereageerd. Houskeeping kwam gordijnen, matrassen en beddengoed weg halen en kregen alles schoon en fris terug. Er hing toen nog een klein beetje rook lucht maar dat was te handelen. Zelfs de schoonmaakkosten doe we voor de hond betaald hebben terug gekregen in coupons. We zijn eerder weggegaan omdat we eigenlijk verplicht werden dit weekend geld uit gegeven omdat tv en wifi het niet deden.

Beste Judith Otten,

Wat vervelend om te horen dat de bungalow bij aankomst niet goed schoon was. Fijn om te horen dat de Housekeeping het probleem goed heeft opgelost.

Er is inderdaad een flinke storing op ons park geweest, In het weekend van 14 september Dit betrof de WiFi en de TV verbindingen. Heel vervelend!

Voor de volgende keer als u naar De Kempervennen gaat probeer eens een Eden bungalow. Deze zijn een stuk ruimer opgezet.

Wij hopen u snel weer te mogen begroeten op De Kempervennen

Volgende keer een ander park

Sil
16-9-2018
  • Onderkomen5

Wij hadden een premium huisje 6 persoons.

De bedden waren prima en het huis qua grote wat goed. De muren zaten alleen wel onder de geplette muggen en andere beesten. Ook hebben 2 dagen geen tv gehad ivm storing op het park. Ons advies is de huisjes eerst beter laten schoonmaken en missch een keer wat betere meubels zou ook geen overbodige luxe zijn. 5 sterren vind ik niet waardig.

Beste Sil,

Bedankt voor uw reactie.

Naast positieve punten lees ik helaas ook wat negatieve punten. Erg vervelend om te horen. Wij gaan uw opmerkingen doorgeven aan de betreffende afdelingen.

Hier gaan we niet nog een keer naartoe.

T. Lepelley
15-9-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen3

Kamer ziet er absoluut niet zo gezellig uit als op de foto's. Televisie en wifi werkte niet. Vloer was vies, banken durfde we niet op te gaan zitten (oogde vies en oud) Zwembad was zelfs nu in september nog bomvol en er dreven veel vieze dingen in het water. Geen informatie boekjes in de kamer, moest telkens contact opnemen met klantenservice (op eigen kosten want.. geen wifi) Als je broodjes wilt bestellen 's ochtends moet je speciaal naar de supermarkt (moest ik via via achterkomen). Overal staat: pizza laten bezorgen! Maar nergens aangegeven waar, hoe en wat je kan bestellen etc. etc. Eerste avond uiteten bestelde kipsaté maar was kipdijfilet.. met veel vet en peesjes e.d. heel vies. De bediening daarintegen was wel enorm vriendelijk!

Inge Zwaagman, General Manager, 19-9-2018
Beste familie Lepelley. Inderdaad is er een fikse storing op ons park geweest, Het weekend van 14 september Dit betrof de WiFi en de TV verbindingen. Heel vervelend! In uw cottage had eigenlijk de informatie voorhanden moeten zijn voor wat betreft de catering en dergelijke. ik begrijp dat dit niet het geval was. Onze excuses hiervoor.

Nooit meer

Fam van B
15-9-2018
  • Activiteiten1
  • Onderkomen1

In aug 11 dagen verbleven met jonge kinderen en dit is eens maar nooit meer. Wat al vakes besproken is klopt: een enorme scheve kwaliteit/prijs verhouding. Wat ontzettend veel geld voor een vies, verouderd huisje en dat voor zoveel geld. Bij ons eerste huisje stond zeer verouderde bank, verhuisd naar het buurthuisje en daar na een nacht wederom uit gegaan vanwege forse lekkage. Beide huisjes waren zo ontzettend vies; met zeer verouderde vloerbedekking die echt te smerig voor woorden was. Ik snap niet dat Centerparcs deze huisje zo durft te verhuren voor dat geld.

Daarnaast is het park verder ook duur; voor alles moet je betalen en dan ook niet weinig. Mijn mening is dat je toch best wel activiteiten gratis kan aanbieden gedurende het verblijf.

Daarnaast is het eten ook echt slecht: buffet zeer slechte kwaliteit en Nonna’s net zo goed. Ik kan het echt niet aanbeleven

Inge Zwaagman, General Manager, 19-9-2018
Beste Familie van B. Dit vinden wij heel vervelend om te horen dat uw verblijf totaal niet aan uw verwachtingen heeft voldaan.

Bungalow.net

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Center Parcs De Kempervennen in Westerhoven, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Center Parcs De Kempervennen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.