Vakantiepark Center Parcs De Kempervennen

7.4Goed

• 7.9Activiteiten
  • 7.6Eetgelegenheden
  • 6.5Onderkomen

We hebben een aantal aanbieders voor Center Parcs De Kempervennen voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

Center Parcs De Kempervennen in Westerhoven is de plek voor actievelingen. Ga bijvoorbeeld raften, waterskiën of wakeboarden. Ook indoor is er van alles te beleven. Zo is er een snowcentrum waar je kunt skiën en snowboarden. Toch wel bijzonder in eigen land. Gelegen in een waterrijke omgeving op een half uurtje rijden van Eindhoven.

3686 reviews over Vakantiepark Center Parcs De Kempervennen

• 7Myrna20-02-2020

Fijn even eruit, maar......

1 x per jaar gaan wij een weekend naar CenterParcs. Dit jaar de Kempervennen. Het is een heerlijk park met van alles te doen. Echter wij zaten in een Eden VIP’s cottage. Mooi groot, maar wat een achterstallig onderhoud. Alle meubels, muren etc. waren beschadigd. Het huisje was ontzettend slecht schoongemaakt. Gewoon vies. Vlak achter Parkeerplaats C stonden huisjes die niet op de plattegrond waren aangegeven. Ontzetten oud en vervallen. Er zaten wel mensen in, volgens ons huisvesting voor de schoonmaaksters. Geen reclame voor het park.

• 9Activiteiten
    • 3Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in februari 2020

• 9Henriëtte van Gog15-02-2020

Afther sint weekend

Het was een geweldig fijn weekend. Alles was compleet . Super premium eden bungalow. Wat een ruimte hadden we daar . En het park was ook in een woord geweldig. Mooi versiert in de winter . Super gezellig

• 8Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in december 2019

• 1Sam13-02-2020

Spijt

Wij zijn een week verbleven in center parcs. We zochten een vakantiehuisje om de week te overbruggen ivm verhuizing. Achteraf gezien heb ik spijt van mijn keuze voor center parcs. Voor hetzelfde geld had ik een betere keuze kunnen maken bij een ander park, voor een mooier en netter huisje.

Minpunten Het is erg verouderd, stijl, apparatuur het huisje was ook vies (badkamer en keuken) Er is onderhoud nodig Er is weinig tot niks te doen als je een hond bij hebt Koud huisje, ook als alle radiatoren warm zijn

Pluspunt Mooi privé terras aan water

• 1Activiteiten
    • 1Onderkomen

Beste Sam,

Bedankt voor uw reactie. Wat vervelend om te horen dat uw verblijf op De Kempervennen, niet naar wens is geweest. Wij gaan uw opmerkingen doorgeven.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2020

• 8Jeffrey12-02-2020

#Louisa&Mara

Park heeft een leuke ligging, personeel is hardstikke vriendelijk! En vooral de activiteiten zijn harstikke leuk, voor jong en oud!

• 7Activiteiten
    • 7Onderkomen

Gereisd met vrienden in februari 2020

• 8Kitty Eggers11-02-2020

Voor herhaling vatbaar!

Wij zaten in een Vip huisje. Was volledig vernieuwd en luxe. Personeel op het park ontzettend vriendelijk. We hebben genoten van het ontbijtarrangement! Zeker voor herhaling vatbaar.

• 9Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in januari 2020

• 10Olga11-02-2020

Zeer zeker dat KV ons nog mag verwachten🥰

Een heerlijke week gehad bij KV met ons gezin,vele activiteiten voor zowel kinderen elke leeftijd,ouders en als gezin. Lekker gegeten in de gezellige restaurants met vriendelijk personeel.. Genoten van de natuurlijke omgeving met de rust tijdens de wandelingen met onze hond. Kortom een geslaagde vakantie voor ons allemaal

• 10Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden

Beste Olga,

Bedankt voor uw positieve review. Wat fijn om te horen dat u een fijne vakantie heeft gehad op De Kempervennen. Er is inderdaad genoeg te doen voor jong en oud. De natuur op en rond om het park is ook erg mooi.

Wij hopen u snel weer te mogen begroeten op De Kempervennen.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2020

• 9Karin De Clercq11-02-2020

Woonboot, een topper

Schitterende 4 dagen gehad op een woonboot in Kempervennen. Opgemaakte bed, broodjes aan de deur, een verjaardagskaart als welkom. Heerlijk. Alles netjes, een actuele inrichting, ruime badkamer, idem voor beide slaapkamers en kasten, leefruimte zeer aangenaam met zicht op de vijver. Een mega vrij en ruimtelijk gevoel. Voor herhaling vatbaar inclusief de dag activiteiten: paintball, escape room en VR. Een van de 3 VR spelletjes werkte niet. Spontaan werd 1/3 van het geld teruggegeven. Het personeel ̂, enkel heel oprechte mensen ontmoet die heel behulpzaam waren. Het ganse gezin was super tevreden, jullie mogen ons opnieuw verwachten

• 10Activiteiten
    • 10Onderkomen

Beste Karin,

Wat leuk om te horen dat u een fijn verblijf heeft gehad op De Kempervennen. De woonboot is inderdaad een bijzondere accomodatie. Er zijn inderdaad voldoende activiteiten te doen op het park.

Wij hopen u snel weer te mogen begroeten op De Kempervennen.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2020

• 8Jozef Dehouwer11-02-2020

Zalig

Mooie omgeving, Veel vogels, eekhoorns. Kleinkinderen waren dolenthousiast....dus wij ook.

• 8Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in februari 2020

• 5Ingrid11-02-2020

Blijft oude zooi. Prijs/kwaliteit is slecht

Prachtig centrum/zwembad en ligging maar de huisje zijn zo aftands. Wij hadden een “nieuw” huisje waarvan het bankstel (een lounge set voor buiten met stoffen kussens) al versleten was en de pannen allemaal losse handvaten hadden. Jammer dat we zoveel geld uit hadden gegeven voor de huur. Il wil niet weten hoe de comfort (oude) huisjes er van binnen uit zien, wij hadden een premium. Center parcs, jullie hebben prachtig concept, zorg dan dat de gasten waar krijgen voor hun dure huurpenningen. Het is niet dat het goedkoop is. Duurkoop is dus in deze ook niet altijd goed.

• 6Eetgelegenheden
    • 2Onderkomen

Beste Ingrid,

Hartelijk dank voor uw reactie. wat vervelend om te horen dat uw verblijf niet geheel naar wens is geweest. Wij gaan uw opmerkingen doorgeven aan de afdelingen zodat ze hier mee aan de slag kunnen gaan.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2020

• 5P.B09-02-2020

Jammer

De activiteiten voor de kids zijn goed de huisjes zijn sterk verouderd en de spullen die erin staan zijn aan vervanging toe!! We hebben lekkage gehad door een defecte kraan in de morgen de melding gemaakt echter kwamen ze om 23.00 uur pas langs om deze te verhelpen. We hebben heel het weekend afgewassen want De vaatwasser was stuk. Hier hebben ze niets aan gedaan het weekend dat we er waren. Het huisje was niet schoon eer de kruimels en haren van de vorige bewoners nog aanwezig waren! Kortom prijs kwaliteit verhouding loopt het voor mij nogal uit de pas!

• 5Activiteiten
    • 3Onderkomen

Beste P.B.

Wat vervelend om te horen dat uw verblijf niet naar geheel naar wens is geweest. Wij gaan uw opmerkingen doorgeven aan de betreffende afdelingen zodat ze hier mee aan de slag kunnen.

Gereisd met vrienden in februari 2020

283 tips over Vakantiepark Center Parcs De Kempervennen

• Menno, 18-08-2019

Pizzeria Pisa aan de leenderweg in Valkenswaard lekker en betaalbaar om af te halen of bij te eten. Heerlijke pizza’s tegen goede prijs!

• anoniem, 29-06-2014

Activiteiten op voorhand reserveren/muggenspray meenemen aangezien je midden in de natuur zit.fietsen huren of meenemen

• Josephine Bergwerf, 27-06-2014

VIP Cottage is zeer aan te bevelen, neem alleen voor de broodjes service beleg mee want dat krijg je er niet bij (voorheen wel).

100 vragen over Vakantiepark Center Parcs De Kempervennen

• Annika Huibers, 26-11-2019

Huisje 134

Heeft er iemand foto.s en ervaring met huisje 134

• Ma, 25-07-2018

Bungalow 348

Hallo, Wij zitten over een aantal weken in huisje 348. Weet iemand hoe de ligging is? Je kunt het op de kaart wel zien maar in het echt is het vaak toch anders? Aan water? Hoe lang lopen naar zwembad? Kun je in de zon zitten?

• monigue biesot, 08-06-2018

• BBQToegestaan

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Aantal cafés2

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer