Vakantiepark Center Parcs De Kempervennen *****

8,3

Weer vandaag5°-2°

• Activiteiten8,5
  • Onderkomen7,6

We hebben een aantal aanbieders voor Center Parcs De Kempervennen voor je op een rij gezet:

2959 reviews over Vakantiepark Center Parcs De Kempervennen in het Nederlands

Na thuiskomst wil ik alweer terug

Robert kok, 18-2-2018
  • Onderkomen7

Wat er allemaal te doen is. Teveel! :)

Bepaalde spullen voor in het huisje. Goed lezen wanneer je boekt wat wel of niet is inbegrepen

Ja ga dit jaar weer prachtig park

Monique biesot, 17-2-2018
  • Onderkomen10

Mooi net park gaan dit jaar zeker weer

Super verblijf

Waas, 15-2-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

Super huisje. Heerlijk ruim. 2 badkamers 1 met bubbelbad en douche. 1 tussen 2 slaapkamers met douche en toilet. Apart toilet in hal. Keuken met complete inventaris. Zeer ruime hoeveelheid servies. Super snelle service bij reparatie. Super vriendelijk personeel. Mooie ligging, rust in 1 woord heerlijk. Helaas nog een aantal auto's van gasten op het park. Jammer dat deze mensen niet de moeite nemen om auto op parkeerplaats te zetten!
Inge Zwaagman, General Manager, 16-2-2018

Beste familie Waas.

Bedankt voor de goede review.

Wij hopen u binnenkort weer te mogen begroeten op De Kempervennen

Fijn park in de Brabantse Kempen

Saskia, 15-2-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen6

Wij hebben een hele fijne week gehad in de Kempervennen. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Problemen werden voor zover mogelijk goed opgelost. Doordeweek was het heerlijk rustig in het park. Dat was vooral 's avonds in het zwembad heel fijn. Maar tijdens het weekend (tevens begin van de Carnavalsvakantie) kwam de grote drukte en was de rust helaas voorbij.

Wij hadden een 2p Premium cottage dichtbij de marketdome dat wel aan een opknapbeurt toe was. Zelfs voor maar 2 personen is de cottage erg klein en in sommige opzichten niet zo praktisch. De eettafel is eigenlijk te groot voor de ruimte en het keukenhoekje is piepklein. Op 1,5 gaspit koken was best een uitdaging en omdat in deze premium cottages geen vaatwasser aanwezig is, moet je zelf afwassen waar vrijwel geen aanrechtruimte voor beschikbaar is. Het afdruiprek was kapot en na twee keer geïnformeerd te hebben werd ons verteld dat ze al jaren geen afdruiprekken meer hebben. Voor zo'n klein keukentje is dat toch wel het minimale dat je nodig hebt aangezien je de eettafel moet gebruiken voor de natte vaat. Eén van de twee matrassen lag flink door wat nogal oncomfortabel was. Van het bad hebben we geen gebruik gemaakt omdat het er oud en versleten uitzag en ook de scheuren in de tegels en oude voegen deden nogal onhygiënisch aan. Een ander nadeel is dat er in de cottage vrijwel geen stopcontacten te vinden zijn waardoor we de waterkoker in de badkamer moesten zetten en om de broodrooster te gebruiken moesten we de tafel verslepen om hem niet op het bed te hoeven zetten. De ligging van de cottage was wel heel goed, op steenworp afstand van de marketdome, met als enig nadeel dat je 's avonds letterlijk kunt meegenieten van het entertainment, zelfs met de ramen dicht.

Het leuke van de Kempervennen is dat er een ottervijver is en als je geluk hebt mag je zelfs mee de omheining in om de otters mee te voeren. Ook de andere dieren van de kinderboerderij kunnen eenmaal per dag mee gevoerd worden. De gezellige dierenverzorgers vertellen graag over de dieren en maken de hele ervaring erg plezierig.

Op het park zijn veel watervogels aanwezig. Dat is over het algemeen heel leuk alleen werden we tijdens de laatste nacht een paar keer ruw gewekt doordat de ganzen middenin de nacht luid begonnen te gakken.

Groot nadeel van Center Parcs, en dat geldt ook voor de Kempervennen, is dat het heel erg is gericht op rokers. Ze hebben geen rookvrije huisjes dus het is als niet-roker maar hopen dat de stankoverlast in je geboekte cottage niet te erg is. Bij de ingang van de marketdome moet je door een gordijn van rook omdat de asbak precies bij de ingang is geplaatst. Dat vonden wij erg storend. Ik hoop dat Center Parcs net als andere bungalowparken ook rookvrije en huisdiervrije huisjes gaat aanbieden. Als wij de mogelijkheid zouden hebben een rookvrij huisje te boeken zouden wij veel vaker komen.

Net als in andere parken van Center Parcs laat de buitenverlichting op de Kempervennen veel te wensen over. 's Avonds doet het park donker en ongezellig aan. Verder vonden we dat er veel te veel auto's op het park stonden voor wat een autovrij park zou moeten zijn.

Wij komen zeker nog eens terug in de Kempervennen maar hopen dat de cottages dan wat verder zijn opgeknapt en dat er meer ruimte komt voor niet-rokers om van schone lucht te kunnen genieten.

Een fantastische beleving, een generatie verder

Fam. Beullens (712), 13-2-2018
  • Onderkomen10

Het was geleden van mijn eigen jeugdjaren in de jaren 90: een vakantie in Center Parcs. Maar wat een genot! Verrassend was de rust, desondanks het een schoolvakantie was. De cottage lag rustig, aan het water. De cottage (712) was perfect schoon, erg netjes gepoetst en verzorgd, tot in de details! Het park zelf was geweldig! Het heeft een natuurlijke uitstraling, maar de bossen, vijvers en paden zijn perfect onderhouden. Tal van leuke activiteiten, ook in de winter. Onze dochter heeft zich kostelijk geamuseerd, net als ik vroeger :-) het zwembad behoeft geen uitleg denk ik. Ook andere voorzieningen in de Centrale hal waren prima. Leuk winkeltje met best wel "normale" prijzen voor alles wat je nodig kan hebben. We hebben alle restaurants bezocht, en daarbij viel op hoe vriendelijk en attent de medewerkers waren. Ze hebben allemaal duidelijk hetzelfde doel: je een zeer leuke vakantie bezorgen. Genoten van de eerste tot de laatste minuut, ook als volwassene. We hebben meteen gezworen dat we dit zeker nog doen! Ik had aanvankelijk wat vooroordelen (zou te druk worden, vuile oude bungalow, te commercieel,...) maar vergeet dat allemaal! De bungalows zijn nog prima in orde, en het meubilair is mee met de tijd en biedt het nodige comfort. De drukte was nooit een probleem, het zwembad was niet te vol, nooit langer dan twee minuten moeten wachten aan een glijbaan of dergelijke. Altijd ook plaats gevonden in het centrale café. Wel best de restaurants op voorhand reserveren voor het uur dat je wenst te eten. Dat kan anders wel even wachten zijn (ging ontzettend makkelijk via de app!) Prijzen voor activiteiten en eten/drinken zijn best acceptabel, en zoals in eender welk ander restaurant of café. Alles bij elkaar een geweldige ervaring, die alle verwachtingen heeft overtroffen! En we zijn best kritisch hoor... Maar het was gewoon een geweldige ervaring! Bedankt aan alle medewerkers voor deze leuke beleving!
Inge Zwaagman, General Manager, 14-2-2018
Beste familie Beullens, heel hartelijk bedankt voor de lovende woorden. Als personeel van De Kempervennen doen wij er echt alles aan om onze gasten een prachtige vakantie te bezorgen en bij u is dat zeker gelukt! Nogmaals hartelijk dank en we ontvangen u graag een volgende keer weer!

Uitstekend

DHR van Vugt, 12-2-2018
  • Onderkomen10

Alles was netjes geregeld,sleutels lagen klaar konden al een half uur eerder in de bungalow.

Mooie vakantie gehad in luxe bungalow

Ruud en Jolanda, 12-2-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Luxe bungalow, Heerlijke vakantie, goed restaurant, vriendelijk personeel, leuke omgeving. Bezoek Eindhoven en markt Valkenswaard heel erg leuk. Goed zwembad en mooie omgeving om te wandelen.

Toppie

Reuvekamp, 12-2-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Alles was perfect,enigste minpuntje waren de mieren binnen,en dat voor een Eden cottage,verder was het toppie
Inge Zwaagman, General Manager, 14-2-2018
Beste familie Reuvekamp. Fijn dat u het goed naar uw zin hebt gehad op ons park. Hier hebben we natuurlijk veel miertjes maar het is niet de bedoeling dat ze bij u in de cottage komen natuurlijk. Onze Green Service dankt u voor de melding!

Geweldig

Sandy, 12-2-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen8

Geweldig park! Veel te doen en een mooi zwembad! Vriendelijk personeel

Genieten

Henriette, 12-2-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen5

Zwembad is de ultieme plek om te relaxen en te genieten, genoeg te doen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Center Parcs De Kempervennen in Westerhoven, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Center Parcs De Kempervennen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Center Parcs De Kempervennen scoort een 8.26 uit 10 op basis van 3007 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: