Vakantiepark Center Parcs De Kempervennen

Vakantiepark Center Parcs De Kempervennen
8,2

• Activiteiten8,5
  • Onderkomen7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Center Parcs De Kempervennen voor je op een rij gezet:

3081 reviews over Vakantiepark Center Parcs De Kempervennen in het Nederlands

Super midweek

van Bakel
20-7-2018
  • Onderkomen8

Via een mystery boeking terecht gekomen bij kempervennen. Eerste keer KV en in een woord een geweldig park. Een 2 pers. KV224 ,mooie ligging en een paar stappen van de market dome en het zwembad, toch een paar keer gelezen dat de huisjes vies zijn of waren maar in ons geval zeker niet,ze waren zelfs nog aan het schoonmaken toen wij er al waren. Genoeg te doen voor jong en oud.

Vriendelijk personeel en bij de receptie zeer behulpzaam. Het park ligt in een mooie bosrijke omgeving

Misschien een tip om de snacks iets langer open te laten dan het zwembad, ze hebben de zelfde sluitingstijd maar je krijgt best trek van het zwemmen😎

Een super midweek gehad en zeker voor herhaling vatbaar.

Geweldig park!

Jarne
20-7-2018
  • Onderkomen7

De Kempervennen is een prachtig groot park. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Het eten in de Market Dome was erg lekker en van heel goede kwaliteit. De cottage was in orde, enig minpuntje was misschien de properheid. Wij komen zeker nog eens terug!

Mega super

Inge
19-7-2018
  • Onderkomen9

Het was een pracht vakantie zowel voor jong als oud.zeker voor herhaling vatbaar

Wat wij een min puntje vonden dat er iedere dag auto’s door het park reden.

Beste Inge,

Bedankt voor uw reactie.

Wat fijn om te lezen dat u een Mega super vakantie heeft gehad op De Kempervennen.

Heerlijk ontspannen verblijf

Mw van der Heide In huisje 896
19-7-2018
  • Onderkomen8

Mooi en rustig park midden in de natuur. Leuke ( water)-activiteiten voor onze kleindochters en... zeer vriendelijk personeel

Beste familie van der Heide,

Bednakt voor uw bericht.

Wat leuk om te horen dat u een fijne vakantie heeft gehad op De Kempervennen.

Mooi park. Vies huisje

De meyer
18-7-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen1

Park was erg leuk, voldoende activiteiten

Kinderen hebben erg genoten.

Huisje was echter heel erg vies.. vloer lag vol met roet ( open haard? )

Al vaak centerparcs geweest, maar nog nooit zo’n vies huisje aangetroffen.

Beste familie de Meyer,

Bedankt voor uw bericht.

Wat jammer om te horen dat uw bungalow niet schoon was bij aankomst. Wij gaan uw bericht doorgeven aan de betreffende afdeling.

Super, dit jaar zeker nog een keer!

M.D. Slootweg
18-7-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen7

In juni met de twee kinderen verbleven in een Premium huisje (nummer 550). De ligging van het huisje was fraai en de inrichting meer dan compleet met vaatwasser, een Dolce Gusto (met "gratis" pads) en een 2e tv in een slaapkamer.

Het park is schitterend gelegen in de bossen rondom Valkenswaard. Helaas wel wat bomenkap geweest op het park, maar dat brengt dan weer wat licht en dus prima. Het personeel waardeert je als gast, waardoor je je welkom voelt. Het personeel in het zwembad is zeer alert op (kleine) kinderen die alleen lopen en dus zeer goed!

Wat was er niet goed? Tja, alles wat je onderneemt (activiteiten, uit eten, etc.) kost aardig wat extra, maar dat weet je van tevoren. Het eten in het buffet restaurant is de prijs helaas niet waard.

Beste familie Slootweg,

bedankt voor uw review.

Ik lees zo wel postive als negatieve punten. wij gaan met uw punten doorgeven aan de betreffende afdelingen.

• Onderkomen10

Neem waterschoenen mee voor als je wilt zwemmen in het meer👍

Heerlijk!

Fam. Hogenboom
13-7-2018
  • Onderkomen9

Wij zaten eerst in een andere cottage op het park, maar omdat we vlooien ontdekten, hebben we de receptie gebeld. Binnen een half uur hadden de medewerkers een andere, veel ruimere cottage, vlakbij de uitgang geregeld. Handig, omdat de kinderen door de week naar school moesten. We hebben al onze spullen ingepakt en verhuist en binnen anderhalf uur zaten we in cottage 326 voor 8 personen, terwijl we met zijn vijven waren. Heerlijk ruim en zonder vlooien! Hoewel we het altijd al heel erg prettig vinden bij Center Parcs, hadden we met deze fijne cottage helemaal een fantastische week. In december komen we weer!

Verouderd en slecht park

Martin
11-7-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen1

Een zwaar verouderd park, wij hadden een 6 persoons confort cottage.

We weten dat dit de minst luxe maar geen vaatwasser, alles verouderd, vlekken in het tapijt en op de bankstellen. En daarbij een vieze geur in het huis.

Het was geen pretje om hier je vakantie door te brengen, gemeld bij de receptie, we kregen netjes een ander huisje aangeboden.

Helaas was deze net zo slecht en toch maar gekozen om te blijven mits er een schoonmaker zou komen. Die hebben we helaas niet meer gezien.

Verder is het een mooi zwembad, dat is ook een van de pluspunten.

Het park is ontzettend duur voor wat het te bieden heeft, ik zou zelf nooit meer voor dit park kiezen.

In duitsland en frankrijk heb je veel mooiere parken.

Inge Zwaagman, General Manager, 13-7-2018

Beste Martin,

Wat jammer om te horen dat uw bungalow niet is wat u er van verwacht had. Hoe u de bungalow beschrijft zo hoort een bungalow er bij aankomst niet uit te zien. Wij gaan uw opmerkingen doorgeven aan de verschillende afdelingen.

Een zalige midweek in een prachtig park!

Marc H
11-7-2018
  • Activiteiten5
  • Onderkomen8

We hadden een Eden - cottage 770 - en waren positief verwonderd over de inrichting en de kwaliteit. WOW! Wàt een vakantiehuisje: de inrichting, de indeling! (Ja, die prijs betaal je wel.)

Eden betekent niet dat je automatisch de VIP-behandeling krijgt. Maar ik heb in die warme eerste week van juli de eigen sauna niet gemist. Evenmin als de broodjesbediening of de Wifi+.

De Wifi standaard volstaat... ervan uitgaand dat je niet naar Centerparcs gaat om de ganse dag op wifi te gaan. Alhoewel, beste CP, als jullie willen dat jullie gasten leuke dingen delen op sociale media, zullen jullie toch een tandje mogen bijsteken.

Heel effectief is de WhatsApp-groep. Bij het minste defect meld je het en je krijgt meteen respons. Geen telefonisch gedoe, geen mails... gewoon appen en je krijgt antwoord en de technieker komt langs. Sorry, CP, we hebben dit een aantal keren nodig gehad... maar zijn wel telkens goed geholpen.

De Kempervennen vinden wij een super park! Bijzonder leuk voor de fans van Centerparcs: je kan de oude PTT-huisjes zien én de woning van de oprichter/stichter van Centerparcs. Een park dus met een geschiedenis.

Daarenboven hadden we nog eens super goed weer... Wat wil je nog meer? Alle dagen buiten leven, eten, genieten,...

Even naar al die klagers over ongedierte: je zit midden in het groen: wat wil je? Bij aankomst was alles proper en dan open je een raam of 'de schuifpui/-deur' en dan komen insecten naar binnen. Wat wil je?

Inge Zwaagman, General Manager, 13-7-2018

Beste Marc,

Hartelijk dank voor uw reactie.

Wat fijn om te horen dat u een hele fijne vakantie heeft gehad op De Kempervennen. De Eden bungalows zijn inderdaad geweldig. Voldoende ruimte voor iedereen.

De WhatsApp service is inderdaad een uitkomst, hier blijven wij ook zeker mee doorgaan.

Wij hopen u snel week te mogen ontmoeten op De Kempervennen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Center Parcs De Kempervennen in Westerhoven, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Center Parcs De Kempervennen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Center Parcs De Kempervennen scoort een 8.21 uit 10 op basis van 3128 reviews.