Vakantiepark Center Parcs De Kempervennen

7,8

• Activiteiten8,2
  • Onderkomen6,9

Omschrijving
Center Parcs De Kempervennen in Westerhoven is de plek voor actievelingen. Ga bijvoorbeeld raften, waterskiën of wakeboarden. Ook indoor is er van alles te beleven. Zo is er een snowcentrum waar je kunt skiën en snowboarden. Toch wel bijzonder in eigen land. Gelegen in een waterrijke omgeving op een half uurtje rijden van Eindhoven.

We hebben een aantal aanbieders voor Center Parcs De Kempervennen voor je op een rij gezet:

3226 reviews over Vakantiepark Center Parcs De Kempervennen in het Nederlands

Leuke vakantie en veel te doen!

Mike,
12-12-2018
  • Onderkomen8

Het is een mooi park waar veel verschillende dingen te doen zijn. Er hangt een super leuke sfeer en de manier hoe ik ontvangen werd was erg vriendelijk.

Waarschijnlijk niet meer

A,h,
  • Activiteiten7
  • Onderkomen6
  • Activiteiten7
  • Onderkomen6

Wij waren er van 7 t/m 10 december.

Ook wij hebben naast ons een inbraak meegemaakt.

Ook daar zijn ze met een sleutel binnen gekomen, alles was weg, op het moment dat ze er ook met de auto vandoor wilde gaan , kwamen de mensen er net aan zodat ze dat hebben kunnen voorkomen..die dader is gepakt,de ander is niet gevonden.

Wij voelde ons daarna niet echt veilig meer.

Onze zoon van 9 was hierna heel bang.

We hebben er nog maar het beste van gemaakt.

Het park is wel mooi, was sfeervol in deze periode.personeel vd gamehouse was erg onvriendelijk.

Zwembad was mooi.

Na deze ervaring weet ik niet of ik hier nog wel naar toe zou gaan....

Fantastisch Sinterklaasweekend gevierd!

Alexa van de Sluis,
  • Onderkomen9

Wij verbleven in cottage 746 (8882542) Eden Premium huisje van 30 nov t/m 3 dec. Het huisje was geweldig, ver boven verwachting. Heel groot, licht, ruim, nieuw, sfeervol en van alle gemakken voorzien. Mooie open haard, heerlijk bubbelbad en mooie hoge plafonds en deuren. Het zwembad was ook heerlijk, veel hokjes voor gezinnen, leuke wildwaterbaan en veel kinderspeelplaatsen. We hebben heerlijk familiepizza gegeten bij Nonna’s. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Hebben pepernoten gebakken, bij de Sinterklaasshow en pieten disco geweest. En Orry kwam met een piet naar ons huisje om de cadeautjes te brengen op pakjesavond. Ze hebben ruim de tijd genomen en wisten over alle 5 kinderen iets te vertellen. Dit was een memorabel weekend! 🥰

Bungalow.net

Geweldig park en top service

Robert,
  • Onderkomen10
  • Onderkomen10

Wat een geweldig park en top service! De ligging van het park is midden in het bos, voor de kinderen een paradijs. De bungalow was schoon en voor ons gezin was het perfect. Het was de eerste keer op Center Parcs en we hebben voor de mei vakantie meteen weer geboekt.

Wat een drama

Tessa,
9-12-2018
  • Activiteiten5
  • Onderkomen7
  • Activiteiten5
  • Onderkomen7

Ik ben dol op centerparcs, maar deze keer was echt een tegenvaller, wat minder leuke ervaringen mee gemaakt ivm een kleine inbraak, daders zijn gepakt maar alsnog, het moet niet zo makkelijk kunnen, die nacht al geen oog dicht gegaan, volgende dag maar proberen het beste van te maken, om er vervolgens achter te komen dat je vanaf buiten af de deur kan openmaken terwijl je deur van binnen op slot zit met de sleutel nog in het slot gat! We zijn om half 1 snachts maar gaan inpakken, ik voelde me totaal niet meer veilig, bij de receptie aangekomen om half 2 ( na het opruimen van het huisje, ik laat het altijd netjes achter ) staat de maneger mij met grote ogen aan te kijken, ik was overstuur en stond half te huilen, hij zei niks en is vertrokken, ook geen bedankje dat ik na dit alles alsnog mijn huisje netjes achterlaat, dit vind ik persoonlijk heel onprofecioneel.

Ik ga nooit meer naar dit park, zwembad was ook geen 5 sterren waard.

Niet meer

Thoen,
5-12-2018
  • Activiteiten1
  • Onderkomen3
  • Activiteiten1
  • Onderkomen3

Door de weeks was sportsbar 17.00 dicht. Personeel onvriendelijk. Huisje verouderd. Veel lawaai rondom huisje. Blijkbaar moet alles doordeweeks worden bijgehouden. Echt duur die activiteiten. En in de wasserete gure types, wat niet uitnodigde voor gebruik. Valkenswaard was wel leuk gelukkig want de rest was echt niet leuk. Zwembad verouderd en water voor ligbad echt te koud. Dame vd receptie wilde ons niet verder helpen met welke huisjes er precies waren. Bah dat was echt een tegenvaller

Inge zwaagman, General Manager, 6-12-2018

Beste familie Thoen,

Wat jammer om te horen dat uw verblijf op De Kempervennen niet naar wens is geweest.

Graag zouden wij met u in contact willen komen. graag zouden wij uw gegevens per mail willen ontvangen. U mag uw gegevens mailen naar: kempervennen@groupepvcp.com

Super mooi weekend gehad met de kids en kleinkids!

Rc mastenbroek,
4-12-2018
  • Onderkomen8

Met Sinterklaas tijd geweest met kinderen en kleinkinderen. Geweldig !! Cottage nr 040

Inge Zwaagman, General Manager, 5-12-2018

Beste familie Mastenbroek,

Bedankt voor uw reactie.

Wat fijn om te horen dat u een fijne vakantie heeft gehad op De Kempervennen tijdens de Sinterklaas periode.

Wij hopen u snel weer te mogen begroeten op De Kempervennen.

Misschien tot een volgende keer

Elles Veen,
4-12-2018
  • Onderkomen8

We zijn op maandag 26 nov aangekomen goed door verwezen waar we moesten zijn é in huisje aan gekomen stonden de boodschappen al klaar verder een mooie park alleen het stromend water in het cottage was niet goed we hebben verder zeer genoten van de rust en de hond heeft ook zeer genoten we zaten in cottage 205 bad had een uur nodig om vol te lopen en water was ook niet heet verder alles naar wens

Inge Zwaagman, General Manager, 5-12-2018

Beste Elles,

Hartelijk dank voor uw reactie.

Wat fijn om te horen dat u een fijne vakantie heeft gehad op De Kempervennen.

Wat jammer om te horen dat het erg lang duurde voor dat het bad gevuld was. Wij gaan dit doorgeven aan de technische dienst zodat ze dit kunnen verhelpen.

Wij hopen u snel weer te mogen begroeten op De Kempervennen.

Heerlijk weekendje weg!

Jacqueline,
3-12-2018
  • Onderkomen9

Wij verbleven in bungalow 825. Het was schoon netjes onderhouden en luxe. De bedden waren goed de keuken heel compleet. We hebben heerlijk en gezellig gegeten bij Fuego en Nonna's de bediening was heel goed . Lol gehad in het mooie zwembad, ook daar was het schoon, aardig personeel. Het park was mooi netjes onderhouden. Het verbaasde mij wel dat er mensen zijn die het vertikken de auto op de parkeerplaats te zetten ondanks de meerdere briefjes op de auto, waarschijnlijk zijn dat ook dezelfde mensen die asociaal hun afval (het was vers)op de grond gooien en de platgeslagen muggen niet even van de muur halen. Het personeel doet hun best, hele aardige behulpzame mensen ook via de ap (heel handig) snel antwoord. We hebben het echt heel fijn gehad.

Inge Zwaagman, General Manager, 4-12-2018

Beste Jacqueline. Hartelijk dank voor deze review. Het auto verkeer heeft zeker onze aandacht. De flexibele aankomst- en vertrekdata brengen wel met zich mee dat er meer auto's rijden.

Maar zeker goed om te lezen dat u een Heerlijk Weekendje Weg hebt gehad! Graag tot snel weer!

Cathy Naulaerts,
3-12-2018
  • Onderkomen9

Voor mijn 40ste verjaardag een weekje Centerparcs geboekt. Dit doen we elk jaar in een ander park en dit jaar kozen we voor de Kempervennen. Verblijf nummer 2269034.

Wij verbleven in een 4-persoons Eden cottage nummer 816. Het huisje was tiptop in orde. Erg ruim, netjes, alles aanwezig en erg rustig gelegen. Meestal zijn de bedden wat doorgezakt maar hier was dat niet het geval. We hadden een kinderdekbedpakket gevraagd voor onze baby en die hadden we niet gekregen maar na een bezoekje aan de receptie kregen we meteen een pakket mee. Dit jaar voor het eerst kinderactiviteiten gedaan met de dochter van bijna 4 en die vond het geweldig.

Ik kan nog een heel boek schrijven over hoe fijn het was maar samengevat hebben we een super week gehad. Onze meisje vraagt al sinds we vertrokken zijn wanneer we terug komen.

We zijn nu al bijna de meeste parken geweest en Kempervennen zit in onze top 3. We komen zeker terug.

Bungalow.net

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Center Parcs De Kempervennen in Westerhoven, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Center Parcs De Kempervennen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.