Vakantiepark Center Parcs De Kempervennen

Kinderhotel
Vakantiepark Center Parcs De Kempervennen

• Activiteiten8,4
  • Onderkomen7,2

Center Parcs De Kempervennen in Westerhoven is de plek voor actievelingen. Ga bijvoorbeeld raften, waterskiën of wakeboarden. Ook indoor is er van alles te beleven. Zo is er een snowcentrum waar je kunt skiën en snowboarden. Toch wel bijzonder in eigen land. Gelegen in een waterrijke omgeving op een half uurtje rijden van Eindhoven.

We hebben een aantal aanbieders voor Center Parcs De Kempervennen voor je op een rij gezet:

3201 reviews over Vakantiepark Center Parcs De Kempervennen in het Nederlands

Prima

Ronny
16-11-2018
  • Onderkomen8

Mooie uitvalbasis om enkele mooie fietsroutes te maken.

Na onze fietsroutes lekker genoten in het suptropisch zwembad & plaza.

Geweldig

Fam.Haesaerts
  • Onderkomen9

Heel rustig park ,hebben zalig gewandeld.Huisje was tiptop in orde,zaten in 846.

Zeer mooi en verzorgd park,

Van aert liliane
  • Onderkomen8

Het is een groot park, lijkt ons ook leuk voor dekids

Een aanrader

VERNIERS
  • Onderkomen7

Dit park biedt heel veel mogelijkheden voor de kinderen.

Super familie weekend

Anne
  • Activiteiten9
  • Onderkomen7

We hebben een super familieweekend gehad. Iedereen heeft zich prima vermaakt op het park en bij de kidsclub.

De huisjes zouden wel energiezuinigere verlichting kunnen aanschaffen (led) in plaats van de (allemaal verschillende) spaarlampen die er nu inzitten.

Het was voor ons wel even zoeken waar we onze hybride auto konden ophalen. Dit blijkt alleen bij de receptie te kunnen, dat is wel jammer.

Aquamundo heeft hoge prijzen in de food court maar de rest is helmaal super! Wij hadden een kindercottage en een gewone cottage en we waren blij dat ze beide groot genoeg waren voor iedereen. Het blijkt dat de kindercottage 2 slaapkamers heeft met stapelbedden. Hierdoor was het niet handig als opa & oma bij ons in het huisje zouden slapen. Die konden gelukkig bij m'n zwager in het huisje terecht.

Inge Zwaagman, General Manager, 15-11-2018

Beste Anne,

Bedankt voor uw reactie.

Wat fijn om te horen dat u een Super Familie Weekend heeft gehad op De Kempervennen.

Wij lezen naast positieve punten ook wat tips deze gaan we doorgeven aan de betreffende afdelingen zodat ze hier iets mee kunnen doen.

Wij hopen u snel weer te mogen begroeten op De Kempervennen.

Ideale herfstvakantie met de ganse familie

Sandra
  • Onderkomen8

Opa kreeg voor zijn 80 ste verjaardag een weekje Kempervennen cadeau met kinderen in kleinkinderen. We verbleven in een ruime cottage voor 10 personen ( nr 380). Mooie ligging aan het water. Iedereen had een super week. We gingen met z'n allen fietsen in de prachtige omgeving. De kinderen ( 8,11,12 en 14) hadden de tijd van hun leven in het zwembad. Ook het sleeën ( zipfelbob) was een topactiviteit. Toffe kinderboerderij met veel dieren. Ook in de omgeving was er heel wat te beleven. Het was een week om nooit meer te vergeten en voor iedereen voor herhaling vatbaar. In de zomer willen we heel graag het waterskieën eens uitproberen :-)!

Inge Zwaagman, General Manager, 15-11-2018

Beste Sandra,

Bedankt voor de positieve reacte.

Wat leuk om te horen dat u met de hele familie een leuke en actieve vakantie heeft gehad op De Kempervennen. Waterskien is ook zeker een leuke activiteit om te doen. Ook hebben wij in de zomer een Aqua Park in het meer liggen.

Zien we u van de zomer weer terug?

heerlijk

Tanja van Dalen
  • Onderkomen9

we kwamen voor onze rust en hebben die ook kunnen krijgen, heel fijn park, enorm groot maar je kan er fijn wandelen.

net als in andere parken waar we al zijn geweest, is het mooi, schoon, goed onderhouden, duidelijke aanwijzingen

kortom voor ons zekers om terug te gaan , hetzij in Kempervennen of ontdekken naar de parken waar we nog niet zijn geweest

• Onderkomen10

We verbleven in een Eden huisje, aanrader! Wat een ruimte,meer comfort, betere matrassen, een vaatwasser, bubbelbad.

De kinderboerderij was favoriet bij onze kinderen, vooral de loslopende dieren vonden ze erg leuk. Ernaast is een speeltuin,voor iedereen dus wel wat Wils.

Fantastische vakantie!

Mirjam Adriaansen
13-11-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen8

Kempervennen is een heerlijk, kindvriendelijk park! Onze meiden van 4, 2 en 0 hebben het fantastisch gehad in het zwembad en met de shows van Orry! Wij hadden een Premium kindercottage en alles was aanwezig, op een paar krijtjes voor het krijtbord na... maar dat mocht de pret niet drukken! De meiden vonden het geweldig in hun kinderkamer met mooie verstopplek (kledingkast is een soort huisje waar ze in kunnen) en een tekening van Bing op de muur. En in de badkamer Woops... nogmaals super!

Wat ook fijn is, is dat wanneer je een klacht hebt (bij ons deed de lamp boven de eettafel het ineens niet meer) ze het dezelfde dag nog komen repareren. Top!

Inge Zwaagman, General Manager, 14-11-2018
Beste familie Adriaansen. Wat heerlijk dat de kinderen zo genoten hebben! En dat u daar weer van genoten hebt natuurlijk! Orry en zijn vrienden zijn ook inderdaad in de cottage te bewonderen. Leuk hè! Hopelijk zien wij u weer snel op ons mooie park!

Weekendje weg

Gijs Vaes
12-11-2018
  • Onderkomen6

Mooi park met leuk zwemparadijs en kinderboerderij. Kinderen hebben erg genoten. De marketdome is ook mooi en sfeervol. De huisjes zijn inderdaad wel verouderd en ruiken muf, maar hierdoor lieten wij het verblijf niet verpesten.

Bungalow.net

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Center Parcs De Kempervennen in Westerhoven, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Center Parcs De Kempervennen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.