Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Waalwijk

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Waalwijk

7.4Goed

Nederland, Noord-Brabant, Waalwijk

7.4Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Hotel-Restaurant Waalwijk voor je op een rij gezet:

303 reviews over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Waalwijk

• 7Gerard22-11-2020

Goed basic hotel

Prima locatie, lekker gegeten. Mindere punten zijn: douche gordijn, verlichting onvoldoende om te lezen.

Gereisd met partner in november 2020

• 8Joop Hollander07-11-2020

Was heerlijk ...

Makkelijk parkeren , en vriendelijk ontvangst, kamers zijn eenvoudig maar schoon en er heerlijk geslapen. De bar was open en hebben er gezellig gezeten.. vriendelijk personeel. Avondeten was prima .. plus ontbijt was ook prima ... zeker om nog eens een bezoekje te brengen..

Geachte meneer Hollander,

Bedankt voor het schrijven van uw leuke review. We waarderen dit zeer.

We proberen in deze tijd het voor iedereen zo fijn en gemakkelijk mogelijk te maken. Fijn om te horen dat u dit ook zo ervaren heeft. We zien u graag een volgende keer terug!

Gereisd met partner in oktober 2020

• 3Diana van der Stappen22-10-2020

Nooit meer

De kamer was echt slecht. Kapotte, gescheurde gordijnen! En de toilet stonk naar het riool. Het eten was redelijk, maar te duur voor wat ze geven. Het personeel is ronduit brutaal! Nooit meer naar n fletcher hotel!

Geachte mevrouw van der Stappen,

Bedankt voor uw feedback. We waarderen dit zeer.

Het punt wat u aangeeft over de rioollucht, had u dit aangegeven bij de receptie? Dan hadden we dit onmiddelijk voor u kunnen oplossen. We snappen namelijk dat dit zeker geen fijne geur is. Graag hoor ik van u waarom u het personeel brutaal vond. Klantvriendelijk is namelijk een van onze belangrijkte punten en zouden dan graag horen wat er anders kan. We proberen het in deze tijd het voor iedereen zo fijn mogelijk te maken. Jammer om te horen dat u dit niet zo ervaren heeft.

Hoop u ondanks uw slechte ervaring nog eens te verwelkomen.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2020

• 6Sandra22-10-2020

Ideale ligging maar kamers zijn toe aan renovatie.

Ligging van het hotel voor een dagje efteling is prima. Het eten in het restaurant heerlijk. Bediening restaurant vriendelijk. Kamers vloerbedekking smerig, douchegordijn smerig en de geur in de badkamer niet fijn. Bedden slapen lekker. Vloerbedekking zitten vlekken in en is echt niet meer van deze tijd. Deze hygiëne Kan je niet verkopen aan mensen die er veel geld voor betalen.

Geachte Sandra,

Bedankt voor uw review. We waarderen dit zeer.

Fijn om te horen dat het eten heerlijk was en het personeel vriendelijk was. Klantvriendelijk is een van onze belangrijkste punten.

Het klopt dat sommige kamers wat ouder zijn dan de rest. We staan dan ook op de wachtlijst voor renovatie. De vlekken in de vloerbeddeking heeft verder wat ons betreft geen invloed op de hygiene. We begrijpen dat dit er inderdaad niet netjes uit ziet maar er wordt door ons personeel elke dag hard gewerkt om de kamers zo schoon mogelijk te maken.

Hoop u nogmaals eens te verwelkomen.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2020

• 7Kevin03-10-2020

Goed hotel

We hebben twee nachten geslapen in Fletcher hotel Waalwijk omdat we een dagje Efteling hebben gedaan. Hotel is prima, kamers groot en schoon. Bedden zijn goed, alleen het personeel Heeft niet de vriendelijkheid van wat we gewend zijn bij Fletcher” Het zijn horken. Eten is erg lekker en zeker een aanrader!

Cheyenne, Hotelmanager, 06-10-2020

Geachte Kevin,

Bedankt voor het schrijven van uw review. We waarderen dit zeer. Fijn om te horen dat het hotel en het eten prima was en de kamers schoon waren. Ons personeel doet elke dag hun uiterste best om de kamers zo goed en schoon mogelijk achter te laten. Fijn om te horen dat de bedden ook fijn zijn.

Het punt wat u aangeeft over het personeel betreuren we zeer. We doen ons uiterste best om onze gasten zo goed mogelijk te helpen, jammer om te horen dat u dit niet zo ervaren heeft.

Hoop u graag nogmaals eens te verwelkomen.

Met vriendelijke groet,

Team Fletcher Waalwijk

Gereisd met oudere kinderen in september 2020

• 4Angela08-09-2020

Verouderd en het geld niet waard

Voor 140 euro voor een overnachting met ontbijt verwacht ik meer. Geen kamers met jaren '90 decor, geen vermoeid uitziende tapijttegels, geen badkamer met viezig douchegordijn. Dit hotel is hoog nodig aan een renovatie toe en tot deze is uitgevoerd kan deze prijs echt niet. Het voelt alsof je in een Formule 1 Hotel zit, maar dan minder goed schoongemaakt. De ligging is prima, redelijk dicht bij het centrum. En Waalwijk is verrassend mooi. Maar wellicht is er een beter hotel te vinden om ervan te genieten.

Cheyenne, Hotelmanager, 12-09-2020

Geachte Angela,

Bedankt voor het plaatsen van uw review. We waarderen dit zeer. Het klopt inderdaad dat sommige kamers wat ouder zijn dan de rest. We staan dan ook op de wachtlijst voor renovatie echter duurt dit helaas een tijdje. Helemaal in deze tijd gaat het voorlopig nog wel duren voordat we aan de beurt zijn.

Hoop u ondanks uw ervaring nogmaals eens te verwelkomen bij Fletcher Hotels.

Gereisd met partner in september 2020

• 5L. Van Ballegooijen14-08-2020

Verouderde kamers

Drie kamers via een voucher, bijbetaling omdat het als 4 sterren hotel genoteerd staat, daarnaast reserveringskosten per kamer in rekening gebracht. Geen bezwaar wanneer dit dan ook merkbaar is in de kwaliteit. Helaas echter verouderde kamers. Badkamer basic met douche + gordijntje, wc en wastafel. Douchputje loopt helaas niet door dus natte badkamervloer (in alle kamers). Geen airco, gelukkig wel een ventilator in de kast gevonden. Kamer achterzijde hotel heeft uitzicht op garageboxen (ca. anderhalve meter van het raam). Geen koffie/thee faciliteiten op de kamer. In 1 kamer gat in de badkamerdeur, in andere kamer defect stopcontact. Receptioniste vriendelijk. Zeker geen 4 sterren...

Cheyenne, Hotelmanager, 15-08-2020

Geachte heer/mevrouw Ballegooijen,

Bedankt voor het schrijven van uw review. We waarderen dit zeer. Het klopt inderdaad dat sommige kamers wat ouder zijn. We staan dan ook op de wachtlijst voor renovatie echter kost dit helaas wat tijd. Tegen de warmte hebben we inderdaad ventilators op de kamers gezet.

Fijn om te horen dat het personeel vriendelijk was. Klantvriendelijkheid is een van onze belangrijkste punten.

Hoop u nogmaals te verwelkomen bij Fletcher Hotels!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2020

• 3Mona10-08-2020

Slecht

Geen airco, geen koelkastje. Lazen in reviews dat je kon vragen om een ventilator; dat kan 5 euro per dag. Sorry hoor, in deze tijd! Met buitentemperaturen van 33+ Geen koffie- en thee faciliteiten ook niet meer van deze tijd. Voor ons de eerste maar ook de laatste keer een Fletcher hotel. Dan liever meer betalen dan dit hotel met een jaren ‘70 service.

Cheyenne, Hotelmanager, 13-08-2020

Geachte Mona,

Bedankt voor het schrijven van uw review. We waarderen dit zeer. Het klopt inderdaad dat we geen airco en koelkast op de kamer hebben. Er staat ook nergens op de webiste dat we dat wel hebben. Een airco is te huren voor €10 per dag. Als u hiervan gebruik had gemaakt, had u een speciale prijs gekregen. We kunnen dit helaas niet gratis aanbieden omdat we maar een beperkt aantal hebben.

Hopen u ondanks uw minder goede ervaring alsnog een keer te verwelkomen bij Fletcher Hotels!

Met vriendelijke groet, Team Fletcher Waalwik

Gereisd met partner in augustus 2020

• 4Jacobs30-06-2020

Slecht

Eten was goed behalve het toetje dame blanche op klein schoteltje Eén heeeel klein ijsbolletje paste op een theelepel één klein bakje patat voor 2 personen lang op eten moeten wachten. Erg warm op de kamers geen airco ook geen thee en zorgvoorzieningen stonk in de badkamer niet in verhouding van de prijs van 133euro

Cheyenne, Hotelmanager, 30-06-2020

Geachte meneer Jacobs,

Bedankt voor uw review. We waarderen dit zeer. Het punt wat u aangeeft over het eten gaan we intern bespreken om dit in de toekomst te verbeteren. Het is niet fijn dat u lang moest wachten. Ook dit gaan we intern bespreken om dit te verbeteren. We weten dat het inderdaad warm kan zijn op de kamers. We hebben hiervoor op elke kamer een ventilator ter beschikking. Had u hiervan gebruik gemaakt? We hebben inderdaad geen koffie en thee faciliteiten op de kamers. Deze faciliteiten bevinden zich in het restaurant.

We hopen u alsnog graag een andere keer te verwelkomen!

Met vriendelijke groet, Cheyenne

Gereisd met partner in juni 2020

• 9Elies01-03-2020

Mooi verzorgd hotel.

Was netjes, vriendelijk personeel en mooie ligging.

Cheyenne, Hotelmanager, 01-03-2020

Geachte Elies,

Bedankt voor uw leuke feedback en mooie cijfers! We stellen dit erg op prijs. Fijn om te horen dat het netjes was en het personeel vriendelijk was. Dit zijn een van onze belangrijkste dingen en we zijn blij dat u het goed ervaren heeft.

Hopen u nogmaals te verwelkomen bij Fletcher Hotels!

Met vriendelijke groet, Cheyenne

Gereisd met partner in februari 2020