KinderhotelWeer vandaag28°13°
6,7

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Hotel-Restaurant Waalwijk voor je op een rij gezet:

204 reviews over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Waalwijk in het Nederlands

Wat een teleurstelling - nooit meer terug!

Joost
12-6-2019

Wat een teleurstelling dit hotel! Ben hier nu een aantal maal geweest vanwege de gunstige ligging t.o.v. de Efteling en had de hoop dat het met de overname door Fletcher zou verbeteren maar helaas is dat niet gelukt.

Deze keer ruim 140 euro betaald voor een 'Luxe Familiekamer'. Dit pakte uit als een normale tweepersoonskamer met een extra bed er in. De badkamer zat onder de vlekken en rook vreselijk muf. Het douchegordijn (sowieso al onhygiënisch) zat onder de prut van de vorige gasten. Voor dit geld kun je veel beter naar van der Valk Hotel Gilze-Tilburg. Dan krijg je écht een luxe kamer met jacuzzi en een fantastisch uitgebreid ontbijt.

Om het feest compleet te maken bleek dat iemand schade heeft veroorzaakt aan mijn auto terwijl deze geparkeerd was op het bewaakte parkeerterrein van het hotel. Dit hangt vol met camera's maar de beelden worden niet bewaard en hotel verleent nauwelijks medewerking om tot een oplossing te komen.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2019
Kelly, Hotelmanager, 14-6-2019

Geachte Joost,

Hartelijk dank voor de tijd die u heeft genomen voor het schrijven van deze review.

We vinden het erg vervelend om te lezen dat uw verblijf niet helemaal naar wens is geweest, onze oprechte excuses hiervoor.

Het klopt dat onze kamers gedateerd zijn. Graag bedanken wij u voor deze opmerkingen, zodat wij hiermee aan de slag kunnen en onze service kunnen verbeteren.

Ondanks dat uw verblijf niet helemaal naar wens is geweest, hopen wij u toch nogmaals te mogen verwelkomen in Fletcher hotel-restaurant Waalwijk.

Geweldig

Jan
5-6-2019

Prima hotel en mooie ligging t.o.v. Wandelen en fietsen

Gereisd Met vrienden in juni 2019

Geachte Jan,

Graag bedanken wij u voor de tijd die u heeft genomen voor het schrijven van deze review.

We vinden het erg leuk om te lezen dat u een fijn verblijf heeft gehad en heeft genoten van de omgeving.

Wanneer u nogmaals wenst te genieten van de prachtige omgeving, verwelkomen wij u graag weer!

Prettig hotel

Olaf Suurenbroek
3-6-2019

Prettig hotel. Wel wat verouderd maar daar hadden wij geen problemen mee. Wij hadden een kamer aan de achterzijde wat erg prettig was i.v.m. de drukke weg aan de voorkant.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jun 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geachte heer Suurenbroek,

Bedankt voor het schrijven van deze leuke review. We zijn verheugd om te lezen dat u een prettig verblijf heeft gehad.

Wanneer u nogmaals naar Waalwijk wenst te komen, verwelkomen wij u graag weer!

Te duur en zeker geen 4*

Herman F
1-6-2019

Geen aanrader, zeker niet voor de prijs die ervoor in rekening gebracht wordt. Zeer warme kamer waar weinig aan te doen is. Kamer en badkamer heel erg gedateerd. Handdoeken, badmat, toiletpapier en zeep niet aangevuld. Geen waterkoeker of koffie en thee zet mogelijkheid. Ontbijt was goed maar werd ook niet meer aangevuld. Gevraagd naar fietsen reserveren voor de volgende dag. Reserveren was niet nodig, echter de volgende dag geen fiets meer. Voor veel minder geld hebben wij in de omgeving wel vaker en veel beter gehad. Dit hotel moet spoedig gerenoveerd worden. Tot die tijd hooguit 3* waard.

Gereisd Met oudere kinderen in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geachte heer F,

Het klopt inderdaad dat onze kamers gedateerd zijn. Onze excuses dat de handdoeken, badmat, toiletpapier, en zeep niet werd aangevuld. Wij gaan dit intern bespreken.

We hebben inderdaad geen koffie en thee faciliteiten op de kamer. Een waterkoker is op aanvraag te verkrijgen bij de receptie indien deze nog beschikbaar zijn. Mijn excuses dat dit niet aan u is doorgegeven, wij gaan dit intern bespreken.

Ondanks dat uw verblijf niet helemaal naar wens is geweest, hopen wij u toch nog te mogen verwelkomen bij Fletcher hotel-restaurant Waalwijk.

Jolanda Houthuyzen
1-6-2019

Een dag naar de Efteling geweest en 's avonds hier overnacht. De kamer was super! We hebben de volgende dag de omgeving verkent en kwamen in het hele gezellige centrum. 'S avonds lekker gegeten bij een restaurantje in de buurt. Al met al erg genoten!

Geachte mevrouw Houthuyzen,

Hartelijk dank voor uw review.

We vinden het erg leuk om te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf. Wanneer u nogmaals naar de Efteling wenst te gaan, of in de omgeving van Waalwijk bent, verwelkomen wij u graag weer!

Kelly

Prima ervaring in hotel waalwijk

Harrie
30-5-2019

De gerenoveerde kamers zijn prima in orde.

Zo ook het ontbijt, al moet je wel goed rondkijken voor je alles gevonden hebt en het broodrooster staat in de kast.

Kelly, Hotelmanager, 1-6-2019

Geachte Harrie,

Graag bedanken wij u voor het schrijven van deze review.

We zijn verheugd om te lezen dat u een fijn verblijf heeft gehad. Indien u nogmaals naar Waalwijk wenst te komen, verwelkomen wij u graag weer!

teleurgesteld

Fam.P
27-5-2019

ondanks de mooie ligging en het vriendelijk personeel, vinden wij dit geen aanrader met kinderen. De familiekamer ligt naast de lift, meer moet ik niet vertellen... Daarnaast sliepen wij in een kamer met een gedeelde deur. Jammergenoeg konden wij alles horen in de kamer er naast, echt alles dus... Tot groot ongenoegen van mijn kinderen, die uiteindelijk begonnen te wenen omdat ze niet konden slapen... De jongste dacht zelfs midden in de nacht, dat er iemand op onze kamer was...Als gevolg de kids willen nooit nog op hotel...

Gereisd Met jonge kinderen in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Kelly, Hotelmanager, 29-5-2019

Geachte familie P.

We vinden het erg vervelend om te lezen dat u alles heeft vernomen van de buren, onze oprechte excuses hiervoor.

Graag verzoeken wij u om uw bevinden te mailen naar [email protected], dan kan er gekeken worden naar de mogelijkheden.

Prima, gastvrij verblijf.

Jean en Marina Kneepkens
27-5-2019

Mooi Hotel aan de rand van het centrum (10 min. lopen) van Waalwijk. Fietsknooppunten starten vanaf het Hotel. Mooie kamer, gastvriendelijk personeel.

Kelly, Hotelmanager, 29-5-2019

Geachte heer en mevrouw Kneepkens,

Hartelijk dank voor het schrijven van deze review. Bedankt voor de leuke opmerkingen over ons personeel, wij waarderen dit zeer.

Wanneer u nogmaals naar Waalwijk wenst te komen, verwelkomen wij u graag weer!

Perfect hier

Machiel van den berge
20-5-2019

Dit hotel ligt gunstig om de binnenstad en omgeving te bezoeken

Kelly, Hotelmanager, 22-5-2019

Geachte heer van den Berge,

Graag bedanken wij u voor het schrijven van deze review. We zijn verheugd om te lezen dat uw verblijf naar wens is geweest.

Indien u nogmaals naar Waalwijk wenst te komen, verwelkomen wij u graag weer!

komen zeker terug

Willy Luyten
12-5-2019

mooie fietspaden in de omgeving. Personeel zeer zeer vriendelijk en behulpzaam Zeer nette kamers.

Gereisd Met vrienden in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Kelly, Hotelmanager, 15-5-2019

Geachte heer Luyten,

Hartelijk dank voor het schrijven van deze review. We zijn verheugd om te lezen dat u een fijn verblijf heeft gehad. Graag bedanken wij u voor de hele leuke opmerkingen over ons personeel, wij waarderen dit zeer.

Wij kijken uit naar uw volgende komst!

• Eten en drinkenDiner, Lunch

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Ticket service

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Waalwijk in Waalwijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Waalwijk zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.