Hotel De Kruishoeve

92 reviews over Hotel De Kruishoeve in het Nederlands

Dit was eenmalig helaas

O. Croiset van Uchelen
16-8-2018

Ligging mooi achteraf echt rustig. Toegangsweg van een kant onverhard en hobbelig, andere kant smal en geasfalteerd.

Was een beetje achterhaald hotel, ontvangst niet erg enthousiast. De toegewezen kamer was smerig en daarom een andere gekregen die wel wat beter was maar niet erg veel beter. Avonds wilden we TV kijken daus achter op het bed zitten tegen het hoofdeind....bed schiet omhoog...reden: 3 poten! Maar als je lag dan had je er geeen last van....

Ontbijt erg matig in verhouding met de vele andere hotels waar we hebben gelogeerd. Geen bechuit, geen gebakken ei...enfin erg karig maar wel voldoende.

Positief verrast

Brabanthallen bezoeker
11-3-2018

Naar aanleiding van sommige reviews erg getwijfeld over het wel of niet boeken van deze accommodatie. Het verblijf was echter prima. Vooral het diner in het restaurant is goed bevallen. De kamer was prima. Een waterkoker voor koffie/thee zou echter een prettige toevoeging zijn. Van het douchegordijn ben ik ook geen fan maar de badkamer is verder netjes en de douche zelf is prima. Het ontbijt was erg basic maar wel voldoende. Ook geen last gehad van het feit dat het hotel moeilijk te vinden zou zijn, minstens driemaal zijn we bordjes tegengekomen, niet te missen.

Goed verblijf in een mooie omgeving

Amber
30-1-2018

+ Goede prijs/kwaliteit verhouding.

+ Het ligt in een erg mooie omgeving, mooie wandelroutes

- Erg gedateerde badkamer met een douchegordijn.

- Het was zo druk tijdens het ontbijt dat we moesten wachten, en daarna aan de bar moest gaan zitten om te ontbijten.

HotelSpecials.nl

Heel gezellig restaurant waar alles (in redelijkheid) mogelijk is t.a.v. het menu. Sfeervolle open haard, vriendelijke bediening, keurig kamer met alles erop en aan. Ontbijt in de ochtend was goed en werd netjes aangevuld. Iets minder was het fruit wat bij ontbijt lag (1 sinaasappel die wat minder was). Maar een kniesoor die daar moeilijk over doet.

Gezellige huissfeer !

Nienke
30-11-2017

Als je graag verblijft in huiselijke sfeer voor een goede prijs, dan zit je bij de Kruishodve goed!

Verwacht geen chique hotel maar een gezellige overnachtingsplek met een prima ontbijt.

Een prima, sfeervol hotel

Familie Bakker
27-11-2017

De Kruishoeve is een hotel met een goede prijs-kwaliteitverhouding. De gezinskamer was schoon en voldeed aan onze eisen. Het ontbijt vonden we heerlijk en goed verzorgd. Het hotel bood ons een goede uitvalsbasis voor een bezoek aan 's Hertogenbosch. Hiervoor hebben we gebruik gemaakt van de rechtstreekse busverbinding.

Eenvoudige, maar prima kamers

Prettig personeel

Heerlijk diner en ontbijt

Zeer gastvrij hotel met uitstekende keuken

Ruud Verschuren
26-11-2017

Zeer gastvrij Hotel met uitstekende keuken, in een rustige bosrijke omgeving, Eenvoudige maar schone kamers. Cheff-kok is klasse. Bediening is Zeer vriendelijk.

Zeker voor herhaling vatbaar

Myriam
26-11-2017

Is er heel rustig en prachtig om te wandelen.

Lekkere koffie van verse bonen.

Min : piepende toiletdeur...

Prima hotel voor kort verblijf

Inge
24-11-2017

Prima hotel, mooie ligging in de natuur en toch dichtbij vught en den bosch. prijs - kwaliteit verhouding is goed.

Kamers zijn aan renovatie toe, gehorig.

Aardig personeel.

Ontbijt is eenvoudig maar goed. Voor een kort verblijf.

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Kruishoeve in Vught, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Kruishoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel De Kruishoeve scoort een 7.28 uit 10 op basis van 92 reviews.