Hotel De Kruishoeve

97 reviews over Hotel De Kruishoeve in het Nederlands

Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Ger Emmerink
14-10-2018

Mooie locatie in bosrijke omgeving. Wij waren genoodzaakt om een dag eerder te vertrekken ivm een fietsongeval van mijn partner. Personeel kwam ons toen tegemoet door een korting op de verblijfskosten te geven. Wij hebben dat als zeer positief ervaren. Chapeau voor deze leuke geste.

Ik denk niet dat wij hier nog een keer komen.

Paula Zwagerman
1-10-2018

De ligging was mooi, mooie tuin en de bediening vriendelijk als je wat vroeg. De ontvangst mag wat vriendelijker en wat meer interesse. Ontbijt was goed, niet heel uitgebreid, maar goed aangevuld. Kamers verouderd, niet echt aantrekkelijk, maar voor een nachtje ging het wel. De doucheruimte alles binnen handbereik :). Schoonmaak mag beter en de ruimte wat gezelliger. Inderdaad tegels in de kamer, hygiënisch, maar niet onder het bed kijken :(.

Er valt veel meer van de kamers te maken.

Wij komen hier terug

Van der Walle
11-9-2018

Klantvriendelijk personeel, keurige kamer met prima bedden, goed ontbijt en smakelijk diner.Heerlijk terras met echt vakantiegevoel in bosrijke omgeving.Voor ons voor herhaling vatbaar.We waren hier met 6 personen.

Nooit meer!

K
9-9-2018

Kost niks, maar je krijgt dan ook niks. Kamer was heel vies, badkamer nog smeriger. Dus ook niet gedoucht! Hotel zelf was ook verre van schoon, kortom nooit meer!

Mooie omgeving ,dichtbij den bosch . Tuin en gebouw zien er buiten aantrekkelijk uit helaas was de ontvangst niet erg enthousiast en onprofessioneel . Kamers niet erg gezellig met tegelvloer en verouderde doucheruimte . De foto’s op de website laten een mooie badkamer zien ,vind dit misleidend ,ontbijt netjes . Denk dat hier veel meer uit te halen is .

Dit was eenmalig helaas

O. Croiset van Uchelen
16-8-2018

Ligging mooi achteraf echt rustig. Toegangsweg van een kant onverhard en hobbelig, andere kant smal en geasfalteerd.

Was een beetje achterhaald hotel, ontvangst niet erg enthousiast. De toegewezen kamer was smerig en daarom een andere gekregen die wel wat beter was maar niet erg veel beter. Avonds wilden we TV kijken daus achter op het bed zitten tegen het hoofdeind....bed schiet omhoog...reden: 3 poten! Maar als je lag dan had je er geeen last van....

Ontbijt erg matig in verhouding met de vele andere hotels waar we hebben gelogeerd. Geen bechuit, geen gebakken ei...enfin erg karig maar wel voldoende.

Positief verrast

Brabanthallen bezoeker
11-3-2018

Naar aanleiding van sommige reviews erg getwijfeld over het wel of niet boeken van deze accommodatie. Het verblijf was echter prima. Vooral het diner in het restaurant is goed bevallen. De kamer was prima. Een waterkoker voor koffie/thee zou echter een prettige toevoeging zijn. Van het douchegordijn ben ik ook geen fan maar de badkamer is verder netjes en de douche zelf is prima. Het ontbijt was erg basic maar wel voldoende. Ook geen last gehad van het feit dat het hotel moeilijk te vinden zou zijn, minstens driemaal zijn we bordjes tegengekomen, niet te missen.

Goed verblijf in een mooie omgeving

Amber
30-1-2018

+ Goede prijs/kwaliteit verhouding.

+ Het ligt in een erg mooie omgeving, mooie wandelroutes

- Erg gedateerde badkamer met een douchegordijn.

- Het was zo druk tijdens het ontbijt dat we moesten wachten, en daarna aan de bar moest gaan zitten om te ontbijten.

Heel gezellig restaurant waar alles (in redelijkheid) mogelijk is t.a.v. het menu. Sfeervolle open haard, vriendelijke bediening, keurig kamer met alles erop en aan. Ontbijt in de ochtend was goed en werd netjes aangevuld. Iets minder was het fruit wat bij ontbijt lag (1 sinaasappel die wat minder was). Maar een kniesoor die daar moeilijk over doet.

Gezellige huissfeer !

Nienke
30-11-2017

Als je graag verblijft in huiselijke sfeer voor een goede prijs, dan zit je bij de Kruishodve goed!

Verwacht geen chique hotel maar een gezellige overnachtingsplek met een prima ontbijt.

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Kruishoeve in Vught, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Kruishoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.