Camping Boerderijcamping Van 't Zandeind

184 reviews over Camping Boerderijcamping Van 't Zandeind in het Nederlands

Jammer van die snelweg

Gidi Koop
9-6-2018

Prettig geregeld. Per plaats je eigen sanitair. Waar kom je dat nog tegen op een camping???

Jammer van het constante geluid van de snelweg. Ik begrijp dat mensen deze camping heel goed vinden maar een 9,7?

Ik zeg een dikke 8. Heel goed.

Geweldig!

Marco V
10-5-2018

Dit is ons 2e jaar dat wij een vouwwagen hebben en de eerste keer de vouwwagen hier opgezet. Wanneer je aankomt bel je het nummer en boer jos opent het hek. Wanneer je binnen bemt gaat het hek weer dicht dus de kinderen kunnen niet weg: er staan mooie skelters, een grote trampoline, speeltoestellen, een pingpongtafel en een jeu de boules baan. De kinderen zijn meteen vriendjes aan het maken terwijl wij de vouwwagen opzetten. Dan verwelkomt boer jos (of zoon boer joost) met koffie en info over de regio. Tevens regelen ze leuke uitjes zoals een ritje met een huifkar en natuurlijk een rondje langs de koeien en kalfjes! De kids weten al snel welk ras welk voer krijgt en voelen zich echte boer(innen)! Privé sanitair op de ruime plek en je kunt ook vlees kopen in de winkel voor op de bbq of voor thuis natuurlijk. Voor onze dochters de leukste camping dus voor de ouders ook! Wij komen snel weer terug!

De beste boerencamping in jaren!

Dennise Sjoers
4-4-2018

Toen we aankwamen werden we uitgebreid welkom geheten met een kop koffie.

We waren vergeten dat we prive sanitair hadden dus waren superblij, wat een luxe.

De camping is goed onderhouden en schoon. Zaterdag werden we uitgenodigd om even bij de koeien te kijken en mochten de kinderen helpen met voeren van de diertjes. Bij het vertrek werd er ook tijd genomen om te luisteren en goed afscheid te nemen. Wij komen zeker terug!! Ik heb enorm genoten.

Wat vooral ideaal is voor als je met kleine kinderen kampeert is dat het terrein volledig afgesloten is en kleine kinderen heel veel mogelijkheden hebben om op het veld te spelen.

SuperfantastischegeweldigeTopcamping

Fam kuijken
14-12-2017

Super camping , als je wil genieten dan is dit De camping!! Genieten met een grote G. Totaal niks op aan te merken. Onze autidochters willen nergens anders heen nog niet eens mee boodschappen doen, omdat het te leuk is op de camping 😊. Kleinschalig waar ze enorm van genieten en wij dan ook. Rust, ruimte, eigen sanitair dieren om ons heen heerlijk!!!

heel fijn

fam. Desmet
9-12-2017

Super plaats waar we graag terugkomen. Klein, fijn en gezellig, en vooral heel veel voor onze kinderen.

Fantastisch!

Ingrid
20-11-2017

Top camping met goede voorzieningen en een hele prettige vriendelijke sfeer. Elke dag een gezellig praatje met boer Jos. Sanitair is schoon. Lekker rustig gelegen in de natuur tussen de koeien.

Voorbeeld camping voor vele campings.

Arjan Verhagen
17-11-2017

Een geweldige familie camping waar je helemaal tot rust komt. En zeer gastvrij wordt ontvangen door boer Jos.

Fantastisch!!

Mirella
14-11-2017

Echt een super leuke camping!!! Zeker een aanrader voor jonge kindjes. Wie wil dat nou niet vanuit je stoel heerlijk genieten hoe de kindjes lekker aan het spelen zijn! Onze kindjes van 2 en 4 hebben zich uitstekend vermaakt! Alle plaatsen hebben prive sanitair en een super ontvangst bij aankomst met een lekker kopje koffie! Kortom een heerlijke vakantie gehad daar en zeker een aanrader!!!!

Koei gezellig

Karin Adriaan Bieke en Rikki
9-11-2017

Elke dag een feest bij Jos Joost Annemie Inge en marvin op de boerderij. Via een handige app weet je wanneer de boerderij ronde waar de kids met alles mogen helpen weer begint. Skelters, trampoline, speeltuin, fietsjes, tafeltennis en nog veel meer om op de noemen. Maar vooral de luxe ruime plaatsen met zeer nette privé sanitair das gewoon glamping. Wij gaan al jaren. Genieten genieten genieten. Ik vergeet bijna dat de kids nooit weg kunnen lopen. Zo goed met t mooie hekwerk. Zonder gevangenis gevoel.

Een zeer leuke onverwachte ervaring!!

Mascha en Joost en kinderen
29-10-2017

We zijn bijzonder gastvrij ontvangen door Jos en Joost Huijbrechts. De camping is heel mooi en duurzaam aangelegd. Kleine gemoedelijke camping, zeer geschikt voor kinderen, maar ook om tot rust te komen. Achter de caravan stonden de koeien achter het hek te herkauwen, heel gezellig en op zich een leuke ervaring. Geweldige wandelingen in de omgeving gemaakt en we konden aansluiten bij de workshop koe knuffelen. Een zeer leuke ervaring. Joost liet onze meiden de koeien verzorgen en de kalfjes de fles geven. Dat zullen ze niet snel vergeten.Daarnaast hebben we heerlijk gesmuld van het vlees (o.a. van de prijswinnende hamburger) uit het winkeltje van Jos. Echt een aanrader ook voor niet kampeerders.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Boerderijcamping Van 't Zandeind in Riel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Boerderijcamping Van 't Zandeind zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Boerderijcamping Van 't Zandeind scoort een 9.68 uit 10 op basis van 184 reviews.