9,7

Weer vandaag5°-1°

181 reviews over Camping Boerderijcamping Van 't Zandeind in het Nederlands

SuperfantastischegeweldigeTopcamping

Fam kuijken, 14-12-2017

Super camping , als je wil genieten dan is dit De camping!! Genieten met een grote G. Totaal niks op aan te merken. Onze autidochters willen nergens anders heen nog niet eens mee boodschappen doen, omdat het te leuk is op de camping 😊. Kleinschalig waar ze enorm van genieten en wij dan ook. Rust, ruimte, eigen sanitair dieren om ons heen heerlijk!!!

heel fijn

fam. Desmet, 9-12-2017

Super plaats waar we graag terugkomen. Klein, fijn en gezellig, en vooral heel veel voor onze kinderen.

Fantastisch!

Ingrid, 20-11-2017

Top camping met goede voorzieningen en een hele prettige vriendelijke sfeer. Elke dag een gezellig praatje met boer Jos. Sanitair is schoon. Lekker rustig gelegen in de natuur tussen de koeien.

Voorbeeld camping voor vele campings.

Arjan Verhagen, 17-11-2017

Een geweldige familie camping waar je helemaal tot rust komt. En zeer gastvrij wordt ontvangen door boer Jos.

Fantastisch!!

Mirella, 14-11-2017

Echt een super leuke camping!!! Zeker een aanrader voor jonge kindjes. Wie wil dat nou niet vanuit je stoel heerlijk genieten hoe de kindjes lekker aan het spelen zijn! Onze kindjes van 2 en 4 hebben zich uitstekend vermaakt! Alle plaatsen hebben prive sanitair en een super ontvangst bij aankomst met een lekker kopje koffie! Kortom een heerlijke vakantie gehad daar en zeker een aanrader!!!!

Koei gezellig

Karin Adriaan Bieke en Rikki, 9-11-2017

Elke dag een feest bij Jos Joost Annemie Inge en marvin op de boerderij. Via een handige app weet je wanneer de boerderij ronde waar de kids met alles mogen helpen weer begint. Skelters, trampoline, speeltuin, fietsjes, tafeltennis en nog veel meer om op de noemen. Maar vooral de luxe ruime plaatsen met zeer nette privé sanitair das gewoon glamping. Wij gaan al jaren. Genieten genieten genieten. Ik vergeet bijna dat de kids nooit weg kunnen lopen. Zo goed met t mooie hekwerk. Zonder gevangenis gevoel.

Een zeer leuke onverwachte ervaring!!

Mascha en Joost en kinderen, 29-10-2017

We zijn bijzonder gastvrij ontvangen door Jos en Joost Huijbrechts. De camping is heel mooi en duurzaam aangelegd. Kleine gemoedelijke camping, zeer geschikt voor kinderen, maar ook om tot rust te komen. Achter de caravan stonden de koeien achter het hek te herkauwen, heel gezellig en op zich een leuke ervaring. Geweldige wandelingen in de omgeving gemaakt en we konden aansluiten bij de workshop koe knuffelen. Een zeer leuke ervaring. Joost liet onze meiden de koeien verzorgen en de kalfjes de fles geven. Dat zullen ze niet snel vergeten.Daarnaast hebben we heerlijk gesmuld van het vlees (o.a. van de prijswinnende hamburger) uit het winkeltje van Jos. Echt een aanrader ook voor niet kampeerders.

Eerlijke mensen met passie voor hun bedrijf

Familie Leferink, 28-10-2017

Hartelijke ontvangst, met een lekker bakske

zalig genieten bij van t zandeind 20 op 10

Ludwig en Erica, 22-10-2017

Wat een hartelijke ontvangst bij boer Jos en Joost , gelijk met een koekje en koffie, echt welkom, het voelt bijna familiaal, en wat een fantastische ervaring om samen met boer Jos en Joost in de weide bij de dieren te gaan, en die te kunnen aaien / knuffelen. Het kampeerterrein is subliem, elk plekje met eigen sanitair, kraaknet. Voor de kids een heel mooie speeltuin, speeltuigen, skelters, en de mogelijkheid om actief mee te helpen bij de dieren. Boer Jos en Joost doen alles met heel veel passie en zijn terecht erg trots op hun prachtige dieren, boerderij en camping.

Hier hebben we echt geen minpunten gevonden en komen we zeker nog eens terug!!!

Geweldige camping

Vera Olieslagers, 5-10-2017

Een hele leuke camping, betrokken eigenaren met enthousiaste rondleidingen over de boerderij waarbij er zelfs regelmatig hulp is van kinderen van de bijbehorende zorgboerderij!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Boerderijcamping Van 't Zandeind in Riel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Boerderijcamping Van 't Zandeind zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Boerderijcamping Van 't Zandeind scoort een 9.68 uit 10 op basis van 181 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: