Tijdelijk €25 aanbetaling

9.8FenomenaalScore uit 323 reviews
  • 9.9Staat v/h sanitair

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping info

Word warm welkom geheten door de boeren Jos en Joost op Camping Boerderijcamping van ’t Zandeind. Deze camping is voormalig Zoover Award winnaar en is schoon, ruim en kindvriendelijk. Zo is er een speeltuin en mogen de kinderen helpen op de boerderij. Weet wat je eet en koop vlees van eigen vee. Bezoek de struisvogelfarm en Beekse Bergen.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

323 Reviews over Boerderijcamping Van 't Zandeind

• 10Marleen Palstra-Tol24-10-2022

Bijzonder net, gastvrij en kindvriendelijk

Wij hebben aan het eind van het seizoen een weekend in de pipowagen gezeten. Die is heel netjes, knus en schoon. Wij hadden erg mooi weer. Je hoeft niet bang te zijn voor kou, want er zit een kacheltje in voor als het nodig is en de pipowagen zelf scheen geïsoleerd te zijn. Hetzelfde voor het privé sanitair. Heel netjes en voorzien van een verwarming. Bij aankomst een lekker kopje koffie. De hieronder veel genoemde worstenbroodjes zijn inderdaad ontzettend lekker, en een echte aanrader! Het omheinde terrein geeft ook een gerust gevoel als je kleine kinderen hebt. Onze kinderen mochten op de zaterdag de dieren poetsen, ook al waren wij de enige gasten op dat moment. En we mochten mee kijken toen er een keizersnede plaats vond. Een aanrader voor een boswandeling dichtbij is om te navigeren naar ´t Hoefke, dan zit je bij een prachtig bos- en heidegebied! (Regte Heide). Voor herhaling vatbaar!

• 10Fam K.17-08-2022

Fantastisch in Riel!

Zeer gastvrije campingeigenaren en een fijne kleinschalige camping ideaal voor gezinnen met kinderen. Veel speelgelegenheid. En als je zelf voor een zwembadje zorgt bij je tent/caravan of camper is het top kamperen. Het privesanitair is zeker een pluspunt! We hebben er super van genoten van de 2,5 week vakantie en ook onze dochters genieten er met volle teugen van. Mooie omgeving om te fietsen en/of te wandelen ook.

• 10Fam. Rotterdam12-08-2022

Meeste kindvriendelijke camping ooit!

Deze camping is kindvriendelijkste camping waar we ooit zijn geweest, ook in het buitenland. De 16 zeer ruime plaatsen hebben allemaal hun eigen uitstekende sanitair. Er zijn 2 trampolines, grote bouwblokken, een heleboel skelters en een pingpongtafel om op het grote middenterrein (formaat voetbalveld) te spelen. Ook is er een apart speeltuintje met diverse speeltoestellen. Het geheel is omheind, zodat je kind niet op eigen houtje van de camping af kan, dat is een superveilig gevoel. Ook is er een wasmachine en -droger op het terrein aanwezig en is er gelegenheid om te barbecueën. De boeren (vader en zoon + familie) zijn erg warme mensen, makkelijk benaderbaar en zorgen ervoor dat je je echt welkom voelt. Ze organiseren leuke activiteiten voor de kinderen, zoals een rondleiding op de boerderij of met de koeien naar de wei. Ook worden er gezellige avonden georganiseerd, bonte avond, bingo etc. Een echte topcamping

• 10Fam Droog10-08-2022

Geweldig leuk!

Enorme leuke, verzorgde, veilige, schone, gezellige unieke camping met enorme vriendelijke en goede inzet door de beheerders

• 9Ger en Anje08-08-2022

Fantastische camping

Wij hebben, evenals vorig jaar, 3 weken op de camping gestaan.Mooie ruime plaatsen met privé sanitair . Vooral voor kinderen is dit een super camping met skelters , grote bouwblokken en twee mooie trampolines. Ook mogen ze boer Joost helpen . Op de camping is een jeu de boules baan en een tafeltennis tafel. De caravans/ tenten staan gezellig rond het speel/ grasveld. Voor de boodschappen hoef je niet ver weg. Al met al een prima camping .

• 7Eetgelegenheden
  • 10Renee07-08-2022

Overzichtelijke gastvrije camping

Een weekendje camping geboekt om eens uit te proberen en zeker voor herhaling vatbaar. Het eigen prive sanitair was schoon en lekker warm. Toen we aankwamen werden we vriendelijk ontvangen door boer joost en kregen we koffie en Ranja. We hadden geluk want de camping bestond dat weekend 10 jaar en hebben héérlijke friet kunnen eten van een frietkar en de bonte avond mee mogen maken. De kinderen (5 en 7) jaar hebben heerlijk kunnen spelen in de speeltuin, trampolines en de vele skelters. Klein zwembadje opgezet om af te koelen want we hadden vooraf kunnen lezen dat er geen zwembad was.

• 8Femke02-08-2022

Fantastische camping voor kleine kinderen

Ik was alleen met mijn 2 kinderen op vakantie. De plek naast ons stonden vrienden. Werkelijk een hele relaxte vakantie. De camping is heel overzichtelijk en mijn zoon van 3,5 en dochter van 1,5 konden zelfstandig rondlopen op de camping. Door de afgesloten poort en omheining om de camping. Ook privesanitair was erg netjes en fijn. Warm welkom door boeren Jos en Joost was super. Kortom een geweldige vakantie. Op de laatste avond volgend jaar alweer geboekt 😀.

• 9Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

Eigenaar, 05-08-2022

Super Leuk Femke dat we jullie volgend jaar weer mogen verwelkomen! De kindjes zullen dan weer wat groter zijn en nog meer kunnen helpen op de boerderij!

• 10Laura Hensen02-08-2022

Fantastische, kindvriendelijke camping!

Wat hebben wij genoten van ons verblijf! We waren met 3 moeders met kleine kinderen. Doordat het kampeerveld volledig omheind is met afgesloten hekken, konden de kinderen veilig en vrij spelen. Hierdoor konden de moeders ontspannen genieten van de vakantie. Op het speelveld was van alles te beleven voor de kinderen: xxl bouwstenen, 2 grote trampolines, skelters en fietsjes. Voor ieder wat wils. Er is ook nog een mooie speeltuin met oa glijbaan, nestschommel, wipwap en heel veel zand. Een aantal keer per week komt boer Joost de kinderen ophalen om te helpen met het voeren van de koeien, pony en ezels. Een rondje waar de kinderen actief aan het werk zijn en genieten van het boerenleven. Boer Jos en boer Joost, vader en zoon, zijn enorm gastvrij en komen dagelijks op de camping voor een babbeltje. We hebben zo enorm genoten dat we zeker weten volgend jaar weer terugkomen op deze geweldige, kindvriendelijke camping!

Eigenaar, 05-08-2022

Wauw Laura, bedankt voor je review en de 10! Daar doen we het voor :) Tot volgend jaar !

• 10Ruud Groenendal24-05-2022

Top Camping

14 dagen met de caravan op camping Het Zandeind, met privé sanitair, in Riel (NB) geweest. Voor ons, ouder echtpaar, een perfecte camping. Eigenaar boer Jos is een bevlogen man die alles doet om het naar je zin te maken. Ontvangst en vertrek met koffie, verkoop van heerlijk mals (biologisch) vlees van zijn dikbil lakenvelder koeien. En voor de kinderen: professionele speeltuin, trapskelters, speelveld en de mogelijkheid om te "koe-knuffelen" en het omgaan met diverse dieren. Wij zijn vertrokken met een tas vol vlees en.....Runderworstenbroodjes! Kortom een camping die je zeker moet bezoeken!

• 9Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

Eigenaar, 05-08-2022

Geweldig dat we jullie over enkele weken weer mogen verwelkomen, nog lekker even na-zomeren.

• 10Richard Hamers16-05-2022

Enthousiaste eigenaren.

Voor een familiereünie hadden we deze locatie uitgekozen, wat hebben we genoten van de enthousiaste eigenaren die ons entertainden, een overheerlijke barbecue voorschotelen, een lekkere brunch.Ons rondleidde over de boerderij en weilanden en trots vertelden over hun runderen.Het weekend was meer dan geslaagd.Een echte aanrader.

Camping Boerderijcamping Van 't Zandeind info

Camping-informatie