Camping Boerderijcamping Van 't Zandeind

187 reviews over Camping Boerderijcamping Van 't Zandeind in het Nederlands

Geweldige camping

Familie bais
17-8-2018

We komen hier voor het 5 de jaar, ik denk dat dit genoeg zegt.

Uitstapje naar de tomatenkweker en de struisvogelfarm met de huifkar was leuk.

Genoeg te doen in de buurt.

En dan na een dagje uit relaxt op de camping zitten terwijl de kinderen zich geweldig vermaken.

Fantastische camping

Philippe
13-8-2018

Wij hebben negen prachtige dagen beleefd op de boerderijcamping van boer Jos. Vanaf onze aankomst voelden onze twee kindjes er zich onmiddellijk goed thuis. De trampoline en vooral de skelters waren een groot succes. Het persoonlijk contact met boer Jos en boer Joost gaven ons ook onmiddellijk een goed gevoel. De kindjes keken er ook steeds naar uit om even mee te helpen op de boerderij. Die meehelpmomentjes werden steeds goed ingepland door boer Jos. Ook de huifkarrentocht viel erg in de smaak. En natuurlijk waren mama en papa ook erg tevreden. Als de kindjes zich amuseren, dan zijn wij ook tevreden. Ook de privé-sanitair kon ons bekoren. Kortom, een geslaagde vakantie!

Een fijne plek deze bijzondere camping

nathalie
11-8-2018

Gastvrij! Fijne ontvangst met koffie/thee/ limonade. Veel info aanwezig over de omgeving. Boer Jos organiseerde tijdens ons verblijf meerdere uitstapjes naar o.a struisvogelfarm. Bijna iedere dag wel even het hek open om samen met de boer de dieren te verzorgen. Familie van de boer is zeer betrokken en actief op de camping. Privé sanitair is keurig en erg fijn. Veel speelgoed voor de kinderen. Kortom in alle opzichten een fijne plek om te verblijven! Hekwerk dat volledig het terrein afsluit zodat de kinderen niet weg kunnen lopen is ook echt top! Prima prijs/ kwaliteit. Vlees van de boer is perfect! Eigen vlees van zijn koeien. Veel liefde en passie! Ga zo door!

Jammer van die snelweg

Gidi Koop
9-6-2018

Prettig geregeld. Per plaats je eigen sanitair. Waar kom je dat nog tegen op een camping???

Jammer van het constante geluid van de snelweg. Ik begrijp dat mensen deze camping heel goed vinden maar een 9,7?

Ik zeg een dikke 8. Heel goed.

Geweldig!

Marco V
10-5-2018

Dit is ons 2e jaar dat wij een vouwwagen hebben en de eerste keer de vouwwagen hier opgezet. Wanneer je aankomt bel je het nummer en boer jos opent het hek. Wanneer je binnen bemt gaat het hek weer dicht dus de kinderen kunnen niet weg: er staan mooie skelters, een grote trampoline, speeltoestellen, een pingpongtafel en een jeu de boules baan. De kinderen zijn meteen vriendjes aan het maken terwijl wij de vouwwagen opzetten. Dan verwelkomt boer jos (of zoon boer joost) met koffie en info over de regio. Tevens regelen ze leuke uitjes zoals een ritje met een huifkar en natuurlijk een rondje langs de koeien en kalfjes! De kids weten al snel welk ras welk voer krijgt en voelen zich echte boer(innen)! Privé sanitair op de ruime plek en je kunt ook vlees kopen in de winkel voor op de bbq of voor thuis natuurlijk. Voor onze dochters de leukste camping dus voor de ouders ook! Wij komen snel weer terug!

De beste boerencamping in jaren!

Dennise Sjoers
4-4-2018

Toen we aankwamen werden we uitgebreid welkom geheten met een kop koffie.

We waren vergeten dat we prive sanitair hadden dus waren superblij, wat een luxe.

De camping is goed onderhouden en schoon. Zaterdag werden we uitgenodigd om even bij de koeien te kijken en mochten de kinderen helpen met voeren van de diertjes. Bij het vertrek werd er ook tijd genomen om te luisteren en goed afscheid te nemen. Wij komen zeker terug!! Ik heb enorm genoten.

Wat vooral ideaal is voor als je met kleine kinderen kampeert is dat het terrein volledig afgesloten is en kleine kinderen heel veel mogelijkheden hebben om op het veld te spelen.

SuperfantastischegeweldigeTopcamping

Fam kuijken
14-12-2017

Super camping , als je wil genieten dan is dit De camping!! Genieten met een grote G. Totaal niks op aan te merken. Onze autidochters willen nergens anders heen nog niet eens mee boodschappen doen, omdat het te leuk is op de camping 😊. Kleinschalig waar ze enorm van genieten en wij dan ook. Rust, ruimte, eigen sanitair dieren om ons heen heerlijk!!!

heel fijn

fam. Desmet
9-12-2017

Super plaats waar we graag terugkomen. Klein, fijn en gezellig, en vooral heel veel voor onze kinderen.

Fantastisch!

Ingrid
20-11-2017

Top camping met goede voorzieningen en een hele prettige vriendelijke sfeer. Elke dag een gezellig praatje met boer Jos. Sanitair is schoon. Lekker rustig gelegen in de natuur tussen de koeien.

Voorbeeld camping voor vele campings.

Arjan Verhagen
17-11-2017

Een geweldige familie camping waar je helemaal tot rust komt. En zeer gastvrij wordt ontvangen door boer Jos.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Boerderijcamping Van 't Zandeind in Riel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Boerderijcamping Van 't Zandeind zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Boerderijcamping Van 't Zandeind scoort een 9.68 uit 10 op basis van 187 reviews.