Camping Boerderijcamping Van 't Zandeind

• 9.9Staat v/h sanitair

Zoover gold Award 2018

Meer camping info
Tonen op kaart

Word warm welkom geheten door de boeren Jos en Joost op Camping Boerderijcamping van ’t Zandeind. Deze camping is voormalig Zoover Award winnaar en is schoon, ruim en kindvriendelijk. Zo is er een speeltuin en mogen de kinderen helpen op de boerderij. Weet wat je eet en koop vlees van eigen vee. Bezoek de struisvogelfarm en Beekse Bergen.

248 reviews over Camping Boerderijcamping Van 't Zandeind

• 9Liesbeth13-10-2019

Een aanrader

Heerlijke weekend gehad op een toffe boerderijcamping. Aangezien de schoolvakantie eind augustus in NL al voorbij was (wij komen uit België) was het heerlijk rustig. Toffe relaxte sfeer. Je voelt je echt helemaal welkom en dit merk je echt op veel manier: tas koffie bij aankomst, geen streng gedoe, nadruk op genieten, kinderen die betrokken worden,... De kinderen genoten van het eindeloos aantal go-carts in alle modellen, de trampoline, de boerderij waar ze een kalfje melk mochten geven, konden knuffelen met een babyezel, spelen op de speeltuin,... Luxe is dat iedere plek zijn eigen sanitair heeft (ruimte met douche, toilet en lavabo). Daarenboven sta je rond het speelterrein en heb je op iedere plek evenveel zicht op je spelende kinderen. Zo kan je als ouder toezicht houden en toch ook relaxen. Prijs is eerlijk. Enige jammere is dat je erg in de verte de autostrade hoort en ziet maar daar ligt wel gelukkig heel veel weiland tussen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 10Suzy09-10-2019

Zalige camping

Wat een belevenis, verwelkoming met een tas koffie. We zijn op een maand tijd tweemaal geweest. Eerste maal waren er veel kinderen, die zich geen moment verveelden. De camping is volledig omheind en de poortjes zijn op slot zodat ze niet kunnen ontsnappen 😉. Op bepaalde tijdstippen zijn er rondleidingen op de boerderij. Kalfjes melk geven, wie vindt dit nu niet leuk. De tweede maal waren het vooral oudere mensen, een heel andere beleving. Het privé sanitair is de max. Lekker warm en nachtelijke toilet bezoeken is dichtbij. Ik kan alleen maar zeggen topcamping. We gaan zeker nog terug.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10Kristien20-08-2019

rustig voor de mama, zalig voor de kinderen

rustig verblijf, net voor de grote zomerdrukte

• 9Jan en Adrie20-08-2019

Aanrader

Zeer gastvrije ontvangst op een mooie schone camping met fraaie eigen toiletunit

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Fam.Overhand17-08-2019

Beestachtig leuk, gezellig, fantastisch!!!!

We zijn net terug van een geweldige week in de pipowagen. Onze zoon van 4 heeft zich geen moment verveeld. Er is van alles voor de kinderen. (Trampoline, voetbaldoeltjes, skelters, ballen) En ze mogen de boer op aangegeven tijden helpen. Vanaf het eerste moment gastvrij ontvangen. We hebben hier echt met plezier gestaan.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 10Fam Mondeel07-08-2019

Bijzonder genoten

We hebben enorm genoten van de rust op jullie camping! Het was fijn om persoonlijk ontvangen te worden met een kopje koffie! We moesten wennen aan het hek rondom de camping maar zagen al snel hoe belangrijk dit hek voor gasten kan zijn. We kregen gaandeweg ons verblijf steeds meer waardering voor jullie gastvrijheid, passie voor het boerenbedrijf, passie voor de camping. Jullie weten het elke kampeerder naar de zin te maken. Prachtig om te zien hoe jullie je inzetten zodat iedereen kan genieten van zijn/haar vakantie! We hebben lekker gegeten op advies van Jos bij de Gouden Leeuw in Chaam. De boerenschuur is een prettige winkel waarin je terecht kunt voor de Action en de nodige boodschappen. Voor wat grotere winkels was Goirle of Tilburg erg dichtbij. Wij komen zeker terug!

• 10Ilona van Dijk25-07-2019

Aanrader!

Hele dagen in de buitenlucht, voor de kinderen de mogelijkheid tot skelteren, voetballen, trampoline springen, spelen in de speeltuin, spelen in de zandbak, maar vooral het meehelpen met het verzorgen van de dieren maakt dat je bijna niet van de camping af hoeft. Er is zoveel vermaak voor iedereen! En wat een enorme gast vrijheid! De bakker, slager, restaurantjes & supermarkt ‘om de hoek’ is ook erg prettig. Het privé sanitair vonden we trouwens erg fijn, wat een luxe! Ook het overzichtelijke en afgesloten terrein trouwens! Maar vooral het enthousiasme wat jullie uitstralen voor jullie boerderij, zorgboerderij & camping en de daarbij horende bezigheden, is mooi om te zien. Het ontvangst bij aankomst is ook erg leuk, koffie - thee - limonade, en krantje, dat maakt dat iedereen zich enorm welkom voelt! Dikke aanrader dus deze camping!

• 10Bianca22-07-2019

Heerlijke vakantie gehad!!

Wat een fijne camping! Vooral voor kinderen met autisme is het ideaal, niet teveel prikkels(oftewel bijna geen!) Ze kunnen op duidelijk aangegeven tijd de boer meehelpen, als ze willen! En alles is goed afgezet dus de kinderen kunnen nergens heen! De camping is lekker klein zodat je alles goed kunt overzien! We hebben een midweek in de pipowagen gezeten. Die was perfect! En natuurlijk het privé sanitair, wat een luxe! En ze doen er alles aan om te zorgen dat je een fijne vakantie hebt! Zoontje heeft een kalfje de fles gegeven wat natuurlijk helemaal super was! Heb al op een paar campings gestaan maar voor ons staat deze echt op nr 1!

• 10Van den Oord22-07-2019

Tot volgend jaar!

We verbleven een weekend in de 4 persoons pipowagen. Van alle gemakken voorzien! Eigen douche en toilet! Alles inbegrepen.
    Kinderen 4 en 7 jaar vermaakten zich prima met de skelters, trampoline en speeltuin. Snel contact met andere campinggasten. Boer Jos, zoon Joost en Annelie dankjewel voor de goede zorgen. Tot snel!

• 10Fam Rutten16-07-2019

Fantastisch zeker vaker

Geweldige camping met geweldige eigenaars

10 tips over Camping Boerderijcamping Van 't Zandeind

• jan reinders, 10-06-2014

Zeker ook voor groepen verstandelijk beperkten een uitje.

• Fam. S uit Amsterdam, 08-05-2014

Natuurlijk de Beekse Bergen, erg leuk. En ga in de aspergetijd langs bij een van de aspergeverkopers in de buurt, smullen!

• Martijn en Anne-Marie, 04-05-2014

In het dorpje Riel ligt een gezellig Brabants café/restaurant "De Overkant" met fantastische biefstuk en een flinke speeltuin. Goede, vlotte, aardige service. Leuk om even een hapje te eten, ook voor de kinderen.

Boodschappen kun je ook prima in Riel doen.

1 vraag over Camping Boerderijcamping Van 't Zandeind

• van Laarhoven, 21-11-2017

Prijzen

Wat gaat het kosten als ik met drie kleinkinderen 2 dagen en nachten wil komen kamperen. Kan ik met het openbaar vervoer bij jullie komen. Mogen de kinderen bij. helpen met melken???????

• BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine