Camping Boerderijcamping Van 't Zandeind

Camping Boerderijcamping Van 't Zandeind
9,6

Beste in regio

Omschrijving
Word warm welkom geheten door de boeren Jos en Joost op Camping Boerderijcamping van ’t Zandeind. Deze camping is voormalig Zoover Award winnaar en is schoon, ruim en kindvriendelijk. Zo is er een speeltuin en mogen de kinderen helpen op de boerderij. Weet wat je eet en koop vlees van eigen vee. Bezoek de struisvogelfarm en Beekse Bergen.

212 reviews over Camping Boerderijcamping Van 't Zandeind in het Nederlands

enorm genoten

F.A. Reiling,
6-12-2018

Mooie camping. Iedere plaats heeft zijn eigen toiletgebouw met alle voorzieningen.

Goede plaats vanwaar uit je kan gaan fietsen

Aanbevelenswaardig

Fam. Valk,
3-12-2018

We hebben een paar dagen op deze camping gestaan in verband met het trouwen van onze zoon bij een naburige manege. Kleinschalige, gemoedelijke camping met ruime plek én eigen sanitair bij de plek! Grote persoonlijke gastvrijheid en vriendelijkheid genoten!

Fantástische camping voor jong en oud.

Agnes en Cees,
2-12-2018

Ten eerste een allerhartelijkste ontvangst met koffie en thee door boer Jos. Een heel gezellige privé rondleiding door de Zorgboerderij, langs de koeien en kalfjes, Hennies Veranda en over de camping met uitleg over het uitstekend verzorgde sanitair en de sleutels. Het was prachtig weer en we stonden met onze camper op een mooie grote plaats! Op de camping een speeltuintje, go-karts, skelters en een Pipo wagen aanwezig. Camping is prima gelegen op loopafstand van het dorp met een grote supermarkt, winkels en horeca. In de directe omgeving zijn er diverse mogelijkheden van fietsen, wandelen, paardrijden, golven en zwemmen. In de avond hebben we een volledig, uitstekend verzorgd, verenigingsfeest gevierd in Hennies Veranda. Héél gezellig en piekfijn in orde! We hebben heerlijk geslapen in een super rustige omgeving. Verder heerlijk genoten van het prachtige weer! 👍🏽👍🏽👍🏽

Dit moet je gewoon gedaan hebben.

Henri,
2-12-2018

Wat een geweldige gastvrije ervaring. In 1 woord geweldig.

Geweldig, ik blijf elk jaar terug gaan.

Suzanne Pennings,
2-12-2018

Heerlijke camping waar aandacht is voor dieren. Kinderen worden hier bij betrokken, echt een boederijcamping. Lekker kleinschalig en overzichtelijk.

Geweldig, gastvrij,gezellig,rust.

C Van Esch,
1-12-2018

Kleinschalige camping met mooie ruime plaatsen en privé sanitair. Echt super fijn!

Ontzettend leuk gezellig familiebedrijf. Zeer hartelijke mensen. Iedere dag kunnen de kinderen de boer helpen met de dieren eten geven, ezels borstelen. Voor de kinderen staan er verschillende skelters, een trampoline en voetbal goals. Ook is er een speeltuin aanwezig. En wat helemaal ideaal is is dat er een hek om de camping staat dus de kinderen kunnen niet weglopen.

Kortom een echte aanrader!

geweldig

frans van den Wyngaert,
1-12-2018

Bijzonder rustige camping, heel geschikt voor kinderen, prima begeleiding van joost en uitzonderlijk mooi sanitair.

Een fantastische kleine camping om te genieten

Rein van der Have,
1-12-2018

Camping/zorgboerderij ’t Zandeind is fantastisch. Een camping waar je kan genieten van de rust, de omgeving en zeker ook van de kinderen die genieten van de gratis beschikbare skelters, de verzorging van de diverse soorten koeien, het knuffelen van koeien, enz.

Daarbij komt zeker de zeer vriendelijke en gezellige eigenaren Joost, Jos en Annelie. We hebben dan ook met veel plezier van eind maart 2018 tot half mei op een prachtige grote plek met eigen sanitairgebouwtje gestaan.

Een camping om te genieten.

Een rustpunt in ons jaar

Mandy,
1-12-2018

Heerlijk rustig en kindvriendelijk. Warm onthaal en lieve gastheren... We komen nu al een paar jaar na elkaar, en onze kinderen vragen steeds om terug te komen.

Camping naar mijn hart.

Frieda Hulsteijn,
30-11-2018

Fijne camping, rust, mooie omgeving, speeltuin. Eigen sanitair, grote plaatsen.

Kinderen kunnen spelen in de speeltuin en op de camping zonder dat ze de camping kunnen verlaten. Eigen slagerij, heerlijk vlees.

Voor ons een perfecte camping en komen zeker vaker.

Kijk er nu al naar uit.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Boerderijcamping Van 't Zandeind in Riel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Boerderijcamping Van 't Zandeind zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.