Reviews over Riel

enorm genoten

F.A. Reiling,
    6-12-2018

Mooie camping. Iedere plaats heeft zijn eigen toiletgebouw met alle voorzieningen.

Goede plaats vanwaar uit je kan gaan fietsen

Aanbevelenswaardig

Fam. Valk,
    3-12-2018

We hebben een paar dagen op deze camping gestaan in verband met het trouwen van onze zoon bij een naburige manege. Kleinschalige, gemoedelijke camping met ruime plek én eigen sanitair bij de plek! Grote persoonlijke gastvrijheid en vriendelijkheid genoten!

Fantástische camping voor jong en oud.

Agnes en Cees,
    2-12-2018

Ten eerste een allerhartelijkste ontvangst met koffie en thee door boer Jos. Een heel gezellige privé rondleiding door de Zorgboerderij, langs de koeien en kalfjes, Hennies Veranda en over de camping met uitleg over het uitstekend verzorgde sanitair en de sleutels. Het was prachtig weer en we stonden met onze camper op een mooie grote plaats! Op de camping een speeltuintje, go-karts, skelters en een Pipo wagen aanwezig. Camping is prima gelegen op loopafstand van het dorp met een grote supermarkt, winkels en horeca. In de directe omgeving zijn er diverse mogelijkheden van fietsen, wandelen, paardrijden, golven en zwemmen. In de avond hebben we een volledig, uitstekend verzorgd, verenigingsfeest gevierd in Hennies Veranda. Héél gezellig en piekfijn in orde! We hebben heerlijk geslapen in een super rustige omgeving. Verder heerlijk genoten van het prachtige weer! 👍🏽👍🏽👍🏽

Dit moet je gewoon gedaan hebben.

Henri,
    2-12-2018

Wat een geweldige gastvrije ervaring. In 1 woord geweldig.

Geweldig, ik blijf elk jaar terug gaan.

Suzanne Pennings,
    2-12-2018

Heerlijke camping waar aandacht is voor dieren. Kinderen worden hier bij betrokken, echt een boederijcamping. Lekker kleinschalig en overzichtelijk.

Riel scoort een 8,4 uit 10, op basis van 18 reviews