We hebben een aantal aanbieders voor Riel voor je op een rij gezet:

Reviews over Riel

mooie omgeving

Peter de Jong,
    4-4-2019

Riel is een rustig dorpje vlakbij Tilburg, is een goede uitval basis voor bv Efteling, Beekse Bergen, Baarle Nassau. Het ligt mooi tussen mooie natuur gebieden en in de nabijheid van bossen, er is genoeg horeca met mooie terrassen in de bossen bij kloosters e.d. Mooie wandel mogelijkheden en fiets tochten, echt een aanrader!!!

Gereisd met partner in april 2019

Plattelandsdorp zonder franje

Rinus,
    20-4-2013

Riel is een rustig plattelandsdorp zonder veel franje, er zijn wat winkels en enkele horeca gelegenheiden. Opvallend is de dorpskerk, deze heeft twee dwarsschepen. Riel ligt aan het "Bels lijntje", op het traject van deze voormalige spoorbaan is een fietspad aangelegd dat loopt tussen Tilburg en Turnhout. Het dorp is een goed uitgangspunt voor het maken van fietstochten

Gereisd met partner in juli 2007

Mooie omgeving

rob.bemelen,
    21-11-2011

Riel (tegen Eindhoven aan) is een geschikte omgeving om te wandelen en te fietsen. Van de drukte van de stad is hier niets te merken, terwijl het maar 10 minuten van het centrum vandaan is. Wie van rust houdt, kan hier goed terecht.

Gereisd met vrienden in november 2011
Riel scoort een 9 uit 10, op basis van 19 reviews