Reviews over Reusel

een aanrader

daniel
    1-8-2018

Reusel, 5 km over de Belgische grens in de Brabantse kempen. Leuk stadje, gezellige terrasjes, veel shoppingmogelijkheden. Prima uitvalsbasis voor prachtige fiets- en wandeltochten. Een aanrader om eens lekker te tafelen is de Hollandershoeve annex kinderboerderij.

Alleen jammer dat het midden op een weg lag

Ans
    27-1-2018

Personeel heel vriendelijk alleen jammer dat het in het midden van een weg ligt.de omgeving was prachtig

Moet je geweest zijn!

Barbara
    22-12-2017

Geweldige (grootste van brabant) overdekte ijsbaan en horeca !!!!!

Inclusief schaatsenverhuur

Wij komen met plezier in Reusel

Dick en Jannie Wolsheimer
    16-9-2017

Koop een boekje bij de VVV voor de Snoeperkes fietstochtjes. Berengezellig .Verder na de fietstocht een borrel met hapje bij t,Torentje

Het was een geweldige tijd daar.

Aart Broersma
    30-8-2017

Reusel is een prachtige Brabantse plaats. Het is een vrij groot dorp. Een van de acht zaligheden. Het ligt in een geweldig mooie omgeving. Je vindt er van alles, bos, water en heide. Je kunt er prachtig fietsen. Er liggen prachtige fietspaden. Je zit voor je er erg in hebt in Belgie. Reusel bezit alle soorten winkels en eettentjes. De terrassen zijn ook niet te versmaden. Al met al kun je daar goed vertoeven.

Reusel scoort een 8,3 uit 10, op basis van 130 reviews