We hebben een aantal aanbieders voor Reusel voor je op een rij gezet:

Reviews over Reusel

een aanrader

daniel,
    1-8-2018

Reusel, 5 km over de Belgische grens in de Brabantse kempen. Leuk stadje, gezellige terrasjes, veel shoppingmogelijkheden. Prima uitvalsbasis voor prachtige fiets- en wandeltochten. Een aanrader om eens lekker te tafelen is de Hollandershoeve annex kinderboerderij.

Gereisd met partner in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Het was een geweldige tijd daar.

Aart Broersma,
    30-8-2017

Reusel is een prachtige Brabantse plaats. Het is een vrij groot dorp. Een van de acht zaligheden. Het ligt in een geweldig mooie omgeving. Je vindt er van alles, bos, water en heide. Je kunt er prachtig fietsen. Er liggen prachtige fietspaden. Je zit voor je er erg in hebt in Belgie. Reusel bezit alle soorten winkels en eettentjes. De terrassen zijn ook niet te versmaden. Al met al kun je daar goed vertoeven.

Gereisd met partner in Thu Jun 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooi stadje, winkels als Emté, Jumbo, Action, Aldi

Toniluciano,
    12-7-2017

Vrijdagmorgen een toffe markt, winkels dien je wel met de wagen met elkaar te verbinden, maar in de week is er steeds voldoende parking. Gezellige marktplaats met verschillende mogelijkheden tot eten en drinken.

Gereisd met partner in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

voor herhaling vatbaar

P.van Gulik,
    23-5-2016

een leuke plaats waar iedereen aan zijn trekken kan komen. Winkels voor alle klassen aanwezig. Volop uitgaansgelegenheden, restaurants en allerlei soorten winkels. Iedereen kan voor vrijwel alles aan zijn trekken komen

Gereisd met partner in juni 2015

Het natuurgebied Zwartven was fantastisch.

Dhr. en Mevr. Oyen,
    10-2-2016

Zwartven met zijn stuifduinengebied leek zowat op ons eigen 'De Blakken' in Wetteren, Oost-Vlaanderen; ook zeker een aanrader! Wat opvalt is dat de landerijen, die het gebied rijk is, er zeer net bij liggen. De Ruimtelijke Ordening in Noord-Brabant (Nederland) steekt in positieve zin wat af tegenover de Antwerpse (België), vind ik.

Gereisd met partner in februari 2016
Reusel scoort een 8,7 uit 10, op basis van 130 reviews