Vakantiepark Roompot De Katjeskelder

gerard roovers
17-8-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen7

rustig park met heel wat te doen voor de kids en ouderen .

de accommodatie is enigszins verouderd wordt aan gewerkt heb ik gehoord .

de inboedel is niet helemaal toppie maar desondanks goede week gehad

Leuk park

Ilona
15-8-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen6

Heel erg leuk weekend gehad. Het park is ook erg leuk voor kinderen. Veel speeltuinen waar de kinderen heel leuk kunnen spelen ook vond ik het erg leuk dat ze tussen de huisjes ook.speeltuintjes hadden waardoor de kinderen konden blijven spelen. Ook de animatie was erg leuk. Wij hebben een.top weekend gehad en komen zeker nog eens terug. Ik vond alleen het zwembad voor z"on groot park wel wat klein. En de huisjes vond ik wel oke maar de schoonmaak had wel iets beter gekund. Maar verder een top weekend

Slecht schoongemaakt

Mevrouw
15-8-2018
  • Onderkomen4

Zwembad erg vies, overal haren en vieze vloeren. We hadden een gerestyld huisje, had verwacht dat alles top zou zijn, maar dat viel tegen. Huisje was niet goed schoon.

Vloer erg vies, badkamers enz. met roest/schimmel. Schoonmaak kan dus wel een stuk beter.

Slaapkamers zijn wel lekker ruim.

Bedankt voor je review!

Goed om te horen dat je tevreden bent over de slaapkamers in de accommodatie. Heb je de genoemde opmerkingen ook doorgegeven aan de receptie? We zijn er om te helpen en te kijken naar oplossingen!

Vera

Niet wat we verwacht hadden voor het geld

Anita
11-8-2018
  • Onderkomen7

Meegaand was de receptie. Aankomst werd later door omstandigheden de dagen dat we er niet waren hebben we geen toeristenbelasting en voor de hond hoeven te betalen. 1 matras bij aankomst onder bloed. 2 keer gemeld toen spik splinter nieuw matras. Het was 30 graden dus niet gekeken naar de dekbedden. Deze zaten ook onder het bloed dus alsnog gemeld. Nog 1 dag en dan naar huis ...nog geen nieuwe dekbedden. Koelkast stonk en koelde niet. Binnen een uur een nieuwe wel kleiner. Volgende dag alsnog een grote gebracht. Zwembad is erg klein zowel binnen als buiten. Park de huisjes veel privé. Nadeel van kids bungalow is dat de wc boven erg klein is...kinder toilet...niet handig met een 10 en 13 jarige. In bad kun je niet douchen door schuine wand. Beneden in douche...geen haakjes om kleding op te hangen. De deuren van de bungalow gaan open met een pasje waarvan je meerdere krijgt. Speelhal is smerig en de helft doet het niet. Triest.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 15-8-2018

Bedankt voor je reactie Anita.

We gaan je opmerkingen doorgeven, maar wel fijn dat je zo bent geholpen ondanks dat er het een en ander niet in orde was.

We hopen je graag weer te mogen ontvangen op één van onze parken.

superleuke week

Evelien Bolat
10-8-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Het was een hele leuke week en de kleine kinderen hebben genoten en raken niet uitgepraat. voor de pubers mag er iets meer georganiseerd worden die houden niet zo van een minidminidosco. Verder was het heel leuk en leuke huisjes. respect voor de schoonmakers die hebben het er maar druk mee . het zwembad zou iets groter mogen vooral in het hoogseizoen met mooi weer was het aan de kleine kant. maar het toezicht was in een woord super, respect! Het animatie team was te gek superlief voor kinderen en leuke dingen om te doen. de musical is zeker een aanrader om te gaan kijken.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 15-8-2018

Wat een super leuk bericht!

Wij vinden het fijn om te horen dat je het zo naar je zin hebt gehad.

Heb je ook nog iets leuks gedaan in de omgeving?

Redelijk

Hennie
10-8-2018
  • Activiteiten4
  • Onderkomen6

Huisje was redelijk in orde het was schoon twee lampen werkte niet en de koelkast was kapot werd s avonds door de aardige beveiliging vervangen we kregen 15 € terug vanwege bedorven spullen.....zwembad vloer was super smerig er zwommen bebloede pleisters in het bad dus zijn wij uitgeweken naar het gemeentelijke zwembad drie minuten verderop

Als de meneer of mevrouw van Roompot gaat reageren van heb je dit gemeld...nee dat heb ik niet omdat ik vakantie heb en omdat er meerdere bad meesters/juffen lopen die dit ook zien dus dat lijkt mij hun taak

Bedankt voor je bericht!

Jammer dat de vakantie niet is verlopen zoals gewenst. Dat vinden wij vervelend en onze welgemeende excuses hiervoor! We gaan je bevindingen en opmerkingen doorgeven aan de parkleiding, zodat hier aandacht aan besteed kan worden. We hopen dat je desondanks nog een fijne vakantie hebt gehad.

Slechte hygiëne!!

Fam met kleine kinderen
8-8-2018
  • Onderkomen5

Het park op zich is best oké. Er is animatie, maar zeker de kleinere kinderen kunnen maar aan weinig meedoen. Kwa hygiëne is het echt ver te zoeken. Sigarettenpeuken, afvalpapiertjes enz liggen overal in het park. (Ook belachelijk van de mensen zelf trouwens, zeker in een kinderpark) En ons huisje was ronduit vies! En we hadden nog wel een restylde bungalow. Erg jammer!

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 15-8-2018

Vervelend om te horen dat het een en ander niet in orde was.

Hebben jullie dit ook gemeld bij de receptie?

Die kijken vaak naar een oplossing tijdens je verblijf.

We hopen dat je desondanks nog een fijne vakantie hebt gehad en hopen jullie graag weer te ontmoeten op één van onze parken!

Daisy kok
7-8-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Bij aankomst verwelkomt met koud water.

In ons huisje was de parasol kapot dit gemeld bij de receptie en we hadden binnen een half uur een nieuwe.

Nu bleek er bij ons huisje een wespen plaag te zitten en er is een verdelger langs gestuurd maar helaas kon die niets doen.

Ons zoontje van 1 is toen bij zijn oog gestoken waarna de receptie van het park meteen een arts gebeld heeft en we langs konden komen.

Bij terug komst werd ik ook zelf gestoken, een medewerker bij de receptie heeft mij meteen behandeld . Ik was helemaal klaar met de wespen maar het park had alles gedaan wat in hun macht lag. Maar toch kwamen ze met een fantastisch aanbod. We mochten in een ander huisje verblijven en wel een 22 persoons huisje. Geweldige service hier en geweldig vriendelijk personeel alles is keurig netjes voor ons geregeld dikke 10!!!!!

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 15-8-2018

Wauw! Wat een positief bericht!

Goed om te horen dat jullie zo goed geholpen zijn en dat de service goed naar wens was. We doen erg ons best en dan is het heel fijn dat dit ook opgemerkt wordt.

We hopen je graag weer te mogen ontvangen op één van onze parken!

Vera

Leuk als je weinig eisen hebt

Sanniek Polman
6-8-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen3

Het huisje was slecht onderhouden; de rolgordijnen werden op hun plek gehouden met schroeven, de gordijnrail hing los van het plafond, de koelkast werkte niet (voldoende), de bedden waren te zacht, het was heel erg gehorig en er waren héél veel spinnen. Dat viel best tegen. De ruimte die we hadden echter met zn negenen was geweldig. Het zwembad is te klein voor zo'n groot park en erg smerig bij de kluisjes. In het restaurant stond maar 2 man personeel en was er een zeer koude sfeer (ondanks de hitte. Geen airco in het restaurant!) en bij de snackbar stond personeel die niet goed wisten wat ze deden. Maar; we hebben een héérlijk weekend met zn allen gehad en dat is het belangrijkste. Toch?

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 15-8-2018

Jammer dat het niet geheel naar wens is geweest.

Heb je dit ook gemeld bij de receptie? Wij zijn er om te helpen en om te kijken naar oplossingen. We gaan in ieder geval je opmerkingen doorgeven aan de parkleiding.

Graag tot ziens op één van onze parken!

Voor herhaling vatbaar

J.de Hoog
6-8-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen8

Keurig park. Fijne , goed onderhouden, faciliteiten . Huisje was prima.

Bedankt voor je review!

Wij vinden het fijn om te horen dat deze vakantie voor herhaling vatbaar is.

Daar doen we het voor!

Vera

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Roompot De Katjeskelder in Oosterhout (NB), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Roompot De Katjeskelder zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Roompot De Katjeskelder scoort een 7.24 uit 10 op basis van 2273 reviews.