Vakantiepark Roompot De Katjeskelder

Geweldig!

Corrie troost
19-6-2018
  • Onderkomen10

Prachtig park,kinderen hebben zich prima vermaakt ,wij ook.huisje comfortabel complete inventaris ,alles werkte perfect. Zeker voor herhaling vatbaar!

Wij hebben vreselijk genoten van ons verblijf .

Appie uit Delft
18-6-2018
  • Onderkomen9

Heel fijn park, met prima personeel

Nooit meer !

COENEN C.
17-6-2018
  • Onderkomen4

Verouderd en slecht onderhouden park.

Weekend doorgebracht tussen feestende, zuipende en veel te lawaaierige buren.

Huisjes staan trouwens veel te dicht bij elkaar. Niks privacy rond het huisje.

Deel van park bewoond door buitenlanders / Polen. Dat deel van park gaf echt geen onderhouden indruk.

Mag wel eens vermeld worden op site.

1 mooi speeltuintje gevonden (vlak bij receptie), andere speeltuigen stonden echt tussen de huisjes, om privacy van die bewoners te respecteren ga je daar toch niet met groep (6 volwassenen 2 kindjes) zitten.

Niet gebleven tot maandag, zondag al vertrokken.

Hier komen we zeker nooit meer terug.

Zeker voor herhaling vatbaar

Athinai deveau
11-6-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Goed voor kinderen veilig voor kinderen in en rond de bungalow zeker de met hekjes beveiligde. Vele activiteiten alleen zwembad vind ik wat klein en weinig Te doen. Maar alles was wel heel proper en vriendelijk personeel. Dit telt voor het hele park. Vind het een aanrader en het park blijft in ons hoofd zitten als we nog eens een weekendje weg willen. Dicht bij de Efteling dus super om de 2 te combineren. Eveneens uitstapje naar Tilburg of Breda.

Rilana
11-6-2018
  • Onderkomen9

Zeer net park. Genoeg te doen voor de kinderen. Vooral het zwembad maakt het lekker. Goede frituur. Super personeel receptie. Komen snel terug in deze mooie omgeving.

Was goed.

J. Vonk
10-6-2018
  • Onderkomen9

Accommodatie en service was prima. Geen opbergdozen voor bv koffie of vleeswaren en weinig bestek aanwezig.

Zeer zeker voor herhaling vatbaar.

Eric
8-6-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Eerste maal verbleven op park de Katjeskelder.

Comfortabel huisje, leuk zwembad en vriendelijk personeel.

Het was redelijk rustig, ouderen en gezinnen met kleine kinderen. Was een midweek buiten de schoolvakanties.

Daarnaast een lastminute voor een uitermate lage prijs.

fantastisch

Gerry Mennen
5-6-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

ik vond het er heel netjes en fijn. Wat wel tegenviel was dat er vermeld stond dat in elke kamer t.v. was, maar hadden maar 1 slaapkamer met t.v.

en we hadden een 14 persoon huis

Voor je rust hoef je hier niet te komen.

DvWinden
4-6-2018
  • Onderkomen7

Vrijdag aangekomen in het park. Wij hadden een leuk huisje, echter was al snel duidelijk dat wij tussen huisjes met jongeren zaten, die al vanaf de middag volop aan de drank gingen. We zijn naar hen toegegaan om te vragen of het iets rustiger kon en/of zij niet constant over ons terras wilde lopen. Dit leek te helpen tot het in de avond weer heel luidruchtig werd. Rond 12 uur werd het stiller, omdat zij toen naar een uitgaansgelegenheid zijn verplaatst. Om 04.30 opnieuw een hoop kabaal, zodat wij er allen van wakker werden. Beveiliging gebeld, omdat wij het zelf niet zagen zitten met 20 dronken jongeren de discussie aan te gaan. Volgende dag zijn wij van huisje verplaatst, nadat om 10 uur de muziek weer aanging. Receptie gaf aan de jongeren niet te kunnen/ willen verplaatsen. We hebben wel netjes een bon gekregen om uit te geven in het park. Wordt geadverteerd met familiepark, maar zo hebben wij het absoluut niet ervaren. Nooit meer!

Nooit meer

Maarten
4-6-2018
  • Onderkomen5

Huisje was goed. Beetje te dicht op elkaar, klein terrasje. Personeel vriendelijk.

Boekingsbeleid Roompot niet goed. Veel groepen mannen, dertigers. bierdrinkende overlast veroorzakende feestgangers. Geen rustig familiepark. Nooit naar toe gaan. Beloven in te grijpen op overlast maar drie beveiligers kunnen dit niet oplossen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Roompot De Katjeskelder in Oosterhout (NB), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Roompot De Katjeskelder zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Roompot De Katjeskelder scoort een 7.25 uit 10 op basis van 2244 reviews.