Vakantiepark Roompot De Katjeskelder

Vakantiepark Roompot De Katjeskelder
7,2

• Activiteiten7,3
  • Onderkomen6,9

We hebben een aantal aanbieders voor Roompot De Katjeskelder voor je op een rij gezet:

2299 reviews over Vakantiepark Roompot De Katjeskelder in het Nederlands

Met jonge kinderen

Volgend jaar weer!

A.oostendorp
20-10-2018

We stonden perfect op de camping, mooie plaats en een gezellig zwembad vlakbij

Smerig

Rinus
16-10-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen7

Het park is niet duur, maar dat wil toch niet zeggen dat je geen goede hygiëne mag verwachten!? Het huisjes was ronduit smerig! Nog nooit zoveel spinnenwebben bij elkaar gezien! BAH.

Nooit meer!

Fam. uit Brabant
9-10-2018
  • Activiteiten5
  • Onderkomen2

Het park is mooi maar de huisjes zijn erg verouderd en gedateerd. Dit is op zich niet erg maar als je voor je aan je vakantie begint nog het hele huis moet poetsen vind ik dat niet leuk. Het was smerig en stonk erg naar rook. Keukenblok zat aan alle kanten los, een toilet, een mannen bak, stond de urine nog in................

Het is jammer voor dit park want dit is geen reclame voor deze roompot accomodatie. Voor ons eens maar nooit meer.

Leuke Camping.

Will
8-10-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Leuke Camping met goede voorzieningen, mooi zwembad en vlak bij de Biesbos en De Efteling.

Komen regelmatig laagvliegende vliegtuigen of helicopters over, maar dat vonden wij niet storend.

Camping supermarkt met voldoende artikelen en lekkere verse broodjes.

Goed restaurant en een afhaal frietzaak.

Eens maar nooit meer.

Linda
8-10-2018
  • Activiteiten3
  • Onderkomen2

Wij hebben dit weekend met 10 personen in een 12-persoons huis gelogeerd.

De inrichting is zeer gedateerd en niet erg schoon. Het fornuis was door roest bijna te smerig om te gebruiken . Uit de magnetron kwam een vieze geur . De vaatwasser werkte niet waardoor alle bestek, borden, glazen in het huisje vies waren. Dit hebben wij aangegeven bij de receptie en er kwam snel iemand om te repareren. Dit hielp helaas niet en 's avonds werd er een "nieuwe" vaatwasser gebracht die helaas ook niet goed werkte. Wij waren met onze moeder die in een rolstoel zit en heel blij toen we lazen dat er een douchestoel en beugels bij het toilet waren. Het toilet was echter zo laag dat ze nog steeds niet zelf naar de wc kon. Het parkeren bij het huisje was ook een ramp. Doordat er allemaal huisjes voor grote groepen bij elkaar stonden was het heel moeilijk voor iedereen om bij zijn eigen huisje te parkeren. Het was gelukkig mooi weer.

Hier kom ik niet meer terug.

Alida
3-10-2018
  • Activiteiten4
  • Onderkomen3

Het huisje was erg karig ingericht. Was voor 12 personen, maar bv geen dienblad aanwezig. Lastig als je met zijn allen buiten koffie drinkt! Ook geen thermoskannen, voorraaddoosjes voor koelkast, koffie, koek ed. Geen spelletjes en geen informatie map aanwezig. Douchen boven moet onder het schuine dak in een badkuip, niet echt handig en waterballet als gevolg. Wel handig dat we tevoren de toegangspasjes kregen toegestuurd, zodat we niet hoefden in te checken. Ook uitchecken was niet nodig, wel handig maar toch wel wat onpersoonlijk zo. Fijn dat er een supermarktje op het terrein is. Wat minder vond ik de vele oosteuropese gasten, die er in grote getale aanwezig waren op het terrein. Zijn niet gewend gedag te zeggen en dat geeft toch een minder fijne sfeer.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 11-10-2018

Bedankt voor je goede review Alida! Wel jammer dat de accommodatie niet geheel naar wens was. Voor het keuken inventaris is niet gekozen voor voorraad dozen om levensmiddelen op te bergen uit hygiënisch oogpunt. Wij hopen dat de rest van het verblijf wel naar wens is geweest.

Voor herhaling vatbaar.

Yvonne
  • Activiteiten7
  • Onderkomen10

Het vakantiepark straalt gezelligheid uit. Je kunt er goed je auto kwijt.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 11-10-2018

Goede review Yvonne hartelijk dank daarvoor! Fijn dat jullie ons park zo gewaardeerd hebben en zo een goed verblijf hebben gehad.

Annemie
  • Activiteiten10
  • Onderkomen9

Mooi park voor onze kleinkids ,ze hebben genoten van koos en het animatie team

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 11-10-2018

Super dat jullie en de kleinkinderen zo genoten hebben Annemie. Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling fijn dat jullie alles zo hebben gewaardeerd.

Zeker weer.

Janny Veldhuis-Jonker
  • Activiteiten8
  • Onderkomen7

Zwembad moet onderhoud hebben. De huisjes ook wel wat onderhoud gebruiken.

We hebben wel genoten het was super weer. 28/9 t/m 1/10/2018.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 11-10-2018

Bedankt voor je mooie beoordeling Janny. Fijn dat jullie zo een goed verblijf hebben genoten op ons park. En wij zien jullie graag weer terug op de Katjeskelder!

Groetjes Marcia

Jammer, hier zit veel potentie in, maar helaas

Familie Goddrie
30-9-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen3

Wij hadden een 12 pers. huisje en waren met 10 personen. Wel ruim, maar enorm gedateerd. Vaatwasser werkte zeer slecht en er waren meerdere gekregen. Het personeel van de brasserie was absoluut niet vriendelijk te noemen. Het duurde ook gemiddeld ruim een kwartier voordat de bestelde drank eindelijk geserveerd werd. Terwijl het absoluut niet druk was. En als je vroeg waar de bestelling bleef kreeg je als antwoord: ja, wij moeten toch ook eten!

Totaal niet klantvriendelijk.

Het zwembad is wel leuk voor kleine kinderen, en beetje klein.

Supermarkt aanbod is erg goed en uitgebreid.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 11-10-2018

Hartelijk dank voor de goede review. Vervelend dat de accommodatie niet naar wens was. Zijn deze gebreken ook ter plaatse gemeld? De reactie van het horecapersoneel gaan wij zeker doorgeven, want klantvriendelijkheid staat voorrop!

Go4Holiday.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Roompot De Katjeskelder in Oosterhout (NB), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Roompot De Katjeskelder zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.