Vakantiepark Roompot De Katjeskelder

Vakantiepark Roompot De Katjeskelder

7.7Goed

Nederland, Noord-Brabant, Oosterhout (NB)

7.7Goed

• 7.7Activiteiten
  • 7.7Eetgelegenheden
  • 7.5Onderkomen

Vakantiepark info

Meer vakantiepark info

Middenin de bossen bevindt zich Roompot Vakanties de Katjeskelder Oosterhout. Kom tot rust in een luxe villa, ingerichte bungalow of op de camping, terwijl kinderen zich vermaken in de speeltuinen en zwembaden. Natuurlijk zijn er ook activiteiten voor jong en oud, zoals bowlen en midgetgolf en met de auto ben je binnen een halfuur in de Efteling.

2296 reviews over Vakantiepark Roompot De Katjeskelder

• 8Karen03-06-2020

Onbezorgd op vakantie

We hebben een heerlijke vakantie gehad op roompot de katjeskelder. Veel voorzieningen en vooral veel vertier voor de kids. Het huisje waarin we zaten had een omheinde tuin, dus de kinderen konden naar hartelust spelen en niet weg lopen. De speeltoestellen zijn afwisselend en erg leuk. Daarnaast biedt de supermarkt voldoende producten voor een boodschap voor ontbijt/lunch/diner of tussendoor. De prijzen zijn ook erg netjes. Het personeel is erg vriendelijk. Kortom we hebben echt genoten!

• 9Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in juni 2020

• 7Nijstad29-05-2020

Matige vakantie

Personeel is klant vriendelijk schoonmaak en onderhoudt kan beter

• 10Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in mei 2020

• 8Jacqueline25-05-2020

Leuk verblijf

Leuke huisjes. Mogen wel wat dingen opknappen en beveiligen, maar het is zeker te doen. Wij zaten in een kinder gebied. Zat een hek omheen zodat ze zelf konden spelen. Ideaal. Erg leuk.
    Ivm Corona minder te doen.

• 7Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in mei 2020

• 9Bas25-05-2020

Erg leuk park!!

Leuk park. Leuk zwembad,nie heel groot. Alles was schoon.

• 9Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in mei 2020

• 8Kw cheng25-05-2020

Prima

Mooi park ruime schone huisjes .met twee badkamers .zwembad valt tegen erg klein .verder prima park

• 10Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in mei 2020

• 8conny02-04-2020

mooi en gunstig gelegen park

Samen met vrienden hebben wij een lang weekend op de Katjeskelder door gebracht. Ons huis was ruim, schoon en rustig ondanks dat alle huizen om ons heen bezet waren. Het park is mooi gelegen aan de Vrachelse heide waar je lekker kunt wandelen. De horeca en winkel zijn groot en voorzien van alles wat je nodig hebt. Vanaf het park kun je veel uitstapjes maken in de omgeving zoals Oosterhout en Breda. Wij hebben een prima weekend gehad!

Gereisd met vrienden in januari 2020

• 8Wil Balijon09-03-2020

Met de familie verjaardag gevierd.

Verblijf zag er netjes uit. Het was een 12 persoonshuis met veel ruimte. Op de eerste verdieping was een ruimte waar de kinderen fijn konden spelen. Mooie slaap en badkamers.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 18-03-2020

Wat leuk dat je ervoor hebt gekozen om met jouw familie te verblijven op De Katjeskelder. Wij hopen dat je hiervan hebt genoten.

Het leuke aan De Katjeskelder is dat je kunt kiezen voor een grotere accommodatie zodat je hier met de gehele familie of een vriendengroep kan verblijven.

Graag tot een volgende keer!

Groetjes Mandy

Gereisd met vrienden in maart 2020

• 9Jan Daems13-01-2020

aanrader. We komen beslist terug.

Hebben veel Roompotparken bezocht. Katjeskelder in alle opzichten nummer 1. Thuisgevoel,sfeervolpark met voldoende centrumfaciliteiten. Huisje was schoon,ruim en gezellig. Goede uitvalswegen naar Breda (8 km) centrum Oosterhout (overdekt winkelcentrum)

Sommige woningen worden verhuurd aan jongeren soms 15 per woning. deze jongeren doorgaans twintigers (jonge mannen) mogen kennelijk graag stappen in Breda en komen dan midden in de nacht luidruchtig terug op het park. Het management of beveiligers zouden deze jongeren pro-aktief kunen benaderen in woord en geschrift en hen verzoeken rekening te houden met overige parkbewoners die door hun luidruchtig gedrag in hun slaap worden gestoord.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 30-01-2020

Wat een mooie review, Jan! En wat fijn om te lezen dat je graag nog een keer terug komt op De Katjeskelder. Je bent natuurlijk van harte welkom, de koffie staat al klaar.

Op De Katjeskelder kun je een familievilla boeken. Het komt wel eens voor dat een grote vriendengroep hierin verblijft. Zij worden van te voren extra op de hoogte gebracht van het parkreglement om overlast zo veel mogelijk te voorkomen. Daarnaast doet de beveiliging regelmatig een ronde en spreekt zo nodig gasten aan wanneer zij overlast veroorzaken.

Tot de volgende keer!

Groetjes van Mandy

Gereisd met partner in januari 2020

• 2019
    7Noortje30-12-2019

Leuk weekend

Pluspunten: Mooie ligging aan het bos Zwembadwater lekker warm Leuke animatie voor de kindjes Minpunten: Huisje echt oud, inrichting uit de jaren 80. Totaal geen sfeer. Onpersoonlijk, bij uitcheck wordt niet eens gevraagd hoe ons verblijf was geweest. Vond het aan de dure kant voor wat je krijgt. 550 euro voor een weekend, een hoop geld, ik verwacht dan wel iets meer luxe. We hebben een leuk weekend gehad, maar kiezen de volgende keer wel voor een ander park.

• 4Onderkomen

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 30-01-2020

Bedankt voor de beoordeling, Noortje. Jammer dat je niet de gastvrijheid hebt ervaren bij het uitchecken die wij naar onze gasten over willen brengen.

Op De Katjeskelder heeft een groot deel van onze accommodatie een restyle gehad. Je kunt tijdens het maken van de boeking ook kiezen voor een restyle accommodatie.

Graag tot ziens op één van onze Roompot parken!

Groetjes van Mandy

Gereisd met jonge kinderen in december 2019

• 7Marga De Custer16-12-2019

Goed park

Goed park voor de kleintjes.alleen zwembad temperatuur te koud voor de kleintjes

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 18-12-2019

Goed dat je jouw feedback bij ons onder de aandacht brengt, Marga! Wij gaan hier zeker mee aan de slag. We willen er tenslotte voor zorgen dat iedereen kan genieten bij ons op het park!

Graag tot een volgende keer!

Groetjes Mandy

Gereisd met jonge kinderen in december 2019