Reviews over Oosterhout (NB)

Fantastich we komen zeker terug

Y.L. ter Maten,
    17-12-2018

Mooi verblijf ,vriendelijke ontvangst, schoon huisje ,mooie ligging. Roompot is goed bezig met het retsylen van de vakantie huisjes . In 1 woord geweldig. Het aanzicht van het park en de uitstraling ziet er goed uit

Zeker een keer naar toe gaan....

Martien Vlemmix,
    16-12-2018

Goede service en klantvriendelijk personeel. Je voelt je een deel van de familie.

Geweldig

Suze van Dalen,
    14-12-2018

Als je van de schoonheid van de natuur ambieert is dit een geweldig park om te verblijven en er op uit te gaan met de fototoestel. Wij als Natuurfotografen hebben ons hart opgehaald aan zoveel schoonheid die de natuur te bieden heeft. De rust op en rond het park....subliem

Graag nog eens!

Helga Parsons,
    11-12-2018

Zeer complete inventaris, alles superschoon. Huizen zo gelegen ,dat je privacy hebt. Heerlijke sauna en ligbad. Park ziet er uitnodigend uit. Heb je wat vergeten ,de supermarkt heeft een groot assortinement.

Geweldig

Dennis,
    10-12-2018

Geweldige huisjes in een mooie omgeving.

Oosterhout (NB) scoort een 8,5 uit 10, op basis van 532 reviews