Oosterhout (NB)

We hebben een aantal aanbieders voor Oosterhout (NB) voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Oosterhout (NB) voor je op een rij gezet:

Hotels.nl

Reviews over Oosterhout (NB)

Vooral veel Gezelligheid met de familie

Van dalen,
    11-11-2018

Een weekendje weg bij katjeskelder met familie.Een hele fijne omgeving en er is veel te doen.Veel te doen voor de kinderen .Winkelen bij aerenthof winkelcentrum .En er zijn nog veel meer plekken in de buurt waar je naar toe kan gaan.Wij komen er al jaren voor een weekend of zomervakantie.

Gereisd met jonge kinderen in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

mooie oude binnenstad

Rob,
    7-1-2018

De charme van een kleine stad in het historische deel van west Brabant. Veel mooie gebouwen, straatjes, kunst in de parken. Geen stad om weken lang te verblijven, maar een lang weekend tot een week vermaak je je er prima.

Gereisd met partner in december 2017

Gezellige stad

Cindos74,
    7-2-2017

Oosterhout is een leuke gezellige stad, met een leuk winkelcentrum, veel kroegen en goede restaurants. Verder is er in Oosterhout zelf niet veel te beleven, Breda is in de buurt maar er zijn wel goede wandel mogelijkheden in en vlakbij Oosterhout.

Gereisd met partner in februari 2017

Oosterhout is een leuke plaats.

Esther Jonker,
    27-1-2017

Er valt veel te ontdekken in Oosterhout, tegenover is het Museum "Oud Oosterhout" dat heeft telkens weer nieuwe thema's. Groot overdekt winkelcentrum, maar er zijn ook twee overzichtelijke kringloop winkels. Als minpunt ervaren wij dat er op steeds meer plaatsen betaald moet worden om te parkeren.

Gereisd met partner in januari 2017

Gezellig

Willy,
    11-1-2017

Fijn dorp met uitgebreid winkelcentrum en voldoende horeca. We waren met een vriendinnengroep uit verschillende delen van het land. Afgesproken om te verzamelen bij Tuincentrum Groenrijk in Oosterhout. We konden gratis parkeren heerlijk koffiedrinken en lunchen.

Gereisd met vrienden in Sun May 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Oosterhout (NB) scoort een 8,5 uit 10, op basis van 536 reviews