Géén boekingskosten

+29/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.7FenomenaalScore uit 363 reviews

365 Reviews over Stille Wilde

• 10Van Goethem20-10-2021

Super genoten van ons verblijf in De stillewilde

Super vriendelijke uitbaters,genoten van het lekkere eten,propere kamers Mooie wandel en fiets routes . Een echte aanrader Bedankt Maartje en Koen voor de vriendelijke en vlotte bediening wij komen zeker nog terug was onze derde keer maar zeker niet de laatste keer

• 9Peter en Patricia24-08-2021

Zeer goede keuken, mooie kamers, rustige omgeving.

Geweldig, prachtige wandel- en fietsomgeving, geen minpunten

• 10Lauwers Carina10-08-2021

Subliem

We hebben er ontzettend van genoten , het eten was subliem , ook het ontbijt was dik in orde. Heel aangename en vriendelijke uitbaters ! Topadres .

• 10Remon07-06-2021

Perfecte service, vriendelijk en mooie lokatie

Ik heb samen met mijn vader twee dagen bij de Stille Wilde mogen overnachten en werkelijk alles was fantastisch. Zowel ontbijt, lunch als avondeten was heerlijk en het ontbrak ons aan niets dankzij Maartje en Koen, de uitbaters. Wij komen zeker terug!

• 10Ferrie de Graaf25-09-2020

Werkelijk heerlijk

Gastvrij, heerlijk eten, mooie omgeving, door de grote binnenruimte, een nog groter terras buiten en het ontbreken van gangen corona-proof. Een aanrader, zeker in deze corona-tijd!!

• 10Familie Millecam07-09-2020

Toplocatie

Genoten van onze jaarlijkse familieuitstap! Hartelijke ontvangst door een enthousiast team! Culinaire verwennerij! Komen zeker nog terug 👍👍👍

• 10Walter en Monique Rombout-De Vuyst12-08-2020

Vorige week te gast in De Stille Wilde.

Reeds 20 jaar komen wij genieten van de rust en het fietsplezier in Oisterwijk. Maartje en Koen de opvolgers van Erik en Danielle doen dit super goed. Dezelfde gastvrijheid en de lekkere keuken van Koen is top! Erik en Danielle jullie hebben een topteam gevonden waar je trots op mag zijn. Wij wensen hen dan ook alle succes toe! Walter en Monique

• 10Jan en Lenie laan29-06-2020

Moet je zelf ervaren.

De Stille Wilde ligt in een prachtige omgeving en is een ideale uitvalbasis voor mooie fiets en wandeltochten in een bosrijke omgeving met prima wandel en fietspaden met duidelijke routes. Het verblijf is een genot met morgens een uitstekende lunch en het avond eten is een waar genot. Jaren komen wij bij de Stille Wilde en dit jaar wordt u ontvangen door de nieuwe eigenaren Koen en Maartje . En de vorige eigenaren Erik en Danielle onder steunen Koen en Maartje enkele uren per dag. Wat een genot om te zien dat deze jonge ondernemers vol passie het werk vlekkeloos overnemen van Erik en Danielle. Het diner is een ware verassing voor het innerlijke het zit vol smaak en nieuwe technieken het was voor ons een ware belevenis dat Koen de kookkunsten van Erik moeiteloos evenaarde en zelfs nog een stapje verder durfde te gaan om ook vegetarisch voorgerechten. Maartje heeft met haar gastvrijheid en kennis van het menu ons aangenaam verrast TOP

• 9Conny Van Assche26-06-2020

ZALIG !!!

We hebben er samen met mijn broer en schoonzus 3 nachten vertoeft. Zalig ontvangst! We kwamen er in de voormiddag toe. Direct het mooie terras op met een flesje wijn. Mijn broer had nog zin in een ontbijtje. Dat was voor de super kok Koen geen enkel probleem. Het eten was verfijnd hoor. Men is steeds bereid het menu aan te passen als men iets niet lust. Wij komen zeker eens terug.

• 9Alberic en Francinne De Wispelaere Van Bockstal25-06-2020

Super

Het is een echte aanrader van formaat, prachtige ligging, super lekker eten en vriendelijke uitbaters en personeel.

Hotel Stille Wilde info

Het complex