Hotel Stille Wilde

322 reviews over Hotel Stille Wilde in het Nederlands

uitrusten

M Tol
16-7-2018

goede hotel en eten en slapen

Super

Louis Van Bree
20-6-2018

We waren van 10 tot 16 juni voor onze jaarlijkse fietsvakantie in Oisterwijk

de parel van Brabant. De vriendelijke ontvangst in Stille Wilde, maar vooral

het zeer lekkere eten, daar kunnen veel restaurant nog een lesje van leren

Stille Wilde verdient van ons 10/10 als beoordeling. Hopen er nog vele malen naar toe te gaan.

Pure passie en perfectie stralen er vanaf.

Dave Macorat
14-6-2018

Bijzonder lekker gegeten, zeer hartelijke gastvrouw, relaxte en kundige bediening in een in een prachtige omgeving.

Wij vinden het hier fantastisch, in 2018 10e keer.

A.W. Goudsblom
9-1-2018

Prima locatie. Uitstekend om te fietsen. Vele fietsroutes zijn al uitgestippeld en gefietst door Erik. Zodoende heeft hij voor zijn gasten een boek vol met routes,

waarbij wordt aangegeven welke restaurants op bepaalde dagen gesloten zijn.

Heel attent. Erik en Danielle en het personeel zijn zeer behulpzaam en vriendelijk.

We laten ons iedere keer weer verrassen voor een geweldig diner. We zijn er al 9 keer geweest. Het blijft perfect. Een echte aanrader. Wij ga nu boeken voor de 10e keer.

we zijn daar al vijf maal geweest en 2018 terug

Moens Eddy
27-12-2017

het is daar buiten gewoon , de vriendelijkheid en de sfeer is er uitstekend en het eten is uitmuntend zeker drie sterren waard in de Michelingids .

Geen negatieve opmerkingen .

Fantastisch.

Frieda Jans
25-12-2017

Het hotel wordt zeer vriendelijk en deskundig uitgebaat. Ook het personeel is zeer vriendelijk. Zeer lekker eten. Mooi gelegen in de bossen. Gezelligheid bij de haard met versnaperingen en een glaasje wijn. Ik ga terug in januari 2018 samen met mijn vrienden voor de vierde maal.

heerlijke ligging rust en kalmte en keuken waw

thienpondt constant
24-12-2017

een keuken die u alle dagen aangenaam verast de rustige ligging en de bosrijke omgeving wandelen en fietsen eindeloos iets voor weer te doen

fantastisch

verelst Willy
21-12-2017

Het is voor de derde maal dat we naar daar gaan met vrienden . Een echte aanrader, Mooie fietsomgeving. Heel lekker eten en een supper vriendelijke bediening.

Van Bree Louis
19-12-2017

De ligging, midden in de bossen.

Het lekkere eten, maar vooral de zeer vriendelijke ontvangst, en bediening van het ganse personeel

Heerlijk genieten

François
17-12-2017

De vriendelijkheid van Danielle en Erik is hartverwarmend . Een uitgebreid ontbijt , de mooie natuur, een verrassend diner van hoge kwaliteit, een mooie afsluiter aan de bar en een goede nachtrust zijn de redenen waarom we telkens weer naar de stille geneugten komen .

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Stille Wilde in Oisterwijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Stille Wilde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Stille Wilde scoort een 9.64 uit 10 op basis van 323 reviews.