Hotel Stille Wildestersterster

Tonen op kaart

355 reviews over Hotel Stille Wilde

• 2019
    9De Man19-12-2019

Ik vind het er heerlijk!

Fantastische uitbaters, prachtige fiets- en wandelomgeving, heerlijk eten, ...

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 9Koos en Alda Visser19-12-2019

Aanrader !

We hebben weer genoten van een paar heerlijke dagen in de Stille Wilde... Net als alle voorgaande keren, en dat zijn er al zo’n 25 geweest, wist Erik ons elke avond weer te verrassen met een overheerlijk diner. Dat gecombineerd met de hartelijke en attente gastvrijheid van Erik en Danielle, maakt dat we ons elke keer weer verheugen op ons volgende verblijf...

Gereisd met partner in september 2019

• 9Daan19-12-2019

We waren hier voor de tweede maal te gast met onze wandelgroep en hadden opnieuw een superbeste ervaring. Vooral de culinaire hoogstandjes van chef Erik werden door al onze leden ten zeerste gewaardeerd.

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 10Rudy19-12-2019

Een geweldig plekje, midden in de Oisterwijks bossen. Je loopt zo vanuit het hotel de prachtige bossen in. Het hotel is in een woord fantastisch: kleinschalig, persoonlijk, heerlijke kamers, uiterst vriendelijke, gastvrije ontvangst en bediening, en dan de kookkunsten van Erik: onnavolgbaar. We komen hier al heel lang een paar keer per jaar en het verveelt nooit en iedere keer opnieuw is het weer een feestje! Wij houden van Stille Wilde.

Gereisd met partner in september 2019

• 10Eugeen De Wilde25-11-2019

Topbestemming

Reeds 9 jaar zijn wij te gast bij Erik en Danielle en iedere keer is ons verblijf van 1 week veel te vlug voorbij. Het is een buitengewoon fijne en mooie locatie en de culinair hoogstaande gerechten die Erik elke dag op de borden tovert maken het plaatje compleet. Wij kijken al uit naar ons verblijf in 2020.

Gereisd met partner in juli 2019

• 10Orfa en Pierre17-11-2019

Heel mooi om te fietsen ,en heeeeel lekker van eten een dikke 👍voor de Erik. Danielle komt het eten met heel veel liefde precenteren Top . Wij komen zeker terug .

Gereisd met partner in juni 2019

• 8Urbain13-11-2019

Zeer goed maar geen 9.9

We hadden hoge verwachtingen en die werden grotendeels ingevuld.De kamers waren basic maar in orde.Het eten was super lekker,een dikke pluim voor de kok.Toch waren er een paar minpuntjes voor een hotel met zo'n score.Bij de aperitief kregen we een potje met 6 olijven voor 6 personen.Er was keuze uit vier wijnen en de eerste avond was de witte wijn na 2 glazen op.De 2de avond namen we dan maar de rose.Daarvan was blijkbaar ook maar een fles in huis, want die was ook direct op.Bij het ontbijt de laatste dag was om 9uur het roerei op.Ze konden geen meer brengen want de eieren in hotel waren op.Ook kon men s'middags na 12u geen eten meer krijgen terwijl er in de brochure wel iets anders stond.Vandaar dat mijn punten iets lager zijn.

Erik en Danielle, Eigenaar, 16-11-2019

Dank voor uw opmerkingen, die zijn voor ons altijd heel waardevol. Omdat het de laatste dag was van ons seizoen ( daarna zijn wij 3 maanden gesloten ) hebben wij de hoeveelheid wijnen per glas te scherp ingekocht. Per glas hadden wij inderdaad 4 wijnen , daarnaast willen wij wel opmerken dat er nog 9 andere wijnen per fles te bekomen waren . Wat de lunch betreft op de dag van vertrek dachten wij iemand van de groep geinformeerd te hebben ,mocht dat niet geweest zijn ,excuses ook daarvoor. Desalniettemin zijn wij blij dat jullie het verblijf nog steeds als zeer goed hebben beoordeeld en iemand uit uw gezelschap alweer gereserveerd heeft voor 2020 .

Gereisd met vrienden in november 2019

• 9Ann De Corte13-11-2019

Fantastisch is te zwak

Op aanraden van vrienden zijn we de eerste keer komen logeren. Sindsdien zij we vaste jaarlijkse gasten. De ligging is perfect zowel om te wandelen als te fietsen. Rustige ligging zodat je goede nachtrust hebt en je wordt ontzettend verwend met lekker eten.

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 10Leo12-11-2019

een echte aanrader !!!

Zeer gezellig hotel op een rustige maar mooie locatie . Heel lekker gegeten en zeer vriendelijk onthaal . Echt een aanrader !

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 10Verreth Remi11-11-2019

het was fantastisch

Wij hadden een tof verblijf, vriendelijke ontvangst, mooie liggingen aangename sfeer.

Gereisd met vrienden in mei 2019

31 tips over Hotel Stille Wilde

• wim popieul, 06-05-2014

uitstaptips; oisterwijk zelf, s hertogenbosch en ook heusden is een leuke aanrader

• ftseyen, 26-03-2014

Wandelen of fietsen in deze prachtige omgeving

• Marleen en Freddi Raymaekers-Das, 16-06-2014

Zoek de paarden in de Campina op

2 vragen over Hotel Stille Wilde

• robert d'hondt, 02-04-2019

ligging

Hoe ver ligt het hotel van het centrum van Oisterwijk?

• mantels2, 24-05-2015

huisdieren