Hotel Stille Wilde

9,7

324 reviews over Hotel Stille Wilde in het Nederlands

Met vrienden

Het was weer super!!

We hebben weer genoten van ons verblijf in “De Stille Wilde”. Prachtige fietsroute’s door Erik samengesteld, dit keer zelfs naar Den Bosch gefietst en een terrasje gepakt. Het hoogtepunt van de dag is altijd weer het heerlijke eten door Erik met veel liefde bereid. De gastvrijheid, de rust en het voortreffelijke eten maken het plaatje kompleet. Bedankt Erik en Danielle. Tot in november!

Subliem

Peggy Van Nauw
14-9-2018

Op aanraden van vrienden weekend geboekt in hotel Stille Wilde.Meteen bij aankomst merkten we waarom dit hotel zo een hoge score heeft.We werden verwelkomd door Erik

alsof we al jaren vrienden waren.Dit was dan ook het begin van een zalig weekend.

Het eten is subliem,je merkt dat het niet zomaar wat koken is wat Erik doet maar wel eten bereiden met veel passie en waar enorm veel tijd in word gestoken. Top !

Daniëlle is een warme en spontane gastvrouw die met elke klant een praatje komt maken wanneer ze het menu komt uitleggen.Het personeel is heel vriendelijk,je merkt dat het allemaal teamwork is.Kamers zijn prima met mooi terrasje en alles is enorm proper.

Wij kijken al uit naar volgend bezoek aan hotel Stille Wilde.

uitrusten

M Tol
16-7-2018

goede hotel en eten en slapen

Super

Louis Van Bree
20-6-2018

We waren van 10 tot 16 juni voor onze jaarlijkse fietsvakantie in Oisterwijk

de parel van Brabant. De vriendelijke ontvangst in Stille Wilde, maar vooral

het zeer lekkere eten, daar kunnen veel restaurant nog een lesje van leren

Stille Wilde verdient van ons 10/10 als beoordeling. Hopen er nog vele malen naar toe te gaan.

Pure passie en perfectie stralen er vanaf.

Dave Macorat
14-6-2018

Bijzonder lekker gegeten, zeer hartelijke gastvrouw, relaxte en kundige bediening in een in een prachtige omgeving.

Wij vinden het hier fantastisch, in 2018 10e keer.

A.W. Goudsblom
9-1-2018

Prima locatie. Uitstekend om te fietsen. Vele fietsroutes zijn al uitgestippeld en gefietst door Erik. Zodoende heeft hij voor zijn gasten een boek vol met routes,

waarbij wordt aangegeven welke restaurants op bepaalde dagen gesloten zijn.

Heel attent. Erik en Danielle en het personeel zijn zeer behulpzaam en vriendelijk.

We laten ons iedere keer weer verrassen voor een geweldig diner. We zijn er al 9 keer geweest. Het blijft perfect. Een echte aanrader. Wij ga nu boeken voor de 10e keer.

we zijn daar al vijf maal geweest en 2018 terug

Moens Eddy
27-12-2017

het is daar buiten gewoon , de vriendelijkheid en de sfeer is er uitstekend en het eten is uitmuntend zeker drie sterren waard in de Michelingids .

Geen negatieve opmerkingen .

Fantastisch.

Frieda Jans
25-12-2017

Het hotel wordt zeer vriendelijk en deskundig uitgebaat. Ook het personeel is zeer vriendelijk. Zeer lekker eten. Mooi gelegen in de bossen. Gezelligheid bij de haard met versnaperingen en een glaasje wijn. Ik ga terug in januari 2018 samen met mijn vrienden voor de vierde maal.

heerlijke ligging rust en kalmte en keuken waw

thienpondt constant
24-12-2017

een keuken die u alle dagen aangenaam verast de rustige ligging en de bosrijke omgeving wandelen en fietsen eindeloos iets voor weer te doen

fantastisch

verelst Willy
21-12-2017

Het is voor de derde maal dat we naar daar gaan met vrienden . Een echte aanrader, Mooie fietsomgeving. Heel lekker eten en een supper vriendelijke bediening.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Stille Wilde in Oisterwijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Stille Wilde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.