Hotel Stille Wilde

Zoover gold Award 2019

361 reviews over Hotel Stille Wilde

• 10Ferrie de Graaf25-09-2020

Werkelijk heerlijk

Gastvrij, heerlijk eten, mooie omgeving, door de grote binnenruimte, een nog groter terras buiten en het ontbreken van gangen corona-proof. Een aanrader, zeker in deze corona-tijd!!

Gereisd met partner in september 2020

• 10Familie Millecam07-09-2020

Toplocatie

Genoten van onze jaarlijkse familieuitstap! Hartelijke ontvangst door een enthousiast team! Culinaire verwennerij! Komen zeker nog terug 👍👍👍

Gereisd met vrienden in september 2020

• 10Walter en Monique Rombout-De Vuyst12-08-2020

Vorige week te gast in De Stille Wilde.

Reeds 20 jaar komen wij genieten van de rust en het fietsplezier in Oisterwijk. Maartje en Koen de opvolgers van Erik en Danielle doen dit super goed. Dezelfde gastvrijheid en de lekkere keuken van Koen is top! Erik en Danielle jullie hebben een topteam gevonden waar je trots op mag zijn. Wij wensen hen dan ook alle succes toe! Walter en Monique

Gereisd met partner in augustus 2020

• 10Jan en Lenie laan29-06-2020

Moet je zelf ervaren.

De Stille Wilde ligt in een prachtige omgeving en is een ideale uitvalbasis voor mooie fiets en wandeltochten in een bosrijke omgeving met prima wandel en fietspaden met duidelijke routes. Het verblijf is een genot met morgens een uitstekende lunch en het avond eten is een waar genot. Jaren komen wij bij de Stille Wilde en dit jaar wordt u ontvangen door de nieuwe eigenaren Koen en Maartje . En de vorige eigenaren Erik en Danielle onder steunen Koen en Maartje enkele uren per dag. Wat een genot om te zien dat deze jonge ondernemers vol passie het werk vlekkeloos overnemen van Erik en Danielle. Het diner is een ware verassing voor het innerlijke het zit vol smaak en nieuwe technieken het was voor ons een ware belevenis dat Koen de kookkunsten van Erik moeiteloos evenaarde en zelfs nog een stapje verder durfde te gaan om ook vegetarisch voorgerechten. Maartje heeft met haar gastvrijheid en kennis van het menu ons aangenaam verrast TOP

Gereisd met partner in juni 2020

• 9Conny Van Assche26-06-2020

ZALIG !!!

We hebben er samen met mijn broer en schoonzus 3 nachten vertoeft. Zalig ontvangst! We kwamen er in de voormiddag toe. Direct het mooie terras op met een flesje wijn. Mijn broer had nog zin in een ontbijtje. Dat was voor de super kok Koen geen enkel probleem. Het eten was verfijnd hoor. Men is steeds bereid het menu aan te passen als men iets niet lust. Wij komen zeker eens terug.

Gereisd met vrienden in juni 2020

• 9Alberic en Francinne De Wispelaere Van Bockstal25-06-2020

Super

Het is een echte aanrader van formaat, prachtige ligging, super lekker eten en vriendelijke uitbaters en personeel.

Gereisd met vrienden in juni 2020

• 2019
    9De Man19-12-2019

Ik vind het er heerlijk!

Fantastische uitbaters, prachtige fiets- en wandelomgeving, heerlijk eten, ...

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 9Koos en Alda Visser19-12-2019

Aanrader !

We hebben weer genoten van een paar heerlijke dagen in de Stille Wilde... Net als alle voorgaande keren, en dat zijn er al zo’n 25 geweest, wist Erik ons elke avond weer te verrassen met een overheerlijk diner. Dat gecombineerd met de hartelijke en attente gastvrijheid van Erik en Danielle, maakt dat we ons elke keer weer verheugen op ons volgende verblijf...

Gereisd met partner in september 2019

• 9Daan19-12-2019

We waren hier voor de tweede maal te gast met onze wandelgroep en hadden opnieuw een superbeste ervaring. Vooral de culinaire hoogstandjes van chef Erik werden door al onze leden ten zeerste gewaardeerd.

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 10Rudy19-12-2019

Een geweldig plekje, midden in de Oisterwijks bossen. Je loopt zo vanuit het hotel de prachtige bossen in. Het hotel is in een woord fantastisch: kleinschalig, persoonlijk, heerlijke kamers, uiterst vriendelijke, gastvrije ontvangst en bediening, en dan de kookkunsten van Erik: onnavolgbaar. We komen hier al heel lang een paar keer per jaar en het verveelt nooit en iedere keer opnieuw is het weer een feestje! Wij houden van Stille Wilde.

Gereisd met partner in september 2019

Hotel Stille Wilde info