Camping De Bocht

119 reviews over Camping De Bocht in het Nederlands

Zeker een aanrader!

Yvon,
21-8-2018

Mooie, rustige camping met ruime plaatsen en een prima speeltuin. Veel vaste gasten, weinig tourplekken.

Schoonsanitair, douchen goed, weinig toiletten

Zwembad prima van formaat, jammer van het koude water,

Voortreffelijk

Lincoln,
9-8-2018

De eigenaren waren zo vriendelijk en gaven ons het gevoel zeer welkom te zijn zodra we aankwamen. De faciliteiten, toiletten, wassen, douches waren vlekkeloos schoon gehouden voor de gehele duur van ons verblijf.

De camping zelf was perfect voor kamperen, caravans, enz. De plaatsen waren vlak en ruim, er was geen drukte. Als je mee wilde doen, organiseerden de eigenaren activiteiten gedurende de week, geweldig plezier voor iedereen!

Ik zou deze camping aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar een geweldige ontspannen vakantie.

Frank,
8-8-2018

Heerlijke gezellige kleine camping met fijn niet al te groot, maar ook niet al te druk zwembad. Niet duur, hele vriendelijke gasten en personeel. Mooi omgeving ook, Oirschot is een erg mooi dorpje. Mijn zoontje en ik hebben een paar heerlijke dagen gehad in onze tent.

Zeker de moeite om weer terug te komen

Den Hollander,
7-8-2018

Een mooie kleinschalige camping! De wasruimtes zijn ontzettend schoon, dit geldt ook voor de stacaravans, niks op aan te merken. Alles wordt goed onderhouden en dat zie je ook wel. Echter een minpunt: het zwembad gaat te laat open, waren prachtige dagen in juni en dan is het zwembad dicht. Tip gooi het zwembad al vanaf juni open, hebben de kinderen maar ook wij als ouders veel meer profijt van!

Altijd!

Mandy vd Kerkhof,
6-8-2018

Hele gezellige camping, openbare ruimten heel schoon, fijn zwembad, leuke kegelbaan. Super!

Fantastisch; aan te bevelen !!!

Toon Spoorenberg,
30-7-2018

Wij kregen te maken met gezondheidsproblemen waarvoor mijn echtgenote per ambulance naar het ziekenhuis moest. Midden in de nacht hebben wij een perfecte dienstverlening mogen ervaren van de camping eigenaar. Wat een kanjer is dat !!!

Daarnaast een grote gastvrijheid en een camping die qua voorzieningen dik in orde is. Enige verbeterpunt; de opening van het zwembad mag wel wat vroeger.

Fam van Heeswijk.,
20-7-2018

Super fijne camping. Als opa en oma heerlijke rust ervaren, en toen onze kleinzoon kwam logeren was er heerlijke verkoeling in het zwembad en volop andere kinderen om mee te spelen. Een kleinschalige voor kinderen overzichtelijke camping. Superschoon sanitair, ruime plaatsen met stroom en waterpunt, schone camping, met restaurant en kegelbaan , vriendelijke eigenaren . Zeker dat we hier terugkomen.

Niet voor ons kampeerders

Wilma,
3-7-2018

Het is meer een woonwagenkamp , dan een passantecamping. Wij hadden ivm goede reviews voor een week gereserveerd , maar zijn maar 1 nacht gebleven. Zwembad nog niet open ? Terwijl het zomerswarm was.

En we stonden tussen vaste bewoners waarvan niemand aanwezig was.

Verder alles keurig in orde , een mooi park , als je houdt van caravans met eigen tuintje etc dan moet je hier zijn. Maar om echt te kamperen , niet doen!

Sanitair ook prima.

Jammer want het gebied is prachtig.

Prima camping om te zijn

Marijke,
1-7-2018

Fijne camping met ruime plaatsen

Mooi en schoon toiletgebouw en vriendelijke eigenaren

Prachtige fietsomgeving

We kwamen voor een paar dagen op doorreis en zijn uiteindelijk 14 dagen gebleven.

Mia,
23-6-2018

Heel fijne camping, goed onderhouden, super schoon saniter, gast vrije eigenaren.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Bocht in Oirschot, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Bocht zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.