Camping De Bochtstersterster

Tonen op kaart

129 reviews over Camping De Bocht

• 2019
    9Marcel29-10-2019

Zeker voor herhaling vatbaar.

Rustige camping met veel groen. Fijne mensen leiden deze camping en verzorgen alles tot in de puntjes, met name het sanitair en wasgelegenheid.

• 9Bert Van Hoof27-10-2019

Aanrader!

Super vriendelijke uitbaters. Heel flexibel. Nette camping met heel comfortabel sanitair. Zeker een aanrader.

• 9Eetgelegenheden

• 8Vriendengroepje Belgie27-10-2019

Top👍

Zeer mooie plaatsen met gras, aangenaam verblijf gehad . Receptie zeer vriendelijk En de beste douches die ik ooit ben tegen gekomen op een camping. Heel warm , ruim en verstelbare douchestang. gewoon weg top wij komen zeker nog eens terug 👍

Chris Witlox, Eigenaar/Beheerder, 29-10-2019

Geachte lid van het vriendengroepje,

Bedankt voor dit mooie review, fijn dat jullie het naar de zin hebben gehad. Jammer dat u ons buiten zwembad negatief beoordeeld hebben terwijl het niet open is, het is dan beter niets in te vullen zodat het niet beoordeeld wordt. Nogmaals dank voor de mooie woorden en graag tot ziens in het komende jaar.
    Met vriendelijke groet, Chris Witlox

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 9Odinot24-10-2019

Leuk om terug te komen.

Prettige camping, behulpzame eigenaren en een gezellige omgeving. Zeer net sanitair en mooie plaatsen. Goede fietsmogelijkheden, België fietsend bereikbaar, en authentieke eetgelegenheden en brouwerijen tussendoor.

Chris Witlox, Eigenaar/Beheerder, 29-10-2019

Bedankt voor de mooie woorden, fijn dat jullie het naar de zin hebben gehad. Graag tot ziens in het nieuwe jaar.

• 9Marleen Corbey10-09-2019

Aanrader!!

In juli 10 dagen op deze camping gestaan met caravan. Hele fijne week gehad, want dit is echt een mooie en prettige camping! Heel vriendelijke eigenaren, sanitair heel netjes, en schoon. Mooie plekken met veel gras rondom en een fijn zwembadje om te verkoelen. Het dorp Oirschot is op loopafstand en voor de camping is een hele leuke brasserie waar je tegen hele fijne prijzen erg lekker kan eten (spare ribs!= aanrader) De eigenaren organiseren van alles. Toen wij er waren was er een bbq voor alle gasten. Heel erg leuk en gezellig. Ook voor kinderen worden er leuke activiteiten georganiseerd, maar dat allemaal op een gemoedelijke manier. Niet zoals op de grote massale campings waar het bol staat van de animatie, want daar knappen wij meteen op af... Gewoon relaxed, mooie, kleine, maar heel fijne camping. Aanrader!

Gereisd met partner in juli 2019

• 10Jan Oranje29-08-2019

Wij komen hier zeker terug.

Een prachtige camping op nog geen 2 km van Oirschot. De eigenaar en personeel zijn heel vriendelijk en behulpzaam. De het terrein van de camping bestaat grotendeels uit gras. Het sanitair wordt heel goed bijgehouden dus erg schoon. Er is een wasautomaat en droger aanwezig. Internet is gratis alleen voor snel internet dien je2 euro per dag te betalen. Op de camping is een zwembad aanwezig, zeker lekker om af te koelen met de hitte van de laatste dagen.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Fam. Langeveld21-07-2019

Gezellige camping en mooie plaatsen. Schoon sanitair. Zeker een camping om te onthouden.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
    8Yvon21-08-2018

Zeker een aanrader!

Mooie, rustige camping met ruime plaatsen en een prima speeltuin. Veel vaste gasten, weinig tourplekken. Schoonsanitair, douchen goed, weinig toiletten Zwembad prima van formaat, jammer van het koude water,

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 10Lincoln09-08-2018

Voortreffelijk

De eigenaren waren zo vriendelijk en gaven ons het gevoel zeer welkom te zijn zodra we aankwamen. De faciliteiten, toiletten, wassen, douches waren vlekkeloos schoon gehouden voor de gehele duur van ons verblijf.

De camping zelf was perfect voor kamperen, caravans, enz. De plaatsen waren vlak en ruim, er was geen drukte. Als je mee wilde doen, organiseerden de eigenaren activiteiten gedurende de week, geweldig plezier voor iedereen!

Ik zou deze camping aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar een geweldige ontspannen vakantie.

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2018

• 9Frank08-08-2018

Heerlijke gezellige kleine camping met fijn niet al te groot, maar ook niet al te druk zwembad. Niet duur, hele vriendelijke gasten en personeel. Mooi omgeving ook, Oirschot is een erg mooi dorpje. Mijn zoontje en ik hebben een paar heerlijke dagen gehad in onze tent.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

0 tips over Camping De Bocht

1 vraag over Camping De Bocht

• Anita Terwindt, 05-06-2014

Prijs hondjes

Weet iemand waarom je € 3,50 voor een hondje moet betalen op de camping? Wij hebben 2 kleine, stille schoothondjes en betalen vaak € 7 per nacht extra. Waarom eigenlijk? Ze maken echt geen gebruik van de campingfaciliteiten. Sterker nog........ze moeten de hele dag aan de lijn.

jpmwilmes, 21-08-2014

Aan de lijn lijkt me terecht. Het bedrag is inderdaad niet duidelijk. Er zijn geen hondenvoorzieningen. Misschien omdat ze ook € 1.45 voor een m3 ga vragen

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
    • SchaduwplaatsenAanwezig