Tijdelijk €25 aanbetaling

• Kinderzwembad
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

We hebben de beste aanbieders voor Camping De Bocht voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

149 Reviews over De Bocht

• 9Marieke De Bruijn03-05-2022

Mooie rustige kleine camping

Sanitair gebouw super mooi en schoon. Camping voor oudere en jonge kinderen leuke speeltuin grote plaatsen Jammer dat het zwembad nog niet open is. Wij komen zeker terug

Eigenaar, 15-06-2022

Hallo Marijke, zoals vermeld op de website is het zwembad alleen in de zomervakantie geopend. Helaas is het buiten het seizoen voor een kleine camping niet haalbaar. Groetjes Chris

• 5Cathy06-03-2022

Niet voor herhaling vatbaar

Te veel seizoensplaatsen en maar een paar tourplaatsen, niet de sfeer die ik zoek. Veel oude stacaravans. Sanitair is schoon maar er is geen daglicht wat wel bijzonder is. Geen gezellige ontvangst of praatje bij het afrekenen. Gaat moeizaam. Je ziet sowieso geen eigenaar rondlopen. Receptie is nu niet bemand, je legt contact via de niet werkende intercom en dus maar bellen. Vervolgens word je niet gastvrij maar vrij kortaf te woord gestaan. Je voelt je niet welkom. Staanplaats had een grote kale plek wat modderig was en waar je precies je stoelen neerzet. Omdat de auto ook op de plek moet staan is er geen ruimte tot anders indelen. Kortom voor ons komt er geen tweede keer. Drie jaar geleden hebben we er ook eens gestaan en toen was het veel beter. Bijzonder dat de camping nu de sterren toegekend zijn het bijltje erbij neer lijken te leggen.

• 5Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden

Eigenaar, 15-06-2022

Beste Cathy, Een bijzonder review voor ons, jammer dat ik je er niet niet over gehoord heb. Ik had graag een oplossing gezocht voor je reële bezwaren. Veel plezier op de volgende campings. Groet Chris.

• 7Erwin03-01-2022

Netjes bekeken

Oud en Nieuw op de camping. En dit is een hele nette camping. Zelden sanitair gezien dat zo netjes is afgewerkt en zo goed schoon wordt gehouden.

Ondanks dit vonden we bijna 40 euro per nacht wel aardig prijzig. Dat electra op nacalculatie is staat ook op de website maar je hebt zelf eigenlijk geen inzage. Raar dat de ene caravan 3 Ah verbruikt heeft en de andere 16?

Er kan veel, de eigenaar is vriendelijk en doet niet heel erg moeilijk. Alleen de caravan op het gras duwen omdat je er met de auto niet op mag is wel wat ouderwets, misschien kan de camping zorgen dat ze daar zelf middelen voor hebben.

Wat me mateloos irriteerde is de hoeveelheid camera's die er op de camping hangen. Binnen bij de toiletten, douches en afwasruimte maar ook buiten.

Als je wilt camperen tussen 90% chalets en je wilt een veilig gevoel, dan is dit zeker je plek. Wij voelden ons behoorelijk bekeken door al dat cameratoezicht.

kort: Duur en erg netjes!

Eigenaar, 14-02-2022

Beste Erwin, De prijs is afhankelijk waar je mee komt. Twee honden maken het niet goedkoop. Jammer dat je camera's als negatief ervaart, de meesten vinden het een veilig gevoel. Als opmerking wil ik aangeven dat ze niet in de wasruimten en wc hangen; Alleen in de algemene ruimten en buiten. Er staan maximaal 30% chalets op de camping dus 90% is wat overdreven. Groetjes Chris

• 7Erwin02-01-2022

Voor een veilig gevoel betaal je ook wat…

Camping met enkele passanten/trekkers plaatsen maar vooral gericht op vaste plaatsen. Een (heel) groot deel can de camping is gevuld met chalets en stacaravans.

Groot pluspunt was het zeeer nette sanitair, dat je dan 50 cent moet betalen om te douchen is wel wat jammer.

Je bent er zeker veilig want de camping, het toiletgebouw, de doucheruimte en de afwasplek zijn voorzien van flink wat bewakingscamera’s. jammer want je hebt eigenlijk altijd het idee dat je in de gaten wordt gehouden

Eigenaar wilde liever niet dat je met de auto op het gras kwam om de caravan te plaatsen, maar had zelf ook geen alternatieven om de caravans op hun plek te zetten. Ongemakkelijke situatie.

Verder een nette camping die we met bijna 40 euro per nacht en een forse narekeningen voor het stroomgebruik (zonder inzage in dat verbruik) wel aan de dure kant vinden. Betalen voor internet is wel ouderwets. Parkeren die je ver buiten de camping.

• 9Staat v/h sanitair
  • 10Paul Brink30-11-2021

Rustig, schoon, mooi, goed onderhouden, gezellig.

Mijn vrouw en ik hebben een groot gedeelte van 2021 hier tijdelijk verbleven. Wij hebben genoten van Chris, Bertie en Maarten. Dat zijn de mensen die deze camping beheren. Het zijn sympathieke mensen die bijzonder hard werken om deze camping er perfect te laten uitzien. Alles was netjes en absoluut niets op aan te merken. Als er 's avonds iets was, al was het 21:30 uur, zij kwamen helpen. Alle lof voor deze mensen. Wij hebben het zeer bijzonder gehad en gingen met heimwee van de camping. Bedankt Chris, Bertie en Maarten voor alles wat jullie voor ons hebben gedaan. Hartelijke groeten, Paul & Carla Brink

• 8Eetgelegenheden
  • 9Inge de Bekker27-09-2021

Aanvulling op eerdere review

De naam van de familie is door het woordenboek gewijzigd in Witlof. Dat moet natuurlijk Witlox zijn.🤣

• 9Inge de Bekker27-09-2021

Mooie camping, waar de eigenaar, samen met vrouw e

Prima.Kwam als single caravanner kamperen.Had van te voren gevraagd of er een mogelijkheid was, om mee te helpen met het opzetten van mijn voortent.Dat was geen probleem.Chris met zoon Maarten kwamen heel snel na mijn aankomst daarmee helpen. Geweldige service.Alles straalt daar properheid uit: Sanitaire ruimte schoon, toiletten werden regelmatig schoon gemaakt door Berthie en Maarten.Zelf het zwembad was vanwege het mooie weer nog open.Had helaas geen badkleding meegenomen.Ik had op de camping een fiets willen huren, maar door rugklachten durfde ik het niet aan. Oirschot is een leuk plaatsje met gezellig restaurantjes en een heerlijke ijssalon "De Dames". Van het eigen restaurant Dokk, heb ik geen gebruik gemaakt.Alleen frietjes om mee te nemen gekocht en die waren lekker. Dank voor jullie gastvrijheid, familie Witlof en wie weet tot ziens.

• 9Fam Snoep26-08-2021

Heerlijk genieten op n mooie camping!

Fijne familiecamping. Gemoedelijke sfeer, leuke activiteiten (knutselen, pannenkoeken bakken/eten en bingo). Mooi opgezette camping en veel groen. De speeltuin voor de kids ook erg leuk! Het restaurant (aan de camping) is erg goed!

• 9Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden
  • 10Fam. van Treijen10-08-2021

Geweldig

Wat is dit een mooie, groene en schone camping.In de afwasruimte en elke douchruimte staan vloerwissers, iedereen gebruikt deze ook.Hele vriendelijke mensen, die je ten alle tijden te woord staan.Mooie grote plaatsen, geen grote massa camping.Leuke speeltuin voor de kinderen en een heerlijk verwarmd zwembad.1 minpuntje dan: Het restaurant voor aan straat zou wat meer open mogen zijn, maar daar word vast aan gewerkt.Deze mensen doen er alles aan om het jou naar je zin te maken.In 1 woord, het was GEWELDIG, we komen echt een keer graag terug.We komen graag terug.

• 10Eetgelegenheden
  • 10Angelique Bakker14-06-2021

Fantastische service en verblijf!

We hebben hier heerlijk gestaan met onze camper en wat een schone camping, vriendelijke en hulpvaardige eigenaar Chris en leuke mensen op de camping om ons heen! Alles super goed geregeld en zelfs een lekker zwembad!!

• 10Eetgelegenheden

Camping De Bocht info

Het complex

• Aantal bungalows14

• CafeBeschikbaar (1)
  • WinkelsNiet beschikbaar
  • BarsBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • BowlingBeschikbaar (4)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Contactloos betalenBeschikbaar