Vakantie in Nuenen

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakanties Nuenen

Reviews over Nuenen

• 8Eric26-07-2014

Sfeervol en gezellig Brabants!

Ik woon nu 4 jaar in Nuenen (kom uit Limburg) en kan je 't volgende vertellen over deze bestemming (zo objectief mogelijk): Nuenen ligt 4 km. van Eindhoven en heeft ongeveer 22.000 inwoners. Vanaf de autosnelwegen A2, A50, A58, of de A67 ben je in 15 minuten in Nuenen. Kom je met de trein: 3x per uur gaat er een bus van NS station Eindhoven naar Nuenen. Over de bestemming zelf: wat Nuenen zo aantrekkelijk maakt is 't bijzonder sfeervolle en gezellige centrum. Het dorpshart is een park met 2 vijvers, een houten loopbruggetje er over heen, en oude grote schaduwrijke bomen er om heen. Rondom het park vind je de dorpskerk, een pastorie, een voormalig klooster (nu cultureel centrum met theater), een aantal cafe's met gezellige terrassen, een hotel (met goede beoordeling op Zoover). Het winkelaanbod is voldoende, je vindt er alles wat je nodig hebt, voor meer ben je zo in Eindhoven. In Nuenen zijn veel restaurants, waaronder een bekend restaurant. Meer Nuenen? Zie foto's hier op Zoover!

Gereisd met partner in juli 2014

• 8Heidi22-07-2014

Super charmant stadje

Hoewel Nuenen niet groot is, zal je je er niet vervelen. Voldoende fietsroutes en ook wandelen behoort tot de mogelijkheden. Wij hebben het Van Gogh museum niet bezocht, maar zijn dat wel van plan in de toekomst. Ook Eindhoven ligt dichtbij, voor zij die willen gaan shoppen. En ze hebben in Nuenen één van de beste restaurants (Olijf).

Gereisd met partner in juni 2014

• 8CHK17-04-2014

fietsen/wandelen

prachtige omgeving vooral om te fietsen, gebruik de knooppunten dan kom je op de mooiste plekken.

Gereisd in april 2014

• 7AS31-03-2014

Leuk dorp.

Op korte afstand van grote stad Eindhoven. Prima plek om te fietsen. Goede ijssalon.

• 6Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur

Gereisd met partner in maart 2014

• 8Eddy Van Aken16-02-2014

zalig plekje

Dorp straalt gezelligheid uit

Gereisd met partner in februari 2014

• 8John22-12-2013

Gezellige plaats in een mooie omgeving

Nuenen is een rustige plaats met voldoende eet/drinkgelegenheden en een mooie, bosrijke omgeving. Er is veel te vinden over Vincent van Gogh die enige tijd in Nuenen heeft gewoond. Het Vincentre is het Nuenense Van Gogh museum, maar in het dorp zelf zijn bordjes en soms ook gesproken informatie te vinden over bezienswaardigheden die voorkomen op de schilderijen van Van Gogh. Nuenen heeft behoorlijk veel supermarkten en andere winkels, ondanks de geringe afstand naar Eindhoven. Een mooie uitvalplaats voor wandel- en fietstochten.

• 9Zorg voor natuur

Gereisd met partner in juli 2013

• 8Erik29-11-2013

mooi plaatsje

In Nuenen woonden vrienden van ons. We vermaken ons hier altijd prima. Lekker rustig plaatsje en de nabije omgeving is prachtig.

• 7Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in september 2013

• 9Familie van der Aa08-07-2013

mooi dorp

dorp van vincent van gog, veel leuke winkeltjes en mooie omgeving

• 9Uitgaanslevenn

juni 2013

• 8Riny en Theo15-08-2012

Nuenen is gewoon leuk.

Centrale thema is Vincent van Gogh. Nuenen is schoon. Ze hebben veel rijwielpaden door bebouwde kom. Er is een knooppunt fietsroute Vincent van Gogh. 35 km. Op maandag een marktje. Doorlopend bedrijvigheid in en rond het centrum- park. Zowat de bekende winkels zijn er in kleinere uitvoering.Nuenen is rustig en toch bedrijvig. We zijn er gewoon 3 dagen gebleven.

Gereisd met partner in augustus 2012

• 8lia goedegebuure27-06-2012

Leuk dorp met veel cultuur

We komen zeker terug om de Vincent van Gogh route te fietsen, de wandelroute met gids van het Vincentre smaakte naar meer!!

Gereisd met vrienden in juni 2012

10 van de 17 reviews gezien