Loon Op Zand

Reviews over Loon Op Zand

Prachtig!

A.Konings
    4-1-2018

Ik heb geen minpunten kunnen ontdekken dichtbij allerlei attractieparken je bent op loopafstand van de bossen, prachtige fietspaden en schitterende natuur. Het dorp zelf is van alle gemakken voorzien zoals een supermarkt allerlei restaurantjes kortom alles wat ik nodig had was aanwezig.

Gereisd Alleenreizend in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Gemoedelijk plattelandsdorp

Rinus
    16-10-2013

Loon op Zand is een gemoedelijk plattelandsdorp dat in trek is bij toeristen, het dorp ligt namelijk aan de rand van het Nat. Park Loonse en Drunense Duinen en vanuit het dorp zijn vele belangrijke bezienswaardigheden in de omgeving gemakkelijk te bereiken. Het dorp heeft een hoog voorzieningenniveau met in het centrum een aantal horeca gelegenheden en terrasjes. Indrukwekkende monumenten in het dorp zijn de St. Janskerk en het "Witte Kasteel" , een omgrachte buitenplaats die nog privé wordt bewoond. De omgeving is prachtig om er te fietsen en te wandelen en ook De Efteling is op korte afstand.

Gereisd Met partner in oktober 2009

ideaal gelegen dorp

Conny
    20-9-2012

Loon op Zand is een ideaal gelegen dorp om deze hoek van Brabant te verkennen. Je vindt er de Loonse en Druunse duinen vlakbij, de Efteling en ook de Beekse Bergen en Tilburg zijn op rijafstand. Er zijn een paar restaurants om lekker te eten en overnachtingsmogelijkheden genoeg in het dorp of de directe omgeving.

Gereisd Met partner in Tue Feb 01 2005 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

gezellig Brabants dorp

Arija
    18-12-2011

De Efteling is er dichtbij, en dat is een reden om in Loon Op Zand te geraken. Of voor de Loonse en Drunense duinen. Er is voldoende en ruim voorziene horeca en goede markeringen om je weg te vinden naar accommodatie en plaatsen.

Gereisd Alleenreizend in Thu Dec 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Gezellige tijd

De Zonnige Bear
    14-12-2011

Het was erg gezellig zeker met de gastvrouw. Regelmatig een gesprekje mee gevoerd. Huis was heel netjes en schoon. Voor een gezin met meer dan 1 kind is het te klein, maar ze hebben ook nog aparte kamers te huur.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2011
Loon Op Zand scoort een 7,9 uit 10, op basis van 18 reviews