Reviews over Langenboom

Super!

nelleke volker,
    13-5-2017

Geweldige locatie met veel privacy en speelruimte,zowel binnen als buiten.We hebben met onze familie(reünie) -met grote en kleine kinderen- genoten van dit huis, tuin, kippen, geitjes en omgeving met bossen en water binnen loopbereik.

Prachtige accommodatie met waanzinnige keuken !

Nathalie,
    25-1-2017

De gastvrouw des huizes zorgde voor gezellige vaasjes met roosjes op de tafels en een heerlijk ontbijtkoek lag klaar het kookeiland. Een heerlijk weekend tegemoet bij binnenkomst!

Met een voetbalteam van 15 meiden en 9 begeleiding zijn wij een weekend hier komen logeren , de ruimte is prachtig ; groot en met veel genoegen ingericht met alle snufjes . Een waanzinnig kookeiland tot onze beschikking ; zodat we zelfs een chocoladeworkshop konden organiseren.

Gerdy, mede eigenaar, 20-2-2017
    Hallo Nathalie, dank je wel voor je mooie woorden, graag tot ziens

Geweldig

Fam. Smits,
    7-11-2016

Wij waren met een groep van 15 personen variërend in de leeftijd van 8 t/m 81 jaar.

Bij en in de Lummel kunnen de kinderen zich goed vermaken. Het kampvuur was erg favoriet.

Je moet je oriënteren wat er allemaal in de omgeving te doen is. Er is veel mogelijk van wandelen, fietsen tot cultuur snuiven.

Gerdy, mede eigenaar, 9-12-2016
    Dank je wel familie Smits, voor een goede oriëntatie kunt u eens kijken op de site van het Land van Cuijk hier staan een legio leuke tips in de omgeving

Helemaal goed met veel vrijheid!

Ton Megens,
    25-9-2016

Ik ben hier met een groep mensen geweest voor een MT training. De locatie is prima te gebruiken als je zelf je gang wilt gaan. Keuken en woongedeelte is zeer goed bruikbaar als een informele trainingslocatie. Gerdy, de gastvrouw, is zeer klantgericht en doet er alles aan om het verblijf goed te laten slagen! Mooie omgeving met volop ruimte. Als je als trainer een leuke trainingsruimte zoekt voor Circa 12 personen met de nodige privacy dan ben je hier op het juist adres. Absoluut aan te bevelen.

Gerdy, mede eigenaar, 9-12-2016
    Dank je wel Ton, graag tot een volgende keer, je bent meer dan welkom!

Heerlijke accommodatie

Familie Faber,
    29-5-2016

De Lummel heeft een super ligging, je kan alle kanten op. Zeer geschikte plek om te wandelen, fietsen, etc. Komen er zeker weer terug

Gerdy, mede eigenaar, 9-12-2016
    Bedankt familie Faber voor deze mooie woorden en graag tot ziens!
Langenboom scoort een 5,5 uit 10, op basis van 2 reviews