Géén boekingskosten

Vakantiepark Landal Kaatsheuvel

NederlandNoord-BrabantKaatsheuvel

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Landal Kaatsheuvel voor je op een rij gezet:

7.5GoedScore uit 39 reviews

Meer vakantiepark info

38 Reviews over Landal Kaatsheuvel

• 4Schop14-02-2022

Luxe 8 persoons huis. Vies en onhygiënisch

Park met weinig privacy of tuin bij het huis en huisje zelf ondanks luxe benaming niet luxe maar basic en daarbij super stoffig en stond zelfs vies op de spiegel geschreven eerdere ervaringen op andere landal parken veel beter

• 3Activiteiten
    • 4Onderkomen
  • 3Anna04-02-2022

Vies en onhygiënisch

Al een paar keer eerder hier geweest maar dit verblijf viel erg tegen. Kregen niet het geboekte huisje vanwege corona. Was fijn geweest als hierover van tevoren met ons contact was opgenomen. De bungalow was erg vies. Het vuil droop van de muren en de keukenkastjes en de vaat stond met aangekoekte etensresten in de kast. Dit werd ook niet echt goed opgepakt door de receptie. Voor ons voorlopig de laatste keer op dit park.

• 9Lisa16-12-2021

Fantastisch!

Prachtige, gezellige en knusse huisjes! Je loopt vanuit het park zo het bos in. Dichtbij de efteling. Op het park zelf is weinig te doen, maar dat weet je van te voren. Daarnaast heb je weinig privacy. Ik hoop dat daar nog iets aan gedaan kan worden. Zeker voor herhaling vatbaar!

• 4Activiteiten
    • 10Onderkomen
    • 4Eetgelegenheden
  • 6Marjolein14-12-2021

Redelijk verblijf

Huisje 212 had een prima ligging, overige huisjes hadden minder privacy op de achterste rij huizen na. Huisje was basic ingericht. Helaas niet helemaal goed schoongemaakt en de sensor op toilet voor de lampen was te snel afgesteld waardoor het een discoshow werd. Doordat het een honden huisje was, rook het ook heel sterk naar luchtverfrisser. Dus alles eerst goed laten luchten. Wel een hele mooie omgeving, je loopt via het park zo het bos in. Dichtbij een 4km hondenloosloop wandeling, echter wel heel druk belopen. Ook een druk bezocht single track mountainbike route liep vlak langs het park, alles goed aangegeven en het schijnt een mooie route te zijn. Verder ook dichtbij de Efteling. Zou er echter niet voor kiezen hier in de zomer heen te gaan, dan helemaal geen privacy bij de meeste huisjes. Voor deze tijd van het jaar was het prima te doen. Ik miste wel een goed uitgerust winkeltje en een horeca gelegenheid. Personeel wel vriendelijk

• 4Activiteiten
  • 10Lennart12-10-2021

Mooi huisje

Leuk voor kinderen. Prachtige omgeving. Lekker hardlopen.

• 8Activiteiten
    • 10Onderkomen
    • 10Eetgelegenheden
  • 9Bente12-10-2021

Volgend jaar weer!

Super verblijf gehad, prima uitvalsbasis voor een paar dagen Efteling, Beekse Bergen en Toverland. Mooie Mountainbike route in de achtertuin en voldoende wandelroutes in de Loonsche Duynen. 4p huisje 708 helemaal super, veel privacy aan de rand van het park! Binnenzwembad prima. Alleen geen restaurant, maar thuisbezorgd prima te dorn. Broodjes worden keurig bezorgd aan de deur👍. We komen zeker weer!

• 7Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden
  • 7Arjen de Jong29-09-2021

Heerlijk verblijf met vriendengroep

Heerlijk weekend met vrienden weggeweest. Prachtig huisje , nr 103. Zwembad klein, maar voor ons prima. Verder niks te doen op het park. Tilburg en Waalwijk kun je lekker eten. Was prima

• 3Activiteiten
  • 7Joke13-09-2021

Niet voor herhaling vatbaar

Het is een klein net park met een fantastische omgeving. Huisjes zijn mooi maar hier en daar wat stoffig en erg vuiler ramen. Maar wat ons het meest tegenviel was toch de privacy op het terras. De terrassen van ons huisje 304 grenst aan huisje 305. Dus beide huisjes zou ik niet boeken. De rest van de huisjes voor zover ik heb bekeken is het terras toch wat gescheiden van elkaar, maar je zit overal in de kijkert dus voor ons is dit geen 2e keer.

• 7Ramarulu30-08-2021

Ontzettend veel muggen.

Huisjes zien er wel goed uit. Goede bedden. Alleen jammer dat je totaal geen privacy hebt. De buren kijken direct in je tuin en huis. Verder mis ik het groen op het park zelf. De ligging is prima. Het grootste minpunt vond ik de muggenoverlast in het huisje. Wel 15 muggen per dag. Hierdoor durfden we nog geen deur of raam meer open te zetten.

• 5Activiteiten
    • 8Onderkomen
  • 8Speedy26-08-2021

Lekker tot rust komen op rustig park

Mooi nieuw rustig park, luxe bedden, vaatwasser, was en droger. Efteling in de achtertuin, drunense heide mooie fietspaden.

• 6Activiteiten

Vakantiepark Landal Kaatsheuvel info

• Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • Wlan internetBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar