Hotel Efteling Hotel

8,7

643 reviews over Hotel Efteling Hotel in het Nederlands

Wat een prachtige 2 daagse

Marita, 14-4-2018

We hebben echt genoten van het hotel.

Alles tip top in orde. Lekker ontbijt met veel keuze.

In het park zelf heel veel keuze kwa eten en prijs kwaliteit vinden wij prima.

zeer goede tijd gehad en voor kinderen het einde

Super

Petra Angelina Willems, 17-2-2018

Hotel , netjes, vriendelijk, lekker eten, vlakbij Efteling , ook aparte ingang voor de hotelgasten op 2 min wandelen👍👍👍

We hebben een aantal aanbieders voor Efteling Hotel voor je op een rij gezet:

Eenmalig genoten maar te duur voor wat het is!

Janine, 17-2-2018

Een last minute tijdens de krokusvakantie. 2 dagen en 1 nacht in de Efteling en één nacht in de Andersson suite. Onze zoon (7) was vol verwondering bij het openen en ontdekken van de kamer. Lolly, mega spek en ander zoetigheid voor hem en voor ons een drankje en hapje tegen betaling uit de minibar. (koffie/thee/chocolademelk gratis). De badkamer gedateerd maar netjes. De kamer, gedateerd maar netjes. Voor de prijs die ze vragen +400 euro (inclusief entree park en ontbijt) erg duur. De bedden waren van een zeer slechte kwaliteit gezien dat de 'core business' van een hotel, slapen is. Het matras zakt helemaal in wanneer er 2 volwassenen liggen. Het kussen is synthetisch waardoor het enorm zweterig aanvoelt. Dit is tevens ook voor het dekbed. Het bed (de bedden, 2 identieke in deze suite) was maat 'twijfelaar'. Het ontbijt en de entertainment de volgende ochtend was geweldig. Ruime keuze brood, zoet beleg, hartig beleg, eiergerechten enz.

Onvergetelijk!

Adri, 15-2-2018

Top verblijf gehad! Alles was van begin tot eind verzorgd. Gemeld om 10.00u, daarna meteen door kunnen lopen naar het park via de speciale ingang. 's Avonds ingecheckt, wat allemaal geen probleem was. Kinderen hebben nog genoten van een verhaal van Klaas Vaak in de lobby voor het slapen gaan.

Kamer zelf zag er prima uit, een stapelbed en een uitschuifbaar onderbed voor onze drie kinderen en een ruim tweepersoonsbed. Alles is gericht op de kinderen, geweldig. Ontbijt was tot in de puntjes verzorgd, met zelfs donuts en cupcakes, wat onze kinderen geweldig vonden!

Nooit meer

Samantha, 17-1-2018

Ontbijt was prima maar daar hebben we het ook wel mee gehad! Bij aankomst in de hotel kamer viel het nog al tegen er hing een onaangename geur en het was snik heet! Na een half uurtje staat er in eens een medewerker in de kamer zonder zich zelf even aan te kondigen... ( wat die kwam doen is ons nog een raadsel) maar we waren er ivm een verjaardag en wilde de sfeer niet verpesten. Naar even rond te kijken viel ons op dat de airco vol schimmel zit dus maar niet gebruiken. Ook de kitranden in de badkamer hebben hun beste tijd gehad. Over de vloerbedekking en de bedden maar te zwijgen. Door de warmte (ondanks het openraam en het lawaai van de weg) erg slecht geslapen. Het eten in het restaurant was lekker maar bediening was niet echt vriendelijk we waren dan ook snel weer weg.

SUPER!

Fam Groenen, 6-1-2018

Wij vonden het verblijf in het hotel super! We werden netjes en vriendelijk ontvangen, kamer super schoon, fijne bedden, leuke Efteling details in kamer. Het was erg druk in het hotel, maar daar merkte we in de kamer niks van. Ontbijt was heerlijk, lekkere dingen voor de kids ook! Wij vinden het een aanrader!!

N sprookje

Ellen meers, 4-1-2018

Top! Super vriendelijk, kraaknet en kindvriendelijk

Geweldig Heel erg ontspannen en top verzorgt.

Remco Smak, 2-1-2018

Dit is echt een weekend of week ontzorgen.

Aan alles is gedacht iedereen is vriendelijk en je blijft je verbazen.

Een echte aanrader voor iedereen jong en ouder

Lookbeertje, 20-11-2017

Super mooi hotel , heel goede ligging en lekker om er te eten

Wij hadden kamer sneeuwwitje suite en een echte aanrader , alles naar wens geweest van begin tot einde

We hebben een aantal aanbieders voor Efteling Hotel voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Efteling Hotel in Kaatsheuvel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Efteling Hotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Efteling Hotel scoort een 8.72 uit 10 op basis van 650 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: