Tijdelijk €25 aanbetaling

Efteling Hotel

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Efteling Hotel voor je op een rij gezet:

7.7GoedScore uit 893 reviews
+115

7.7GoedScore uit 893 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten

In alle rust de Efteling bezoeken doe je met overnachting bij De Efteling Hotel. Hier geniet je ‘s ochtends van een heerlijk ontbijtbuffet waarna je als eerste het pretpark in mag. Uiteraard is dit hotel geheel in sprookjesstijl aangekleed en staan sprookjesfiguren je graag te woord. Kies voor een speciale themakamer. Gelegen in Kaatsheuvel.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

893 Reviews over Efteling Hotel

• 4Peter pipping25-12-2022

Leuk maar erg gedateerd

We hadden een thema suite maar waren hoop mankementen er kwam wel iemand maar dit moet je ervoor checken. Kon dit ook niet oplossen en het probleem was bekend (waarom word het niet opgelost dan) Schoonmaak kon ook stuk beter.

Eigenaar, 28-12-2022

Wat een vervelende situatie en onze excuses voor het ongemak. Zou je met ons hierover contact op willen nemen via een van onze officiële kanalen? We helpen je dan graag verder. ^Stephan

• 10Christie14-12-2022

Leuk en gezellig

Het was best wel koud in het restaurant. Verder was het goed personeel was super vriendelijk

Eigenaar, 15-12-2022

Dankjewel voor je feedback en compliment Christie! Hopelijk zien wij jou snel weer in de Wereld vol Wonderen!😊✨ ^Anna

• 9Saskia van den eijnden11-12-2022

Prachtig sprookje !

Het was een prachtige suite 804 Alles klopte Enorm dicht bij ingang van park We hebben enorm genoten het was een groot sprookje ❤️

Eigenaar, 12-12-2022

Wat fijn om te lezen dat jullie zo hebben genoten! Hopelijk zien we jullie snel weer in de Wereld vol Wonderen!😊 ^Rianne

• 9Monique Kwakman07-12-2022

heel goed.

Verblijf was prima.Schoon en netje"s. personeel behulpzaam.

Eigenaar, 08-12-2022

Fijn om te lezen! Dankjewel Monique!😍✨ ^Anna

• 10Maes peter21-11-2022

Het verblijf was heel goed en de mensen waren heel vriendelijk en behulpzaam

Eigenaar, 21-11-2022

Dankjewel voor de beoordeling. 😍 ^Stephan

• 8Anita Hekkert09-11-2022

Super verblijf gaan we zeker nog eens doen.

Eigenaar, 12-11-2022

Dankjewel Anita! Tot snel weer!😍✨ ^Anna

• 8Meijering30-10-2022

We hadden 2 nachtjes een familiekamer geboekt. Kamer zag er heel netjes uit en was helemaal zoals ik verwacht had. Lekker ontbijtbuffet. Ook de horeca is goed en niet extra duur. Zowel in het hotel niet als ook niet in het park. Vriendelijk personeel in hotel en park. Leuk ook dat in hotel wat sprookjesfiguren rondliepen! En ook fantastisch dat je al om 9.30 het oark in mag! Dat geeft een speciaal gevoel! En ook dat het hotel zo vlakbij het park ligt. De Efteling zelf is echt fantastisch! Park is netjes! Het kon wel druk zijn maar met de app weet je waar en wanneer het druk is en heb je ook genoeg alternatieven! Zelfs de laatste dag hadden we nog niet alles gezien! Als je een magische beleving wil met je gezin zou ik dit zeker een keer doen!

Eigenaar, 01-11-2022

Wat fijn dat je zo genoten hebt van je verblijf. We hopen je snel weer te mogen verwelkomen in onze Wereld vol Wonderen. ✨ ^Jamie

• 9Pauwels-van Heesch16-10-2022

Fantastisch de eerste dag, geen tweede dag gehad

We hadden een prachtige eerste dag in het park, een heerlijk verzorgde maaltijd 's avonds in 't hotel, met personeel dat altijd even gedienstig en vriendelijk blijft. En toen kwam de nacht en werden beide kleinkinderen doodziek tengevolge van een buikvirusje. Ook 's nachts werden we prompt geholpen door een behulpzame man die ons voorzag van schone lakens en handdoeken. Wel teleurgesteld dat we, ondanks onze herhaalde vraag, geen enkele compensatie krijgen voor ons volgend bezoek tijdens de winter Efteling. Al was het maar een tegoedbon voor en pannenkoek of een frietje te gaan eten dan, dat zou op dat moment echt wel een troost betekend hebben voor onze doodzieke meisjes. Misschien toch maar eens over nadenken? Dank voor jullie begrip.

Eigenaar, 18-10-2022

Bedankt voor je review. Fijn om te horen dat jullie zo hebben genoten in het park en dat jullie goed geholpen zijn. Bedankt voor de feedback. ^Rianne

• 8Laurent Boes06-10-2022

Weer heel leuk

Het was ons 5de bezoek met onze dochter tijdens de laatste 10 jaar en we hebben er van genoten. We hadden wel sterk het gevoel dat COVID ervoor heeft gezorgd dat er hier en daar wat bespaard werd op onderhoud, personeel en properheid ten opzichte van onze vorige bezoeken. We kunnen dit uiteraard wel begrijpen en hopen dat dit snel terug naar het vroegere niveau stijgt. Onder andere het ontbreken van een avond buffet in de Hoffelijke Heraut was wel spijtig.

Eigenaar, 07-10-2022

Dankjewel voor de beoordeling en de feedback. Fijn om te lezen dat jullie hebben genoten! En we nemen jouw feedback zeker mee. ^Anna

• 7Ans Ripperda29-09-2022

Ga zeker nog een keer een dagje naar de Efteling

Leuke kamer voor 4 personen. Het avondeten is prima. De kwaliteit van het ontbijt is zeer matig.

Eigenaar, 30-09-2022

Bedankt voor je review, Ans. Fijn dat het verblijf je goed beviel. Wat miste je precies bij het ontbijt? We horen het graag. ^Rianne

Hotel Efteling Hotel info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Horst 31, 5171 RA