Géén boekingskosten

7.6GoedScore uit 848 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten

In alle rust de Efteling bezoeken doe je met overnachting bij De Efteling Hotel. Hier geniet je ‘s ochtends van een heerlijk ontbijtbuffet waarna je als eerste het pretpark in mag. Uiteraard is dit hotel geheel in sprookjesstijl aangekleed en staan sprookjesfiguren je graag te woord. Kies voor een speciale themakamer. Gelegen in Kaatsheuvel.

859 Reviews over Efteling Hotel

• 8Ria Oostwal19-06-2022

Geef goed aan hoeveel bedden je nodig heb!

Minpunt was dat er geen beddengoed was voor onze kleinzoon! We waren zo moe hij heeft in ons bed geslapen en mijn man op de bank zonder dekbed of iets. Was een minpunt. Pluspunten was dat het je lekker kon eten en het personeel allemaal even vriendelijk en behulpzaam.

Efteling, Eigenaar, 21-06-2022

Wat vervelend om te lezen, Ria! Ja, we raden het aan om dit altijd te vermelden zodat we een extra bed op kunnen maken. Onze excuses voor het ongemak. We nemen jouw feedback mee, Ria. Wij hopen je snel weer te mogen verwelkomen, Ria. ^Jamie

• 8Monique van Dijk09-05-2022

Heerlijk ontspannen

Pluspunten: Goede bedden, in het hotel hang echte Efteling sfeer, vriendelijk en behulpzaam personeel, goed ontbijt, kamers zijn opzich schoon. Minpunten: Kleine liften, veel kalkafzet in de badkamer(waardoor de "goude kranen" niet blinken), geen vervoer van het zwembad op Bosrijk naar het hotel.

Efteling, Eigenaar, 18-05-2022

Bedankt voor je review, Monique. We nemen je opmerkingen graag mee. Hopelijk tot snel weer in de Wereld vol Wonderen! ^Diana

• 9Berend Boelop29-04-2022

2 Fantastische dagen gehad.

Het hotel is prima , mooie kamers en goed ontbijt.

Efteling Webcare, Eigenaar, 30-04-2022

Dankjewel voor de review. ✨ ^Stephan

• 9Aertssen Annie16-04-2022

teveel volk voor 1 dag

het verblijf in het hotel was goed maar als er 24.000 mensen in het park rondlopen....loop je over de koppen en moet je veel te lang aanschuiven, spijtig want het kost geld genoeg om meer te doen. Doordat we al jaren komen, vonden we het ook niet leuk dat er geen ontbijtbuffet meer was maar op elke tafel eenzelfde ontbijtplank...

Efteling Webcare, Eigenaar, 19-04-2022

Bedankt voor je opmerkingen, Annie. Hopelijk kun je een volgende keer weer volop genieten! ^Diana

• 9T.Veenstra11-04-2022

Fantastisch weekend gehad

Overnachting in een themakamer. Echt helemaal in thema ingeeicht. Ruime kamer, zeer netjes verzorgd. Vriendelijk personeel zowel in het hotel als in het park zelf. Wij hebgen genoten. Voor ieder wat wils.

Efteling Webcare, Eigenaar, 13-04-2022

Fijn dat jullie genoten hebben. Tot de volgende keer! ^Jamie

• 6Inge08-04-2022

Beetje gedateerd hotel maar wel lekker dichtbij

De ligging is fantastisch, de snelste toegang tot het park. Helaas gold de regeling van half uur eerder naar binnen dan de overige gasten niet meer? Kamer was leuk en badkamer mooi gestyled. Kleine verbeterpunten zoals bijv maar 2 kopjes voor 4 personen op de kamer. Eten in de bar is gezellig, heel fijne bediening en eten prima kwaliteit (Muv de toetjes want die waren wel creatief maar ook nog bevroren) Wij kregen te horen dat ontbijt gereserveerd moest worden, en dat er enkel nog plaats om 7.15 of 9.45 was. Dat is natuurlijk geen toonbeeld van gastvrijheid, temeer omdat alle Corona maatregelen inmiddels niet meer golden… De receptie heeft dit ongenoegen niet kunnen oplossen, gelukkig de gastvrouw van de ontbijtzaal wel. (“Komt u maar gewoon als u wakker bent, komt goed”)

Efteling Webcare, Eigenaar, 11-04-2022

Bedankt voor jouw review, Inge. We nemen je feedback graag intern mee. Hopelijk tot snel weer in de Wereld vol Wonderen! ^Rianne

• 10Sara06-04-2022

Sprookjes achtig fantastisch 😍

We hadden een overnachting in het hotel. Voor een gezin met 3 kinderen is het niet altijd makkelijk om een grote kamer te vinden. Maar deze was meer dan ruim genoeg.

Efteling Webcare, Eigenaar, 09-04-2022

Dankjewel voor de review. ✨ ^Stephan

• 9Laura01-04-2022

Efteling hotel.

Super mooi en schoon hote. Aardige mensen Nadelig was dat ontbijt op een plank kwam.. doorlopende buffet zoals loonsche land is stukke fijner

Efteling Webcare, Eigenaar, 03-04-2022

Hartelijk dank voor je review en feedback! Wij nemen het ontbijt idee uiteraard mee. Hopelijk tot snel in de Wereld vol Wonderen! ✨ ^Wesley

• 9Linda29-03-2022

Aanrader voor 1 of 2 nachtjes Efteling!

Mooi hotel direct naast de Efteling. 2 minuten lopen en je bent in het park, waar je een half uur eerder naar binnen mag. Mooie kamers, met leuke sprookjes-details. Ontbijt (incl. bij verblijf) was erg lekker en er was genoeg keuze. Het restaurant in het hotel vonden wij iets minder (vooral qua prijs-kwaliteit verhouding).

Efteling Webcare, Eigenaar, 30-03-2022

Dankjewel voor de review en de feedback. We nemen de feedback uiteraard mee. ^Stephan

• 9Marina14-03-2022

Sprookjesachtig.

Het verblijf was fantastisch,ik was samen met mijn kinderen en kleinkinderen en we hebben genoten van ons verblijf en is zeker voor herhaling vatbaar. Ik had thema kamers geboekt en dat vonden de kleinkinderen geweldig er zijn allerlei leuke gadgets en geheimpjes te ontdekken in iedere thema kamer. Het ontbijt was heel erg uitgebreid en heel erg lekker er was zoveel keus. Het personeel heel erg klantvriendelijk en de service perfect.

Efteling Webcare, Eigenaar, 15-03-2022

Dat horen wij graag, Marina. Hopelijk mogen we jullie snel weer ontvangen! ^Rianne

Hotel Efteling Hotel info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden