Tijdelijk €25 aanbetaling

Efteling Bosrijk

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Efteling Bosrijk voor je op een rij gezet:

7.1GoedScore uit 2097 reviews

• Recreatieruimte
  • Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

In Vakantiepark Efteling Bosrijk komen sprookjes tot leven. Geniet van de rust in een vakantiewoning of appartement. De slaapmutsjes van Klaas Vaak hangen hier al voor je klaar. Bij 2 nachten zitten 3 dagen Efteling inbegrepen. En in de tijd dat je eerder het park in mag, staan er nog amper tot geen rijen voor de attracties.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

2097 Reviews over Efteling Bosrijk

• 10Steven R.20-01-2023

Geweldige ervaring

Wij hebben enorm genoten van ons verblijf in bosrijk. Wij hadden trouwens een 6-persoons Boshuys. Het huisje was erg schoon en netjes. De uitrusting en staat van het huisje waren top. Alles was aanwezig! Maar vooral de service en aandacht voor de gast staken er met kop en schouders bovenuit. Broodjes service en thuisbezorgen van pizza’s werkt super en erg lekker. Het restaurant was enorm goed. Wij zijn veel gewend maar dit verblijf was iedere euro waard. Wij komen terug !

• 9Activiteiten
    • 10Onderkomen
    • 10Eetgelegenheden

Eigenaar, 22-01-2023

Bedankt voor de mooie review! Wij hopen je snel weer te mogen ontvangen! ^Tom

• 9Ciska01-01-2023

Hele belevenis met oud en nieuw

Een dag van te voren nog even de reviews gelezen en dan schrik je wel van alle negatieve reviews omdat het een hele uitgave is. Maar ik herkende uiteindelijk helemaal niets van alle negativiteit. Alles is perfect voorbereid je ontvangt een week vooraf elke dag een leuke mail met tips en filmpjes. Alles werkt prima als je aankomt auto parkeren en eerst de Efteling verkennen op oudejaarsdag waar we bijna niet hoefden te wachten. Om 16.00 door naar het landhuis. De kamer ziet er echt heel mooi uit. De gang oogt iets misschien iets minder chique met de vloerbedekking en af en toe een likje verf nodig. Maar alles was schoon. Ze waren 2 handdoeken pakketten vergeten dan loop je even naar de receptie en word het geregeld. Ontbijt rustig en volop keuze die tot 11.00 ook steeds aangevuld werden. Ik denk zelf als iets niet goed is dat ze erg behulpzaam zijn maar dan moet je het wel melden. Fonteinen show met tiesto helemaal top. Vuurwerk was druk

• 10Activiteiten
    • 9Onderkomen
    • 8Eetgelegenheden

Eigenaar, 02-01-2023

Dankjewel voor de mooie beoordeling en de feedback. We nemen de feedback zeker mee. ^Stephan

• 1Mello25-12-2022

Nooit meer In het Landhuis , vies en niet schoon

3 nachten geslapen in het Landhuis, 2 appartementen naast elkaar . Kamers zijn niet schoon gemaakt en erg stoffig. BAH! Koffie apparaat vol cups en vies , waterkoker zit nog vol vies water. Kosten voor 2 appartementen € 1000,- per nacht . WAANZIN!

• 2Activiteiten
    • 5Eetgelegenheden

Eigenaar, 28-12-2022

Wat een vervelende situatie en onze excuses voor het ongemak. Zou je met ons hierover contact op willen nemen via een van onze officiële kanalen? We helpen je dan graag verder. ^Stephan

• 5RL26-11-2022

Tsja..

De Efteling is geweldig, het vakantiepark oogt ook mooi. Het Landhuys is heel mooi, maar allemachtig wat gehorig. Niet best, veel hotels geweest, maar zo erg nog nooit meegemaakt. Je kunt hele gesprekken volgen van je buren zowat. Om over de douches, springende kinderen enz maar niet te spreken. Voor ons nooit weer, veel geld kwijt voor weinig. De bediening bij het restaurant, kan ook beter. Op het vakantiepark is weinig nog te beleven voor de kinderen.

• 4Activiteiten
    • 4Onderkomen

Eigenaar, 28-11-2022

Bedankt voor je review. Wat vervelend om te horen dat het verblijf niet aan al je verwachtingen heeft voldaan. We nemen jouw feedback intern mee! ^Rianne

• 5Kessels26-11-2022

Voor nu,niet meer.

Park geweldig,huisjes een drama,zeker voor zoveel geld voor 2 nachtjes. Niks geregeld conform afspraak...badjassen sloffen en geen slaapmutsen. Badkamers echt smerig,zeker de kitranden deze waren zwart en gingen ook niet meer schoon. En geboekte kaartjes wat we vantevoren hadden voor de Caro show,dat geld ben je ook kwijt als er iets tussenkomt waardoor je genoodzaakt bent naar huis te gaan. In ons geval werd er gezegd...zieke kinderen kunnen wij niks aan doen,dit had ook anders gekund,zeker na de ene teleurstelling na de andere... Zeker wat betreft de slaapmutsen,hier kregen we een mooi filmpje van dat klaasvaak deze in het huisje had klaargelegd voor ons allen,maar dit bleef dan ook bij een droom,want ze waren niet voorradig erg jammer en dat voor bijna 1300€ voor twee nachtjes. Wij hadden voor dat geld toch wat meer klantvriendelijkheid verwacht,jammer...23-24-25 november was voor ons niet de droom die het had moeten zijn....

• 7Activiteiten
    • 4Onderkomen

Eigenaar, 27-11-2022

Wat vervelend om te lezen dat jouw verblijf niet geheel naar wens is geweest. Het klopt dat de slaapmutsen helaas niet voorradig zijn. Kan je ons een privé bericht sturen via een van onze social media kanalen? Wij kijken dan graag met je mee naar een oplossing! ^Jamie

• 4Annemarie26-11-2022

Klaar ermee

Dekbedden met grote urine vlekken en vieze hoofdkussens. Auto s rijden heel hard op t park

• 5Activiteiten
    • 3Eetgelegenheden
  • 4Laugs08-11-2022

Gaan we nooit meer doen

Hallo, bijna 1400€ stukgeslagen voor een weekend, bij aankomst zouden er slaapmutsjes klaar liggen voor de kleintjes 2x . Maar die waren er niet,( niet meer voorradig? ) maar zouden alsnog nagestuurd worden! Nooit meer iets gehoord, na tweemaal contact te hebben gehad, trieste zaak hoor, en vooral voor de klein kinderen🤯

• 7Activiteiten
    • 7Onderkomen

Eigenaar, 09-11-2022

Goedemiddag! Wat vervelend om te lezen. Zou je ons een privé bericht kunnen sturen via een van onze social media kanalen? Dan helpen wij jou daar graag verder! ^Anna

• 7van den Berg06-10-2022

Vergane glorie

Afgelopen september een familieweekend doorgebracht in Efteling Bosrijk. De sfeer en ligging zijn echt geweldig. Met 10 minuten loopafstand loop je al op het pretpark. De sfeer van Klaas Vaak is tevens heel goed doorgevoerd en geweldig voor de kleintjes. Je kan echter merken dat er de afgelopen jaren (5 jaar geleden zijn wij hier ook geweest) nog maar weinig is geïnvesteerd in Bosrijk. De huisjes beginnen wat 'af' te raken. Bedden liggen hard, kussens vallen bijna uit elkaar en over de hygiëne van de badkamers waren wij helaas ook niet te spreken. De zeepdispensers worden niet meer gebruikt, maar haal dan ook de bevestiging van de muur want dat zat nu vol vieze prut. Afzuiging ronduit goor en her en der spinnenrag. Daarnaast ook matig te spreken over restaurant Eethuys met matige service en kapot meubilair. Ik denk dat het goed zou zijn wanneer de Efteling Bosrijk weer een boost zou geven.

• 8Activiteiten
    • 6Onderkomen
    • 7Eetgelegenheden

Eigenaar, 06-10-2022

Goedemorgen! Dankjewel voor je bericht. Fijn om te lezen dat de sfeer geweldig was! Wat betreft de accomodatie: je bent altijd welkom om dit soort punten aan te geven bij een van onze collega's van Bosrijk, zodat ze samen met jou op zoek kunnen gaan naar een oplossing. Hopelijk hebben jullie alsnog genoten van jullie verblijf en zien wij jullie snel terug in de Wereld vol Wonderen. ^Anna

• 4Fam. v. Lieshout31-08-2022

Verblijf in Efteling bosrijk was GEEN sprookje

Ik kreeg een mail in mijn mailbox met de vraag "Was het geen sprookje" Nou, dat was het beslist niet. Ik heb nog op geen enkel vakantiepark een huisje gehuurd, dat zo smerig was als dit. Een kamervloer waar je aan blijft plakken, evenals aan de armleuningen van de fauteuils en de trapleuning. Een vloerkleed smerig en vol vlekken, nog te vies om over te lopen. Mieren in de koelkast. Dode vliegen en andere smeerboel op de vensterbanken. Gescheurd kussen op het bed, waar de vulling uitkwam, en dan heb ik nog niet alles genoemd. We hebben dit direct gemeld bij de receptie, maar om het dan nog beter schoon te maken, werkt niet meer als je al je spullen al uitgepakt hebt, dus daar hebben voor bedankt. We betaalden bijna 1750 Euro voor 4 nachtjes, dus dan mag je toch verwachten dat alles perfect is. Ondanks het grote aantal van deze ontevreden reviews veranderd er niets. Het boeit het management kennelijk niet, het wordt toch wel verhuurd.

• 5Activiteiten
    • 1Onderkomen
    • 5Eetgelegenheden

Eigenaar, 01-09-2022

Hoi! Wat vervelend om te lezen dat de accommodatie niet goed schoongemaakt is. Goed dat je dit ook hebt aangegeven tijdens je verblijf. Jammer om te lezen echter dat jullie geen gebruik hebben gemaakt van de aangeboden oplossing. Wij nemen jouw feedback mee in onze evaluaties. Wij gaan ervan uit dat jouw volgende bezoek wel naar verwachting is. ^Jamie

• 3Leo29-08-2022

Efteling geweldig; huisjes geen waar voor geld.

Samen met onze kinderen, hun partners en onze kleinkinderen verbleven wij van 24 t/m 26 augustus in huisje 303 en 304 van het vakantiepark Bosrijk. Wij hebben drie fantastische en onvergetelijke dagen in de Efteling beleefd en dankzij schitterend weer hebben wij gelukkig alleen maar in de huisjes hoeven slapen. Want zowel de (onderhouds)staat van de huisjes als de hygiëne vielen ons enorm tegen. Alle opmerkingen die daarover in eerdere reviews te lezen zijn herkennen wij. In afwijking van de reactie die medewerkers van de Efteling bij dergelijke reviews geven, hebben wij besloten daarvan tijdens ons verblijf geen melding te doen bij de receptie en de slechte huisjes 'gewoon' te negeren. Wij wilden onze tijd en energie namelijk aan ons 'feestje' besteden in plaats van aan gedoe en onze feeststemming niet laten bederven. Laat onverlet dat de prijs die je betaalt in geen enkele verhouding staat tot de kwaliteit die je er voor krijgt.

Eigenaar, 31-08-2022

Hoi Leo, bedankt voor jouw review. Wat jammer om te lezen dat jouw verblijf niet helemaal naar wens is geweest. Onze excuses voor het ongemak. Wij raden het echter juist aan om dit wel te melden tijdens je bezoek. Onze collega's kunnen het dan namelijk meteen oplossen voor je. We hopen je echter snel weer te mogen verwelkomen! ^Jamie

Vakantiepark Efteling Bosrijk info

• WinkelsBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar
  • Wlan internetBeschikbaar