Géén boekingskosten

Vakantiepark Efteling Bosrijk

NederlandNoord-BrabantKaatsheuvel

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Efteling Bosrijk voor je op een rij gezet:

7.4GoedScore uit 2075 reviews

• Recreatieruimte
  • Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

In Vakantiepark Efteling Bosrijk komen sprookjes tot leven. Geniet van de rust in een vakantiewoning of appartement. De slaapmutsjes van Klaas Vaak hangen hier al voor je klaar. Bij 2 nachten zitten 3 dagen Efteling inbegrepen. En in de tijd dat je eerder het park in mag, staan er nog amper tot geen rijen voor de attracties.

2080 Reviews over Efteling Bosrijk

• 6Van pouderoijen01-07-2022

Fantastisch park, beetje te druk.

Deze week van ma tot vrij huisje nr 921 gehad. Het huisje was super smerig. Vloer zwart, overal zand, stof en haren, doucheputje zat vol. Bijna alle deurklinken zitten los. Ik lees dat wij niet de enigste zijn die een vies huisje aantreffen. Misschien toch eens het schoonmaak personeel trainen. Was erg veel geld om zelf voor schoonmaakster te moeten spelen. Dus hygiëne is een 1. De rest was top.

• 1Onderkomen
    • 5Eetgelegenheden

Efteling, Eigenaar, 05-07-2022

Wat vervelend dat de accommodatie niet voldeed aan de verwachtingen. Onze welgemeende excuses voor het ongemak dat je hierdoor ervaren heeft. Uiteraard zijn jouw punten van kritiek inmiddels doorgegeven aan de betreffende afdelingen, en nemen we jouw boodschap intern graag mee om onze dienstverdeling te verbeteren.

We adviseren om dergelijke klachten direct te melden bij de receptie. We kunnen dan direct actie ondernemen en in overleg met jou tot een oplossing komen. Wij nemen jouw opmerkingen ter harte en stellen het zeer op prijs dat je de moeite hebt genomen om jouw onvrede aan ons kenbaar te maken. Wij vertrouwen erop dat wij bij een volgend bezoek wel kunnen voldoen aan jouw verwachtingen. ^Jamie

• 6Fam.Huurman10-06-2022

Verblijf in het huisje Jammer, Het Park Top!!!

Het waren 4 fantastische dagen, zeker door het gezelschap en met kinderen. Alleen het huisje viel erg tegen. Donker niet meer van deze tijd en absoluut niet schoon. Toiletten stonken (vloeren moeten eens flink worden geboend). 2 toiletten voor 8 personen is ook aan de krappe kant. Een handleiding voor de combi-magnetron zou ook wel makkelijk zijn. Het park, ja dat is van een andere orde. Super netjes als je in de ochtend binnen komt en de attracties zijn geweldig. Ook Restaurant Ravelijn is aan te bevelen. Wat een leuke behulpzame mensen allemaal zowel in het park als receptie.

• 10Activiteiten
    • 3Onderkomen
    • 8Eetgelegenheden

Efteling, Eigenaar, 13-06-2022

Dankjewel voor de beoordeling en de feedback en onze excuses voor het ongemak. We nemen de feedback en de tips uiteraard mee om dit intern verder te kunnen bespreken. Hopelijk mogen wij jullie snel weer in de Efteling begroeten. ^Stephan

• 8Marian28-05-2022

Fijn verblijf

Zoals altijd fijn verblijf, p,uspunten zijn de Efteling medewerkers, altijd vriendelijk, mooie omgeving en de Efteling zelf natuurlijk! Minpuntjes donker dorpshuijs (overdag alle lichten aan beneden anders zie je niets), handdoeken kun je je gezicht mee afschrapen, en één kleine wasbak voor moeder met 2 pubers toch echt te klein ( en wij zaten met z'n drieën in een 6-persoons huisje). Volgende keer toch maar weer naar het nieuwere Loonsche Land (als pubers nog mee willen ;))

• 7Activiteiten
    • 7Onderkomen

Efteling, Eigenaar, 01-06-2022

Bedankt voor je review, Marian. We nemen je feedback intern mee. Hopelijk mogen we jullie snel weer ontvangen in de Wereld vol Wonderen. ^Rianne

• 8Angela23-05-2022

Super verblijf

Wen erg fijn verblijf. Vriendelijk personeel. Leuke huisjes, minder fijne keuken plus keukengerei, ze doen er wel alles aan om je uit eten te krijgen haha. Rondom huisjes veel privacy. Bij binnenkomst waren de bedden netjes opgemaakt en de slaapmutsen hingen al klaar. Het huisje was schoon, wel vonden wij het huisje binnen erg donker ogen / weinig lichtinval ondanks de vele raampjes. Opzich qua interieur mogen ze best een upgraden krijgen. Erg leuk voor de kindjes dat Klaasvaak langs komt voor bedtijd, zwembad is klein maar fijn. Het park is erg groen zoals de efteling ook uitstraalt. Tevens enorm veel speeltuintjes dus geweldig voor kindjes. Tel daar de gratis toegang tot de efteling bij op... een onvergetelijk weekendje weg.

Efteling, Eigenaar, 25-05-2022

Bedankt voor je feedback, Angela. Goed om te horen dat jullie hebben genoten van een onvergetelijk weekend! ^Rianne

• 7Jac23-05-2022

Fijn weekend gehad

Huisje gehuurd in Bosrijck, erg stoffig, zeker niet schoon. Huisjes zijn erg donker. Geen beveiligde stopcontacten, geen plastic bekers/ borden voor peuters. De kist met tuinkussens zat op slot en er lag nergens een sleutel. Handleiding combi magnetron was ook erg handig geweest. Voor het geld dat je betaald kunnen de huisjes wel een upgrade gebruiken. Scootmobile gehuurd dat was top geregeld. Efteling was fantastisch daar kwamen we voor tenslotte, we hadden prachtig weer dus dat maakt het ook aangenaam.

• 5Onderkomen

Efteling, Eigenaar, 25-05-2022

Bedankt voor je review, Jac. Wat vervelend om te horen dat de huisjes niet helemaal voldeden aan de verwachting. Met vragen zoals de sleutel of de handleiding, kan je natuurlijk altijd hulp vragen bij onze receptie. Onze collega's helpen je dan graag verder. Fijn om te horen dat jullie hebben genoten van het bezoek. Hopelijk mogen we jullie snel weer verwelkomen! ^Rianne

• 6Lydia23-05-2022

Genoten maar park is toe aan een update

Inmiddels al voor de vierde keer in Bosrijk, want helemaal fan van de Efteling en jonge kinderen. Dit was echter voorlopig de laatste keer in Bosrijk. Als ik de prijs vergelijk met de kwaliteit vind ik echt dat de huisjes een upgrade kunnen gebruiken, de huisjes zijn stoffig, vloerbedekking versleten en de keuken smerig rondom de afzuigkap, ook de dekens en kussens waren na het afhalen van het beddengoed helaas niet schoon. Dit geldt hetzelfde voor het meubilair in het restaurant, ook dat is op sommige plekken verouderd. Op de gastvrijheid overigens niets aan te merken, die is top! Als je kijkt naar de Efteling waar alles klopt vind ik persoonlijk dat Bosrijk hierin weer even een slag mag maken om het op een hoger niveau te tillen. Dan komen wij heel graag gauw weer terug! Uiteraard wel genoten van de hele sfeer en ambiance!

• 10Activiteiten
    • 4Onderkomen
    • 6Eetgelegenheden

Efteling, Eigenaar, 25-05-2022

Bedankt voor je review, Lydia. Wat fijn dat je hebt genoten van de sfeer en ambiance. We vinden het jammer dat het verblijf niet helemaal naar wens was. We nemen je feedback mee en vertrouwen erop dat we bij een volgend bezoek weer aan alle verwachtingen kunnen voldoen. ^Rianne

• 7Mevrouw B17-05-2022

Mooi park met enkele kleine puntjes

Een mooi park met mooie natuur en leuke speeltuintjes her en der door het park. Zwembad ook oke en de pizza's worden netjes bezorgd.

Het huisje is ook mooi en ziet er goed uit. Het grote nadeel vonden wij de gordijnen, zeker aan de voorkant, zonder te overdrijven, ze laten wel heel erg veel licht door.

Ook de bewegwijzering om je huisje te vinden (met de auto, dus voor de eerste maal) en het feit dat het park eenrichting is had beter aangegeven kunnen worden.

• 7Activiteiten
    • 7Onderkomen

Efteling, Eigenaar, 23-05-2022

Bedankt voor je review! ^Rianne

• 9Patrick11-05-2022

Erg fijn verblijf gehad

In de meivakantie zijn wij 3 nachtjes in de Efteling bosrijk geweest. Wij hebben een super fijn verblijf gehad. Wel was de kamer op sommige plekken redelijk stoffig. Voor de kinderen hebben ze een stapel bed. Met een leuk dekbed van Klaas vaak (de mascotte van bosrijk) het ontbijt was meer dan prima je hebt veel keuze. Er was voor de kinderen ook elke dag entertainment. Ook het zwembad was erg leuk was soms niet helemaal schoon maar dat bederft de pret niet gelijk. Kortom wij hebben een fijn verblijf gehad.

• 10Eetgelegenheden

Efteling, Eigenaar, 22-05-2022

Bedankt voor jouw review, Patrick. Wij nemen jouw feedback over ' T Badhuys mee! Wij hopen je nog een keer te mogen verwelkomen in onze Wereld vol Wonderen. ^Jamie

• 8Monique07-05-2022

Prachtig huis, maar niet schoon.

De ligging was top. Jammer dat het huis niet schoon was. Overal stof, spinnen en spinrag. En dat voor een allergeenvrij huisje... Wijnglazen en bierglazen, maar geen gewone drinkglazen. Geen schoteltjes en gebaksvorkjes. 3 koffielepels. Koekepan handvat zat los. Traphekje boven kon niet dicht.. Matrassen waren erg warm omdat het niet ademde. Tip leg of hang een lijstje op met bijv uitleg van combimagnetron, wat er aanwezig moet zijn van inventaris enz. De 2 grote 3 zitsbanken zaten heerlijk en natuurlijk de bezoekjes aan de efteling❤

• 9Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden

Efteling, Eigenaar, 12-05-2022

Bedankt voor jouw review, Monique. We nemen jouw feedback graag intern mee. Met deze punten mag je natuurlijk ook altijd tijdens jouw bezoek naar onze collega's bij de receptie. Zij kijken graag mee naar oplossingen. ^Rianne

• 8J.Zwemmer16-03-2022

Geweldig

Wij hebben ons verblijf als top ervaren- gastvriendelijk personeel, mooi 12 persoons huis. Alles aanwezig. Bestelde eten van goede kwaliteit. Mankementen vlot verholpen. Eigenlijk te kort voor het parkverblijf

• 9Onderkomen
    • 9Eetgelegenheden

Efteling Webcare, Eigenaar, 17-03-2022

Bedankt voor jouw mooie review! ^Stephan

Vakantiepark Efteling Bosrijk info

• WinkelsBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar
  • Wlan internetBeschikbaar