Vakantiepark Efteling Bosrijk

8,9

• Activiteiten8,8
  • Onderkomen9,0

We hebben een aantal aanbieders voor Efteling Bosrijk voor je op een rij gezet:

In Vakantiepark Efteling Bosrijk komen sprookjes tot leven. Geniet van de rust in een vakantiewoning of appartement. De slaapmutsjes van Klaas Vaak hangen hier al voor je klaar. Bij 2 nachten zitten 3 dagen Efteling inbegrepen. En in de tijd dat je eerder het park in mag, staan er nog amper tot geen rijen voor de attracties.

1770 reviews over Vakantiepark Efteling Bosrijk in het Nederlands

Genoten!

Gertrud de Boer
20-11-2018
  • Onderkomen9

Met onze kinderen en kleinkinderen een weekend geweest. Voor iedereen is er iets om van de genieten!

Ramon
19-11-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen10

huisje was echt goed schoon fijne bedden alleen gordijnen verplichten je wel om er vroeg uit te gaan maar dat is niet erg bij dag van aankomst bleek het wel dat alles voor je avond maaltijd vol bleek te zijn dat je al 2 dagen van tevoren moet reserveren nou dat was iets minder maar gelukkig konden bij Loonse land eten veder had Efteling wel mogen melden dat er bedrijfs evenement was geboekt en dat het drukker dan normaal kon zijn voor kopje koffie stond je al 20 min wachten en voor attracties wel 60 minuten maar we hebben gelukkig fantastisch gehad en het is echt aanrader voor de kinderen om bosrijk te overnachten omdat er genoeg vermaak voor 18 jarige moeten ze wl iets voor gaan verzinnen want die vervelen zich snel in bosrijk maar je moet zelf ook wel feestje van maken

fantastisch sprookjesachtig verblijf

evelien de wolf
18-11-2018
  • Onderkomen9

prachtige omgeving, fijn treintje van bosrijk naar efteling

gezellig appartement in landhuys, sfeervol aangekleed ook voor de kids

Geweldig

Petra
16-11-2018
  • Onderkomen9

Zo super leuk voor kleine kinderen echt sprookjes super huisje alleen beetje jammer dat het zwembad dicht was in deze midweek en dat we daar te laat zijn over geinfomeerd.... ze waren dicht ivm onderhoud

Fantastisch.

Marita v Veen
13-11-2018
  • Onderkomen10

Dat ze goed uit gerust zijn , want je heb tijd tekort🤗😃👍🏻

Het was fantastich zelfs het weer werkte mee.

Rob van Tuijl
11-11-2018
  • Onderkomen9

Zijn met het gezin in vakantie park Bosrijk geweest, gelegen naast de Efteling. Hadden een mooi groot huis voorzien van alles wat je maar kon bedenken. Gelegen op een goed verzorgd park op 5 min lopen naar de Efteling.

Een geweldig en fantastisch spectakel.

Ellen Zwerink
7-11-2018
  • Onderkomen10

Een huis in Bosrijk is echt geweldig. Het huis zelf maar ook de omgeving, je denkt echt dat je in die Efteling reclame zit met die uil.

Samen met man, kinderen en kleinkinderen.

Mooi feestelijk weekend met verrassende kwaliteit

Cor Toonen
6-11-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

*toegankelijkheid

* trapleuningen naar de boshuizen ontbreken.

* rolstoel toegankelijkheid is beperkt.

* meer visualiseren van teksten voor doven en slechthorende bij park items

(mogelijk is een app of leen tablet met wat meer uitleg en of teksten al een uitkomst? )

* in ons boshuis waren de ramen en voordeur niet tochtvrij!

We komen zeker een keer terug!

Helen
4-11-2018
  • Onderkomen10

Het was super leuk de wachtrijen waar niet langer dan 45 minuren bij de pithon en de joris en de draak. Zeker een aanrader! Het was geweldig super leuk en bijna het leukste ooit in de hele wereld. Ik ben nog nooit in de Baron geweest maar volgende keer ga ik dat zeker doen. Mijn vriendin is er wel al een keer in gegaan en ze vond het eerst heel eng maar daarna werd het leuker en leuker. Mijn vriendin is n niet meer bang van achtbanen. Het efteling personeel is heel erg vriendelijk en geduldig. Ook het eten is heerlijk en hygienisch bereid. Wij komen snel terug!

accoumodatie 804 te vies voor woorden

mignon
2-11-2018
  • Activiteiten4
  • Onderkomen1

ondanks de perfecte ligging bij de efteling en het fijne restaurant was ons huisje 804 zo verschrikkelijk vies:

- het servies in de kast bevatte nog etensresten van eerdere bewoners en de glazen waren zelfs zo vies dat we ze helemaal niet schoon kregen,

- het matras in het bed boven in de ouderslaapkamer stonk heel zuur,

- de kinderen zaten onder de vlooienbeten toen ze in de ochtend wakker werden,

- de gootsteen in de badkamer boven was verstopt,

- de achterdeur was volledig ontzet,

- de muur in de wc plakte rondom de lichtknop, ontdekte ik toen ik in de nacht naar de wc moest.

- de afwasmachine deed het soms wel soms niet, of soms heel even

Kortom een heel vies huisje, geen aanrader.

We hebben een aantal aanbieders voor Efteling Bosrijk voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Efteling Bosrijk in Kaatsheuvel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Efteling Bosrijk zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.