Vakantiepark Efteling Bosrijk

1658 reviews over Vakantiepark Efteling Bosrijk in het Nederlands

Magisch en fantastisch

ANS BRUIN, 17-4-2018
  • Onderkomen9

Dit is een magisch park. Het bosrijkhuisje past helemaal in de stijl van het park.Ontvangst en de andere personeelsleden waren zeer correct en hartelijk.Een dikke pluim voor dit park. We komen er zeker terug.

Zalig thuiskomen in een oase van rust.

Simon Ulin, 15-4-2018
  • Onderkomen10

3 dagen in een boshuis verbleven, zalig. Ruim, netjes prachtig gelegen tussen de bomen en het terras gaf uit op een speelweide zodat we de kids in het vizier konden houden. Geen auto's, enkel om bagage van of naar je huisje te brengen. Onbijt of pizza laten brengen aan huis, lekker. Het restaurant en het zwembad hebben wij niet bezocht. Winkelaankopen uit de Efteling haal je aan de receptie op. 5' stappen tot ingang Efteling. Supervriendelijk personeel. Wij zijn de 2de dag zelfs vroeger uit de Efteling gekomen om wat meer van het Bosrijk te kunnen genieten. Zaaalig!

Prachtig

Geerts, 13-4-2018
  • Onderkomen9

Bosrijk de efteling is prachtig mooi om te verblijven

Fantastisch!

Wendy, 3-4-2018
  • Onderkomen10

Wat een heerlijke plek om te verblijven! Het park heeft een rustige,natuurlijke opzet en straalt niet de 'drukte' uit zoals je dat in andere vakantieparken ziet. Een perfecte manier om bij te komen van een gezellige, drukke dag in de Efteling. De huisjes/appartementen zien er gezellig en knus uit en alles is aanwezig. Het Efteling thema wordt in alles doorgetrokken waardoor je je 24 per dag in het sprookje waant. Je kan gebruik maken van de pizza bezorgservice en sochtends hangen de bestelde broodjes aan de deur. Er zijn vele extra's zonder kosten, denk aan slaapmutsjes, mooie tas bij broodbestelling, opgemaakte bedden,voorlezen door Klaas Vaak enz. enz. De Efteling staat voor hostmanship! De prijs is het meer dan waard, je krijgt er een hoop voor terug, gratis parkeren, extra services, entree park, korting voor de musical enz. Voor ons is het echt een feestje om hier te mogen verblijven.

Geld meer dan waard!

carla, 2-4-2018
  • Onderkomen10

Mensen zeggen zo vaak dat ze Bosrijk zo duur vinden, maar reken even uit wat een paar keer per jaar naar de efteling gaan, kost. Dus entreegeld, parkeerkaart van € 10,00 per keer en je benzine en kijk dan nog eens of het wel zo duur is. Voor dit geld heb je wel een appartement of huisje waarin het lijkt alsof je de eerste gast bent ( ook de bedden), die bedden zijn ook opgemaakt als je aankomt ( moet je in andere parken voor bijbetalen), je krijgt keukendoeken en theedoeken, badhanddoeken en badlakens. Je hoeft niet schoon te maken voor je gaat en je hoeft er ook niet extra voor te betalen. Nog niet overtuigd? De hele dag in de efteling rondlopen ( je mag zelfs een half uur voor openingstijd al naar binnen met je pasje) en als je dan 's avonds moe gewandeld bent, hoef je lekker niet naar huis te rijden, maar blijf je in je oerdegelijke accommodatie! Nog een aanrader: laat je ontbijt bezorgen!

Betoverend

Cilia Ytsma, 27-3-2018

In 1 woord: betoverend!🎉👏😍

Te is nooit goed, behalve hier; Vet(Te) 10!!

m. de laatste, 23-3-2018
  • Onderkomen10

Supermooi bungalowpark met fantastische services en ligging. Ik moet wel zeggen dat we er een weekend puur voor het pretpark Efteling naartoe gingen., dus over de rest van de omgeving heb ik weinig info en te zeggen. Alles was tiptop geregeld; van parkeergelegenheid, inchecken, locatie huis, kleine supermarkt, gebruik van mooi zwembad in thema, routing tussen huisjespark en pretpark ('shortlane' en evt. nog met een 'treintje' ook vanaf verschillende haltes in het park). Wat ook top was (en dat hebben we gewoon een keer geprobeerd; ontbijtservice aan huis op door jou gewenste tijd; heerlijke verse broodjes en veel beleg. We hadden zelfs nog genoeg voor stukje picknick in het park later op de dag :) !!! De kinderen 13+ en 10- vonden het 'epic'; 3 dagen onbeperkt in hun favoriete pretpark. Wat een plezier! En de beide oma's hebben genoten van nostalgische herinneringen en het leuke themadiner in het park met die heerlijke grote kip.

Fantastisch verblijf

Lynsey, 22-3-2018
  • Onderkomen10

Ik ging tijdens de oud-op-nieuw periode samen met mijn vriend en kinderen van 3 en 1 jaar naar het Efteling Bosrijk. We verbleven in een Landhuysappartement. We vonden dit geweldig! Voor de kinderen was dit geweldig. Overdag in het Eftelingpark en in de avond in het super gezellige appartement. De sfeer van de Efteling met zijn gezelligheid wordt zeker doorgetrokken in de appartementen. 'S Avonds kon je ook tot half tien eten bestellen dat ze brachten aan je appartement, wat ik en mijn vriend toch ook weer gezellig vonden. Je kan er ook ontbijt bestellen en dat was ook lekker. Ik vind het zeker een aanrader, zeker met jonge kinderen. De vriendelijkheid van de werknemers zowel in het park als in het Bosrijk vind ik ook een pluspunt!

Geweldige verjaardag

Ilse, 13-3-2018
  • Onderkomen10

Het huisje was mooi, schoon en af! Het personeel is zeer vriendelijk. Mijn moeder vierde haar verjaardag en zonder dat we dit hadden bijgeboekt stond Klaas Vaak en een zandkabouter op de stoep. Service met een plus!
  • Activiteiten5
  • Onderkomen8

Een suggestie---wat is er wel geopend-en wat niet

We hebben een aantal aanbieders voor Efteling Bosrijk voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Efteling Bosrijk in Kaatsheuvel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Efteling Bosrijk zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Efteling Bosrijk scoort een 9.08 uit 10 op basis van 1670 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: