Vakantiepark Efteling Bosrijk

Zoover silver Award 2019

Vakantiepark info

• Sauna
Meer vakantiepark info

In Vakantiepark Efteling Bosrijk komen sprookjes tot leven. Geniet van de rust in een vakantiewoning of appartement. De slaapmutsjes van Klaas Vaak hangen hier al voor je klaar. Bij 2 nachten zitten 3 dagen Efteling inbegrepen. En in de tijd dat je eerder het park in mag, staan er nog amper tot geen rijen voor de attracties.

1691 reviews over Vakantiepark Efteling Bosrijk

• 9March31-05-2020

Relaxt 😁

We hebben enorm genoten. Wij zaten in de familiekamer en het was echt super schoon, het ontbijt was goed. Savonds hebben wij in het bosrijk zelf gegeten en dit was ook erg lekker. Kan niet anders zeggen dat we een onwijs leuke en relaxte tijd hebben gehad met onze jongen kids

Gereisd met jonge kinderen in mei 2020

• 10Kat30-05-2020

Leuke kamer

Bosrijk is altijd gezellig. Je vakantie begint zodra je het park op rijdt. De kamers zijn gezellig en schoon. Je krijgt een goed verzorgd ontbijt in het restaurant. Zeer vriendelijk personeel!

• 10Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in mei 2020

• 9N25-02-2020

Super!

Een fijne hotelkamer. Goed verzorgd en schoon. Ontbijt wat heerlijk met Roodkapje en de ridder erbij 😊

• 8Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in februari 2020

• 8Ron Dam25-02-2020

Was leuk

Ikwas in bosrijk Was op zich leuk Maar ontbijt was beetje slecht geregeld Te druk en weinig personeel En avondeten was lekker ,maar in 2019 Was ik er ook,was t eten beter, vooral met de kids meer keuze

• 8Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in februari 2020

• 5Erwin24-02-2020

Boshuys en service teleurstellend

Helaas heeft Efteling Bosrijk het niet waar gemaakt voor ons en voelt het als een dure miskoop. Gelukkig heeft het bezoek aan het Efteling park een hoop goed gemaakt! Het onderkomen in het Boshuys (6-persoons) voldoet niet; na 1 keer in bad is het warme water op. Na 2 uur wachten op de boiler, kun je pas weer douchen. Laat staan als je werkelijk met zijn zessen komt! Verwarming van de woning is eveneens een probleem; de vloerverwarming duurt er uren over om 1 graad bij te verwarmen (max. 22,5 graden). We hebben het nog nooit zo koud binnen gehad! Hygiëne is tevens onder de maat, vlekken op de muur, het plafond en in de vloerbedekking. De slaapkamers hebben allemaal gescheiden bedden, ze schuiven zo uit elkaar en hebben geen topmatras. Niet heel erg knus! De service bij de receptie is bij aankomst prima, maar heb je een klacht dan zijn ze niet thuis. Voor ons geen tweede keer meer naar dit zogenaamde luxe park!

• 7Eetgelegenheden
    • 2Onderkomen

Gereisd met partner in februari 2020

• 8Laura15-02-2020

Magisch verblijf

Nette ontvangst aan de receptie, duidelijke uitleg. Onze hotelkamer was in het Landhuijs, dit wisten wij al. Dit leek heel ver lopen maar de receptioniste wees ons dmv een kaart een snelle route. Zo zagen we meteen het kasteel van Klaas Vaak!

Kamer netjes, net gerenoveerd. Helaas kwamen we wel wat haren tegen in het bad. Dit met uitchecken gemeld en daar werd netjes op gereageerd met excuus.

Ontbijt was heerlijk, voor die prijs wellicht wel wat duur, maar voldoende keuze en ook voldoende ruimte in de zaal. Wij hebben alleen ontbijt genuttigd maar je kunt ook lunchen, dineren en pizza laten bezorgen. Wij hebben wel nog wat gedronken na het zwemmen de 1e avond, echter waren wij toen de enige, wellicht omdat het ook erg rustig leek op het park.

Snel bij de Efteling, helemaal als je lopend gaat! Een fijn verblijf, heerlijk bed en leuke extra's in de kamer! Een magisch verblijf!

• 8Onderkomen

Gereisd met partner in februari 2020

• 9Daphne en fam04-02-2020

GENOTEN!!

De efteling heeft een topservice. Al het personeel is zeer vriendelijk en bij problemen zorgen ze dat het snel wordt opgelost. Ze zorgen voor een heerlijke vakantie gevoel.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in januari 2020

• 10Jacoba29-01-2020

Heerlijk genoten

We verbleven in een mooie luxe landhuiskamer. Kamer was netjes en schoon. 's Avonds hebben we heerlijk in 't Eethuys gegeten. Niet duur en de kwaliteit was goed. Het ontbijt was erg uitgebreid. Kortom alles top!!!

• 10Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in januari 2020

• 9Door29-01-2020

De gastvrijheid en vriendelijkheid van alle medewerkers is geweldig. Leuk, goed ingericht huisje. 4 dagen park is prima. Geen stress en alle tijd om de attracties allemaal te doen. Gezellige sfeer in het park met de vuurtjes, sneeuw en de aangepaste drankjes en eten. De sprookjes figuren waren erg leuk voor de kinderen . Tijd eigenlijk nog te kort om gebruik te maken van het zwembad ,de speeltuintjes en de verhalen van Klaas Vaak. We hebben genoten. Voor herhaling vatbaar.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in januari 2020

• 10Jim20-01-2020

Efteling Bosrijk laat je weer in sprookjes geloven

Prachtig gelegen en onderhouden park. Personeel uiterst vriendelijk en wij hadden een prachtige kamer in het Landhuys! Het Efteling Park ligt op nog geen 5 minuten lopen en alles binnen handbereik omdat je alles al aan tickets en pasjes van te voren krijgt opgestuurd. Precies zoals je van de Efteling verwacht! Topkwaliteit van wereldklasse!

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in januari 2020

Vakantiepark Efteling Bosrijk info

• De staf spreektDuits, Engels, Frans, Nederlands
  • VerzorgingLogies, Logies-ontbijt
  • BBQNiet toegestaan

• ZwembadBinnenzwembad, Peuterbad, Zwembad

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Soort gerechtenGerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Nederlands, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service)

• SaunaStoombad / Turks bad

• Autovrij parkJa