Vakantiepark Efteling Bosrijk

Super!

Alice
12-9-2018
  • Onderkomen9

Was echt een ontspannen en gezellig verblijf!

Vriendelijk personeel!

Mooi aangelegd park!

Helemaal geweldig voor jong en oud puur genieten

Karin Rademakers
  • Onderkomen10

Het was Efteling geweldig zoals alles in de Efteling. De thema's, het goede onderhoud, het vriendelijke en persoonlijke karakter van het park en de medewerkers. Kortom duur maar elke cent waard.

Geweldig

G. van de Ven
  • Onderkomen9

Mooi huisje en plek genoeg voor iedereen en snel in het park. Wij hebben er goed van genoten.

In een woord geweldig

Wendy
  • Onderkomen8

Een super verblijf met heel veel pluspunten ten opzichte van andere keren, landhuijsappartement was net als anders schoon mooi maar ook wel aan de warme kant, een groot pluspunt vonden wij dat de bosrijktrein extra haltes had en nu de hele dag door reed dat was voor ons een grote plus, de extra's die je als bosrijk gast krijgt zijn geweldig en iedere keer een verrassing, de moeite zeker waard om even langst de receptie te lopen, het zwembad was weer als vanouds de kinderen vermaken zich er prima en door het kleinschalige makkelijker om ook kleine kinderen wat vrijheid te gevenin het peuterbad en kleuterbad

Anneke
7-9-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen10

Niet te veel eten meenemen , er is genoeg te koop

G e w e l d i g.

Fam. Pulles
5-9-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen7

Mooi huis,knus ingericht. De bedden vind ik wat aan de kleinere kant, mijn man is best wel lang..

Een heel fijn weekend gehad

Jos van Gompel
4-9-2018
  • Onderkomen8

Dat er geen senseo maar in de huisjes is maar cupjes koffie.

Afstand op het park tov poortgebouw

aantal opstapplaatsen voor het treintje

Dat er geen 10 personen huisjes zijn 12 personen is erg duur als je maar met 10 bent

drie dagen in een droomwereld

ludo vandecruys
2-9-2018
  • Onderkomen10

zeer net en vriendelijk personeel

Zeer teleurgesteld

Michael
1-9-2018
  • Onderkomen8

Wij zouden met ons gezin, vader, moeder en 2 kinderen 3 dagen Efteling en 2 nachten Bosrijk in een aangepast huisje gaan beleven. Onze ene zoon is gehandicapt (Kan niet zelfstandig lopen) en zit in een rolstoel. Wij hadden ons allemaal zeer verheugd. Nu wil het zo zijn dat een week voor het uitje vader 2 zwaar gekneusde ribben heeft opgelopen door een ongelukje. Daardoor is het dus onmogelijk mijn zoontje te tillen/helpen in en uit de atracties. Gebeld met de Efteling om dit te melden en dat wij het uitje helaas moesten annuleren. Er werd ons aangeboden het uitje te verplaatsen naar volgend jaar maar omdat dit niet mogelijk is voor ons als zelfstandige ondernemer zo ver vooruit te plannen heb ik uitgelegd dat we gewoon annuleren en volgend jaar wel weer boeken als we weten wanneer dit mogelijk is. Dit was geen probleem alleen kregen we maar 79 euro van de betaalde 506 euro terug omdat we geen annuleringsverzekering hadden genomen.

Fantastisch!

Amber
30-8-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Voor de 2e keer een Poorthuys geboekt. Dat is een aanrader met jonge kinderen. Je zit vooraan op het park en hebt alle voorzieningen in hetzelfde gebouw. Opgemaakte bedden, handdoekenpakket en sets met schoonmaak en koffie/thee. Bosrijk is sprookjesachtig en er is een goed restaurant, een klein (maar mooi) zwembad en een winkeltje. Ook het voorlezen door Klaas vaak is erg leuk voor kinderen!

Door meerdere dagen kan je in alle rust de Efteling bezoeken. Je kunt een half uur eerder in het park (2 speciale ingangen voor verblijfsgasten) dan de grote attracties doen. Tussendoor kan je kind even slapen of kan je zelf lekker zwemmen. En dan later weer terug naar het park. Dit geeft heel veel rust. Het eten in het eethuys was weer prima! En medewerkers zijn erg gastvrij.

We hebben een aantal aanbieders voor Efteling Bosrijk voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Efteling Bosrijk in Kaatsheuvel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Efteling Bosrijk zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.