Géén boekingskosten

Safari Resort Beekse Bergen

Vakantiepark
NederlandNoord-BrabantHilvarenbeek

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Safari Resort Beekse Bergen voor je op een rij gezet:

7.9GoedScore uit 410 reviews

Vakantiepark info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

Slaap letterlijk tussen de wilde dieren in Safari Resort Beekse Bergen. Word één met de natuur. Er even helemaal tussenuit. Ga op safari in het Safaripark, ontdek Speelland, ontspan in het zwembad Maji Springs of doe juist even helemaal niets. Een unieke ervaring.In Safaripark Beekse Bergen bewonder je de uitgestrekte vlaktes te voet, met je eigen auto, in de safaribus of tijdens een prachtige boottocht. Of ontdek jouw favoriete attractie in Speelland Beekse Bergen.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

410 Reviews over Safari Resort Beekse Bergen

• 4den Heijer Wil13-11-2022

Teleurgesteld

Het verblijf was top maar : Wat zijn wij teleurgesteld in het beleid van de directie van de Beekse Bergen. Het zogenaamd kindvriendelijke park. Afgelopen zomer gelijk geboekt voor het jaar erop. Het is niet goedkoop nee , de helft van de €2800 voor 1 week was al betaald, maar ik vond het het waard. Een 8 persoonshuisje op een prachtige plek. In het hoogseizoen omdat we zo genoten hadden en alle kinderen met hun gezin allemaal een nachtje kunnen slapen. We hadden ons er zo verheugd maar helaas kregen we het bericht dat het feest niet door kon gaan ( en met ons nog 200 gezinnen) omdat er dat weekend een muziekfestival plaatsvind en de mensen die daar naar toe gaan krijgen voorrang. Er werden wel alternatieven aangeboden ( wanneer de kinderen nog niet vrij zijn en zo) waar je niets aan hebt. Klaarblijkelijk is de optie van het muziekfestival lucratiever dan de reeds gemaakte afspraken. Geldzucht overwint

• 3Onderkomen
    • 3Eetgelegenheden
  • 9H. Huis01-11-2022

Het was fantastisch!

De groepslodge bij de leeuwen was super leuk en netjes. Bij aankomst opgemaakte bedden is ook erg fijn. Wij waren er met kinderen en kleinkinderen en hebben genoten van het park, het zwembad, de auto-, bus- en bootsafari. Ook Speelland is bezocht. De bussafari hebben we alleen met ons gezelschap gedaan . De Ranger nam alle tijd om veel te vertellen en te laten zien. Super

• 9Reinders26-10-2022

Leuk park!

Wij vonden het super leuk om een midweekje op de Beekse Bergen te verblijven. Mooie ruime lodge! Ze liggen allemaal mooi. Safari Resort ligt centraal. Je bent lekker veel buiten en veel aan de wandel. Lake Resort ligt wat ver weg, maar heeft wel een leuk zwembad en een grote spar supermarkt. Kun je met een treintje eventueel naartoe. Zwembad op Safari resort wat simpeler, maar prima voor een keer. Bij Speelland niet geweest, was alleen woensdag geopend (waren maar een midweek). Restaurant Moto oké.

• 7Eetgelegenheden
  • 7Sharon22-10-2022

Leuke week gehad! Zeker aanrader!

Super leuk resort. Als je de deur uitloopt, loop je zo "tegen" de dieren aan. Achter ons huisje hadden de kinderen veel ruimte om te spelen en de dieren te zien. Hele ervaring voor ze. De ligging maakt ook heel veel goed! Huisje zelf is prima, mag een likje verf gebruiken hier en daar en de schoonmaak mag ook iets nauwkeuriger. De stoelen en banken zijn verschrikkelijk om op te zitten. In het hoofdgebouw leuk klein plekje voor de kinderen om te spelen (moeten ze wel klein zijn, anders niet leuk meer), zwembad aanwezig en je kunt er bowlen. Je bent zo in het dierenpark, is maar een stukje lopen. Gaan we zeker nog eens doen!

• 7Onderkomen
  • 4J. van Mechelen10-10-2022

Huisje echt te smerig voor woorden

Huisje was echt te smerig voor woorden. Alles was vies kruimels op de bank, keuken vies, etensresten te vet om beet te pakken. Resten eten zaten aan de kinderstoel. Babybedje zat vol vlekken. Vlekken op de vloer. Zijn er melding van gaan maken. Ze wilde op dat moment de schoonmaak langs laten komen maar konden ons niet zeggen wanneer iemand kon komen van de schoonmaak. Toen hebben we aangegeven dat dat niet handig is met een klein kind wat moet gaan slapen. Dus toen hebben we een ander babymatras en kinderstoel gekregen en op ons verzoek een dweil zodat de kleine wel meteen kon rond kruipen. Want dat hadden we ook aangegeven dat we geen uren met een kind kunnen wachten. Uiteindelijk kwamen we 's avonds nog meer tegen. Daarna nog een keer melding gemaakt, zou met de manager worden opgenomen en ik zou diezelfde dag gebeld worden. Niet dus! Echt te schandalig voor woorden dit. Echt slecht beleid op dit gebied!!! Zonde van een mooi cadeau

• 6Activiteiten
    • 1Onderkomen
  • 3Christine09-10-2022

Vieze huisje met schimmel en geen compensatie

Bij aankomst een super vies huisje. Niet alleen vies maar schimmel op het plafond, douchekop en kitnaden. Aangegeven en zou opgesloten worden, helaas niet gebeurd. Daarbij onze teleurstelling uitgesproken en een kleine vergoeding gekregen -bon die we in de winkel konden besteden. Verblijf was ruim 800 euro en we kregen ongeveer 50 euro aan shoptegoed. Verder 1 uitrijkaart voor 3 dagen in een zes persoonshuisje. Enorme teleurstelling allemaal

• 6Activiteiten
    • 1Onderkomen
    • 4Eetgelegenheden
  • 10Nelleke Zandbergen04-10-2022

Een fantastisch leuk familie huis met alles er op

Een prachtig gelegen accommodatie met alle voorzieningen. Heerlijk ruim. Ook om het huis heen en alles is aan te lopen of met gebruik van het treintje te bereiken.

• 10Activiteiten
    • 10Onderkomen
    • 10Eetgelegenheden
  • 9Anoniem gezin03-10-2022

Absolute aanrader voor gezin met jonge kinderen

Het is fantastisch om vanuit je huisje de dieren te zien. Het huisje is heerlijk: goed uitgerust met alles wat je nodig hebt, behaaglijk warm, goede bedden en geweldige badkamers. Bij de huisjes (savanne lodge) zit een overdekt terras waar je bij mooi weer lekker zit. Het restaurant in het park is goed. Het zwembad op zich is basic (geen glijbanen o.i.d.), maar de aankleding met grote dieren en een waterspeelhoek is leuk voor de kleinere kinderen. Winkeltje heeft basis dingen (wel erg aan de prijs) voor als je even snel wat nodig hebt. Bij het Lake resort is een Spar met een groter assortiment. Met de attractiepas kun je zo vaak je wil tijdens je verblijf naar het Safari park en Speelland (via binnendoor route te bereiken). Safaripark kun je vanaf het Safari resort ook bereiken via een binnendoor route voor voetgangers.

• 8Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden
  • 8Annie Gabriël30-08-2022

Mooie ligging

De lodges zijn groot en de ligging is mooi met uitkijk op de dieren. Helaas waren de lodges niet schoon, overal spinnenwebben, dode vliegen op de vensterbanken, veel stof onder de bedden en vlekken op de bank.

• 8Eetgelegenheden
  • 7Mw Smit18-08-2022

Leuke vakantie

Wij hadden een kidslodge. Echt schoon was het niet (binnen 10 min was ze klaar met schoon maken met iets voor 4 klaar). Hadden regelmatig mieren lopen en zilvervisjes op de vloer. En spinnenrag zit overal, dit maken ze niet goed schoon (ook geen tijd voor natuurlijk) Helaas bloedheet en airco is er niet. Wel fijn dat er horen zijn. Zwembad was best leuk voor kids zijn er mouwtjes of baby floats te pakken. Attractiepas was top vele uitjes kunnen doen. Horeca helaas erg duur. Jammer dat er geen snackbar op het park is of mogelijkheid voor afhalen via restaurant. Wel top dat je zo de dierentuin in loopt. Mijn kinderen konden lekker spelen in de gezamelijke speeltuin van de kidsloges.

Al met al wel een fijne vakantie gehad en veel gedaan.

• 5Onderkomen

Vakantiepark Safari Resort Beekse Bergen info