Vakantiepark
8,8

• Activiteiten8,7
  • Onderkomen9,3

Omschrijving
Bijzonder overnachten in Safari Resort Beekse Bergen in Hilvarenbeek. Luxe accommodaties inclusief sauna tussen de wilde dieren. Waar je echt van geniet, want een deel van je lodge is van glas. Al kijk je hier overal naar de dieren, ga zeker eens naar het grote terras met speeltuin. Onbeperkt toegang tot het Safaripark.

We hebben een aantal aanbieders voor Safari Resort Beekse Bergen voor je op een rij gezet:

154 reviews over Vakantiepark Safari Resort Beekse Bergen in het Nederlands

Geweldig mooi park

Tanya,
8-1-2019
  • Onderkomen8
  • Onderkomen8

De lodges zijn prachtig en zeer compleet ingericht. Prachtig gelegen aan de savanne, wilde dieren in je achtertuin,

dat was genieten van het uitzicht! Geweldig!

We hadden een 8 persoons lodge. Jammer dat 2 slaapkamers stapelbedden hadden. Niet iedereen komt met jonge kinderen!

1 stapelbed had de neiging om om te kiepen als een volwassene erin klimt.

Andere stapelbed, als volwassene kom je er moeilijk in.

Het word oppervlakkig - of helemaal niet schoongemaakt.

Schoonmaakploeg maakt alleen de bedden op en legt het welkomst pakket neer?

Gelukkig had de vorige huurder alleen een vieze oven / koelkast en lege potten shampoo / douche gel achter gelaten.

Jammer dat je vakantie moet beginnen met poetsen.

Ondanks dat hadden we genoten! Het safari park is mooi, de wandel safari leuk en heel afwisselend.

Hele mooie uitzichten over de vlaktes met de dieren.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2019
Kelly, Gastenservice Safari Resort, 11-1-2019

Beste Tanya,

Bedankt voor het achterlaten van een recensie. Hopelijk hebben jullie een fijn verblijf bij ons in het park gehad.

Het is inderdaad vervelend om de vakantie op die manier te beginnen. Heeft u daar ook een melding van gedaan bij de gastenservice? Dan kan kunnen wij het namelijk voor u oplossen en kunt u optimaal genieten van uw vakantie. Uiteraard mag niet voorkomen en hiervoor ook onze oprechte excuses.

Hopelijk mogen we u nog eens begroeten op een van onze parken.

Was wel oke

Cintha,
4-1-2019
  • Activiteiten7
  • Activiteiten7
  • Onderkomen7

Leuk opgezet park, ik vind alleen de informatie niet juist, ze doen het overkomen dat elk huisje uitzicht heeft op wilde dieren, dus zwaar teleurgesteld was mn kleindochter van 5 dat er niks te zien was vanuit ons huis

Gereisd met vrienden in december 2018
Team Beekse Bergen, Gastenservice Safari Resort, 10-1-2019

Hartelijk dank voor het achterlaten van uw review.

Allereerst bedankt voor het compliment over de opzet van het park.

Het klopt inderdaad dat niet alle accommodaties uitzicht hebben over de dieren.We beschikken over meerdere uitgestrekte vlaktes met verschillende diersoorten, een leeuwenvlakte en een vlakte over water met diersoorten die in het water leven.

Jammer om te horen dat het voor uw dochtertje teleurstellend was dat uw accommodatie niet uitkeek op één van de verschillende vlaktes.

We hopen dat u ondanks de locatie toch nog heeft kunnen genieten van uw verblijf op het Safari Resort.

Kelly

Team Beekse Bergen

Unieke locatie maar wat vies, wat vies

Fam. Hek,
3-1-2019
  • Activiteiten6
  • Activiteiten6
  • Onderkomen7

We zaten in een 8 persoons huisje met vier slaapkamers (lodge 264). Er waren slechts in 2 van de 4 kamers normale bedden, in de overige stapelbedden.

Het huisje was echt ontzettend vies toen we aankwamen, kruimels op de vloer en tafels, overal stof, bierdopjes en zelfs pizzadozen met stukken pizza van onze voorgangers waren nog aanwezig. In de bestekla lagen vieze messen en zowel het overige bestek/servies, de koelkast als de vaatwasser waren echt ontzettend vies. Pas na twee telefoontjes en een bezoek aan de receptie werd er na ruim 3 uur actie ondernomen. Ook na het vertrek van de schoonmaakploeg hielden we een vies huis, we vonden een stuk pizza achter het gordijn, een speentje in een (opgemaakt) bed en een stuk snoep (?) in de master bedroom. Kortom, we komen hier nooit weer terug. Jammer, want het resort biedt een unieke kans om wakker te worden tussen de zebra’s en de giraffes.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2019
Team Beekse Bergen, Gastenservice Safari Resort, 5-1-2019

Hartelijk dank voor het achterlaten van een review. Wat jammer om te lezen dat niet alles goed is verlopen tijdens jullie verblijf. Graag zouden wij met jullie in contact willen komen. Het is namelijk niet de bedoeling dat jullie bij aankomst de accommodatie op die manier aantreffen en zelfs na de ondernomen actie nog steeds niet in orde is.

Hopelijk hebben jullie ondanks het voorval toch nog kunnen genieten bij ons op het Safari Resort.

Geweldige, memorabele vakantie!

Elke Geudens,
3-1-2019
  • Onderkomen9

Logeren op het safari-resort is een echte tractatie. In de winter is het natuurlijk allemaal wat anders dan in de zomer... Zo wordt je bv niet wakker met zicht op de giraffen tenzij je tot 10.00u in je bed ligt, want die dieren worden pas los gelaten als de temperatuur het wat toelaat... Maar als ze er dan eenmaal zijn lijkt het werkelijk alsof je ze vanop de bank een aaitje kan geven! Een paar kinderziektes misschien nog (defect rookalarm bv), maar niets onoverkomelijks en het personeel doet echt al het mogelijke om tegemoet te komen!!! Wel prijzig...

Gereisd met jonge kinderen in december 2018
Team Beekse Bergen, Gastenservice Safari Resort, 5-1-2019

Wat een super mooie review. Wat fijn om te lezen dat alles bij uw verblijf zo aangenaam was en van de dieren heeft kunnen genieten. We hopen u in de toekomst vaker te mogen verwelkomen in een van onze parken.

met vriendelijke groeten,

Team Beekse Bergen

Wat een prachtig uitzicht.

Nicole Buijs,
2-1-2019
  • Onderkomen7

Mooie lodges met mooie wilde dieren in je voortuin. Genieten van t uitzicht! Echt geweldig! Heel jammer dat de lodges al zijn gebreken laat zien.... stukken uit de vloer.... geplette muggen tegen de muggen...strepen op de muur... servies (borden) waar stukjes vanaf zijn. In de koelkast lag nog een worst van de vorige bewoners.

Het word oppervlakkig schoongemaakt. Zelf bij binnenkomst nog moeten stofzuigen, er lag nog zand overal..zelfs op het trapje van t stapelbedje voor de kinderen. Bij de koelkast en schuifpui plakte de vloer enorm. Ranja gevallen? Er was nergens gedweild. Op en onder de toiletbril spetters van urine en ontlasting strepen er nog in. Op de deuren vinger afdrukken en vieze licht knoppen. Zelf alles nog kunnen poetsen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling voor t bedrag wat je voor 2 nachtjes betaald. Heel jammer, dit kan veel en veel beter.

Gereisd met jonge kinderen in december 2018
Kelly, Gastenservice Safari Resort, 3-1-2019

Beste Nicole Buijs,

Hartelijk dank voor het achterlaten van een review. Wat jammer om te lezen dat niet alles goed is verlopen tijdens jullie verblijf. Graag zouden wij met jullie in contact willen komen. Het is namelijk niet de bedoeling dat jullie bij aankomst de accommodatie op die manier aantreffen. Weten jullie het accommodatie nummer nog waar jullie verbleven?

In afwachting op een reactie.

Kelly

Uniek en fantastisch !

Elly Willemse,
6-12-2018
  • Onderkomen10

Uniek! Fantastisch ! We wilden niet naar huis. Zonder meer 'n zeer positieve ervaring. Vanuit je lodge zie je 'n levend schilderij waar je niet op uitgekeken raakt.

Het personeel is geweldig en zorgt ervoor dat je je welkom voelt. De lodges zijn prachtig en zeer compleet ingericht (er is zelfs 'n sauna) en het park is 'n plaatje.

Gereisd met partner in december 2018
Sam, Gastenservice Safari Resort, 7-12-2018

Goedemorgen Elly,

Wauw, wat een super mooie review en voor ons een mooi compliment. Wat fijn om te lezen dat alles bij uw verblijf zo aangenaam was. De complimenten zullen doorgegeven worden aan de desbetreffende afdelingen. We hopen u in de toekomst vaker te mogen verwelkomen bij het Safari Resort.

Groetjes Sam,

Team Beekse Bergen

Geweldig wij hebben ervan genoten .

Yvonne,
3-12-2018
  • Onderkomen9

Een verrassend park waar het een unieke ervaring is om zo tussen de beesten te verblijven .

Wij hebben ervan genoten.

Wij waren er een weekend. Dan voeren ze s'morgens de leeuwen , iets wat je als bezoeker van het park ook mag aanschouwen.

Er is ook een gezellig centrum gebouw waar je alles kun vinden zo als een winkeltje met daar bij ook de receptie , een bar en bowling .

Klim en recreatie gelegenheid.

Restaurant en het zwembad.

Alles met een Afrikaanse sfeer .

De bowling is ook in de ochtend uren geopend. Iets wat wij vaak heel prettig vinden.

Het is het nieuwste van het nieuwste we hebben erg gelachen van wat je allemaal op het scorebord/scherm kunt invoeren en dan zie je tussendoor erg leuke filmpjes met je eigen foto erop dit was echt een hit bij groot en klein.

Wat ook handig was is dat er een soort van hekjes aan gezet kunnen worden die dan omhoog komen als de betreffende persoon aan de beurt is daarna zakt het hekje weer .

Elaniya, Gastenservice Safari Resort, 3-12-2018

Bedankt voor de mooie review Jasper!

We hopen je binnenkort nogmaals te mogen begroeten.

Groeten,

Fantastisch. Het overtrof onze verwachtingen

Fam. Lievense,
1-12-2018
  • Onderkomen10

We boekten een lodge in het Safariresort.

Prachtig gelegen aan de savanne.

Met zicht op giraffes, zebra's, struisvogels, enzo meer.

Werkelijk schitterend. Een prachtig gezicht.

We waren er in een drukke periode (herfstvakantie ) maar toch was het zeer rustig bij de lodge.

In het Safaripark zelf was het uiteraard drukker. Maar omdat je onbeperkt toegang hebt kun je rustige dagdelen uitkiezen.

Ook is er een indoorzwembad en bowlingbaan aanwezig bij het hoofdgebouw van het resort , Karibu Town. En niet te vergeten een restaurant en winkeltje met de eerste levensbehoeften. En souvenirs.

Van daaruit rijdt een treintje naar de ingang van het Safaripark. Maar je kunt ook lopend vanuit je lodge bij een andere ingang komen. Speciaal voor bewoners van het resort.

De lodges zijn zeer ruim opgezet en zien er helemaal in Afrikaanse stijl uit. Zijn ook schoon en voorzien van alle comfort.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018
Team Beekse Bergen, Gastenservice Safari Resort, 5-1-2019

Wauw, wat een fantastische review. Wij hopen u nogmaals te mogen ontvangen in een van onze parken!

• Onderkomen9

Van te voren is alles echt super geregeld! Je word op de hoogte gehouden met de mail en de app. Is ook ideaal, Ik had een versierd huisje besteld ( dat mag wat uitbundiger ) taart stond klaar die was heerlijk! als het vroeger donker is zouden lampjes op de huisnummers wel heel handig zijn ! ;) het is namelijk pikkendonker ( wat het allemaal wel heel spannend maakt ) Ik snap dat er brandalarm moet zijn maar snachts is je kamer verlicht als je daar niet tegen kan, als je wilt slapen lig je dus de hele nacht wakker :( keuken prima huisje mag wel wat schoner ! Maar al met al hebben we het geweldig gehad met onze 3,5 jarige Tweeling

Team Beekse Bergen, Gastenservice Safari Resort, 5-1-2019

Wat een fijne review Lisa, bedankt daarvoor! Het is fijn dat u de bevindingen van uw verblijf op het Safari Resort met ons deelt. Deze bevindingen zijn immers onze belangrijkste graadmeter en hiermee kunnen wij onze service optimaal verbeteren. Hopelijk tot zien in een van onze parken.

Super leuk! Aanrader!!

Fam. Stu,
30-11-2018
  • Onderkomen9

Super accommodatie (luxe, uitgebreid en ruim) met een geweldig uitzicht op allerlei beesten die zo voor je raam voorbij lopen.

Team Beekse Bergen, Gastenservice Safari Resort, 2-12-2018

Bedankt voor de mooie review. Hopelijk tot ziens in een van onze parken.

Team Beekse Bergen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Safari Resort Beekse Bergen in Hilvarenbeek, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Safari Resort Beekse Bergen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.