Vakantiepark Safari Resort Beekse Bergen

• 8.8Activiteiten
  • 8.2Eetgelegenheden
  • 9.1Onderkomen

Zoover silver Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor Safari Resort Beekse Bergen voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

• Sauna
Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

Slaap letterlijk tussen de wilde dieren in Safari Resort Beekse Bergen. Word één met de natuur. Er even helemaal tussenuit. Ga op safari in het Safaripark, ontdek Speelland, ontspan in het zwembad Maji Springs of doe juist even helemaal niets. Een unieke ervaring.
n Safaripark Beekse Bergen bewonder je de uitgestrekte vlaktes te voet, met je eigen auto, in de safaribus of tijdens een prachtige boottocht. Of ontdek jouw favoriete attractie in Speelland Beekse Bergen. In Speelland vind je zoveel attracties, dat je bijna niet weet waar je moet beginnen. Van de waverider tot de trampolines en van de Aquashuttle tot verkeersland.

Contact

251 reviews over Vakantiepark Safari Resort Beekse Bergen

• 9van den Berg20-01-2020

😍 helemaal geweldig 😍

Wow wat een geweldig park! Wij zaten bij de leeuwen en dit is zeker een aanrader, je staat met ze op en gaat ermee naar bed... ze kregen in de ochtend ook eten wat hele mooie plaatjes gaf! Ook het brullen was geweldig.. Het huisje is erg luxe en de bedden liggen heerlijk, ook de sauna en het bad zijn een echte toevoeging vooral met kouder weer. Wij zijn expres 1 dag alleen op het resort gebleven, sochtends ontbeten met de leeuwen😍 daarna over het resort gelopen, er is immers genoeg te doen, het is echt een prive safaripark. Aanrader boek de drive, een off road safari in een jeep, ook kan je het binnenverblijf zien van de giraffen en als top mag je de giraffen voeren. Het personeel is erg vriendelijk! Ook het bowlen is erg leuk. Ik kan nog even zo door gaan maar beter dan dit park hebben wij nog niet mee gemaakt!

Tip voor het park: laat de schoonmaak het servies controleren er stond veel vieze vaat ik heb het even af moeten wassen🤷🏼‍

Loraine - Team Beekse Bergen, Gastenservice Safari Resort, 21-01-2020

Beste heer of mevrouw vd Berg,

Bedankt voor deze mooie review. Voor dit soort reacties doen we het gewoon!

Alleen een beetje jammer van die afwas ;-) , dit is doorgegeven aan de juiste afdeling

Vriendelijke groeten en wie weet tot een volgende keer!

Loraine - Team Beekse Bergen

Gereisd met oudere kinderen in januari 2020

• 9Johan16-01-2020

Geweldig!

We hadden een erg fijne plek aan de Serenggetti. De dieren liepen op nog geen 10 meter afstand van onze lodge. De lodge was erg ruim, zeer compleet en erg luxe en schoon

Beste Johan,

Wauw een geweldig verblijf gehad met een geweldige review! Wij zijn erg blij om te mogen lezen dat jullie zo'n fijn verblijf hebben gehad!

Gereisd met partner in januari 2020

• 9Bart04-01-2020

We zijn met 3 gezinnen in 1 huis naar de Beekse Bergen geweest. De ‘groepslodge’ is wat gehorig, maar verder van alle gemakken voorzien. Een echte aanrader dus! Tijdens je verblijf kan je onbeperkt naar het park en die tijd heb je wel nodig, want het is een groot park. Je kan een safari met de auto, bus of boot maken. Ook kan je een wandelroute doen. Ook zijn er tal van andere activiteiten. Los van alle dieren zijn er genoeg andere faciliteiten. Dus je verveeld je geen moment. Het eten op het vakantiepark is niet het beste... maar het eten op het safari resort is een stuk beter.

• 7Eetgelegenheden

Beste Bart,

Wat een fantastische review hebben wij mogen ontvangen! Heel erg bedankt voor deze mooie woorden!

Gereisd met vrienden in januari 2020

• 8carla01-01-2020

Zeer voor herhaling vatbaar!

Wij hebben een rolstoelvriendelijke lodge geboekt en die was heel goed. Ik miste alleen een sta op stoel, maar die had ik kunnen aanvragen. Het park werkt samen met medipoint, en die kunnen de extra hulpmiddelen die je nog nodig hebt, voor je brengen in de lodge. De rolstoelvriendelijk lodge heeft een badkamer aan 1 van de slaapkamers, maar ook een aparte ruime rolstoel badkamer, met een toilet met beugels en een ruime inloop-/inrij douche met zitje, waarbij je de glazen douchewand weg kunt draaien! Je kunt met je rolstoel de veranda op. Bij de rolstoelvriendelijke lodge, mag je auto bij het huis blijven staan. Wij zaten tegenover het binnenverblijf van de dieren en konden ze 's ochtends dus naar buiten zien komen en 's middags weer naar binnen. Een hele mooie ervaring!

• 8Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden

Beste Carla,

Wat een prachtige review, hartelijk dank hiervoor! Zo te lezen hebben jullie een fijn verblijf gehad en hopen jullie in de toekomst nog eens te mogen begroeten.

Gereisd met vrienden in december 2019

• 2019
    9Ilonka16-12-2019

Voor de 3e keer fantastisch!

Voor de 3e keer mogen genieten van een fantastisch verblijf op het Safari Resort. Ook deze keer aan de Savanne. Genieten van alle dieren die langs komen. Genoten van pizza, ontbijt en wezen eten bij Moto. Wij hebben een super weekend gehad!

• 9Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden
    • 9Onderkomen

Vriendelijke groet Loraine - Team Beekse Bergen, Gastenservice Safari Resort, 17-12-2019

Beste Ilonka, Bedankt voor deze mooie review! We vinden het altijd fijn om te lezen als onze gasten zo hebben genoten!

Gereisd met oudere kinderen in december 2019

• 9Marinke15-12-2019

Enorm genoten!!

3dagen verbleven we op het park! Alles was zo goed geregeld, mooi onderhouden, klantvriendelijk personeel! Knus en warm ingericht, stijlvol! Goed zicht op de dieren :)

• 10Onderkomen

Bedankt voor je reactie Marinke, fijn om te lezen!

Vriendelijke groet Loraine - Team Beekse Bergen

Gereisd met jonge kinderen in december 2019

• 9HIM03-12-2019

Fantastisch!!!

Fantastisch park , waarbij je een wandel- bus- ,auto en bootsafari kunt ondernemen. Bij iets minder weer ook nog kunt zwemmen en bowlen. Huisje aan de Serengetti is aan te bevelen , dieren lopen vanaf 10 uur langs je terras !

• 9Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen

Inge, Gastenservice Safari Resort, 04-12-2019

Beste HIM,

Bedankt voor je review! Fijn om te lezen dat jullie zo hebben genoten van jullie verblijf op Safari Resort Beekse Bergen.

Hopelijk tot een volgende keer!

Groetjes, Inge - Team Beekse Bergen

Gereisd met jonge kinderen in november 2019

• 9Birgit03-12-2019

Een absolute aanrader!

Het safari resort is een heerlijk ontspannen verblijf voor een familie reünie en zeker als je van natuur en wandelen houdt. De logees zijn ruim en mooi ingericht en de bedden zijn prima en keurig gedekt bij aankomst. In Karibu Town geen kermisachtige toestanden maar gezellige sfeer met binnenspeeltuin en zwembad, vooral voor de jongste kinderen en bowlingbaan voor de oudere. Er is een winkel en een restaurant en prachtig terras met zicht op de savanne. Het wandelpad naar de dierentuin is op zich al een safaritocht want overal zie je dieren tussen de huisjes door. Wel stevige schoenen aan want ook de dierentuin zelf is een aanrader, je loopt op een dag een aardig eindje. Gelukkig zijn er restaurantjes en toiletten onderweg en kun je ook prima uitrusten tijdens de bootsafari en de roofvogelshow. Niet alleen wij maar ook onze kinderen waren allen van mening dat dit een heerlijk park is.

gastenservice, Gastenservice Safari Resort, 07-12-2019

Beste Birgit,

Wat een prachtige review! Bedank dat je de tijd hebt genomen om jouw ervaringen te delen.

Groeten, Aukje - Team Beekse Bergen

Gereisd met jonge kinderen in december 2019

• 10Coby Eshuis26-11-2019

GENIETEN

Download de Beekse Bergen app, dan begint het plezier al. Super luxe verblijf, iedere ochtend dieren voor je raam voorbij zien lopen, keuze uit verschillende excursies. Rangers zijn goed uitgerust met informatie. Privé wandeling langs de dieren met een ranger is zeer aan te bevelen.

Inge, Gastenservice Safari Resort, 28-11-2019

Beste Coby,

Bedankt voor je mooie review! Fijn om te lezen dat jullie verblijf op het Safari Resort zo in de smaak is gevallen en dat jullie hebben genoten.

Hopelijk tot een volgende keer.

Met vriendelijke groet, Inge - Team Beekse Bergen

Gereisd met vrienden in november 2019

• 8Tine Aerts26-11-2019

Geweldig weekend in Safari Park

De Safari Lodge waar wij 2 nachten verbleven was geweldig en van alle gemakken voorzien. Ligging met zicht op water en dieren. Veel te doen naast het prachtige park met groot aanbod dieren. De game drive met jeep was voor ons allen een top uitje en gaf een beetje Afrika safari gevoel. Met dank aan Stijn de ranger! Wandelend door het park was ook een belevenis en vonden wij veel leuker dan met de auto.

• 8Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden

Inge, Gastenservice Safari Resort, 28-11-2019

Beste Tine,

Bedankt voor je mooie review! Wat geweldig om te lezen dat jullie zo van jullie verblijf op het Safari Resort hebben genoten. Ik zal het ook zeker doorgeven aan onze ranger Stijn.

Hopelijk tot een volgende keer.

Met vriendelijke groet, Inge - Team Beekse Bergen

Gereisd met jonge kinderen in november 2019

3 tips over Vakantiepark Safari Resort Beekse Bergen

• Dimphy, 28-02-2019

Boek de game drive. Met een Ranger de Savanne op. Al je vragen worden beantwoord. Dichter bij kan je niet komen!

• Anoniem, 20-05-2018

Enkele tips om je verblijf nog beter te maken: -Boek een voorkeursplek. Niet alle bungalows liggen aan de savanne. -Elke plek heeft zo zijn voordelen. Wij zaten aan de Massieve Mara dus daar kan ik wat over vertellen: Ochtendzon aan de kant van de huisjes 670-446, avondzon aan de kant van 624-446 (ongeveer) - Bij voederplaatsen heb je vaak veel dieren, die zitten een beetje op de hoeken zoals bij 412-442, 662-664, 437-452. -Boomhutten en huisjes 479-462 kijken uit op de safari route vh Park.

• Anoniem, 20-05-2018

Eten: -Uit eten kan je ook in het dorp vlakbij, daar is oa een all-you-can-eat wokrestaurant. -Er is geen snackbar op het resort, wel kan je pizza's bestellen.

8 vragen over Vakantiepark Safari Resort Beekse Bergen

• Danielle , 16-01-2020

geschikt voor kinderen van 16, 14 en 11 jaar

Hi,

Ik ben benieuwd of het nog leuk is voor kinderen van 16, 14 en 11 jaar ? Wat daar voor te doen is.

Danielle

• Suuuus, 08-08-2019

Is huisje 625 mooi gelegen?

• Marja Bergman, 15-03-2019

Koffieapparaat

Weet iemand welke cups ,die we vooraf kunnen kopen, ook in dit apparaat passen?

LaurienV, 23-04-2019

Het is een zgn. Puro koffiecup-apparaat. Dit zijn vrij grote cups, andere cups passen niet. Zijn wel elders verkrijgbaar, maar erg duur.

Daisy, 24-07-2019

Hier passen inderdaad alleen de cups in van puro. Die zijn in het winkeltje te krijgen op het resort ( wel prijzig) . Bij aankomst in uw accommodatie is er koffie ( voor elke bed 1 bakje)

Vakantiepark info

• BBQNiet toegestaan