Vakantiepark Safari Resort Beekse Bergen

Vakantiepark Safari Resort Beekse Bergen
8,9

• Activiteiten8,8
  • Onderkomen9,4

We hebben een aantal aanbieders voor Safari Resort Beekse Bergen voor je op een rij gezet:

141 reviews over Vakantiepark Safari Resort Beekse Bergen in het Nederlands

Fantastisch!

Esther
12-11-2018
  • Onderkomen9

Uniek! Zo dicht bij de dieren. Mooi park, leuke inrichting, goede verbinding met het safaripark, leuke animatie. Kortom echt een aanrader

Super mooi tussen de dieren!

Sjoerd
12-11-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Het is echt een super mooi nieuw park. Het is prijzig maar de attracties zitten er bij in en het is een all in prijs wat bij de meeste anderen niet is. Veel dieren om de huisjes heen. We hadden een kids lodge (goede schone huisjes). Daar valt de speeltuin erachter wat tegen (glijbaan/wipkip/schommel kan er zeker bij). Wel fijn dat die omheind is. Met de attractie pas meerdere keren bij de Beekse bergen geweest, super leuk. Je kunt vanaf je resort er zo naar toe lopen! Zwembad is niet heel groot maar fijn voor de kids!

Unieke ervaring die je moet meemaken!

Robert
9-11-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Het was een bijzondere en unieke ervaring. De huiskamer mooi groot en de rest van de Lodge luxe. Een sauna, 2 douches en alles prachtig in stijl. Het uitzicht op de leeuwen die dagelijks gevoerd werden in de ochtend was geweldig, elke dag weer!

De andere dierverblijven waren geweldig om langs te lopen en bijna dagelijks het Safaripark in was de perfecte combinatie. Het is een tijd waarin je kunt genieten van de rust en de luxe en de dieren en natuur kan bewonderen en waarderen. Zeker een aanrader voor iedereen. Buiten het seizoen is het nog prima betaalbaar, want €30,- p.p.p.n. betaal je in een hotel ook al snel en dan heb je geen toegang tot het Safaripark erbij.

Waanzinnige ervaring, super gaaf!

Richard
5-11-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

De beleving met de dieren is heel mooi, je wordt wakker, zo’n beetje de hele voorkant van het verblijf is van glas, je schuift de gordijnen open en een stoet van giraffen, zebra’s, zeeboe’s en struisvogels passeren nieuwsgierig op misschien 10 meter van het terras! Het verblijf is heel sfeervol en ruim, fijne bedden, fris beddengoed en handdoeken. Neem wel een flesje chloor mee en poets bij aankomst zelf even de badkamers, daar gaat de csu echt veel te snel doorheen. Het sanitair is wel nieuw en super, het is ook zo gepoetst. Hoofdgebouw Karibu Town is prachtig, alles in stijl, een fantastisch terras aan de voorzijde, met speeltuin, waar je geniet van uitzicht op de dieren. Het personeel is heel vriendelijk, je kunt iedereen alles vragen, een horecabediende iets vragen over een giraffe kan, je krijgt nooit “dat weet ik niet”, of je krijgt antwoord of er wordt iemand bijgehaald/gevraagd/gebeld kortom, de klant is maximaal koning hier!

Sarina, Gastenservice Safari Resort, 12-11-2018

Beste Richard,

Wat een fantastische review! Heel erg bedankt hiervoor!

Geweldig om te mogen lezen dat jullie een fijn verblijf hebben gehad met de maximale beleving van het slapen tussen de dieren!

Wat jammer dat de badkamer niet geheel netjes was bij aankomst. Wij zullen dit zeker doorgeven aan onze huishoudelijke dienst. Want ook dit moet tip top in orde zijn!

We hopen jullie in de toekomst nog eens te mogen begroeten.

Prima!

Arina
31-10-2018
  • Onderkomen10

Prachtig park, mooie cottages, en de dieren lopen pal voor je neus langs.

Je loopt zo vrij het safaripark in. Voor herhaling vatbaar!

Sarina, Gastenservice Safari Resort, 6-11-2018

Bedankt voor de mooie review Arina!

Geweldig

Fam. van der Laan
29-10-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Wij hebben een geweldige leuke week gehad in het park midden tussen de dieren. Ook de bungalow was heel fijn om in te wonen. Overal in het park heel vriendelijk personeel en heel behulpzaam. Wij komen zeker een keer terug.

Sarina, Gastenservice Safari Resort, 31-10-2018

Bedankt voor deze geweldige review Familie van der Laan!

Hopelijk mogen wij u snel weer begroeten in één van onze parken.

Team Beekse Bergen

Fantastisch we komen nog een keer

Anna
28-10-2018
  • Onderkomen9

Fantastische uitzicht en er wordt van alles georganiseerd, bovendien is de Beekse Bergen veel groter dan verwacht

Fantastisch, echt genoten!

Annemarie
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Mensen die heel erg slecht ter been zijn, kunnen niet overal dicht bij het huisje worden afgezet , dus dan is een goede rolstoel om mee te nemen wel een goede uitkomst

Sarina, Gastenservice Safari Resort, 31-10-2018

Beste Annemarie,

Bedankt voor de mooie review!

Goed om te mogen lezen dat u zo genoten heeft van uw verblijf.

Hopelijk tot snel!

Wij komen nog terug

Dieter Hofmans
  • Onderkomen10

Zeer mooie woning, alle luxe, rust, makkelijke toegang tot het wildpark.

Team Beekse Bergen, Gastenservice Safari Resort, 11-11-2018

Bedankt voor de super review.

Met vriendelijke groet,

Aukje

Erg mooie midweek gehad

Joël
  • Onderkomen9

Na 4 nachten net weer thuis van een mooie midweek in de herfstvakantie. We hebben erg genoten en er was genoeg te doen met de kinderen, hebben eigenlijk geen verbeter punten... Overal wel gebruik van gemaakt en vooral de tour met de bus door het park vonden we ok erg leuk werd veel verteld onderweg.. 't speelland is wat veroudert maar gratis toegang met de attractiepark dus leuk om even te bezoeken in de zomer zal het leuker zijn ivm buiten glijbaan en strand. 't restaurant was prima op het park en de bediening vriendelijk al met al een hele mooie midweek gehad superrr..

Sam, Gastenservice Safari Resort, 4-11-2018

Bedankt Joël voor deze mooie review. Wat leuk om te lezen dat jullie een fijne midweek hebben gehad op het Safari Resort.

Graag verwelkomen we jullie vaker bij één van onze parken.

Groetjes Sam,

Team Beekse Bergen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Safari Resort Beekse Bergen in Hilvarenbeek, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Safari Resort Beekse Bergen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.