Camping Minicamping de Reekens

Tonen op kaart

93 reviews over Camping Minicamping de Reekens

• 2019
    10Frans14-09-2019

Fijne camping.zuiver.vriendelijk.gemoedeijke .fijn voor kleine kinderen.voor herhaling vatbaar.

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 2018
    10Wiel en Thea Verbeet.17-11-2018

Fantastisch.

Het is een prachtige camping met ruime plaatsen en goed verzorgd sanitair. De camping ligt vlakbij het mooie vestingstadje Heusden. De camping ligt in een gewelidige fietsomgeving. Een rivierengebied aan de noordkant en naar zuiden naar de bossen en duinen. Waalwijk en Den Bosch liggen vlakbij evenals de mooie stadjes Woudrichem, Zaltbommel en Geertruidenberg.

Gereisd met partner in mei 2018

• 9Lia16-11-2018

We zijn hier dit jaar 3 x geweest. Dat zegt genoeg van deze gezellige sfeervolle minicamping. Zelfs onze volwassene kinderen vonden het super!

Gereisd met partner in juni 2018

• 10Walkieteam16-11-2018

Grandioos voor de kleinkinderen èn opa en oma

Een ideale camping waar we met 2 kleinkinderen(2 en 4 jaar) met onze caravan kwamen kwamen kamperen. Veel aanwezig speelmateriaal, dieren, zeer overzichtelijk, een werkende waterpomp bij de zandbak. Kortom...fantastisch voor de kids en dus ook voor ons. Daarnaast werd sanitair/douches meerdere malen per dag schoongemaakt en had de eigenaresse voor ieder een vriendelijk of adviserend woordje. Deze camping is voor ons voor herhaling vatbaar.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

• 9Robin v Heumen15-09-2018

Schone en gezellige camping.

Eenvoudige maar gezellige camping; ideaal voor kleine kinderen. Uitstekend en zeer schoon sanitair. Gastvrije ontvangst. Vanwege grootte is reserveren aan te bevelen. Complimenten voor eigenaar.

Gereisd met partner in september 2018

• 9Waltine van Boxtel16-07-2018

Geweldig weekend hier.

Met groep campers op deze camping verbleven. Den Bosch, Kasteel Loevestein, en Heusden bezocht prachtige fietsroutes. Geweldig weekend gehad. Toppie!! Zou bij de wc’s de handdoek vervangen voor disposable.

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 9Anja16-07-2018

Fantastische camping in mooie omgeving!

Een super mooie en schone camping met een vlotte en vriendelijke gastvrouw. Ligt in een mooi fietsgebied en bij het prachtige plaatsje Heusden aan de Maas.

Gereisd met partner in juli 2018

• Oude reviews

9José koks04-09-2017

Fantastish

Gezellig...kleinschalig mooie douches en wc het mooie heusden vlakbij

Gereisd met partner in augustus 2017

• 10F. Visser29-07-2017

Prima

Hele mooie schone camping met een goede grasmat en superschoon sanitair. Zeer gastvrij en het ligt in een mooie omgeving. Hebben twee weken heerlijk genoten.

Gereisd met partner in juli 2017

• 10J&F Achterberg18-07-2017

aanbevelingswaardig

Rustig en mooi gelegen, vriendelijke ontvangst. Kindvriendelijk en ruime plaats voor je camper/caravan of tent

Gereisd met partner in juli 2017

3 tips over Camping Minicamping de Reekens

• Jopy Klerks, 03-06-2014

Bezoek zeker (op loopafstand) het vestingstadje Heusden, verken de Drunense Duinen, ga naar de Sint Jan in 's-Hertogenbosch of fiets één van de mooie fietsroutes.

• Comes A.J., 01-07-2015

Prima ligging om lopend Heusden te bezoeken, en er is daar genoeg te doen (rondvaart, museum en stadswandeling met of zonder gids)

• Boswinkel, 05-08-2015

Fietsen in de Loonse en Drunense Duinen! Huren bij "De Rustende Reiziger", met op de fietsroute diverse speeltuinen en eetgelegenheden. En natuurlijk de duinen zelf. Zwemmen kan goed in Drunen (buitenbad), of in Waalwijk (binnenbad). Vergeet het pontje naar Bern niet, waarna de speeltuin bij het kasteel bezocht kan worden. En uiteraard is de vesting Heusden de moeite waard.

3 vragen over Camping Minicamping de Reekens

• Astrid Roest, 16-08-2016

Storende verkeersweg

Goedenavond, ik lees hier over een drukke weg, klopt dit? Mvg Astrid

• Frans Koek, 28-05-2016

Tv

Goedemorgen, Is er op de camping een cai aansluiting? Zo nee, dan moet Digitenne mee.

Bij voorbaat dank

Met vriendelijke groet, Frans Koek

• Ans van Ewijk, 29-04-2016

binnen ruimte

is hier ook bij slecht weer een binnen ruimte waar je spelletjes kan doen en met hoeveel personen kan men er dan gebruik van maken.?

met vriendelijke groet Ans van Ewijk.

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig