Géén boekingskosten

• 9.4Staat v/h sanitair

Meer camping info

99 Reviews over Minicamping de Reekens

• 10John en Truce Wittenaar01-05-2022

Een fantastisch leuke en mooie camping

Wij hebben in april hier 10 dagen gestaan met meerdere gezinnen. Het is een fantastische camping waar wij al een aantal jaren komen. De campingeigenaren zijn super aardige mensen en zeer klantgericht. Ze doen er alles aan om het de gasten naar de zin te maken en houden de camping keurig bij. Zowel voor volwassenen als voor kinderen een geweldige camping. De omgeving leent zich prima om te fietsen of te wandelen. Ook volgend jaar komen wij graag weer hier terug.

• 9Familie van Maanen03-08-2021

Fijne camping!

Wij stonden met onze camper op het camperveldje, 2 nachten. Fijn plekje!! Intiem veldje waar plek is voor 5 campers. Op het grote veld is het prachtig voor de kinderen, veel speel plezier. De camping lag er mooi bij, verse eitjes van de kippen en een aantal leuke diertjes. Het sanitair is echt prachtig, mooi, schoon, goed verzorgd. Oh, en het gebruik was ook nog eens fijn. Wij komen zeker nog een keer terug!

• 7Geert Biemolt14-06-2021

Reserveer van te voren op het grote veld.

Reserveer van te voren als je met een camper komt, anders wordt je op het eerste veldje geplaatst waar je veel te dicht op elkaar zit. Sanitair is schoon en netjes

• 8Staat v/h sanitair
  • 9Chantal Dikotter05-04-2021

Super gezellige, mooie, verzorgde minicamping.

Gezellige minicamping. Mooie plekken, super mooi sanitair-gebouw en goede WiFi. Terrein is gezellig ingericht.

• 10Piet28-08-2020

geweldig verblijf

Wij zijn een weekendje op de Reekens geweest en zijn vol lof over deze minicamping, aan alle details is gedacht zoals welkomstmap met info en fietsroutes. Verder een mooi en schoon sanitairgebouw, mooi veld. Ligging vlakbij Heusden is top. Een aanrader! Enig minpuntje is soms verkeersgeluid van de provinciale weg naar Wijk en Aalburg.

• 10Anouk21-08-2020

Geweldig fijn

Wat een fijne camping. Mooi zeer ruim veld met voor de kinderen een hele leuke speeltuin en skelters in het midden. Super net sanitair, plek waar je spelletjes en boeken kan lenen, levendig overdag, rustig in de avond. Dichtbij Heusden, tal van fietsroutes in de omgeving. Kortom geen enkel minpunt te bedenken

• 10Frans14-09-2019

Fijne camping.zuiver.vriendelijk.gemoedeijke .fijn voor kleine kinderen.voor herhaling vatbaar.

• 10Wiel en Thea Verbeet.17-11-2018

Fantastisch.

Het is een prachtige camping met ruime plaatsen en goed verzorgd sanitair. De camping ligt vlakbij het mooie vestingstadje Heusden. De camping ligt in een gewelidige fietsomgeving. Een rivierengebied aan de noordkant en naar zuiden naar de bossen en duinen. Waalwijk en Den Bosch liggen vlakbij evenals de mooie stadjes Woudrichem, Zaltbommel en Geertruidenberg.

• 9Lia16-11-2018

We zijn hier dit jaar 3 x geweest. Dat zegt genoeg van deze gezellige sfeervolle minicamping. Zelfs onze volwassene kinderen vonden het super!

• 10Walkieteam16-11-2018

Grandioos voor de kleinkinderen èn opa en oma

Een ideale camping waar we met 2 kleinkinderen(2 en 4 jaar) met onze caravan kwamen kwamen kamperen. Veel aanwezig speelmateriaal, dieren, zeer overzichtelijk, een werkende waterpomp bij de zandbak. Kortom...fantastisch voor de kids en dus ook voor ons. Daarnaast werd sanitair/douches meerdere malen per dag schoongemaakt en had de eigenaresse voor ieder een vriendelijk of adviserend woordje. Deze camping is voor ons voor herhaling vatbaar.

Camping Minicamping de Reekens info

Camping-informatie