Camping Minicamping de Reekens

86 reviews over Camping Minicamping de Reekens in het Nederlands

Fantastish

José koks
4-9-2017

Gezellig...kleinschalig mooie douches en wc het mooie heusden vlakbij

Prima

F. Visser
29-7-2017

Hele mooie schone camping met een goede grasmat en superschoon sanitair.

Zeer gastvrij en het ligt in een mooie omgeving. Hebben twee weken heerlijk genoten.

aanbevelingswaardig

J&F Achterberg
18-7-2017

Rustig en mooi gelegen, vriendelijke ontvangst. Kindvriendelijk en ruime plaats voor je camper/caravan of tent

Fijne camping

Sonja
7-6-2017

Wat een fijne camping!Je voelt je er meteen thuis.

Heel gemoedelijk en een gastvrije eigenaresse.

Alles ziet er keurig uit en schoon.

Voor kleine kinderen een ideale camping,maar ook zonder kinderen een prima camping.

Ik zou hier zeker nog een keert terug komen.

Helemaal top

Anneke
1-6-2017

Deze minicamping is een topper. Relaxed, schoon, vriendelijk. En als er geen bezoeker na jou gepland is kun je tot laat op de dag blijven.

Mooie plek met mooi cafe

Thijs
28-2-2017

Super genoten van deze vakantie!

bijzonder goed

peter kannekens
8-1-2017

de ligging van de camping vlak bij het plaatsje vriendelijke beheerders uitstekend sanitaire voorzieningen en een mooie omgeving ook om te fietsen hele leuke fiets routes en een gezellige plaats om lekker te ontspannen

Oude reviews (archief)

Leuk stadje in de buurt. Supermarkt om de hoek. Zeer kindvriendelijk. Leuk doolhof!! Super dus.

Super camping!

Dimitri van Dalen
4-9-2016

Heerlijke camping, mooi zacht gras, ruime kampeerplaatsen, kinderboerderij, leuke speelweide met zandbak en waterput (leuk voor de kinderen), mooi sanitairegebouw, grote recreatieruimte, alles is heel schoon, en de mensen zijn erg gastvrij.

Kortom een super kampeer adres!

Super

M
4-9-2016

Het is een hele gezellige kleinschalig te gekke camping. Echt een thuis gevoel.

Toppie gewoon.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping de Reekens in Heusden - bij Den Bosch, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping de Reekens zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Minicamping de Reekens scoort een 9.43 uit 10 op basis van 86 reviews.