Vakantiepark
8,3

• Activiteiten8,6
  • Onderkomen7,6

Omschrijving
Genieten in eigen land op Landal Greenparks Vennenbos in Noord-Brabant. De meeste bungalows op dit park zijn helemaal opgeknapt. In de brasserie in de markt plaza geniet je van verse gerechten. Bij de kinderen zijn de kinderboerderij en Bollo favoriet. Het Vennenbos ligt middenin de bossen van Hapert waar je eekhoorns spot vanuit je accommodatie.

We hebben een aantal aanbieders voor Landal Het Vennenbos voor je op een rij gezet:

2256 reviews over Vakantiepark Landal Het Vennenbos in het Nederlands

Fantastische vakantie

Familie.fucten vd boomen,
12-1-2019
  • Onderkomen9
  • Onderkomen9

Week in een vernieuwd 5persoonshuisje geweest. Was zeer schoon,bedden perfect, mooie badkamer met inloop douche. Zwembad ook leuk en twee x heerlijk gegeten in de brasserie. Fijn dat het zwemparadijs al om 9.00 uur opengaat hierdoor konden we de drukte van de kerst ontlopen. We komen zeker terug!

Gereisd met oudere kinderen in december 2018

Ontspannen verblijf in Het Vennenbos

Hein Duin,
5-1-2019
  • Onderkomen8

Heerlijk verblijf in Het Vennenbos. Wij verbleven in een 6-p huisje, type 4B1 (nummer 424), op 200m van het Park Plaza. Het huisje was schoon bij aankomst en voldeed prima voor een midweek. Minpunt: een matige douchestraal. We hebben heerlijk geslapen en zaten overdag lekker, met o.a. eekhoorns en pauwen in onze 'tuin'.

Het Park Plaza en zwembad: erg leuk. Ondanks dat het park vol was (logisch in de kerstvakantie), vonden wij het nooit te druk. Wij hebben zowel in het buffetrestaurant en brasserie gegeten en beiden was goed verzorgd. De supermarkt heeft voldoende keuze en het winkeltje met kleding/speelgoed is ook leuk.

Voor jongere kinderen is het park helemaal top. Er wordt veel georganiseerd en met zwembad, speeltuin, kinderboerderij, game-hal en indoor speelplek is er sowieso veel te doen.

Het personeel is zonder uitzondering gastvrij en wat mij uiteindelijk het meest opviel was de gemoedelijke sfeer in het park.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2019

Prima

Leonie Eenkhoorn,
4-1-2019
  • Activiteiten7
  • Activiteiten7
  • Onderkomen6

Heel leuk voor kinderen tot 9 a 10 jaar . Voor oudere kinderen is t te kinderachtig. Zwembad ook leuk voor kleintjes. Toen wij er waren was t knetterdruk ze konden t niet aan maar personeel bleef vriendelijk. Huisje was nog heel vies we kwamen vrijdagavond pas aan zaterdag ochtend kwam er een schoonmaakster en schrok er van. T excuus was t is te druk t hele park was bezet. Ze is alleen met de badkamer al 25 min bezig geweest. Wij hadden een gerenoveerd huisje. 6 persoons huisje heel weinig bergruimte. Doordat t zo druk was is t op de plaza knetter druk met wachttijden op een voorgerecht van 1 uur. Eten was wel heeeerlijk!!Ook t buffet en pizza waren perfect.

Enorm teleurstellend

Lex,
2-1-2019
  • Activiteiten6
  • Onderkomen1
  • Activiteiten6
  • Onderkomen1

Heel teleurstellend.

Voor een 6 persoons huis veel te weinig ruimte. Daarnaast is het ontzettend gehoorig, is de badkamer ijskoud en tot overmaat van ramp zit er een “trapje” in de woonkamer die niet echt peuter vriendelijk is (onze dochter van 1.5 ging de eerste avond al plat op de grond)

Gereisd met vrienden in januari 2019

Heel fijne park!

Reginald,
31-12-2018
  • Onderkomen10

Landal Het Vennenbos is fijne park! Vervelen is onmogelijk blijkt bij de slogan van Landal Het Vennenbos heel goed te kloppen. We hadden 4 persoons huisje en die is niet gerenoveerd maar dat stoort ons niet want het is heel knus, gezellig en heel schoon. Restaurants zijn gerenoveerd en het eten is daar heel erg lekker. Kleedhokjes en douche van het zwembad zijn gerenoveerd maar het zwembad moet nog aan de beurt komen voor een renovatie, we hebben er heerlijk gezwommen. We komen graag nog eens vaker naar Het Vennenbos!

Gereisd met partner in december 2018

Genieten

I.P. Stoop-Bruinsma,
30-12-2018
  • Onderkomen6

Heerlijk groot en groen park met zelfs in de geschakelde bungalows voldoende privacy. We waren hier midweek met kerst in 4 persoons kinderbungalow. Jammergenoeg zijn deze huisjes nog niet gerenoveerd. Dus echt jaren 70.. We zijn in principe niets tekort gekomen maar de prijs kwaliteit verhouding voor dit huisje vonden we erg tegenvallen. Gelukkig maken de vele faciliteiten op het park veel goed! En dan vooral het prachtige zwembad. Heerlijke tijd gehad hier!

Gereisd met jonge kinderen in december 2018

Mooi park alleen huisje niet schoon.

Dennis van Beelen,
28-12-2018
  • Onderkomen6

We hebben met ons gezin in in de kerstperiode in een 6 pers bungalow gezeten.

Gereisd met oudere kinderen in december 2018

zeker de moeite !

timar renzenbrink,
27-12-2018
  • Onderkomen8

Wij zijn een midweek met kerst hier geweest.

wij zaten in huisje 026 een luxe 5 pers. huisje met 2 kleine dames van 3 en 6 jaar.

Het huisje was top. Niet groot maar knus en leuk. Wij hadden in de eerste dag even wat gedoe met een douchekraan die niet lekker werkte maar werd na bellen direct verholpen. Dus prima!

Het personeel op het park is gewoon top vriendelijk, en nou zijn wij niet moeilijk maar dit viel gewoon op!.

De vernieuwde plaza is in de kerst wat te klein voor het aantal mensen. maar ho... nie zeiken het is in de kerst periode dus ja.. wat verwacht je..

Het eten is voor ons een dikke 10 en de snelheid qua uitserveren is zo snel als max verstappen. gewoon top.. en in dat soort dingen qua eten en drinken zijn wij wel weer moeilijk tevreden.

De aquadome doet idd erg terug denken aan de centerparcs tijd. gewoon super..( vooral de wildwaterbaan)

Al met al een tokkie weekje gehad. uhhhh top weekje...

An Vincent,
27-12-2018
  • Onderkomen10

Wij hadden 3 bungalows voor 4 gezinnen en hebben het sinterklaasweekend gevierd met kinderen en kleinkinderen. Alle 3 de bungalows waren vernieuwd en super mooi. Het eten, het buffet en ontbijtbuffet waren ook super. Dat de sint en pieten aanwezig waren was extra leuk voor iedereen. De bowling voor de volwassenen en kids ook super leuk, toffe sfeer. We keren zeker terug.

Gereisd met vrienden in december 2018

Geweldig genoten......

Carolina Vermeulen,
22-12-2018
  • Onderkomen10

Voor de tweede keer dit jaar verbleven in het Vennebos. Nu in een gerenoveerde bungalow. Ziet er allemaal netjes uit. Inmiddels waren ze de plaza aan het renoveren. Brasserie en familierestaurant waren alleen open. Maar voldoende voor het moment. Genoten van de activiteiten. Vriendelijk personeel. Kortom het was weer geweldig. Kinderen willen nogmaals terug. Dus binnenkort maar weer eens boeken .....

Landal GreenParks

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Het Vennenbos in Hapert, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Het Vennenbos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.