Vakantiepark Landal Het Vennenbos

Vakantiepark Landal Het Vennenbos
8,4

• Activiteiten8,7
  • Onderkomen7,4

We hebben een aantal aanbieders voor Landal Het Vennenbos voor je op een rij gezet:

2149 reviews over Vakantiepark Landal Het Vennenbos in het Nederlands

N
9-7-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen1

Ronduit smerige accommodatie! Het lijkt erop dat er totaal niet gepoetst wordt. Stront op en in de wc-pot en op de wc-bril, kinderstoel vol met etensresten, tafels smerig, speelgoed vies en vloeren plakkerig. Verder is accommodatie verouderd, en zijn de matrassen slecht. Faciliteiten op het park zijn wel goed onderhouden. Prijs/kwaliteitsverhouding is ver te zoeken.

Fantastisch park.

Herman Krikke
7-7-2018
  • Onderkomen10

We komen hier al ruim 35 jaar. Het is een park waar je je op je gemak voelt en je alles hebt wat je thuis ook hebt. Er is voor jong en oud iets te doen dus veel entertainment, een prachtige natuur en het personeel is top. Dichtbij het park is de Efteling en de Beekse Bergen. Ook zit je vlak bij België en in Bladel, Reusel en Hapert zijn fijne winkelstraten waar je gezellig kunt winkelen. Op het park heb je ook fijne horecagelegenheden en de winkel is ook aan te raden. Al met al een prachtig stukje natuur in ons eigen Nederland met prachtige vernieuwde bungalows en personeel waar je vrolijk van wordt. Alles is er top. Ga er een keer op vakantie en je zult het zelf mee maken.

Wonderbaarmooi

cindy jerphanion
5-7-2018
  • Onderkomen8

Uitstekend park en kindvriendelijke. Leuke activiteiten en schoonpark.

Service gericht

Een fantastisch verblijf gehad

Joyce
    5-7-2018
    • Activiteiten9
    • Onderkomen7

Wij zijn positief verrast door Het Vennenbos! Ten opzichte van een aantal jaren geleden kan je goed zien dat er geïnvesteerd is in het park. De bungalow waar wij in zaten was weliswaar verouderd, maar wel netjes en schoon. Het park is prachtig en goed verzorgd. De park plaza is gezellig en erg mooi. We hebben gebruik gemaakt van een diner arrangement en dit is prima bevallen. Werkelijk overal waar we zijn geweest in de horeca was meer dan prima. Een uitstekende prijs kwaliteit verhouding en ontzettend vriendelijk en behulpzaam personeel. De animatie was geweldig, onze kinderen hebben genoten van Puk en Pelle en Bollo. Dat ze elk hun eigen huisjes hebben op het park was een belevenis op zich. Tot slot het zwembad; de tijd heeft duidelijk niet stil gestaan, we hebben volop genoten van de glijbanen, wildwaterbaan, buitenbaden en golfslagbad. Kortom; wij komen zeker terug!

Super leuk park, nette gerenoveerde huisjes👍

Fam korblet
    3-7-2018
    • Onderkomen10

Wij Hebben ontzettend genoten van ons midweekje op jullie park. We hadden een gerenoveerd huisje. Super netjes voor elkaar. Ook erg leuk zijn de eendjes/ganzen/pauwen voor de deur. Elke morgen als we de gordijnen open deden stonden ze te wachten op een lekker stukje brood. Het subtropisch zwembad is voor de kinderen 1 grote speeltuin. Elke dag zijn we hier geweest de kinderen vonden het geweldig. De glijbanen en wildwaterbaan was voor onze kids van 9 en 11 een groot succes. Voor onze dochter van 4 was het peuterbad grote favoriet. De dagelijks parkspeurtocht is ook een aanrader. Heb je gelijk een wandeling te pakken. De grote hebben we ook gedaan leuk voor de grotere kinderen. Dit park is echt een aanrader en we komen zeker nog een keer terug. 👍

Zeker voor herhaling vatbaar

C. van Mook
    3-7-2018
    • Onderkomen10

We zijn een midweek geweest en het is echt prima bevallen, mooie huisjes met mooie inrichting en de keuken en badkamer zijn totaal vernieuwd, het park zelf is mooi en schoon en het zwembad en plaza zijn mooi en gezellig. Ik kan eigenlijk niet echt min punten vinden

Geweldig

fam.fransen
    1-7-2018
    • Activiteiten9
    • Onderkomen9

alles was naar wens.

geweldig met kleinkind in het subtropisch waterparadijs

genoten van Bollo Puk en Pelle

we willen hier elk jaar wel naar toe.

Dit verveeld nooit.

Heerlijk park en zou zeggen tot volgende jaar juni

m van der poel
    • Onderkomen10

heel mooie gerenoveerde huisjes en heerlijk schoon

keurig schoon park ,mooi centrum en heerlijk zwembad

we hadden een eten arrangement genomen en hebben heerlijk gegeten in verschillende restaurants

ook het midgetgolf en bowling arrangement en daarbij kreeg je ook nog portie bitterballen

goede prijzen voor alle arrangementen

goede service op het park en erg vriendelijk personeel

prima

Wilfred Volkers
    • Onderkomen8

mooi park ons huisje was net gerenoveerd zag er weer picobello uit.

mooi centrum. Veel te doen voor onze kleinkinderen. Heerlijk gezwommen en gefietst mooie omgeving. Komen zeker nog een keer terug 😀

Een ideaal kindgericht park

Lieselotte
    • Onderkomen7

Het park is werkelijk prachtig qua natuur.

Vanaf de aankomst waarbij puk en pelle onze meid al stonden op te wachten, tot het vertrek waar deze 2 ook aanwezig zijn, was het super.

Het leuke zwembad is soms wel heel druk bezet waardoor een plaatsje vinden moeilijk is...

Toch zorgt dit niet voor minder plezier bij de allerkleinsten.

Ook puk, pelle en bollo zorgden voor dagelijks vertier... Iets wat onze dochter telkens naar uitkeek.

Het personeel is steeds vriendelijk en vooral kindgericht.

Iets wat voor ons heel belangrijk is want als onze dochter gelukkig is, zijn wij dat ook...

Kortom een ideaal verblijf om nog eens snel over te doen!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Het Vennenbos in Hapert, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Het Vennenbos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Landal Het Vennenbos scoort een 8.42 uit 10 op basis van 2163 reviews.