Vakantiepark Landal Het Vennenbos *****

Score uit 2084 reviews

Weer vandaag5°-3°

• Activiteiten8,7
  • Onderkomen7,4

We hebben een aantal aanbieders voor Landal Het Vennenbos voor je op een rij gezet:

2071 reviews over Vakantiepark Landal Het Vennenbos in het Nederlands

Heel erg genoten van alles!!

Fam zandbergen, 19-2-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

We hebben een super weekend gehad in een vernieuwde 6 persoons bungalow "830" vlak bij de kinderboerderij alles aan de bungalow zag er heel mooi uit. Er zat tot onze verbazing ook een vaatwasser in.

Echter de douche is echt een min punt het is een kleine kop met weinig waterdruk.

In het zwembad was het lekker warm en ook het water was aangenaam warm.

Al het personeel was heel erg aardig en behulpzaam. Zo werd de pizzeria 15 min later opengehouden zo dat wij vanuit het zwembad nog een pizza konden bestellen.

We komen. Zeker terug.

• Activiteiten6
  • Onderkomen6

Wij zijn regelmatig in dit park geweest en het park is ook goed met kinderen, echter subtropisch is het niet meer, water was erg koud en ook in de plaza de broodjes in de super markt zouden ook niet zo duur hoeven te zijn in deze tijd!!. 69 cent voor een klein broodje. Het eten in het buffet restaurant is heerlijk niet super veel keus, maar goede kwaliteit voor 26,95 . Het huisje was heel erg oud en de stijlen trap levens gevaarlijk en de verwarming in 1 kamer werkte niet dus ook daar eis koud. we waren er maar 3 dagen dus hadden geen zin hierover te klagen.

Al met al wel een leuk weekend gehad, maar het zwemmen trok deze keer tocht echt niet.

Actie voor de dochter, onspanning voor ons!

J_bog, 18-2-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen7

Leuk park om met jonge kinderen te doen! Alles heel proper en verzorgd, zwembad niet super groot maar perfect dus voor jongere kids.

Huisjes wat verouderd maar proper! Volop aan het renoveren dus dat zal een grote meerwaarde zijn voor je verblijf.

Fantastisch park in aangename omgeving!

Martine, 17-2-2018
    • Onderkomen9

Landal "Het Vennenbos" is de vakantiebestemming met kleine kinderen. Aangename omgeving en accommodaties.

Incompetentie ten top

Anna, 15-2-2018
    • Activiteiten5
    • Onderkomen2

Het wordt tijd voor nieuw management in het Vennenbos. Vroeger vaak naar dit park geweest en veel plezierige herinneringen aan. Helaas is het er niet op vooruit gegaan in recente jaren. Het personeel bij de receptie is onvriendelijk en incompetent. In plaats van met een vakantiegevoel kom je helemaal gestresst uit de receptie. De huisjes zijn verouderd. Een keukenkastje miste een deurtje waardoor je zo tegen het servies aankeek. Het huisje stonk en was niet goed schoon. We hebben nog een ander huisje geprobeerd maar dat had dezelfde problemen. Doordat in alle huisjes een stereo staat heb je snel overlast van harde muziek van de buren, terwijl je toch voor je rust naar zo'n park gaat. Het zwembad is leuk maar er komen veel schoolklassen zwemmen waardoor het véél te druk is. Al met al een zeer teleurstellende ervaring.

Jammer, wij kwamen hier vroeger heel graag maar er moet veel veranderen willen wij hier nog ooit terug gaan.

Fantastische service en zeer betrokken medewerkers

Annemieke, 13-2-2018
    • Onderkomen7

De service was fantastisch. Mijn zoontje van 3 viel een half uur na aankomst uit een stapelbed op zijn hoofd, met een ritje ambulance en een nacht ziekenhuis tot gevolg. het park en de ehbo heeft erg adequaat gehandeld en de juiste medische acties in gang gezet. Gelukkig is mijn zoontje volledig hersteld. Als klap op de vuurpijl kregen wij ook nog aangeboden om het weekend kostenloos nog eens over te doen. Alle Medewerkers waren zeer betrokken. Fantastische service!

geweldig super leuk park

fam boonen, 12-2-2018
    • Activiteiten10
    • Onderkomen5

de bungalows zijn minder maar zijn nu aan het renoveren,maar het park en de medewerkers is zo fantastisch!!!

geweldig

jos paymans, 12-2-2018
    • Activiteiten10
    • Onderkomen10

alles is goed geregeld en je kan er lekker eten en genieten van de rust

Voor herhaling vatbaar

Bianca, 11-2-2018
    • Onderkomen9

Fantastisch park lief personeel nette schone huisjes veel animatie heerlijk eten in alle restaurants

Het is daar fantastisch.

CLARA Hollander, 9-2-2018
    • Onderkomen10

Alles is zo schoon. Zelfs de ramen. En heel vriendelijk personeel. Alleen de Wi-Fi is heel slecht. Wij waren met vier zussen en komen zeker terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Het Vennenbos in Hapert, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Het Vennenbos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Landal Het Vennenbos scoort een 8.42 uit 10 op basis van 2084 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: