Vakantiepark Landal Het Vennenbos

Vakantiepark Landal Het Vennenbos
8,4

• Activiteiten8,7
  • Onderkomen7,4

We hebben een aantal aanbieders voor Landal Het Vennenbos voor je op een rij gezet:

2196 reviews over Vakantiepark Landal Het Vennenbos in het Nederlands

Met jonge kinderen

Nooit meer

D Smits
17-9-2018
  • Onderkomen1

Wat een verschrikkelijke gore bedoeling, smerig oud huisje . Dit kan echt niet meer anno 2018

Super leuke met jonge kinderen

Astrid Adam
  • Activiteiten8
  • Onderkomen7

Weekendje vennebos.

Mooi vernieuwd 6 persoonshuisje ( nr 644) dicht bij de plaza. Was voldoende schoon. Er werd zelfs nog een nieuw matras gebracht voor een van de bedden. Een kinderbedje plaatsen is gewoon niet te doen, je moet over je bed heen wil je er zelf dan in kunnen. Een steile trap was niet echt top maar wel beveiligd met 2 traphekjes. De woods bistro in aanbouw/verbouwing, jammer genoeg dus geen gebruik van kunnen maken. Niet te min is er dan ook nog keus voor een buffet, pizza of friet. Zwembad netjes verzorgd, schoon en vriendelijk personeel. Bollo top voor de kids! Binnen speelparadijs ook erg leuk en netjes verzorgd.

Komen zeker nog eens terug

Kinderpark

Anna Verstegen
  • Onderkomen6

Dit is echt een park gemaakt voor kinderen. Niet veel te doen voor jongeren. Rustig en mooie omgeving.

Landal GreenParks

Fantastisch met de kleinminderen.

Beate van Zuijlekom
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Hadden een mooi gerenoveerd huisje vlakbij het zwembad.

Leuk, maar eenmalig

Yvonne Molenaar
14-9-2018
  • Onderkomen10

Wij hadden een nieuwe 6pers bungalow, wat netjes en schoon! Met kinderen is de steile, gladde trap wel een beetje gevaarlijk maar er zat een traphekje. De Plaza wordt verbouwd en daardoor konden wij alleen eten in het buffetrestaurant, hele gezin is er ziek van geworden. De activiteiten waren top en het personeel overal vriendelijk. Nadeel vind ik de afstanden op het park; receptie, plaza en bollo club ligt allemaal ver uit elkaar en met kleine kinderen is dat niet handig. Zo moesten we bijvoorbeeld voor de huifkartocht betalen in de Plaza en daarna weer helemaal terug naar de receptie voor het opstappunt.

Fantastisch l

Hilda
2-9-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

We hebben onwijs leuke vakantie gehad. We zaten in een vernieuwd 6pers. Huisje. Die zijn mooi geworden!!! Ik zou het zeker met kids aanraden. Super leuk zwembad wat voor onze Kids geweldig was.

Zeker voor herhaling vatbaar!

Brenda
2-9-2018
  • Onderkomen9

Het personeel is super vriendelijk en behulpzaam. Het huisje was schoon genoeg. Subtropisch zwembad is echt een aanrader. En ook de Bollo club is perfect. Een lief en enthousiast entertainment team. Extra plus punt is dat na afloop van de Bollo club ze meelopen met de kinderen en goed in de gaten houden of papa mama of andere verzorgers er staan om ze weer mee te geven. Ook het activiteiten aanbod op het park is meer dan voldoende. Het was onze eerste vakantie ooit en wat hebben wij genoten. De kinderen kunnen niet wachten tot we weer gaan. ( van onze dochter van 8 had ik het wel verwacht maar dat onze zoon van 13 zo enthousiast was en nog wel weer een keer daar op vakantie wil , is pas echt doorslaggevend dat het een geweldig park is. ) . Al met al super!

Nie wieder! Respectloos.

Mischa
29-8-2018
  • Onderkomen1

Wel goed, de plaza. Het park zelf behalve de huisjes. Landal dacht nog voor wat korting mensen te plaatsen in een aftands huisje (we gaan het renoveren maar we doen niets meer aan het huisje). Ik begin met opsommen. Ten eerste had de schoonmaker redelijk haar/zijn best gedaan. Alleen hoort daar niet onder het bed bij, de bank (zat onder de hondeharen achter de kussens en kruimels). Een van de dekbedden zat onder de pis en poepvlekken. Worden schijnbaar niet gewassen. Een keer per jaar waarschijnlijk. Onze bedden waren voorzien van de nodige chips en koekvlekken. Het inventaris was niet compleet. Pannen waar geen deksel bij waren. Ach teveel om op te noemen. Het is een oud, vies smerig huisje waar ik begrijp dat de schoonmakers niet genoeg tijd voor hebben om het schoon te maken. Dus wordt het belangrijkste, voor het oog, gedaan. Landal geeft met 40% korting een huisje wat eigenlijk niet meer bewoond zou moeten worden.

Respectloos.

Een geweldig park voor jong en oud.

Yvonne
25-8-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Wij hadden een mooi huisje met frisse kleuren. Het huisje was erg schoon. De huisjes staan in een mooie omgeving. Er is veel te doen voor de kinderen.

Het zwembad is geweldig.

Voorzieningen goed, huisjes matig

Bjorn
23-8-2018
  • Onderkomen4

Leuk zwembad, wed goed schoongehouden. Personeel is ruim aanwezig en is actief.

Huisjes oud en basis schoon. Mogen wel een grondige schoonmaak hebben! Jammer van de vele honden op het park. Niet aangelijnd hier en daar en drollen werden niet opgeruimd. Er is voor de kinderen genoeg te doen en zij hebben zich goed vermaakt!

Landal GreenParks

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Het Vennenbos in Hapert, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Het Vennenbos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.