Vakantiepark Landal Het Vennenbos

Vakantiepark Landal Het Vennenbos
8,2

• Activiteiten8,6
  • Onderkomen7,4

We hebben een aantal aanbieders voor Landal Het Vennenbos voor je op een rij gezet:

2221 reviews over Vakantiepark Landal Het Vennenbos in het Nederlands

Super leuk park

Janssens
13-11-2018
  • Onderkomen10

Vennebos was zeker voor herhaling vatbaar!

Super Leuk!

Sharon Van Altena
10-11-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Dit jaar voor de derde keer op het Vennenbos en het verveelt nooit. Meer dan genoeg te doen voor de kinderen, fantastisch zwembad en leuke animatie. Zeer gezellige park plaza waar je lekker kunt eten en drinken (wel wat duur). Bungalows zijn prima, alle benodigdheden zijn aanwezig en keurig schoon. Leuk gerenoveerd. Zeker een park om terug te keren! Wij komen volgend jaar zeker weer!

Top Vakantie

Kristina
9-11-2018
  • Onderkomen9

Top vakantie gehad! Wij hadden een gerestyled huisje. Dit is wel een aanrader. Nieuwe/ mooie meubels en erg goede bedden (boxspring)

Het park zag er netjes en verzorgd uit en het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam.

Leuk activiteiten programma voor onze kinderen (2,6,10)

voor herhaling vatbaar

h smeenk
8-11-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen7

mooi park in de bossen van Brabant

Geweldig

Lugtigheid
6-11-2018
  • Onderkomen7

Prachtige natuur, aardige medewerkers, heerlijk eten in familie restaurant

Boek níet een oud huisje!

Catharina
1-11-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen1

Mooi park in een rustige omgeving. Wij hadden een oud huisje geboekt voor een week in september, jammer dat ik geen foto's kan plaatsen maar het was écht smerig. Overal spinnenwebben, schimmel op de koelkast, badkamer die naar pies ruikt, de voegen waren onder het wastafelmeubel zwart van de schimmel. Ik kan nog wel even doorgaan. Na de eerste nacht werden we wakker in de schimmellucht en ik ging liever naar huis dan nog een week hier te blijven. Bij de receptie werd niet tegen onze klachten in gegaan, we waren ook niet de enige trouwens. We hebben zaterdagochtend een opgeknapt huisje gekregen (moesten maandag nog wel van huisje wisselen), en hebben nog een paar leuke dagen gehad. Vrijdag, zaterdag en maandag bezig zijn met in- en uitpakken, opnieuw bedden opmaken, etc. was niet het idee van onze vakantie. De nieuwe huisjes zijn top overigens! Een gewaarschuwd mens telt voor twee; boek niet een oud huisje.

Uitstekend vakantiepark voor jonge familie

Thomas Jones
30-10-2018
  • Onderkomen8

Uitstekend vakantiepark om met familie (incl jonge kinderen) een lang weekend weg te gaan!

Bungalow zelf was netjes en voorzien van alles dat we nodig hadden. Er waren genoeg activiteiten in het park voor de familie (zwembad, minigolf, kinderboerderij). Het recreatieprogramma voor kinderen was ook goed verzorgd :)

Fantastisch vakantiepark voor korte of lange duur

D.Immers
23-10-2018
  • Onderkomen8

Zeer gastvrij park ook voor de hond

Geweldig!

Marieke van van Lieshout -Driessen
19-10-2018
  • Onderkomen9

Echt, wat hebben we het fijn gehad. Mooie opgeknapte bungalow. Was brandschoon. In de achtertuin zagen we eekhoorns vanaf ons terras, kei mooi met uitzicht op de mooie hoge bomen. Vriendelijk personeel in de plaza. Zwembad schoon en genoeg zitplek ondanks dat het herfstvakantie was. Kinderen hebben zich goed vermaakt vooral op de wildwaterbaan. Nette supermarkt met ruim assortiment en lekkere verse broodjes. Mooie wandelroutes in de buurt

Landal GreenParks

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Het Vennenbos in Hapert, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Het Vennenbos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.