WebsiteLink naar website
6,8

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Eindhoven voor je op een rij gezet:

980 reviews over Hotel Van der Valk Eindhoven in het Nederlands

slechtste van der valk hotel

Ann,
14-12-2018

Zeer vieze kamers, schimmel in douche, theefaciliteiten is een koffiezetter zonder theezakjes. bij het ontbijt legt men op de grond gevallen beleg rustig terug op de schaal. onvriendelijk personeel neemt geen enkele verantwoordelijkheid. bij zowel de receptie als de zakelijke receptie staat men rustig een kwartier met elkaar te praten. geen goed beeld in de zaal geen geluid en vreselijke klimaatbeheersing, slechts 4 velop de flap- over . personeel gaat in discussie ipv oplossingen te zoeken. versnaperingen bij thee en koffie niet vers. dieetwensen bijlunch kunnen niet worden verwerkt want het is te druk dan moet er worden bijbetaald terwijl men al 39,90 pp hiervoor vraagt.

Gereisd zakelijk in december 2018

Goed, maar niet geweldig

Fam Teo,
24-11-2018

Wij hadden de DeLuxe kamer met een extra bed. Uitzicht op voetbalveld. De kamer was prima, alleen een grote scheur in het plafond. Badkamer schoon. Ontbijtbuffet ruime keus.

Gereisd met jonge kinderen in november 2018

Goed en beetje buiten de stad

Linda van Bragt,
17-11-2018

Super locatie! Prima voor een zakenreis, maar het ligt wel een beetje buiten de stad. Goed te doen met openbaar vervoer wel.

Gereisd met partner in september 2018

Dikke voldoende!

T,
28-10-2018

Netjes hotel, uitgebreid ontbijt, prima faciliteiten (zwembad en sauna).

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

waardeloos en vies

Kimberly Rodriguez Gil,
16-10-2018

Enorm slecht hotel. Echt enkeld voor zaken mensen en je verdwaald er. De kamer Het was er enorm vies. Kapotte lakens en een oud ingezakt bed, vieze tafel, vieze badkamer met toilet dat bleef lopen. Het was onmogelijk om door de vuile ramen naar buiten te kijken. Ook is de begane grond uitkijken dop een parkeerplaats met dus enorme herrie en geen rust. De afstandsbediening was stoffig en plakkerig en vies. Geen koelkastje. Het personeel was ook erg onaardig als je de weg niet meer wist naar je kamer.

Het was enorm veel lopen om terug naar de kamer te gaan. Erg onduidelijk allemaal.

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Anoniem,
8-8-2018

Personeel was ontzettend vriendelijk!! Kamers zagen er goed uit en het eten was verrukkelijk!! Wij komen zeker terug.

Gereisd met partner in januari 2018

Fantastico

Joey van de voort,
5-8-2018

Geweldig restaurant met een top service. Obers waren zeer vriendelijk en Evalijn heeft ons geweldig geholpen.

Gereisd met partner in augustus 2018

Goed hotel!

M1978,
12-6-2018

Groot hotel met ruime en schone kamers. Wij hadden kamer met uitzicht op sportvelden waardoor je niks merkt van de snelweg. Heerlijke inloopdouche en goede bedden. Ontbijt was heerlijk, wat een keus. Ruim parkeerterrein en bushalte naast hotel waardoor je zo in het centrum bent. Restaurant a la carte en live cooking erg goed.

Gereisd met partner in april 2018

Geluidsoverlast van het terras bij de bar is echt absurd. In een hotel moet je kunnen slapen en dat is niet mogelijk met die herrie.

Gereisd zakelijk in juni 2018

Klantonvriendelijke service en lange wachttijden bij de incheckbalie / receptie. Veel onduidelijkheid en personeel gaat met andere zaken aan de gang, loopt weg of gaan met andere klanten / personen in gesprek terwijl ze met een klant bezig zijn.

Gereisd met oudere kinderen in maart 2018

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk Eindhoven in Eindhoven, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk Eindhoven zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.