Hotel Van der Valk Eindhoven

Hotel Van der Valk Eindhoven

5.3Matig

Nederland, Noord-Brabant, Eindhoven

5.3Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Eindhoven voor je op een rij gezet:

1076 reviews over Hotel Van der Valk Eindhoven

• 6Duinkerken van de Bunt14-04-2020

Geen empathie

Mijn man werd ziek werd opgehaald door ambulance. Was best heftig allemaal. Na die tijd geen enkele reactie van het management hoe het nu ging of iets dergelijks. Iets meer compassie is wel zo netjes. Geen ontbijt gehad was ook geen tijd voor moet ik eerlijk zeggen. Maar dat je na die tijd ook niks hoort is toch wel heel raar.

Gereisd met partner in juli 2019

• 2Christien08-03-2020

Waardeloos

De kamer, die 160,- euro kostte per overnachting van zaterdag op zondag was gedateerd en had een badkamer van zo’n 30 jaar oud. Bovendien niet schoon en niet conform de foto’s. Er kon echter niet geruild, ook niet tegen bijbetaling. We hadden een rustige kamer gevraagd. In de avond tot half een idioot lawaai van buren met technomuziek, alle deuren open, harde stemmen. Ik vroeg om stilte: ze zouden zo weggaan. Dat gebeurde met een half uur. Maar vanaf 5 uur s nachts weer keiharde techno, praten, lawaai, geloop, meerdere mensen op de kamer. De beveiliging rond half zes gevraagd in te grijpen. Dat is drie keer gebeurd, maar het was nog niet stil. Wij zijn om 8.00 uur s ochtends weggereden met de verzekering dat er een manager contact opneemt maandag met een compensatievoorstel. Het personeel vond alles begrijpelijk en spijtig, maar kreeg ze niet rustig. Nooit hier boeken!!

Guest Relations, Specialist Marketing & Communicatie, 10-03-2020

Hi Christien, Hartelijk dank voor je bezoek aan ons hotel en hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen. Ik begrijp dat uw bezoek niet helemaal naar wens is geweest. U ontvangt mijn excuses voor de geluidsoverlast die u heeft ervaren. Graag bespreek ik uw feedback met de directie om te kijken hoe wij onze service op dit gebied aan u kunnen verbeteren. Indien u graag meer van u verhaal wilt delen zodat wij dit verder kunnen onderzoeken vraag ik u graag om contact met ons op te nemen. Hopelijk mogen wij u in de toekomst opnieuw ontvangen en u de service verlenen die u verdient. Met vriendelijke groet, Amy Monteban Guest Relations.

Gereisd met partner in maart 2020

• 2019
    3Sylvia29-12-2019

Vreselijke service, veel te weinig personeel

Veel te weinig personeel, gestresseerd en onvriendelijk personeel, we werden aan het diner de hele avond vergeten, geen woordje van excuus. Wel rustige en schone kamers. Verder Valk onwaardig.

Gereisd met oudere kinderen in december 2019

• 4Gijsbert29-09-2019

Financiële boeven

Opvallend bij het ala card eten. Hoofdgerecht bestond uit het vlees uit drie soorten aardappelen (gebakken, patat en aardappelsalade) en als groente nog een bakje met in water drijvende doppertjes.

De volgende morgen bij het afrekenen heb ik mijn creditcard gebruikt waarmee in ook een garantstelling had afgegeven. Nu 10 dagen later is de garantstelling nog steeds niet teruggezet op mijn afschrift. Kan volgens de medewerkers van het hotel niet, en gebeurt dat pas na een maand! Zo gaan ze dus met andermans geld om. Positief is wel dat ze toegeven dat het hun fout is, maar oplossen ‘kunnen’ en willen ze niet.

Wel de toezegging dat het niet weer zal voorkomen. Dat klopt, dit is een hotel waar ik nooit meer zal boeken.

Alleen gereisd in september 2019

• 9H F15-09-2019

Uitstekend hotel, goede ligging

Prima arrangement gehad in Eindhoven. Mooie, ruime 3-persoons kamer. Van alle gemakken voorzien en vanaf de 11e verdieping een mooi uitzicht. Uitstekend royaal ontbijt en heel goede live cooking, heerlijk. Een geslaagd wekend in een fijn hotel.

Gereisd met oudere kinderen in september 2019

• 7Bart24-08-2019

Hotel goed als er meer personeel aangeworven word

juist terug van een overnachting in het Van der Valk Hotel Eindhoven. We hadden iets te vieren en dachten dit is een mooi aanbod, arrangement dinner, stay and play genomen. Wat het hotel betreft, goed maar niet meer, en dat komt vooral door het naar ons aanvoelen personeels tekort, heel lang wachten in het terras en restaurant op drinken en zeker afruimen van de tafels doen ze gewoon niet, om 10 uur gaan ontbijten, dus nog een uur te gaan, en er waren bijna geen tafels meer vrij, allé waren er veel vrij maar de vuile tafels blijven gewoon staan. Geen commentaar op het personeel dat er was maar ze zijn gewoon met veel te weinig. Ook een TIP, boek het Jack's Casino NOOIT!!!!! We zijn geen gokkers maar om de zoveel jaar een avondje Holland Casino is normaal heeft leuk, de sfeer die er hangt en voor 50 euro een een gokje wagen, .... Wel bij Jack's sfeer '0', gezelligheid '0', geen alcoholische dranken te krijgen, al de spelen op computer,

Gereisd met partner in augustus 2019

• 3LJJ Planken21-07-2019

Slecht!

Gehorige kamer ,op 12de verdieping (hoogste) met aan en uit slaan van ventilatoren op het dak, kamer gedateerd! Diner zeer slecht, de wijn was wrang, de carpaccio was 3 centimeter dik , (konden zeker niet de plakjes van elkaar krijgen) Hoofdgerecht Marokkaanse kip met kerrie en rijst?? Hier was de zoutpot op los gelaten, zelf de apart bijgevoegde rijst was zout!! Ontbijt was zeer matig en werd slechts mondjes maat bij gevuld(veel lege schalen) . Bediening was zeer matig. Als regelmatige van der valk bezoekers van hotels en restaurants in binnen en buiten land is dit hotel een van Der Valk onwaardig!! Na klacht geen reactie!1 klacht per mail nogmaals herhaald, Reactie ,ik kon de volgende bezoek een upgrade krijgen naar een superior kamer??? deze had ik geboekt doch ben benieuwd waar ik dan in heb gezeten. Van der Valk Eindhoven, bij U overnacht ik NOOIT meer.

Verena Bossema Afdeling Guest relations, Specialist Marketing & Communicatie, 31-07-2019

Geachte heer Planken,

Bedankt voor uw bezoek aan Van der Valk Hotel Eindhoven en het schrijven van deze beoordeling. Uit uw bericht begrijp ik dat uw overnachting niet helemaal naar wens is verlopen. Dit vind ik erg vervelend om te horen en wil hier graag nogmaals mijn excuses voor aanbieden.

Ondertussen heeft mijn collega contact met u gehad en een passende oplossing geboden. Hopelijk hebben wij uw klacht naar tevredenheid opgelost.

Mocht u nog vragen hebben, neem dan gerust contact op.

We verwelkomen u graag in de toekomst weer om u de service te verlenen die u verdient!

Verena Bossema Afdeling Guest Relations

Gereisd met partner in juli 2019

• 4Simone16-06-2019

Vd valk fan maar Eindhoven slaan we voortaan over.

Ik heb dezelfde ervaring als de vorige review, luxe kamer geboekt, standaard gekregen. En ook hier wilde ze zich eronder uit praten bij de receptie. Uiteindelijk wel een luxe kamer gekregen maar deze was niet echt schoon, ik heb het er maar bij laten zitten omdat ze vol zaten door guus meeuwis. Zondagochtend ging om 8.30 uur de muziek aan bij de naastgelegen hockeyclub, heel fijn...... Kunnen zij niets aan doen, maar toch... Bij het afrekenen ging het ook weer mis, 15 euro duurder dan de bevestig aangaf.... Dit is ook wel weer opgelost maar als je niet scherp bent... Het enige plus punt was het ontbijt, zeer uitgebreid.

Chanel van Hoof, Guest Relations, Specialist Marketing & Communicatie, 25-06-2019

Beste Simone,

Bedankt voor uw bezoek aan Van der Valk Eindhoven en uw beoordeling. Ik begrijp uit uw beoordeling dat uw verblijf niet helemaal naar wens is verlopen. Dit vind ik erg spijtig om te horen en u ontvangt hiervoor mijn oprechte excuses. Neem gerust contact met ons op zodat we deze ervaring verder kunnen onderzoeken.

Graag verwelkomen we u een volgende keer weer om u de service te verlenen die u verdient.

Chanel van Hoof Guest Relations Manager

Gereisd met partner in juni 2019

• 1Nan05-06-2019

Verschrikkelijk

Wat een slecht hotel! wij hadden een superior kamer geboekt. Mevrouw aan de balie heeft ons een twin classic kamer aangesmeerd met een mooi verhaal je zou bijna denken dat die kamer beter was (wij wilde graag een ligbad, bleek dat de superior deze niet had). We hebben dus een downgrade gehad zonder geld terug. Later vroeg ik of het mogelijk was om weer een upgrade te krijgen zoals in eerste instantie de bedoeling was en waar we voor betaald hadden, want de twin kamer was niet om aan te zien, het stonk en overal viezigheid en het bed stond op instorten. Nou dat kon niet want opeens was de kamer verkocht. Toen tegen betaling ook nog voor 1 nacht geslapen in een penthouse suite. Echt genieten is er niet van gekomen. Want je checkt om 2 uur in en hebt je kamer na al dit gezeik pas om 5 uur... en de volgende ochtend om 12 uur al uitchecken. Slechtste hotel ooit en service ook super slecht! had op zn minst wel een tegemoetkoming verwacht. Het

Bedankt voor uw bezoek en uw beoordeling. Het is spijtig om te lezen dat uw overnachting niet naar wens is verlopen. Hiervoor wil ik mijn oprechte excuses aanbieden. Ik heb van mijn collega's vernomen dat uw verhaal intern is opgepakt en dat u een uitgebreide verklaring hebt mogen ontvangen. Hopende dat de klacht daarmee naar wens is opgelost.

Graag ontvangen we u een volgende keer weer om u de service te verlenen die u verdient.

Chanel van Hoof Guest Relations Manager

Gereisd met partner in juni 2019

• 10B Vink02-06-2019

Fantastisch hotel en restaurant is top

Uitstekend hotel. Schoon en mooie kamers. Extra pluim voor restaurant waar men zeer correct met allergieën omgaat. Het eten zowel life en cooking als a la carte en het ontbijt waren super. Kortom echte aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2019

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken