Hotel Van der Valk Eindhoven ****

Hotel Van der Valk Eindhoven
8,1

WebsiteLink naar website

Weer vandaag4°-1°

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Eindhoven voor je op een rij gezet:

968 reviews over Hotel Van der Valk Eindhoven in het Nederlands

Niet voor herhaling vatbaar

Mariska, 18-2-2018

Ingang verwarrend.. moesten door de eetzaal lopen naar de receptie. Niet echt imposant. Avondbuffet zeer matig. Veel betere meegemaakt zoals in Middelburg bij van der Valk. Ontbijt ook niet echt uitgebreid.echt al veel beter meegemaakt. Te lang op omelet moeten wachten. Kok moest alles (omelet, uitsmijter, pannekoeken plus eten voor personeel klaarmaken) in zijn eentje doen. Bleef vriendelijk en beleefd. Kon er ook niets aan doen. Volgende keer toch weer naar Intell hotel.

Geweldig!

Marjolein, 5-1-2018

Het is een uitstekend hotel, mooie nette kamers, vriendelijk personeel, super lekker en uitgebreid ontbijt en lekker dicht bij de stad.

Goed en gastvrij hotel

Matthijs de Wit, 1-11-2017

Prima hotel, zeer gastvrij personeel. Het avond buffet is een aanrader, ook gezien de prijs-kwaliteit verhouding. Eten wordt prima en hygiënisch bereid, uitgeserveerd okee. Biefstuk medium is ook echt een biefstuk medium. Regelmatig wordt het buffet gecontroleerd en daar waar nodig bijgevuld. Dus of je aan begin of eind van de avond komt, voldoende keus. Top, hou deze standaard zo hoog.

Van der Valk Eindhoven

Shaan, 8-10-2017

comfortabele kamer & Perfecte service met vriendelijk personeel . Het ontbijt is zeer uitgebreid, vers en zelfs verse sinaasappel sap is er . Een heerlijk begin van de dag. Goed wifi, kortom voor ons een perfecte locatie in Eindhoven.

geweldig

jannie de geus, 23-9-2017

de kamers ,restaurant, balie personeel in een woord geweldig

Perfecte service, vriendelijk personeel en comfortabele kamers. Het ontbijt is zeer uitgebreid, vers en een heerlijk begin van de dag. Goede wifi, kortom voor ons een perfecte locatie in Eindhoven.

Niet voor herhaling vatbaar

Ingrid, 6-8-2017

Kamers zijn niet aan te raden. Zurige en muffige lucht in kamer, schimmel in plafond van de douche en schimmel in douchebak. Stoel onder stift.

Het buffetrestaurant is een aanrader, live coocking en een zeer divers aanbod van vis, vlees, vegetarisch. Ook kun je hier goed eten als je last hebt van een voedselintolerantie. Voor de prijs moet je het zeker niet laten. Bij het ontbijt VERSE jus d' orange en weer een zeer uitgebreid aanbod van fruit, yoghurt, brood, croissants, cake, eieren, mueslies etc.etc. Wij hadden een superaanbieding met ontbijt, waardoor we in een torenkamer verbleven aan de rustige kant van het hotel. Het terras ligt aan de straatkant evenals een aantal hotelkamers, waardoor het misschien 's nachts wel wat rumoerig kan zijn. Wij hebben op het terras gezeten, maar de weg niet echt als storend ervaren. Wij vonden het een pluspunt dat het hotel zo dicht bij de snelweg lag i.v.m een doorreis. En...'s avonds een drankje in de gezellige bar mag eigenlijk niet ontbreken tijdens het verblijf.

Prima hotel!

pth, 3-8-2017

Overnacht in een junior suite. Deze was denk ik al even niet gebruikt. Spinnenwebben voor het raam en een vies/stoffig bad. Ook werkte de bubbelfunctie niet goed. Kamers zijn wel heel ruim.

Ik vond zelf de prijs te duur in verhouding, zeker omdat kamers echt gedateerd zijn ingericht.

Ontbijt was echt perfect en vriendelijkheid personeel ook.

Het was oke, niet bijzonder

sanne, 30-7-2017

Schone kamer, met lekkere douche en bad.

Kamer was gedateerd en zat geen sfeer in.

Er werd geen uitleg gegeven over evt gebruik van welness/zwembad

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk Eindhoven in Eindhoven, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk Eindhoven zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Van der Valk Eindhoven scoort een 8.05 uit 10 op basis van 1052 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: