Géén boekingskosten

Hotel Van der Valk Eindhoven

NederlandNoord-BrabantEindhoven

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Van der Valk Eindhoven voor je op een rij gezet:

5.7VoldoendeScore uit 1087 reviews

• Sportfaciliteiten

1087 Reviews over Van der Valk Eindhoven

• 1Mary Ariëns04-09-2022

nooit meer

We werden opgevangen door een ober, tegen wie we zeiden dat we buiten wilden zitten en wilden eten, rond half 5. Dat was prima, maar de lunchkaart werd nog geserveerd. Toen we zaten duurde het eerst een kwartier voordat er iemand kwam om de bestelling op te nemen. Nog een keer vermeld dat we wilden eten. Het duurde weer heel lang voordat de drankjes kwamen , maar geen kaart. Na een half uur zijn we opgestaan en wilden betalen. Bij de kassa ging het ook niet goed met een andere klant, waarop de cassiere wegliep. Toen kwam er een ander meisje om af te rekenen, maar ze kon niet in de kassa.... of toch wel.. Ze opende de kassa met een paperclip. Nog niet zoiets meegemaakt.

• 8John23-08-2022

Mooie kamer, slecht restaurant

Gedateerd hotel met mooi verbouwde kamers. Prima kamer, ruim en schoon. Restaurant is heel slecht, het eten is echt slecht. De chefs doen het goed maar het overige personeel is matig.

• 1Angelique26-03-2022

Smerig en nooit meer!

Schimmel op badkamer, Geen fatsoendelijk te openen raam niet werkende airco, ja als je stof wilt happen dan moet je hem aanzetten! doorgelegen bedden, spijkers uit muur bij aangeschoven bed waar ons kind sliep!

We ervaren nu nog de gezondheidsklachten van van der valk eindhoven, en het is inmiddels bijna maand geleden dat we geweest zijn! Echt nooit maar dan ook nooit meer daarheen!

• 5Simone21-03-2022

Slechtste van der valk ooit !!!

Je kan alleen met Pin betalen!!!! Kamers zijn verouderd 1 matras was zacht andere was hard oude matrassen dus ,geen koelkast op de kamer. We hadden een arrangement 2 overnachtingen 2 x ontbijt 2 x 3 gangen diner Eten is super super slecht !!! Entrecote was net een schoenzool Voordat we ons eten hadden duurde het ontzettend lang bestek werd gewoon op een stapeltje op tafel gegooid van zoek het maar uit . Ontbijt was slecht 2 de avond diner ik kreeg mijn kruidenboter pas 15 min nadat mijn biefstuk geserveerd was moest er een paar x om vragen terwijl ik gelijk had besteld . Mijn toetje tiramisu leek er niet op smaakte er ook niet na kortom super slechte ervaring

• 9Dhr. Kalkhoven21-03-2022

Personeel is hier het visitekaartje

kom er elk jaar voor een bezoek aan Eindhoven

Personeel is echt bijzonder goed Kamers wat verouderd maar wel prima

Klachtenafhandeling in een woord : TOP

Ga zo door !!

• 6Marcel Klerks24-08-2021

Vorige keer was veel beter

Verblijf was goed maar de bedden waardeloos. Twee jaar geleden in de toren geslapen dat was super. Nu met fam 4 kamers op een vleugel twee hoog. Maar deze matrassen zijn al tijden aan vervanging toe

Guest Relations, Specialist Marketing & Communicatie, 27-08-2021

Beste Marcel, Hartelijk dank voor uw bezoek aan ons hotel. Fijn om te horen dat uw verblijf naar wens i geweest. Jammer om te horen dat de matrassen minder waren. Uw oplettende oog helpt ons met het verbeteren van ons hotel. Wij nemen uw feedback mee zodat wij dit in de toekomst kunne verbeteren. Wij hopen u nogmaals te mogen ontvangen in ons hotel. Met vriendelijke groet, Guest Relations

• 10Haverkort07-08-2021

Prachtig verzorgd hotel.

Prachtig hotel, ontzettend aardig personeel, zalig ontbijt, grote mooie luxe schone kamers, het eten was er fantastisch niets was te veel.

Guest Relations, Eigenaar, 24-08-2021

Beste Haverkort, Bedankt voor uw bezoek aan Van der Valk Hotel Eindhoven. Fijn om te horen dat u het hotel prachtig vond, het personeel ontzettend aardig was en het ontbijt zalig vond. Goed om te horen dat de kamers naar wens zijn geweest en het eten fantastisch was. Uit uw review te lezen is uw bezoek naar wens geweest dat maakt ons erg trots. Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel. Met vriendelijke groet, Guest Relations

• 7Christel01-08-2021

Verouderd, geen contante betaling

Qua ligging goed je bent zo in het centrum met de auto, naast snelweg. Wij zaten aan de achterzijde, zeer verouderde kamer, geen airco bloedje heet terwijl het weer niet echt warm was. Kamer kon wel opknapbeurt gebruiken, verf van de muur, vloerbedekking vies etc. Bij aankomst alleen per pin betalen, in eetcafé wel met contant geld mogelijk maar bij andere lunchroom alleen met pin. Waarom dan bij de een etensgelegenheid wel en bij de andere niet? Ze zeggen ivm Corona, maar waarom hangen ze dan aan de bar allemaal tegen elkaar aan? Hier is helemaal geen controle dus dan moet je alles handhaven zou je toch denken? Ontbijt was super, ontvangst vriendelijk en behulpzaam. Wel raar dat je 2 kamers tegelijk reserveert en bij aankomst opeens een kamer toch duurder is geworden, uiteindelijk hebben ze het aangepast maar wel bijzonder. Al met al geen slecht hotel.

Guest Relations, Eigenaar, 24-08-2021

Beste Christel, Bedankt voor uw bezoek aan ons hotel. Fijn om te horen dat het hotel een goede ligging had. Vervelend om te horen dat de kamer niet helemaal naar wens is geweest. Voor uw volgende bezoek raden wij u aan om een van de superior rooms te boeken dit zijn onze nieuwste kamers. Helaas mocht het door corona stil gelegen hebben en zijn nog niet alle kamers vernieuwd. Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel. Met vriendelijke groet, Guest Relations

• 9Nel21-09-2020

Fijn verblijf

Na het lezen van alle slechte beoordelingen ,hebben wij een goed verblijf gehad in een mooie retro kamer. Schoon en rustig, misschien wat beter kijken wat voor kamer je boekt, Want wij hebben genoten van de grote gezellige kamer.

Guest Relations, Specialist Marketing & Communicatie, 28-09-2020

Beste Nel, Bedankt voor deze mooie review. Fijn om te lezen dat u een goed verblijf heeft gehad in een mooie retro kamer. Ook fijn om te dat u het schoon en rustig vond. Goed om te horen dat u heeft genoten van uw verblijf. We kijken ernaar uit om u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Guest Relations

• 4Ron09-09-2020

Deze gaat van onze lijst af.

Rommelig gebouw, donker interieur in restaurants met slechte verlichting. Kamers oud. Restaurant matig, personeel kan geen lachje vanaf. Ze weten niet welke wijn er beschikbaar is. Knullige bediening (dichte fles wijn op tafel zetten en weglopen terwijl het hoofdgerecht al op tafel staat ) Bediening ook erg traag en regelmatig wordt je volledig vergeten of genegeerd. Liften rammelen in het lift huis. Bar personeel al even vrolijk.. Boor en hamer geluiden tijdens ons verblijf. Sinaasappel pers machine steeds defect bij ontbijt. Broodrooster geeft alleen geblakerd brood. 1,5 meter hebben ze nog niet van gehoord. Ik kan nog wel even doorgaan. Wij zijn vaste klant bij van der Valk. Maar Eindhoven is de slechtste ervaring die wij tot nog toe hebben meegemaakt bij van der Valk. Heel bijzonder dit.

Guest Relations, Specialist Marketing & Communicatie, 11-09-2020

Beste Ron, Hartelijk dank voor je bezoek aan ons hotel en hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen. Ik begrijp dat uw bezoek niet helemaal naar wens is geweest. U ontvangt mijn excuses voor uw slechte ervaring. Graag bespreek ik uw feedback met de directie om te kijken hoe wij onze service op dit gebied aan u kunnen verbeteren. Indien u graag meer van u verhaal wilt delen zodat wij dit verder kunnen onderzoeken vraag ik u graag om contact met ons op te nemen. Hopelijk mogen wij u in de toekomst opnieuw ontvangen en u de service verlenen die u verdient. Met vriendelijke groet, Guest Relations

Hotel Van der Valk Eindhoven info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden

• HalfpensionBeschikbaar