Tijdelijk €25 aanbetaling

Recreatiepark TerSpegelt

We hebben de beste aanbieders voor Camping Recreatiepark TerSpegelt voor je op een rij gezet:

9FenomenaalScore uit 1802 reviews
+94

9FenomenaalScore uit 1802 reviews
  • 9.1Staat v/h sanitair
  • 8.7Eetgelegenheden
  • 9Waardering

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

Genieten in het zuiden van Nederland bij Camping Recreatiepark TerSpegelt. Een walhalla voor kinderen dankzij de kinderboerderij, recreatieplas met airtrampoline en de vele klim- en klautermogelijkheden. Kies jij voor een kampeerplaats of een luxe glampingaccommodatie? Binnen een half uur sta je trouwens in het centrum van Eindhoven vanaf Eersel.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

1802 Reviews over Recreatiepark TerSpegelt

• 10Sanders22-11-2022

Geweldig!

Wat een heerlijk verblijf hebben wij gehad in de BosVilla! Afgelopen midweek hebben we daar verbleven met de hele familie. Het is een geweldig en knus huis. Voor iedereen een eigen slaapkamer met wastafel. Een grote tafel waar we met z'n alle konden eten en 's avonds lekker voor de kachel. De BosVilla voldoet echt aan alle verwachtingen en is zeker aan te raden. Restaurant de Keizer is ook een echte aanrader. Wij komen snel weer terug!

Eigenaar, 22-11-2022

Hi Familie Sanders, wat fijn dat jullie verblijf zo goed is bevallen. Leuk om te horen dat jullie zowel De Keizer als de BosVilla zouden aanraden, daar worden wij ontzettend blij van! We kijken ernaar uit jullie in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen op TerSpegelt! ^Lieke

• 9C.Versluijs07-11-2022

Vooral voor kinderen een leuke camping

Ik heb geen minpunten kunnen ontdekken

• 9Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

Eigenaar, 08-11-2022

Hi C.Versluijs, fijn dat jullie verblijf op TerSpegelt als positief is ervaren. Een groot compliment dat er geen minpunten zijn ontdekt, daar worden wij ontzettend blij van! We hopen je dan ook graag in de toekomst nog eens terug te zien op ons vakantiepark! ^Lieke

• 9Martina Bax03-11-2022

Heerlijk

Privé sanitair, grote plaats, eigen sanitair, afsluitbaar.

• 9Staat v/h sanitair

Eigenaar, 08-11-2022

Hi Martina, wat leuk dat jullie bij ons hebben gekampeerd op een kampeerplaats met privé sanitair. Heel fijn om te zien dat jullie verblijf goed is bevallen. We zien jullie graag nog eens terug op TerSpegelt! ^Lieke

• 9Kuijpers02-11-2022

Heb je kinderen, boeken dan genoeg te doen

Wij zijn in de herfstvakantie met de caravan voor het eerst hier geweest, onze kleinzoon van 4 vond het fantastisch , we hebben voor 2023 het naseizoen alvast geboekt . Jullie bedankt voor de geweldige week die wij hebben gehad met onze kleinzoon , en oudste zoon met zijn gezin die al een aantal jaar bij jullie komt in het voor en naseizoen 👍

Eigenaar, 04-11-2022

Hi familie Kuijpers, wauw wat ontzettend fijn om te horen dat jullie zo hebben genoten van jullie verblijf op TerSpegelt. Gasten een onvergetelijke tijd bezorgen doen wij dan ook ons uiterste best voor. Leuk dat jullie nu alweer hebben geboekt voor volgend jaar. Wij kijken er naar uit jullie nogmaals te mogen verwelkomen, tot dan! ^Lieke

• 10Jos Groenen31-10-2022

Een geweldige midweek gehad.

Wat een geweldige camping. Wij hadden een 5 persoons lodge gehuurd. Er ontbrak ons aan niets. Fijne, vriendelijke mensen bij de receptie. De moeite waard om dit recreatiepark te bezoeken.

Eigenaar, 04-11-2022

Hi Jos, wat fijn om te horen dat jullie verblijf in een van onze logdes zo goed is bevallen. Een groot compliment dat ons park de moeite waard is en dat onze dames aan de receptie als vriendelijk zijn ervaren, daar worden wij ontzettend blij van! Hopelijk tot ziens op TerSpegelt! ^Lieke

• 6Annette26-10-2022

Hoe groter hoe slechter!!!

We zijn nu voor de 3e keer hier met onze 4 kleinkinderen en de camping wordt steeds groter maar de faciliteiten groeien niet mee, terwijl de prijzen wel hoger worden Als de ICTer van Ter Spegelt ook nog niet eens in staat is om in het programma ook voor Iphones een reserveringsbalk te plaatsen dan vind ik het een erg droevig geval van Massa is Kassa We hebben geluk met het weer maar de kleinkindeten zijn een paar keer flink teleur gesteld omdat ze niet mee mochten doen aan een activiteit Dit is voor ons de laatste keer geweest

• 8Staat v/h sanitair
    • 3Eetgelegenheden

Eigenaar, 01-11-2022

Hi Annette, bedankt voor je review. Wat vervelend om te horen dat de kleinkinderen meerdere keren een activiteit zijn misgelopen omdat deze al vol was. De herfstvakantie is dan ook een drukke periode waarin er veel activiteiten worden georganiseerd in het kader van Halloween. Om die reden proberen wij van alles te organiseren om zo de drukte te verspreiden. Los daarvan is er in onze app iets niet helemaal goed gegaan wat betreft de inschrijvingen. In de app ontbrak inderdaad de knop dat een activiteit vol was, wel werd aangegeven ‘’vol=vol’’. Waar dit precies aan lag weten we niet en daarom gaan we dus in de winter om de tafel gaan met onze app bouwer. Ter plekke hebben we dit met jullie opgelost en is er daarbij een tegoedbon voor de midgetgolf aangeboden, waar dezelfde dag nog gebruik van is gemaakt. Hopelijk hebben we met deze tegemoetkoming de teleurstelling bij de kids iets weggenomen. Hopelijk zien we jullie ondanks deze ervaring toch nog eens terug bij ons op het park! ^Lieke

• 3Roy26-10-2022

Slecht

Onze dochter valt gelijk met haar fiets op de pumptrack, en breekt haar pols, ze heeft nergens gebruik van kunnen maken. Dat is op zich geen punt wat betreft de camping. Kan gebeuren. De vraag bij de receptie neergelegd of er een tegemoetkoming kan worden geregeld. Iets waar je kind blij van wordt zou ik zeggen. Bij deze vraag wordt door de receptioniste zinnetjes uit het reglementen boek opgedreund en me medegedeeld dat ze het vervelend vinden voor haar!. Met deze (eerste) ervaring met personeel bedank ik me vriendelijk. Dit staat los van hoe de camping werd ervaren door de andere kids die hebben zich prima geamuseerd muv dat telkens de animatie ed heel vaak al vol zat. Jammer dat hadden we niet verwacht van camping Terspegelt.

• 8Staat v/h sanitair

Eigenaar, 01-11-2022

Hi Roy, wat vervelend om te horen dat jullie vakantie zo van start is gegaan. Heel veel beterschap gewenst voor jullie dochter! Hebben jullie een verzekering afgesloten? In dit soort situaties kan het namelijk zo zijn dat dit dan vergoed wordt. Fijn dat de rest van de kids ondanks deze gebeurtenis zich toch hebben kunnen vermaken. De vakanties zijn dan ook druk bezochte periodes, waarin wij er alles aan doen om drukte te verspreiden zo ook met ons animatieprogramma. Wat betreft de vraag om de tegemoetkoming; jammer om te horen dat jullie de service vanuit onze receptie zo hebben ervaren. Mijn collega’s hebben dit dan ook intern besproken en gezocht naar een gepaste oplossing. Om die reden is gratis gebruik van onze skelterverhuur aangeboden om toch iets te kunnen betekenen. Nogmaals erg vervelend, maar we zien jullie graag terug in mei, tot dan! ^Lieke

• 10Lisa24-10-2022

Super!

Heerlijk verblijf gehad in onze huurcaravan. We zaten op een rustig veldje, dichtbij allerlei voorzieningen zoals de campingwinkel, sportvelden, etc. We hebben tijdens ons verblijf ook gebruik gemaakt van de meren en van het sterrenstrand. Daarnaast hebben we een bezoek gebracht aan de Wijde Blick en de Keizer. Alles was ons zeer goed bevallen! Wij komen zeker een keer terug!

Eigenaar, 25-10-2022

Hi Lisa, wat fijn om te horen dat jullie een verblijf in een stacaravan als heerlijk hebben ervaren. Leuk dat jullie gebruik hebben gemaakt van allerlei faciliteiten en daarnaast ook een bezoek hebben gebracht aan onze horecagelegenheden. Een groot compliment dat alles zeer goed is bevallen en dat jullie graag nog eens terugkomen. Wij kijken er dan ook naar uit jullie nogmaals te mogen verwelkomen bij ons op het park! ^Lieke

• 10Vugts21-10-2022

Geweldige mooie camping!!

Wij hebben echt een top week gehad op Ter Spegelt, we verbleven in een outbacklodge met alle gemakken voorzien! Het park is heel schoon en netjes, personeel heel vriendelijk! De kinderen hebben zich vermaakt in het leuke sterrenstrand, en veel activiteiten waaraan ze mee konden doen!

Een bezoek aan restaurant De Keizer is ook zeker de moeite waard, heerlijk eten in een prachtig restaurant!

Kortom, wij komen zeker snel weer een keer terug, en kijken er nu al naar uit!

Eigenaar, 25-10-2022

Hi familie Vugts, wat een mooie complimenten over ons park en het personeel, bedankt daarvoor! Fijn om te horen dat de kids zich zo hebben vermaakt in ons overdekt SterrenStrand en mee hebben gedaan aan verschillende activiteiten op het park. Leuk dat jullie ook een bezoekje aan De Keizer eten & drinken hebben gebracht en dat deze zeker de moeite waard was. Dit gaan wij met een grote glimlach terugkoppelen naar de medewerkers van het restaurant. Ook wij kijken er naar uit jullie nogmaals te mogen verwelkomen, tot snel op TerSpegelt! ^Lieke

• 10Fam. Manders19-10-2022

Genoten!

Wij verbleven met ons zoontje van bijna drie jaar in een Chalet op veld 9. Deze zijn erg mooi en goed gelegen op het park! Je loopt zo richting het zwembad & SterrenStrand. Het weer was bij ons wat minder maar de accommodatie was heerlijk warm! Ons zoontje vond het geweldig, vooral het SterrenStrand. We hadden ook een fietsje voor hem gehuurd dus we zijn het hele park met hem rond geweest. Het is een zeer net vakantiepark en de medewerkers zijn erg vriendelijk. Iedereen begroet je, je voelt je écht welkom. We komen graag nog eens terug want we hebben nog lang niet gedaan wat we allemaal wilden doen!

Eigenaar, 20-10-2022

Hi familie Manders, wat fijn om te horen dat jullie verblijf in een van onze chalets op veld 9 zo goed is bevallen. Gelukkig hebben jullie ondanks dat het weer iets minder was toch optimaal kunnen genieten van een verblijf. Bedankt voor je complimenten over ons park en onze medewerkers. Daar worden wij ontzettend blij van! Leuk om te horen dat jullie nog eens terugkomen naar TerSpegelt, wij kijken er dan ook erg naar uit jullie nogmaals te mogen verwelkomen bij ons op het park! ^Lieke

Camping Recreatiepark TerSpegelt info

• HuisdierenNiet beschikbaar

• WasmachineBeschikbaar

Entertainment

• TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar