Weer vandaag22°
8,8

Genieten in het zuiden van Nederland bij Camping Recreatiepark TerSpegelt. Een walhalla voor kinderen dankzij de kinderboerderij, recreatieplas met airtrampoline en de vele klim- en klautermogelijkheden. Kies jij voor een kampeerplaats of een luxe glampingaccommodatie? Binnen een half uur sta je trouwens in het centrum van Eindhoven vanaf Eersel.

We hebben een aantal aanbieders voor Recreatiepark TerSpegelt voor je op een rij gezet:

Contact

1197 reviews over Camping Recreatiepark TerSpegelt in het Nederlands

fantastisch

Dirk Helsen
24-5-2019

Wij waren aangenaam verrast over de camping. Zeer ruime plaatsen, het sanitair was picibello in orde zelden zo zuiver sanitair gezien. De accomodatie was zeer goed, ontvangst aan de receptie vriendelijk en goede info, mooie winkel met groot aanbod, kortom we hebben genoten van ons verblijf en we komen volgend jaar zeker terug, groetjes

Gereisd Met partner in mei 2019

Geweldige, zeer nette camping!

Sjors Geurts
23-5-2019

Zeer mooie en kindvriendelijke camping met heel veel faciliteiten!

Geweldig

Jacobs franky
22-5-2019

We hebben overnacht in een 8 pers.luxe tent met de kleinkinderen en vonden het snipper.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Direct boeken

Leuke midweek met de kids!

Niels g.
20-5-2019

Mooie ligging aan meren. Prima animatie!

Gereisd Met jonge kinderen in april 2019

Hi Niels,

Wat fijn om te zien dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad op ons park. Goed om te horen dat de kinderen zich vermaakt hebben met het recreatieteam. Hopelijk zien we jullie nog een keertje terug! Bedankt voor de mooie beoordeling.

Super fantastisch weekend gehad!

Martine
19-5-2019

Super leuke camping voor kinderen. Mijn zoon van 10 en zijn vriendje hebben de hele dag gespeeld. De dagen waren zelfs tekort. Ze vonden het sterrenstrand en het zwembad super. Het animatie-aanbod was ook heel gevarieerd. Wij gaan zeker nog terug naar deze camping

Gereisd Met vrienden in mei 2019

Hi Martine,

Allereerst bedankt voor jullie mooie beoordeling! We vinden het fijn om te lezen dat jullie het verblijf als fantastisch ervaren hebben. En wat fijn dat de jongens zich zo vermaakt hebben in het SterrenStrand en het zwembad. Worden wij ook blij van :) Hopelijk zien we jullie nog een keertje terug bij TerSpegelt!

Fantastische camping

Lemmens Priscilla
19-5-2019

Heel vriendelijk onthaald geweest. Iedereen was super vriendelijk. Mooie camping, veel te doen en voor kids echt wel geweldig. Veel en leuke animatie.Sanitair ook dik in orde.Kan niks negatief zeggen over deze camping, enkel heel spijtig dat we niet meer terug kunnen gaan omdat er geen hondjes welkom zijn en wij verwachten volgende week een puppy. Zeker wel een aanrader voor gezinnen met kids. Mocht er in de toekomst wel een plaats zijn waar hondjes mogen verblijven, mag je ons zeker iets laten weten, dan komen wij zeker terug.

Hi Priscilla,

Super bedankt voor jullie hele mooie beoordeling. We vinden het fijn om te horen dat jullie verblijf op TerSpegelt zo goed bevallen is en de kinderen zich goed vermaakt hebben. Helaas zijn honden inderdaad niet toegestaan op ons park. Wie weet komt hier ooit nog eens verandering in. Toch hopen we jullie zeker nog een keertje terug te zien!

Geweldig zeker met jonge kinderen

Nicole van Swam
16-5-2019

Vanaf het boeken tot vertrek geweldig. Omdat het mogelijk was konden we van zaterdag tot dinsdag boeken. We hadden een huurcaravan plus voor 6 pers. Nummer 50.09 is een hele mooie en netjes. Is een van de nieuwere. Fijne douche. Het vernieuwde zwembad is ook erg mooi met lekkere temperatuur van het water. Het water bij het sterrenstrand is koud maar dat wisten we, de omgevingstemperatuur is héérlijk. Lekker in zomerkleren im het zand spelen. Een geweldig weekend gehad.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Hi Nicole,

Wat fijn om te lezen dat jullie een geweldig weekend hebben gehad! En super om te horen dat ons vernieuwde zwembad zo in de smaak is gevallen. Bedankt voor de mooie beoordeling en hopelijk zien we jullie nog eens terug.

Heerlijke vakantie in eigen land

Fabienne
16-5-2019

Wij zaten met onze 2 jonge dochters in een geweldige funlodge. Bij aankomst was alles super schoon. Leuke bedstee, heerlijke douche, en daar het ‘s avonds nog wel wat fris was de kachel ook geprobeerd en dat werkte ook prima. De lodges liggen rondom een veldje en er is een speeltoestel in het midden met veel zand, dus de kinderen vermaakten zich prima. Rest van de activiteiten zijn ook perfect; knutselen, schminken, trampoline, maar vooral het zwembad en het sterrenstrand. Iedereen is super vriendelijk, receptie, animatie, horeca personeel en badmeesters. Het was echt een heerlijke week!

Hi Fabienne,

Wat fijn dat jullie hebben genoten van een heerlijke week op TerSpegelt. Super om te lezen dat onze nieuwe FunLodge zo goed bevallen is en de kinderen zich zo vermaakt hebben in het SterrenStrand en zwembad en met ons recreatieteam. We hopen jullie snel nog eens terug te zien!

Heerlijk: rust voor mij en actie voor de kids

Linda
14-5-2019

Vanaf het eerste telefonisch contact al in de vakantie stemming door het vriendelijke personeel. Zowel aan de kassa in de supermarkt, bediening enz. Ik heb goed advies van de medewerker gekregen zodat ik een kampeerplek "op maat" kreeg. Een rustig veldje bij het water waar ik bijna de gehele dag zon had. Ga zo door en hou je personeel zo gemotiveerd en klantgericht. Dat wordt gewaardeerd. Ook het eten is erg goed en ook kun nog tot savonds laat bij de jumptrack baantje een snack halen. Ik boek hier al jaren last minute een kampeerplaats en geen vraag is de medewerker teveel. Dus een dikke pluim voor de medewerkers!

Gereisd Met oudere kinderen in april 2019

Hi Linda,

Bedankt voor de mooie beoordeling. Wat fijn om te horen dat jullie de service van onze medewerkers zo goed beoordelen en al vanaf het eerste moment een vakantiegevoel hadden. Daar doen wij het voor :) Hopelijk tot ziens bij TerSpegelt.

Leuke vakantie gehad.

Arjan T
9-5-2019

Prima verblijf, wel op een plek met privé sanitair. Voor kinderen 12 + wordt er te weinig georganiseerd. Zwembad binnen mag beter.

Gereisd Met oudere kinderen in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Kristel | Recreatiepark TerSpegelt, Marketing en communicatie, 14-5-2019

Hoi Arjan,

Bedankt voor je beoordeling! Wat betreft de activiteiten voor 12+ zou je ons kunnen laten weten ([email protected]) wanneer je verbleef op het park? Dan kan ik deze opmerking voorleggen bij ons recreatieteam. En betreffende het zwembad, kan je aangeven wat je miste of wat er beter kan? Alvast hartelijk dank voor de terugkoppeling en hopelijk toch tot ziens op ons park!

Kristel | Recreatiepark TerSpegelt

• SchaduwplaatsenAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • Overige servicesWasserette

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Recreatiepark TerSpegelt in Eersel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Recreatiepark TerSpegelt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.