Géén boekingskosten
NederlandNoord-BrabantEerselCampings EerselCamping Recreatiepark TerSpegelt

Camping Recreatiepark TerSpegelt

NederlandNoord-BrabantEersel

We hebben de beste aanbieders voor Camping Recreatiepark TerSpegelt voor je op een rij gezet:

9.1FenomenaalScore uit 1704 reviews
+84/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.1FenomenaalScore uit 1704 reviews
  • 9.1Staat v/h sanitair
  • 8.8Eetgelegenheden

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

Genieten in het zuiden van Nederland bij Camping Recreatiepark TerSpegelt. Een walhalla voor kinderen dankzij de kinderboerderij, recreatieplas met airtrampoline en de vele klim- en klautermogelijkheden. Kies jij voor een kampeerplaats of een luxe glampingaccommodatie? Binnen een half uur sta je trouwens in het centrum van Eindhoven vanaf Eersel.

1708 Reviews over Recreatiepark TerSpegelt

• 8Monica24-06-2022

Topweekend bij Ter Spegelt

Ben vooraf super en snel geholpen door de klantenservice. Ontvangst was prettig. Camping was erg vol, maar was juist gezellig en de recreatieplas was groot genoeg voor alle gasten. Er had misschien wat meer schaduw rond het water mogen zijn, op de bloedhete dag van 36 graden. Volgende dag lekker gezwommen op t sterrenstrand. Lekkere broodjes uit de supermarkt op vaderdag. Late checkout. Het was top. Zaten vlakbij n klein sanitair gebouw, wat zeker niet zo mooi was als t grote.

• 7Staat v/h sanitair

Kristel, Eigenaar, 27-06-2022

Wat een mooie review, bedankt daarvoor Monica! Ook bedankt voor de tip over de schaduw plekken rondom de recreatieplas. Dit is ons inderdaad ook opgevallen en wij gaan hier binnenkort mee aan de slag. Wij hopen jullie snel nog een keer te mogen verwelkomen op ons park! ^Anna

• 10Kimmie22-06-2022

Genieten met een grote G!

Wat hebben we genoten op dit park. Wat een Toppark is dit. Mijn tieners willen nooit meer ergens anders naar toe, hebben het erg leuk gehad en kijken alweer uit naar ons volgende verblijf. We stonden aan het meer, dus bandraften, suppen, bootje varen, chillen op het strand in de voortuin, hoe gaaf! En aansluitend aan deze gave activiteiten lekker BBQen op veld 82 want de zon hadden ze ook voor ons besteld. Het veld heeft ruime kampeerplaatsen en midden op het veld werd dagelijks een potje voetbal met veldgenoten gespeeld. Graag wil ik een compliment geven aan de medewerkers van receptie en de jongens van de technische dienst, altijd even aardig en spontaan, wat voelde wij ons 'thuis'! We hebben nooit zo'n schoon sanitair gebouw gezien, dus ook voor die dames een grote pluim. Bedankt allemaal en tot de volgende keer!

Kristel, Eigenaar, 23-06-2022

Wat goed om te horen dat jullie zo genoten hebben bij TerSpegelt! Bedankt voor het achterlaten van deze review en de complimenten over de kampeerplaats, onze medewerkers en de schoonmaak. Fijn dat jullie de activiteiten leuk vonden. Wij hopen jullie snel nog een keer te mogen verwelkomen op ons park! ^Juultje

• 8S van den Berg20-06-2022

Genoten !

Wat een vriendelijk personeel loopt hier rond en wat een schoon park ! Wij verbleven in een Veranda chalet ,is klein maar keurig schoon ! Zwembad en Sterrenstrand super leuk en schoon ,uren vermaak tijdens zowel mooi als slecht weer ! App werkt ook heel goed , eten werd snel bezorgd , eten in het restaurant vonden wij zelf wat minder maar smaken verschillen .

Nog een tip voor ouders met peuters/kleuters ga eens naar “ Speelboerderij de Hooischuur “. ( klein kwartiertje met de auto ?) indoor speeltuin , knutsel lokaal en buiten trampoline/fietsjes/glijbaan met klim en klauter mogelijkheden . Kabouterpad ( te verkrijgen via de receptie) is ook leuk vooral als je zelf ook een beetje enthousiast en fantasie rijk mee doet ☺️( je krijgt een tasje met opdrachten , muts , stickervel en diploma) Animatie doet echt heel leuk ze best ook als de opkomst minder is. Boven verwachting hebben wij alvast geboekt zomer 2023 😇🤭, zo tevre

• 8Staat v/h sanitair

Kristel, Eigenaar, 23-06-2022

Hartelijk bedankt voor deze uitgebreide review. Ook bedankt voor de complimenten over onze medewerkers, faciliteiten en de schoonmaak. Wij zullen dit zeker terugkoppelen. Fijn dat jullie tevreden zijn over jullie verblijf! Wij kunnen niet wachten om jullie in 2023 weer te mogen verwelkomen! ^Juultje

• 9Jan Schotanus20-06-2022

Gewoon perfect alles klopt daar

Super Camping Kampeerplaats- Privé sanitair- De Wijde Blick- Receptie alles is dik voor elkaar. Inchecken is doodeenvoudig gewoon meteen doorrijden naar je vakantieplek. Omgeving is erg leuke.

Kristel, Eigenaar, 21-06-2022

Beste Jan, hartelijk dank voor het achterlaten van deze review en de complimenten over de kampeerplaats, het restaurant en de receptie. Fijn om te horen dat je genoten hebt van het park en de omgeving. Hopelijk zien we je nog eens terug voor LekkerVakantie bij TerSpegelt! ^Juultje

• 10Boot19-06-2022

Heerlijk genoten van een weekendje ter spegelt

Wij hadden in juni een heerlijk weekend op ter spegelt, we hadden met het gezin een Safari tent geboekt. Toen we aankwamen waren de kinderen helemaal enthousiast, super gaaf een safaritent. Ik vond het heel gezellig ingericht lekker met een glaasje rosé op de loungebank en de kindjes spelen voor de tent in de speeltuin. De Safari tent was mega leuk met een stapelbed, en een heerlijke grote douche.. daarna het park verkennen. De jongens hebben zo lekker gespeeld op het sterrenstand, en daarna nog even van de glijbaan in de waterplas. Volgende dag hebben we een sub gehuurd bij de receptie en daarna even lekker knutselen op de zolder. Ook is de animatie super leuk, onze oudste zoon ging lekker met timo toernooi mee doen. En vond het geweldig.. ik raad iedereen ter spegelt aan vooral met jonge kinderen..

• 10Eetgelegenheden

Kristel, Eigenaar, 21-06-2022

Bedankt voor het schrijven van deze mooie review. Goed om te horen dat jullie genoten hebben in een van onze accommodaties. Bedankt voor de complimenten over de accommodatie, de faciliteiten en het animatieteam. Wij zullen dit zeker doorgeven! Hopelijk zien we jullie nog eens terug op het park! ^Juultje

• 8fam. Molenaar18-06-2022

Prima vakantie, heb meteen geboekt voor september!

zeer ruime kampeerplaats met privé sanitair. Heerlijk rustig ondanks dat het een grote camping is. Perfect en vriendelijk geholpen met een aantal zaken, zoals een fiets huren, die weer omruilen voor een ander exemplaar en de wasserette. Van de faciliteiten zoals restaurants en zwembad hebben wij geen gebruik gemaakt. Het weer werkte ook geweldig mee!

• 9Staat v/h sanitair

Kristel, Eigenaar, 21-06-2022

Beste familie Molenaar, bedankt voor deze uitgebreide review. Ook bedankt voor de complimenten over de kampeerplaats en onze medewerkers. Goed om te horen dat jullie het naar je zin hebben gehad bij ons op het park! Hopelijk mogen we jullie in de toekomst nogmaals verwelkomen! ^Juultje

• 10Thea17-06-2022

Geweldig leuke camping

De camping is een aanrader Er is zoveel te beleven Netjes schoon Jammer dat de WiFi duur is En een mooie omgeving om te fietsen Wij komen zeker terug

Kristel, Eigenaar, 21-06-2022

Beste Thea, bedankt voor het achterlaten van deze review! Goed om te horen dat jullie het naar jullie zin hebben gehad bij ons op het park. Hopelijk tot snel! ^Juultje

• 9Rilana16-06-2022

Ge-wel-dig!

Wij hebben de waterlodge gehuurd voor 6 meiden van 12 en wij ouders. Wat een geweldige accommodatie! Alles is aanwezig, complete keuken, badkamer, apart toilet, lekkere loungebank binnen en buiten en een picknick tafel. En schoon! De meiden hebben zich vermaakt met het zwembad, zwemplas, tokkelen, voetballen en chillen in de ‘hangmat’. Het park ziet er ook verzorgd uit! Er was nog veel meer te doen, maar daar zijn we niet eens aan toegekomen. We gaan zeker nog een keer terug!

• 8Staat v/h sanitair

Kristel, Eigenaar, 21-06-2022

Beste Rilana, bedankt voor deze uitgebreide review. Ook bedankt voor de complimenten over de accommodatie, de faciliteiten en het park. Fijn om te horen dat jullie het naar jullie zin hebben gehad bij TerSpegelt. Hopelijk mogen wij jullie snel nog eens verwelkomen voor LekkerVakantie op ons park! ^Juultje

• 10koos14-06-2022

wij hebben een prachtig Pinkerster weekend gehad

Met hele gezin voor de tweede keer op Pinksterweekend een kei leuke tijd gehad en iedereen goed geamuseerd een aanrader voor ieder

Kristel, Eigenaar, 16-06-2022

Hi Koos, bedankt voor het achterlaten van deze review! Fijn om te horen dat jullie een leuke tijd hebben gehad op ons park. Hopelijk zien we jullie snel nog een keertje terug bij TerSpegelt! ^Juultje

• 9Guido02-06-2022

Super gekampeerd

Super luxe camping met alle faciliteiten

• 9Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

Kristel, Eigenaar, 07-06-2022

Beste Guido, bedankt voor de complimenten over onze camping en de faciliteiten. Hopelijk zien we jullie nog een keertje terug bij TerSpegelt! ^Juultje

Camping Recreatiepark TerSpegelt info

• HuisdierenNiet beschikbaar

• WasmachineBeschikbaar

Entertainment

• TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar