Reviews over Eersel

Een gastvrije en zeer mooie camping alleen maar lo

Bart dircksens,
    6-12-2018

En zeer fijne camping met gastvrij top

Fleur, Marketing en communicatie, 7-12-2018
    Bedankt voor je mooie review, fijn om te lezen dat je onze camping zo gastvrij vindt. Hopelijk tot snel!

top vakantie geweldige camping dikke aanrader

marjon van huijkelom,
    16-11-2018

wij zijn in de herfstvakantie een weekje bij ter spegelt geweest met 2 kinderen van 3 en 5 jaar we hebben in de cabin lounge gezeten we hebben erg genoten we hadden natuurlijk ook pracht weer maar de camping was ook fantastisch veel te beleven voor jong en oud super animatie mijn kinderen heb op en top genoten huisje was ook top en heel schoon wat ik erg waardeer dus weinig op of aan te merken

Je wilt niet meer naar huis!

Arjan maalderink,
    6-11-2018

Het helpt je echt als je van te voren de app installeert of de website raadpleegt van wat er allemaal te beleven valt. Op deze manier kun je je dagen goed plannen en alles eruit halen . Want er is meer dan genoeg te doen. Voor ieder wat wils.

Een jaarlijks terugkerend weekje

Post,
    3-11-2018

In het najaar in een wAterlodge. Geen moment koud gehad door de warme lucht kachels

Mooie camping voor jonge gezinnen.

Anne Daams,
    3-11-2018

Camping met veel faciliteiten, ruime kampeerplaatsen, mooie ligging. Alleen de sanitairgebouwen waren niet schoon ,ook het zwembad kon beter. Wel groot zwembad met ook voor de kleinere kinderen ruimte genoeg om te zwemmen.

Eersel scoort een 8,5 uit 10, op basis van 108 reviews