We hebben een aantal aanbieders voor Eersel voor je op een rij gezet:

vakanties Eersel

We hebben een aantal aanbieders voor Eersel voor je op een rij gezet:

Reviews over Eersel

Een gezellig dorp met veel zijdig aanbod

Pop,
    30-6-2018

Eersel echt een aanrader. het is een gezellig dorp en buiten de markt (straat) zitten allerlei winkels met diversen aanbod. Kortom voor de grote boodschappen en de dagelijkse hoef je het dorp niet uit en tegen over het kerkje zit een ijssalon die mag je echt niet missen met al dat lekkere ijs

Gereisd met partner in juni 2018

Een plek met natuur om te wandelen of te fietsen

C.J.M. van Etten,
    25-8-2017

Eersel heeft een Historisch centrum. Rondom het oude gedeelte zijn diverse horecagelegenheden. Op donderdag is er een grote markt, food en non-food waarbij steevast leuke dingen worden georganiseerd. Daarbij ontbreekt de muziek niet. Eersel ligt vlakbij Postel aan de Belgische grens waar een klooster staat ter bezichtiging. Ook zijn er diverse winkels aanwezig en er is zelfs een klein museum over het leven van de Brabanders van vroeger. Een uitstekend gebied om te wandelen of te gaan fietsen.

Gereisd met partner in augustus 2017

gezellig dorp

sera,
    8-8-2017

alle winkels die je nodig hebt zijn hier te vinden, de toeristische dagen die 3 keer georganiseerd worden zijn druk bezocht.mooie natuur en zeer goede fietspaden waar je eindeloos kunt fietsen.je kunt er ook heerlijk wandelen in de bossen.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

heel gezellig dorp met prachtige omgeving/centrum.

Melanie,
    23-4-2017

Eersel is een prachtige uitvalsbasis voor een heerlijke vakantie. Dicht bij bruisende binnensteden als Eindhoven/Antwerpen/Turnhout/Tilburg/ Den Bosch. Maar zeker zo belangrijk, de prachtige omgeving met veel bos en hei. Veel mooie fiets en wandelpaden. Voor de actieve vakantieganger is er van alles te doen. Wij kwamen voor het fietsen, motorrijden in de mooie omgeving en voor het gezellige centrum in Eersel met de prachtige terrasjes. Restaurants met veel variatie in gerechten en in diverse prijsklassen. Een plaats om graag naar terug te komen. Gaan we ook zeker doen.

Gereisd met partner in april 2017

absoluut voor herhaling vatbaar!

m Van Boxtel-Vonk,
    21-2-2017

Als je van fietsen houd in de natuur is dit zeker aan te raden van uit de camping kan je mooie tochten maken en naar het centrum van Eersel fietsen met een keuze uit de vele gezellige terrasjes is een echte aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015
Eersel scoort een 9 uit 10, op basis van 108 reviews