Hotel Fletcher Kloosterhotel Willibrordhaeghe

HotelWeer vandaag31°14°
Hotel Fletcher Kloosterhotel Willibrordhaeghe

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Kloosterhotel Willibrordhaeghe voor je op een rij gezet:

265 reviews over Hotel Fletcher Kloosterhotel Willibrordhaeghe in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Genoten

Fam Wils
22-7-2018

T was n mooii hotel met lekker eten diner en ontbijt n klein min puntje hygiene .

Kom zeker nog eena terug om heerlijk te fietsen en de buurt te verkennen.

Keigoed!

Yvette Smit
22-7-2018

Heel gezellig en mooi hotel. Vriendelijk en behulpzaam personeel. En twee onwijze stoere fietsen, we hebben genoten van het fietsen.

Eten is ook erg goed verzorgd, vrijdag 20 juli was er een barbecue in de binnentuin. Een echte aanrader!

Heel fijn

Jan Verkoijen
21-7-2018

Mooi hotel en vriendelijk personeel

Beste meneer Verkoijen,

Bedankt voor deze mooie review. We hopen u in de toekomst wederom te mogen ontvangen!

Geweldig, een echte aanrader

R. v. Gestel
21-7-2018

Het is een prachtige lokatie. We werden gastvrij en vriendelijk ontvangen.

Mooie kamers. Een echte aanrader.

Beste meneer/mevrouw van Gestel,

Bedankt voor uw mooie review. Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest!

Graag tot ziens!

Front Office Manager

Fletcher... ik had véél meer verwacht.

Peter E.
20-7-2018

Kleine kamer, géén airco, géén koelkastje op de kamer :-(. Enkel bij de receptie zijn peperdure (2,5€!) flesjes fris water te koop ).

De bediening in het restaurant is nogal stuntelig : eten opdienen amper 5 minuten nadat we aperitief kregen, vergeten bestellingen, ...

De bar bij het terras in de binnentuin is heel dikwijls niet bemand. De ober lijkt nog nooit van een gintonic of een cocktail gehoord te hebben ?!

En bovenop alles is er twee avonden geen internet toegang in het hele hotel. Onbegrijpelijk !

Beste Peter,

Bedankt voor uw review. We hebben inderdaad geen airco op de kamer. U kunt echter wel altijd bij de receptie een ventilator verkrijgen.

De feedback over het restaurant en de bar heb ik doorgegeven aan de betreffende afdelingen. Onze excuses hiervoor!

We hebben inderdaad te maken gehad met een langdurige internetstoring. Dit was vanwege werkzaamheden in Deurne die per ongeluk iets geraakt hadden, waardoor heel de omgving Deurne geen internet had. Dit is helaas buiten onze macht om gebeurd. Wij konden hier niets aan veranderen.

Wij bedanken u voor uw verblijf.

Vier dagen verwend!

Mieke
19-7-2018

Drie nachten in een perfecte kamer (voor € 10 per nacht konden we upgraden). Het was warm, maar in een van de vele tuinen was het goed toeven met een boek!

heerlijk ontbijt. schone kamer met koffie/thee faciliteiten. Kamer en douche lekker schoon. Heerlijke bedden. We hebben heerlijke dagen gehad hier!

Beste Mieke,

Hartelijk dank voor deze leuke review. Wat fijn om te horen dat we u heerlijk in de watten hebben kunnen leggen tijdens uw verblijf. Wij kijken uit naar uw volgende bezoek!

Geweldig

Aline de Groot
14-7-2018

Prima hotel ! Vriendelijk personeel , keurige ,ruime kamer, heerlijk gegeten en uitstekend ontbijt ! In een woord : geweldig !!! Komen zeker nog een keer weer!!!

Beste mevrouw de Groot,

Hartelijk dank voor uw review. Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest en dat u snel weer terug komt. We kijken uit naar uw komst!

Heerlijk er even uit.

Betty

Een prachtige locatie!

Heel vriendelijk en attent: de receptie en de bediening in het restaurant!

Vriendelijk en goed: de schoonmaaksters.

Heerlijk en veelzijdig: het ontbijt.

Goed: de bedden en de kamer en de badkamer.

Goed: de fietsen.

Niet goed: het (voor mij) te dikke en te synthetische kussen.

Jammer: geen horren voor de ramen. De ramen kunnen pas open als het licht uit is i.v.m. muggen.

Erg storend: geluidsoverlast op het terras van pratende mensen tot 00.30 uur en muziek uit het restaurant tot 01.00 uur. I.v.m. de warmte had iedereen de ramen naar de binnenplaats open.

Beste Betty,

Bedankt voor uw mooie review! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Voor de volgende keer kunt u altijd aangeven dat u het kussen te dik vindt, dan kunnen we daar rekening mee houden.

Uw feedback over de geluidsoverlast heb ik doorgegeven aan onze bar en hier gaan wij zeker mee aan de slag.

Nogmaals bedankt en graag tot de volgende keer!

voor herhaling vatbaar. was voor ons reeds 2de maa

patrick van de wiele
14-7-2018

groot rustig hotel met goed restaurant.

propere grote kamer

Beste meneer van de Wiele,

Bedankt voor uw review. Fijn dat we u voor de tweede keer al in het hotel hebben mogen verwelkomen. Wij kijken uit naar uw derde bezoek!

Prima

Eversdijk
13-7-2018

Ontbijt was prima het restaurant was minder

Jammer dat er geen airco was op de kamer

Beste meneer Eversdijk,

Hartelijk dank voor uw review! We hebben inderdaad geen airco op de kamer, maar kunnen altijd een ventilator plaatsen indien gewenst.

Fijn dat verder alles naar wens is geweest! Wij geven uw feedback door aan de betreffende afdelingen.

We zien u graag weer terug!

Front Office Manager

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Kloosterhotel Willibrordhaeghe in Deurne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Kloosterhotel Willibrordhaeghe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fletcher Kloosterhotel Willibrordhaeghe scoort een 8.02 uit 10 op basis van 263 reviews.