Hotel Fletcher Kloosterhotel Willibrordhaeghe

Hotel Fletcher Kloosterhotel Willibrordhaeghe
7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Kloosterhotel Willibrordhaeghe voor je op een rij gezet:

403 reviews over Hotel Fletcher Kloosterhotel Willibrordhaeghe in het Nederlands

Goed verzorgd

Willy Schuurmans
12-11-2018

Je mag niet voor de deur parkeren om te laden en te lossen.

fijne dagen gehad.

Anja
12-11-2018

prachtig hotel, netjes ,straalt rust uit, vriendelijk personeel. Mooie functionele kamer. met openbaar vervoer goed te bereiken.

De bruto prijs niet waard, ga voor een actie!

Eric Zuijderduin
11-11-2018

Geen topper dit Hotel dus de volle prijs betalen moet je hier zien te voorkomen. Hotel kon geen aanbieding maken hield vast aan bruto prijs terwijl andere aanbieder op iets meer dan de helft een aanbieding had.

Bedden zijn van povere kwaliteit en de douche zit geen waterkracht op.

Prima

Elles
11-11-2018

Mooi hotel in een rustige omgeving

goed en gezellig hotel

E.Hilhorst
9-11-2018

Super gezellig en schoon hotel. Vriendelijk personeel en hebben een heerlijk verblijf gehad. Doen we zeker nog een keer over.

Knap!

Roel De Doncker
9-11-2018

Gemakkelijke locatie en een fietsparadijs...alleen de eerste dag zondag wat frisjes in de gangen en in de bistro...

Uitmuntend en gastvrij.

K.J.Havinga
8-11-2018

Schitterend gerenoveerd klooster hotel, modern, smaakvol en hoge kwaliteit. Rustige omgeving en goed bereikbaar. Verder uitstekende bedden en een royale moderne badkamer.

Geweldig genoten.

Nel van Dijk
7-11-2018

Bij aankomst vriendelijk te woord gestaan aan de receptie en kregen meteen de sleutel voor de kamer mee, ook al waren we vroeger dan aangegeven stond. Kamer OK en ook douche en toilet mooi schoon. Beneden in eetzaal thee gedronken en 's avonds daar ook lekker gegeten. Prima geslapen en ook de

volgende morgen genoten van het ontbijtbuffet. De volgende dag mooi weer en prachtige wandeling gemaakt van 13,7 km over de Stippelberg. Daarna smaakte het diner weer erg lekker. De volgende morgen vroeg aan het ontbijtbuffet. Daarna de tassen uit de kamer gehaald en begonnen aan de terugreis.

prima verblijf voor een nacht

bitha
6-11-2018

geschenk van mijn zus die gewonnen had met veiling

upgrade genomen naar suite (betalend) mooie kamer beetje verouderde badkamer maar proper spijtig dat er geen minibar beschikbaar is voor rest heel ok

bij ontbijt miste we enkel lekker fruitsap(huidige is echt niet lekker)en een spiegelei of zacht gekookt eitje

Nooit meer

H.lanting
4-11-2018

Vreselijk ongezellig en kil hotel. Verlichting op spaar, dus overal schemer. Restaurant zeer slecht. Kleine porties, droge vis. Minimaal groente en klein bakje patat. Kamer zeer spartaans en ongezellig. Geen vitrage, dus inkijk.

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Kloosterhotel Willibrordhaeghe in Deurne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Kloosterhotel Willibrordhaeghe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.