Hotel Fletcher Kloosterhotel Willibrordhaeghe

Hotel Fletcher Kloosterhotel Willibrordhaeghe

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Kloosterhotel Willibrordhaeghe voor je op een rij gezet:

334 reviews over Hotel Fletcher Kloosterhotel Willibrordhaeghe in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar!

Elly
17-9-2018

Dat het echt een heerlijk hotel is met heel aardig personeel en erg lekker eten, kamers prima in orde, en mooie omgeving met diverse mogelijkheden om er veel plezier te beleven.

hebben heel fijn gefietst

christien jonker
16-9-2018

we misten een klein tafeltje op de kamer.

Goed hotel, reserveer het restaurant zeer tijdig.

Dhr. Teunissen
16-9-2018

Zeer bijzonder hotel omdat het gevestigd is in voormalig klooster en mooi is ingericht. Goede kamers. Goede uitvalsbasis voor fietstochten.

Slechte ervaring met de capaciteit van het restaurant. Als hotelgast ben je niet verzekerd van een plek in dit restaurant. Wij moesten ergens anders gaan eten omdat er de hele avond geen plaats voor ons was.

HotelSpecials.nl

Heerlijk, absolute aanrader fijne omgeving 👍

Mirjam Hekking-Roosma
15-9-2018

Gastvrij, gezellig druk, goede service. Heerlijk gefietst, geshopt in het knusse centrum.

Sfeervol

Heleen Westra
15-9-2018

Een sfeervol hotel met nette kamers, heerlijk ontbijtbuffet en vriendelijk personeel.

mooi verblijf met een dip op zondag.

dhr schoenmaker
14-9-2018

mooi gelegen hotel. vriendelijk ontvangst. goed ontbijt. diner op zondag 9 september een flop. de serveerster had een vies schort. gaf meteen aan dat er niet genoeg personeel in de keuken was. de bestelling van het voorgerecht 2x opgegeven. tijdens het hoofdgerecht werd het voorgerecht opgediend. geweigerd! paste niet. hoofdgerecht zeer minimaal. aan het eind werd er nog patat opgediend. kortom een flop. en dat voor een stevige prijs.

Absoluut een verblijf waard

Kitty Kamerling
13-9-2018

Prachtig hotel, goede sfeer, mooie ambiance.

Karateristiek

Guus van der Veek
12-9-2018

Mooie ruime kamer, helaas geen koelkastje. Maar ja dat maakt weer herrie op de kamer.

Misschien ooit nog eens.

Jan
11-9-2018

Gehorige kamers en veel bezoekers van boven de Moerdijk, dat vind ik in beide gevallen niet prettig.

zie het relaas van onze aanwezigheid.

C.J. Thijssen
11-9-2018

Het heeft ons aan alle verwachtingen voldaan, al het personeel was uitstekend en ontzettend vriendelijk en behulpzaam, alles was hygiënisch, Restaurant ( kok )complimenten, en vooral de rust die daar in het KLOOSTERHOTEL uitstraalde,

kom zeker nog een keertje daar voor terug en de mooie omgeving, 2 nachten is te kort geweest

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Kloosterhotel Willibrordhaeghe in Deurne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Kloosterhotel Willibrordhaeghe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.