Den Bosch - 's-Hertogenbosch

vakanties Den Bosch - 's-Hertogenbosch

We hebben een aantal aanbieders voor Den Bosch - 's-Hertogenbosch voor je op een rij gezet:

Over Den Bosch - 's-Hertogenbosch

Den Bosch of ’s-Hertogenbosch is de hoofdstad van de provincie Noord-Brabant. Net als veel andere Brabantse steden is ook Den Bosch een gezellige stad. Er kan naar hartenlust gewinkeld worden in het gezellige centrum.
De bereikbaarheid van Den Bosch is zeer goed. Door de ligging als noordelijkste stad van Brabant is Den Bosch goed bereikbaar vanuit Nijmegen. Ook vanuit Utrecht en Amsterdam is de bereikbaarheid goed te noemen. Ook heeft de stad goede verbindingen met andere Brabantse steden als Eindhoven en Tilburg.
Den Bosch is bekend om zijn lokale lekkernij: de Bossche Bol. Dit is een gebakje van soezenbeslag gevuld met slagroom. Vervolgens wordt hij geglazuurd met pure chocolade. De Bossche bol is bekend over heel Nederland.
Den Bosch kent verschillede musea. Ook zijn er twee theaters te vinden. In de Brabanthallen vinden bovendien bijna elke week evenementen plaats. In februari wordt in Den Bosch uitbundig carnaval gevierd. De stad veranderd dan van Den Bosch in Oeteldonk.

Reviews over Den Bosch - 's-Hertogenbosch

• 8Bert Simons10-12-2019

Voor herhaling vatbaar

Nog nooit eerder in Den Bosch geweest, maar ik ga er nu zeker nog vaker komen. Heerlijk gegeten en gezellig op terrasjes kunnen zitten. Daarnaast ook leuk kunnen winkelen. Veel winkels en veel kleine boutiques.

• 7Zorg voor natuur

Gereisd met partner in november 2019

• 8Mindy Pieters10-12-2019

super

Ik ben begin december met een paar vrienden een weekendje naar Den Bosch gegaan. De stad heeft ons heel erg verrast! We hebben genoten van de bourgondische stad. Erg vriendelijke mensen en veel sfeer in de stad. Het uitgaansleven viel een beetje tegen.

• 6Uitgaanslevenn

Gereisd met vrienden in december 2019

• 9Fam. Van Dijk06-12-2019

Wat een prachtige stad! Onwijs genoten met het gezin. De stad heeft heel veel sfeer, vriendelijke mensen en mooie gebouwen. Indrukwekkende stadsmuren en wat een mooie Sint- Janskathedraal. Nadat we veel cultuur en historie hebben gezien zijn we ook nog even gaan winkelen in alle leuke en unieke boutiques. Natuurlijk de dag afgesloten met een heerlijke Bossche Bol.

• 9Omgeving

Gereisd met vrienden in november 2019

• 9Fam. Van Dijk06-12-2019

fantastisch

Wat een prachtige stad! Onwijs genoten met het gezin. De stad heeft heel veel sfeer, vriendelijke mensen en mooie gebouwen. Indrukwekkende stadsmuren en wat een mooie Sint-Janskathedraal. Nadat we veel cultuur en historie hebben gezien zijn we ook nog even gaan winkelen in alle leuke en unieke boutiques. Natuurlijk hebben we de dag afgeloten met een heerlijke Bossche Bol!

Gereisd met vrienden in november 2019

• 8Ada Kuijvenhoven22-04-2019

Cultureel historisch en Bourgondisch.

Bourgondisch 's Hertogenbosch, sfeervol, gezellige terrasjes, historisch en varen over de Dieze. Ga zeker bij bakkerij de Groot een heerlijke Bosse bol eten, de lekkerste van heel Nederland.

Alleen gereisd in mei 2018

• 10lia04-04-2019

fantastisch

veel bezienswaardigheden.indrukwekkende stad.voor iedereen wel iets te beleven.

• 10Cultuur

Gereisd met vrienden in augustus 2017

• 8P.M.02-04-2019

Leuke stad!

Gezellige stad met veel leuke restaurants, mooie musea en kathedraal. We vonden een goed Indiaas restaurant met lekker eten en vriendelijk personeel. Helaas was het te koud om te varen (Pasen). In Den Bosch kun je prettig flaneren, ook rondom de stad (wandeling).

• 8Sfeer in stad
    • 7Zorg voor natuur

Gereisd met partner in maart 2018

• 8Malou23-03-2019

Geweldig

Erg gezellig weekend gehad. Hotel zag er goed uit, midden in het centrum.

• 10Uitgaanslevenn
    • 6Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in november 2018

• 8betty12-03-2019

fantastisch

gezellige stad je moet zeker een lekkere boshebol eten bij de bakker

Gereisd met vrienden in juni 2017

• 10Arian23-04-2018

Cultuurhistorische stad!

Prachtige en gezellige stad. Veel cultuur en historie. Voldoende winkels en leuke restaurantjes. Bezichtiging van de St Janskathedraal mag niet ontbreken. Voldoende parkeermogelijkheden.

• 9Zorg voor natuur
    • 10Uitgaanslevenn