Den Bosch - 's-Hertogenbosch

We hebben een aantal aanbieders voor Den Bosch - 's-Hertogenbosch voor je op een rij gezet:

vakanties Den Bosch - 's-Hertogenbosch

Reviews over Den Bosch - 's-Hertogenbosch

Leuke stad!

P.M.,
    2-4-2019

Gezellige stad met veel leuke restaurants, mooie musea en kathedraal. We vonden een goed Indiaas restaurant met lekker eten en vriendelijk personeel. Helaas was het te koud om te varen (Pasen). In Den Bosch kun je prettig flaneren, ook rondom de stad (wandeling).

Gereisd met partner in Thu Mar 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Lekker winkelen

Maud,
    11-3-2018

Heerlijk gewinkeld en vooral wat rondgeslenterd en gekletst ook. De bekende grote winkels maar ook veel kleine zaakjes in de zijstraatjes. Hele gezellige middag gehad. Daarna nog even een kopje koffie met een Bossche bol midden op de markt op één van de vele terrassen. Top dag samen met mijn zus gehad!

Gereisd met vrienden in maart 2018

Den Bosch is een leuke stad voor een dagje weg.

Mark van Oorschot,
    25-1-2017

In de kerstvakantie ben ik met mijn vriendin een dagje weg geweest naar Den Bosch. Den Bosch is een super mooie stad om te gaan winkelen en het is zeker een aanrader om een lekker hapje / drankje te doen. Graag wil Winkels In Den Bosch kan je uit veel verschillende winkels kiezen er is voor ieder wel wat. Ook liggen de winkels dicht bij elkaar daarom hoef je geen lange afstanden af te leggen. Den Bosch is een prachtige stad met veel oude gebouwen. Eetgelegenheden In Den Bosch kan je bij veel eetgelegenheden aanschuiven voor een lekkere maaltijd voor relatief weinig geld. Er zijn veel verschillenden eetgelegenheden zodat er voor iedereen wel een lekkere maaltijd is. Bij de buurt in het centrum van Den Bosch een grootte kom tomatensoep voor € 3,50. Bereikbaarheid Als je een dagje weg wilt naar Den Bosch hoef je je geen zorgen te maken om een parkeerplek. Voor een klein bedrag ( € 3,00 ) kan je je auto parkeren op een parkeerplaats en word je met een stadsbus in het centrum van Den Bosch afgezet. Bij betaling van een parkeerplek zit ook gelijk de kosten van een retour naar het centrum van Den Bosch
    Oordeel Den Bosch : 8,5

Gereisd met partner in december 2016

Heel gezellig

Jannie,
    20-8-2016

Wij hadden het geluk dat het erg mooi weer was dat weekend dat we er waren. Het leek wel of de hele stad buiten was, alle terrasjes vol en veel publiek op straat. Ik persoonlijk vindt dat wel gezellig. Het sfeertje is, zoals altijd in brabant, heel gemoedelijk. Mooie grote winkels en ruim opgezet. Het parkeersysteem , met de P&R terreinen is perfect.

Gereisd met partner in augustus 2016

Geweldig

Tineke Baggerman,
    24-7-2016

Vriendelijke mensen zowel bij het busvervoer als de bediening op de terrassen. Gedineerd met de AH actie geen moment een onbehaaglijk gevoel gehad, en via Social Deal hetzelfde verhaal bij El Gregor heerlijk gegeten voor Euro 13,50. Geen minpunten kunnen ontdekken.

Gereisd met vrienden in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Den Bosch - 's-Hertogenbosch scoort een 8,4 uit 10, op basis van 215 reviews