We hebben een aantal aanbieders voor de Moer voor je op een rij gezet:

Reviews over de Moer

rustig dorpje

FAM kLEIKER
    26-8-2017

Temidden van drukke wegen, zoals A58 en N 260 n 261 ligt er ineens een dorpje DE MOER. Druk vanwege de fietsers en de rustzoekers. Slechts een enkele auto kom je tegen.Maar - gelukkig voor de recreant: d'r zijn zeker drie goede restaurants, waar je heerlijk kunt eten en rusten.

Gereisd Met partner in augustus 2017

De moer is dorp dat bestaat uit 7 straten, opvallend is de

Iris
    8-2-2006

De moer is dorp dat bestaat uit 7 straten, opvallend is het partycentrum het maoske, de kerk en niet te vergeten de voetbalvelden van blauw wit. Aan de rand liggen 2 leuke kampeerboederijen. Voor entertaiment moet je niet in de moer zijn want er is echt geen bal te doen. Het enige leuke is de hond uitlaten in het bos.

Gereisd Anders in Wed Feb 08 2006 20:09:56 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
de Moer scoort een 8,7 uit 10, op basis van 4 reviews