vakanties Breda

Reviews over Breda

Voor herhaling vatbaar

Irma,
    2-12-2018

Perfect hotel, zeer goed ontbijt, vlakbij winkel en stapgebied

Verder een prima hotel, rustig, gratis parkeren .

H. Jakma,
    19-11-2018

Prima hotel, goede ligging tov snelweg en centrum. Prima ontbijt!! Alleen was de kamer themperatuur niet te regelen en ‘s nachts veel te warm.

top verblijf

mva,
    19-11-2018

heel vriendelijke dames bij de receptie

Hotel Merlinde, Guest Relations, 11-12-2018

Beste, hartelijk dank voor uw fijne feedback en score. Dit maakt onze dag helemaal goed! Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel. Met vriendelijke groeten, Team Hotel Merlinde

goede vragen

p de jong,
    17-11-2018

leukst: kamer minder leukst: geen douchewand

Hotel Merlinde, Guest Relations, 11-12-2018

Beste, hartelijk bedankt voor uw fijne feedback en hoge score! Hotel Merlinde probeert het hoogste niveau van gastvrijheid aan haar gasten te bieden; zowel toeristen als gasten met een zorgvraag, daarom zijn de badkamers ook allemaal rolstoeltoegankelijk (en niet voorzien van een douchewand). We vinden het erg fijn te horen dat u de hotelkamer wel kon waarderen. Met vriendelijke groeten, Team Hotel Merlinde

wow!

Lisa,
    15-11-2018

was top. mooie kamer, prachtige ambiance. misschien minibar vullen?

Hotel Merlinde**** Breda, Guest Relations, 15-11-2018
    Wat leuk om te zien dat u ons zo positief beoordeelt, dank u wel! We nemen alleszins uw feedback over de minibar mee in ons hoteloverleg. Hopelijk tot ziens!
Breda scoort een 8,5 uit 10, op basis van 284 reviews