• Type accommodatie

• Waardering

Sorteren

vakanties Breda

Reviews over Breda

mag je niet overslaan,deze stad moet je bezoeken

Ernst
    28-6-2018

Een gezellige stad, de nodige historie, mooie rondvaart gemaakt, de kerk bezocht, leuk rond gelopen in het midden en de zijliggende straatjes

Best leuk voor een keer

Ruud
    7-5-2018

Aardige stad om eens naartoe te gaan. Dorps aandoend, compact centrum, veel winkels (alle bekende ketens die je overal ziet), wat speciaalzaken en luxe winkeltjes, erg veel horeca (zat bomvol), nog wat historische gebouwen hier en daar. Weinig musea. De Grote Kerk met het plein met terrasjes daarvoor is fraai. Mooi maar erg druk park, gelegen tussen centrum en station. Maar iets speciaals waardoor Breda eruit springt ten opzichte van andere steden die we bezocht hebben, konden we helaas niet ontdekken. Kortom, wij vonden het een vriendelijke, gemiddelde stad zoals nog vele andere in Nederland. Maar best leuk voor een keer een dagje weg.

Ideale stad om een weekendje door te brengen

Franky
    14-12-2017

Gezellige straten om te shoppen en lekkere restaurantjes. Vriendelijke mensen,daarom houden we van Nederland.

Super gezellige binnenstad!

Esther
    22-11-2017

De Grote Markt is erg gezellig om op het terras te zitten. Divers aanbod qua restaurants en bars. De sfeer is erg goed in de hele binnenstad door het gezellige personeel overal en mooie architectuur. Zeker een aanrader om een weekend heen te gaan. En mis de leuke winkels niet!

Leuke stad met 1 negatieve ervaring

An
    7-11-2017

Gezellige stad, leuk plein om wat te eten en te drinken, gemakkelijk parkeren.

Helaas 1 slechte ervaring met 1 winkel in Breda.

Breda scoort een 8,6 uit 10, op basis van 283 reviews