Camping De Achterste Hoef

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag20°9°
Camping De Achterste Hoef
8,4

277 reviews over Camping De Achterste Hoef in het Nederlands

Zeer zeker de moeite waard

Fam Dieks
4-6-2018

Vanaf Maart staan we hier met 2 kinderen voor het voorseizoen.

Vanaf dag 1 voelen we ons welkom de dames van de receptie zijn helemaal TOP niets is teveel.

Zeer bosrijke camping met van alles te doen zowel op als buiten de camping.

Voor wandelaars en fietsers uitgebreide routes tot aan België toe.

Een puntje van kritiek maar al zo vaak gezegd en vermeld is het zwembad mijn dochter zegt pap water is water.

Camping winkel mag wel wat uitgebreider ook de openingstijden.

We hebben weer voor volgend jaar geboekt.

Tevreden over ons verblijf.

Fam.Van Rompaey
1-6-2018

Zeer fijn verblijf gehad, vriendelijke receptie medewerkers, goede communicatie.

Wij hadden een plaats met privé sanitair, beperkt in ruimte, enige wat daar ontbreekt is een douche gordijn of deur, zodat het douchewater niet in de ganse sanitair ruimte loopt. Zeer leuk was ook de Free Wifi, werking af en toe iets minder. (te ver van mast)

Verder alles prima in orde, aanrader voor mensen met jongere kinderen, ze hebben er voldoende faciliteiten voor.

geweldig

jolanda faasen
29-5-2018

mooie camping schone wc en doucheruimtes dikke pluim

van honden op de camping weinig last

genoeg te doen voor kinderen

hebben al weer bijgeboekt

Fijn/leuke tijd gehad

Joyce v gool
18-5-2018

Na al enkele keren te hebben gekampeerd,zijn we dit jaar weer terug gekomen.

Samen met een ander gezin.

De camping is leuk voor jong en oud (onder de 18 )

Volop faciliteiten en grote sta plekken.

Sanitair wordt meerdere x en op een dag gepoetst.

(Hoog seizoen) is t minder goed bij te houden maar dat is overral.

Maar denk zelf altijd,zelf schoon achterlaten en hopelijk volgt de rest.

Vriendelijk personeel.

Ik heb niks negatiefs op de camping aan te merken.

Wij komen al een aantal jaren terug omdat er een goede sfeer hangt, grote plekken, fijne fiets omgeving, Bladel, super schoon sanitair, heerlijk rustig meer, goed restaurant. De grote speeltuin is naar ons inzien niet verbeterd en is vooral voor de hele grote kinderen. Toch zijn er nog een aantal minpunten die de overhand gaan krijgen gezien de prijs en de sterrenranking. Er is een leuk programma maar de activiteiten begeleiders zijn al jaren een aanfluiting, ook de vaste gasten maken er op sommige plekken een bende van. En dan onze grootste ergernis het zwembad incl zijn kleedkamers en douches. Vies, saai, oud, onveilig, geen toezicht, totaal niet sterrenwaardig, evenals het binnenspeeltuintje. Jammer want het blijft toch ergens altijd nog een gevoel van thuiskomen als we de poort doorrijden.

Leuke kind- en hondvriendelijke camping

Yvette
9-5-2018

Veel vaste jaarplaatsen, waardoor de plaatsen wel gevuld zijn maar er geen mensen aanwezig zijn. Op deze plaatsen lijkt alles toegestaan.

Zwembad en speeltuin zij erg klein, dus wij waren blij dat het niet druk was in de meivakantie.

Onderhoud crossbaan en groen bij sportveld mag echt beter. Er liggen bijvoorbeeld Overal hoopjes groenafval van de vaste jaarplaatsen die hun gras zelf maaien.

Animatie enthousiast en leuke activiteiten maar organisatorisch nog verbeterpunten.

Maar wel een echte hondvriendelijke camping.

Een camping vooral leuk voor kids vanaf 6 jaar.

Heerlijke camping, voor ieder wat wils!

Stella
7-5-2018

Wat een fijne camping! Hoewel er veel plaatsen zijn, is dit een knusse en zeer overzichtelijke camping. Geen mensenmassa's, fatsoenlijke gasten, goede verkeersregels, geen geluidsoverlast. Er is heel veel te doen. Onze drie kinderen (10, 7 en 6) hebben een fantastische tijd gehad. Het kinderanimatieteam verdient een enorm dikke pluim. Hoe zij met een gevarieerd programma voor jong en oud en met zeer veel enthousiasme en vrolijkheid de kinderen vermaken: alle lof! Verder is al het personeel op de camping zeer vriendelijk en gastvrij. Van de receptionist tot het onderhoudsteam. Wij hebben in 9 dagen tijd extreme regenval met kou, maar ook stralend zomerweer gehad. Uiteindelijk maakte dat niets uit, want er was altijd wat te doen. Er is een binnen- en buitenzwembad, binnen- en buitenspeeltuin, sportveld, crossbaan, wandelbos, recreatieplas, noem maar op.

De geheel ingerichte safaritent van de camping en die was in één woord perfect!

Beste Stella,

Wat een ontzettend leuke review! Fijn om te lezen dat het niet uitmaakt wat de weersverwachtingen zijn u bij ons op de camping altijd een leuke tijd kunt hebben! Ik zal alle complimenten doorgeven aan mijn collega's. Nogmaals bedankt en tot de volgende keer.

Met vriendelijke vakantiegroet,

fantastisch

Fam. Verharen
25-4-2018

Hadden een maandplaats, 2 pers met hondje voor maar 285 euro.

Mooi sanitair.

Goed restaurant.

Lidl en Jumbo e.d. in de buurt.

Plaats heeft maar een 6 ampere aansluiting.

Kleine iritatie: Blaffende honden. (mijne kan niet blaffen, tenminste dat dachten de buren)

Beste familie Verharen,

Bedankt voor alle complimenten en uw feedback. We hopen u en uw gezin ook dit jaar weer te mogen verwelkomen.

Petra Akkermans

Een ontzettend prettige ervaring. Chapeau.

Familie Beerens
23-4-2018

Dit is een camping die zijn sterren waardig is. Voorzieningen, ondersteuning, gastvrijheid, hygiëne en algemene kwaliteit geven je een heerlijk vakantie gevoel zoals je dat wenst. Onze complimenten.

Beste familie Beerens,

Wat ontzettend leuk dat u onze camping een dikke 10 geeft!

Wij vinden het ook altijd gezellig om jullie op onze camping te verwelkomen!

Petra Akkermans

Fantastische camping die een grote pluim verdient

Kasper Touwen
22-4-2018

Een heel fijne grote camping die door de veldjes klein aandoet. Geen massaal gevoel, alhoewel wij hier met zo'n 50! caravans waren. Door het vriendelijke personeel voel je je zeker welkom en zorgen zij voor een fantastisch verblijf op de camping. We hebben gebruik mogen maken van "Den Deel" waarin meer dan 150 gasten -gemakkelijk- van een feestavond met uitgebreid buffet hebben kunnen genieten. Het was in één woord geweldig.

Beste Kasper,

We hebben genoten van jullie komst en hopen jullie nog vaak te mogen verwelkomen de komende jaren! Bedankt voor de lovende woorden en tot snel weer.

Petra Akkermans

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Achterste Hoef in Bladel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Achterste Hoef zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Achterste Hoef scoort een 8.41 uit 10 op basis van 278 reviews.