8,6

Ga kamperen op de Brabantse Camping de Achterste Hoef in Bladel. Liever meer luxe? Dan zijn er ook safaritententen, bungalows en trekkershutten beschikbaar. Een recreatieplas, zwembaden, een golfbaan en fietscrossbaan, veel te doen op de camping. Ontdek de streek van de Acht Zaligheden met uitgestrekte bossen en heidevelden per fiets.

We hebben een aantal aanbieders voor De Achterste Hoef voor je op een rij gezet:

Contact

326 reviews over Camping De Achterste Hoef in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar .

Walter,
11-4-2019

Mooie omgeving vlak bij postel aan de België grens .rustig gelegen fietsomgeving. Ruime plekken op De camping.

Gereisd met jonge kinderen in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Recreatiepark De Achterste Hoef, Eigenaar, 16-4-2019

Beste Walter, Hartelijk dank voor uw aanbeveling! Test ook eens onze nieuwe bekroonde fietsroute en wandelroute over "De Legende van Zwarte Kaat" uit als u de volgende keer weer bij ons bent. Tot de volgende keer :) Met vriendelijke groet, Petra Akkermans Recreatiepark De Achterste Hoef

Het was super fantastisch!

Ilse heijne,
11-4-2019

Ik ging een weekje logeren bij m'n ouders op de camping de achter hoef, wow echt een heerlijke vakantie was het! Het is een rustige camping, mooie toilet gebouwen, prachtige omgeving! Ik heb genoten van alles, leuke mensen 😉😄 gezellige buren, gezellige avonden, leuke winkelstraten verderop. Top om daar te vertoeven hoor! En als het Nederlandse weer dan ook nog mee zit nou dan kan het helemaal niet meer stuk 😀👍🏻🍻

Gereisd met vrienden in september 2018
Recreatiepark De Achterste Hoef, Eigenaar, 16-4-2019

Beste Ilse, Hartstikke bedankt voor je super enthousiaste review! Fijn om te lezen dat je onze camping, de gasten en ook de mooie omgeving waardeert. We hopen je vaak te mogen verwelkomen. Groetjes Petra Recreatiepark De Achterste Hoef

Het is hier fantastisch!

Mieke,
10-4-2019

Het is een super gezellige, gezinscamping, mooie plaatsen, schoon en verzorgt sanitair!!! Directie en medewerkers zijn hard in de weer om de campinggasten het naar hun zin te maken. Ook zijn ze zeer vriendelijk en proberen je met liefde en plezier te helpen en van dienst te zijn. 🖒🖒🖒 Dus een aanrader voor vele kampeerders met of zonder kinderen. Overdekt zwembad, animatie team, winkeltje en wasserette en vele aktiviteiten. Tevens kan je volop wandelen en fietsen in deze mooie omgeving. Dus een advies, Kom naar Recreatiepark de Achterste Hoef om zelf te ondervinden hoe leuk het er is !!!! 🤗😎🤗

Gereisd met partner in april 2019

Beste Mieke,

Wat een mooi advies geef je aan onze potentiële gasten! Fijn om te lezen dat je zo enthousiast bent over de camping. We hopen jullie dan ook nog vaak te mogen verwelkomen hier.

Met vriendelijke groet, Petra Akkermans Recreatiepark De Achterste Hoef

Ideale familiecamping

Chantal,
10-4-2019

Fijne camping met mooie nette faciliteiten waar de kinderen zelf hun weg kunnen vinden zonder veel risico. En de hond vermaakt zich ook prima!

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

Beste Chantal,

Hartstikke bedankt voor de 8 die ons recreatiepark van je mag ontvangen! We hopen jullie en jullie trouwe viervoeter snel weer te mogen verwelkomen.

Groetjes Petra Recreatiepark De Achterste Hoef

Gezellige propere gezinssituatie camping.

Betty Keetsmaekers,
9-4-2019

Een mooie verzorgde camping met vriendelijk, behulpzaam personeel. Op een schitterende lokatie. Ideaal voor de fietsliefhebbers.

Gereisd met vrienden in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Beste Betty,

Hartelijk dank voor de dikke 10!! We nodigen u uit om ook onze bekroonde fiets en wandelroute van "De Legende van Zwarte Kaat" te testen. u kunt deze vinden op onze website.

Tot snel weer! Met vriendelijke groet Petra Akkermans Recreatiepark De Achterste Hoef

Super vakantie

Smulders,
14-12-2018

Het is een camping voor jong en oud een super animatieteam en veel fasalitieten

Gereisd met oudere kinderen in april 2018
Recreatiepark De Achterste Hoef, Eigenaar, 29-1-2019

Beste Familie Smulders, Hartelijk dank voor uw lovende woorden over de camping! Ook het komende jaar zien wij u graag weer terug op de camping! Tot 5 april :) Met vriendelijke vakantiegroet,

Petra Akkermans Recreatiepark De Achterste Hoef

Gewoon Goed

Mark Welten,
5-11-2018

Super fijne camping met leuke animatie en fijn zwem plas!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Beste Mark,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review over Recreatiepark De Achterste Hoef te schrijven! Op naar een prachtig nieuw kampeerjaar.

Met vriendelijke vakantiegroet, Petra Akkermans Recreatiepark De Achterste Hoef

Mooie camping, net sanitair, fijn zwembad en een grote zwemplas. Kindvriendelijk met veel animatie. Al jaren komen we met de familie naar de achterste Hoef. We komen hier echt tot rust en de kinderen kunnen op het grote veld heerlijk ravotten. Verse broodjes s morgens en in het restaurant kun je heerlijk eten voor een redelijke prijs. En natuurlijk een snackbar. 1 keer in de week staat er een visboer op de camping, heerlijke kibbeling. En er wordt een markt georganiseerd. Eigenlijk te veel om op te noemen.

Gereisd met jonge kinderen in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Beste Peter,

Hartelijk dank voor je review en het mooie punt! We hopen jullie ook het komende seizoen weer te mogen verwelkomen op de camping. Tot snel weer :)

Heerlijke vakantie.

Evalina Stolwijk,
3-11-2018

Wij hebben hier 6 weken genoten van onze vakantie, mede door de zomerse temperaturen, konden wij ons prima vermaken aan het meer. Tevens verschillende braderieën bezocht die tijdens deze periode volop in de buurt zijn. Wij mogen ook graag skeeleren, en dat doen wij dan ook, heerlijk door het bos, wat goed te doen is via het fietspad. Dagelijks pakken wij even het terras voor op de camping, waar wij ook graag een hapje gaan eten. De braderie op de camping zelf is een hele gezellige dag met live muziek, en vertier op het terras. Volgend jaar zijn we er weer bij.

Gereisd met partner in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Beste Evelina,

Leuk om te horen dat we jullie ook aankomend jaar weer mogen verwelkomen. We zijn nu nog hard aan het werk om alles op tijd klaar te hebben voor het nieuwe seizoen. Tot snel!

Met vriendelijke vakantiegroet, Petra Akkermans Recreatiepark De Achterste Hoef

Super vakantie gehad, volgend jaar weer

John Kerkhoff,
2-11-2018

Zeer nette camping, en er wordt heel veel voor de kinderen gedaan.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Beste John,

Hartelijk dank voor je review op Zoover. We hopen jullie ook komend jaar weer te mogen verwelkomen!

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Achterste Hoef in Bladel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Achterste Hoef zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.