Tijdelijk €25 aanbetaling

De Achterste Hoef

We hebben de beste aanbieders voor Camping De Achterste Hoef voor je op een rij gezet:

8.4FantastischScore uit 524 reviews

• Kinderzwembad
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Ga kamperen op de Brabantse Camping de Achterste Hoef in Bladel. Liever meer luxe? Dan zijn er ook safaritententen, bungalows en trekkershutten beschikbaar. Een recreatieplas, zwembaden, een golfbaan en fietscrossbaan, veel te doen op de camping. Ontdek de streek van de Acht Zaligheden met uitgestrekte bossen en heidevelden per fiets.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

524 Reviews over De Achterste Hoef

• 9Jan Minkels14-09-2022

Weekje vakantie in september

Prima camping ,eerste dagen goed weer ,daarna wat slechter weer maar toch prima gegaan , binnenzwembad en speeltuin , sanitair ziet er heel goed uit en wordt de hele dag schoon gehouden, heel mooie omgeving waar van alles te doen is, kortom een aanrader.

• 10Staat v/h sanitair

Eigenaar, 17-11-2022

Beste Jan,

Hartelijk dank voor uw mooie review. We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen op ons park.

• 8Audrey van den Heuvel14-09-2022

Geweldige vakantie , veel vertier voor jong en oud

Een leuke gezellige familiecamping

• 7Staat v/h sanitair

Beste Audrey,

Bedankt voor uw review!

• 6Anja29-08-2022

Zouden wel willen maar doen het niet

Wij hebben samen met mijn ouders veel jaren op de achterste hoef gestaan. ( september arrangement) Mijn ouders hebben al die jaren hun loslopende kat mee gehad op de camping. Mijn ouders zijn overleden en hun ( nu 21 jarige ) kat. Is nu bij ons. Tien de camping na de corona weer open ging zijn wij er 1.5 weken geweest. Ineens hadden ze last van de ( al jaren komende loslopende) kat van mijn ouders die wij nu bij ons hadden omdat zij bij ons woont. Wij zijn dus naar huis gegaan en komen dus nu niet meer daar .

• 6Staat v/h sanitair

Eigenaar, 08-09-2022

Beste Anja,

Op ons park zijn huisdieren van harte welkom, inderdaad dienen ze vanwege de veiligheid wel aangelijnd te zijn. We hanteren voor al onze gasten dezelfde regels, zo zorgen we voor iedereen voor een prettig verblijf.

Wellicht mogen wij u in de toekomst nog eens verwelkomen!

• 9TH28-08-2022

Opnieuw genoten!

Vorig jaar kennis gemaakt met deze rustige, groene camping.

Ook dit jaar genoten van twee weken kamperen aan de zwemvijver.

Zwemmen, suppen en genieten van het prachtige weer. Een 36km lange fietsroute, Zwarte Kaat, gereden en een bezoek gebracht aan Eindhoven.

Animatie was er volop, aan enkeke activiteiten meegedaan. Tevens gebruik gemaakt van de bubbelduik, kennusmsking met duiken in hey zwembad.

• 9Eetgelegenheden

Eigenaar, 16-09-2022

Beste, Bedankt voor uw mooie review, wat fijn dat jullie de leuke plekken in de omgeving hebben ontdekt! We hopen jullie in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen op ons park.

• 9Familie de Zeeuw22-08-2022

Heerlijke camping

Wij zijn dit jaar voor de derde keer op de Achterste Hoef geweest. We zijn al op veel andere campings geweest, maar deze camping heeft alles wat wij zoeken en daarom staat hij bij ons op nummer één! Een rustig veld (veld leeuw), een geweldig schoon zwemmeer, goed sanitair, leuke activiteiten voor kinderen van alle leeftijden (ook tieners), binnen- buitenzwembad, mooie omgeving om te fietsen, leuke dorpjes dichtbij en nog veel meer. Het personeel is ook super vriendelijk en als je komt met een verbeterpunt, dan wordt daar ook meteen iets mee gedaan. De Achterste Hoef heeft ook echt nog de campingsfeer. Er zijn bijna alleen kampeerplekken (en gelukkig geen rijen vol met huisjes) en het is niet zo overdreven gelikt als andere grote, bekende campings. Het zou als enige fijn zijn als er een oplossing komt voor de glijbaan in het meer. Deze sluit bij lage waterstand en dat is bij ons alle jaren gebeurd. Al met al, ga zo door Achterste Hoef!

• 9Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

Beste familie de Zeeuw,

Wat leuk dat jullie het zo naar jullie zin hebben op ons park. We waarderen jullie complimenten enorm. Helaas moesten we deze zomer de glijbaan tijdelijk sluiten door het extreem warme weer. We zijn druk op zoek naar een passende oplossing.

• 10Carina20-08-2022

Top!!

Ontzettend mooie camping! Goed onderhouden, vriendelijk personeel, schoon sanitair en veel georganiseerd voor jong en oud. Een echte aanrader!!!

• 10Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden

Beste Carina,

Bedankt voor uw mooie review!

• 8Fam. Bultman19-08-2022

Super

Mooie camping met veel schaduwrijke plekken wat heel fijn was met het warme weer. Veel vaste gasten maar ze betrekken je overal bij. Wij hebben een topvakantie gehad.

Beste Familie Bultman,

Wat fijn om lezen dat jullie een fantastische vakantie hebben gehad. We hopen jullie in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen op ons park!

• 8Maurice D14-08-2022

Echt vakantie

Het sanitair is goed onderhouden en schoon ondanks dat sommige gasten slopen. Veel vaste gasten en hollandse “dans” muziek om mee te genieten. Het zwemmeer is geniaal genieten, dikke plus! Jammer van de rokers tijdens eten op het terras van het restaurant. Veel grote losse takken in de bomen best gevaarlijk.

• 7Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

Beste Maurice,

We willen u graag bedanken voor uw mooie review. Als u loshangende takken doorgeeft, proberen wij deze meteen te verwijderen om de veiligheid van al onze gasten te garanderen.

• 8Ad van den Molengraaf13-08-2022

Zeker voor herhaling vatbaar

We zijn aangenaam verrast dat er zoveel voor kinderen te doen was

Beste Ad,

Bedankt voor uw complimenten over ons animatieprogramma, dit waarderen we enorm. We hopen jullie in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen op ons park!

• 7Sandra13-08-2022

🌞🌞🌞

Wij zijn in augustus een weekje op de Achterste hoef geweest. Prima camping voor een weekje. Wel heel veel vaste gasten. Zwembad aanwezig. Een glijbaan werd wel gemist. Er is een glijbaan in het meer, maar helaas door de lage waterstand gesloten. Binnenspeeltuin is leuk. Restaurant is prima. Campingwinkel erg duur. Wij zaten bij sanitair gebouw 4. Er werd echt wel geprobeerd om deze schoon te houden, maar het gebouw is te druk, daardoor vaak wachtrijen en ook vies. Omgeving is erg mooi, je fietst zo het bos in.

• 6Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

Beste Sandra,

Bedankt voor uw mooie review. Met het extreem warme weer waren we helaas genoodzaakt om de glijbaan tijdelijk te sluiten om de veiligheid van de kinderen te garanderen. Onze sanitairgebouwen worden meermaals per dag gepoetst, wat jammer dat u deze als niet schoon hebt ervaren.

Camping De Achterste Hoef info

Betaling

• VisaBeschikbaar
  • MastercardBeschikbaar

• CafeBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)

• ZwembadBeschikbaar (2)
  • SaunaNiet beschikbaar
  • MassageBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Verwarmde zwembadenBeschikbaar (2)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)

Hygiëne