Camping De Achterste Hoef

Camping De Achterste Hoef
8,4

303 reviews over Camping De Achterste Hoef in het Nederlands

Met jonge kinderen

Fantastische camping voor jong en oud

Mireille
15-9-2018

Geweldige camping met activiteiten voor jong en oud. Zelfs aan de volwassenen wordt gedacht. De sfeer is super, personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Sanitair is zeer schoon net zoals de rest vd camping

Een toelichting hierop vindt ik niet van toepassin

Fam vd Mark
11-9-2018

Buiten dat de Achterse Hoef een prima camping is om te verblijven,wil ik de beide eigenaren een 10 geven voor hun fantatische optreden en opvang voor een tiental gedeputeerden.

Met veel dank Fam vd Mark

Mooi gehad

Emile
6-9-2018

Het allerlaatste plaatsje op de camping kunnen krijgen. Beetje achteraf maar bleek achteraf niet erg. Een pagina terug las ik over de aanwezigheid van veel bierdrinkende, getatoeëerde Feyenoorders. Wij stonden naast getatoeëerde, bierdrinkende psv’ers. Maar geen kwaad woord over de vaste gasten; behulpzaam, vriendelijk en hielden rekening met de buren. Zetten zelfs de auto verderop als ze er de volgende ochtend op tijd uit moeten zodat je kunt uitslapen. Zowel de kinderen als wij als ouders hebben ons prima vermaakt bij zwembad en meertje. Winkel heeft geweldig lekkere croissants en basisspullen zijn voorradig. Fietsen gehuurd in de buurt naar de camping en naar België gefietst. Mooi omgeving. Restaurant ook prima met lekker eten. Slechts 1 avond last gehad van muziek van de camping; duurde tot ruim na 01.00 uur en dat kan eigenlijk niet op een familiecamping. Maar voor de rest heerlijk gehad.

Fantastische camping

Familie Wijfje
30-8-2018

Super schoon sanitair. Veel vermaak voor jonge kinderen maar ook voor de oudere jeugd worden er leuke activiteiten georganiseerd. Super vriendelijk personeel. En een handige app met veel handige informatie over de camping maar ook daarbuiten. Kortom super vakantie gehad. Zeker het bezoeken waard.

Beste familie Wijfje,

Hartelijk dank voor alle complimenten! We hopen u snel weer te mogen verwelkomen.

Recreatiepark De Achterste Hoef

Prima, met goed weer uitstekend!

fam kempink
30-8-2018

Sanitair wordt goed schoongehouden. Treintje leuk voor de kinderen, animatie was oke. Strand was top, het water ook erg schoon! Zwembad 1x 20 min in gezeten, was niet veel voor kleine kinderen. Binnen speeltuin was gedateerd, erg vies en veel kapot.. Honden uitlaatplaats was ook aan de kleine kant voor onze grote hond. En we vonden het jammer dat er tussen de speeltuin en het terras een weg liep. Was voor onze kleine kinderen geen optie om ze daar alleen te laten spelen, omdat er veel auto's langs rijden. Wel op bijna ieder veldje een speeltoestel, dus ze hebben we lekker kunnen spelen voor de caravan. Op de fiets ben je ook zo in Bladel. Een aantal dagen kwamen er veel vliegtuigen laag over gevlogen, anderen dagen zag je er geen.

Beste familie Kempink,

Hartelijk dank voor uw review en uw feedback.

Helaas blijkt onze binnenspeeltuin soms een gewillige plaats voor kinderen om te vernielen. Wij hebben dan bijna dagelijks onderhoud aan de speeltuin i.v.m. vandalisme. Mochten er zaken niet in orde zijn in de speeltuin dan mag u dat direct melden bij de receptie zodat wij hier actie op kunnen ondernemen.

Fijn om te lezen dat u onze nieuwe speeltuintjes op de velden leuk vindt! De grote speeltuin hebben we deze zomer een heel gedeelte verder afgeschermd van de weg d.m.v. hekwerk en poortjes. Ook is de maximaal toegestane snelheid op de camping 5 km per uur.

In de omgeving van de camping is verder een groot losloopgebied voor honden. Wellicht dat dit een goede uitkomst is mocht u weer eens bij ons op de camping verblijven.

Tot een volgende keer!

Top Tijd!

Wendy
22-8-2018

Vorige week zijn we van woensdag tot en met zondag op de camping geweest. We hadden er een top tijd. Vriendelijk onthaal bij aankomst en duidelijke uitleg. We hadden een leuk plekje met een grote glijbaan en een ping-pong tafel. De kinderen vonden het zwembad leuk maar voor mij had het iets groter gemogen misschien met een glijbaan. Het water was wat frisjes maar stoorde ons niet want het was warm. Buiten mochten er misschien iets meer ligbedden zijn maar wij hadden er telkens eentje. Zwemvijver vonden de kinderen top. Leuk strandje, zalig water jammer dat ze niet meer op de glijbaan konden maar daar kan de camping met dit warme weer ook niets aan doen. Leuke speeltuin, mini-golf ook gedaan en leuk voor de kinderen. Animatie ook heel leuk voor onze kinderen. Zeker de glijbaan met zeep was een groot succes. Wij hadden geen problemen met de vaste gasten. Waren vriendelijk en zeiden steeds goede morgen of goed dag. Sanitair top! steeds proper! Voor ons was het dus zeker een top tijd!

Beste Wendy,

Hartelijk dank voor uw review! Wat fijn om te lezen dat u het erg naar uw zin hebt gehad bij ons op de camping. We hopen u dan ook de komende jaren vaker te mogen verwelkomen. Tot snel weer :)

Helaas niet weer...

Anita
21-8-2018

Mooie schone camping met grote kampeerplaatsen. Sanitair werd super goed schoon gehouden. Eten in het restaurant heerlijk... en de bediening top!

Wat ons helaas erg tegen is gevallen, is het animatieteam. Wat een domper! Met proffesionelere en een wat beter georganiseerd team kun je er veel meer van maken. Dit waren meer kinderen die kinderen gingen 'vermaken'. Hierdoor zouden we deze camping niet weer bezoeken, omdat een leuk animatieprogramma bij ons hoog op het prioriteitenlijstje staat.

Beste mevrouw Anita,

Hartelijk dank voor uw review en uw complimenten over de kampeerplaatsen, het sanitair en ons restaurant.

Uw feedback betreft het animatieteam zullen wij intern meenemen en bespreken met de verantwoordelijke personen. Wij gaan hier uiteraard serieus mee aan de slag.

Geen aanrader

CST
16-8-2018

Hoewel wij op zich een prima vakantie hebben gehad zou ik deze camping niet aanraden bij bekenden. Wij stonden op veld L. Een prima ligging op steenworp afstand van het meer. Sanitair was dichtbij. Speeltuintje op het veld werd door onze zoon graag gebruik van gemaakt. Met het veld waar wij stonden was dan ook niks aan de hand.

Op andere velden waren wij waarschijnlijk direct huiswaarts gekeerd. Er zijn velden waar naar ons idee veel teveel seizoensplekken bij elkaar staan.

Het zwemmeer was bij de hoge temperaturen een uitkomst! Hier zijn we dan ook veel geweest.

Het zwembad kan wat aandacht gebruiken. Het water was ondanks dat het verwarmd zou zijn erg koud. Vloer binnen is gevaarlijk glad. Kluisjes zijn kapot. Kort samengevat: vergane glorie.

Op naar het schatertheater. Aangekomen bij het theater blijkt de tafeltennistafel het "podium". Twee meiden doen hun best. Maar zelfs zoon zegt "zullen we maar een ijsje gaan eten dit is niks"

Beste mevrouw Smit,

Wat jammer om te lezen dat u ondank een fijne vakantie toch onze camping afraadt bij andere. Het veld waarop u stond was 100% toeristisch. Enkele andere velden en laantjes zijn speciaal voor onze vaste gasten gereserveerd (ongeveer 180 van de 600 plaatsen).

Fijn dat u genoten heeft van ons prachtige grote en kraakheldere zwemmeer. Het zwembad gaat de komende twee winters een grote renovatie tegemoet. Het water van het zwembad buiten is verwarmd naar 21 graden en in het binnenzwembad naar 29 graden. Dit valt volgens de regels onder de noemer verwarmd (niet subtropisch).

Uw feedback betreft de animatie en recreatie zullen wij doorgeven aan onze collega's van het animatieteam. In het hoogseizoen maken zij gebruik van het grote podium. Tijdens het laagseizoen kan het zijn dat het podium dichter bij de kinderen en wat kleiner van formaat is.

Nogmaals bedankt voor uw input.

Recreatiepark De Achterste Hoef

Fantastisch een echte aanrader.

Richard P
14-8-2018

We hadden een geweldige plek voor onze caravan. Eigen water, elektra, coax en afvoer.

Het zwembad was fijn verwarmd overdekt en buiten. Heerlijk om even af te koelen.

We hebben 1 avond gebruik gemaakt van het restaurant goed eten aardige bediening.

Voor onze zoon van 2,5 was er genoeg te beleven hij had zelfs een glijbaan voor de caravan.

Beste Richard P,

Hartelijk dank voor uw review en alle complimenten. We hopen u en uw gezin ook de komende jaren nog vaak te mogen verwelkomen!

fantastisch

fam vliegen
11-8-2018

Wij zijn er nog niet, maar het aftellen kan weer beginnen voor de september maand ( boulemaand voor velen ). Voor veel stellen en natuurlijk ook voor ons, voelt het na 1 jaar weer thuis komen bij kennissen en inmiddels ook bij echte vrienden, door de loop der jaren zo gegroeid. Campingpersoneel zeer behulpzaam en gastvrij, en natuurlijk niet te vergeten de dames die de sanitairgebouwen dagelijks een paar keer per dag schoonhouden ! Wij verheugen ons telkens weer.

Groetjes,

Fam Vliegen

Beste familie Vliegen,

Wij kijken al weer uit naar uw komst! Tot zaterdag :)

Recreatiepark De Achterste Hoef

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Achterste Hoef in Bladel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Achterste Hoef zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.