Camping De Achterste Hoef

8.5Fantastisch

• 8.2Eetgelegenheden
  • 8.9Staat v/h sanitair

Zoover silver Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor De Achterste Hoef voor je op een rij gezet:

Meer camping info
Tonen op kaart

Ga kamperen op de Brabantse Camping de Achterste Hoef in Bladel. Liever meer luxe? Dan zijn er ook safaritententen, bungalows en trekkershutten beschikbaar. Een recreatieplas, zwembaden, een golfbaan en fietscrossbaan, veel te doen op de camping. Ontdek de streek van de Acht Zaligheden met uitgestrekte bossen en heidevelden per fiets.

392 reviews over Camping De Achterste Hoef

• 9Fam. Brugmans10-02-2020

Top voor kind en ouder

Wij komen sinds een aantal jaar op deze camping. Dit is ons zo goed bevallen dat we een jaarplaats hebben aangeschaft eind 2018. Voor de kinderen is er altijd genoeg te doen, speeltuinen, zwembad zowel binnen als buiten, een leuk speelbos en natuurlijk het prachtige meer! Op en top genieten.

• 8Eetgelegenheden

• 2019
    8Miranda30-12-2019

Superleuk!

We hebben t heerlijk gehad. De kinderen hadden veel vriendjes om mee te spelen op t ruime veld, verkoeling zochten we bij t strandje of in t zwembad en de kids hebben genoten van het meedoen aan de talentenshow bladel got talent. Ook de omgeving is leuk!

• 6Eetgelegenheden

• 8Piet de Haan08-10-2019

Fabeltastisch verblijf gehad met devaste buurtjes

Wij komen hier al jaren, weer een fijn september arrangement gehad, maar T.V. enorm veel storing en de WiFi was waardeloos. 's-avonds en 's-nachts totaal geen WiFi bereik. Verbeter de WiFi en maak dat helemaal gratis. Voor het overige super.

• 6Eetgelegenheden

Beste meneer de Haan,

Hartelijk dank voor uw feedback. Mocht u bij een volgend bezoek wederom last hebben van uitval van TV en WiFi signaal laat het ons dan even weten. Wij kijken dan graag even met u mee om het euvel te verhelpen.

Tot volgend jaar! Met vriendelijke groet, Petra Akkermans Recreatiepark De Achterste Hoef

Gereisd met partner in september 2019

• 9Leny24-09-2019

Een hele fijne camping voor iedereen

De Achterste Hoef is een fijne camping voor zowel gezinnen als ouderen . Ruime plaatsen, rust en natuur zijn volop aanwezig. Voor de kinderen is er vermaak door de leuke speeltuinen (zowel binnen als buiten), sportvelden, het zwembad en het schone meer waarin gespeeld en gezwommen kan worden. Sanitair is prima en heel schoon. Op de plaatsen rond het meer is privé sanitair aanwezig. Kortom: wij vinden het een aanrader !

• 9Staat v/h sanitair

Beste Leny,

Hartelijk dank voor uw uitgebreide en duidelijke aanbeveling! We hopen u nog vele malen te mogen verwelkomen.

Gereisd met partner in september 2019

• 9Kees Verwei24-09-2019

Zeer schone fraaie camping

We kwamen in onze camper met onze kleindochter. We hebben een knooppunten route in de bosrijke omgeving gefietst en zeer genoten van de fraaie omgeving. Daarna ontspannen in het zwembad. Volop ligstoelen en ligweide (kunstgras). De sanitaire voorzieningen zijn top: ruim en vooral zeer schoon (ook bij mindere weersomstandigheden). Ruime mogelijkheden voor sport en spel; zeer kindvriendelijk.

• 8Eetgelegenheden

Beste meneer Verwei,

Hartelijk dank voor uw positieve feedback en complimenten. Tot een volgende keer weer :)

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Arie en Jeannette Vos Gorinchem19-09-2019

26 jaar met veel plezier op deze camping gestaan. Sanitair wordt altijd goed bijgehouden. We keken altijd ernaar uit dat het seizoen weer zou beginnen.

Beste Arie en Jeannette,

Het is elk jaar weer een genot om jullie te mogen verwelkomen. Tot snel weer!

Gereisd met partner in januari 2019

• 10Bert theunisse17-09-2019

Super fijne camping met leuke sfeer en heel aardig personeel. Een echte aanrader

• 10Eetgelegenheden

Beste meneer Theunisse,

Hartelijk bedankt voor uw positieve feedback en tot de volgende keer!

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 9Aurelius Ykema14-09-2019

fantastische camping voor jong en oud

Zeer kindervriendelijke camping , ook buiten de camping genoeg te doen en veel fietspaden.

Beste meneer Ykema,

Hartelijk bedankt voor uw leuke aanbeveling! We zien u graag nog vaak terug de komende jaren.

• 8Ada de Heer12-09-2019

Heel erg fijn

Op de tijd dat wij er waren kan je met heel veel mensen Jeu de boule spelen met toernooien erbij en van daaruit knooppunten die heel goed opgesteld staan fijne fietstochten gereden naar gezellige terrassen en prachtige bossen

• 9Staat v/h sanitair

Beste mevrouw de Heer,

Hartelijk dank voor uw aanbeveling op Zoover! Probeert u de volgende keer ook onze Zwarte Kaat fietsroute :) De heksenboom is zelfs uitgeroepen tot Boom van het Jaar 2019!

Gereisd met partner in augustus 2019

• 8Herma04-09-2019

Heerlijke dagen

Wij hebben samen met vier kleinkinderen een heerlijke week gehad. Wij stonden aan het meer met privé sanitair waardoor de rust en de vrijheid groot is. Het meer is fantastisch en groot waardoor je ook nog een mooi uitzicht hebt. Het personeel op de camping is heel vriendelijk. Winkeltje prima voor kleine aankoop. Het was die week super heet dus voornamelijk gezwommen de kinderen vonden het wel jammer dat de glijbaan vanwege lage waterstand niet open was. Verder niets dan lof voor deze fijne camping in een mooie omgeving. Een minpuntje bij het prive sanitair is geen gootsteentje waar je de afwas kunt doen. Het was dus teiltje vullen en op een tafel afwassen, maar dat was voor ons niet een grote tegenvaller want we hebben alweer geboekt en gaan zondag nog een keer samen 10 dagen naar de Achterste Hoef.

Beste Herma,

Hartelijk dank voor de complimenten! Fijn dat we jullie zo vaak mogen verwelkomen. We zien jullie vlug weer in het nieuwe seizoen :)

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

20 tips over Camping De Achterste Hoef

• Basburmanje, 09-05-2014

Golven ,fietsen richting België door het bos.

• Nicole van Riel-SMid, 11-06-2012

Rondom de camping zijn de bossen echt een aanrader om eens lekker te wandelen of te fietsen. Bij de receptie ligt een boekje waar zowel een fits als wandelroute in staat. Bladel is een geweldig mooi en gezellig dorp met zijn terrassen en diverse winkeltjes. Richting Reusel ligt Postel, waar je een lekker Abdijbiertje kan drinken en de Kloostertuin/bossen zijn een aanrader.

• K.Muurling, 08-08-2013

TIP voor de directie. Overweeg om thermostaat kranen aan te schaffen in het privesanitair!!!!

10 vragen over Camping De Achterste Hoef

• AN de keizer, 13-05-2018

Zomervakanttie

Hallo,

Is er genoeg te doen s avonds voor kinderen boven de 15 jaar?

• Diebertje, 06-08-2017

September

Hallo, kan iemand mij vertellen of er half september nog iets te doen is op de camping? Zijn er jonge gezinnen of met name ouderen? Hoe zit het met animatie?

• Ivke82, 31-05-2015

luxe chalet

Wie weet waar de luxe chalets op de camping te vinden zijn? staan ze gezamelijk op een veldje of apart Is er ook een zandbak en speeltuintje op het veldje? We kunnen dit niet op de plattegrond terugvinden.

alvast dank voor de reactie!

H., 23-09-2016

Goedemorgen,

De Luxe Chalets staan op Veld A (voor het zwembad links en dan eerste straat weer links) aan de rechterzijde. Ook staan daar onze nieuwe (2016 geplaatst) ruime 5-persoons safaritenten.

Excuses voor de verlate reactie. Mocht u meer vragen hebben dan kunt u ons mailen ([email protected]), bellen T 0497 381579 of via de chat bereiken op onze website. U bent uiteraard ook van harte welkom om langs te komen.

Laura, 30-07-2015

volgens mij staan ze apart van de staanplaatsen van de caravans. maar wel op de camping zelf.

Camping De Achterste Hoef info

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

Direct boeken

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Natuurzwembad, Peuterbad, Verwarmd, Zwembad
  • Aantal glijbanen1

• Aanbod voor kinderenKinderdisco, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin
  • Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenFrans, Glutenvrij, Regionaal, Steaks
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel
  • Betaalde wifiGehele hotel

• KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • Op het terreinRecreatieruimte
  • Overige servicesFietsverhuur, Krant, Post service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• WatersportDuiken
  • BuitensportenGolfbanen