Géén boekingskosten

Camping De Achterste Hoef

NederlandNoord-BrabantBladel

We hebben de beste aanbieders voor Camping De Achterste Hoef voor je op een rij gezet:

8.3FantastischScore uit 486 reviews
+904/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.3FantastischScore uit 486 reviews
  • 8.5Staat v/h sanitair
  • 8.1Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Ga kamperen op de Brabantse Camping de Achterste Hoef in Bladel. Liever meer luxe? Dan zijn er ook safaritententen, bungalows en trekkershutten beschikbaar. Een recreatieplas, zwembaden, een golfbaan en fietscrossbaan, veel te doen op de camping. Ontdek de streek van de Acht Zaligheden met uitgestrekte bossen en heidevelden per fiets.

Contact

487 Reviews over De Achterste Hoef

• 10Joop Schevers24-06-2022

In één woord fantastisch.

Wij hebben 3 weken met onze caravan op de camping gestaan. Veel ruimte, rust en van de Brabantse gezelligheid genoten. De camping ligt direct aan de fietsknooppunten en van daar uit de omgeving verkend.

• 9Eetgelegenheden
  • 10corne van luijt24-06-2022

super camping

super gezellige camping voor jong en oud super camping

• 9Eetgelegenheden
  • 9Sanne21-06-2022

Een weekend om nooit te vergeten.

Wat een weekend! Eentje dat mijn jongens nog erg lang gaan herinneren. Wat een geweldig animatie team. Finn is elke dag naar de kidsclub gaan knutselen en wil al weer terug. We verbleven op een ruime plek, ook was het na 23 uur meestal vrij stil. Alles was op wandelafstand. Sanitair gebouw was heel erg netjes. Lekker warm water en wc papier 😅💪 We dachten dat het in het zwembad erg druk ging zijn aangezien het heel mooi weer was. Maar zelfs hier was het helemaal niet druk! Wij hebben erg genoten en komen graag weer eens terug! Dikke knuffel van de jongens aan Zoef!!!

• 8Anke10-06-2022

Leuke camping waar van alles te doen is!

Afgelopen pinksterweekend zijn wij hier voor het eerst geweest. We stonden op een veldje met een glijbaan, wipkip en tafeltennistafel. (Via telefonisch contact gereserveerd en goed geholpen.) Hier hebben onze kids zich goed vermaakt! Vanwege het weer van alles gebruik gemaakt: zwemmen in het meertje en zonnen op het strand, en spelen in de binnenspeeltuin en zwemmen in het binnenzwembad Er is van alles te doen op de camping! Het toiletgebouw zag er over het algemeen netjes uit (had het idee dat er soms (jonge) kinderen waren geweest zonder controle van de ouders). Temperatuur van de douche kon wel verspringen van koud naar heel warm. In de campingwinkel valt genoeg te halen en ook brood is er voldoende. In het restaurant helaas niet kunnen eten (was al vol) maar wel een drankje gedaan terwijl de kinderen ook daar lekker hebben gespeeld. Kortom: we hebben genoten van ons verblijf en komen zeker nog een keer terug!

• 8Eetgelegenheden
  • 9Nicole10-06-2022

Super!

De camping was netjes. Werd goed schoongemaakt. Meerderen keer per dag de wc gebouwtjes. Echt super netjes. Voor kinderen genoeg te doen! Je kan er lekker eten en drinken. Ook bij slecht weer kunnen de kinderen spelen binnen.

• 6ER08-06-2022

Jammer van de herrie

Jammer dat de camping het toelaat dat families op een veld een enorme partytent opbouwen compleet met horeca koeling, bbq, tapinstallatie en statafels. Dit natuurlijk gepaard met luide muziek en veel gelal tot diep in de avond. Hoezo regelement? Dit was een smet op een, voor de rest, best nette camping. Voor ons dus een maal en nooit weer.

• 7Eetgelegenheden
  • 7Marcel Jansen06-06-2022

Top Camping / restaurant Slecht

Heerlijke camping met ruime plaatsen, keurig sanitair, mooie bosrijke omgeving. Voldoende vertier voor alle leeftijden, onze tiener pubers hebben zich prima vermaakt. Ik heb maar 1 (groot) minpunt en dat is de kwaliteit van het restaurant. Leuke aantrekkelijke kaart met prima gerechten alleen de uitvoering is ver onder de maat. Je betaald normale restaurant prijzen maar je krijgt snackbar kwaliteit. Voor bijna 20 euro een gefrituurde schnitzel ter grootte van net iets meer dan een bierviltje. Als garnituur een beetje kant en klare rauwkost en wat frieten…volgens de kaart zouden de hoofdgerechten geserveerd worden met verse seizoen groenten maar daar heeft aan onze tafel niemand wat van gezien. Nadat ik dit bij het afruimen & afrekenen gemeld heb is hier niets mee gedaan. Het personeel doet z’n best maar leiding/management schitterd van afwezigheid, dus ik kan het de 16/17 jarigen niet eens kwalijk nemen. Prima camping -> elders eten

• 2Eetgelegenheden
  • 7Bjorn04-06-2022

Mooi, kans op een tokkie-camping over paar jaar

Met hemelvaart en pinksteren verbleven. Mooie camping, veel groen, mooi gebied. Ook fijn sanitair, warm, schoon en degelijk. Beetje te weinig georganiseerd voor 12-16 jaar. Alleen een klein deel van de kampeerders kunnen de sfeer bepalen voor de rest. In het campingboekje met regels hebben ze mond vol van regels en maatschappelijke fasoensnormen; geen geluidsoverlast met speakers, 23u stil zijn, scooters elektrische steps en hoverboards verboden. Niet dus, volop aanwezig en de camping doet er niets aan. Zelfs hard geluid na 23u voor de caravans en niemand doet er iets aan. Aangegeven bij receptie, maar die geven aan dat beveiliging pas ’s nachts aanwezig is. Beleid en handhaving is beschamend en die kleine groep verpest het voor de rest. Vooral zo doorgaan en dan is het over 5 jaar een tokkie-camping.

• 7Eetgelegenheden
  • 10Ine21-05-2022

Een prachtig oord

Wij hebben op deze camping gestaan

• 9Dirk Mariën21-05-2022

Perfect!

Zeer aangenaam verblijf gehad, mooie plaatsen, vriendelijk personeel, sanitair prima onderhouden en mooi verzorgd. Lekker gegeten in het restaurant, met vriendelijke bediening. Kortom een camping om ZEKER terug te komen.

• 9Staat v/h sanitair

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar