Camping De Achterste Hoef

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag24°15°
Camping De Achterste Hoef
8,4

296 reviews over Camping De Achterste Hoef in het Nederlands

Fantastisch een echte aanrader.

Richard P
14-8-2018

We hadden een geweldige plek voor onze caravan. Eigen water, elektra, coax en afvoer.

Het zwembad was fijn verwarmd overdekt en buiten. Heerlijk om even af te koelen.

We hebben 1 avond gebruik gemaakt van het restaurant goed eten aardige bediening.

Voor onze zoon van 2,5 was er genoeg te beleven hij had zelfs een glijbaan voor de caravan.

fantastisch

fam vliegen
11-8-2018

Wij zijn er nog niet, maar het aftellen kan weer beginnen voor de september maand ( boulemaand voor velen ). Voor veel stellen en natuurlijk ook voor ons, voelt het na 1 jaar weer thuis komen bij kennissen en inmiddels ook bij echte vrienden, door de loop der jaren zo gegroeid. Campingpersoneel zeer behulpzaam en gastvrij, en natuurlijk niet te vergeten de dames die de sanitairgebouwen dagelijks een paar keer per dag schoonhouden ! Wij verheugen ons telkens weer.

Groetjes,

Fam Vliegen

TOP Camping! een echte aanrader

Jeske de Blok
11-8-2018

Wij hebben ons prima vermaakt! Vriendelijk en behulpzaam personeel, ruime kampeer plaatsen, ruime veldjes, keurig sanitaire (wordt wel 3x per dag gepoetst).

Zwembad binnen en buiten is prima, het water in het meertje is helder. In het restaurantje hebben we goed gegeten. Onze zoon (13) heeft lol gehad met het animatie team en veel gespeeld (van de nieuwe speeltuin, fiets crossbaan, voetbalveld, naar het zwembad en weer opnieuw...) De golfbaan zag er (ondanks de warmte) er goed uit, een uitdagende baan! In de omgeving is het heerlijk om te fietsen naar de omliggende dorpjes door bos en heide. Ik zeg: TOP Camping, een echte aanrader!

Prima, maar niks voor ons

Fam Grezel
9-8-2018

Alle reviews kloppen exact!

De camping op zich is geweldig, er valt niets op aan te merken.

Maar je moet er van houden...

Het is gedurende de hele dag behoorlijk

lawaaiig, veel vaste gasten met een hoog Feyenoord-/tatoo-/zuip-gehalte en

honden geblaf.

Dat is verder helemaal prima,

maar wij houden meer van rust.

Voor ons dus niet meer.....

geweldige vakantie gehad

Karien
8-8-2018

heerlijke ruime plek aan de recreatieplas , fijne camping met goed sanitair en een heel gezellig terras

Fijne camping

Sandra
5-8-2018

Superleuke camping met mooie grote plaatsen. Veel te doen in de omgeving en ook genoeg te doen op de camping. Enige nadeel: zwembad is echt aan renovatie toe. Verder alles prima

Leuke camping!

Meirlaen
4-8-2018

Wij verbleven 7 dagen op deze camping en hadden veel geluk met het weer. We stonden op een luxe kampeerplaats met privé sanitair aan de recreatieplas. Onze kinderen hebben zich heel erg geamuseerd bij deze plas. Schone, nette camping, vriendelijk personeel, goede eetgelegenheid. Prijs- kwaliteit in orde!

Het enige ( voor ons ergerlijk) minpunt is de arrogantie van de vaste verblijfsgasten. Echt erg!!!! Sommigen hebben als bezigheid de ganse dag de campinggasten terecht te wijzen op hun rijgedrag met de auto op de camping. Je mag 5 per uur, wat echt heel traag is, rij je eens 6 of 7, dan blaffen ze je toe en beschuldigen ze jou met de nodige arrogantie en bekijken ze jou alsof je een moord beging... Zelfs bepaalde kinderen beginnen dit gedrag over te nemen.

Dit terwijl er met hun (elektrische ) fietsen wel duchtig over deze snelheidslimiet gefietst werd!!!!

Wat een heerlijke camping. Alles wat je nodig hebt is er.

Door het tropische weer zwommen we dagelijks meerdere malen in het meer of in het zwembad.

Leuke activiteiten voor jong en oud. Gezellig restaurant, handig winkeltje, wasserette en snackbar.

Én ook niet onbelangrijk: nette toiletten en douches.

Geweldige familiecamping

Top
2-8-2018

Hele mooie nette camping van alle gemakken voorzien!de kids (14-10-7-4) hebben zich goed vermaakt goed gevuld animatie programma heerlijk verkoelend meer en zwembad wat met deze hittegolf goed van pas kwam gemoedelijke sfeer op de camping,vriendelijke medewerkers schoon sanitair door meerdere keren per dag word schoongehouden!Gezellig terras en heerlijk gegeten in het restaurant het enige minpuntje wat ik kan geven is het kleine assortiment in het winkeltje had voor ons wel wat meer (verse groenten/vlees etc) gemogen!maar elke dag verse broodjes,dit was onze eerste keer hier maar we komen zeker terug!!!

Nooit meer

Familie H.
2-8-2018

De camping is top. Het meer is een welkome plek om af te koelen overdag. De kinderen hebben echt genoten. Echter voor ons nooit meer, de nachten zijn vreselijk. Ik heb nog nooit meegemaakt dat er tot zo laat herrie wordt gemaakt op een camping. Ik vind dit zeer asociaal tov anderen. Echt zonde van deze mooie en fijne camping.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Achterste Hoef in Bladel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Achterste Hoef zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Achterste Hoef scoort een 8.41 uit 10 op basis van 295 reviews.