Sorteren

Reviews over Bergeijk

Heerlijk ontspannend en rustgevend

vera
    11-3-2018

Groot natuurgebied met veel fiets- en wandelgelegenheid, bij de grens met Belgie. Wij verbleven in "de vrolijcke bosmuis", een prachtig nieuw B & B, met themakamers in een totaal gerenoveerde villa. Via touroperator geboekt. Bijzonder vriendelijke en ontspannen sfeer. Heerlijk gedineerd in Eersel in "La Dolce Vita". Verder sowieso veel lekkere eetmogelijkheden in de buurt, dan moet je echter wel een auto hebben. Op loopafstand van de B & B zit Herberg in het wilde zwijn, prima eten in gezellige gemoedelijkheid. Als je in het B & B vertoeft, krijg je 10% korting op je rekening.

Op ongeveer een half uur rijden zit in Belgie sauna Hezemeer, ook een aanrader!

Geweldig.

Henk van Dijk
    29-1-2018

Bergeijk is een prachtig dorp met vele faciliteiten, bezienswaardigheden. Voorzien van vele supermarkten.

Vanuit Bergeijk is het ook geweldig om te fietsen, België is in de nabijheid, maar ook vele fietsroutes.

Gezellige plaats

Anja
    31-8-2017
    Een erg gezellige plaats met veel restaurantjes en andere winkels.

Goede uitvalsbasis voor de streek!

Rob
    13-8-2017

Vanuit Bergeijk volop mogelijkheden de plaatsen in de omgeving zoals Valkenswaard, Eersel, Hapert en Bladel te verkennen.

Veel bos en hei in de omgeving en mooie fietspaden.

Bergeijk heeft een keur aan supermarkten, bakkers, slagers etc.

Regelmatig activiteiten in het centrum van Bergeijk.

Overigens is Belgie om de hoek.

leuke plaats

Ad en Nelly Bink
    13-6-2017
    gewoon een leuk brabants dorp
Bergeijk scoort een 8,3 uit 10, op basis van 164 reviews