We hebben een aantal aanbieders voor Bergeijk voor je op een rij gezet:

Reviews over Bergeijk

Heerlijk ontspannend en rustgevend

vera,
    11-3-2018

Groot natuurgebied met veel fiets- en wandelgelegenheid, bij de grens met Belgie. Wij verbleven in "de vrolijcke bosmuis", een prachtig nieuw B & B, met themakamers in een totaal gerenoveerde villa. Via touroperator geboekt. Bijzonder vriendelijke en ontspannen sfeer. Heerlijk gedineerd in Eersel in "La Dolce Vita". Verder sowieso veel lekkere eetmogelijkheden in de buurt, dan moet je echter wel een auto hebben. Op loopafstand van de B & B zit Herberg in het wilde zwijn, prima eten in gezellige gemoedelijkheid. Als je in het B & B vertoeft, krijg je 10% korting op je rekening.

Op ongeveer een half uur rijden zit in Belgie sauna Hezemeer, ook een aanrader!

Gereisd met partner in maart 2018

Geweldig.

Henk van Dijk,
    29-1-2018

Bergeijk is een prachtig dorp met vele faciliteiten, bezienswaardigheden. Voorzien van vele supermarkten.

Vanuit Bergeijk is het ook geweldig om te fietsen, België is in de nabijheid, maar ook vele fietsroutes.

Gereisd met partner in mei 2017

Goede uitvalsbasis voor de streek!

Rob,
    13-8-2017

Vanuit Bergeijk volop mogelijkheden de plaatsen in de omgeving zoals Valkenswaard, Eersel, Hapert en Bladel te verkennen.

Veel bos en hei in de omgeving en mooie fietspaden.

Bergeijk heeft een keur aan supermarkten, bakkers, slagers etc.

Regelmatig activiteiten in het centrum van Bergeijk.

Overigens is Belgie om de hoek.

Gereisd met partner in juli 2017

leuke omgeving ook voor de kinderen

Lieshout,
    11-6-2017

In de omgeving leuk pannenkoekhuis ,de neut, .

in lommel een groot speelplein voor de kinderen

Een dagje Hasselt en Genk. Ook Valkenswaard is de moeite waard, maar vergeet zeker Bergeijk niet

leuke terrasjes in de malpi

in het dorp ook leuke terrasjes

je moet hetzelfde beleven is te veel om op rte noemen

Is dit jaar overgenomen door een echtpaar, die maken er iets leuks van.

Gereisd met partner in mei 2016

We verbleven in het buitengebied van Bergeijk

Rob van Zadelhoff,
    21-2-2017

Feitelijk zijn alleen maar positieve mededelingen te doen. Het is (toeristisch) dorp waar je goed terecht kunt om je dagelijkse boodschappen te doen en waar je ook prima terecht kunt voor een hapje buiten de deur. Het toerisme bloeit hier door de vele recreatieve mogelijkheden, zoals campings en vakantieparken. De bosachtige omgeving draags hier zeker aan bij.

De omgeving van Bergeijk is prima per fiets te verkennen via diverse fietsroutes. Grotere plaatsen liggen ook voor de fiets op bereikbare afstand, zoals Valkenswaard met zijn grote weekmarkt en onze lichtstad Eindhoven. Ook voor wie over de grens wil om een (Belgisch) pintje te pakken kan dat per fiets doen.

Gereisd met partner in augustus 2016
Bergeijk scoort een 8,9 uit 10, op basis van 165 reviews