vakanties Bergeijk

Reviews over Bergeijk

Geweldige camping!

Paul van Hal,
    4-12-2018

Wat een heerlijke camping! Van alle gemakken voorzien. Top animatieteam, heerlijk gegeten. Superleuk zwembad voor de kinderen en een goede technische dienst

Géwéldíg!

Zus.,
    26-10-2018

Bijzondere fijne tijd op een hele nette mooie camping!

We hebben hier écht genoten.

Familie van Asseldonk,
    25-10-2018

Wat een vriendelijkheid, rust en genieten van de natuur hier.

Waarom kenden we deze camping niet eerder? Dat houdt in dat we hier meer gaan komen, met Sep onze hond, die hier ook meer dan welkom is.

Super!

Judith,
    20-10-2018

Voor de eerste keer hier in een paalhuissie, uitzicht op de biebelebontsepaalbergen. Super schoon huisje. Kinderen van 10 en 8 vermaken zich super. Leuke animatie, mooi zwembad. Lekker gegeten in het restaurant. Super kindvriendelijk!! We gaan zeker terug komen!!

Fantastisch!

Anne Goossens,
    12-10-2018

Weekje verbleven in een paalcasa. Super fijn chalet met als groot pluspunt een vaatwasser. Er was veel animatie, de kinderen hebben zich niet verveeld. In het restaurant kun je ook echt lekker eten, vergeet hier niet te reserveren!!

Bergeijk scoort een 8,3 uit 10, op basis van 165 reviews