Hotel Auberge de Hilver

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag23°13°
Hotel Auberge de Hilver
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Auberge de Hilver voor je op een rij gezet:

279 reviews over Hotel Auberge de Hilver in het Nederlands

Fijn verblijf

Patricia
15-6-2018

Heerlijk een nachtje verbleven in een van de hotelkamers. Nette moderne kamer met comfortabel bed. Vriendelijk personeel. Genoeg te beleven in de omgeving

Schitterend!

Sheena Verhulst
20-5-2018

We deden een upgrade voor een deluxe kamer. Het was een super verblijf met alles wat je verlangt van een droomweekend.

Kamer was netjes. Badkamer superschoon.

We namen onze avondmaaltijd in het restaurant en hebben er maar één woord voor : subliem! Heel goede service, maaltijd was gastronomisch niveau.

Dit hotel verdient 5 sterren.

Goed verblijf voor een paar nachtjes

Nella
24-4-2018

Kamer en eten prima van het eten word echt werk gemaakt

Verder moest je wel alles zelf uitzoeken of vragen we kregen geen informatie voor de kamer en berging fietsen er lag ook niets op de kamer hierover.

Sobere versie van de kamer op de site( foto’s.

Van de Velde
24-2-2018

De comfortkamer staat niet op de site, al doen ze het voorkomen van wel. Ruime schone badkamer, heerlijke douche,

Maar de comfortkamer was niet de kamer waar op de site mee geadverteerd wordt, veel minder sfeer ( donker) geen mooie houten laminaatvloer maar donkergroene vloerbedekking, geen sfeervol haardje zoals op de foto’s, en slechte haperende verlichting. O.a. felle spaarlampen en een knipperende dimmer...Geen waterkokertje of koffiezetapparaat op de kamer.

Gastvrij en netjes, perfect!

S. van Nek
23-2-2018

Een echte aanrader! Zeer ruime kamer (luxe), mooi ingericht en brandschoon. De bedden lagen fantastisch en de whirlpool in de ruime en nette badkamer was ook heel ontspannend. Wij maakten gebruik van het valentijnsarrangement inclusief 4 gangen diner en ontbijt op bed. Het diner in het restaurant was heerlijk en het ontbijt was ook perfect. We hadden zelf nog broodjes over voor de lunch. De omgeving is ook prachtig. Heerlijke wandeling gemaakt door het bos en 's avonds nog over het aangelegen vakantiepark.

Gewoon top

Wauters
16-2-2018

Het was gewoon top heel vriendelijk personeel en het eten was gewoon top zeker prijs kwaliteit waard dit is zeker een aanrader

fantastisch

Mieke Margot
13-2-2018

Prima ontvangst, goede service, ruime comfortabele kamers, lekker eten, iedereen vriendelijk, grote parking.

min muntjes in de kamer: onze badkamer had een wat muffe geur, aan één kant van het dubbel bed was geen nachtlamp om te lezen. Geen spiegel in de kamer (wel in de grote badkamer). Al bij al waren we heel tevreden en een super deal! Zou dit hotel zeker aanraden.

Heerlijk ontspannend tot rust komen

Ilse
6-2-2018

Super nette ruime kamers en een zeer geschikte accommodatie voor een ontspannend weekend weg

Héérlijk

Roger en Marianne
13-1-2018

Onverwacht hier terechtgekomen en wat een verrassing! Heel vriendelijke bediening en het eten was supergoed en meer dan voldoende. Gekozen uit maandmenu. We werden echt verwend en de chef heeft duidelijk plezier in zijn werk. Je moet dit restaurant weten te liggen, voor een voorbijganger niet in de route.

Geweldig maar slechte MIVA voorzieningfen

Sandra Bazuin (Commers)
27-12-2017

Geweldige gastvrijheid, Goede bediening, smakelijk eten, minder goede kamerschoonmaak /beddenopmaak.

Heel slechte MIVA aanpassingen; allen toilet goed, Geen douchestoel, maar krukje; gladde vloertegels, bij douchegedeelte geen beugels; (douchen was levensgevaarlijk; niet meer gedouched) kon niet onder wastafel (stellage) met benen (waardoor wassen/ tandenpoetsen etc. ook moeilijk ging). Zochten naar een oplossing maar helaas!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Auberge de Hilver in Baarschot, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Auberge de Hilver zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Auberge de Hilver scoort een 8.46 uit 10 op basis van 281 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: