Hotel Auberge de Hilver

Kleine hotelsWebsiteLink naar websiteWeer vandaag15°8°
Hotel Auberge de Hilver
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Auberge de Hilver voor je op een rij gezet:

276 reviews over Hotel Auberge de Hilver in het Nederlands

Sobere versie van de kamer op de site( foto’s.

Van de Velde, 24-2-2018

De comfortkamer staat niet op de site, al doen ze het voorkomen van wel. Ruime schone badkamer, heerlijke douche,

Maar de comfortkamer was niet de kamer waar op de site mee geadverteerd wordt, veel minder sfeer ( donker) geen mooie houten laminaatvloer maar donkergroene vloerbedekking, geen sfeervol haardje zoals op de foto’s, en slechte haperende verlichting. O.a. felle spaarlampen en een knipperende dimmer...Geen waterkokertje of koffiezetapparaat op de kamer.

Gastvrij en netjes, perfect!

S. van Nek, 23-2-2018

Een echte aanrader! Zeer ruime kamer (luxe), mooi ingericht en brandschoon. De bedden lagen fantastisch en de whirlpool in de ruime en nette badkamer was ook heel ontspannend. Wij maakten gebruik van het valentijnsarrangement inclusief 4 gangen diner en ontbijt op bed. Het diner in het restaurant was heerlijk en het ontbijt was ook perfect. We hadden zelf nog broodjes over voor de lunch. De omgeving is ook prachtig. Heerlijke wandeling gemaakt door het bos en 's avonds nog over het aangelegen vakantiepark.

Gewoon top

Wauters, 16-2-2018

Het was gewoon top heel vriendelijk personeel en het eten was gewoon top zeker prijs kwaliteit waard dit is zeker een aanrader

fantastisch

Mieke Margot, 13-2-2018

Prima ontvangst, goede service, ruime comfortabele kamers, lekker eten, iedereen vriendelijk, grote parking.

min muntjes in de kamer: onze badkamer had een wat muffe geur, aan één kant van het dubbel bed was geen nachtlamp om te lezen. Geen spiegel in de kamer (wel in de grote badkamer). Al bij al waren we heel tevreden en een super deal! Zou dit hotel zeker aanraden.

Heerlijk ontspannend tot rust komen

Ilse, 6-2-2018

Super nette ruime kamers en een zeer geschikte accommodatie voor een ontspannend weekend weg

Héérlijk

Roger en Marianne, 13-1-2018

Onverwacht hier terechtgekomen en wat een verrassing! Heel vriendelijke bediening en het eten was supergoed en meer dan voldoende. Gekozen uit maandmenu. We werden echt verwend en de chef heeft duidelijk plezier in zijn werk. Je moet dit restaurant weten te liggen, voor een voorbijganger niet in de route.

Geweldig maar slechte MIVA voorzieningfen

Sandra Bazuin (Commers), 27-12-2017

Geweldige gastvrijheid, Goede bediening, smakelijk eten, minder goede kamerschoonmaak /beddenopmaak.

Heel slechte MIVA aanpassingen; allen toilet goed, Geen douchestoel, maar krukje; gladde vloertegels, bij douchegedeelte geen beugels; (douchen was levensgevaarlijk; niet meer gedouched) kon niet onder wastafel (stellage) met benen (waardoor wassen/ tandenpoetsen etc. ook moeilijk ging). Zochten naar een oplossing maar helaas!!

aanbeveling waard

twee oudjes van 75+, 26-12-2017

Positief: accomodatie op zich; vriendelijk en behulpzaam personeel; uitstekende keuken; prima ontbijt dat voortdurend wordt aangevuld (hulde daarvoor). Wij vonden de landelijke aankleding van het hotel aantrekkelijk.

Negatief: smerig putlucht in de badkamer veroorzaakt door niet goed werkende riolering (?); geen telefoon op de kamer; veel kapotte verlichting; ontbreken van info-map (tv-gebruik, idem open haard en functioneren/wekfunctie klok); stangen in bad en douche voor houvast, geen anti-slipmat in douche;, tissues in badkamer; te weinig kleerhangers. Onze kamer (H01) ligt pal naast de loop naar de receptie van het vakantiepark. Daardoor veel passerende gasten met veel inkijk. Vitrage aanbrengen voor wat meer privacy is een aanbeveling.

Doe wat aan de parkeerplaatsen (een grote modderpoel met kuilen).

De sterrenclassificatie ontbreekt in alle beschikbare informatie! Het schijnen er vier te zijn. Kom daar rustig voor uit.

Ondanks wat missers (in onze ogen) een warme aanbeveling voor wat er wel goed is en loopt!

Charme , waar ?

Brouwhof, 25-10-2017

Onduidelijk gebeuren. Je krijgt een reclame van Charme-Hotel en je boekt. Je komt ter plekke terecht achter de slagboom van Landal via een parkeerplaats met kuilen.Na wat zoeken kom je in het hotel en ziet alleen maar zaken van Hampshire(!) en je ontbijt wordt verzorgd door Landal. Het straalt verder helemaal niets uit van een overname ,geen enkele investering , die een visitekaartje voor "Charme " zou moeten zijn.Het restaurant-gedeelte is een groot pluspunt, hulde voor de kok.Hij nam de moeite aan tafel bij ons te komen overleggen.De comfort-kamer(?) komt weg met uitermate matig.Kapotte lampen, wat nog brandt heeft verschillende tinten.Sfeerhaard is een decorstuk ,triest gebeuren.Karpet onder(!) het bed , twee kanten uitstekend , dus een stofnest.Merkbedden een rommeltje.TV en badkamer een positieve uitschieter.Er valt hier heel wat op te pimpen voor een nieuwe organisatie, die het bedrijf bepaald geen uitstraling geeft.slot
M. Van Dijk, Directeur, 28-10-2017

Hartelijk dank voor uw reactie. Excuses dat de verschillende namen u in verwarring hebben gebracht.

Wij zijn pas deze maand overgestapt naar Charme hotels en er wordt momenteel volop geïnvesteerd om deze naamswijziging door te voeren.

We zullen de opmerkingen over de kapotte lamp en het vloerkleed met de schoonmaak en TD opnemen.u mag er op vertrouwen dat dat alle aandacht krijgt.

Fijn dat het restaurant wel in de smaak viel!

Aanrader!

Lian Sporken, 19-10-2017

Aanrader: de grote Deluxe kamer op de begane grond is super.
M. Van Dijk, Directeur, 28-10-2017

Hartelijk dank voor deze positieve beoordeling. Daar doen we het voor!

Zegt het voort , en graag tot ziens!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Auberge de Hilver in Baarschot, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Auberge de Hilver zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Auberge de Hilver scoort een 8.44 uit 10 op basis van 278 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: