Hotel Auberge de Hilver

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag28°14°
Hotel Auberge de Hilver
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Auberge de Hilver voor je op een rij gezet:

283 reviews over Hotel Auberge de Hilver in het Nederlands

Leuk voor 1 nacht

Tanja walters
11-8-2018

Hadden hoge verwachting van dit hotel helaas niet geheel zoals verwacht.

Was erg gehorig van naaste en boven buren.

Kamer was warm geen airco.

Weinig privacy gordijnen moesten dicht blijven iedereen die langs liep keek zo binnen.

Ontbijtbuffet was goed alles aanwezig.

Wij komen zeker terug!

Lien
10-8-2018

Hele mooie nette kamers. Heel goed onderhouden.

Supervriendelijke mensen.

Lekker en uitgebreid ontbijt, wordt steeds aangevuld. Niets is te veel!

Er heerst hier een hele warme sfeer!

Het was onze 2e keer en wij komen zeker nog eens terug!

Lammers
18-7-2018

Top park! Ook horeca helemaal okidki!

Prima

Fredo
18-7-2018

Ontzettend gastvrij ontvangen. Personeel is allround. Kamer op de bg geboekt met zitje. Alles ziet er prima uit helaas geen airco. Het eten in het restaurant is heel smakelijk en ook hier een prima bediening. Wij zijn hier een midweek en het is zeker de moeite waard.

Fijn verblijf

Patricia
15-6-2018

Heerlijk een nachtje verbleven in een van de hotelkamers. Nette moderne kamer met comfortabel bed. Vriendelijk personeel. Genoeg te beleven in de omgeving

Schitterend!

Sheena Verhulst
20-5-2018

We deden een upgrade voor een deluxe kamer. Het was een super verblijf met alles wat je verlangt van een droomweekend.

Kamer was netjes. Badkamer superschoon.

We namen onze avondmaaltijd in het restaurant en hebben er maar één woord voor : subliem! Heel goede service, maaltijd was gastronomisch niveau.

Dit hotel verdient 5 sterren.

Goed verblijf voor een paar nachtjes

Nella
24-4-2018

Kamer en eten prima van het eten word echt werk gemaakt

Verder moest je wel alles zelf uitzoeken of vragen we kregen geen informatie voor de kamer en berging fietsen er lag ook niets op de kamer hierover.

Sobere versie van de kamer op de site( foto’s.

Van de Velde
24-2-2018

De comfortkamer staat niet op de site, al doen ze het voorkomen van wel. Ruime schone badkamer, heerlijke douche,

Maar de comfortkamer was niet de kamer waar op de site mee geadverteerd wordt, veel minder sfeer ( donker) geen mooie houten laminaatvloer maar donkergroene vloerbedekking, geen sfeervol haardje zoals op de foto’s, en slechte haperende verlichting. O.a. felle spaarlampen en een knipperende dimmer...Geen waterkokertje of koffiezetapparaat op de kamer.

Gastvrij en netjes, perfect!

S. van Nek
23-2-2018

Een echte aanrader! Zeer ruime kamer (luxe), mooi ingericht en brandschoon. De bedden lagen fantastisch en de whirlpool in de ruime en nette badkamer was ook heel ontspannend. Wij maakten gebruik van het valentijnsarrangement inclusief 4 gangen diner en ontbijt op bed. Het diner in het restaurant was heerlijk en het ontbijt was ook perfect. We hadden zelf nog broodjes over voor de lunch. De omgeving is ook prachtig. Heerlijke wandeling gemaakt door het bos en 's avonds nog over het aangelegen vakantiepark.

Gewoon top

Wauters
16-2-2018

Het was gewoon top heel vriendelijk personeel en het eten was gewoon top zeker prijs kwaliteit waard dit is zeker een aanrader

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Auberge de Hilver in Baarschot, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Auberge de Hilver zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Auberge de Hilver scoort een 8.45 uit 10 op basis van 285 reviews.