Camping De Wielewaal

Camping De Wielewaal
9,5

148 reviews over Camping De Wielewaal in het Nederlands

Rustige, schone en zeer mooie (mini)camping

JohanJMB
26-9-2018

Alles was goed. We hebben niets aan te merken op de camping of eigenaren.

Ruime plekken, super schoon en nieuw sanitair. WiFi gratis en snel. We hebben er meer gefietst dan met de auto gereden en dat zegt toch iets over de ruime mooie omgeving. Fietsroute: Bels lijntje. Dikke pluim !!!

Subliem

Wijnen
22-9-2018

De stek waar je moet zijn om te ontzorgen! Zowel de dorpen en bossen zijn binnen handbereik.

Primadeluxe

Thieu vd Broek
17-9-2018

Een puike camping met meestal grote plekken. Prachtig sanitair. Alles wordt prima onderhouden.

Mama,papa en idochter (Els, Jack en Jacqueline) zijn vriendelijke en behulpzame mensen.

Een doc.map met info over omgeving wordt overhandigd bij aankomst.

Neem ook eens de trein vanuit Turnhout naar Antwerpen. Een aanrader.

De Wielewaal is een ruim opgezette en nette camping. De eigenaren zijn plezierige mensen. Het sanitair is uitermate netjes. De omgeving is prachtig en je kunt er heerlijk fietsen.

fantastisch

G v Dorp
30-8-2018

fijne tijd gehad, alles tot in de puntjes verzorgt vooral het sanitair is blinkend schoon

hebben daar een hele fijne tiijd gehad

Een aanrader

Dick Smeding
17-8-2018

Wij zijn van 7 Augustus tot 17 Augustus op de Wielewaal geweest een hele keurige en gezellige Camping fantastisch sanitair de eigenaren zijn altijd in voor een gezellig gesprek en zijn bereid om je altijd te helpen of het nou om de omgeving gaat of Camping maakt niet uit geweldige plaatsen kan geen min punt vinden complimenten van ons

Geweldige camping, zeer "proper" en rustig!

J. En R.
11-8-2018

Ruime plekken, sanitair héél netjes en vriendelijke beheerders. Aan echt alles is gedacht op deze camping, je krijgt bij aankomst een persoonlijke map met informatie over camping, omgeving, fiets-en wandelroutes enz. die je op de dag van vertrek weer inlevert. Je kunt deelnemen aan bridge en jeu de boules activiteiten. Je kunt extra stoelen in de schuur pakken, als je visite krijgt.

Verder is het er heel rustig! Zo rustig dat het prettig is om af en toe kinderstemmen te horen. Kinderen horen er wat mij betreft bij, gelukkig is er ook leuk speelgoed voor de kinderen te vinden in de ruime schuur, waar ook onze fietsen konden staan. Terwijl we op deze camping stonden met onze vouwwagen, kwam er een einde aan de lange, zonnige, droge, mooie zomer. Maar de regen kon ons kampeerplezier op deze camping niet verpesten. Een zeer aangename plek om te vertoeven.

Herman Otten en Edith Zwagerman
1-8-2018

Prima camping. Super schoon en hele aardige eigenaars. Heel bereidwillig en spontaan. Grote ruime plekken met voldoende zon en schaduw. Zeker een aanrader.

Het is hier fantastisch !

Robert
6-7-2018

Op deze camping is niets meer te wensen. Het ontvangst bij aankomst is al heel vriendelijk en je wordt netjes door de eigenaar naar je hele grote camping plaats gebracht. Tot onze verbazing werd er even later ook nog een groot stuk gaatjes plastic afgegeven voor onder het grondzeil en dit werd vergezeld met een mooie informatiemap over de camping en de omgeving. Dit hebben we nog nergens mogen meemaken.

De camping ziet er goed verzorgd uit en de twee sanitair locaties zijn super schoon.

Tel hierbij de Belgische en Nederlandse enclaves op en iedereen weet dat we hier nog vaker terug komen.

Een camping om regelmatig naar terug te gaan.

Wil Jansen
30-6-2018

Camping met ruime plaatsen, erg schoon sanitair. De eigenaren zijn erg aardig en behulpzaam. We komen er al jaren en krijgen er geen genoeg van.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Wielewaal in Baarle Nassau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Wielewaal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.