Camping De Wielewaal

Nederland, Noord-Brabant, Baarle Nassau

9.8Fenomenaal

• 9.8Staat v/h sanitair

Meer camping info

Camping de Wielewaal in Baarle Nassau is een minicamping waar gastvrijheid centraal staat. De plekken zijn erg ruim en het sanitair is nieuw en zeer schoon. In 2017 is de Wielewaal bekroond met een Gouden Zoover Award. De Brabantse omgeving is perfect om te fietsen. Bij aankomst op de camping ontvang je een map met daarin de mooiste routes.

169 reviews over Camping De Wielewaal

• 10Hennie en Nico uit Kaatsheuvel03-08-2020

Top weekend gehad!

Voor de tweede keer gekampeerd op deze gastvrije, mooie en rustige camping. Grote kampeerplaatsen Super schoon sanitair Wifi perfect! Mooie fietsroutes gemaakt in de mooie omgeving
    De vriendelijke en behulpzame eigenaars zijn echt top.👍👍👍 We gaan zeker nog meerdere keren genieten van deze fijne camping. 😍

Gereisd met partner in augustus 2020

• 10Arend en Geke Pullen28-07-2020

Fantastisch, een heel bijzondere ervaring!

Een fantastische camping!! Hele grote plaatsen, sanitair heel erg schoon. Eigenaren van de camping zijn zeer gastvrij en betrokken. Iedere kampeerder krijgt een mooie map te leen tijdens het verblijf waar van allerlei informatie in staat. Mooie fiets-/wandelroutes, bezienswaardigheden, tips enz. Niets is deze mensen teveel. Als we zelf een camping zouden beginnen dan is dit ons grote voorbeeld. Als je één keer op deze camping geweest bent dan wil je er vaker na toe. Het voelt als thuiskomen. Alles klopt!

Gereisd met partner in juli 2020

• 10Marijke15-07-2020

We gaan al jaren een weekje naar de Wielewaal en ieder jaar is het thuiskomen. Heerlijk rustig, werkelijk prachtig grote plaatsen en alles is SCHOON. We verheugen ons nu al september dit jaar😊😎

Gereisd met partner in september 2019

• 10Alie19-06-2020

Fantastisch/Perfect voor elkaar 👍

100% goed verzorgd mn in deze corona zomer van 2020!!! En perfect onderhouden 👍

Gereisd met partner in juni 2020

• 2019
    10Koos en Joke Knol07-09-2019

Een supercamping die van ons een dikke 10 krijgt

Voor het eerst op deze camping verbleven in de laatste week van augustus en de eerste week van september. Wij kamperen al 41 jaar maar zijn nog nooit zo'n goede camping tegengekomen. Opvallend was de hartelijke ontvangst. Iedere gast krijgt een informatiemap mee met o.a. kaarten van wandelingen en fietstochten in de omgeving en nog andere informatie. Die map mochten we gedurende de gehele vakantie bij ons houden èn ook de kaarten van de wandel- en fietsroutes mochten we uit de map halen en meenemen op onze wandel- of fietstocht. Het aanzien van het terrein is zeer verzorgd. De campingplaatsen op de verschillende velden zijn ruim van opzet (sommigen met water en afvoer op de plaats). De sanitairgebouwen zijn héél mooi. Goed warm water om te douchen en af te wassen en wat een luxe dat er geen drukknopsysteem is. Een grote schuur waar we onze fietsen konden stallen en opladen. En...er is nog veel meer. Wij komen er heel graag terug.

• 10jan en Jannie17-08-2019

fantastisch

goede wijn behoeft geen krans. fijne mensen, fijne camping, fijne sfeer

• 10Gerrit Schaap14-08-2019

Perfect voor een bezoek aan de enclave

Prachtige camping op een ruime kilometer vanaf het centrum van Baarle Nassau. Zeer ruime plekken, perfect sanitair, mooie grasmat en vriendelijke uitbaters. Wat wil je nog meer ? Rust is er ook in overvloed en als je dan toch even iets drukker wil zijn is de horeca in het dorp erg gezellig. De meeste gelegenheden vallen direct op in de drukke straten, maar de pareltjes zijn ook goed te vinden in een oase van rust, vriendelijkheid en aandacht. Absoluut een topper.

• 10Gert en Jolanda Berntsen11-08-2019

Zeker voor herhaling vatbaar

Wat opviel toen we aankwamen op camping de wielewaal om 21.00 uur de rust. Je hoorde de wind, de vogels en voor de rest niets. Ontvangst zeer vriendelijk. Kregen een mooie map mee met informatie over de gehele omgeving. Prachtige plaats gekregen. Heel groot maar volgens mij zijn alle plaatsen groot. Je kan met al je vragen terecht. En dan wat ik het allerbelangrijkste vind het sanitair. Dit was echt super en heel schoon. Ook de omgeving is prachtig en je bent zo in baarle nassau/hertog.

• 10Gerrit en sonja31-07-2019

Schitterend voor herhaling vatbaar

Een prachtige camping mooie ligging ruime plaatsen sanitair super schoon zeer vriendelijke eigenaren niets is te veel moeite

• 10Claudine Vrielynck30-07-2019

Voor herhaling vatbaar

Zeer mooie camping,vriendelijk onthaal.Zeer gastvrij. Mooi en proper sanitaire. Grote plaatsen. Vlak bij het dorp,fiets en wandelwegen. De moeite en wij gaan zeker nog terug

Camping De Wielewaal info

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50