Camping De Wielewaalstersterstersterster

9.6Fenomenaal

• 9.8Staat v/h sanitair

Meer camping info
Tonen op kaart

Camping de Wielewaal in Baarle Nassau is een minicamping waar gastvrijheid centraal staat. De plekken zijn erg ruim en het sanitair is nieuw en zeer schoon. In 2017 is de Wielewaal bekroond met een Gouden Zoover Award. De Brabantse omgeving is perfect om te fietsen. Bij aankomst op de camping ontvang je een map met daarin de mooiste routes.

165 reviews over Camping De Wielewaal

• 10Koos en Joke Knol07-09-2019

Een supercamping die van ons een dikke 10 krijgt

Voor het eerst op deze camping verbleven in de laatste week van augustus en de eerste week van september. Wij kamperen al 41 jaar maar zijn nog nooit zo'n goede camping tegengekomen. Opvallend was de hartelijke ontvangst. Iedere gast krijgt een informatiemap mee met o.a. kaarten van wandelingen en fietstochten in de omgeving en nog andere informatie. Die map mochten we gedurende de gehele vakantie bij ons houden èn ook de kaarten van de wandel- en fietsroutes mochten we uit de map halen en meenemen op onze wandel- of fietstocht. Het aanzien van het terrein is zeer verzorgd. De campingplaatsen op de verschillende velden zijn ruim van opzet (sommigen met water en afvoer op de plaats). De sanitairgebouwen zijn héél mooi. Goed warm water om te douchen en af te wassen en wat een luxe dat er geen drukknopsysteem is. Een grote schuur waar we onze fietsen konden stallen en opladen. En...er is nog veel meer. Wij komen er heel graag terug.

• 10jan en Jannie17-08-2019

fantastisch

goede wijn behoeft geen krans. fijne mensen, fijne camping, fijne sfeer

• 10Gerrit Schaap14-08-2019

Perfect voor een bezoek aan de enclave

Prachtige camping op een ruime kilometer vanaf het centrum van Baarle Nassau. Zeer ruime plekken, perfect sanitair, mooie grasmat en vriendelijke uitbaters. Wat wil je nog meer ? Rust is er ook in overvloed en als je dan toch even iets drukker wil zijn is de horeca in het dorp erg gezellig. De meeste gelegenheden vallen direct op in de drukke straten, maar de pareltjes zijn ook goed te vinden in een oase van rust, vriendelijkheid en aandacht. Absoluut een topper.

• 10Gert en Jolanda Berntsen11-08-2019

Zeker voor herhaling vatbaar

Wat opviel toen we aankwamen op camping de wielewaal om 21.00 uur de rust. Je hoorde de wind, de vogels en voor de rest niets. Ontvangst zeer vriendelijk. Kregen een mooie map mee met informatie over de gehele omgeving. Prachtige plaats gekregen. Heel groot maar volgens mij zijn alle plaatsen groot. Je kan met al je vragen terecht. En dan wat ik het allerbelangrijkste vind het sanitair. Dit was echt super en heel schoon. Ook de omgeving is prachtig en je bent zo in baarle nassau/hertog.

• 10Gerrit en sonja31-07-2019

Schitterend voor herhaling vatbaar

Een prachtige camping mooie ligging ruime plaatsen sanitair super schoon zeer vriendelijke eigenaren niets is te veel moeite

• 10Claudine Vrielynck30-07-2019

Voor herhaling vatbaar

Zeer mooie camping,vriendelijk onthaal.Zeer gastvrij. Mooi en proper sanitaire. Grote plaatsen. Vlak bij het dorp,fiets en wandelwegen. De moeite en wij gaan zeker nog terug

• 10Edo en Joke26-07-2019

Fantastisch. Alles perfect.

Vroegtijdig een datum reserveren. Zelfs voor een kleine camping , de grootste courant van Nederland verkrijgbaar. Zeer ruime plaatsen verdeeld over prachtige goed onderhouden velden, voorzien van dagelijks goed onderhouden kleurige plantenbakken. Rustige sfeer verlichting ( waxine / kaars) welke iedere avond wordt ontstoken.

• 10Arie Meijdam17-07-2019

Fantastische camping in de enclaves van Baarle Nas

Zoekt u gastvrijheid, ruimte, schoon sanitair en vooral een prachtige uitstraling, dan is de Wielewaal de camping midden in een prachtige omgeving.

Alleen gereisd in juni 2019

• 10Carla en Ton15-07-2019

Fantastisch!

Prachtige camping. Heel veel ruimte en rust. Vriendelijk ontvangst, gemoedelijk en zeer mooi en schoon sanitair. Wij gaan zeker nog eens terug!

• 9Dirkje postmus12-07-2019

Geweldig

Mooie ruime plekken prachtig schoon sanitair en zeer vriendelijke eigenaren

5 tips over Camping De Wielewaal

• Fred en Ans, 19-10-2011

Zeker voor iemand die van rust houd een bezoek waard. Al op veel campings geweest maar deze had toch iets bijzonders.

Baarle-Nassau Baarle Hertog is een bezienswaardigheid opzich want deze anclave's zijn eenmalig op de wereld. Een stadswandeling is hier dan ook een aanrader. Fietsen over het Bels lijntje is ook hartstikke leuk fietspad van Tilburg naar Turnhout midden door de natuur.

• marlies mergelsberg, 04-05-2015

Restaurant La Providence in Baarle-Nassau. Een heerlijk en zeer culinair 3-gangen dagmenu. Dit heerlijk diner met wijnen en koffie toe. Een echte aanrader

• ckant_1, 31-07-2014

gebruik maken van het leuke arrangement eten bij la providence in Baarle Nassau

7 vragen over Camping De Wielewaal

• G v.d Meer , 12-07-2019

betaling

moet ik vooraf betalen of kan dit bij aankomst

• P. Smits, 05-02-2019

Kamperen

Hallo, Heeft u een aanbieding voor de maand juni? 3t/m30 juni . En zo ja wat is de kostprijs . Groetjes piet smits

• WillemVijf, 03-03-2016

Weekend na Pinksteren 2016

Om ons jaarlijks (1980 tot nu) uitje te continueren zoeken wij elk jaar 'n andere Camping. Is er dit jaar bij U plaats voor 3 caravans en 'n tentje naast elkaar(totaal 8 personen) in het weekend, vrijdag t/m maandag, na Pinksteren? Zo ja, wat zijn dan onze kosten bij U? Groet, Willem en Inge van Asperen Wezerhof 4 5463AK VEGHEL.

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig