Géén boekingskosten

9.6FenomenaalScore uit 192 reviews
  • 9.8Staat v/h sanitair
  • 9Eetgelegenheden

Meer camping info

Camping de Wielewaal in Baarle Nassau is een minicamping waar gastvrijheid centraal staat. De plekken zijn erg ruim en het sanitair is nieuw en zeer schoon. In 2017 is de Wielewaal bekroond met een Gouden Zoover Award. De Brabantse omgeving is perfect om te fietsen. Bij aankomst op de camping ontvang je een map met daarin de mooiste routes.

191 Reviews over De Wielewaal

• 9Fam Buijks23-04-2022

Super komen zeker terug

Super schoon en zeer grote plaatsen we hadden privé sanitair

• 9Mieke en Willem18-04-2022

Prachtige plek.

Wat een super minicamping. Veel ruimte, rust en super schoon en verzorgd sanitair. We komen zeker nogeens terug.

• 9Eetgelegenheden
  • 10Rob Rutten03-10-2021

Fantastisch!!!

In september zijn wij 10 dagen op Camping de Wielewaal geweest. Wij hebben heel veel campings in Nederland en Europa bezocht, maar deze camping in Baarle-Nassau heeft echt alles voor onze doelgroep. Genieten van de rust, mooie grote plaatsen, prachtig en schoon sanitair en hele lieve en aardige campingeigenaren. Het was toppie !!!!!........ en voor herhaling vatbaar.

• 9Ria28-09-2021

Fantastische camping met zeer ruime staanplaatsen

Zeer mooi gelegen camping nabij Baarle Nassau op 8 minuten fietsafstand. De plekken zijn zeer ruim en voorzien van een laagje steentjes waar de voortent staat. Het gras is echt mooi groen en gemaaid. Het sanitair is super schoon en er zijn genoeg douches. Een grote schuur om je fiets te stallen. Zeer gastvrij en de campingeigenaars hebben voor iedereen een vriendelijk woord. Auto's op centrale parkeerplaats en gaan niet over de camping naar de weg. Digitenne is prima. Gelegen aan een doodlopende weg dus geen voortrazend verkeer naast de camping. Voor hondenbezitters: een klein stukje over de weg en na 100 meter begint zandpad en dan loop je zo het bos in. Heerlijk rustig. De omgeving is super mooi om te fietsen maar ook om te wandelen zijn er erg veel mogelijkheden.

• 9Staat v/h sanitair
  • 9Pauline van Kins24-08-2021

Heerlijk ontspannend en rustig

We hebben 2 1/2 week op de Wielewaal gestaan. Dit was onze eerste kennismaking met deze Vekabo Camping. We zijn hier terecht gekomen omdat een van onze criteria voor deze vakantie was dat we gebruik konden maken van een prive-sanitair unit ivm mogelijke Corona risico’s.De Wielewaal had deze voorziening en dat is een fantastische ervaring geweest; op 20 meter afstand van je kampeerplaats een eigen unit met toilet, heerlijke douche met thermostaatkraan, wastafel met opbergmeubel en elektrische verwarming.Wij hebben erg genoten van deze extra luxe voorziening en zouden dit een volgende keer ( met of zonder Corona) zéker weer erbij boeken; in onze beleving is deze luxe zijn geld meer dan waard geweest!Het veld waar we stonden was wel wat afgelegen en daardoor érg rustig!

• 8Marijke10-08-2021

Fantastisch geweest maar nooit meer

Prachtige camping met geweldig sanitair (algemeen en privé) maar helaas wordt deze camping te commercieel zonder iets daarvan op de website te vermelden. Vanwege ernstig slecht weer op komst moesten we 2dg eerder vertrekken en kregen de volle rekening inclusief het privé sanitair wat in de tussentijd al was doorverhuurd aan mensen die vanwege het op komst zijnde slechte weer eerder waren aangekomen. We voelen ons na 10jr trouwe klant (ook tijdens Corona financiële hulp gegeven) niet behandeld als een gewaarde bezoeker.Het privé sanitair is bovendien erg duur in vergelijking met vele andere kleine campings en bovendien moet je flink betalen voor de eind schoonmaak.

• 9Staat v/h sanitair
  • 10Ula en Ruud10-08-2021

Rust en perfect verzorgd!

Als je toe bent aan rust, als je gewoon een weekje wil relaxen, wandelen of fietsen dan zit je hier goed. De gasten zijn 50 plussers èn er zijn geen pubers! Vandaar die stilte om je heen.Wat een mooi aangelegde, perfect onderhouden camping! ruime grasvelden met voldoende privacy door hoge heggen maar niet geïsoleerd. Prachtig en schoon sanitair. Een vriendelijke familie die de camping beheert. Fietsenstalling, grootbeeld tv ruimte waar je ook met medekampeerders een spelletje kan spelen en waar ook de nieuwste tijdschriften en de krant ter inzage liggen.Een aanrader!

• 10Elly09-08-2021

Een fantastische plek om te verblijven!!!

Een prachtige camping met erg vriendelijke mensen. Grote plekken, gezellig " aangekleed" met pantjes, bankjes, bloemen ed. Bij een klein stroom probleem werd dit gelijk opgelost. Mooie sanitaire voorzieningen, alles is aanwezig!! Wij komen zeker nog een keer terug.

• 10Piet en Jannie Mons09-08-2021

Een camping om volgend jaar weer te bezoeken

Wij hebben weer genoten van ons verblijf op de Wielewaal Het is een een mooi verzorgd terrein met prachtig sanitair En vriendelijke eigenaren

• 10Piet en Anita Zwijgers09-08-2021

Super, super camping.

Ondanks het mindere weer hebben wij super genoten op deze geweldige, schone, nette en gastvrije camping.Zeker een aanrader. Eigenaars staan ook altijd open voor ideeën en zullen deze indien mogelijk verwezenlijken.Wij komen hier al jaren met heel veel plezier en zullen hier zeker ieder jaar vertoeven.Geweldig grote complimenten voor Jac, Els en Jackelien blijf zoals je bent jullie doen het super.

Camping De Wielewaal info

• CafeNiet beschikbaar