Tijdelijk €25 aanbetaling

9.5FenomenaalScore uit 199 reviews

9.5FenomenaalScore uit 199 reviews
  • 9.7Staat v/h sanitair

Meer camping info

Camping de Wielewaal in Baarle Nassau is een minicamping waar gastvrijheid centraal staat. De plekken zijn erg ruim en het sanitair is nieuw en zeer schoon. In 2017 is de Wielewaal bekroond met een Gouden Zoover Award. De Brabantse omgeving is perfect om te fietsen. Bij aankomst op de camping ontvang je een map met daarin de mooiste routes.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

199 Reviews over De Wielewaal

• 10Kees06-12-2022

Wat een heerlijke camping !

We hebben twee heerlijke weken gehad op de Wielewaal ! Zulke lieve mensen waar niets te veel voor is om het je naar de zin te maken ! Prima WiFi . Mooie plaatsen , mooie toilet ruimtes . Alles keurig schoon, waar je ook komt. Mooie recreatie ruimte waar je kunt lezen, tv kijken, of gewoon een praatje kunt maken. Al bij al een Camping waar we zeker weer naar terug gaan !

• 9Joost18-09-2022

Camping voor uren fiets en wandelplezier

Mooi gelegen nette en goed onderhouden camping. Ruime plaatsen en schoon en goed sanitair. Water , afvoer , 10 ampere en redelijk goede wifi. Mooie omgeving om te wandelen en fietsen. Er was 1 minpunt waar de campingeigenaar niets aan kan doen. Het constante blaffen van een hond (honden) in de nabije omgeving. Niet iedereen zal dat overigens als vervelend ervaren maar het is wel de hele dag aanwezig.

• 10Henk en Jelly Hellinga15-09-2022

Thuis komen

Al vanaf 2009 bezoeken we deze camping 🏕 met regelmaat, ik kan u vertellen de ziel van de camping is nog steeds het zelfde, fijne en heel betrokken eigenaren die alles in het werk stellen tot een prettig verblijf. Ik noem het ook thuis 🏡 komen, de rust, vertrouwdheid, het kaarsje s’avonds en het altijd schone sanitair.

• 10Hans en Marian03-09-2022

Wederom een 10!

Net thuis van 2 weken kamperen op De Wielewaal in Baarle-Nassau. Zeer ruime plek in een parkachtige omgeving met stromend water, electra, afvoer en uitstekend WiFi. Op deze camping geen jaarplaatsen dus veel onderling contact en geen overlast van harde muziek e.d. De eigenaars zijn ontzettend aardig en gastvrij. Het sanitair en alle overige voorzieningen zijn altijd super schoon. De omgeving rustig en volop wandel en fiets mogelijkheden. Baarle-Nassau is aan te lopen en van alle gemakken voorzien.

• 9Tineke van der Kolk24-08-2022

Na meerdere keren met veel plezier met de caravan op de Wielewaal te hebben gestaan, nu wegens ziekte een weekje in de nieuwe lodge verbleven. In een woord super! En niet alleen de lodge, ook Els en Jackelien waren weer top. Denken mee, en leven mee! Tot volgend jaar, dan zeker weer minstens een week de Wielewaal.

• 9Eetgelegenheden
  • 9L. Nauta05-08-2022

In een woord...fantastische Camping.

We hebben hier 24 nachten gestaan met onze caravan. Wat ons opviel was de vriendelijkheid en altijd een praatje of een groet van de beheerders. De camping heeft ruime plaatsen afgeschermd met heggen daardoor veel privacy, iedere plaats heeft een eigen watertoevoer en vuil water afvoerleiding. Prachtige Camping, met vele bankjes met kleurige bloemen. En s'avonds wordt er een lichtje bij ontstoken. Sanitair super schoon en voldoende douches en toiletten met zachte muziek op de achtergrond. Ook kun je dagelijks in de recreatiezaal het dagblad lezen, of TV kijken en boek lezen. Wasautomaat en droger aanwezig. Wat tegenwoordig ook erg belangrijk is....uitstekende WiFi ontvangst.

• 8Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden
  • 9Fam Buijks23-04-2022

Super komen zeker terug

Super schoon en zeer grote plaatsen we hadden privé sanitair

• 9Mieke en Willem18-04-2022

Prachtige plek.

Wat een super minicamping. Veel ruimte, rust en super schoon en verzorgd sanitair. We komen zeker nogeens terug.

• 9Eetgelegenheden
  • 10Rob Rutten03-10-2021

Fantastisch!!!

In september zijn wij 10 dagen op Camping de Wielewaal geweest. Wij hebben heel veel campings in Nederland en Europa bezocht, maar deze camping in Baarle-Nassau heeft echt alles voor onze doelgroep. Genieten van de rust, mooie grote plaatsen, prachtig en schoon sanitair en hele lieve en aardige campingeigenaren. Het was toppie !!!!!........ en voor herhaling vatbaar.

• 9Ria28-09-2021

Fantastische camping met zeer ruime staanplaatsen

Zeer mooi gelegen camping nabij Baarle Nassau op 8 minuten fietsafstand. De plekken zijn zeer ruim en voorzien van een laagje steentjes waar de voortent staat. Het gras is echt mooi groen en gemaaid. Het sanitair is super schoon en er zijn genoeg douches. Een grote schuur om je fiets te stallen. Zeer gastvrij en de campingeigenaars hebben voor iedereen een vriendelijk woord. Auto's op centrale parkeerplaats en gaan niet over de camping naar de weg. Digitenne is prima. Gelegen aan een doodlopende weg dus geen voortrazend verkeer naast de camping. Voor hondenbezitters: een klein stukje over de weg en na 100 meter begint zandpad en dan loop je zo het bos in. Heerlijk rustig. De omgeving is super mooi om te fietsen maar ook om te wandelen zijn er erg veel mogelijkheden.

Camping De Wielewaal info

• CafeNiet beschikbaar