Camping De Gronselenput

• 7.4Eetgelegenheden
  • 8.1Staat v/h sanitair

• Kinderopvang
Meer camping info

Camping de Gronselenput is een camping voor de echte kampeerders. In een mooie omgeving met de benodigde faciliteiten en een simpel speeltuintje is deze camping te vinden. De Gronselenput ligt in Wijlre en is een goede uitvalsbasis om te wandelen, fietsen, tokkelen, grotten te bezoeken of een dagje weg te gaan naar Maastricht.

46 reviews over Camping De Gronselenput

• 8Marian Luyckx16-02-2020

Wij en onze kleinkinderen hebben genoten

Het was te heet weer maar ondanks dat een leuke week . Animatieteam dat waterspelletjes organiseerde , af en toe met de beentjes in de Geul en genoeg ijs op de camping . Sanitair is niet optimaal maar wordt vernieuwd voor het seizoen 2021. En wat ideaal is de centrifuge zodat je handwasjes snel droog zijn. Deze camping draait op vrijwilligers en ik kan niet anders zeggen dat ze behulpzaam en gastvrij zijn . En over de ligging en omgeving , kan ik niets anders zeggen : kom naar de Gronselenput .

• 6Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 2019
    9Jeroen & Elisa23-07-2019

Overzichtelijke rustige camping in super omgeving!

Heerlijk rustige camping in een prachtige omgeving, gerund door (wekelijks nieuwe) vrijwilligers.

Het is rustig, overzichtelijk en toch genoeg vertier voor de kinderen (4 en 6 in ons geval). De animatiemeiden zijn zeer enthousiast en begaan met de kinderen. Complimenten voor Melissa & Floor!

Lekker kleinschalig in een prachtige groene en rustige omgeving. De Geul stroomt rond de camping maar dit is niet gevaarlijk omdat er achter de kampeerplaatsen voldoende brandnetels staan waardoor de kinderen daar niet komen.

De camping is autovrij. Ook fijn!

‘S ochtends vers gebakken broodjes door bijzonder vriendelijke vrijwilligers. Ook een drankje op het terras is gezellig.

‘S avonds kan je zelf kampvuur maken of bevers spotten in de Geul.

Het enige nadeel (of juist voordeel) met kleine kinderen: er is geen zwembad. De mini speeltuin met waterpomp compenseert dit!

Fietsend zijn Gulpen en Valkenburg prima bereikbaar!

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 2018
    9Kees Kamphuis08-11-2018

Een echt Kampeerterrein.

Dit is een Kampeerterrein met een grote K voor Kampeerders met een grote K. Echte Kampeerders dus, zonder fratsen en zonder opsmuk; hier geen vertier of walmende friet-tent, geen zwembad en geen tennisbaan, maar een degelijk terrein, beheerd door fantastische vrijwilligers , gelegen aan een van de mooiste riviertjes van het land, midden in het heuvelland. Op loopafstand van het dorpje en prima schoon, verzorgd en vriendelijk in alle opzichten, maar zoals gezegd: alleen voor echte Kampeerders. Eigenlijk moet je geen positieve beoordelingen schrijven over deze camping, want het moet een beetje rustig en geheim blijven, maar als je belooft dat je niets doorvertelt...……. dan veel Kampeerplezier !

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2018

• 10Fam. Jansen19-08-2018

Fantastisch!

Fantastische ligging, mooie plekken op de camping aan de Geul. Goede uitvalsbasis om te wandelen, fietsen, dagje uit naar b.v Maastricht. Gerund door vrijwilligers, gastvrij, behulpzaam, vriendelijk, echt geweldig!! Prima faciliteiten, dichtbij Gulpen met veel eetgelegenheden.

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2018

• 8Renate17-08-2018

Kleinschalig, groene camping op 'n prachtige plek.

Prima camping op een prachtige plek. Mooi groen en wat natuurlijk aangelegd: geen 'straatjes'. Sanitair is gedateerd, maar schoon. Je loopt vanaf de camping zó het wandelpad en de Keutenberg op: erg leuk. Voor een camping van deze omvang véél en leuk animatieaanbod en daarnaast een erg leuke speeltuin voor veel lol met water en zand. Redelijk veel terugkerende/vaste campinggasten. Wij vinden het bewonderenswaardig dat een team van vrijwilligers deze camping zo verzorgd, hartelijk en met liefde runt.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 8Fam jansen13-08-2018

Helemaal top

We werden vriendelijk ontvangen door één van de vrijwilligers en naar onze pkek gebracht Daar wachte ons een grote verassing want de achterkant van ons pkekje was aan de Geul en daar was s middags heerlijk de schaduw en s morgens de zon Het sanitair is wat verouderd maar keurig schoon met toiletpapier en zelfs zeep om de toiletbril schoon te maken heerlijke (gratis ) douches De natuur is prachtig in de omgeving En op het terras bij de receptie kun je heerlijke tap biertjes drinken en een lekkere pizza eten ( verder niet zoveel keuze ) Wij vinden het zeker een aanrader

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9Arja Veenkamp11-08-2018

Fijne camping, een aanrader!

Fijne camping. Met twee volwassenen en twee kinderen(5jr en 1jr) een heerlijke week gehad op de Gronselenput. De beheerders(vrijwilligers) waren zeer vriendelijk en behulpzaam. Voor de kinderen was er animatie, dat wil zeggen twee meiden die met de kindren dagelijks een aantal activiteiten deden. Dit was zeer laagdrempelig en erg leuk! Bij de camping is een bar waar je wat te drinken, een ijsje of een kleine snack kunt kopen, dit voldoet prima. Helaas mag er niet in de aangrenzende beek worden gespeeld, maar de waterspeeltuin maakte dat ruimschoots goed. Het sanitair is voldoende, het is niet het nieuwste, maar wel schoon. Direct vanaf de camping zijn er prachtige wandelroutes.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• Oude reviews

8Marijke en Joep06-04-2017

Geweldig! Voor herhaling vatbaar.

Rustig gelegen. Gastvrije en klantvriendelijke medewerkers. Geweldig info- boekje waar je veel informatie uit kunt halen. Kindvriendelijk kunnen we geen cijfer voor geven want de camping was net een dag open en er waren nog niet zoveel gasten. Er was in ieder geval speelruimte voor de kids. Voor rust is deze plek echt aan te raden.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in april 2017

• 10sofie31-10-2016

Een verborgen parel

Wat een leuke plek middenin de natuur! We hebben genoten met een groep vrienden met veel kids!

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in augustus 2016

• 7rob31-10-2016

prachtige camping en omgeving.schitterend natuur.

ik ben van mening dat het terrein en dan met name de kampeerplekken verhard moeten worden want wij stonden op plek 2 en hadden een plek waar door de vele regenval soms 10cm inde modder en zand stond en dat was niet leuk meer. Uit pure stres zijn wij na 1 week alweer weggegaan en je bent dan wel gelijk 137,00euro kwijt. Deze grond moet gedraineerd worden en dat zal het kampeerplezier snel verhogen. Wij persoonlijk gaan er niet meer heen. succes verder.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2016