Camping De Gronselenput

45 reviews over Camping De Gronselenput in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Onvoldoende: 1 - 5

Geweldig! Voor herhaling vatbaar.

Marijke en Joep, 6-4-2017

Rustig gelegen. Gastvrije en klantvriendelijke medewerkers. Geweldig info- boekje waar je veel informatie uit kunt halen. Kindvriendelijk kunnen we geen cijfer voor geven want de camping was net een dag open en er waren nog niet zoveel gasten. Er was in ieder geval speelruimte voor de kids. Voor rust is deze plek echt aan te raden.

Gemoedelijke sfeer en gastvrije medewerkers

Tamar, 2-11-2016

Na vele campingbezoeken en overnachtingen; als stel, met vrienden en met een 11-jarige, kan ik nog steeds geen minpunten bedenken. Voor de jongen van 11 was er binnen 2 minuten na aankomst al gezelschap om te spelen. Voor de volwassenen is er de rust, de gezelligheid en natuurlijk de bar en het kampvuur. Als natuurliefhebber kun je hier je hart ophalen. Het is een schitterende omgeving. En ook erg prettig: de camping is autovrij.

Super

Peter van Dalsem, 31-10-2016

Heerlijke rustige camping met zeer vriendelijke vrijwillige beheerders. Komen al 7 jaar en in 2017 zeker weer.

Een verborgen parel

sofie, 31-10-2016

Wat een leuke plek middenin de natuur! We hebben genoten met een groep vrienden met veel kids!

ik ben van mening dat het terrein en dan met name de kampeerplekken verhard moeten worden want wij stonden op plek 2 en hadden een plek waar door de vele regenval soms 10cm inde modder en zand stond en dat was niet leuk meer.

Uit pure stres zijn wij na 1 week alweer weggegaan en je bent dan wel gelijk 137,00euro kwijt.

Deze grond moet gedraineerd worden en dat zal het kampeerplezier snel verhogen.

Wij persoonlijk gaan er niet meer heen.

succes verder.

Prachtige camping

Pieter Oosterhof, 31-10-2016

Kleinschalig maar met grootse kwaliteit. Gemoedelijk, veel mogelijkheden op de camping (broodjes, pizza, kranten), de plek (langs de kabbelende Geul).

Een heerlijke plek.

Heerlijke rustige camping met veel kinderen

Familie Bles, 31-10-2016

Waarom nog naar Frankrijk? Het voelt hier precies hetzelfde, maar minder ver rijden. Wij hadden ook super mooi weer. De camping ligt in een hele mooie omgeving. Op de camping veel families met gezellige kinderen om mee te spelen. Avontuurlijke animatie, niet alleen maar knutselen maar ook sport en spel op het grote veld en broodjes bakken boven het kampvuur. En er zoveel leuke dingen om te doen in de omgeving (wandelen, grotten, tokkelen, rodelbahn, familieparken, dierentuin, zwembaden). Wij komen hier zeker vaker terug.

Erg fijne plek

Groenen, 14-8-2016

Super mooie camping! Mooie ligging! Waterspeeltuintje vonden onze kinderen geweldig. Animatie leuk! Terrasje bij de camping, leuk/knus. Sanitair vonden wij oud en niet echt schoon. Erg leuke camping, voor gezinnen met kleine kinderen.

Rustige camping op prachtige lokatie!

N hautvast, 29-7-2016

De mooie, groene, goed onderhouden camping ligt naar onze mening op een van de mooiste plekken in Nederland. Aan de voet van de Keutenberg, waan je je in Frankrijk. Ruime plekken op een open veld met fruitbomen of een beschutte plek tussen de bomen. Er is animatie in t hoogseizoen voor kinderen van drie tot twaalf, een aantal keren per dag maar verre van opdringerig. De toilletvoorzieningen zijn oud maar goed en schoon. Heerlijke douches, drukknop en zelf temperatuur instellen. We zijn hier een week geweest met twee kinderen van drie en zes. Prachtige omgeving, dorpjes en bezienswaardigheden.

Heerlijke tijd gehad, om vaker te komen!

Familie Zijlstra, 28-7-2016

De camping is netjes, verzorgd en midden in de natuur van het mooiste stukje Limburg. wandelingen starten bij de camping. veel informatie hierover-als je wilt- verkregen van het vriendelijke personeel.

Dit zijn overigens vrijwilligers (!) die het ons naar de zin maakten.

Erg vriendelijk, ook voor de kids. De kinderen hebben zand en waterplezier in de speeltuin. Ze zijn hier niet weg te slaan.De animatie voor de kinderen is niet te overdreven en geen harde muziek. gewoon rustig en bijna onopvallend. de speciale kinderruimte had een kast vòl spelletjes! Duplo en leenfietstjes.

De sfeer op de camping was ontspannen, vriendelijk.

sanitair eenvoudig maar praktisch, goed onderhouden, wasmachines, droger, wasmanden.Is allemaal aanwezig.

Gezien dat de toilletten nog extra werd schoongemaakt tijdens spitsuur! en het rook er lekker fris.

heel fijn om geweest te zijn. Een aandrader!!! mn voor mensen met kleine kinderen.

We hebben een aantal aanbieders voor De Gronselenput voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Gronselenput in Wijlre, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Gronselenput zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Gronselenput scoort een 8.4 uit 10 op basis van 45 reviews.