Camping De Gronselenput

Camping De Gronselenput
8,4

50 reviews over Camping De Gronselenput in het Nederlands

Met jonge kinderen

Fantastisch plekje aan de Geul!

L en J
10-9-2018

Fijne rustgevende camping in een prachtige omgeving. De vrijwilligers zijn allemaal erg aardig en behulpzaam. Het sanitair is niet nieuw maar wel schoon en onderhouden. Wij zouden graag weer eens terug willen komen. Tip: Wandelschoenen en fietsen meenemen!!

Fantastisch!

Fam. Jansen
19-8-2018

Fantastische ligging, mooie plekken op de camping aan de Geul.

Goede uitvalsbasis om te wandelen, fietsen, dagje uit naar b.v Maastricht.

Gerund door vrijwilligers, gastvrij, behulpzaam, vriendelijk, echt geweldig!!

Prima faciliteiten, dichtbij Gulpen met veel eetgelegenheden.

Prima camping op een prachtige plek. Mooi groen en wat natuurlijk aangelegd: geen 'straatjes'. Sanitair is gedateerd, maar schoon. Je loopt vanaf de camping zó het wandelpad en de Keutenberg op: erg leuk. Voor een camping van deze omvang véél en leuk animatieaanbod en daarnaast een erg leuke speeltuin voor veel lol met water en zand. Redelijk veel terugkerende/vaste campinggasten. Wij vinden het bewonderenswaardig dat een team van vrijwilligers deze camping zo verzorgd, hartelijk en met liefde runt.

Helemaal top

Fam jansen
13-8-2018

We werden vriendelijk ontvangen door één van de vrijwilligers en naar onze pkek gebracht

Daar wachte ons een grote verassing want de achterkant van ons pkekje was aan de Geul en daar was s middags heerlijk de schaduw en s morgens de zon

Het sanitair is wat verouderd maar keurig schoon met toiletpapier en zelfs zeep om de toiletbril schoon te maken heerlijke (gratis ) douches

De natuur is prachtig in de omgeving

En op het terras bij de receptie kun je heerlijke tap biertjes drinken en een lekkere pizza eten ( verder niet zoveel keuze )

Wij vinden het zeker een aanrader

Fijne camping, een aanrader!

Arja Veenkamp
11-8-2018

Fijne camping. Met twee volwassenen en twee kinderen(5jr en 1jr) een heerlijke week gehad op de Gronselenput. De beheerders(vrijwilligers) waren zeer vriendelijk en behulpzaam. Voor de kinderen was er animatie, dat wil zeggen twee meiden die met de kindren dagelijks een aantal activiteiten deden. Dit was zeer laagdrempelig en erg leuk! Bij de camping is een bar waar je wat te drinken, een ijsje of een kleine snack kunt kopen, dit voldoet prima. Helaas mag er niet in de aangrenzende beek worden gespeeld, maar de waterspeeltuin maakte dat ruimschoots goed. Het sanitair is voldoende, het is niet het nieuwste, maar wel schoon. Direct vanaf de camping zijn er prachtige wandelroutes.

Geweldig! Voor herhaling vatbaar.

Marijke en Joep
6-4-2017

Rustig gelegen. Gastvrije en klantvriendelijke medewerkers. Geweldig info- boekje waar je veel informatie uit kunt halen. Kindvriendelijk kunnen we geen cijfer voor geven want de camping was net een dag open en er waren nog niet zoveel gasten. Er was in ieder geval speelruimte voor de kids. Voor rust is deze plek echt aan te raden.

Na vele campingbezoeken en overnachtingen; als stel, met vrienden en met een 11-jarige, kan ik nog steeds geen minpunten bedenken. Voor de jongen van 11 was er binnen 2 minuten na aankomst al gezelschap om te spelen. Voor de volwassenen is er de rust, de gezelligheid en natuurlijk de bar en het kampvuur. Als natuurliefhebber kun je hier je hart ophalen. Het is een schitterende omgeving. En ook erg prettig: de camping is autovrij.

Super

Peter van Dalsem
31-10-2016

Heerlijke rustige camping met zeer vriendelijke vrijwillige beheerders. Komen al 7 jaar en in 2017 zeker weer.

Een verborgen parel

sofie
31-10-2016

Wat een leuke plek middenin de natuur! We hebben genoten met een groep vrienden met veel kids!

ik ben van mening dat het terrein en dan met name de kampeerplekken verhard moeten worden want wij stonden op plek 2 en hadden een plek waar door de vele regenval soms 10cm inde modder en zand stond en dat was niet leuk meer.

Uit pure stres zijn wij na 1 week alweer weggegaan en je bent dan wel gelijk 137,00euro kwijt.

Deze grond moet gedraineerd worden en dat zal het kampeerplezier snel verhogen.

Wij persoonlijk gaan er niet meer heen.

succes verder.

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Gronselenput in Wijlre, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Gronselenput zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.