Camping Minicamping Heidehof

• Goed: 7 - 8

Uitstekend

Faminlie Stoop
9-7-2018

Buiten gewoon mooie camping met uiterst vriendelijke eigenaars.

Sanitair brandschoon en de camping is erg netjes en onderhouden.

Zeker het aanbevelen waard.

Super op naar De 10

Koos en Bettie Hooijmans
7-7-2018

Wat een geweldige minicamping. Schoon sanitair. Echt geweldig mooie douches. De plaatsen zijn groot. En onder de voortent ligt kunstgras. Echt Super. De camping ligt in Maasduinen wat een geweldig mooi gebied is om te fietsen. De eigenaren zijn echt enthousiast bezig altijd een gezellig praatje als Twan langs komt. En als je vertrekt komt de eigenaar je persoonlijk gedag zeggen en een goede reis wensen. Deze camping verdient echt een grote dikke 10. Dus twijfel niet om hier naar toe te gaan. Aanrader is Arcen, Walbeck , Goch, Nieuw Bergen en Kevelaer. Wij komen op zeker nog een keer terug op deze camping.

Even een tip haal de blauwe doekjes en groene sponsjes weg bij de afwasplaats. Campinggasten hebben deze dingen over het algemeen zelf bij zich. Staat netter en dan komt die dikke 10 echt in zicht. Succes 😎😎😎

Marie-Louise en Eugene
5-6-2018

Het was een zeer aangenaam verblijf erg mooie schone camping zeer vriendelijke camping beheerders

Super

Piet pouls
      18-5-2018

Super mooie en schone camping.

Aardige en vriendelijke eigenaren .

Wij zijn er voor de 5e keer .

Mooie fietsomgeving

Geweldige ligging en vriendelijk ontvangst

Anja Graner
      7-10-2017

Wat een prachtige camping, een mini-camping maar er wordt niets gemist, mooi en schoon sanitair, mooie ruime staanplaatsen en aardige eigenaren, zeker een camping om nog eens terug te komen!

Voor ons niet meer

echtpaar
      3-10-2017

Mooie camping met uitstekende voorzieningen alleen jammer dat het ultieme kampeergevoel op slag verdwijnt als de eigenaar bepaalt hoe en waar de caravan moet worden geplaatst,ondanks dat er op dat moment nog vele vrije plaatsen zijn.

Op de vraag of de caravan dan anders om mag staan zodat we de ochtendzon hebben,wordt gereageerd dat dat echt niet kan want als iedereen dat doet zn grasmat kapot gaat.

En de eigenaar vindt dat je om de hele caravan de ruimte hebt om in de zon te zitten,alleen jammer dat de zon bij ons op de achterkant van de caravan scheen de zon aan t eind van de middag stond al te laag om de voorkant te beschijnen.

het is zelfs zo dat er tegels in t gras liggen waar de wielen van de caravan op moeten staan.

Het ging ons wat te ver allemaal dus voor ons geen 2e keer meer.

camping met kunstgras voor de caravan

Corrie
      2-10-2017

Prima camping en een heel goed en verzorgd sanitair. Het kunstgras op de plaatsen is ideaal bij regen. Geen modder voor je deur. Het lijkt of de camping overal ver vandaan ligt. Maar op de fiets is het slechts 6 km naar Arcen en dat ook nog via prachtige fietspaden. Zeer vriendelijke ontvangst en de camping heeft veel informatie liggen over de omgeving. o.a. een boek met fietsroutes en een boek met wandelroutes.

Een fantastische schone goed verzorgde camping!

Anny en Henk van Lith
      25-9-2017

Bijzondere gastvrije eigenaars die je verwelkomen met thee of koffie en je rondleiden op de camping.

Aangenaam sanitair,bijzonder schoon, het ruikt er lekker! Goed verzorgde plaatsen. Een schonere camping dan de Heiidehof ben ik nog niet tegengekomen. En je kan er heerlijke verse broodjes bestellen voor de volgende ochtend,ook erg lux.

Uitstekend!

Sjaak en Sylvia
      22-9-2017

Prima camping, leuke ontvangst met zeer vriendelijke eigenaren. Ruime plaatsen, zeer schoon en comfortabel sanitair. Prima sfeertje en mooie omgeving voor fietsen en wandelen.

Bruining
      6-9-2017

Superschone camping, Geweldige eigenaren, Prachtig natuur fietsgebied , Kunstgras voor de caravans. Veel kwekerijen .

Alles voldoet aan de beschrijving , Gunstige prijs . elke ochtend verse Duitse broodjes op de camping.

we zijn hier 4 weken in juni /juli geweest en nog eens 3 weken in aug. / sept. en komen hier zeker nog eens terug!!!

In Waldberg een heerlijke betaalbare eetgelegenheid en ijssalon .

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping Heidehof in Wellerlooi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping Heidehof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Minicamping Heidehof scoort een 9.23 uit 10 op basis van 44 reviews.