Camping Minicamping Heidehof

Meer camping info

51 reviews over Camping Minicamping Heidehof

• 9Cees01-06-2020

Gewoon fantastisch

Wil je rust? Dan zeker gaan. Mooie omgeving, vlakbij Duitse grens. Met kinderen naar Irrland is enorm genieten. Ondanks beperkingen hier en in Duitsland, is het goed vertoeven.

Gereisd met partner in juni 2020

• 9Hans24-05-2020

Geweldig.

Voor het 3e jaar weer op deze camping. Vriendelijk, geïnteresseerde eigenaren. Alles ziet er goed verzorgd uit. Volgend jaar weer terug.

• 9Van de Ven24-05-2020

Perfecte ligging in de Maasduinen.........

We zijn naar Minicamping Heidehof (Hemelvaart) geweest met onze vouwwagen. In verband met de Covid maatregelen was het niet mogelijk te douchen of gebruik te maken van de WC, maar met onze meegenomen camping douche en Porta Potti was het prima te doen. Het is een kleinschalige camping midden in Nationaal Park de Maasduinen en dichtbij Irrland wat voor ons ook om voor deze camping te kiezen. Het zijn ruime staanplaatsen allen met zicht op het weiland waar de koeien rondlopen. Kinderen hebben met de skelters over de camping gereden en in de speeltuin zich vermaakt. Alles is goed verzorgd en de eigenaar is behulpzaam met het geven van tips voor de omgeving. Op zijn aanraden hebben we het resultaat van bevers mogen aanschouwen. Heidehof camping een fijne camping en zeker voor herhaling vatbaar.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in mei 2020

• 8jan23-05-2020

mooie en nette camping

met hemelvaart hier 4 nachten geweest, mooie nette camping dicht tegen de maasduinen aan. eigenaar maakt elke avond een rondje op zijn fiets over de camping. mooie uitvalsbasis naar arcen en voor allerlei wamdel en fietsroutes. Sanitair konden we geen mening over geven ivm covid maatregelen.

• 6Staat v/h sanitair

• 8Connie Bouter20-05-2020

Voor herhaling vatbaar !!!

We hebben hier 3 nachten gestaan. Maar wat een ontzettend fijne en mooie camping is dit zeg wowww. De plek voor onze camper is ruim. Water aan en afvoer en stroom bij de plek. Wij hadden uitzicht op het weiland en af en toe kwamen de koeien kijken. Wij komen hier écht terug. We hebben nog zoveel te ontdekken dat 3 dagen gewoon niet genoeg waren. Nu met de corona maatregel geen sanitair open maar er waren 2 toiletten open die steeds werden schoongemaakt en er stond ook een fles desinfectie en een rol papier om zelf nog extra schoon te maken. Dus in het eindoordeel kunnen wij geen oordeel over het sanitairgebouw geven maar dit zal ook vast een 10+ zijn gezien alles op het terrein. Ook ontzettende aardige eigenaren !!! Wij zeggen: ga hier naar toe en GENIET!

• 5Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

• 2019
    9Ank Dannenberg30-07-2019

Geweldig

We zijn al weer een paar dagen thuis na een warme, maar fijne week op deze camping. Mooie ruime plaatsen. Hartelijke eigenaren, prachtig schoon sanitair en een mooie omgeving voor diversen fietstochten. Vlak bij de grens met Duitsland. Voldoende restaurants in de omgeving in Nederland of Duitsland. We komen regelmatig terug op deze camping. Voor senioren een absolute aanrader!

Gereisd met partner in juli 2019

• 2018
    10Ria Kuipers30-09-2018

Fantastische camping waar we zeker nog terug komen

Er is niets te vinden wat niet goed is. Rust, ruimte, super douche en toiletruimtes en brandschoon. In deze periode van het jaar zijn er geen kinderen maar voor hen is het zeker ook een super plek waar veel speelmogelijkheden zijn. Altijd doen, een super plek met veel mogelijkheden in de omgeving. Wandelen, fietsen enz

Gereisd met partner in september 2018

• 9Klaas Winkel07-09-2018

Fantastisch!!

Een prachtige camping , super schoon,een hartelijke ontvangst, gezellige mensen, en een schitterende fietsomgeving. wij komen vast weer.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 10Faminlie Stoop09-07-2018

Uitstekend

Buiten gewoon mooie camping met uiterst vriendelijke eigenaars. Sanitair brandschoon en de camping is erg netjes en onderhouden. Zeker het aanbevelen waard.

Gereisd met partner in juni 2018

• 10Koos en Bettie Hooijmans07-07-2018

Super op naar De 10

Wat een geweldige minicamping. Schoon sanitair. Echt geweldig mooie douches. De plaatsen zijn groot. En onder de voortent ligt kunstgras. Echt Super. De camping ligt in Maasduinen wat een geweldig mooi gebied is om te fietsen. De eigenaren zijn echt enthousiast bezig altijd een gezellig praatje als Twan langs komt. En als je vertrekt komt de eigenaar je persoonlijk gedag zeggen en een goede reis wensen. Deze camping verdient echt een grote dikke 10. Dus twijfel niet om hier naar toe te gaan. Aanrader is Arcen, Walbeck , Goch, Nieuw Bergen en Kevelaer. Wij komen op zeker nog een keer terug op deze camping. Even een tip haal de blauwe doekjes en groene sponsjes weg bij de afwasplaats. Campinggasten hebben deze dingen over het algemeen zelf bij zich. Staat netter en dan komt die dikke 10 echt in zicht. Succes 😎😎😎

• 10Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair