Géén boekingskosten

Meer camping info

91 Reviews over Minicamping Heidehof

• 10Huib-en-Tineke07-05-2022

TOPCAMPING

Prima camping met 55 vlakke, zeer ruime plekken. Elk voorzien van een ruime strook kunstgras om de voortent op te plaatsen. Zeer betaalbaar, zeer schoon en modern sanitair, fietsschuur met oplaadpunten en in de prachtige omgeving van de Maasduinen en vlak naast Landgoed De Hamert. Zeer vriendelijke en behulpzame eigenaren Chantal en Twan. Mooie omgeving om te fietsen en te wandelen. Dichtbij plaatsen als Arcen, Venlo, Kevelaer en iets verder Roermond. En in aspergegebied; heerlijk! We komen zeker terug!

• 10Eetgelegenheden
  • 10Wim en Janny Bakker25-10-2021

We hebben van 26 mei tot 4 juni op deze fantastische camping gestaan. We hadden nog veel langer willen blijven maar de camping was volgeboekt. Dat vonden we jammer. We hebben genoten van de schitterende camping en prachtig sanitair met heerlijk warm water. Alles op de camping is super netjes en schoon De plaatsen zijn ruim. Twan en Chantal zijn geweldig Heel gastvrij en behulpzaam En het gebak van Chantal moet je echt proeven. We hebben hier heel veel gefietst. De omgeving is schitterend. We hopen er in 2022 weer naar toe te gaan De tijd was nu te kort Dus Twan en Chantal tot ziens

• 10Henk en Joke21-09-2021

In een woord “fantastisch “

Heerlijk genoten op camping Heidehof komen er al jaren.Mooie camping alles was weer spik en span.Heerlijk fietsen en lekker eten in de restaurants in de buurt.Vooral de eigen gebakken taarten die worden gebakken door Chantal heerlijk.Chantal en Twan nogmaals bedankt voor de heerlijke dagen bij jullie op de camping. Hebben alweer geboekt voor volgend jaar.

• 10Eetgelegenheden
  • 10Wilma Avezaat20-09-2021

Een fantastische camping met prachtige ruime plaatsen en kunstgras voor de camper. Vriendelijke eigenaars die altijd voor je klaar staan. Heel schoon, Corona proef, sanitair. Meer dan voldoende informatie over de omgeving, elke dag broodjesservice en in het weekend heerlijk gebak. Kortom een camping waar je kunt genieten en die je iedereen aan kan raden.

• 9Eetgelegenheden
  • 9Pam en Ad30-08-2021

Geweldige camping. Voelt als thuiskomen.

Een van de beste campings die we hebben bezocht. Zeer goed onderhouden, hele ruime plaatsen met water, afvoer en elektriciteit op de plek, veel plaatsen met een weids uitzicht, perfect sanitair en altijd schoon. Zon- en schaduwplekken. Broodjesservice. Fietsenstalling met oplaadpunten. Aparte parkeerplaats voor de auto. Dus geen auto's op het kampeergedeelte. Ligging in de Maasduinen is schitterend. Prachtige omgeving voor fiets- en wandeltochten in de bossen, heide en duinen, en niet te vergeten langs de Maas. Altijd leuk met overal pontjes om over te steken. Camping zelf ligt zodanig dat je geen verkeer hoort. Je kunt er genieten van vogels en koeien. De eigenaren Chantal en Twan is geen moeite te veel om het iedereen naar de zin te maken en je het gevoel te geven dat je welkom bent. Wij zijn er nu meerdere keren geweest: een gevoel van thuiskomen. Wij komenniet vaak op dezelfde camping terug. Hier dus wel!

• 9M.Heffels10-08-2021

👍 Een plek om terug te komen

Rustig gelegen camping met uitstekend verzorgd en onderhouden sanitair. Eigenaren heel vriendelijk en relaxt. Zelfs onder moeilijke omstandigheden ( 3 dagen plensregen) houden ze het terrein pico bello.

• 9Gerrit en Willy10-08-2021

Fantastisch !

We hebben een heerlijke week gehad op camping Heidehof !!Een prachtig gebied om te fietsen...mooie ruime plaatsen...super sanitair..iedere dag weer "spik en span "...Vriendelijke en behulpzame beheerders...en ...onvergetelijk : de zelfgebakken VLAAI.....We hopen nog eens te komen.

• 9Staat v/h sanitair
  • 9Ad en Letty10-08-2021

Het was weer geweldig!!!

Het was niet de eerste keer dat we op camping Heidehof waren en ook zeker niet de laatste keer. Het is heerlijk om op deze camping te verblijven. Twan en Chantal doen er werkelijk alles aan om het je naar de zin te maken. Alles is goed geregeld. Sanitair is superschoon, elke morgen verse broodjes en niet te vergeten elke zaterdag maakt Chantal verse Limburgse vlaai die je echt niet mág missen.In verband met corona is een mooi systeem bedacht voor het sanitairgebouw. Buiten het gebouw is al te zien of er ruimte vrij is.De camping ligt in een rustig gebied. Zeker 's avonds en 's nachts is het doodstil en 's morgens wordt je gewekt door het gefluit van de vogels.Ja, als je boodschappen wil doen moet je een stukje rijden, maar daar is het vakantie voor. En het is mooi te combineren met een leuk fietstochtje. Twee in één dus.Deze camping is een regelrechte aanrader. Volgend jaar is alweer geboekt en we kijken er nu al naar uit.

• 7Eetgelegenheden
  • 10Cor Leijendekkers10-08-2021

Prima camping;, een aanrader!

Een prima verzorgde camping, in een rustige, mooie omgeving, met ruime plaatsen. Voldoende en goed sanitair, in prima staat en goed onderhouden. De eigenaren zijn vriendelijk en behulpzaam.We hadden op de camping pech met een fiets. De rijwielhersteller (in een naburig dorp) kon de fiets (wegens omstandigheden) niet ophalen. De fiets werd door de campingeigenaar (op de fietsendrager van zijn auto) naar de rijwielhersteller gebracht: van service gesproken!!! Kortom: deze camping is zeker een aanrader!

• 9Ronald en Jacqueline de Kleer10-08-2021

Supercamping.

Top Camping voor sportievelingen. Geweldige Camping voor sportieve activiteiten. Of het nu wandelen, hardlopen, fietsen MTB-en, terasje pakken, rozentuin bezoeken of liever shoppen in de directe omgeving is er voor elk wat wils. Met als hoogtepunt Natuurpark de MAASDUINEN. Camping De Heidehof is voor dit alles een "Oer" gezellig goed startpunt voor. Wij komen hier voor het 2e jaar in verband met het trailrun evenement van de "Devils Trail" MAASDUINEN welke start bij de Brouwerij van Hertog Jan met zijn heerlijke terras. De camping ligt op fietsafstand van de Brouwerij.De Campingeigenaren Twan en Chantal Flexibel, recht door zee, gezellig ,vol met informatie, meedenkend , behulpzaam en zeer gastvrij.De Camping: Netjes, verzorgd, keurig en schoon sanitair, prima afwasplaats, chemisch toilet verzorging, all-incusive. Wil je later aankomen of later vertrekken? Hulp nodig bij op of van de plaats af halen van de caravan? wordt geregeld.

• 9Staat v/h sanitair

Camping Minicamping Heidehof info