Vakantiepark
8,1

• Activiteiten8,3
  • Onderkomen7,5

Omschrijving
Even bijkomen in het zuiden van het land op vakantiepark Roompot de Weerterbergen. Aan de overkant vind je een kinderboerderij en manege, maar ook de eigen mascotte Koos Konijn en het bijbehorende animatieteam zijn populair bij de kleintjes. In Weerterbergen zit je midden in de natuur, met de mogelijkheid om te kanoën of te vissen.

We hebben een aantal aanbieders voor Roompot Weerterbergen voor je op een rij gezet:

4734 reviews over Vakantiepark Roompot Weerterbergen in het Nederlands

• Activiteiten10
  • Activiteiten10
  • Onderkomen9

Het is een redelijk klein en overzichtelijk park met nette huisjes met alles erin wat je nodig hebt. Heel belangrijk dat er Gratis WIFI in het huisje zelf is!

Eenvoudig maar leuk zwembad. Mooi omgeving en de eekhoorntjes zitten voor je raam in de boom.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2019

Heel fijn weekend gehad met de familie.

Fam. Wolfs,
14-1-2019
  • Onderkomen9

we hadden een 10 persoons huis, zeer ruim . Het park is zeker geschikt voor jonge kinderen.

Fijn weekend

Familie van kampen,
14-1-2019
  • Onderkomen8
  • Onderkomen8

Nette gerestyld huisje. Mooie schone badkamer. Nieuwe keuken van alles voorzien. Redelijke banken. Goede bedden. Vanaf het park meteen in een heerlijk groot bosgebied.

Gereisd met oudere kinderen in december 2018

gaan beslist terug

Corry Silvius,
12-1-2019
  • Onderkomen10

dat het veel biedt, en veel rust geeft, en ja veel leuke dingen in de omgeving

Gereisd met vrienden in januari 2019

leuk voor in de winter!

An Steylemans,
  • Activiteiten9
  • Activiteiten9
  • Onderkomen7

Leuk huisje, rustig...je ziet dat het al wat ouder is maar goed onderhouden en proper. Op het park is er alles wat nodig is (eetgelegenheden, winkeltje, zwemparadijs, bowling, café, pizzeria, pannenkoeken). Ideaal voor een wintervakantie. Voor de zomer zou ik het niet boeken omdat je niet in de vijver kan zwemmen (en dus enkel het zwembad er is). Leuke vakantie, met supervriendelijk personeel.

Prijs/kwaliteit verhouding prima

Stefan,
  • Onderkomen10

28-12 t/m 04-01-2019 - Wij gingen met kids tussen de 1 en 8 jaar oud vanwege de gerestylde huisje en relatief goedkoop. Het huis was prima voldeed naar onze verwachtingen. Het park vonden wij wat aftands maar achteraf is dat natuurlijk logisch als je de prijzen bekijkt. Zwembad was niet zo bijzonder bestaande uit een groot binnenbad, buitenbad, glijbaan (telkens lange rijen) en peuterbadje. Koos Konijn was erg leuk en deden zij goed. Indoorspeeltuin waren geen attributen aanwezig voor onze jongste kind 18 maanden. Prijs/Kwaliteits verhouding prima, echter kiezen wij volgend jaar ervoor om iets meer te betalen vanwege de uitgebreidere mogelijkheden.

voldeed naar behoren

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Stefan,
  • Onderkomen9

Wij gingen dit jaar met jong gezin (tussen 1 en 8 jaar) een week naar dit park vanwege de gerestylde woningen en relatief goedkoop. Het huisje was mooi en voldeed aan onze verwachtingen. Het park was wat aftands en voor onze oudste wat minder . Het zwembad bestaande uit één binnenbad, glijbaan (telkens onwijs lange rij) en één klein buitenbad was niet bijzonder. De indoorspeeltuin is niet geschikt voor kleine kindjes van anderhalf jaar, waar wij wel op hoopte. Koos Konijn was leuk en deden ze goed. Een prima park voor het geld wat je ervoor betaald, echter kiezen wij volgend jaar toch liever een park waar je iets meer voor betaald met wat uitgebreidere mogelijkheden voor de kids.

Redelijk/goed

Alex,
9-1-2019
  • Onderkomen5
  • Onderkomen5

Park ideaal voor gezinnen ruim opgezet verouderd verblijf.

Gereisd met partner in januari 2019

Super weekend genoten

M. Kristelijn,
7-1-2019
  • Onderkomen7

Het is een prachtig park met veel animatie. Zoals het Koos Konijn moment en het K.K. ontbijt. Niet te vergeten het prachtige zwembad waar jong en oud zich uitstekend kunnen vermaken. Voor de kleintjes is er ook Fort Fun en voor de ouderen bowlen, glow golf, biljarten enz. Niemand hoeft zich hier te vervelen. En dan nog prima restaurants en een dito supermarkt.

Gereisd met vrienden in januari 2019

Erg leuk

Bart kranenburg,
7-1-2019
  • Onderkomen7

Vernieuwd huisje geboekt, was prima. Smart tv en vaatwasser. Park was leuk, zwembad wat ouder en best druk, animatie vonden de kinderen erg leuk, diverse keren koos konijn tegen gekomen.

Roompot Vakanties

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Roompot Weerterbergen in Weert, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Roompot Weerterbergen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.