Vakantiepark Roompot Weerterbergen

• 8.3Activiteiten
  • 8.1Eetgelegenheden
  • 7.8Onderkomen

Zoover silver Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor Roompot Weerterbergen voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

• Animatie
  • Sauna
Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

Even bijkomen in het zuiden van het land op vakantiepark Roompot de Weerterbergen. Aan de overkant vind je een kinderboerderij en manege, maar ook de eigen mascotte Koos Konijn en het bijbehorende animatieteam zijn populair bij de kleintjes. In Weerterbergen zit je midden in de natuur, met de mogelijkheid om te kanoën of te vissen.

5283 reviews over Vakantiepark Roompot Weerterbergen

• 1Johan19-01-2020

Nooit meer.

Waterleiding was gesprongen op zondag. Geen water in het huisje, geen douche, niet doortrekken etc. Gebeld met de receptie, onduidelijke informatie en was niet duidelijk wanneer het probleem was verholpen. Pas na aandringen kon je een fles water ophalen bij de supermarkt.

Informatievoorziening was buitengewoon slecht.

Park heeft achterstallig onderhoud, dat is waarschijnlijk ook de reden dat een waterleiding zomaar springt.

• 1Activiteiten
    • 1Eetgelegenheden
    • 1Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in januari 2020

• 8Frank10-01-2020

Mooi park, voor ieder war wils en veel rust.

Park waar het grootste gedeelte auto luw/vrij is. Veel ontspanningsmogelijkheden voor kinderen.

• 7Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in januari 2020

• 8Fam. van Opijnen08-01-2020

Het was geweldig.

Wij zijn met Kerst en Oud/Nieuw geweest. De sfeer en entourage was gezellig.Het personeel bij de receptie in eetgelegenheden,shops en sportcafe waren bijzonder vriendelijk en behulpzaam. Onze dochter en kleinzoons met vriendin zijn met 2e Kerstdag blijven slapen en waren ook enthiousast en hebben nog gebruik gemaakt van bowlen en zwembad. Wij zullen zeker graag nog een keer terugkomen.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in december 2019

• 8Caroline07-01-2020

We hebben genoten....

We hebben het ontzettend naar ons zin gehad. Het huisje was mooi opgeknapt en schoon...we hebben ook lekker gegeten op het park, bij de pizzeria en het buffetrestaurant. Er zijn wel een paar aandachtspuntjes.....het zwembad is echt oud en vies...ook de openbare toiletten waren oud en vies (handzeep was ook in de toiletten op)..... Voor de rest is het zeker voor herhaling vatbaar....

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in januari 2020

• 8M04-01-2020

Een fijn verblijf gehad!

Een leuk park! Het opgeknapte huisje was erg netjes. Er worden leuke activiteiten gedaan. Het zwembad kan een opknapbeurt gebruiken. Deze is op sommige plaatsen wat verouderd. Tijdens oud en nieuw hadden we een stroomstoring gehad over heel het park. Maar dit was snel opgelost. Weinig last van gehad dus.

• 8Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden

• 8M03-01-2020

Fijn verblijf gehad.

Prima park! De opgeknapte huisjes zijn fijn om in te verblijven. Het zwembad kan een opknapbeurt gebruiken. Maar verder is het een leuk park! Weinig last gehad van de stroom die over het hele park was uitgevallen.

• 8Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden

• 4C.03-01-2020

Teleurstellend

Op het 1e gezicht net park en vriendelijke mensen. Helaas viel de stroom uit op oudejaars avond en ook op het hele park geen water (het park heeft een eigen stroomvoorziening). Dus geen Wi-Fi, tv kachel of licht, konden ook geen hapjes opwarmen of water pakken. Was pas in de ochtend om 9 uur opgelost. De rest van het verblijf (3 dagen van de 5)werkte het golfslagbad niet, en was de glijbaan wegens stroomstoring buiten gebruik. Wi-Fi was ook op een paar uur na niet gratis te verkrijgen. Wc pot zat behoorlijk los, geen HD tv te krijgen (kon voor de stroomstoring ook niet), na goed zoeken wel mogelijk analoog te kijken. Na het zwemmen wilde we naar ons kluisje om onze kleding te pakken, konden we er niet bij omdat het afgezet was met lint. Ze waren er aan het schoonmaken, terwijl het zwembad nog 2 uur open was. De gasten hebben een schadevergoeding gekregen in de vorm van een tegoedbon. Te besteden in het park, binnen 1 jaar. Lekker dan.

• 6Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden
    • 2Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in december 2019

• 5Richard01-01-2020

Mooie locatie huisjes oud gedateerd slecht

Lokatie mooi en beschrijving op internet zag er mooi uit, toen we hier aankwamen was het iets anders als wat we ons er van voorgesteld hadden. Huisjes erg oud en gedateerd, het meubilair leek uit de jaren 80 te komen! Erg weinig stopcontacten en op de meest onlogische plaatsen. Op oudjaars avond hadden we ineens geen water meer, bellen naar de receptie was lastig niemand aanwezig?! Net naar middernacht viel ook de stroom uit en hadden geen stroom geen water geen verwarming overal is het aarde donker geen noodverlichting oid erg slecht! Verder wordt er teveel bezuinigd op de horeca veel te weinig personeel eten is prima qua smaak maar erg weinig

• 3Activiteiten
    • 3Eetgelegenheden
    • 2Onderkomen

• 2019
    7Fam Vogels30-12-2019

Heerlijk weekend gehad

Wij hebben een heerlijk weekend gehad op Weerterbergen! De faciliteiten op het park zijn top. Tip; neem fietsjes voor kleine kinderen mee, naar 'centrum' was nog een hele wandeling. Prachtig bos met zandverstuiving vanaf het park te bereiken. Zwembad, bowlen, glow in de dark minigolf; je hoeft het park niet af!

Tip voor Roompot; de gedateerde bungalow kan in deze tijd eigenlijk echt niet meer voor het geld wat je ervoor betaalt. Kom op; pak dit park grondig aan en laat het niet verloederen.

• 9Eetgelegenheden
    • 1Onderkomen

• 10hermine Somers28-12-2019

magisch vakantieplezier

Weerterbergen maakt ieders zinnen los, een wondere wereld van vakantiesfeer en plezier, ik zou zeggen blijf niet thuis maar kom naar hier.

• 10Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen

Roompot vakanties, Afdeling Kwaliteit, 28-12-2019

Hartelijk bedankt voor je bericht Hermine!

Zo te lezen aan je lovende woorden heb je ontzettend genoten. Dat is waar wij het als Roompot zijnde allemaal voor doen!

Wij begroeten je graag weer!

Groetjes Manou

254 tips over Vakantiepark Roompot Weerterbergen

• Gerritsen, 24-06-2014

Neem je eigen Senseo mee, er is alleen een oud koffiezetapparaat, ga er niet uit eten, slecht.

• erik ter kulve, 29-05-2014

Pannenkoeken eten is nog steeds top. Ook leuk spelen voor de kleine kinderen tot 10 jaar. Heerlijke griekse pannekoek of kaashapjes.

• Wilbert, 04-05-2014

De ijzeren man: kinderpretland is een overdekt speelparadijs met ook een buitenspeeltuin. tegenover de ingang zit manege van Horne hoeve. Speeltuin buiten is vooral leuk voor een korte tijd 1 a 2 uur daarna zijn kinderen wel uitgekeken.

146 vragen over Vakantiepark Roompot Weerterbergen

• richard, 18-10-2018

vissen

in wat voor huisje kan ik het beste zitten als ik wil vissen met me zoontje zowel op voorn als karper

• edith ras, 18-10-2018

in de avond

ik ga met mijn vrouw in januari een weekend maar kan je ook s avonds gezellig wat drinken in de plaza

• Mout, 06-09-2018

Huur van beddengoed

Ik kom logeren bij de kindrenop het park kan ik beddengoed huren

Vakantiepark info

• RokenToegestaan
  • BBQToegestaan

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad, Peuterbad, Verwarmd

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin

• Gratis wifiOp de kamer