Vakantiepark Roompot Weerterbergen

Kleine hotelsWeer vandaag13°4°
Vakantiepark Roompot Weerterbergen

• Activiteiten8,2
  • Onderkomen7,3

We hebben een aantal aanbieders voor Roompot Weerterbergen voor je op een rij gezet:

4685 reviews over Vakantiepark Roompot Weerterbergen in het Nederlands

Tot de volgende keer

Patrick Reus
13-11-2018
  • Onderkomen9

Prachtig park midden tussen de bossen. Goede eetgelegenheid. Ook de supermarkt en horeca is goed.

top snel weer

btje
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

het is een top park met alles erop en eraan ech een aanrader we kome hier al jare en blijve zeker hier nog vaak terug komen

Volgende keer weer.

Sandra
  • Onderkomen7

Is een prettig park om te verblijven.

Een aanrader!

Tine
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Leuk huisje, veel animatie, tof park, ...

Mooi park, jammer van het zwembad

Maddie van Wateren
  • Onderkomen9

Mooi park in bosrijke omgeving met veel faciliteiten. Ons huisje was recentelijk gerenoveerd, ruim van opzet en erg netjes. Isolatie kon wel beter! De ligging was prachtig, aan het water, lekker rustig.

Op het park is veel te doen, met o.a. een binnenspeeltuintje voor de kleinere kinderen, glow in the dark bowling en golf, hangplekken voor de pubers en veel speeltuintjes, allemaal nieuw of prima onderhouden. Veel activiteiten op en rondom het water. Supermarkt is redelijk duur (zoals altijd op dit soort parken) maar met ruime keuze. Personeel was overwegend vriendelijk, op een enkeling na.

Het zwembad is niet klein, maar te klein op een regenachtige dag; het park was niet eens vol en toch was het er erg druk. Er zijn te weinig familiekleedhokjes en douches en alles is erg gedateerd en dringend aan vernieuwing toe. Jammer ook dat ik mijn peuter alleen kon verschonen in de familiekleedhokjes (vol) of op het terras bij de bar...

Brandon
11-11-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Ik ben met mijn vriendin naar dit park gekomen voor een leuk weekend met z'n tweeën.

Slechte registratie

Yvonne
10-11-2018
  • Activiteiten5
  • Onderkomen4

We vonden het heel vreemd dat alleen de hoofdboeker geregisteerd stond en niet degene die bij mee waren

Er zal maar iets gebeuren dan weten ze niet wie er allemaal op het park aanwezig zijn ( weten wel met hoeveel personen maar zonder registratie van naam etc)

Geweldig we waren er voor de derde keer

Ineke hemmer-sluyk
10-11-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

Was super mooi huisje heerlijk genoten van een buffet arrangement gewoon een heerlijk park er is genoeg te doen voor jong en oud ook de omgeving is mooi dus fiets je graag dat kan daar ook heel goed jekan deze ook huren

Heerlijk midweekje gehad in een gerestyled huisje.

Mieke
9-11-2018
  • Onderkomen8

Mooi ruim autovrij park. Prima gerestyled huisje.

Goede WiFi verbinding.

Leuk voor de kids wel erg gedateerd huisje

Mirella Braamse
8-11-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen3

Mooi gebied fijn dat de hond ook meekon. Je betaald dan wel extra schoonmaakkosten plus nog een klein bedrag per dag voor huisdier. Op zich is dat niet raar, alleen zit je dan in een sterk gedateerd hondenhuisje met een onfrisse stoffen bank. Deur zat ook een gat in en de extra slaapkamer had geen deurkrukken, die lagen op de tafel. Onze etentje in de pizzeria was ook niet gezellig of prettig qua sfeer en ontvangst, de pizza's zelf daarintegen heerlijk. Binnen halfuur naar buiten gedirigeerd, bord al weggenomen terwijl ik laatste hap nog moest nemen. Drinken is zelfbediening. Dat zou wat gezelliger en vriendelijker mogen. Zwembad voor kids super, wel sterke chloorlucht en wat te vol met mensen ten opzichte van de grootte, weinig douches met wachtrijen. Misschien uitbreiding in de toekomst? Voor de rest prima park voor gezinnen en ook met hondje. Mochten de hondenhuisjes ook gerestyled worden, dan zou ik zeker nog eens terugkomen.

Roompot Vakanties

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Roompot Weerterbergen in Weert, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Roompot Weerterbergen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.