Vakantiepark Roompot Weerterbergen

Vakantiepark Roompot Weerterbergen
7,9

• Onderkomen7,1
  • Activiteiten8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Roompot Weerterbergen voor je op een rij gezet:

4467 reviews over Vakantiepark Roompot Weerterbergen in het Nederlands

We gaan zeker nog een keer terug!!

Fam. Knappers
  • Onderkomen9

Super park met een autovrije gedeelte waar je kinderen onbezorgd kunnen spelen. Verder aan de overkant een manege waar je huifkartochten kunt maken. Er is dus heel veel te doen, ook buiten het park.

Fantastisch.

Fam.de Werd.
  • Onderkomen9

Sfeervol park voor jong en oud.Er is veel te doen en je kan er mooie wandelingen

in de omgeving maken.

Gaan in September weer😍😍

Jaap Draaijer
  • Onderkomen7

Matrassen van ons huisje waren slecht.

Huis was gerenoveerd, erge verflucht

Topweek gehad in dit nette park!

Emile Vermeulen
17-6-2018
  • Onderkomen9

Heerlijke week verbleven in huisje 54. Ruime opzet van het park qua natuur en water. Toch alles goed op loopafstand. Het huisje was van alle gemakken voorzien, even als de faciliteiten op en rond het park. Bezoek aan de hoeve aan de overkant van het park en de zandduinen naast het park zijn ook echt aan te raden!

Voor herhaling vatbaar met ons hele gezin.

Arnoud Meinders
17-6-2018
  • Onderkomen10

Rustgevend en mooie ligging aan het water met een prachtig uitzicht. Ruime gerestylde woning cq bungalow. Voor herhaling vatbaar.
  • Onderkomen4

Leuke animatie voor kinderen. Voor kids voldoende te doen. Huisje is zeer basic en we kwamen afval tegen van de vorige huurders, tanden borstel, verpakking. Schoonmaak is ook niet perfekt. Goedkoop park, maar huisjes kwalitatief een stuk minder dan we gewend zijn. Op zich wel lekker om even eruit te zijn.

Maandag gaan we weer naar huis

Erg leuk park

Fam. Roessink
  • Onderkomen8

De gerestylde accommodaties zijn echt goed opgeknapt en de kinderbungalows bevatten alles wat je nodig hebt. Verder bevat het park veel faciliteiten voor alle leeftijden. Koos Konijn is veel aanwezig, onze kinderen vonden dit erg leuk. Het park is wel wat verouderd, maar dat maakt voor ons niets uit.

Kortom wij hebben een erg geslaagde vakantie gehad met onze 3 kinderen van 4, 2 en 0

Leuke aanrader voor een rustig midweekje !

Maria
  • Onderkomen9

Lekkere en uitgebreide buffetten!

fantastisch

fam marsman
  • Onderkomen9

alles prima verzorgd en fin voor kinderen

dikke duim ....

devaere
  • Onderkomen8

vooral het groen en de ligging ......straalt rust uit ...

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Roompot Weerterbergen in Weert, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Roompot Weerterbergen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Roompot Weerterbergen scoort een 7.91 uit 10 op basis van 4512 reviews.