Géén boekingskosten

Vakantiepark info

Meer vakantiepark info

105 Reviews over Vakantiehoeve Bellet

• 10Monique Frissen03-06-2022

Geweldige camping met super eigenaresse

We hebben last minute geboekt. Bij aankomst voel je je al helemaal relaxed, alsof je in het buitenland bent. Romantische hoeve en staanplaatsen met uitzicht op de adembenemende heuvels. Heerlijk rustig, je hoort er alleen de vogels. Gastvrouw Marján doet er alles aan om het naar je zin te maken. Wij komen zeker terug!

• 10Eetgelegenheden
  • 10Anje en Dick03-09-2021

Helemaal geweldig. Het is niet in 1 zin te zeggen.

Wij gaan al een aantal jaren naar deze camping toe en hebben het dan altijd ontzettend naar onze zin. Dat ligt niet alleen aan de omgeving. In het bijzonder de gastvrijheid, Marjan en Wiel doen er alles maar dan ook alles aan om het iedereen naar de zin te maken. Niets is hun teveel. Het sanitair is altijd spik en span! De camping wordt heel goed onderhouden. Zondagsmiddags zijn ze vrij, maar er hangt bij de receptie een telefoonnummer waarop ze te bereiken zijn. We kunnen ons niet vinden in de review van Els. We hebben het ook altijd geboft met de mede kampeerders, dat de camping praktisch altijd vol zit zegt genoeg over deze camping. Ga zo door Marjan en Wiel, jullie mogen trots zijn op de Bellethoeve.

• 8Activiteiten
    • 9Onderkomen
  • 10Daniëlle & Gerard09-08-2021

Fantastisch!

Fantastische camping! Meermaals onze Hemelvaart-Pinkstervakanties hier doorgebracht, en het is in één woord GENIETEN! Een absolute aanrader.Ontzettend gastvrij, geweldige omgeving, de camping is een plaatje en de hygiëne is top. In deze corona-tijd wordt er uiterst zorgvuldige aandacht besteed aan de invulling van de maatregelen, waardoor je op en top en zonder zorgen je vakantie kunt vieren.

• 9Activiteiten
  • 9Hennie en Wil Versteegh28-06-2021

Geweldig verblijf.

Kon niet beter. De gastvrijheid van Wiel en Marjan. De sfeer op de camping en wij als wandelaars de omgeving.

• 8Activiteiten
    • 9Onderkomen
  • 10Gerrit01-11-2020

Vakantie zoals het is bedoeld.

Een vakantiepark, maar dan niet zo'n grote, maar een kleine camping met een parkachtige aanleg. Ruime plaatsen met allemaal een geweldig uitzicht. Veel privacy. Prima en super schoon sanitair (heel belangrijk i.v.m. corona). Gedreven en vriendelijke eigenaren. Geen activiteiten, maar die zouden afbreuk doen aan het karakter van de camping. Gasten zijn vooral wandelaars. Veel routes direct vanaf de camping. Rust en ruimte zijn de hoofdpunten. wij komen hier al vele jaren en het voelt steeds weer als thuiskomen. Marjan en Wiel bedanvoor jullie gastvrijheid en enthousiasme.

• 10Loes01-11-2020

Fantastisch!

We waren hier de laatste dag van het seizoen. Gewoon nog even een nachtje weg omdat het mooi weer werd. We hadden geen betere locatie kunnen kiezen. Wat een mooie boerderij, fijne kleinschalige camping met ruime plaatsen, warm welkom en fenomenaal uitzicht. Toilet en douche super schoon en comfortabel. Hier kom je echt tot rust. Een bedrijf waar je voelt dat alles met liefde gedaan wordt. Marjan en Wiel, bedankt. Wij komen zeker nog eens terug.

• 10Annet31-10-2020

Subliem

Er zijn geen minpunten te bedenken, alles goed voor elkaar en heel netjes en schoon. En niet te vergeten de aanleg van de camping. In een woord geweldig.

• 9Gert en Herma19-10-2020

fantastisch verblijf, van vroeg tot laat genieten.

Vakantiehoeve Bellet is gelegen in een prachtige omgeving. Wij stonden op de mooi aangelegde camping. Ruime plekken met fraai uitzicht op het golvende landschap. De camping plekken zijn zo ingericht, dat er nooit een andere caravan of camper voor je neus staat en je uitzicht belemmerd. Het sanitair is superschoon en helemaal coronaproof. Wij voelden ons veilig en comfortabel. Voor de Wifi kun je in de huiskamer van de camping terecht. Sfeervol ingericht door Marjan. Tv kijken kan ook en de kachel is aan. Fietsen kunnen onder dak gezet, met oplaadpunten voor de E-bikes. Marjan en Wiel zijn vriendelijk en hulpvaardig. Wij komen zeker terug.

• 7Activiteiten
  • 9Fam Terpstra11-10-2020

camping met 16 prachtige plaatsen met uitzicht

Met een auto kan je niet over het gras rijden . De voortent staat op kunstgras, zeer aangenaam aan de voeten en schoon. Eigenaresse zeer vriendelijk en behulpzaam . Zeer nette camping met goed sanitair en "woonkamer" met TV .Geen Wifi op de kampeerplaatsen. Corona maatregelen worden goed uitgelegd . Prachtige wandelomgeving. Uitzicht op hoogstamfruitbomen en over het dal. Nabij een leuk restaurant

• 10Hillebrand en Karin06-10-2020

Echt een aanrader!

Het bakhuisje is zo'n fijne plek om vakantie te vieren. Een heerlijke privétuin, eigen terras waar iedere ochtend de buurkoeien even gedag kwamen zeggen, een heel comfortabel huis en een fijn bed. Wat wil een mens nog meer! Niets, echt niets. Een heerlijke uitvalsbasis voor mooie wandelingen, fietstochten (pfff... die Limburgse heuvels!), leuke uitstapjes en heerlijke restaurantjes. De gastvrijheid van Marjan en Wiel is groot(s). Het bakhuisje staat op een terpje, direct naast de hoeve en de camping. De gezelligheid en aanspraak kun je heel snel opzoeken, maar als je meer privé wilt zijn, dan kan dat ook.

Vakantiepark Vakantiehoeve Bellet info

• CafeNiet beschikbaar