Sorteren

Reviews over Vijlen

Geweldig

Astrid van Rosmalen
    6-4-2018
    Reevalis is een kleinschalig vakantiepark in het mooie dorp Vijlen. Wij zaten in een vier persoonshuisje met het mooiste uitzicht over het heuvellandschap wat je je maar kunt wensen. Het huisje zelf is compleet ingericht en met een infrarood sauna. In Vijlen zelf is een hele goede warme bakker, die zelfgebakken brood en vlaaien verkoopt, een paar leuke winkeltjes en diverse eetgelegenheden. Wij zijn in het Vijlerhof en Cuba Libre geweest en daar hadden we geen spijt van. Het Vijlerhof serveert in een gezellige sfeer de Hollandse Pot en in Cuba Libre waan je je in Zuid Amerikaanse oorden. De mensen in Vijlen zijn vriendelijk en je kunt er geweldig wandelen en fietsen.

Buitenlands gevoel in Binneland

Rob Knobel
    22-1-2018
    Vijlen van kerk tornt hoog uit boven alles en is mooi verlicht. Voldoende restaurantjes en leuke shops in de buurt. Na stevige klim is de beloning een fabuleus uitzicht.

Een terugkomer

Joop N.
    23-12-2017
    Prachtig gelegen in het Limburgse heuvelland. Luik, Aken en Maastricht liggen op een steenworp afstand en zijn makkelijk te bereiken met auto of openbaar vervoer. De vele wandel- en fietstochten zijn de moeite waard.

Altijd leuk in Vijlen.

Theo Mundi
    20-12-2017
    Jammer dat er onder de ondernemers geen eenheid is; ze kunnen samen zoveel sterker worden.

Fantatisch

Wim en Wilma
    19-12-2017
    de heerlijke terrassen in de omgeving met panorama uitzichten bv het Boscafe Het Hijgend Hert op loopafstand van hotel de Linde
Vijlen scoort een 8,4 uit 10, op basis van 178 reviews