Sorteren

Reviews over Vijlen

Erg leuk.

Greet
    28-7-2018

Voor de 2e keer in vijlen. Erg rustig. Ook was er nog de koelmarkt, jammer dat je entreegeld moet betalen. Makkelijke verbindingen met de stadsbus ook leuk om te wandelen.

fantastisch

peter van heumen
    25-7-2018

Gewoon gaan alles is prima en zeker voor de rust

fijne wandelingen mooie streek ook voor fietsers dus wat let je fijne hotels zeker hotel de linde waar wij al 6 jaar komen en nog teruggaan

Leuke week op de boerderijcamping

Hans
    19-7-2018

Camping vandenBooren. Een echte aanrader voor de rust zoekers in het mooie Limburgse heuvel landschap. Een kleine ( 20 plaatsen ) leuke camping waar alles gemoedelijk gaat.

Sanitair alles netjes op orde, mooi uitzicht met bijbehorende zonsondergang.

Voor kinderen eigenlijk niet geschikt omdat er de faciliteiten niet aanwezig zijn.

Geweldig

Astrid van Rosmalen
    6-4-2018

Reevalis is een kleinschalig vakantiepark in het mooie dorp Vijlen. Wij zaten in een vier persoonshuisje met het mooiste uitzicht over het heuvellandschap wat je je maar kunt wensen. Het huisje zelf is compleet ingericht en met een infrarood sauna. In Vijlen zelf is een hele goede warme bakker, die zelfgebakken brood en vlaaien verkoopt, een paar leuke winkeltjes en diverse eetgelegenheden. Wij zijn in het Vijlerhof en Cuba Libre geweest en daar hadden we geen spijt van. Het Vijlerhof serveert in een gezellige sfeer de Hollandse Pot en in Cuba Libre waan je je in Zuid Amerikaanse oorden. De mensen in Vijlen zijn vriendelijk en je kunt er geweldig wandelen en fietsen.

Buitenlands gevoel in Binneland

Rob Knobel
    22-1-2018

Vijlen van kerk tornt hoog uit boven alles en is mooi verlicht. Voldoende restaurantjes en leuke shops in de buurt. Na stevige klim is de beloning een fabuleus uitzicht.

Vijlen scoort een 8,4 uit 10, op basis van 181 reviews