Vijlen

We hebben een aantal aanbieders voor Vijlen voor je op een rij gezet:

vakanties Vijlen

We hebben een aantal aanbieders voor Vijlen voor je op een rij gezet:

Reviews over Vijlen

Leuke week op de boerderijcamping

Hans,
    19-7-2018

Camping vandenBooren. Een echte aanrader voor de rust zoekers in het mooie Limburgse heuvel landschap. Een kleine ( 20 plaatsen ) leuke camping waar alles gemoedelijk gaat.

Sanitair alles netjes op orde, mooi uitzicht met bijbehorende zonsondergang.

Voor kinderen eigenlijk niet geschikt omdat er de faciliteiten niet aanwezig zijn.

Gereisd met vrienden in juli 2018

Geweldig

Astrid van Rosmalen,
    6-4-2018

Reevalis is een kleinschalig vakantiepark in het mooie dorp Vijlen. Wij zaten in een vier persoonshuisje met het mooiste uitzicht over het heuvellandschap wat je je maar kunt wensen. Het huisje zelf is compleet ingericht en met een infrarood sauna. In Vijlen zelf is een hele goede warme bakker, die zelfgebakken brood en vlaaien verkoopt, een paar leuke winkeltjes en diverse eetgelegenheden. Wij zijn in het Vijlerhof en Cuba Libre geweest en daar hadden we geen spijt van. Het Vijlerhof serveert in een gezellige sfeer de Hollandse Pot en in Cuba Libre waan je je in Zuid Amerikaanse oorden. De mensen in Vijlen zijn vriendelijk en je kunt er geweldig wandelen en fietsen.

Gereisd met partner in maart 2018

Een terugkomer

Joop N.,
    23-12-2017

Prachtig gelegen in het Limburgse heuvelland. Luik, Aken en Maastricht liggen op een steenworp afstand en zijn makkelijk te bereiken met auto of openbaar vervoer. De vele wandel- en fietstochten zijn de moeite waard.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2017

Mooi gelegen " Bergdorpje"

Jo,
    14-9-2017

Leuk rustig dorpje van waar uit je erg mooie wandelingen kunt maken, met voldoende eetgelegenheden en gezellige cafeetjes. Maak eens een wandeling naar het in de Vijlense bossen gelegen boscafe Het Bonte Hert en geniet van een heerlijke verse Limburgse vlaai.

Bezoek in de omgeving in Valkenburg ook eens de kopie van de Romeinse Katacomben uit Rome , waar je door een enthousiaste gids wordt rondgeleid en die vakkundig en ludiek uitleg geeft over het ontstaan van de katacomben.

Verder is er teveel in de omgeving te zien om uitgebreid op in te gaan , dus kom naar Vijlen en ontdek en geniet van het Zuid-Limburgse leven en landschap.

Gereisd met oudere kinderen in september 2017

Fantastisch!

Henk,
    6-6-2017

Het bergdorp Vijlen is een plek voor een mooie vakantie in het fraaiste gedeelte van Zuid-Limburg, vlakbij Duitsland en België. De omgeving is een eldorado voor de liefhebber van wandelingen. Een bosrijke omgeving met een heuvelachtig landschap.

Gereisd met vrienden in juni 2017
Vijlen scoort een 8,8 uit 10, op basis van 182 reviews