9.3FenomenaalScore uit 84 reviews

Hoeve Villare

Social media

Instagram, Facebook

Hoeve Villare

Een authentieke hoeve in een nieuw jasje! Graag ontvangen wij je op onze hoeve om lekker op adem te komen. Want dat is precies wat het met onze gasten doet. Midden in het mooie Zuid Limburgse landschap van bergdorpje Vijlen. Geniet van een gezellige ingerichte hoeve uit 1883 in De Herberg (12-persoons familiehuis), De Boswachter (4-persoons appartement), De Wandelaar (4-persoons appartement), De Oogappel (6-persoons appartement met dalzicht), De Wijngaard (6-persoons appartement) en De Verrekijker (4-persoons appartement met wellnes). Allemaal voorzien van alle gemakken, een gerieflijke inrichting, het beste bed en mooi nieuw sanitair. We kijken er naar uit om je te laten genieten van onze gastvrijheid en één van de mooiste plekjes van Zuid-Limburg.

Vakantiegangers zijn dol op de rust en het idyllische landschap dat Hoeve Villare en de Verrekijker bieden, perfect voor iedereen die van wandelen of fietsen houdt. De accommodaties worden geprezen om hun complete inrichting, ruimte voor groepen en gezinnen, en de netheid die bezoekers verwelkomt. Een grote tuin voegt een extra laag van ontspanning toe, terwijl de omgeving zelf uitnodigt tot prachtige wandelingen en uitstapjes. De gastvrijheid van de eigenaren maakt de ervaring nog memorabeler, met persoonlijke tips die een verblijf verrijken. Kortom, een terugkeer waard!

• 24 uur inchecken

• Golf course: 5m
  • Restaurants: 1m
  • Winkelmogelijkheden: 5m
  • Skigebied: 5m

Geen resultaten gevonden. Pas je zoekopdracht aan.

Boek met garantie
Veilig betalen

Fijn dat je hier bent!

Zoover.nl plaatst cookies zodat je beter kunt vinden wat je zoekt.