Vakantiepark Vakantie-oord Zonnehoeve

Vakantiepark Vakantie-oord Zonnehoeve
8,6

• Onderkomen7,4
  • Activiteiten8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Vakantie-oord Zonnehoeve voor je op een rij gezet:

16 reviews over Vakantiepark Vakantie-oord Zonnehoeve in het Nederlands

Super vakantie!

S Hofstede
28-8-2016

Afgelopen maandag 22 aug tot 26 aug verbleven we een midweek op de zonnehoeve

We hadden een 4p huisje , alles was keurig netjes en schoon!

Iedeaal was het zwembad dat er bij zat, waar je zo heen liep ook waren er genoeg andere faciliteiten.

We kijken terug op super vakantie!

Zeker nog eens de moeite waard om terug te komen! :)

Heerlijk genieten voor het 3e jaar op rij

Werner wevers
19-6-2016
  • Onderkomen10
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10
  • Activiteiten10

Top vakantie verblijf. Alles bij de hand. Mooie huisjes lekker zwembad en leuke eigenaars familie die altijd voor je klaar staat!!

Heerlijk verblijf en voor herhaling vatbaar!

Sandra Mulder
3-5-2015
  • Activiteiten8
  • Activiteiten8

Heerlijk onderkomen met een super ligging. Woning is keurig. Niet modern, maar schoon en heeft alles wat je nodig hebt. Prima bedden, fijne douche. Faciliteiten zijn prima. Kinderen vermaken zich er prima met de speelweide.

Vakantie pur sang!

Danny
29-9-2013
  • Activiteiten9

Als kind jaren achtereen op vakantie geweest bij De Zonnehoeve. Een heerlijk rustig parkje, weinig huisjes en genoeg te doen. Het zwembad is lekker bij warm weer en 's avonds even naar het recreatie huisje voor een potje tafel voetbal o.i.d.

Daarnaast zijn de eigenaren super vriendelijk en vrijwel altijd in voor een praatje. Je houdt er goede banden op na!!

Uiteraard is de omgeving fantastisch. Het parkje zelf is omringd door de appelgaard van de eigenaar en ligt nabij Valkenburg. Met een korte wandeling loop je zo het toeristische plaatsje binnen.

Nu ik zelf kinderen heb kom ik hier graag terug!

Echt vakantie

Monique
6-8-2013
  • Onderkomen9
  • Onderkomen9
  • Activiteiten9

Vanaf het moment dat je binnenkomt, voelt het als vakantie. Zeer vriendelijke en behulpzame eigenaren, mooie tuin, veel ruimte voor de kinderen om zowel binnen als buiten veilig te spelen. Het diepe en ondiepe deel van het zwembad zijn apart omheind, zodat kleine kinderen niet zo maar vanuit het ondiepe deel naar het diepe kunnen. De appartementen zijn functioneel ingericht en degenen die wij gehuurd hebben, beschikten over twee douches en een bad en ook over een vaatwasser. De accommodatie beschikt over een wasmachine en droger en er is tevens gelegenheid om de was buiten op te hangen. De accommodatie ligt tussen het zeer toeristische Valkenburg en het rustige Klimmen, zodat je al het vertier bij de hand hebt, maar ook een alternatief hebt.

Optimaal genieten!

E. Paans
6-5-2013
  • Activiteiten9

Vakantie oord Zonnehoeve in Valkenburg is werkelijk een pracht locatie om te verblijven. Om te beginnen valt de hartverwarmende gastvrijheid bij aankomst en gedurende het verblijf op! Daarnaast is de ligging fantastisch.. Temidden van de appelboomgaarden liggen de appartementen met zeer veel ruimte voor kinderen om te spelen. Een prachtig en eindeloos glooiend grasveld met zandbak, trampoline, schommels en glijbaan, biedt aan kinderen maar ook aan volwassenen de ideale plek om te spelen en tot rust te komen. Bij mooi weer is het zwembad heerlijk, je waant je dan echt in zuid Frankrijk!

Superleuk

anja
23-7-2012
  • Activiteiten9

Wij hebben ons hier prima vermaakt ondanks het slechte weer,hebben we ons geen moment verveelt. Zeker aan te raden. Lekker kort bij het centrum Valkenburg. Waar ook altijd wat te doen is. Ook het zwembad en de speeltoestellen zijn erg in trek geweest bij onze kinderen. Hopelijk volgend jaar weer,maar dan met beter weer hopen we.

Geweldige plek

Hetty van der Veen
28-5-2012
  • Activiteiten9

Pinksterweekend 2012 hier geweest, prima naar onze zin gehad, heerlijk zwembad , fijne bedden , mooi schoon huisje, geweldige omgeving.

Zeker voor herhaling vatbaar wat ons betreft!!!

fantastische plek / plaats

boogerd
22-10-2011
  • Activiteiten9

De algemene indruk van de accommodatie is goed. In de omgeving zijn veel bezienswaardigheden zoals grotten, kastelen enz.. De eigenaar is erg vriendelijk en behulpzaam. Het interieur is eenvoudig maar alles is wel keurig schoon. Rondom het huis is alles keurig aangelegd, en er is een zwembad. Voor de kleine kinderen is er een groot grasveld om te spelen en voor de wat oudere kinderen is er een ruimte met biljart, tafeltennis enz. Verder is er en wasmachine en droger voor algemeen gebruik. We hebben ons prima vermaakt.

super geweldige omgeving en mensen

dree
15-9-2011
  • Activiteiten7
  • Activiteiten7

in deze mooie omgeving komt je geweldig tot rust, voor wat minder rust ben je zo in het dorpje/ stadje Valkenburg, het zwembad is uniek voor de afkoeling en de appertementen zijn voor de avonduurtjes gezellig ingericht.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Vakantie-oord Zonnehoeve in Valkenburg (aan de Geul), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Vakantie-oord Zonnehoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.