Géén boekingskosten

Vakantiepark Vakantie-oord Zonnehoeve

NederlandLimburgValkenburg (aan de Geul)

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Vakantie-oord Zonnehoeve voor je op een rij gezet:

9.6FenomenaalScore uit 45 reviews

Meer vakantiepark info

45 Reviews over Vakantie-oord Zonnehoeve

• 10Koen23-08-2022

Toplocatie

Aanrader! Één van de netste campings die ik ooit gezien heb. Grote plekken en brandschoon sanitair. Aardige en zeer behulpzame beheerders en leuk zwembad. Als ik toch iets kritisch moet zeggen dan is het dat er wat veel doortrekkers met campers zijn.

• 10Martijn Versloot07-08-2022

Geweldige camping

Hele nette plekken met 16 ampere stroom en water en afvoer. Verder is door de eigenaar over alles nagedacht. Welkom was heel warm en heel persoonlijk. Sanitair nog nooit zo schoon gezien ergens anders. Zwembad aanwezig. Verder is alles inclusief, zo ook wassen en drogen, algemene vriezer en koelkast. Komen zeker terug. Ligt erg mooi ten op zichtte van dorp Valkenburg.

• 9H Vos24-06-2022

Geweldig volgend jaar weer

We kregen een warm ontvangst met ons groepje van 8 personen ons huis was netjes en van alles voorzien we zijn 5 dagen wezen toeren op onze trikes door de omgeving onze trikes de 4 trikes konden we s, avonds en s,nachts stallen op hun afgesloten prive terein dus een super plek voor motor en trike rijders om daar te verblijven en bij terugkomst even lekker afkoelen in het verwarmde zwembad bij verterk maar weer een optie genomen voor volgend jaar

• 6Onderkomen
    • 1Eetgelegenheden
  • 10Leo03-05-2022

Een absolute aanrader

Een supercamping! Niet alleen door de geweldige accommodatie, maar vooral ook door de gastvrouw en de gastheer. Altijd vriendelijk en niets is hen teveel. Een voorbeeld van hoe het ook kan. En natuurlijk draagt de ligging in het mooie Zuid Limburg ook bij aan de ultieme vakantieervaring. Het concept is uniek: een prijs, waar alles in zit. Water, elektriciteit, WiFi, gebruik van de wasmachine en droger, alles is inbegrepen. Dus geen verrassingen achteraf.

• 9Eetgelegenheden
  • 10Hennie Eerhart03-05-2022

Een heerlijk familieweekend

Voor een familieweekend een aantal plaatsen geboekt op deze geweldige camping. De standaardstaanplaats is 120 m2 op mooie terrassen met geweldig uitzicht. Echt alles, maar dan ook alles is in de prijs inbegrepen zoals gratis gebruik van koelkast, vriezer, wasmachine en droger. De Wifi is van uitstekende kwaliteit, je kunt chromecasten en de camping heeft 16A aansluitingen. De douches zijn super met vloerverwarming en bij het afwassen komt er ook heerlijk warm water uit de kraan. Wiel en Anita, jullie hebben het keigoed voor mekaar en de ontvangst was uitermate hartelijk. We komen terug :-) :-) Een hartelijke groet, Hennie & Hanny

• 9Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden
  • 9Monique08-10-2021

Heerlijk! Pareltje in Valkenburg!

Mooi, schoon, erg ruime plekken, super gelegen; je bent zo in Valkenburg; lopend in 20/25 minuten en op de fiets in ca. 7 minuten. De eigenaren, Wiel en Anita, zijn zó ontzettend aardig en behulpzaam! En de prijs/kwaliteit verhouding is zeer goed. Er is ook een buitenzwembad, met zitjes rondom... Kan geen minpunten opnoemen, alleen maar plus, plus, plus! Dit is een pareltje!

• 10Eetgelegenheden
  • 9Ine Cornelissen09-08-2021

Fantastisch!

We hebben genoten van ons verblijf, het is een mooie etage camping aan de rand van Valkenburg in het groen, met ruime sta plaatsen.Erg vriendelijke eigenaren en kinderen die belangstelling in je tonen en behulpzaam zijn als dit nodig is.Schoon sanitair gebouw, fijn zwembad en vanuit dit vakantieplekje kun je in de direkte omgeving wandelen, fietsen en mountainbiken.Omdat je dicht bij de stad valkenburg zit kun je er naar toe wandelen of fietsen.

• 9Onderkomen
  • 9René & Wendy on tour09-08-2021

Geweldige plek met Top uitzicht

Zeer goede camping met een geweldig uitzicht over de heuvels van Limburg Zeer vriendelijke en uiterst behulpzame beheerders Sanitair zeer goed en schoon Kortom top locatie en we komen hier zeker terug

• 8Onderkomen
  • 9Annette02-07-2021

Wat een fijne camping is dit!

Ons verblijf op de camping begon al met een rondleiding. De eigenaren zijn echt servicegericht. De plekken zijn ruim, het sanitair is prachtig en schoon en het uitzicht geweldig. De camping ligt heel centraal, lopend of fietsend ben je zo in het gezellige Valkenburg. En in de mooie, heuvelachtige omgeving is genoeg te beleven. We komen niet vaak op dezelfde camping terug, maar hier zullen we dat zeker doen!

• 7Activiteiten
    • 9Onderkomen
  • 10Hans en Jolanda Wigger26-06-2021

Geweldige mooie rustige camping

Geweldig super mooie camping . Lieve eigenaren Schoon 10 punten . Echt een aanrader
    In 1 woord SUPERRRRRR!

Vakantiepark Vakantie-oord Zonnehoeve info