Hotel Riche ****

Hotel Riche ****

Hotel Riche

Weer vandaag5°-2°

255 reviews over Hotel Riche in het Nederlands

Geweldig Ieder keer weer wat anders.

gerry & willemien, 21-12-2017

Dat ze even er tussen uit zijn ,En n fijn warm hotel zitten waar je welkom bent !

voor herhaling vatbaar

theunis henri, 6-12-2017

Uitstekende ligging net buiten drukke centrum. Vriendelijk, hulpvaardig personeel. Zeer uitgebreid en lekker ontbijt. Kamer was verouderd maar heb er niet minder goed door geslapen!

Zeker voor herhaling vatbaar!!

A. Mettewie, 29-11-2017

1 overnachting gedaan in Hotel Riche samen met mijn man. We vielen met onze neus in de boter, want tijdens onze avond daar was er live entertainment. Dit gecombineerd met zeer vriendelijk personeel en eigenaar, een heerlijk ruime kamer met nette badkamer en de ideale ligging dicht bij het stadscentrum maakte het voor ons helemaal compleet. Wij gaan hier zeker nog eens naar terug!!

Prima

Bart, 28-10-2017

We hebben dit hotel voor twee nachten geboekt. Hieronder de plus en verbeterpunten:

Plus:

- Uitstekende ligging

- Goed ontbijt

- Goede service

Verbeterpunten:

- Matras waar je "inzakt"

- Wifi verbinding erg matig

Al met al een prima hotel voor een stel, als je centraal in Valkenburg wil zitten

Roberto Geurts-Verga, Directeur, 2-11-2017

Hartelijk dank voor uw review en feedback. Wij zijn op dit moment bezig met het vervangen van al onze bedden. Ook zijn we bezig met het verbeteren van onze Wi-Fi connectiviteit. Wellicht bij uw volgend verblijf, zult u zien dat wij ons verbeterd hebben op de verbeterpunten.

Een prima hotel met ruime kamer en goed ontbijt!

Norman Veenman, 24-10-2017

Kamer was aan de overkant van de weg boven het restaurant maar deze was prima verzorgd.

Heel goed ontbijt en rustig gelegen hoewel aan een doorgaande weg.

Kortom, een fijn verblijf!

Roberto Geurts-Verga, Directeur, 2-11-2017
Bedankt voor uw review. Leuk om te lezen dat jullie verblijf naar wens is verlopen. Wij hopen jullie in de toekomst weer te mogen ontvangen in ons hotel.

100 % genoten

Kraak, 24-10-2017

Geweldig hotel kamer gezellig ingericht heerlijk gegeten er was live muziek op zondag avond vanaf 4uur tot 10 uur zitten genieten met ons vieren
Roberto Geurts-Verga, Directeur, 2-11-2017
Bedankt voor uw review. Het was zeker gezellig met het live muziek in onze brasserie. Leuk om te zien dat u ervan genoten heeft. Wellicht tot een volgende keer.

Voor herhaling vatbaar

Hans, 22-10-2017

Prijs- kwaliteitverhouding goed.
Roberto Geurts-Verga, Directeur, 2-11-2017
Uw titel zegt het al. Wij hopen u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen in ons hotel. Namens het hele team, bedankt voor uw review.

Qua prijsverhouding , prima oke hotel.....

Hannah, 15-10-2017

Kamers op internet zagen er prima uit, prijs was goed dus boeken maar! We kwamen aan en konden eerder inchecken. Positief punt dus. Op de kamer was het muf en erg benauwd. Badkamer was oke. Onze slaapkamer lag aan een drukke weg. Eerste nacht prima geslapen, wel benauwd wakker geworden. 2de nacht was drama! Mensen boven ons maakte veel lawaai, dat was erg gehorig, aangezien we elke stap hoorde. Bed ligt prima alleen de kussens zijn niet fantastisch. De handdoeken waren smerig... Ligging is erg perfect & het ontbijt ook. Misschien vandaar de prijs.. maar hoogwaardig is het zeker niet!

Nooit nooit nooit meer

R.Bos, 7-10-2017

wat er wel goed was kan ik kort over zijn..

het ontvangst was netjes.Maar toen we de kamer op kwamen zagen we dat het bad vies was ( er lag haar in het bad) en het badkamer meubel was ook niet echt schoon (tandpasta nog aan de kastjes) verder was de kamer Rijk aan stof.. op de schilderij plafond en de lampen alles had een laag stof..

na dat we geklaagd hadden en aan het Ontbijtbuffet wouden beginnen kwamen we er achter dat die er ook niet was. (een mandje met 5 broodjes) en bezweette kaas en vleeswaar die we niet lustte

en toen we in de avond weer op de kamer kwamen voor nacht 2 hadden we een kussensloop gekregen met Schimmel gekregen...dus weer klagen maar nu gelijk. en wat blijkt.. om 23:30 mag je blij zijn met de noodverlichting want het hotel is verlaten en donker... ik en mijn beste vriendin waren we alleen en er was verder niemand

dus Nooooit weer!!!!

Matig deze keer!

RMJJ, 19-8-2017

Ik had een comfort kamer geboekt, en kreeg een comfort plus kamer.

Echter rook deze kamer naar rioollucht, was muf en er hing een hele droge lucht. Echter een tegevaller, omdat wij al meerdere keren bij dit hotel geboekt hebben. Qua locatie ligt het hotel gunstig en dicht bij het centrum. Receptie is vriendelijk.

We hebben een aantal aanbieders voor Riche voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Riche in Valkenburg (aan de Geul), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Riche zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Riche scoort een 6.95 uit 10 op basis van 255 reviews.