Hotel Parkhotel Valkenburg

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag13°9°
Hotel Parkhotel Valkenburg
7,3

We hebben een aantal aanbieders voor Parkhotel Valkenburg voor je op een rij gezet:

726 reviews over Hotel Parkhotel Valkenburg in het Nederlands

Teleurstellend en duur.

Meijer
13-11-2018

Hotel staat er imposant bij. De binnenkant valt echter vies tegen. De gangen zien er oud en vervallen uit. Niet echt een omgeving, waar je op zit te wachten als je een weekendje weg wilt. We konden niet douchen vanwege problemen met het warme water. Wel flink betaald en uiteindelijk erg weinig hiervoor gekregen. Voor ons de eerste en laatste keer in dit hotel.

nooit meer

E.W.
29-10-2018

Voor een 4 sterren Hotel zijn de normale kamers op de bg maar klein nog geen 4 bij 4 meter geen bureau om aan te zitten geen nachtkastjes bij het bed, de badkamer was wel mooi.

Nooit meer.

John 50+
11-10-2018

Dit hotel is totaal geen **** waard.

Laat je niet verleiden van de mooie foto’s op internet. We hebben ons helaas laten verleiden door andere reviews. Het lijkt op een studentenhuis! Maar wat er rondloopt is meestal 70+.

Hier is jaren geen onderhoud gedaan.

Veel dingen doen het niet of vallen uit elkaar. Personeel doet zijn best en is vriendelijk, maar kunnen helaas geen beter onderhouden kamer bieden. Gelukkig zijn we hier maar 2 nachten. Jammer van het geld ook, want het is het niet waard.

We zijn benieuwd of er iets met deze review wordt gedaan, of dat er net zo ermee wordt omgegaan als met het hotel.

Teleurstellend

Herre
11-10-2018

Locatie is prima en aan de buitenkant ziet het er prima uit. Echter heeft de binnenkant echt een opknapbeurt nodig. Zowel de kamer, zwembad en "huiskamer" moet opgefrist worden. Uitslag op plafond, afgetrapte vloer, stoffige meubels en lampen die erg vies zijn.

Het ontbijt en het personeel is wel prima!

Heerlijk!

Herma
5-9-2018

Ik reis vaak alleen en betaal dan meestal de hoofdprijs ivm met 1 persoons kamer toeslag . Dit hotel heeft 1 persoons kamers met een zeer scherpe prijs ( 50 euro per nacht incl. ontbijt) Ik heb gelogeerd in een fijne en nette 1 persoons kamer (met een 1 persoons bed). De kamer is niet groot, 10 m2 maar erg knus. Een aantal gangen in het hotel hebben wel een opknapbeurt nodig maar ik heb begrepen dat ze daar mee bezig zijn. De bar en keuken zijn onlangs vernieuwd en zien er super uit. Ik vond de bar, ontbijtzaal en de zitjes erg netjes en gezellig. De mensen van de receptie en de bediening, maar ook de huishoudelijke medewerkers, zijn reuze vriendelijk. Het ontbijt zag er voortreffelijk uit. Ook de sauna en het zwembad vond ik super! Het hotel ligt ook nog dicht bij het centrum , wat wil je nog meer.

Matig

Raymond
21-8-2018

Wij zijn twee nachten hier geweest en met twee honden. De kosten van honden was €50,- extra. De kamer was erg klein tot claustrofobisch toe, warm en niet schoon. De kasten stonken heel erg. Blijkbaar is er op geen één kamer airco in het hotel.

Goed was het ontbijt en de service voor de hondjes.

Mooie ligging op een heuvel en op loopafstand van het centrum.

Mooi authentiek gebouw met een historie, kamers zijn mooi. Er zijn wel wat slijtage te zien bij deurstijlen en zo.

Heerlijk verblijf gehad

B&N
16-8-2018

Aan het eind van een drukke straat ín Valkenburg ligt dit hotel iets boven straatniveau. Een karakteristiek pand met zijn kenmerken. Wij hadden een Junior Suite geboekt. Een heerlijke ruime, pas gerenoveerde kamer. Allerlei faciliteiten zijn aanwezig. Het ontbijt is zeer goed te noemen. Puntje van verbetering: er is geen airco in het pand. Prijs/kwaliteit is voldoende. Junior Suites zijn wel (te) stevig in prijs en spijtig dat die categorie geen balkon heeft.

Nooit meer

Nathalie Bakker
21-7-2018

De dames achter de balie en de mensen die het ontbijt verzorgden zeer vriendelijk.

Het hotel zelf is vergane glorie, vreselijke bedden en een douchegordijn anno 2018 kan echt niet meer.

Ontbijt is overprijsd voor wat je krijgt wat mij betreft niet 4 ster waardig.

Ik heb bij het uitchecken aangegeven dat de badkamer vies was en het bar personeel onvriendelijk de vorige avond, krijg ik een bon van 10%korting.

Kortom ik boek hier nooit weer

Ik zou het nooit boeken. Kreeg het cadeau.

Paula
11-7-2018

De kamer mag wel een flinke opknapbeurt hebben. En beter gepoets worden.

We vonden het geen 4 sterren waard.

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Parkhotel Valkenburg in Valkenburg (aan de Geul), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Parkhotel Valkenburg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.