Hotel Parkhotel Valkenburg

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag26°15°
Hotel Parkhotel Valkenburg
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Parkhotel Valkenburg voor je op een rij gezet:

722 reviews over Hotel Parkhotel Valkenburg in het Nederlands

Heerlijk!

Herma
5-9-2018

Ik reis vaak alleen en betaal dan meestal de hoofdprijs ivm met 1 persoons kamer toeslag . Dit hotel heeft 1 persoons kamers met een zeer scherpe prijs ( 50 euro per nacht incl. ontbijt) Ik heb gelogeerd in een fijne en nette 1 persoons kamer (met een 1 persoons bed). De kamer is niet groot, 10 m2 maar erg knus. Een aantal gangen in het hotel hebben wel een opknapbeurt nodig maar ik heb begrepen dat ze daar mee bezig zijn. De bar en keuken zijn onlangs vernieuwd en zien er super uit. Ik vond de bar, ontbijtzaal en de zitjes erg netjes en gezellig. De mensen van de receptie en de bediening, maar ook de huishoudelijke medewerkers, zijn reuze vriendelijk. Het ontbijt zag er voortreffelijk uit. Ook de sauna en het zwembad vond ik super! Het hotel ligt ook nog dicht bij het centrum , wat wil je nog meer.

Matig

Raymond
21-8-2018

Wij zijn twee nachten hier geweest en met twee honden. De kosten van honden was €50,- extra. De kamer was erg klein tot claustrofobisch toe, warm en niet schoon. De kasten stonken heel erg. Blijkbaar is er op geen één kamer airco in het hotel.

Goed was het ontbijt en de service voor de hondjes.

Mooie ligging op een heuvel en op loopafstand van het centrum.

Mooi authentiek gebouw met een historie, kamers zijn mooi. Er zijn wel wat slijtage te zien bij deurstijlen en zo.

Heerlijk verblijf gehad

B&N
16-8-2018

Aan het eind van een drukke straat ín Valkenburg ligt dit hotel iets boven straatniveau. Een karakteristiek pand met zijn kenmerken. Wij hadden een Junior Suite geboekt. Een heerlijke ruime, pas gerenoveerde kamer. Allerlei faciliteiten zijn aanwezig. Het ontbijt is zeer goed te noemen. Puntje van verbetering: er is geen airco in het pand. Prijs/kwaliteit is voldoende. Junior Suites zijn wel (te) stevig in prijs en spijtig dat die categorie geen balkon heeft.

Nooit meer

Nathalie Bakker
21-7-2018

De dames achter de balie en de mensen die het ontbijt verzorgden zeer vriendelijk.

Het hotel zelf is vergane glorie, vreselijke bedden en een douchegordijn anno 2018 kan echt niet meer.

Ontbijt is overprijsd voor wat je krijgt wat mij betreft niet 4 ster waardig.

Ik heb bij het uitchecken aangegeven dat de badkamer vies was en het bar personeel onvriendelijk de vorige avond, krijg ik een bon van 10%korting.

Kortom ik boek hier nooit weer

Ik zou het nooit boeken. Kreeg het cadeau.

Paula
11-7-2018

De kamer mag wel een flinke opknapbeurt hebben. En beter gepoets worden.

We vonden het geen 4 sterren waard.

Agnes van baast
2-7-2018

Heel fijn hotel, ligging is prima , personeel is heel vriendelijk en behulpzaam, kamer was heel ruim en het eten was ook prima

Een toplocatie

corrie nannings
30-6-2018

Een mooi authentiek hotel ,zeer vriendelijk personeel,we mochten zelfs 2 en half uur eerder gewoon inchecken! Heerlijk ontbijt en goede bedden en mooie badkamer en prachtig uitzicht! Wel advies: boek op de 4de etage

fantastisch

anita cuyvers
29-6-2018

mooi hotel lekker ontbijt en dan de kerstsfeer geweldig mooi

Oké, maar op zich niet meer dan dat

PC
19-6-2018

De locatie van het hotel is perfect,

je kan binnen 5 minuten in het centrum van Valkenburg zijn met vele eetgelegenheden op zich. Het diner hoef je niet te boeken in het hotel.

Ik ben nu 4 keer hier geweest en telkens heb ik een andere kamer terwijl ik voor mijn gevoel steeds dezelfde boek. Ik heb een keer de kamers op de laagste etage aan de straatkant gehad, dit was echt triest en oud.

Kamers in de binnentuin zijn redelijk voor 2 personen. Verwacht geen uitgebreide faciliteiten in de kamer. Een 2 persoonsbed en een tafeltje met een stoel, dat is het. Verder badkamer met douche. Bedden waren wel lekker, sliep prima.

Het ontbijt vond ik het heerlijkst. Uitgebreide keuze voor iedereen en heerlijk. service in het restaurant is top.

Zwembad mag wel wat opgeknapt worden

Dames aan de balie waren aardig en behulpzaam.

Parkeren kan bij het hotel, hier moet je extra voor betalen wat op zich vreemd is voor je gasten.

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Parkhotel Valkenburg in Valkenburg (aan de Geul), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Parkhotel Valkenburg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.