Hotel Parkhotel Valkenburg

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag2°-6°
Hotel Parkhotel Valkenburg
6,2

We hebben een aantal aanbieders voor Parkhotel Valkenburg voor je op een rij gezet:

732 reviews over Hotel Parkhotel Valkenburg in het Nederlands

Nooit meer

Mirjam,
13-1-2019

Parkeerplaats is gewoon een moddelsloot. Binnen oogt het oud al is het restaurant mooi opgeknapt. De kamer is wat klein maar schoon. De bedden zijn super hard en de kussens veel te dik. De kamers zijn erg gehorig. Je hoort alles letterlijk.

Gereisd met partner in januari 2019

Het hotel mag echt geen predicaat van 4 sterren hebben de kamers , badkamers en de voorzieningen verdienen totaal geen enkele ster. En nog iets slecht wie heeft al eens meer meegemaakt dat je bij een 4 sterren hotel parkeergeld moet betalen in ons geval 15,00 euro terwijl wij voor twee nachten incl ontbijt 329,00 euro betaalden ex parkeerkosten. Prijs kwaliteit verhouding totaal zoek . Wij zijn er nog beroerd van.

Gereisd met partner in december 2018

Vreselijk oud en vies hotel

Michelle Meijer,
1-1-2019

Vreselijk slecht hotel. Dure kamer voor basic. Aanbieding 104 euro normaal 264 euro voor zo'n slechte kamer. Stonk naar riool en zwembad. Slechte doorgezakte kleine bedden. Kleine oude badkamer geen ruimte Eens maar nooit meer. Wat een slecht hotel

Leuk weekend gehad

Ilona,
17-12-2018

Het hotel is wel gehorig maar wij hebben hier niet zo heel veel last van gehad. Al het personeel is heel erg aardig en bij het restaurant en huiskamer lopen ze hun benen uit het lijf. Kamer was prima en de badkamer ook. Alles is wel gedateerd en kan wel een likje verf gebruiken. Tapijt op de vloer in de kamer is niet zo fijn maar helpt wel tegen geluidsoverlast. Zwembad en wellness hebben wij niet uitgeprobeerd. Wij hadden een 3-gangen diner in het restaurant en dat was erg goed. Jammer was dat de gangen te snel achter elkaar kwamen. Leuke info van de receptie gekregen en zij waren ook erg geïnteresseerd in onze plannen voor het weekend. Het ontbijt was prima, maar het was druk dus erg veel lawaai. Helaas werkten de twee koffie-apparaten erg langzaam en de tweede ochtend was er eentje kapot. Dan sta je lang in de rij. Wij hebben een leuk weekend gehad en komen vast terug in de zomer.

Nooit meer.

Wim en loes,
9-12-2018

Veel hotels gehad maar dit hotel is in een woord te omschrijven: ouwe meuk! Niet onderhouden, armoedig, onfrisse lucht in de gangen, slechte veel te zachte matrassen, rioollucht in de badkamer die overigens buitensporig groot was. Interieur kamer verder voldoende, miste wel een koelkastje.Ontbijt normaal, personeel wel vriendelijk. Hadden voor twee nachten geboekt, na een nacht weggegaan.

Een erg oud en geen 4 sterren waard

max,
29-11-2018

Ging 2 dagen weg met mijn vriendin.

Gereisd met partner in augustus 2018

Teleurstellend en duur.

Meijer,
13-11-2018

Hotel staat er imposant bij. De binnenkant valt echter vies tegen. De gangen zien er oud en vervallen uit. Niet echt een omgeving, waar je op zit te wachten als je een weekendje weg wilt. We konden niet douchen vanwege problemen met het warme water. Wel flink betaald en uiteindelijk erg weinig hiervoor gekregen. Voor ons de eerste en laatste keer in dit hotel.

Gereisd met partner in november 2018

nooit meer

E.W.,
29-10-2018

Voor een 4 sterren Hotel zijn de normale kamers op de bg maar klein nog geen 4 bij 4 meter geen bureau om aan te zitten geen nachtkastjes bij het bed, de badkamer was wel mooi.

Nooit meer.

John 50+,
11-10-2018

Dit hotel is totaal geen **** waard.

Laat je niet verleiden van de mooie foto’s op internet. We hebben ons helaas laten verleiden door andere reviews. Het lijkt op een studentenhuis! Maar wat er rondloopt is meestal 70+.

Hier is jaren geen onderhoud gedaan.

Veel dingen doen het niet of vallen uit elkaar. Personeel doet zijn best en is vriendelijk, maar kunnen helaas geen beter onderhouden kamer bieden. Gelukkig zijn we hier maar 2 nachten. Jammer van het geld ook, want het is het niet waard.

We zijn benieuwd of er iets met deze review wordt gedaan, of dat er net zo ermee wordt omgegaan als met het hotel.

Teleurstellend

Herre,
11-10-2018

Locatie is prima en aan de buitenkant ziet het er prima uit. Echter heeft de binnenkant echt een opknapbeurt nodig. Zowel de kamer, zwembad en "huiskamer" moet opgefrist worden. Uitslag op plafond, afgetrapte vloer, stoffige meubels en lampen die erg vies zijn.

Het ontbijt en het personeel is wel prima!

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Parkhotel Valkenburg in Valkenburg (aan de Geul), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Parkhotel Valkenburg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.