Hotel Parkhotel Valkenburg ****

Hotel Parkhotel Valkenburg
7,5

WebsiteLink naar website

Weer vandaag5°-3°

We hebben een aantal aanbieders voor Parkhotel Valkenburg voor je op een rij gezet:

705 reviews over Hotel Parkhotel Valkenburg in het Nederlands

Echt nooit meer!

Lies, 13-2-2018

Verblijf geboekt van 11 tot 13 februari; standaard balkonkamer. Wij hebben in de loop der jaren diverse hotels bezocht, maar dit hotel 4 sterren toekennen is echt belachelijk. Alles is oud en onverzorgd. In de kamer kon je je kont (sorry voor de uitdrukking) niet keren. Ik voelde me daar totaal niet op mijn gemak. Vroeger ooit eens in dit hotel verbleven, maar toen had het nog een bepaalde grandeur. Nu zou het eigenlijk in andere handen (van keten?) moeten komen en geheel gestript en opnieuw opgebouwd moeten worden. Dan kan het echt weer een mooi hotel worden! Zwembad was overigens niet verkeerd en het ontbijtbuffet was gewoon goed.

Middelmatig tot redelijk goed

Marc, 4-2-2018

Prima locatie, behoorlijk gedateerde uitstraling, reinheid kamer was in orde maar de bedden waren ronduit slecht. Kamer erg gehoorig. Wellness en zwembad, ontbijt en dinner prima in orde. Personeel vriendelijk en behulpzaam. 7.50 per dag voor parkeren gaat nergens over.

Goede wellness, sleets hotel

Gradus, 20-1-2018

De Wellness met zwembad was fijn, het ontbijt ook, maar het hotel zelf ( gangen plus kamers ) is erg sleets. Het hotel profileert zich als een vier-sterren-hotel. Dat is het volgens ons zeker niet. Hooguit 3 sterren met moeite. Dat je per nacht ook nog eens 7,50 € voor een modderige parkeerplek moet betalen is natuurlijk helemaal uit den boze. Parkeren hoort incl. te zijn. Bed was te zacht. Verwarming deed het niet. Slecht beeld op de TV. Dekbed te benauwd/zweterig ( kunststof ?). Tegels met stukken eruit op de badkamer.

Nooit meer, smerig en veel te duur

Evita, 25-12-2017

We kregen echt een hele vieze kamer. Overal stof en schimmel. Dit voor 100 euro pp voor een nachtje. Nadat we naar de receptie waren geweest kregen we een appartement toegewezen een eindje verderop in de straat. Deze waren oké. In ieder geval schoon. In de ochtend terug naar het hotel om te ontbijten. Dit ontbijt was simpel maar wat er was smaakte lekker. Over het personeel kan ik alleen maar zeggen dat ze erg vriendelijk waren. En ons probleem met de kamer is goed opgelost. Alleen geen excuses of niks voor de smerige kamer en het werd afgedaan als "normaalste " zaak van de wereld. Al met al veel te duur en veel te smerig..

Mooi hotel, maar ......

Monique van Baalen, 9-12-2017

Ik was hier met mijn zus. Junior Suite 401 leek kwa grote niet op die van de foto met 2 ramen en een loungebank. Hier hadden we maar één raam en kleiner. Kregen een sleutel van 415, die volgens zeggen voldeed aan de foto. Niet dus. En je keek hier uit op niks. Vanwege een nare beoordeling die ik voor het boeken las, heb ik voordat ik deze suite boekte, tel. nagevraagd waar je op uitkeek. dit klopte in bij beide suite's niet. We zijn teruggegaan naar naar 401. Deze klopte ook niet, maar had uitzicht op de straat. Vindt ik niet zo erg. In de Zomer had ik uitkijken op de tuin een pré gevonden. +punt: Kamers waren goed schoon. Ontbijtbuffet, simpel en voor de liefhebbers, prosecco. Nadeel is dat ondanks de wind/slecht weer, rokers naar het terras mogen lopen. Hadden we dat geweten, waren we niet naast de deur gaan zitten. Brrrrr, koud. Mijn zus zei dat ze heerlijk heeft genoten van het zwembad en de sauna. Jammer dat hier geen extra handdoek voor op de kamer ligt. +punt was, een badjas en slippers op de kamer. En over de Juniorsuite heb ik mijn twijfels over de rolgordijnen in de badkamer. Kan hier echt niemand doorheen kijken????

Fantastisch!

Rianne Valk, 4-12-2017

Bij aankomst waren we gelijk enthousiast! Wat een plaatje! Ook de kamers, receptie en het ontbijt zijn super! Heel schoon en we werden elke keer vriendelijk geholpen. En het zwembad, wat was deze lekker warm! We komen zeker terug! We hebben genoten.

We waren hier 1 tm 4 december....

heel prettig verblijf

maud, 29-9-2017

mooie kamer,alcoholvrije wijn (Hartelijk dank) niet prettig het steeds omkleden van het sauna gedeelte naar het zwemgedeelte , geen badkleding ia stuk prettiger

Prima

DM, 27-9-2017

Mooi oud hotel, kamers super gehorig maar netjes/schoon. We hadden een defecte douche (alleen kokend heet water), maar we kregen direct een andere kamer toegewezen 👍🏻 Ontbijt was prima en de ligging perfect. Aanrader: lunchen/dineren bij restaurant Aan de Linde!

niet voor herhaling vatbaar

IlonkAp, 13-8-2017

De ligging t.o.v centrum is goed; ontbijt is goed; personeel vriendelijk.

Welkomstdrankje: verplicht een bepaald drankje te nemen. Een simpel spaatje blauw mocht niet.

Toegangskaartje voor Casino: uitgereikt op 7 aug; geldigheid op kaartje t/m 1 augustus 2017. Sta je voor aap bij het Casino.

Hotel is oud en aan opknapbeurt toe. Lounge en zonneterras hebben geen sfeer.

Ga je dan ook niet zitten.

Diep teleurgesteld

Depoppe, 11-8-2017

2 nachtjes geboekt met een cadeau gekregen Bongo Bon. Vooraf contact opgenomen met het hotel voor een Upgrade (mits bijbetaling) naar een kamer met balkon, was volgens receptioniste geen enkel probleem er waren kamers met balkon vrij. Ik heb de kamer onmiddellijk vastgelegd en direct weer contact opgenomen met hotel voor de boeking door te geven en nogmaals de upgrade vast te leggen. Alles was prima geregeld en werd bevestigd met mail, tot we incheckten in hotel en er geen kamer met balkon was ???????? Receptioniste gaf toe dat de fout bij hotel lag maar dat was het dan ook. Dus mensen weet als je bij het parkhotel een kamer boekt je niet altijd krijgt wat je boekt !!!!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Parkhotel Valkenburg in Valkenburg (aan de Geul), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Parkhotel Valkenburg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Parkhotel Valkenburg scoort een 7.53 uit 10 op basis van 708 reviews.