Hotel Parkhotel Valkenburgsterstersterster

6.1Voldoende

Nederland, Limburg, Valkenburg (aan de Geul)

6.1Voldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Parkhotel Valkenburg voor je op een rij gezet:

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Tonen op kaart

Contact

748 reviews over Hotel Parkhotel Valkenburg

• 4Leonè12-01-2020

Voor ons geen 2e keer

Verouderd pand, verwacht geen luxe, in mijn ogen absoluut geen 4 sterren waardig. Ontbijt is prima. Personeel vriendelijk.

Gereisd met partner in januari 2020

• 2019
    6Marc23-12-2019

Niet meer, althans niet voor die prijs.

Erg oud en gedateerd hotel. Voor 240 euro per nacht standaard kamer, incl ontbijt. De kamer was 8 m2 . Oude vloerbedekking, stoffige gordijnen. Het rook erg muf. Badkamer ok, maar meer ook niet. Ontbijt was goed. Personeel is erg vriendelijk. Loopafstand centrum. Wilhelmina toren op 200 meter. Parkeerplaats niet geasfalteerd. Bij regen erg modderig. Kortom ik begrijp niet waar die 4 sterren vandaan komen.

Gereisd met oudere kinderen in december 2019

• 5Klaver09-10-2019

geen sterren waard, ontbijt is wel goed.

oud en gedateerd,nodig toe aan opknapbeurt, bedden in orde

Gereisd met partner in oktober 2019

• 10Jopa03-09-2019

Geweldig verblijf gehad op een mooie locatie.

Wij hebben 1 nacht vertoefd in een suite in dit hotel. Ik schrok een beetje van de reviews hier op de site maar ik moet zeggen dat ik me hier absoluut niet in kan vinden! De kamer (dit was dan wel een junior suite) was prima in orde, netjes en schoon. Wel erg warm wat de klimaatbeheersing niet aan kon, maar dit konden we ze niet kwalijk nemen met een hitterecord buiten :) Wel stond er een ventilator bij. Helaas bromde die erg hard. Bij bellen naar de receptie rond 22u werd er echter keurig een nieuwe stillere gebracht. Ontbijt was perfect, tot bubbels aan toe! Ja, het is een oud pand, maar dit hebben wij niet als een probleem ervaren. Waar wij kwamen zag alles er prima uit. Na uitchecken zijn wij nog gaan wielrennen. De auto kon tot 15u blijven staan op het terrein en na het fietsen mochten we met geleende handdoeken bij het zwembad gaan douchen. Centrum van Valkenburg op loopafstand. Kortom, wij hebben genoten, ondanks de hitte :)

Gereisd met partner in juli 2019

• 8Beemster24-08-2019

Mooie dagen gehad in valkenburg.

Mooi zwembad en sauna. Supergoed ontbijt maar eenvoudige kamer. Moet nog gerenoveerd worden denk ik.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8F13-08-2019

Heerlijk

Heerlijke overnachting in familiekamer gehad. Grote kamer. Genoten van het zwembad. Het ontbijt was heerlijk.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 4Mark29-07-2019

Ouderwets en slecht onderhouden!

Ik was weekendje Valkenburg met mijn zoon van 10. Hotel heeft hele mooie ligging tegen de bergwand. Daar is alles mee gezegd. Aangekomen bleken we op begane grond te liggen in een soort kelderkast met douche/wc op 2 vierkante meter. En check bij touroperator (ook geboekt) bleken de betere kamers ook nog eens voor 100 euro goedkoper te worden aangeboden voor dezelfde 2 dagen. Na beklag kregen een upgrade. Verder echt zeer ouderwets en slecht onderhouden hotel. Echt jaren 80 en 4 sterren niet waard.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 5Noup22-07-2019

Te veel betaald voor weekend Valkenburg!

Meer dan 600 Euro betaald voor twee nachten in een familiekamer op verdieping 0 (voelde als een kelder) receptioniste was jong meisje die routine matig ongeinteresseerd haar verhaal deed. De kinderen sliepen in een aangesloten ruimte zonder ventilatie en voor een 4 sterren locatie ook nog eens in een stapelbed (pubers met lange benen) Wifi bleek matig/slecht. De auto mag op het terrein geparkeerd worden dit is dan 9,50 euro per dag! Ontbijt was tot 10:30 uur dat is fijn maar alles was al op en moesten we de bediening om yoghurt, melk, appelsap en pannenkoeken (niet meer verkrijgbaar) vragen ontbijt was tot 10:30 mogelijk maar geen min. langer! De volgende nacht met gasten het hotel verlaten ivm brandmelding! Geen begeleiding/mededelingen van het personeel en heb persoonlijk twee oudere dames moeten helpen om de weg op de trappen naar buiten te vinden! Geen uitleg of excuses de volgende morgen. Vier sterren no way! Overweeg ander hotel!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 8Wim en Carla02-06-2019

Fijn hotel

Een mooi oud hotel, dichtbij centrum, heerlijk gegeten redelijk schone kamers kunnen wel n grondige poetsbeurt gebruiken,vriendelijk personeel En een mooi zwembad. We hebben niets te klagen gehad, zeker voor herhaling vatbaar. Fietsen konden we binnen in een afgesloten ruimte neerzetten.

Gereisd met partner in mei 2019

• 6Frenk Derksen23-04-2019

Niet meer

Geen 4 sterren waard 2 nachten € 278,00 afrekenen met ontbijt

Gereisd met partner in april 2019

104 tips over Hotel Parkhotel Valkenburg

• alexenkim2209, 26-06-2014

Neem geen diner in het hotel, het is erg duur en als je zo'n 15 min loopt heb je genoeg keuze in Valkenburg

• JS, 26-06-2014

Ik zou niet in het hotel gaan ontbijten. Om de hoek bij Lunchroom Oase, kun je voor € 6,- per persoon prima ontbijten in het zonnetje.

• Antonéé, 25-11-2013

Als je tijdens de kerstperiode gaat , koop dan ergens de kerstmarkt of kasteel in een combiticket spaar je toch een paar euros uit !

4 vragen over Hotel Parkhotel Valkenburg

• Nel Brand, 09-10-2016

Rieu concert in juli volgendjaar

Hebben jullie een arrangement voor Rieu volgend jaar 8 juli?Wij hebben 2x bij jullie geslapen en concertkaartje gehad en met de bus naar Maastricht.Ik kan het nu niet vinden op de website.Er komen vrienden uit Australie over,dus als het zo is wil ik graag 4 kamers boeken plus 8 tickets..VRiendelijke groet.

• Glen Buijs, 15-08-2016

openingstijd van het zwembad

Beste heer/mevrouw,

Wij hebben aankomend weekend een kamer geboekt alleen nu was de vraag van hoe laat tot hoe laat je kan zwemmen.

Met vriendelijke groet,

• Mary, 12-12-2014

wellness

Paar vragen rondom de wellness: - wat zijn de openingstijden van de wellness - is badkleding verplicht, of alleen zonder toegestaan -

j verhulst, 05-06-2015

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koffie en thee, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages