Hotel Parkhotel Valkenburg

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag24°11°
Hotel Parkhotel Valkenburg
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Parkhotel Valkenburg voor je op een rij gezet:

710 reviews over Hotel Parkhotel Valkenburg in het Nederlands

Nooit weer

M.rietsema, 31-3-2018

Prijs kwaliteit verhouding helemaal zoek!

Onverzorgd hotel zowel buiten als binnen zeer veel achterstallig onderhoud, vooral de gangen. 4 sterren onwaardig. Personeel kon geen lachje van af. Jammer, leek op internet mooi. Vergaande glorie!

fijn verblijf

Linda, 20-3-2018

goede service, mooie locatie. vriendelijk personeel

Geweldig.

Karin, 6-3-2018

Alles was goed .behalve de gekookte eieren die waren heel zacht.maar verder was prima.

Nooit meer

marionw, 26-2-2018

4 daags arrangement geboekt. Kregen zeer kleine kamer met kleine badkamer Zonder verwarming terwijl het vroor ‘s nachts. Andere kamer gevraagd en uiteindelijk de junior suite gekregen na bijbetaling van €75.

Deze had een riante badkamer met o.a. vloerverwarming en zeer ruime kamer.

Eten was goed, alleen een zeer gestresste kelner weigerde ons een kan kraanwater (terwijl we die de 1ste avond wel hadden gehad). Naast de ontbijtzaal was een verbouwing gaande, wat je ontbijt wel een beetje bedierf.

Jammer dat de laatste dag de enige lift stuk was. Parkeren bleek €22,50 te kosten en het Vip-pasje voor Maas Mechelen niet ontvangen. Voor een 4 sterren hotel is dit wel teleurstellend en kan er nog veel verbeterd worden.

Zeker de moeite waard!

Rianne, 25-2-2018

Goed was: de ligging van het hotel, vriendelijk personeel, het ontbijt, het zwembad en we hadden een mooie kamer op de vierde verdieping.

Minder goed was: de tv op de kamer, erg slecht beeld. Het was daar gehorig. In de ontbijtzaal was er maar 1 koffiemachine. Dit is te weinig voor bij een volle bezetting. €7.50 per dag aan parkeerkosten is absurd. Er zijn genoeg hotels waarbij je geen parkeerkosten hoeft te betalen!

Niet naar toe gaan ,slecht hotel

Ton, 20-2-2018

wat een tegenvaller!!!!!!!

Gedateerde uitstraling, reinheid kamer was onder de maat. In de badkamer was een rioollucht die niet te harden was, dit gemeld, ze zouden er monteur naar laten kijken, andere kamer kregen we niet, ze zaten vol. We hebben de dagen dat we er waren de kranen zachtjes moeten laten lopen en de afzuiging dag en nacht aan moeten laten om de stank enigszins dragelijk te maken, de monteur hebben we niet gezien. De bedden waren ronduit slecht, scheef aan een kant. Kamer erg gehorig , deur sloot niet goed, licht van de gang viel in onze kamer. €7. 50 per dag voor parkeren in de modder gaat ook nergens over.

Badjassen pakket besteld, waren op en na drie dagen keer op keer naar de receptie waren er nog geen badjassen. Zeker geen 4 sterren.

Echt nooit meer!

Lies, 13-2-2018

Verblijf geboekt van 11 tot 13 februari; standaard balkonkamer. Wij hebben in de loop der jaren diverse hotels bezocht, maar dit hotel 4 sterren toekennen is echt belachelijk. Alles is oud en onverzorgd. In de kamer kon je je kont (sorry voor de uitdrukking) niet keren. Ik voelde me daar totaal niet op mijn gemak. Vroeger ooit eens in dit hotel verbleven, maar toen had het nog een bepaalde grandeur. Nu zou het eigenlijk in andere handen (van keten?) moeten komen en geheel gestript en opnieuw opgebouwd moeten worden. Dan kan het echt weer een mooi hotel worden! Zwembad was overigens niet verkeerd en het ontbijtbuffet was gewoon goed.

Middelmatig tot redelijk goed

Marc, 4-2-2018

Prima locatie, behoorlijk gedateerde uitstraling, reinheid kamer was in orde maar de bedden waren ronduit slecht. Kamer erg gehoorig. Wellness en zwembad, ontbijt en dinner prima in orde. Personeel vriendelijk en behulpzaam. 7.50 per dag voor parkeren gaat nergens over.

Goede wellness, sleets hotel

Gradus, 20-1-2018

De Wellness met zwembad was fijn, het ontbijt ook, maar het hotel zelf ( gangen plus kamers ) is erg sleets. Het hotel profileert zich als een vier-sterren-hotel. Dat is het volgens ons zeker niet. Hooguit 3 sterren met moeite. Dat je per nacht ook nog eens 7,50 € voor een modderige parkeerplek moet betalen is natuurlijk helemaal uit den boze. Parkeren hoort incl. te zijn. Bed was te zacht. Verwarming deed het niet. Slecht beeld op de TV. Dekbed te benauwd/zweterig ( kunststof ?). Tegels met stukken eruit op de badkamer.

Nooit meer, smerig en veel te duur

Evita, 25-12-2017

We kregen echt een hele vieze kamer. Overal stof en schimmel. Dit voor 100 euro pp voor een nachtje. Nadat we naar de receptie waren geweest kregen we een appartement toegewezen een eindje verderop in de straat. Deze waren oké. In ieder geval schoon. In de ochtend terug naar het hotel om te ontbijten. Dit ontbijt was simpel maar wat er was smaakte lekker. Over het personeel kan ik alleen maar zeggen dat ze erg vriendelijk waren. En ons probleem met de kamer is goed opgelost. Alleen geen excuses of niks voor de smerige kamer en het werd afgedaan als "normaalste " zaak van de wereld. Al met al veel te duur en veel te smerig..

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Parkhotel Valkenburg in Valkenburg (aan de Geul), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Parkhotel Valkenburg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Parkhotel Valkenburg scoort een 7.51 uit 10 op basis van 713 reviews.