Hotel Parkhotel Valkenburg

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag20°10°
Hotel Parkhotel Valkenburg
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Parkhotel Valkenburg voor je op een rij gezet:

713 reviews over Hotel Parkhotel Valkenburg in het Nederlands

Oké, maar op zich niet meer dan dat

PC
19-6-2018

De locatie van het hotel is perfect,

je kan binnen 5 minuten in het centrum van Valkenburg zijn met vele eetgelegenheden op zich. Het diner hoef je niet te boeken in het hotel.

Ik ben nu 4 keer hier geweest en telkens heb ik een andere kamer terwijl ik voor mijn gevoel steeds dezelfde boek. Ik heb een keer de kamers op de laagste etage aan de straatkant gehad, dit was echt triest en oud.

Kamers in de binnentuin zijn redelijk voor 2 personen. Verwacht geen uitgebreide faciliteiten in de kamer. Een 2 persoonsbed en een tafeltje met een stoel, dat is het. Verder badkamer met douche. Bedden waren wel lekker, sliep prima.

Het ontbijt vond ik het heerlijkst. Uitgebreide keuze voor iedereen en heerlijk. service in het restaurant is top.

Zwembad mag wel wat opgeknapt worden

Dames aan de balie waren aardig en behulpzaam.

Parkeren kan bij het hotel, hier moet je extra voor betalen wat op zich vreemd is voor je gasten.

Mwah..

Elly
11-6-2018

Tegenvallend hotel; gedateerd, vooral van buiten en in de gangen. Vriendelijke ontvangst bij receptie en ontbijt prima; restaurant minder vriendelijk en lang wachten! Kaart erg summier. Ligging goed; binnen enkele minuten loopafstand in gezellig centrum. Kamers opgeknapt en schoon, ontbijtzaal nieuw. Voor ons niet opnieuw, wij hebben beter gehad voor dit geld.

Voor ons nooit meer!

Van der made
8-6-2018

Ontbijt redelijk.

Echt geen 4 sterren waard.

kamer oud en klein tv slecht beeld.

2 ebikes gereserveerd moesten we zelf ophalen 8 min met auto of 35 min lopen. Geen vip pas gekregen geen apperetief

Zwembad was dicht 1e dag vanwege zwemles!

Nooit weer

M.rietsema
31-3-2018

Prijs kwaliteit verhouding helemaal zoek!

Onverzorgd hotel zowel buiten als binnen zeer veel achterstallig onderhoud, vooral de gangen. 4 sterren onwaardig. Personeel kon geen lachje van af. Jammer, leek op internet mooi. Vergaande glorie!

fijn verblijf

Linda
20-3-2018

goede service, mooie locatie. vriendelijk personeel

Geweldig.

Karin
6-3-2018

Alles was goed .behalve de gekookte eieren die waren heel zacht.maar verder was prima.

Nooit meer

marionw
26-2-2018

4 daags arrangement geboekt. Kregen zeer kleine kamer met kleine badkamer Zonder verwarming terwijl het vroor ‘s nachts. Andere kamer gevraagd en uiteindelijk de junior suite gekregen na bijbetaling van €75.

Deze had een riante badkamer met o.a. vloerverwarming en zeer ruime kamer.

Eten was goed, alleen een zeer gestresste kelner weigerde ons een kan kraanwater (terwijl we die de 1ste avond wel hadden gehad). Naast de ontbijtzaal was een verbouwing gaande, wat je ontbijt wel een beetje bedierf.

Jammer dat de laatste dag de enige lift stuk was. Parkeren bleek €22,50 te kosten en het Vip-pasje voor Maas Mechelen niet ontvangen. Voor een 4 sterren hotel is dit wel teleurstellend en kan er nog veel verbeterd worden.

Zeker de moeite waard!

Rianne
25-2-2018

Goed was: de ligging van het hotel, vriendelijk personeel, het ontbijt, het zwembad en we hadden een mooie kamer op de vierde verdieping.

Minder goed was: de tv op de kamer, erg slecht beeld. Het was daar gehorig. In de ontbijtzaal was er maar 1 koffiemachine. Dit is te weinig voor bij een volle bezetting. €7.50 per dag aan parkeerkosten is absurd. Er zijn genoeg hotels waarbij je geen parkeerkosten hoeft te betalen!

Niet naar toe gaan ,slecht hotel

Ton
20-2-2018

wat een tegenvaller!!!!!!!

Gedateerde uitstraling, reinheid kamer was onder de maat. In de badkamer was een rioollucht die niet te harden was, dit gemeld, ze zouden er monteur naar laten kijken, andere kamer kregen we niet, ze zaten vol. We hebben de dagen dat we er waren de kranen zachtjes moeten laten lopen en de afzuiging dag en nacht aan moeten laten om de stank enigszins dragelijk te maken, de monteur hebben we niet gezien. De bedden waren ronduit slecht, scheef aan een kant. Kamer erg gehorig , deur sloot niet goed, licht van de gang viel in onze kamer. €7. 50 per dag voor parkeren in de modder gaat ook nergens over.

Badjassen pakket besteld, waren op en na drie dagen keer op keer naar de receptie waren er nog geen badjassen. Zeker geen 4 sterren.

Echt nooit meer!

Lies
13-2-2018

Verblijf geboekt van 11 tot 13 februari; standaard balkonkamer. Wij hebben in de loop der jaren diverse hotels bezocht, maar dit hotel 4 sterren toekennen is echt belachelijk. Alles is oud en onverzorgd. In de kamer kon je je kont (sorry voor de uitdrukking) niet keren. Ik voelde me daar totaal niet op mijn gemak. Vroeger ooit eens in dit hotel verbleven, maar toen had het nog een bepaalde grandeur. Nu zou het eigenlijk in andere handen (van keten?) moeten komen en geheel gestript en opnieuw opgebouwd moeten worden. Dan kan het echt weer een mooi hotel worden! Zwembad was overigens niet verkeerd en het ontbijtbuffet was gewoon goed.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Parkhotel Valkenburg in Valkenburg (aan de Geul), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Parkhotel Valkenburg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Parkhotel Valkenburg scoort een 7.48 uit 10 op basis van 716 reviews.