Appartement Parkhotel Valkenburg (vh. Hotel Dieteren)

Appartement
Kinderhotel, Kleine hotelsWebsiteLink naar websiteWeer vandaag2°-2°
Appartement Parkhotel Valkenburg (vh. Hotel Dieteren)
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Parkhotel Valkenburg (vh. Hotel Dieteren) voor je op een rij gezet:

Direct boeken

309 reviews over Appartement Parkhotel Valkenburg (vh. Hotel Dieteren) in het Nederlands

Voor herhaling

Caroline,
3-3-2018

Super hotel netjes vriendelijk personeel

Appartement is prima.

Bert Schreuder,
23-10-2017

Bij vorige eigenaar (fam. Dieteren) was het in maart 2017 meer dan 100 euro goedkoper voor een lang weekend en kregen we voor de parkeerplaats 3 gratis kaarten. Nu kost parkeren 8 euro per dag.

In het appartement was zoals voorheen geen enkele van belang zijnde informatie aanwezig.

geweldig

linda,
25-8-2017

gezellig veel te doen lekker eten in de buurt gewoon voor een weekend gezellig

Fantastisch!

Sas,
21-5-2017

Zeer netjes en schoon, perfecte ligging en gastvrije mensen bij hotel Dieteren.

Leuk Hotel

Angelique Meijer,
23-3-2017

Lekker dicht bij het centrum. Grote ruime kamer met eigen keuken en zithoek! Zeer vriendelijke gastheer.

Aan te bevelen

Frank,
19-3-2017

Royaal appartement van meer dan 40 vierkante meter bewoond (40.1). Modern en stijlvol ingericht met zithoek, eethoek, keuken en slaapkamer met uitstekend, groot bed. Grote badkamer met douche. Vriendelijke receptie. Buiten de receptie geen hotelvoorzieningen behalve fietsenstalling en buitenzwembad. Op loopafstand (vijf minuten) van het centrum met heel veel restaurants. Naast de stoeltjeslift. Bij rechtstreeks boeken gratis parkeren, anders zes euro per dag.

Geweldig

Jos Langeveld,
14-3-2017

Hotel Dieteren (eigenlijk een appartement) is zeer aan te raden.

Mooi verblijf bestaande uit ru8ime zitkamer inclusief keukentje en ook een ruime slaapkamer met prima bedden,

Vriendelijk personeel.

Hotel Dieteren ligt zeer centraal dicht bij het centrum van Valkenburg.

Een geweldige plek.

Truus Schreuder,
6-3-2017

Dieteren een accommodatie om dagen te verblijven.

Geweldig hotel

willem boer,
6-3-2017

Een geweldig hotel.

Hele mooie kamers met kitchinette en aparte slaapkamer.

Zeer vriendelijke eigenaren en personeel.

Perfecte service ,niets is teveel, bij aankomst uitgebreide info en boekje van de omgeving.

Goed hotel, lage prijs

Marc Schaap,
24-2-2017

Ik ben zeer tevreden over hotel Dieteren te Valkenburg. Ik heb hier 4 overnachtingen gehad en het beviel goed. Ruime kamers, met een groot 2 persoonsbed, een keuken met alles wat je nodig hebt en een ruime schone badkamer. Daarnaast is er ook nog een ruime woonkamer en balkon. Het hotel ligt net buiten het centrum van Valkenburg wat overigens maar 2 minuten lopen was. Ik ben zeer tevreden over mijn verblijf en zou het aanraden aan mensen die naar Valkenburg toe willen. Het is een goed hotel met vriendelijk personeel voor een mooie prijs.

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Parkhotel Valkenburg (vh. Hotel Dieteren) in Valkenburg (aan de Geul), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Parkhotel Valkenburg (vh. Hotel Dieteren) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Appartement Parkhotel Valkenburg (vh. Hotel Dieteren)