Tijdelijk €25 aanbetaling

Landal Kasteeldomein de Cauberg

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Landal Kasteeldomein de Cauberg voor je op een rij gezet:

6.2VoldoendeScore uit 927 reviews

• 6.1Eetgelegenheden

Vakantiepark info

• Rolstoel toegankelijk
Meer vakantiepark info

Landal Kasteeldomein de Cauberg in Valkenburg ligt op een groen terrein bij een oud kasteel. De huizen zijn ruim en staan niet te dicht op elkaar. In het restaurant kun je lekker eten. Verwacht geen grote activiteiten of animatie. Wie rust en ruimte zoekt, zit hier dus goed. Het blotevoetenpad in Brunssum is een aanrader voor het hele gezin.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

927 Reviews over Landal Kasteeldomein de Cauberg

• 10Melanie08-01-2023

Geweldig!!

Met de jaarwisseling op het park verbleven. Super mooi en degelijk huisje. Echt geen standaard vakantie. Hoge kwaliteit! Alles was goed schoon! Echt genoten! Mooi cadeau was het vuurwerk verzorgd door de gasten, het was een mooie show! Personeel uitermate gastvrij. Zeker een aanrader!

• 10Activiteiten
    • 10Onderkomen
    • 10Eetgelegenheden
  • 8Nath0730-12-2022

Leuke vakantie gehad!

Wij zaten met 6 volwassenen en een kind van 1 jaar in een huisje. Huisje was schoon en er ontbrak ons in het huisje aan niks. Ideaal dat ze komen om de bedden op te maken. Personeel is vriendelijk en in het restaurant kon je lekker lunchen. Pluspunt dat je daar een overdekt terras had, hier kon je gezellig zitten. Het enige nadeel vind ik dat je op de Cauberg zit, dus als je in Valkenburg centrum bent geweest moet je nadien de bult weer oplopen. Al met al een leuke vakantie gehad!!

• 8Activiteiten
    • 8Onderkomen
  • 10Roy de held04-12-2022

Geweldig

Ik had een hoop natieve reviews gelezen en was voorbereid op een vies en slecht huisje. Wij hadden een game villa voor een week. Het huisje was perfect schoon ook het bestek en pannen waren er genoeg en zeer goede staat.in de game kamer stond een racestoel van hoge kwaliteit met eigen tv. Ook stond er een tv die mega groot was waar een ps 4 en 5 en Xbox Series s stond. Verder konden wij totaal geen min punten vinden dus niet minder dan een 10 voor ons

• 7Activiteiten
    • 10Onderkomen
  • 5familie vd Meijden12-10-2022

Geen Landal Cauberg meer voor ons

Op zich een prima huis de 6 extra luxe, maar de schoonmaak ervan liet echt te wensen over. Witte hondenharen op bedden boven, op de bank, achterkant stoelen onder de bank, en meubeltjes. Ook goor van de vorige huurders om het ook zo achter te laten en hun hond (en) op de bedden te laten komen. De beloofde opgemaakte bedden waren niet opgemaakt. De dame die was gewoon nog niet gewest. Het was al zeker 16.45 uur. Natuurlijk naar de receptie gegaan om een klacht in te dienen . Maar heb zelf maar eerst de slaapkamer en bedden af gezogen voordat het bed werd opgemaakt. Dat was mij te gek om begin vakantie nog 6 bedden te moeten opmaken. Verder geen zin in vreemde in huis terwijl al onze spullen er al lagen. Ontzettende vieze ramen ook de binnen ramen vd tussendeur. Verstopte wasbak in de master bedroom. Verder een heerlijke week gehad dankzij het prachtige weer en het gezelschap van elkaar. Maar geen Landal Cauberg meer voor die huurprijs

• 6Onderkomen
  • 9Ingrid30-09-2022

Super verblijf

Wij verbleven een week in een prachtig appartement met geweldig uitzicht. Alles was super schoon en mooi ingericht. Ook het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam Prachtig gelegen
    Je fietst zo naar Valkenburg
    En de omgeving is prachtig. Wij komen graag nog een keer terug.

• 9Onderkomen
  • 8Arjen de Jong26-09-2022

Prima verblijf

Afgelopen weekend met een vriendengroep op dit park geweest. Prima ontvangst. Prima huisje. Alles was schoon en netjes. Ook op park zelf was alles schoon. Alleen niks te doen op het park. Echter hebben wij ons prima vermaakt.

• 4Activiteiten
    • 8Onderkomen
  • 5Ernie20-08-2022

Denk niet dat we nog eens daarheen gaan.

Een leuk huis met veranda gekozen. Hartelijk ontvangst. In de keuken marcheerde de mieren in de vaatwasser td geweest mierenlokdoos en gespoten en vaatwasser aangezet. Het servies en kasten kleefde dus hup alles in de vaatwasser en soppen. Zoon schoondochter en kleine meid van 14 maanden arriveerde. Boven niet schoon. In de sauna stonden lege bierblikjes, schoongemaakt? Neeee vakantie man. Kinderstoel in de schuur te vies om aan te pakken. Gebeld schoonmakers om half 7 naar boven. Als er iets niet goed is even bellen dan komen we weer. Maar in tien minuten maak je niet schoon natuurlijk. Onder de stoelen, banken, kasten in hoeken van de kamers gang wc grote stof lurken en spinnen. Dode vliegen achter de bank en vensterbank. Bbbrrr dit is een dikke onvoldoende en drukte toch wel de pret. Ondanks dit hebben we het naar ons zin gehad. Het weer kon natuurlijk niet stuk. Jammer dat iedereen zo het park op kan rijden. Restaurant

• 9Onderkomen
    • 9Eetgelegenheden
  • 2Rianne15-08-2022

Nooit meer

Weekendje weg geweest bij Landal Kasteeldomein, geen goede ervaring met dit park. Bij aankomst was het huisje niet schoon en geen warm welkom bij de receptie. Bij vertrek werd onze borg in gehouden van €500, waar geen duidelijke rede voor was. Medewerkster van de receptie was behoorlijk asociaal en niet respectvol. Ons werd de deur gewezen bij vertrek op een asociale manier.

• 1Onderkomen
  • 7Bianc 7405-08-2022

Prima voor die prijs

Na alle berichten hier gelezen te hebben ging ik gewapend met sop spullen die kant. Nou dat was zeker niet nodig hoor . Was gewoon netjes alleen erg warm mist een airco of zonnewering. Een zwembad zou ook lekker geweest zijn. Het park zelf is echt saai maar wel verzorgd. Ik en mijn puberzoon hebben ons goed vermaakt en kregen mega pijnlijke kuiten van de Cauberg. Maar vies nee echt niet.

• 2Activiteiten
    • 7Onderkomen
  • 2Marjan05-07-2022

Vies en afgeragd

De schoonmaak van het huisje krijgt van ons een zware onvoldoende. Wat een vies zooitje! Alles, maar dan ook werkelijk alles is vies bij aankomst. Het leek er sterk op dat er gewoon helemaal niet schoongemaakt was. We hebben alles zelf moeten afwassen, was allemaal te vies en te vet om aan te pakken. Gasfornuis hetzelfde verhaal, met de resten van de vorige huurders er nog op, dit geldt ook voor de gehele vloer van de benedenverdieping. Overal vlekken, ook op de gordijnen, stoelen etc. etc. Heel, heel erg vies! Dan lezen wij op het enquêteformulier in de woning dat de woning met veel zorg is schoongemaakt? Laat ons niet lachen! En dat in Coronatijd. Schandalig!

In het weekend,tot diep in de nacht, veel overlast van donken groepen, die zich het hele weekend voltanken met alcohol.

Onderhoud zwaar onder de maat. Van alles en nog wat kapot, oud, afgeragd hok. Massa is kassa bij Landal de Cauberg. Nooit meer!

• 1Onderkomen

Vakantiepark Landal Kasteeldomein de Cauberg info