Vakantiepark
7,8

• Activiteiten6,5
  • Onderkomen8,3

Omschrijving
Landal Kasteeldomein de Cauberg in Valkenburg ligt op een groen terrein bij een oud kasteel. De huizen zijn ruim en staan niet te dicht op elkaar. In het restaurant kun je lekker eten. Verwacht geen grote activiteiten of animatie. Wie rust en ruimte zoekt, zit hier dus goed. Het blotevoetenpad in Brunssum is een aanrader voor het hele gezin.

We hebben een aantal aanbieders voor Landal Kasteeldomein de Cauberg voor je op een rij gezet:

888 reviews over Vakantiepark Landal Kasteeldomein de Cauberg in het Nederlands

Fantastisch-Sympathiek-Vakantiegevoel !

Marleen,
17-3-2019
  • Onderkomen10
  • Onderkomen10

Echt vakantiegevoel ! keurig nette en schone huisjes voldoen aan luxe.Sympatieke dames aan receptie,eigenaar van het park, dames en heren van schoonmaak en Zoete Zoen.Geneuzel over lawaai van tuinwerkzaamheden ? Tja...we willen wel allemaal in een mooie, groene omgeving onze vakantie vieren.En dat dat lawaai 's morgens vroeg al begint ? Zie het positief, dan heb je wat aan je dag. Mooie omgeving.Komen elk jaar weer terug.Prima startpunt voor een fietstocht.Zelfs bij slecht weer prima verblijf.

Gereisd met partner in juni 2018

Mooi park!

Neeltje,
17-3-2019
  • Onderkomen9

Een prachtig aangelegd park! Mooie gezellige bungalow, receptiepersoneel erg vriendelijk, om een hond uit te laten Is park niet ideaal! Ook voor mensen die niet zo goed ter been zijn is het park niet zo geschikt er is veel hoogte verschil vooral net buiten het park. Het was erg slecht weer maar wij hebben ons prima vermaakt!

Gereisd met oudere kinderen in maart 2019

Hellen,
14-3-2019
  • Onderkomen9

Goed onderhouden en mooi gelegen park. Bus stopt voor de deur. Heel mooie appartementen. Veel ruimte

Gereisd met oudere kinderen in februari 2019

• Onderkomen9

Fantastische week in Valkenburg dankzij prachtig weer maar ook door de mooie ligging en rust op Landal Cauberg. Vanuit het park loop je zo de natuur in en voor vertier loop je de "berg" in 5 minuten af. Weg terug is even klimmen. 😁

Gereisd met vrienden in februari 2019

Hanna,
14-2-2019
  • Activiteiten9
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Zeer gastvrij park, prima verzorging. Vriendelijk personeel.

Gereisd met partner in februari 2019

Top verblijf en park!

Manon,
30-1-2019
  • Activiteiten7
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Wij verbleven een weekendje in het 2 persoons extra luxe appartement. Het was weer geweldig. Dit keer was het de 4e keer. Volgend jaar gaan we weer!

Gereisd met partner in januari 2019

Blijf luisteren naar je klant

Piet Dijkstra,
18-12-2018
  • Onderkomen6

Mooi park maar verslechterd snel in luxe , geprobeerd dit te melden, standaard antwoorden en weinig resprons om hiermee iets te doen. Ben met dit soort standaard antwoorden heel gauw klaar. Geen schone luxe villa .

Gereisd met partner in december 2018

Heerlijk

Siny Wilken-d’Haan,
1-12-2018
  • Activiteiten6

Als je hier eenmaal geweest bent dan wil je vaker.

Voelt echt als thuiskomen.

Gereisd met partner in november 2018

Prima, maar met gebreken

PenW,
10-11-2018
  • Onderkomen6

Landal Cauberg is een prima park, wij komen er graag. Dit keer een luxe appartement. Heel mooi, ruim en schoon.

Helaas waren er wel wat dingen welke niet werkten, en dat moet echt beter.

Gas openhaard wilde niet ontsteken, wel met lucifers, maar toen bleek de bedieningsknop kapot. De stoomdouche deed wel wat, maar was niet te bedienen door vastgelopen display. Alleen te stoppen met noodknop waardoor ook nog het alarm afging. De afstandbediening hoogtezon was door een los zittende stekker moeilijk te bedienen. Vreemd genoeg werd je ook niet bruin, al lag je er een uur onder...... In de kast lag nog kleding van vorige bewoners.

Het afval kan maar op één plek ingeleverd worden, je moet met zware huisvuilzak werkelijk het hele park door.

Toch komen we erg graag nog eens terug !

Gereisd met partner in oktober 2018

Heerlijke vakantie op prachtig park gehad

M Stolk,
17-9-2018
  • Activiteiten8
  • Activiteiten8

Prachtige gelegen park, mooie accomodatie 's en prima faciliteiten op het park.

Gereisd met partner in maart 2017

Vakantiepark info

• BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Kasteeldomein de Cauberg in Valkenburg (aan de Geul), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Kasteeldomein de Cauberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.