Vakantiepark Landal Kasteeldomein de Cauberg

7,9

• Activiteiten6,3
  • Onderkomen8,2

Omschrijving
Landal Kasteeldomein de Cauberg in Valkenburg ligt op een groen terrein bij een oud kasteel. De huizen zijn ruim en staan niet te dicht op elkaar. In het restaurant kun je lekker eten. Verwacht geen grote activiteiten of animatie. Wie rust en ruimte zoekt, zit hier dus goed. Het blotevoetenpad in Brunssum is een aanrader voor het hele gezin.

We hebben een aantal aanbieders voor Landal Kasteeldomein de Cauberg voor je op een rij gezet:

Laatste review

Heerlijk

Siny Wilken-d’Haan,
1-12-2018
  • Onderkomen9

Als je hier eenmaal geweest bent dan wil je vaker.

Voelt echt als thuiskomen.

881 reviews over Vakantiepark Landal Kasteeldomein de Cauberg in het Nederlands

Heerlijk

Siny Wilken-d’Haan,
1-12-2018
  • Onderkomen9

Als je hier eenmaal geweest bent dan wil je vaker.

Voelt echt als thuiskomen.

Prima, maar met gebreken

PenW,
10-11-2018
  • Onderkomen6

Landal Cauberg is een prima park, wij komen er graag. Dit keer een luxe appartement. Heel mooi, ruim en schoon.

Helaas waren er wel wat dingen welke niet werkten, en dat moet echt beter.

Gas openhaard wilde niet ontsteken, wel met lucifers, maar toen bleek de bedieningsknop kapot. De stoomdouche deed wel wat, maar was niet te bedienen door vastgelopen display. Alleen te stoppen met noodknop waardoor ook nog het alarm afging. De afstandbediening hoogtezon was door een los zittende stekker moeilijk te bedienen. Vreemd genoeg werd je ook niet bruin, al lag je er een uur onder...... In de kast lag nog kleding van vorige bewoners.

Het afval kan maar op één plek ingeleverd worden, je moet met zware huisvuilzak werkelijk het hele park door.

Toch komen we erg graag nog eens terug !

Heerlijke vakantie op prachtig park gehad

M Stolk,
17-9-2018
  • Activiteiten8

Prachtige gelegen park, mooie accomodatie 's en prima faciliteiten op het park.

Onze ervaring was slecht

Anoniem,
22-8-2018
  • Activiteiten4
  • Activiteiten4
  • Onderkomen6

Schoon was het niet schimmel in de badkamer en dan en nog stoffig ook, de glazen en moken waren ook niet schoon jammer dus.... verder was de service echt slecht aan het begin redelijk we hadden geen pannelappen dus kregen een thee doek en handdoek en en spatel hadden we ook niet maar dat werd netjes geregeld. Maar bij het uitchecken nog geen eens is de vraag of alles naar wens was. Nee goeie reis en ze draaide zich al om, om de sleutel terug te hangen.

Prima park

Martijn,
20-8-2018
  • Activiteiten8

Prima park, mooi en ruim appartement, op loopafstand van Valkenburg.

In de omgeving veel te doen.

Aanraders: blote voeten pad in Brunssum en Gaia Zoo.

Mooi park, maar nooit meer tijdens tuinonderhoud

Fam Martens,
8-8-2018
  • Onderkomen8
  • Onderkomen8

Mooie huisjes en een fraai park. Lekker dichtbij veel bezienswaardigheden.

Waar we een volgende keer op gaan letten bij het reserveren is of er tuinwerkzaamheden plaats gaan vinden. Is dat het geval, dan komen we in die periode zeker niet! Het is werkelijk niet te geloven dat midden in het hoogseizoen (en dito prijzen)met zwaar materiaal, hard geroep en veel herrie makende machines vanaf 0800 gewerkt wordt. Het lijkt werkelijk wel een bouwput. Dat is echt jammer.

Nooit meer naar dit park.

Hubertine,
29-7-2018
  • Activiteiten1
  • Activiteiten1
  • Onderkomen6

Er worden geen activiteiten georganiseerd. Zeer weinig faciliteiten. Onder luxe verstaan wij iets anders dan het kunnen draaien en drogen van een wasje. Duurzaamheid van de huisjes was ook ver te zoeken. Ideaal voor het plaatsen van zonnepanelen. Er wordt niet aan afvalscheiding gedaan. Gemiste kans.

Slecht over nagedacht

E.j. Alblas,
23-7-2018
  • Onderkomen2
  • Onderkomen2

Het park zou er goed aan doen deze zogenaamde luxe huisjes te voorzien van airco, horren tegen insecten en schaduw in plaats van leuke lampjes en schilderijtjes aan de muur. Zowel in de woonkamer als de slaapkamers is het bijna 30 graden en luchten wil bijna niet. De slaapkamer beneden mist all privacy en je kijkt recht in de badkamer die geen deur heeft

Super park voor de rust en ruimte

Mirjan remers,
16-7-2018
  • Activiteiten10
  • Activiteiten10

Zeer mooi park gaan nu voor de tweede keer er naar toe vorig jaar augustus 2017 geweest het is er zo mooi het appartement en de omgeving komt er voor de rust en gaat er uitgerust weer van Daan en het eten op het park is zeer goed .

Wij gaan nu voor tweede keer er naar toe en volgend jaar als we 25 jaar getrouwd zijn gaan we met ons gezin en schoonmoeder er weer heen.

Kortom een super park.

Comfortabele luxe

Astrid Lemmens,
1-7-2018
  • Activiteiten6

Ieder jaar gaan we met familie een weekend naar Limburg. De huisjes van de Cauberg steken er echter met kop en schouder bovenuit. Ze zijn ruim, van alle comfort voorzien, mooi gelegen met privacy. Een aanrader om dit jaar weer een verblijf te boeken!!

Het restaurant met het Limburgs "Zoer vlees" is een aanrader! Wij hadden een koud weekend, maar bij de kachel is het goed toeven!

Goede bedden, mooie badkamer, lekkere fauteuil bij de tv, kortom een echte aanrader voor iedereen!!!!

Landal GreenParks

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Kasteeldomein de Cauberg in Valkenburg (aan de Geul), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Kasteeldomein de Cauberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.