Vakantiepark Landal Kasteeldomein de Cauberg

Vakantiepark Landal Kasteeldomein de Cauberg

7.6Goed

Nederland, Limburg, Valkenburg (aan de Geul)

7.6Goed

• 5.7Activiteiten
  • 8.4Eetgelegenheden
  • 8Onderkomen

We hebben een aantal aanbieders voor Landal Kasteeldomein de Cauberg voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

Meer vakantiepark info

Landal Kasteeldomein de Cauberg in Valkenburg ligt op een groen terrein bij een oud kasteel. De huizen zijn ruim en staan niet te dicht op elkaar. In het restaurant kun je lekker eten. Verwacht geen grote activiteiten of animatie. Wie rust en ruimte zoekt, zit hier dus goed. Het blotevoetenpad in Brunssum is een aanrader voor het hele gezin.

910 reviews over Vakantiepark Landal Kasteeldomein de Cauberg

• 9Mieke26-09-2020

Weer geweldig

Heel mooi huis,met goede ligging. Veel privacy. Schoon

• 6Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in september 2020

• 8Fred24-09-2020

Appartement 2ELA extra luxe behalve bovenin...

Appartement 2ELA (Extra luxe)was op de hoogste verdieping, dit is normaal geen probleem echter in de kamer liep alles schuin af en er was weinig lichtinval, het was meer een veredelde zolderkamer...dit viel erg tegen, bovendien was het balkon klein en gesloten d.w.z. men kon als je zat niet van je af kijken, dus ook hier niet zoals op de plaatjes van de site. Maar waar moeten dan de ligbedden wat ook vermeld stond op de site neer zetten 1 past er amper op balkon. Wij zijn naar de receptie gegaan en aangegeven dit is niet wat we geboekt hadden...We kregen hierna het appartement ook 2ELA (extra luxe)een verdieping lager en dat was WEL wat we geboekt hadden volgens de plaatjes op de site. Landal heeft dit keurig opgelost echter de bedden waren NIET opgemaakt en ook dit staat vermeld dat dit gedaan zou worden. Tevens stond er op de site 2 ligbedden dit heeft men na onze opmerking verwijderd van de site... Jammer dat de start slecht was..

• 7Activiteiten
    • 8Onderkomen

Gereisd met partner in september 2020

• 6Bianca03-08-2020

Park is netjes

Het park ziet er netjes uit alleen raar dat er ook honden op het park mogen komen maar nergens staat een prullenbak en honden uitlaat veld is aan de hele andere kant dan waar wij zaten met onze hond. En de tuin zat geen hek omheen ook niet zo handig met een hond. Het huisje was niet echt schoon. We hebben wel een leuke vakantie gehad, erg gezellig in Valkenburg en mooie omgeving.

• 7Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 7Lucie22-07-2020

Volgens verwachting

Mooi huisje, goed ingericht en fijne ruime tuin eromheen. Genoeg te doen in de omgeving. Met kleine kinderen is de wandeling naar t dorp een flinke klim! Restaurant op t park is prima. Medewerkers erg vriendelijk. Park ziet er verzorgd uit. Dat gold/ geldt niet voor ons huisje...foei. De schoonmaakkosten die we betaald hebben zouden teruggestort moeten worden. Onze meegebrachte dettoldoekjes zijn flink gebruikt. Huis zal bij ons vertrek schoner zijn dan bij aankomst.

• 8Activiteiten
    • 6Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 10fam van der Zanden21-07-2020

geweldige tijd gehad

Wij hebben een super verblijf gehad op dit park. Huisje was netjes, ruime tuin met veel privacy. In de omgeving is veel te doen, ook de kinderen hebben zich prima vermaakt.

• 8Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in juni 2020

• 6van Esch03-07-2020

Mooi park en huis. Jammer dat het niet schoon is

Je moet hier geen smetvrees hebben. Het is binnen niet schoon en sommige dingen ronduit vies

• 4Activiteiten
    • 5Onderkomen

Gereisd met vrienden in juni 2020

• 5Dick van der Toorn27-06-2020

Nooit meer landal Cauberg

Er is ontzettend veel burengerucht, wij hadden huisje 122 ons terras grensde aan de tuin met teras van huis ? Eerst hadden wij 4 bouwvakkers die hier in de buurt een klus hadden, een hoop luidruchtig gepraat een airco slang die uit het raam hing, klacht ingediend bij de receptie of wij aub een ander huisje konden krijgen ( nee wij hebben niets meer vrij) de bouwvakkers bleven luidruchtig, maar waren voor ons gelukkig snel verdwenen. Vrijdags nieuwe buren, met twee hele jongen kinderen. Alleen maar gehuil en gejengel, wij zijn niet zo moeilijk maar je betaald een hoop centjes en dan krijg je dit. Je kan moeilijk naar papa en mama gaan om te vragen of de kleintjes stil kunnen zijn of naar bed kunnen😅 voor ons nooit meer landal Cauberg het ziet er mooi uit, maar het verblijf viel ons heel hard tegen.

• 7Onderkomen

Gereisd met partner in juni 2020

• 3Fam uit Brabant.20-05-2020

Net zo slecht als 3 jaar geleden( volgens de revie

De groenvoorziening is iedere dag bezig met veel lawaai,terwijl je voor je rust komt.Dat moet anders kunnen!Huisje niet schoon,vooral de tuinmeubels die onder de poep zat.Geen goede service bij de receptie, ze verdraaien de boel om zich goed te praten en doen er niets mee.Gewoon slecht!

• 4Onderkomen

Gereisd met partner in mei 2020

• 10Martin In T Veld16-02-2020

Geweldig! Wij komen terug!

De ontvangst aan de receptie is allervriendelijkst. Het geboekte huisje is voorzien van alle gemakken en voldoet ruimschoots aan de verwachtingen. We hebben tweemaal in het restaurant gegeten wat in onze optiek perfect was. Heerlijk eten met zorg klaargemaakt. Bediening is meer dan perfect, alleen daarvoor zou je al terugkomen. Kortom; wij hebben genoten van dit perfecte verblijf.

• 10Activiteiten

Gereisd met vrienden in februari 2020

• 8van Mierlo04-02-2020

Even rust luxe en ruimte HEERLIJK!!

Hou je van rust en ruimte en een mooie accommodatie dan zit je hier goed!! het park heeft echt een luxe uitstraling . Boek een accommodatie in de buitenring van het park dan heb je een geweldig uitzicht over de heuvels!!. Valkenburg ligt om de hoek een heerlijk stadje vol toerisme en fijne terrassen ! Wil je fietsen in de omgeving of wandelen dan moet je wel een goede conditie hebben! en een E-bike is ook geen overbodige luxe ! wij komen zeker een keertje terug. want een weekend is toch snel om. Het enige minpuntje was dat de schoonmaak beter kon.

• 5Activiteiten
    • 9Onderkomen