Géén boekingskosten

Vakantiepark Landal Kasteeldomein de Cauberg

NederlandLimburgValkenburg (aan de Geul)

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Landal Kasteeldomein de Cauberg voor je op een rij gezet:

6.1VoldoendeScore uit 917 reviews

• 6.6Eetgelegenheden

Vakantiepark info

• Rolstoel toegankelijk
Meer vakantiepark info

Landal Kasteeldomein de Cauberg in Valkenburg ligt op een groen terrein bij een oud kasteel. De huizen zijn ruim en staan niet te dicht op elkaar. In het restaurant kun je lekker eten. Verwacht geen grote activiteiten of animatie. Wie rust en ruimte zoekt, zit hier dus goed. Het blotevoetenpad in Brunssum is een aanrader voor het hele gezin.

939 Reviews over Landal Kasteeldomein de Cauberg

• 5Adriana19-05-2022

Genoten van de rust op het park en de omgevinf

Wij dachten dat wij een mooi luxe app. geboekt hadden, 2ELA* zonder voorkeur. Bij aankomst kregen we 212 helemaal op "zolder". Dat was ff een tegenvaller en niet zoals op de foto maar veel kleiner. We wilde douchen maar de stoomdouche is kapot en stop sloeg 2x door (bekend bij de technische dienst) dus dan maar erg krap douchen. Bij de receptie weinig begrip toen we kwamen melden dat we niet wisten hoe het werkte omdat de stop elke keer doorsloeg wat dus achteraf niet door ons kwam. Het mag wel wat klantvriendelijker! Er zijn geen gebruiksaanwijzingen van tv, licht, enz. aanwezig. Misschien een info map? Het appartement zelf is leuk ingericht maar qua onderhoud laat het wel te wensen over. Ook is de keukenuitzet niet schoon (soep in 1 pan en borden/bestek vies) en de prullenbak stinkt heel erg naar sigaretten/nicotine. Het nespresso zenius koffiezet app. maakt koffiedrinken erg prijzig. Cups te koop bij receptie 10st €5,40.

• 5Activiteiten
    • 5Onderkomen
  • 5Reb05-05-2022

Wij komen niet meer terug, helaas …

Mooie ligging, oude gedateerde maar bovenal slecht schoongemaakte huisjes. Daarnaast zijn de huisjes voor 10 personen echt niet ruim en laat de benaming luxe maar achterwege…

• 2Activiteiten
    • 1Onderkomen
  • 5janneke20-03-2022

wij hebben het hier voorheen geweldig gehad

was eerst dik 5 sterren waard, nu is het voor ons naar 2 sterren gezakt, prijs kwaliteit nu ver onder de maat. de appartementen gaan hollend achteruit. na vele jaren nu afscheid genomen van park de cauberg en op zoek naar een ander landal verblijf. had al een en ander gelezen dus zelf maar aan de schoonmaak gegaan, je kunt s avonds niet verwachten dat je nog schoonmakers kunt laten komen. (wat ik ook niet zou willen meemaken!)
    wel gezien dat er al een appartement was opgepimpt, maar nu helaas onbetaalbaar is geworden!

• 6Onderkomen
  • 7Mieke05-03-2022

Mooie omgeving

Fantastische omgeving en leuk dat je van het park zo naar Valkenburg wandelt. Ruime huisjes. Het loont om tegen meerprijs van tevoren je plek te kiezen.  Sommige huisjes liggen nl. dicht op de weg. Er zijn weinig faciliteiten, maar dat is bekend en is helemaal niet erg. Wel een tegenvaller: onze tuin lag werkelijk bezaaid met hondendrollen. Heel vies. Zegt iets over de vorige gasten maar ook over het park. Er zijn nl. nergens prullenbakken en geen uitlaatstrook. Zou dit echt aanpassen. Horeca is verder prima. Uitstapjes omgeving: labyrint Vaals, grotbiken, Maastricht, wandeling Vijlen, Slenaken.

• 5Activiteiten
    • 7Onderkomen
    • 7Eetgelegenheden
  • 10Marjolijn26-02-2022

Geweldige locatie, verwacht niet teveel van activiteiten op het park maar als je boekt kan je dat ook lezen, en het is niet nodig er is genoeg in de omgeving. Zelf vind ik het net iets te duur, maar goed het was het wel waard.

• 10nico jansens13-12-2021

Prachtig park + omgeving

We hebben hier een heerlijke week gehad. Ondanks dat er geen zwembad op het park aanwezig is hebben de kinderen zig kostelijk geamuseerd. De receptie medewerkers geven je bij binnekomst direct een welkoms gevoel. We werden goed en snel geholpen. Ook bij vragen konden we bij ze terecht. Daar moeten we de dames van de receptie dus echt alle credits voor geven. Wij komen zeker nog een keer terug!!

• 8Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden
  • 8Anna06-12-2021

Mooi park met mooie omgeving.

Wij vonden het een fijn verblijf. We werden erg vriendelijk ontvangen door het receptie personeel dank daarvoor. Het huisje was mooi schoon en erg ruim. Ligging is erg centraal waardoor je zowel snel in Valkenburg als in Maastricht bent. We komen zeker nog een keer terug.

• 7Activiteiten
  • 9Deborah Pieters06-12-2021

Fantastisch verblijf

Samen met mijn gezin van 2 jonge kindjes (4 en 1) ontzettend genoten! Rustige ligging en een mooie omgeving! De kinderen hebben echt genoten. Ze kregen een leuk kidstasje mee met Bollo spulletjes.

Het huisje was goed schoon en we zaten op een rustige plek. De receptie medewerksters waren stuk voor stuk heel aardig. We komen zeker nog een keer!

• 4Activiteiten
    • 8Onderkomen
  • 10corrie01-11-2021

super

minpunten hebben we niet pluspunten mooi schoon huis met mooie inrichting mooie wandelroutes gevonden vanuit huis veel te doen in valkenburg, wij opa, oma dochter en de kids hebben het heel leuk gehad voor herhaling vatbaar vriendelijk personeel. Het park krijgt van ons een dikke 10

• 10Eetgelegenheden
  • 4Marjan30-08-2021

Mooie omgeving, maar ontzettend vies huisje!

Wat was het huisje vies! Landal laat laatste jaren op meeste parken hierin echt steken vallen! Klagen kan, maar dan nog langer wachten en je mag tegenwoordig pas om 16.00u huisje in. Gelukkig zelf chloor en dettol mee. Met name schokkend dat contactpunten zoals deuren, klinken en lichtknopjes plakkerig zijn ten tijde van Corona. De trapleuning kwam tot 3x toe een vieze zwarte doek af. Leeg bierflesje en halve zak chipskruimels in de bank. Veel vlekken in (stoffen) bank en stoelen. Vieze drap in vriesvak en koelkast. Daarnaast nog vieze sokken van vorige huurders in bed en was in de wasmand. Een bed stonk helemaal naar urine. Overal veel stof in hoeken. Ramen ook erg vies en veel 'lekke' ramen waardoor je mistig naar buiten kijkt. Tuinmeubilair zat onder de vogelpoep en mierennest bij voordeur. In weekend groepen, waardoor geluidsoverlast. Mooie omgeving, maar wij komen hier niet weer! Voor 1500 euro verwachten wij een schoon huisje!

• 2Activiteiten
    • 5Eetgelegenheden