Vakantiepark Landal Kasteeldomein de Cauberg

Vakantiepark Landal Kasteeldomein de Caubergstersterstersterster

7.8Goed

Nederland, Limburg, Valkenburg (aan de Geul)

7.8Goed

• 6.3Activiteiten
  • 8.3Eetgelegenheden
  • 8.2Onderkomen

We hebben een aantal aanbieders voor Landal Kasteeldomein de Cauberg voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

Landal Kasteeldomein de Cauberg in Valkenburg ligt op een groen terrein bij een oud kasteel. De huizen zijn ruim en staan niet te dicht op elkaar. In het restaurant kun je lekker eten. Verwacht geen grote activiteiten of animatie. Wie rust en ruimte zoekt, zit hier dus goed. Het blotevoetenpad in Brunssum is een aanrader voor het hele gezin.

900 reviews over Vakantiepark Landal Kasteeldomein de Cauberg

• 2019
    6Ruizendaal09-10-2019

Omgeving erg mooi

Vantevoren wist ik dat er niks voor de kindjes te doen was behalve 2 of 3 speeltuintjes maar verwacht ook echt letterlijk helemaal niks, in het restaurant ook niks voor de kindjes kwa klein speelhoekje en helaas kun je hier ook geen spulletjes van Bollo kopen wat we wel graag hadden gewild.... Het blijft toch Landal zou je denken?

Bij aankomst denk ik net de verkeerde medewerkster die wat ongeïnteresseerd leek.

Park straalt weinig uit en we hadden een luxe huis maar persoonlijk vond ik dit erg tegenvallen, vochtplekken op muur/plafon, slijtages, douche waarbij je de hele badkamer natspuit. afgezien van de sauna die IN de slaapkamer van de kinderen zat ( handig als ze s'avonds op bed liggen en de wil in de sauna 😉)

Voor de rest normaal park maar niet landal waardig en volgende keer zou ik toch wat extra km rijden en naar Landal Hoogvaals gaan!

• 2Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden
    • 6Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 6Reina03-10-2019

Mooi park!

Luxe apartement gekozen druk met auto's en langs lopende mensen als je op het terras zit! Een min puntje!! Voel mij bekeken ook gasten schuin boven ons kunnen meekijken wat wij doen. Neem de volgende keer weer ons gebruikelijke appartement! Welke zeg ik niet , daar is het veel rustiger en je kunt mooi van je af kijken en in pyjama buiten zitten niemand ziet je. Ook geen verkeer of hinder van je buren. Kom voor rust !

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in september 2019

• 10Marleen24-09-2019

Aanrader!

Al bij aankomst een prettig ontvangst, wat zijn de mensen in deze regio vriendelijk! Het park is prachtig, veel groen en ruim opgezet. Wij (2 volwassen en 1 kind 1,5 jaar) verbleven in een luxe 10persoonshuisje, nummer 19. Veel privacy en groen om het huisje heen. De veranda, buitenhaard en Green egg zijn geweldig! Het huisje is gezellig ingericht, best fijn nu je in september ook wat meer tijd binnen doorbrengt. Er bevinden zich twee badkamers en een sauna in het huisje. Veel tuinmeubilair en een heerlijke loungeset! Op de dag van vertrek raakten we onverwachts met ons zoontje naar de Eerste Hulp, bij uitzondering konden we iets later uitchecken, fijn dat de dames aan de receptie met ons mee dachten. Vanaf het park kun je het gezellige Valkenburg in lopen, let op; het park bevindt zich op een heuvel ;-) Het huisje was erg schoon en netjes!

• 10Activiteiten
    • 10Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 4Priscilla05-08-2019

Totaal geen klantvriendelijkheid

Het huisje was netjes, alleen stikte het in en om het huisje van de wespen. Nergens wespenvangers te bekennen zodat overdag in de tuin zitten geen pretje was. Weinig te doen op het park en ook de dierenweide die op de site stond hebben wij niet kunnen ontdekken. Op de dag van vertrek was onze auto stuk. Deze stond dus stil op de oprit van het huisje. Gemeld bij de receptie dat wij moesten wachten op de anwb. Het enige wat de receptioniste zei was " als het maar niet te lang duurt want wij hebben op dat huisje een vroege incheck. Dat wij 3 uur lang met een baby bij een kapotte auto stonden boeide ze niks. Gevolg.. boze nieuwe mensen omdat ze de oprit niet konden gebruiken. Bizar om je gasten op deze manier te laten stikken. Dit park voor ons echt NOOIT meer !

• 2Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

• 8Astra20-07-2019

Fantastisch!!

Mooi park. Prachtige omgeving , vlakbij kleine mooie dorpjes, vlakbij Maastricht, mooie huisjes , auto voor de deur parkeren. Het park is rustig en je kunt de drukte zelf opzoeken door bijv naar Maastricht te gaan . Valkenburg is een gezellig klein dorpje met leuke activiteiten. Je waant je hier echt in het buitenland. Zeker voor herhaling vatbaar!! Ik vind het hier minder geschikt voor ( jonge) kinderen . ...

• 6Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden
    • 8Onderkomen

Gereisd met vrienden in mei 2017

• 8Hennie15-07-2019

Mooi park en top omgeving.

Wij verbleven 1 week op dit park.Park is mooi gelegen boven op de top van de Cauberg.Vanuit Valkenburg,als je daar met de fiets bent,moet je wel iedere keer om bij jou huisje te komen,deze puist omhoog fietsen.Met een e-bike gaat dat nog wel ,maar met een gewone fiets wordt het toch een ander verhaal.Vakantiepark de Cauberg is een mooi park.Bij aankomst was ons huisje nr 60 schoon opgelevert.Dit huisje had 3 slaapkamers met op de 1e verdieping 2 grote slaapkamers,en een mooie grote badkamer.In het huisje was alles aanwezig wat je nodig hadt.Zelfs een wasmachine en een droger.Op het park is het erg stil en rustig.Geen last van auto,s die vanaf een nabij gelegen weg dag en nacht voorbij vliegenDe omgeving is een eldorado voor fiets liefhebbers en wandelaars.Zuid Limburg is zo mooi en het centrum van Maastricht ligt maar op 15 km afstand vanaf het park.Valkenburg is natuurlijk een top plaats.Ons is dit park uitstekend bevallen.

• 8Eetgelegenheden
    • 8Onderkomen

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Ellen05-07-2019

Geweldig!

Mooi park, aanrader! Restaurant ook top!

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Dorine11-06-2019

Mooi, rustig park op toplocatie.

Ik kreeg een update naar een nog luxer huisje dan geboekt, incl. opgemaakte bedden en handdoekenpakket. Vooraf had ik boodschappen besteld, waarvan de etenswaren die gekoeld waren al netjes in de koelkast lagen. Huisje met fijne, ruime sauna en badkamer met o.a. bubbelbad. Slaapkamer beneden heeft nog een kleine badkamer met douche. Huisje beschikt over Nespresso-apparaat waarvoor bij de receptie koffiecups verkrijgbaar zijn. Receptie heeft ook een heel klein winkelgedeelte. Bij het (heel goede!) restaurant zijn ook snacks en pizza’s te bestellen. Bus naar Maastricht en naar Valkenburg stopt voor de ingang van het park.

Alleen gereisd in januari 2019

• 10m.g. van dijk06-04-2019

Prachtig luxe en rustig park! Geweldig appartement ruim met sauna en stoomdouche en verder alles wat je nodig hebt voor een relaxte tijd. Wij waren blij verrast bij aankomst en hadden veel langer willen blijven. Prachtige omgeving om te fietsen, mooie tochten naar Maastricht, het Geuldal enz. gemaakt. Kortom een echte aanrader!!!!

Gereisd met partner in april 2019

• 10A van Dieten06-04-2019

Fantastisch en heel gezellig huis .

Een heerlijk vakantie verblijf schoon , vrijstaand huis met alle gemakken voorzien. Zo vrij uitzicht op de heuvelen van limburg , mooi terras bij met goede tuinmeubels . Gast vriendelijke medewerksters ,op het park die altijd klaar staan .

• 10Activiteiten
    • 10Onderkomen

Gereisd met vrienden in februari 2018

76 tips over Vakantiepark Landal Kasteeldomein de Cauberg

• Joozt, 13-05-2014

Veel trapklimmen alvorens hier heen te gaan, bij het op en af lopen van de Cauberg zul je het nodig hebben ;)

• E. Weusten, 10-01-2012

De zondagochtend antiekmarkt in Tongeren, Belgie. Ca. 30 km rijden.

• d.jungbacker, 15-11-2013

Ga naar epen, volg vanaf P3 de blauwe route(10 km) je loopt dan langs de volmolen en diverse verharde wegen met een prachtig uitzicht. Langzaam ga je dan door de weilanden (waar je tussen de koeien door loopt)weer naar beneden. Daarna heerlijk lunchen bij De smidse.Ook het hijgent hert, de enige berghut bij vijlen is een aanrader. Daarvandaan kan je ook een route door de bossen(wel steil op en neer) lopen. Daarna even bijkomen bij het hijgend hert is een mooie afsluiter.

21 vragen over Vakantiepark Landal Kasteeldomein de Cauberg

• Agnes, 15-01-2019

Green egg

Wij hebben een huisje met een green egg, nu is mijn vraag zijn er ook assesoires aan wezig voor de green egg, bijv. Bakken piza

• Valentijn, 26-12-2018

Uitzicht

Heb je vanuit de huisjes aan de zuidwest zijde uitzicht over de hoogvlakte? (huisje 95-115)

• Hennie pultrum , 08-11-2018

handdoekenpakket

Kun je ook handdoekenpakketen huren ?

Pe en Wi, 10-11-2018

Bij Landal Cauberg kan je handdoek pakket huren. Bij sommige types woningen/appartementen zijn ze zelfs inclusief

Vakantiepark info

• BBQToegestaan