Vakantiepark Landal Kasteeldomein de Cauberg

Vakantiepark Landal Kasteeldomein de Cauberg
8,5

• Activiteiten7,0
  • Onderkomen8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Landal Kasteeldomein de Cauberg voor je op een rij gezet:

879 reviews over Vakantiepark Landal Kasteeldomein de Cauberg in het Nederlands

Heerlijke vakantie op prachtig park gehad

M Stolk
17-9-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Prachtige gelegen park, mooie accomodatie 's en prima faciliteiten op het park.

Onze ervaring was slecht

Anoniem
22-8-2018
  • Activiteiten4
  • Onderkomen6

Schoon was het niet schimmel in de badkamer en dan en nog stoffig ook, de glazen en moken waren ook niet schoon jammer dus.... verder was de service echt slecht aan het begin redelijk we hadden geen pannelappen dus kregen een thee doek en handdoek en en spatel hadden we ook niet maar dat werd netjes geregeld. Maar bij het uitchecken nog geen eens is de vraag of alles naar wens was. Nee goeie reis en ze draaide zich al om, om de sleutel terug te hangen.

Prima park

Martijn
20-8-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Prima park, mooi en ruim appartement, op loopafstand van Valkenburg.

In de omgeving veel te doen.

Aanraders: blote voeten pad in Brunssum en Gaia Zoo.

Landal GreenParks

Mooi park, maar nooit meer tijdens tuinonderhoud

Fam Martens
8-8-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen8

Mooie huisjes en een fraai park. Lekker dichtbij veel bezienswaardigheden.

Waar we een volgende keer op gaan letten bij het reserveren is of er tuinwerkzaamheden plaats gaan vinden. Is dat het geval, dan komen we in die periode zeker niet! Het is werkelijk niet te geloven dat midden in het hoogseizoen (en dito prijzen)met zwaar materiaal, hard geroep en veel herrie makende machines vanaf 0800 gewerkt wordt. Het lijkt werkelijk wel een bouwput. Dat is echt jammer.

Nooit meer naar dit park.

Hubertine
29-7-2018
  • Activiteiten1
  • Onderkomen6

Er worden geen activiteiten georganiseerd. Zeer weinig faciliteiten. Onder luxe verstaan wij iets anders dan het kunnen draaien en drogen van een wasje. Duurzaamheid van de huisjes was ook ver te zoeken. Ideaal voor het plaatsen van zonnepanelen. Er wordt niet aan afvalscheiding gedaan. Gemiste kans.

Slecht over nagedacht

E.j. Alblas
23-7-2018
  • Onderkomen2

Het park zou er goed aan doen deze zogenaamde luxe huisjes te voorzien van airco, horren tegen insecten en schaduw in plaats van leuke lampjes en schilderijtjes aan de muur. Zowel in de woonkamer als de slaapkamers is het bijna 30 graden en luchten wil bijna niet. De slaapkamer beneden mist all privacy en je kijkt recht in de badkamer die geen deur heeft

Super park voor de rust en ruimte

Mirjan remers
16-7-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Zeer mooi park gaan nu voor de tweede keer er naar toe vorig jaar augustus 2017 geweest het is er zo mooi het appartement en de omgeving komt er voor de rust en gaat er uitgerust weer van Daan en het eten op het park is zeer goed .

Wij gaan nu voor tweede keer er naar toe en volgend jaar als we 25 jaar getrouwd zijn gaan we met ons gezin en schoonmoeder er weer heen.

Kortom een super park.

Comfortabele luxe

Astrid Lemmens
1-7-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen10

Ieder jaar gaan we met familie een weekend naar Limburg. De huisjes van de Cauberg steken er echter met kop en schouder bovenuit. Ze zijn ruim, van alle comfort voorzien, mooi gelegen met privacy. Een aanrader om dit jaar weer een verblijf te boeken!!

Het restaurant met het Limburgs "Zoer vlees" is een aanrader! Wij hadden een koud weekend, maar bij de kachel is het goed toeven!

Goede bedden, mooie badkamer, lekkere fauteuil bij de tv, kortom een echte aanrader voor iedereen!!!!

In 1 woord geweldig. Een dikke vette 10

Sjackenine
1-7-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Alles was geweldig, niks was negatief

Fantastisch.

Anita Baarda Huizinga
30-6-2018
  • Activiteiten2
  • Onderkomen9

Huizen zijn sinds kort gemoderniseerd was eigenlijk nog wel goed mooie ruime huizen met genoeg ruimte bij je huis.Kleine kinderen is het park geschikt zijn ze wat ouder wat minder geschikt.Huisdieren zijn welkom ligt bij aankomst iets lekkers voor je huisdier.Personeel zeer vriendelijk en een goed restaurant.Mijn moeder had in mei j.l. haar heup gebroken en kon niet mee we hadden gebeldt na Landal toen we aankwamen de bedden mooi opgemaakt flesje wijn en nog meer extra's stond er klaar.Wij bevelen dit park aan mooie omgeving zeer schoon park.

Landal GreenParks

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Kasteeldomein de Cauberg in Valkenburg (aan de Geul), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Kasteeldomein de Cauberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.