Kleine hotelsWeer vandaag11°3°

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Hotel-Restaurant De Burghoeve voor je op een rij gezet:

774 reviews over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Burghoeve in het Nederlands

Nooit meer

Fam. Doorn,
21-3-2019

Ontbijt was matig. De rest was zeer dramatisch. Met je hoofd tegen de cv-knop slapen. Overal schimmel. Erg vies.

Gereisd met partner in maart 2019

Het hotel is echt oud en heel vies. De vloerbedekking is zó vies, evenals de badkamer waar nog haren van de voorganger in en rondom de wasbak lagen. We hebben een driegangendiner genuttigd, hiervan heb ik de helft laten staan. Het was het allemaal net niet, naar het personeel erg goed en zeer vriendelijk, dus wilde ik daar niet over struikelen. De bedden zijn okee, de ligging is okee, parkeergelegenheid slecht, maar is er. Ik verwacht en verlang geen luxe en heb niet veel voor het arrangement inclusief diner en ontbijt betaald, maar vind het datgene dat ik betaald heb absoluut niet waard. Ga dus in elk geval lekker buiten de deur eten als je hier verblijft.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2019

Parkeren heel slecht met gevolg beschadigde auto

Hennie Christerus,
16-12-2018

Parkeren slecht met gevolg beschadigde auto balen

Gereisd met partner in december 2018

Prima verblijf en personeel

Mariska ,
27-11-2018

Het hotel is gedateerd, maar hier betaal je ook naar. We hebben dit hotel puur gekozen voor de ligging (nabij centrum). Het personeel is gastvrij en behulpzaam. Het ontbijt ruim voldoende.

Gereisd met partner in november 2018

Perfect

Schelling Rotterdam,
25-11-2018

Buiten hetgeen het pand op diverse plaatsen moet worden gerenoveerd.

Hebben wij het op alle fronten goed naar ons zin gehad.

Personeel deed veel moeite het ons naar ons zin te hebben.

Ontbijt en bedden waren uitstekend.

Wij vonden het wel prijzig echter dit komt naar ik heb laten weten dat het rond deze tijd altijd duurder is.

Dank voor de goede service.

Gereisd met partner in november 2018

tot mijn spijt deels een minder fraaie review. De locatie is prima, het gebouw aan de buitenkant erg mooi, dichtbij Valkenburg centrum en het personeel erg vriendelijk. We verbleven in het koetshuis. Van tevoren gevraagd om 2 kamers naast elkaar omdat de kinderen dat prettig vinden. Dit was per mail bevestigd alszijnde geen enkel probleem, maar eenmaal gearriveerd was t niet mogelijk meer. De matrassen waren prima. De douche gaf geen warm water. Er is iemand bij geroepen en toen leek t te werken maar even later niet meer. Als t al warm wordt zal t een graad of 18 zijn. In 1 van de kamers stond een tweepersoons bed van 140 cm breed. Het gordijn hing er half bij en de vensterbank was echt beschadigd en verweerd. Ik verwacht niks moderns voor dit geld en heb geen hoge eisen, maar verwacht wel dat er gedoucht kan worden, dat er een normaal formaat bed staat en dat t schoon is en in een redelijk onderhouden staat verkeert.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

Voor herhaling vatbaar

Lucy,
5-10-2018

Een leuk klein hotel in een oude boerenhoeve. Kamers wel wat gedateerd maar goed schoon. Goede prijs kwaliteit verhouding. Wel wat te weinig parkeerplaatsen.

Voor herhaling vatbaar.

Froukje Broersma,
29-9-2018

Een mooi en knus hotelletje. Leuke kamers, deze waren schoon en netjes. De badkamer wat verouderd, maar goed genoeg om in te douchen. Prachtige eetzaal. Voor herhaling vatbaar om hier naar toe te gaan.

Zweer vol

Popke Broersma,
29-9-2018

Gezellig en zweervol hotel,alles was schoon en netjes.

Een extra pluim voor zeer behulpzame en vriendelijke personeel.

Het eenige min puntje is de parkeergelegenheid.

Ik snap niet dat er mensen zo op afgeven, je kunt niet verwachten dat voor deze prijs in ee eerste klas hotel zit.

Gereisd met vrienden in september 2018

Meteen doorrijden, vies om beet te pakken

Miriam Notten,
22-9-2018

Dit hotel moet je echt overslaan. Het is niet schoon alles is oud, in de badkamer schimmel in roest. Een douchegordijn dus te vies voor woorden. Parkeervoorzieningen zijn belabberd. Geen fatsoenlijke stoel op de kamer te zitten. Het glas valt nog net niet uit de kozijnen als je het raam open doet. Totaal verwaarloosd. Onbegrijpelijk dat flatje bij de beste hotelketen hoort van 2018.

Gereisd met partner in september 2018

• HuisdierenOp aanvraag

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Burghoeve in Valkenburg (aan de Geul), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Burghoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.