Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Burghoeve

Kleine hotelsWeer vandaag9°4°
Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Burghoeve
5,7

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Hotel-Restaurant De Burghoeve voor je op een rij gezet:

Laatste review

Parkeren slecht met gevolg beschadigde auto balen

Prima verblijf en personeel

Mariska ,
27-11-2018

Het hotel is gedateerd, maar hier betaal je ook naar. We hebben dit hotel puur gekozen voor de ligging (nabij centrum). Het personeel is gastvrij en behulpzaam. Het ontbijt ruim voldoende.

Perfect

Schelling Rotterdam,
25-11-2018

Buiten hetgeen het pand op diverse plaatsen moet worden gerenoveerd.

Hebben wij het op alle fronten goed naar ons zin gehad.

Personeel deed veel moeite het ons naar ons zin te hebben.

Ontbijt en bedden waren uitstekend.

Wij vonden het wel prijzig echter dit komt naar ik heb laten weten dat het rond deze tijd altijd duurder is.

Dank voor de goede service.

Weekendesk

tot mijn spijt deels een minder fraaie review. De locatie is prima, het gebouw aan de buitenkant erg mooi, dichtbij Valkenburg centrum en het personeel erg vriendelijk. We verbleven in het koetshuis. Van tevoren gevraagd om 2 kamers naast elkaar omdat de kinderen dat prettig vinden. Dit was per mail bevestigd alszijnde geen enkel probleem, maar eenmaal gearriveerd was t niet mogelijk meer. De matrassen waren prima. De douche gaf geen warm water. Er is iemand bij geroepen en toen leek t te werken maar even later niet meer. Als t al warm wordt zal t een graad of 18 zijn. In 1 van de kamers stond een tweepersoons bed van 140 cm breed. Het gordijn hing er half bij en de vensterbank was echt beschadigd en verweerd. Ik verwacht niks moderns voor dit geld en heb geen hoge eisen, maar verwacht wel dat er gedoucht kan worden, dat er een normaal formaat bed staat en dat t schoon is en in een redelijk onderhouden staat verkeert.

Voor herhaling vatbaar

Lucy,
5-10-2018

Een leuk klein hotel in een oude boerenhoeve. Kamers wel wat gedateerd maar goed schoon. Goede prijs kwaliteit verhouding. Wel wat te weinig parkeerplaatsen.

Voor herhaling vatbaar.

Froukje Broersma,
29-9-2018

Een mooi en knus hotelletje. Leuke kamers, deze waren schoon en netjes. De badkamer wat verouderd, maar goed genoeg om in te douchen. Prachtige eetzaal. Voor herhaling vatbaar om hier naar toe te gaan.

Zweer vol

Popke Broersma,
29-9-2018

Gezellig en zweervol hotel,alles was schoon en netjes.

Een extra pluim voor zeer behulpzame en vriendelijke personeel.

Het eenige min puntje is de parkeergelegenheid.

Ik snap niet dat er mensen zo op afgeven, je kunt niet verwachten dat voor deze prijs in ee eerste klas hotel zit.

Meteen doorrijden, vies om beet te pakken

Miriam Notten,
22-9-2018

Dit hotel moet je echt overslaan. Het is niet schoon alles is oud, in de badkamer schimmel in roest. Een douchegordijn dus te vies voor woorden. Parkeervoorzieningen zijn belabberd. Geen fatsoenlijke stoel op de kamer te zitten. Het glas valt nog net niet uit de kozijnen als je het raam open doet. Totaal verwaarloosd. Onbegrijpelijk dat flatje bij de beste hotelketen hoort van 2018.

Dit hotel kan eigenlijk niet meer....

Erwin,
25-8-2018

Zowel de kamer en de algemene ruimten zijn dringend toe aan een make over. Alhoewel het wel schoon was kun je een kamer in een dergelijke staat eigenlijk niet meer verhuren. Het was allemaal zeer ouderwets / stuk en is dringend toe aan een grondige renovatie. De algemene ruimten zijn in redelijke staat hier behoeft slechts een verfbeurt en wat updaten.

Jammer is het dat de keuken al om 8 uur sluit en dat je voor 5 uur moet aangegeven of je er wilt eten of niet. Omdat we van het vliegveld kwamen hadden we wel trek maar voor eten werden we dringend geadviseerd om naar het centrum te lopen. Dat is niet lekker naar een dag reizen en voelt zeker niet gastvrij.

Ook bij het ontbijt was men niet echt vriendelijk. Mijn echtgenote werd afgesnauwd toen ze vroeg of de yoghurt nog bij zou worden gevuld. De jonge dame die het ontbijt verzorgde was niet voorzien van passende kleding, dat kan de medewerkster niets aan doen maar het management wel.

Voor ons niet meer. Misschien na een renovatie.

Mariëtte,
22-8-2018

Wij hebben hier afgelopen weekend 2 nachtjes verbleven met onze pup van 7 maanden. Ik had aangegeven bij de boeking dat we graag begane grond wilden ivm de hond. Prima geregeld. Kamer klein en gedateerd. Badkamer klein en ook erg gedateerd. Leek op de jaren '80.

Vlekken in de slaapkamer op de muur van doodgeslagen vliegen en grote spinnenwebben boven het bed. Heel veel stof in de vensterbanken. Toen we de bedden verschoven (ivm plaatsmaken voor de bench) vonden we nog een paar oorbellen van de vorige gasten...Schoonmaak kan duidelijk heel veel verbetering in komen. Erg mooie plek en zeker potentie om een mooi hotel te worden maar erg jammer dat er met de vorige reviews niks gedaan wordt.

Ontbijt is karig en simpel, niks anders dan wat je thuis krijgt. Afstand naar centrum is makkelijk te lopen. En aub maak meer parkeervoorzieningen.. iedereen klaagt erover.

Weekendesk

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Burghoeve in Valkenburg (aan de Geul), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Burghoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.