Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Burghoeve

Kleine hotelsWeer vandaag17°12°
Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Burghoeve
6,5

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Hotel-Restaurant De Burghoeve voor je op een rij gezet:

768 reviews over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Burghoeve in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar

Lucy
5-10-2018

Een leuk klein hotel in een oude boerenhoeve. Kamers wel wat gedateerd maar goed schoon. Goede prijs kwaliteit verhouding. Wel wat te weinig parkeerplaatsen.

Voor herhaling vatbaar.

Froukje Broersma
29-9-2018

Een mooi en knus hotelletje. Leuke kamers, deze waren schoon en netjes. De badkamer wat verouderd, maar goed genoeg om in te douchen. Prachtige eetzaal. Voor herhaling vatbaar om hier naar toe te gaan.

Zweer vol

Popke Broersma
29-9-2018

Gezellig en zweervol hotel,alles was schoon en netjes.

Een extra pluim voor zeer behulpzame en vriendelijke personeel.

Het eenige min puntje is de parkeergelegenheid.

Ik snap niet dat er mensen zo op afgeven, je kunt niet verwachten dat voor deze prijs in ee eerste klas hotel zit.

HotelSpecials.nl

Meteen doorrijden, vies om beet te pakken

Miriam Notten
22-9-2018

Dit hotel moet je echt overslaan. Het is niet schoon alles is oud, in de badkamer schimmel in roest. Een douchegordijn dus te vies voor woorden. Parkeervoorzieningen zijn belabberd. Geen fatsoenlijke stoel op de kamer te zitten. Het glas valt nog net niet uit de kozijnen als je het raam open doet. Totaal verwaarloosd. Onbegrijpelijk dat flatje bij de beste hotelketen hoort van 2018.

Dit hotel kan eigenlijk niet meer....

Erwin
25-8-2018

Zowel de kamer en de algemene ruimten zijn dringend toe aan een make over. Alhoewel het wel schoon was kun je een kamer in een dergelijke staat eigenlijk niet meer verhuren. Het was allemaal zeer ouderwets / stuk en is dringend toe aan een grondige renovatie. De algemene ruimten zijn in redelijke staat hier behoeft slechts een verfbeurt en wat updaten.

Jammer is het dat de keuken al om 8 uur sluit en dat je voor 5 uur moet aangegeven of je er wilt eten of niet. Omdat we van het vliegveld kwamen hadden we wel trek maar voor eten werden we dringend geadviseerd om naar het centrum te lopen. Dat is niet lekker naar een dag reizen en voelt zeker niet gastvrij.

Ook bij het ontbijt was men niet echt vriendelijk. Mijn echtgenote werd afgesnauwd toen ze vroeg of de yoghurt nog bij zou worden gevuld. De jonge dame die het ontbijt verzorgde was niet voorzien van passende kleding, dat kan de medewerkster niets aan doen maar het management wel.

Voor ons niet meer. Misschien na een renovatie.

Mariëtte
22-8-2018

Wij hebben hier afgelopen weekend 2 nachtjes verbleven met onze pup van 7 maanden. Ik had aangegeven bij de boeking dat we graag begane grond wilden ivm de hond. Prima geregeld. Kamer klein en gedateerd. Badkamer klein en ook erg gedateerd. Leek op de jaren '80.

Vlekken in de slaapkamer op de muur van doodgeslagen vliegen en grote spinnenwebben boven het bed. Heel veel stof in de vensterbanken. Toen we de bedden verschoven (ivm plaatsmaken voor de bench) vonden we nog een paar oorbellen van de vorige gasten...Schoonmaak kan duidelijk heel veel verbetering in komen. Erg mooie plek en zeker potentie om een mooi hotel te worden maar erg jammer dat er met de vorige reviews niks gedaan wordt.

Ontbijt is karig en simpel, niks anders dan wat je thuis krijgt. Afstand naar centrum is makkelijk te lopen. En aub maak meer parkeervoorzieningen.. iedereen klaagt erover.

Nooit en dan ook nooit meer . Schanden

A.Z
21-8-2018

Bon via een veiling gewonnen. Gezellig met mijn man een nachtje naar Valkenburg. Bij aankomst zagen wij al het bijgebouw staan. Het leek wel een bouwval ik dacht nog we zouden toch niet daar komen. Mijn man zei nee jo volgens mij zijn ze aan het renoveren. De sleutel opgehaald en ja hoor wij hadden een kamer in het vieze bij gebouw. Het was echt vies en het stonk er ernorm. Vieze honden zweet lucht, er zaten ook honden in het hotel . Kamer zag er niet uit vies oud vieze gordijnen ze zaten dicht , heb ze opzij geschoven voor de uitzicht nou mensen konden zo naar binnen kijken en de gepakeerde auto’s stonden net niet in je kamer geparkeerd. Mijn man heeft een andere kamer gevraagd , dat was fijn we kregen een kamer in het hoofdgebouw. Nou dat moet beter zijn dachten wij. Nou het was nog erger dan de kamer die wij eerst hadden , de helft kleiner stonden 2 , 1 persoons bedden een gore wastafel en een deur waar een wc zat en een bad.

Nooit meer

Larissa
5-8-2018

Niet naar toe gaan. Wij hadden de "suite" kamer 30. Vreselijk. Badkamer vol schimmel, overal spinnenwebben, geen airco, lagen nog haren vd voorganger en een bubbelbad die kapot was. 110 euro betaald voor dit geintje. Ontbijt 15 euro pp toen bezeek ik me helemaal. Een croissant of een pistolet en een ei. Simpelere kan het niet. Na beklag over de kamer kregen we 20 euro terug en de dame zei "sorry maar mijn handen zijn gebonden". Oh en verwacht savonds na 10u ook niks, hotel is dan gesloten dus bij terugkomst uit Valkenburg konden we niks meer bestellen.

Hotel met potentie, maar to aan een opknapbeurt

Rutger Corvers
5-8-2018

Het hotel heeft zoveel potentie, maar helaas is er bizar weinig onderhoud gedaan aan zowel de binnen als buitenkant. Kozijnen die stuk zijn, gedateerde badkamer, oude vloerbedekking. Bedden zijn wel heerlijk. Al met al een mooie plek, maar met een kleine verbouwing en wat onderhoud kan het nog mooier worden.

Nooit meer niet schoon genoeg voor 1 nacht ging

F Schneiders
14-7-2018

Het is een oud hotel sommige kamers zijn erg klein , maar de bedden waren schoon en de handdoeken ook , alleen het water in de wasbak liep moeilijk weg . En de kidranden in de badkamer vies . De kamers zijn aan renovatie toe , de eetzaal was modern en het eten was goed , ook de ontbijtzaal was goed , het witbrood was wat droog , het personeel was erg vriendelijk . Maar het ligt niet in Valkenburg maar wel 25minuten lopen ging best wel , met de shuttle bus naar Maastricht was perfect .

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Burghoeve in Valkenburg (aan de Geul), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Burghoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.