Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Burghoeve

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Burghoevestersterster

4.6Matig

Nederland, Limburg, Valkenburg (aan de Geul)

4.6Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Hotel-Restaurant De Burghoeve voor je op een rij gezet:

Tonen op kaart

790 reviews over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Burghoeve

• 7Berry19-01-2020

Goed hotel voor redelijke prijs

Hier 1 nacht geweest in de luxe kamer. Kort bij het centrum. Vriendelijk personeel

Gereisd met partner in januari 2020

• 8Nina19-01-2020

Prima, zeker voor herhaling vatbaar.

Mijn partner en ik hebben net twee nachten in Hotel De Burghoeve gelogeerd. We hadden een prima kamer met bad/douche en wc. Er zijn geen andere faciliteiten zoals bijv. een waterkoker en een föhn. De kamers ademen een sfeer uit de jaren zeventig, maar alles was schoon en netjes. De bedden waren ook goed. We hebben heerlijk gegeten in het restaurant en ook het ontbijt was uitstekend. We hebben er gelogeerd via de Fletcher voucheractie en vonden de prijs/kwaliteit verhouding prima. Het hotel ligt op loopafstand van het centrum (ca. 10 tot 15 minuten).

Gereisd met partner in januari 2020

• 6Dirk Karten02-01-2020

Gedateerde charme

Terug in de tijd. Zo'n vijftig jaar. Wat op zich niet slecht hoeft te zijn. We verbleven in dit hotel één nachtje voor een drie-keer-niets. Dan mag je niet veel verwachten. En dat krijg je ook niet. De ligging van het hotel is prima ten opzichte van de stad Valkenburg. Een stief kwartiertje lopen en je zit in het centrum. Auto kan voor de deur gratis staan. Pluspunten. En het beddengoed was schoon, het bed goed. En.. dan heb je het ook wel gehad. De hotelkamer is zeer gedateerd, piepklein en oud. Zo klein dat er niet eens een deur in de kamer past want dan zou hij tegen de jaren zestig wasbak komen bij het openen. Maar ja, ach. Geen probleem hoor. En ja, het stucwerk bladdert van de badcelmuur, het tapijt is versleten en vol vage vlekken. Is overheen te komen. De douche was schoon, de kamer netjes schoongemaakt. Verder... gewoon boeken voor drie tientjes!

Gereisd met partner in november 2019

• 2019
    7Lia en Nel15-12-2019

Eenvoudig, maar gezellig. Goed ontbijt.

Gezellig klein hotel, 10 minuten lopen van het centrum. Vriendelijk personeel, sfeervolle inrichting en een prima ontbijt. Houd je van luxe kamers, dan moet je hier niet zijn. Zoek dan een duurder hotel.

Gereisd met vrienden in december 2019

• 3Looney08-12-2019

Waardeloos

We zouden dit weekend heerlijk lang genieten.. vrijdag aangekomen .. buitenkant mooi..binnenkant.. wat zal ik zeggen .. we zaten in kamer 18.. badkamer was in slechte staat.. de bedden waardeloos.. we hebben van de stad genoten maar omdat we totaal niet hebben kunnen slapen door het matras.. mede het gekraak ervan.. de gehorigheid .. hebben we helaas besloten zaterdag al weg te gaan .. nog een nacht daar was gewoon niet te doen. Schandalig dat ze daar 100 euro per nacht voor durven te vragen.. ze moeten zich schamen..

Gereisd met partner in december 2019

• 3Westerbaan29-11-2019

Valkenburg erg leuk, dit hotel nooit meer.

Het pand zelf is best mooi, beneden kan ermee door maar de KAMERS? vies en kapot vloerbedekking, vieze muren en douchehok (kun je geen badkamer noemen). Na 2 nachten slapen, pijn in onze rug, gelukkig niet nog een nacht want dan had je ons met een brancard kunnen wegdragen....doorgezakte zeer zachte bedden! Onwijs gehorig, zo erg dat je de kinderen naast je in bad hoort spelen en elke keer de wc of de douche ook hoort. Gesprekken kun je volgen (erg interessant). Ontbijt was ook niet denderend, koffie en thee uit thermoskan, koude eitjes en scrambled egg. We hebben het leuk gehad maar niet dankzij dit hotel. Muffe toestand

Gereisd met vrienden in november 2019

• 3Marion13-11-2019

Een zeer gedateerde smerige kamer. Kan echt niet v

Een weekend weg als kado aan je partner. Vaker via Fletcher geboekt. Maar waar we nu terecht kwamen!!!! Dat zie je alleen op TV. Een mooi pand van buiten maar binnen een verwaarloosde gedateerde smerige bedoeling. Met name de kamers. Zeer teleurstellend. Dit mag niet verhuurd worden.

Gereisd met partner in november 2019

• 3Anita10-11-2019

Nooit meer

Wat een slecht hotel. Kamer totaal gedateerd, badkamer verschimmeld. Douchegordijn, waar door natuurlijk alles nat werd. Spinnen en spinnenwebben op de kamer, schimmel op de muren. Alles haveloos. Plukken haar op de grond. Receptie is niet meer dan een kast, na 22.00 uur niemand meer aanwezig. Receptiemedewerker kwam wel op ons verzoek de spinnen wegzuigen. Ontbijt was oké. Enkel glas op de kamers dus natte ramen. Bij binnenkomst stonden alle ramen open en was het ijskoud. Kom er nooit meer.

Gereisd met oudere kinderen in november 2019

• 3T.C.Z19-10-2019

Nooit meer!

Wat een waardeloos hotel is dit. Wij hadden kamer 18. Klein en vies. De manager gaf zelf toe dat dit een waardeloze kamer was. Auto parkeren is meestal niet mogelijk op het terrein van het hotel.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 2Klaver17-10-2019

NOOIT doen! weggegooid geld en slechte ervaring

NOOIT heen gaan, slechtste hotel aller tijden, oud, vies en stinkend.

Gereisd met partner in oktober 2019

20 tips over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Burghoeve

• Kees Visser, 04-04-2014

lekkere verse warme eitjes vragen bij het ontbijt!

• Joost, 12-03-2014

Wij hadden kamer 10, niet heel groot, maar voor 1 of 2 nachten is het goed te doen! In de omgeving is best veel te doen. Overdag een bezoek aan de verschillende "grotten" of de kasteelruine, maar savonds de keuze uit HEEL veel eetcafé's, café's, restaurants, bistro's e.d. Dit zorgt voor een gezellige ambiance in het centrum! De lichteffecten die op de kasteelruine schijnen zijn ook mooi om te aanschouwen vanuit een terrasje!

• Wouters, 21-01-2014

Erg mooie omgeving waar we een leuke wandeling hebben gemaakt door de heuvels (route te vinden op internet).

2 vragen over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Burghoeve

• Hoogstrate, 25-04-2018

Nooit meer

We hebben in het restaurant gegeten; de menukaart was heel beperkt (slechts 1 vegetarisch gerecht; geen vis; scampi rekenen we niet onder vis); het zelfgemaakte koolzuurhoudende water was belachelijk duur (7€ per 3/4 literfles; er was slechts 1 kelner die alles moest regelen, waardoor alles lang duurde; onze complimenten voor de kelnermevrouw die ondanks de hoge werkdruk heel vriendelijk bleef. We komen beslist nooit meer terug!

• oudbier, 13-11-2014

auto P

kan ik bij dit hotel mijn auto gratis bij het hotel parkeren op eigen terein?

Caroline, 27-11-2014

Ja, maar er zijn maar erg weinig parkeerplaatsen. Wij hebben onze auto zoveel mogelijk laten staan. Het is wel 2 km lopen naar het centrum van Valkenburg, maar er ging aan buurtbus (191) vanaf de overkant van het hotel, 1x per uur, maar niet 's avonds. Met OV-chip of kaartjes te kopen in de bus.

• HuisdierenOp aanvraag

• Huishoudelijke apparatuurTV

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesFietsverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Schoenpoetsservice

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen