Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Burghoeve

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Burghoeve
6,6

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Hotel-Restaurant De Burghoeve voor je op een rij gezet:

757 reviews over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Burghoeve in het Nederlands

Gina
7-6-2018

Vriendelijk personeel. Schimmelige muren in de badkamer. Sanitair schoon. Bedden klein. Kussen lag op de thermostaat van de radiator. Badkamerdeur kan niet geheel open omdat de deur vastloopt tegen het bed. Badkamer erg krap evenals de kamer. Geen haakje op het raam. Vieze vloerbedekking. Geen stopkontakten om apparaten op te laden. Geen bespreek. Geen nachtkastjes. Veel stof. Behang gescheurd. Scheuren in de muur. Ontbijt netjes doch zeer gewoontjes. Kortom dit hotel is voor ons niet voor herhaling vatbaar.

Gewoon niet !

Sjoerd
5-6-2018

De stoelen zijn goed.

Maar dat is dan het einigste. Badkamer veel schimmel overal niet alleen in de douche maar ook bij de wasbak

En zwaar gedateerd !

Verwarmingspijpen compleet vol geroest. Kozijnen die weg rotten af afgebroken zijn.

Lampjes die van de muur af vallen.

Prima.

Lazzlo
11-5-2018

Bij het boeken van onze overnachtingen hebben we op de site kunnen zien dat de kamers niet bepaald “modern” zijn. Dit was voor ons geen probleem, Wij houden van autenticiteit.

De kamers zijn niet bijzonder, het is geen 5 sterren hotel... simpel qua meubilair maar wel schoon.

Bij aankomt was het personeel vriendelijk en behulpzaam.

Puntjes ter verbetering:

- De gehorige trap in de hal, het leek wel of een chiropractor bezig was met een oud dametje.

- Parkeergelegenheid, simpel weg een chaos, je moet maar hopen dat iedereen goed zicht of parkeersensoren heeft!

- Iets van een koffie aparraat en waterkoker op je kamer zou wel op ze plek zijn, voor die 3 sterren.

Makkelijk bereikbaar met de auto, net buiten het dorp. Wil je naar het centrum is het wel verstandig om met de fiets te gaan. Of je moet maar fit genoeg zijn om de 1,5km heen en 1,5km terug te lopen. Wat opzicht goed te doen was.

Kaylee
3-5-2018

Een ranzig hotel qua hygiëne. Heel de nacht liggen hoesten en snotteren vanwege de schimmellucht die uit de badkamer kwam. De douche, de muren, de wc en zelfs de spiegel zaten onder de schimmel. Er kwam tocht uit de ramen, s' ochtends een dot haren aan mijn croissant en er was nauwelijks parkeerruimte.

Ontvangst was vriendelijk. Aangezien we aan het eind van de middag arriveerden wilden wij in het hotel eten. Dit was oonmogelijk omdat men zogenaamd vol zat en er maar 2 medewerkers waren.1 ook en 1 zeer onvriendelijke vrouw in de bediening. "Dan had u moeten reserveren" snibte ze. Alsof wij dit wisten. Bij eerdere bezoeken was dit nooit een probleem.

De kamers zijn in deplorabele staat van onderhoud. Melding van de gebreken werd niet gewaardeerd. Het ontbijtbuffet was voldoende maar de koffie was slap de scrambled eggs uitermate droog en de spek ook. Ons zien ze hier niet meer tenzij er heel veel opgeknapt wordt en het personeel vervangen of behoorlijk getraind in klantvriendelijkheid.

Heerlijk verblijf gehad

Lisa
22-4-2018

Een heel mooi en uniek hotel, knusse kamer, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, heerlijk uitgebreid ontbijt buffet

Dineke van der Ark
2-4-2018

Zeer gedateerd, kleine kamer, slechte bedden (enorme kuil) prijs/kwaliteit niet in verhouding

NN
9-3-2018

Het is een vreselijk “hotel”. Het is vies: pissebedden in de badkamer en kakkerlakken in de kamer. Slecht personeel; een grauw en een snau kun je krijgen. Ga hier niet naar toe; hoe goedkoop het ook is!

Nooit meer!

Buijze
1-3-2018

Overnachting in een soort kringloopwinkel gehad.

Zonder smaak ingericht. Klein enkel glas zolderraampje...(-9)

Ook de lounge was ongezellig om in de avond te zitten.

Erg gedateerd. Bed was zacht.

Vriendelijke mensen en goed ontbijt.

geweldig.

Gerrit Jansen
26-2-2018

alles was goed ! vriendelijke ontvangst, prima kamer/badkamer, vriendelijk personeel, prima eten en prettige bediening en goede prijs/kwaliteitsverhouding .

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Burghoeve in Valkenburg (aan de Geul), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Burghoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Burghoeve scoort een 6.56 uit 10 op basis van 758 reviews.