Vakantiepark
7,8

• Activiteiten7,7
  • Onderkomen7,6

Omschrijving
Landal Greenparks Hoog Vaals ligt in een mooi stukje Limburg. Voor wie vakantie wil vieren in eigen land, maar een mix aan culturen leuk vindt. Kinderen kunnen terecht in het zwembad of het indoor speelparadijs. Vanaf Landal Hoog Vaals hoef je maar een kwartier te rijden en je bent bij het drielandenpunt.

We hebben een aantal aanbieders voor Landal Hoog Vaals voor je op een rij gezet:

1295 reviews over Vakantiepark Landal Hoog Vaals in het Nederlands

Prijs/ kwaliteitsverhouding is niet goed

Trea Dam,
4-1-2019
  • Onderkomen1

Wij komen hier al 18 jaar met de hele familie. De locatie is fantastisch, alleen de prijs/kwaliteitsverhouding klopt al een tijdje niet meer. De comfort huisjes voor 6 personen zijn sterk verouderd, Heb dit al eens aangegeven, maar er wordt helaas niks aan gedaan.

Gereisd met vrienden in december 2018

Een echte aanrader!

Wendy,
1-1-2019
  • Onderkomen8

Heerlijke omgeving als je houdt van wandelen!

Vanalles te doen op het park, zeker voor kleinere kinderen (speeltuin binnen en buiten, kinderboerderij, voetbalpleintje, sportterrein,...

Bungalow was comfortabel en voor ons was er alles wat we nodig hadden.

Wij komen zeker terug!

Gereisd met oudere kinderen in december 2018

Mooi vakantiepark

Fam Roks,
30-12-2018
  • Onderkomen1

Mooi rustig park we hadden een luxe 4 persoons bungalow. Bungalow was netjes alles werkt bed slaapt heerlijk. Bewegingsvrijheid in de bungalow voldoende ruimte voor 4 personen. Park bied voldoende voor de kinderen mooi zwembad . Park is netjes onderhouden dit vind ik erg belangrijk.

Gereisd met oudere kinderen in december 2018

Landal GreenParks

Uitstekend verblijf en prima uitvalsbasis.

CORNELIS,
29-12-2018
  • Onderkomen8

Als fervent kerstmarkt bezoekers kozen wij dit jaar voor een bungalow i.p.v. een hotel. Hoog Vaals ligt centraal voor de kerstmarkten van Aken, Maastricht en Valkenburg. Het is ons prima bevallen. Vooral de avonden zijn gezelliger in een bungalow dan in een hotelkamer. Ook biedt een bungalow meer bewegingsvrijheid. Zo kun je niet onverwachts overvallen worden door de schoonmaakdienst.

De bungalow is compleet ingericht, van alle gemakken voorzien en je kunt er heerlijk rustig slapen. Parkeergelegenheid in ruime mate voorhanden en een overweldigend uitzicht. Kortom een aanrader voor volgende jaren.

Gereisd met vrienden in december 2018

Cor van Veldhuizen,
1-12-2018
  • Onderkomen9

We kregen een grotere bungalow dan gereserveerd, het was SUPER schoon, de medewerkers van receptie waren aardig, behulpzaam en creatief. Ligging was mooi en uiteraard de omgeving. Restaurant is ook erg goed; wildkaart.

Gereisd met partner in november 2018

Geweldig

Dhr en mevr koldenhof,
26-11-2018
  • Onderkomen9

Geweldige ligging, en veel te doen in de omgeving..Bungalow was prima en schoon

Gereisd met partner in november 2018

Gaat wel.

Jos A,
24-11-2018
  • Onderkomen6
  • Onderkomen6

Huisje was vies en stonk. Gaten in de bank en in het zeil.

Dekbedden en matrassen ook smerig.

Helaas, is dat wel ff schrikken bij binnenkomst.

Park is mooi. Omgeving perfect.

Gereisd met vrienden in november 2018

Prachtig park in mooie omgeving

Ingrid,
24-11-2018
  • Activiteiten9
  • Activiteiten9
  • Onderkomen8

Schitterend gelegen park in de heuvels van zuid Limburg. Prachtige wandelomgeving. De stad Aken en het gezellige Valkenburg dichtbij. Leuk zwembad met glijbaan en kleine sauna. Mooie buitenspeeltuin en voetbalgelegenheid. Voor elk wat wils

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

Heerlijk thuiskomen !

Marieke,
11-11-2018
  • Activiteiten10
  • Activiteiten10
  • Onderkomen8

Wij zijn nu voor de 4de keer geweest.dit is onze vakantie !omdat we een hondje hebben gaan we naar warm land maar lekker Vaals...als je drukte gewend bent is Vaals!rust ten top.

Dit keer dus 3 WK! geweldig,het ligt gigantische mooi,veel buiten het park te doen en voor de gene die dat wel willen op het park super veel te doen!in die 3 weken geen ene Arabier of wat tegengekomen!andere jaren wel een paar maar geen last van.. tegen die tijd gaan ze weg.

Huisjes zijn goed!iets moderner mag wel!maar luxe huisjes super! Geweldig personeel! problemen gelijk opgelost als je 3 WK zit wil er wel eend wat stuk gaan..per direct.

Beautysalon krijgt van mij een 10!helen en Mandy erg goed..maak er vaak gebruik van immers vakantie;-)

Volgend jr weer vd partij hoor en weer 3 WK!als je niet op park blijft hangen en geniet van alles om de plaats heen ..Limburg Duitsland etc geweldig.

Maar elke dag wel even koffie met vlaai in de plaza als dagafsluiting :-)

Gereisd met partner in september 2018

Genieten in een prachtige omgeving

Lieve Lens,
6-11-2018
  • Onderkomen9

Mooi park met leuke huisjes, we verbleven in nr 317 met uitzicht op de golf. Leuke woonkamer, meer dan voldoende gerief in de keuken, prima bedden enkel een tweede toilet en douche zou fijn zijn. Zeer mooie omgeving vanuit het park vertrekken wandelingen ook het drielandenpunt is dichtbij. Verder in de omgeving is er de Gaiazoo , Aken met haar mooie dom,....

Gereisd met vrienden in november 2018

Landal GreenParks

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Hoog Vaals in Vaals, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Hoog Vaals zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.