Vakantiepark Landal Hoog Vaals

7.6Goed

• 7.5Activiteiten
  • 7.4Eetgelegenheden
  • 7.1Onderkomen

We hebben een aantal aanbieders voor Landal Hoog Vaals voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

• Sauna
Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

Landal Greenparks Hoog Vaals ligt in een mooi stukje Limburg. Voor wie vakantie wil vieren in eigen land, maar een mix aan culturen leuk vindt. Kinderen kunnen terecht in het zwembad of het indoor speelparadijs. Vanaf Landal Hoog Vaals hoef je maar een kwartier te rijden en je bent bij het drielandenpunt.

1382 reviews over Vakantiepark Landal Hoog Vaals

• 7Familie Peters24-02-2020

Super leuk park in mooie omgeving!!

Mooi park!! In prachtige omgeving.. Leuk voor kinderen tot 12 jaar.. Fijne huisjes .wel wat gehoorig. En de bedden onder waren erg slecht..

• 7Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in februari 2020

• 8Van den Broek24-01-2020

schoon, mooie omgeving, leuke faciliteiten

Wat waren we geschrokken van de slechte recensies hier, maar wat zijn ze ongegrond. We hebben een leuk weekend gehad in een mooi, ruim, schoon huisje. Er mag wel wat gemoderniseerd worden. De binnenspeeltuin is super leuk voor de kindjes, evenals het zwembad, speeltuintjes en de diertjes. We hebben er heerlijk gegeten. We raden het zeker aan .

• 8Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden

• 9Marion18-01-2020

Geweldig!

Ik begrijp niet dat mensen negatief zijn over hun verblijf op dit park. Hoog Vaals is super mooi. Ons huisje 6V is prima! Alles is echt schoon. Dat het verouderd is kan ik ook niet zeggen. Wij zijn erg tevreden!!

• 9Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden
    • 9Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in januari 2020

• 10Melanie14-01-2020

Heerlijk genoten!

Wij hadden een type 12L. Super mooie ligging aan de rand van het park. Vrij uitzicht over de weilanden en heuvels. Heerlijk genoten. Bungalow was netjes schoon. Van alle gemakken voorzien. Faciliteiten zijn super voor de kids. Ze hebben zich heerlijk vermaakt. Myrte, Serhat waren oa aanwezig van de Fun & Entertainment. Echte entertainers! Super hoe hun onze kids blij gemaakt hebben. Dit park is de favoriet van onze kids.

• 10Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen

• 6Astrid07-01-2020

Leuk weekend gehad maar huisje ondermaats

De tweede keer op rij het eerste weekend van januari op Hoog Vaals geweest. Plus: mooie ligging, mooie omgeving, goed eten in het restaurant, huisje redelijk schoon, goed zwembad, vriendelijk personeel en goed assortiment in de winkel, voetbalkooi. Min: niet al te beste ontvangst bij de receptie, echt slechte bedden (nu nog rugpijn!), slechtzittende bank, versleten meubilair, dun straaltje uit de douche, kapotte lamp, vaatwasser die het niet deed zoals het hoorde, kinderstoel ontbrak (is wel dezelfde avond nog gebracht maar het hout was helemaal versleten), in het huisje was het te koud of veel te warm, duur internet, beperkt activiteitenprogramma voor kinderen tussen 5 en 10 jaar, snackbar waar de friet op was en op de laatste dag geen broodjes meer in de winkel om half 9. We hebben het best leuk gehad en in de omgeving is nog veel te zien, maar volgend jaar gaan we toch naar een park met betere huisjes.

• 6Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden
    • 3Onderkomen

• 6Van der laan06-01-2020

Tijd voor een metamorfose

Deze keer hadden we een kinder huisje geboekt. Erg leuk en handig de kinderkamer op de begane grond. Wel viel op dat alles wat gebutst en kapot was en vooral erg muffig.bij de ramen alles zwart van schimmel.sanitair heeft ook een ventilatieprobleem. Faciliteiten prima en personeel vriendelijk. Tov gerenoveerde parken ( coldenhove) was de horeca echt zwaar aan vervanging toe. Nergens kon je lekker zitten en borrelen.leek wel een wegrestaurant in België. Ook in de indoor speeltuin misten we een gezellig zitje en het was elke dag te druk. ( te klein?) tip: hijgend hert in vijlen !

• 5Activiteiten
    • 3Eetgelegenheden
    • 5Onderkomen

• 5Susan05-01-2020

Veel verbeter puntjes

Laten we beginnen dat het een mooie omgeving is, met veel dingen om te zien. Maar Landal kan een hoop verbeteren in dit park. Om te beginnen met het zwembad. Het water is echt koud en enorm gloorderig! En veels te weinig kleedruimte voor als het park vol zit Er is wel toezicht, maar die durft niks tegen vervelend gedrag te zeggen. Activiteiten voor de kinderen zijn echt enorm duur. Een brownie bakken kost €6,- pp.

Huisje liggen mooi. Maar op de bovenverdieping zijn alle ramen maar enkel glas. Matrassen zijn echte hangmatten. En de bank in de woonkamer is gemaakt voor lange mensen. Daarbij heb je nergens steun. Gelukkig dit weekend niet de hoofdprijs betaald, maar ik zou hier niet een hele week willen zitten.

• 6Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden
    • 4Onderkomen

• 5Nine de Langen03-01-2020

De hoogste tijd voor renovatie!!

We gaan al heel wat jaren met Oud en Nieuw een week naar Hoog Vaals. Prachtige omgeving waar je heerlijk kunt wandelen. Maar helaas... de laatste jaren is de inventaris sterk achteruit gegaan. Er staan lompe banken in waar je geen steun in hebt. En in de bedden lig je in een kuil. Tenslotte is er veel te weinig licht in de huiskamer. Ook wij nemen zelf leeslampen mee! En dat alles voor een forse huur. Onbegrijpelijk dat Landal dit zo laat verpauperen.

• 3Onderkomen

Gereisd met vrienden in december 2019

• 6F. Nicolai02-01-2020

Vergane glorie

We komen al meer dan 25 jaar in Hoog Vaals, prachtige ligging, maar het niveau van de huisjes is nu tot het nulpunt gedaald. Er is veel achterstallig onderhoud en we hebben rugpijn gekregen door de onmogelijke banken, die al jaren aan vervanging toe zijn. De bedden zakken door, er is van alles kapot of beschadigd en de verlichting is zo slecht dat we al jaren een kratje met lampen meenemen om nog behoorlijk te kunnen lezen. Dit keer was het huisje ook nog erg slecht schoongemaakt en het toilet stinkt. Dit alles verhindert Landal niet om de hoofdprijs aan huur te rekenen, prijs-kwaliteit zijn dus totaal niet meer in verhouding. Het zou ons erg pijn doen als wij hier niet meer naartoe zouden gaan, maar we hopen wel dat Landal de (veel gehoorde) kritiek ter harte neemt.

• 6Onderkomen

Gereisd met partner in januari 2019

• 2019
    7A Van Ramshorst27-12-2019

Mooi park met een maar

Landal hoog vaals heeft een fantastische ligging. Ook de service bij de receptie is super. Hele vriendelijke medewerkers. Zwembad is voor landal begrippen groot. De huisjes zijn oud maar wel gezellig en hebben een prachtig uitzicht. Ik ben hier meer als 10 keer geweest en altyd naar volle tevredenheid maar dit kon wel eens De laatste zijn geweest. Er zijn teveel gesluierde mensen op het park. En die zijn best wel luidruchtig.

• 7Activiteiten
    • 5Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in december 2019

121 tips over Vakantiepark Landal Hoog Vaals

• Travelmaster, 30-06-2014

In de periode dat wij er waren werd er een leuke markt gehouden waar veel lokale producten waren te verkrijgen. Erg de moeite waard om een kijkje te nemen.

• silvan, 28-04-2012

Huisjes met een V-code hebben vrij uitzicht!

• Petra en Gerard, 20-02-2012

Vaals is een leuk gezellig plaatsje met een goede keurslager.

57 vragen over Vakantiepark Landal Hoog Vaals

• a schiffelers, 25-08-2019

honden

mogen wij ook onze hond meenemen in een vacantiehuisje

• Sandy, 21-07-2019

4G bereik

Hoe is het 3G/4G bereik op het park?

• Siep, 21-07-2019

Bezoekers uit Arabische Golf

Wij overwegen deze zomer te boeken op Hoog Vaals. Naar aanleiding van eerdere verhalen over grote aantal bezoekers uit Arabische Golf, toch wat huiverig. Weet iemand hoe dat nu zit?

Vakantiepark Landal Hoog Vaals info

• Aantal sterrenstersterstersterster