Vakantiepark Landal Hoog Vaals *****

8,1

Weer vandaag4°-3°

• Activiteiten7,9
  • Onderkomen8,0

We hebben een aantal aanbieders voor Landal Hoog Vaals voor je op een rij gezet:

1207 reviews over Vakantiepark Landal Hoog Vaals in het Nederlands

• Onderkomen8

Vanaf en rondom het park veel mogelijkheden om te wandelen. Op het park veel recreatie mogelijkheden.

Heerlijke gezinsvakantie in de Limburgse heuvels

Marjan Koning, 19-2-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen7

Mooi vakantiepark waarbij er bij slecht weer ook genoeg te doen is. Zo heeft dit park een overdekte indoor speeltuin waar je als ouders ook kan zitten (helaas aan van die harde picknick tafels) en wat kan eten en drinken. Ook buiten is er genoeg te spelen. Het zwembad is prima voor een gezin met jonge kinderen. Er worden leuke activiteiten voor kinderen georganiseerd. Er is een restaurant, een brasserie en een snackbar waar je prima kan eten. Voor de boodschappen hoef je het park niet af. Hoewel het zeker geen straf is om er wel op uit te gaan. Vaals is een gezellig dorp, het park ligt vlak bij Maastricht en Valkenburg. Er is in de omgeving genoeg te zien, te doen en te beleven.

De geschakelde huisjes zijn klein. Wel zijn ze vrij recent netjes opgeknapt. Wij hadden een 6 persoons kinderhuisje aan een speeltuintje. Wat ik zelf als vreemd en onprettig ervaren heb is dat de kinderslaapkamer beneden is en de ouderslaapkamer boven.

Heeeerlijk!

Maria, 17-2-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen9

Ruim park, veel te doen en toch heerlijk rustig!

fantastisch

ton, 17-2-2018
    • Onderkomen9

hele mooie omgeving, lekkere limburgse vlaai, iedereen was supervriendelijk, alles was proper.Heel kindvriendelijk, omgeving van het park was heel schoon.we komen zeer zeker terug als het lekker warm is, dan is er in de omgeving ook nog veel te doen,

Een teleurstelling

Fam. Sijbesma, 15-2-2018
    • Activiteiten4
    • Onderkomen2

Tijdens het carnaval weekend zijn wij een weekendje in dit park geweest. De bungalow was een kinderbungalow. Op de site van Landal staat dat de kinderbungalows rookvrij zijn. Helaas stonk ons huisje erg naar rook. De muren en luxaflex waren donker geel van de rook en er stond zelfs een asbak in een keukenkastje. Erg vies met kleine kinderen en als je zelf niet rookt.

Verder was het huisje onder de maat en kon zeker wel een opknapbeurt gebruiken. Onze baby konden we niet gewoon rond laten kruipen in de woonkamer vanwege losliggende snoeren en andere gevaarlijke dingen die makkelijk binnen handbereik waren voor haar.

Voor kleine kinderen (3 en 0) is er weinig te doen in de winter. Het speelparadijs is meer voor iets oudere kinderen vanaf 4/5.

Wij hadden meer verwacht van dit park.

Wel prachtig uitzicht vanaf het park op de heuvels.

Mooi gelegen park in prachtige omgeving

Paul Romans, 14-2-2018
    • Onderkomen8

Ideaal park om te wandelen, Vanuit park zijn mooie wandelingen te maken. Goed openbaar vervoer vanuit het park naar andere steden zoals Aken, Maastricht Heerlen.

Goede prijs kwaliteit verhouding

Fijn park, fantastische ligging!

Alexander Graus, 10-2-2018
    • Onderkomen5

Prachtig park met uitzonderlijk mooie ligging. Wij waren op bezoek bij familie dus helaas maar 1 dag mogen blijven. De bungalows zijn wel ontzettend verouderd met kapotte meubels, maar verder een erg net park met een hoop leuke voorzieningen voor de kleintjes!

De receptie heeft geloof ik het carnavals idee nog niet begrepen, leek wel een slechte verkleedpartij van een renaissance toneelstuk. Wel ontzettend spontaan en vrolijk personeel.

Het eten in het restaurant was lekker, maar stond niet in verhouding met de prijs.

Wat een betoverend mooi landschap en zeker als dit gehuld is in een laken van sneeuw.

Zeker weten een aanrader!

Karin, 9-2-2018
    • Activiteiten7
    • Onderkomen9

Huisje was ruim, schoon en erg compleet, park heeft een geweldige ligging, vrijwel alle huisjes hebben een fantastisch uitzicht.

Bar personeel kan vriendelijker!

Pien, 5-2-2018
    • Onderkomen7

Mooi park en bungalow. Schitterende ligging.

Personeel bar niet klantvriendelijk. Lang wachten, geen borden en glazen ophalen. Stonden met z'n drieën achter de bar te kletsen ipv te werken.

Fantastisch verblijf.

Patricia Aubroeck, 5-2-2018
    • Onderkomen10

Heel mooi park gelegen aan het drielandenpunt.Mooie in groen gelegen bungalow's.Ideaal voor uitstappen naar Valkenburg,Roermond shopping en Aken.De bungalow's zijn voorzien van alle comfort.Heel vriendelijk en behulpzaam personeel.Lekker eten in het restaurant of je kan een een gourmet of fondue schotel bestellen voor in de bungalow en in het supermarktje is alles verkrijgbaar voor je dagelijkse behoeften.De kinderen kunnen zich uitleven in het zwemparadijs of animatieteam.Het hele park is heel goed onderhouden.We komen zeker terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Hoog Vaals in Vaals, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Hoog Vaals zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Landal Hoog Vaals scoort een 8.08 uit 10 op basis van 1216 reviews.