Vakantiepark Landal Hoog Vaals

Vakantiepark Landal Hoog Vaals
8,1

• Onderkomen8,0
  • Activiteiten7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Landal Hoog Vaals voor je op een rij gezet:

1249 reviews over Vakantiepark Landal Hoog Vaals in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Mooie ligging maar lijkt wel t AZL.

Kiki
21-7-2018
  • Onderkomen7

Mooie omgeving heel veel te doen en te zien. Huisjes gedateerd en redelijk schoon .Park is netjes wel veel overlast van ganzen en bijbehorende poep langs de vijver is niet te lopen. En heel veel duitse moslims burka's en die komen in de namiddag tevoorschijn en die kids en familie schreeuwen tot avonds half 11 echt niet normaal. Al paar keer wezen klagen bij de receptie maar zoals mijn voorgangster zegt ze zijn met grote groepen en dat is kassa voor Landal. Wij komen terug naar dit mooie stuk Limburg maar niet meer naar dit park!

NOOIT MEER!

Bart en elke
19-7-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Zeker geen aanrader, je waant je in een Arabisch land, vrouwen lopen volledig bedekt ( boerka ) dragen zelfs hun kleding in het zwembad. Ze zijn in vele aantallen aanwezig 70%. Vanaf de namiddag zie je ze volop verschijnen en palmen alle speelterreinen enz in. Wij vonden het hier echt verschrikkelijk. Het eten was slecht sommige dingen hadden precies al enkele tafels voor ons gepasseerd en het eten was ook steeds hetzelfde ( geen keuze ) we hebben hier een opmerking over gemaakt maar kregen dan als antwoord dat dat ons probleem was dan haddden we maar niet moeten komen. Zwembad stelt helaas ook niets voor en zit vol met gesluierde vrouwen, waarvan de kids komen zwemmen. Toen we een opmerking maakten omwille van het Arabische gevoel kregen we te horen dat we ons daar maar aan moeten aanpassen we zijn nu eenmaal multicultureel, sorry hoor maar zun moeten zich aanpassen niet wij! Wij komen hier NOOIT meer.

Prachtige ligging mooi park

Irene
17-7-2018
  • Onderkomen7

Prachtige omgeving dichtbij Aken met bus 350 binnen kwartier in het centrum van Aken.

Huisje mooie ligging met voorkeur geboekt nr 142.

Had op verzoek van hoog Vaals ook een beoordeling bij hun geschreven die werd afgekeurd oa omdat ik schreef dat er in juli en augustus erg veel burka's zijn en erg brutale kinderen en ik sprak over onze buitenlandse vrienden dat werd niet op prijs gesteld maar de burka's is een feit en brutale kinderen zijn er ook bij ons heel veel trouwe gasten zijn afgehaakt vanwege de vele burka's ik heb niets tegen buitenlandse mensen maar ik zie graag iemands gezicht.

Landal hoog Vaals verdient behoorlijk aan deze gasten vandaar dat men bang is geworden voor dit soort beoordelingen dat heet je kop in het zand steken gasten hebben het recht dit te weten.

Verder prima park al voor de 7e keer geweest.

M.C.
    9-7-2018
    • Activiteiten10
    • Onderkomen10

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad! Een prachtig park op een schitterende locatie.

André van Meeteren
    9-7-2018

Van 29 juni t/m 6 juli 2018

Mooi park en prachtige omgeving rondom drielandenpunt.

Op korte afstand van Valkenburg, Maastricht en Aken (duitsland)

Fam. Vd
    8-7-2018
    • Onderkomen7

Voor de tweede keer dit jaar op Hoog Vaals. Elk jaar komen wij wel een keer op dit park. Wederom een heerlijk verblijf. Faciliteiten prima. Bungalows goed en netjes schoon! Prachtige ligging en erg centraal voor diverse uitstapjes. Tot volgend jaar!

Ontspannen en gezellig verblijf

Familie van der Horst
    5-7-2018
    • Onderkomen8

Vooral met kleine kinderen is dit een leuk park om naartoe te gaan. Leuke activiteiten te doen in de omgeving (Gaia Zoo is geweldig!) en veel speelmogelijkheden. Het eten in het restaurant is wel wat beperkt, maar de kleine supermarkt heeft wel een redelijk uitgebreid assortiment. De bungalows zijn netjes, gezellig en van alle gemakken voorzien.

Tot volgend jaar!!

Sylvia van Eyselstein
    4-7-2018
    • Activiteiten10
    • Onderkomen9

Enorm genoten van ons weekje hoogvaals. eerste keer voor ons. Personeel vriendelijk en zeer behulpzaam! genoeg op het park te beleven maar ook in de omgeving. Let wel op heuvelachtige ligging van het park. zwembad heel netjes en ook het terras. wij komen volgend jaar en wellicht dit jaar kerst nog eens terug!! bedankt Landal.

Super gezellig

Judit kleibeuker
    3-7-2018
    • Onderkomen9

De grotten van Valkenburg en het staafje zelf super in deze tijd van het jaar. Het weer was minder goed

Fantastisch een aanrader waard

Annelies titselaar
    3-7-2018
    • Onderkomen9

Het is een net schoon park mooie huisjes zeer vriendelijk personeel.

Eten is zeer goed omgeving en uitzicht prachtig.kortom een park waar ik zeker naar terug ga.een aanrader.

Je kunt er ook heerlijk zwemmen en wandelen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Hoog Vaals in Vaals, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Hoog Vaals zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Landal Hoog Vaals scoort een 8.11 uit 10 op basis van 1256 reviews.