Géén boekingskosten
NederlandLimburgVaalsVakantieparken VaalsVakantiepark Landal Hoog Vaals

Vakantiepark Landal Hoog Vaals

NederlandLimburgVaals

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Landal Hoog Vaals voor je op een rij gezet:

7GoedScore uit 1419 reviews

• 7Waardering

Vakantiepark info

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

Landal Greenparks Hoog Vaals ligt in een mooi stukje Limburg. Voor wie vakantie wil vieren in eigen land, maar een mix aan culturen leuk vindt. Kinderen kunnen terecht in het zwembad of het indoor speelparadijs. Vanaf Landal Hoog Vaals hoef je maar een kwartier te rijden en je bent bij het drielandenpunt.

1419 Reviews over Landal Hoog Vaals

• 7Petra Klein Herenbrink16-09-2022

Zeker een park om nogmaals te bezoeken.

Een gemoedelijk park mooi gelegen in de zuid limburgse heuvels.

• 7Activiteiten
  • 8Fam. de Boer14-08-2022

Heerlijk verblijf

Fijn verblijf in een heerlijke regio. Het huisje is basis, maar wel goed basis. Alles schoon en werkt. Een toilet boven kan geen kwaad, net als een knappe parasol. Maar verder was het een fijn verblijf. De medewerkers die we troffen waren gastvrij, goed toezicht in het zwembad. Bezetting personeel in de horeca was wat mager, maar dat is overal een probleem. Zwembad is fijn; groot genoeg voor het aantal gebruikers, leuke glijbaan, paar keer een obstakelbaan/mat in het water. Veel fijner dan recent bij een andere grote partij. In de omgeving is meer dan genoeg te doen om volgend jaar weer terug te komen. Valkenburg (kabelbaan, rodelen, gemeentegrond), drielandenpunt, de bakker in Slenaken, ijsjes onder aan de Camerig 🍦😍, Drielandenpunt). Jammer dat de wijnboeren in de omgeving geld vragen om te proeven. Als je voor een goed bedrag meeneemt, hoort dat niet. Al met al is de kans groot dat we terugkomen.

• 9Activiteiten
  • 8Nadine09-08-2022

Prachtige ligging

Al een paar keer geweest de afgelopen jaren, we blijven toch weer terugkomen vanwege de prachtige omgeving. Dit jaar een ruime accommodatie voor 12 personen genomen. Genoeg te doen op een auto vrij ruime park, zeer kindvriendelijk, voor zowel jonge en de wat oudere kinderen. Was blij met een wassarette, waar ik kleding kon wassen/drogen.

Ook in de omgeving van Vaals genoeg te doen, kleine winkels/supermarkten in de buurt, maar ook Aachen (Dui), Maastricht, Valkenburg of het 3 landen punt.

Wegen/paden kan wat hobbelig, heuvelachtig/steil zijn.

Onze accommodatie is wel toe aan een renovatie, en de schoonmaak is flink onder de maat. Vooral veel stof onder de banken/bedden, spinnenwebben in de hoekjes.

• 7Ritsema07-08-2022

Mooi park

Hele mooie ligging. Mooi park en prima huisjes. Alleen verwacht je voor het geld wel een fatsoenlijke parasol zodat je met het gezin ook uit de zon kan zitten bij het huisje. Helaas is dat niet het geval. Een kleine verweerde parasol met verweerde voet waardoor je niet nauwelijks schaduw hebt. Best een minpunt voor het bedrag van 1200 euro voor een week. Voor dat bedrag lijkt het me niet teveel gevraagd om een fatsoenlijke parasol ter beschikking te hebben bij een huisje. Wanneer je dit aangeeft bij de receptie wordt medegedeeld dat andere types huisjes alleen grotere parasol hebben. Jammer dat ze op zoiets kleins bezuinigen

• 7M H07-08-2022

Volgend jaar waarschijnlijk geen Landal meer

We hebben tot nu toe een heerlijke vakantie maar wel wat mindere punten. Het huisje is netjes en mooie ligging. Wordt wel bloedje heet bij warm weer. Helemaal geen schaduw aan de achterkant. Ook geen zonwering om het binnen een beetje behagelijk te houden. Erg weinig bestek en borden voor met een vaatwasser. Na 1 keer eten zijn bv de messen op. Je moet dan afwassen of een halfvolle vaatwasser aanzetten. Nadeel douchen in bad. Wel fijn een bad met kinderen maar moet met douchen helemaal achterover hangen om met je hoofd onder de straal te kunnen. De activiteiten voor kinderen kosten bijna allenmaal geld. Bv. Koekjes of brownies bakken €6,-!! Belachelijk en met een paar kinderen gewoon niet grappig. De prijskaartjes in de winkel kloppen niet. Paar keer meegemaakt dat het bij de kassa duurder blijkt te zijn dan op het kaartje in het schap. De kassamederwerker zei ik zal er na kijken maar we konden gewoon de duurdere prijs afrekenen.

• 6Activiteiten
  • 2J.G.03-08-2022

Nooit meer

Het huisje waar wij in zaten lijkt in eerste oogopslag redelijk. Tot je verder gaat kijken, etensresten van de vorige bewoners, haren in de douche en toilet. Je kon zien dat het bezemklaar was. Er is na het vetrek van de vorige vakantiegangers weinig tot geen aandacht besteed, aan de schoonmaak. Klachten worden niet serieus genomen want wachten nog steeds op reactie!

Het animatie team doet erg zijn best maar komt weinig van de grond, vergeleken met de andere landal parken is dit ver onder de maat. Activiteiten die te laat begonnen, verkorte Activiteiten, materiaal wat niet aanwezig was. Het komt allemaal erg rommelig over en dat voor het hoogseizoen.

Op het terras heb je een prachtig uitzicht maar voordat je geholpen wordt ben je wel even verder zit geen tempo in.

Zwembad is ook erg verouderd mag zeker beter tot zijn recht komen.

• 1Activiteiten
    • 1Onderkomen
    • 6Eetgelegenheden
  • 3J.Gathmann19-07-2022

Mooi park slechte zorg en hygiëne

Om te beginnen is het een mooi park! We kwamen het huisje binnen en hadden zoiets van een mooi huisje! Totdat we op de kamers kwamen en er verscheidene dode vliege op de bedden lagen. Het bed was mooi opgemaakt alleen met vies linnen. De badkamers zijn up to date met toegevoegd haar van de vorige vakantie gangers. Ook kon je zien wat de vorige mensen als ontbijd hadden want de resten zaten nog in het servies en in de stoelen + de oven had nog een brood voorraad. Nog een groot na deel is dat de horeca al om 21:00 dicht is en je na 19:00 al niks meer van de diner kaart kan krijgen.

Nogmaals een mooi park mooi uitzicht alleen voor de smerige bedoeling in het huisje zeker niet het geld waard!

• 2Activiteiten
    • 1Onderkomen
    • 1Eetgelegenheden
  • 9Patricia28-06-2022

Fantastisch, voor herhaling vatbaar!

Schitterend park in een schitterende omgeving! Van alles te doen op het park. Mooie ligging. Nette huisjes.

• 9Onderkomen
  • 9Karin12-05-2022

mooi park autoluw en ruim opgezet in een prachtige omgeving met geweldig uitzicht. Huisjes zijn prima en schoon, huisje met jacuzzi is zeker een aanrader. Het uitzicht in fantastisch.

• 9Activiteiten
    • 9Onderkomen
  • 8Tuerlings28-04-2022

Mooi park en magnifieke (wandel) omgeving!

Wij zijn aangenaam verrast over zowel het park als de omgeving. Wat is zuid Limburg toch prachtig. We hebben met de kinderen en hond mooie wandelingen gemaakt. Vanaf het park kun je naar Boscafé ‘t Hijgend Hert lopen. Route voor €0,20 te koop bij de receptie. Leuke en mooie wandeling. Om en nabij 8,5 km. Ook vanaf Epen mooie wandelingen te maken, bijv naar Mechelen. Onze jongens van 10 en 13 hebben zich ook uitstekend vermaakt op het park: zwemmen (eenvoudig maar prima bad, met af en toe een stormbaan), bowlen, tennissen, voetbal, NXT LVL (10+). Groot buiten sport plein. Mooi terras waar je heerlijk in de zon van een mooi uitzicht kunt genieten. Tip: borrelplank:-) Huisje: 6pers. Eenvoudig maar netjes. Nadeel:1 toilet.
    Positief:sleutel van de zij poort waardoor je meteen met de hond buiten het park staat: ideaal. Snackbar en brasserie/terras om 20.00u al dicht. Met het mooie weer was dit vrij vroeg. Wij komen terug!

Vakantiepark Landal Hoog Vaals info

Camping-informatie