Vakantiepark Landal Hoog Vaals

Vakantiepark Landal Hoog Vaals
8,1

• Onderkomen7,9
  • Activiteiten7,9

Landal Greenparks Hoog Vaals ligt in een mooi stukje Limburg. Voor wie vakantie wil vieren in eigen land, maar een mix aan culturen leuk vindt. Kinderen kunnen terecht in het zwembad of het indoor speelparadijs. Vanaf Landal Hoog Vaals hoef je maar een kwartier te rijden en je bent bij het drielandenpunt.

We hebben een aantal aanbieders voor Landal Hoog Vaals voor je op een rij gezet:

1287 reviews over Vakantiepark Landal Hoog Vaals in het Nederlands

Heerlijk thuiskomen !

Marieke
11-11-2018
  • Onderkomen8

Wij zijn nu voor de 4de keer geweest.dit is onze vakantie !omdat we een hondje hebben gaan we naar warm land maar lekker Vaals...als je drukte gewend bent is Vaals!rust ten top.

Dit keer dus 3 WK! geweldig,het ligt gigantische mooi,veel buiten het park te doen en voor de gene die dat wel willen op het park super veel te doen!in die 3 weken geen ene Arabier of wat tegengekomen!andere jaren wel een paar maar geen last van.. tegen die tijd gaan ze weg.

Huisjes zijn goed!iets moderner mag wel!maar luxe huisjes super! Geweldig personeel! problemen gelijk opgelost als je 3 WK zit wil er wel eend wat stuk gaan..per direct.

Beautysalon krijgt van mij een 10!helen en Mandy erg goed..maak er vaak gebruik van immers vakantie;-)

Volgend jr weer vd partij hoor en weer 3 WK!als je niet op park blijft hangen en geniet van alles om de plaats heen ..Limburg Duitsland etc geweldig.

Maar elke dag wel even koffie met vlaai in de plaza als dagafsluiting :-)

Genieten in een prachtige omgeving

Lieve Lens
6-11-2018
  • Onderkomen9

Mooi park met leuke huisjes, we verbleven in nr 317 met uitzicht op de golf. Leuke woonkamer, meer dan voldoende gerief in de keuken, prima bedden enkel een tweede toilet en douche zou fijn zijn. Zeer mooie omgeving vanuit het park vertrekken wandelingen ook het drielandenpunt is dichtbij. Verder in de omgeving is er de Gaiazoo , Aken met haar mooie dom,....

Aanrader

erik bastiani
30-10-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Heerlijk weekje gehad. Huisje 273. Netjes en van alle gemakken voorzien. Fijn dat je een bovenverdieping hebt met ook slaapgelegenheid. Wij waren met 6 personen en dat was goed te doen. Fijne plek en daarvan uit leuke uitstapjes te doen. Vriendelijk behulpzaam personeel. Het zwembad is niet groot maar ziet er netjes uit.

Landal GreenParks

Mooi park. Zeker voor herhaling vatbaar

Susan Van den berg
28-10-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Heerlijk weekendje Hoog Vaals gehad! Het AZC verhaal is dit weekend totaal niet aan de orde! Het is één en al duitser en franstalige belgen, maar geen nicaab gezien. Het is een kleinschalig park, maar het zat wel vol. Leuk zwembad, maar bij slecht/koud weer eigenlijk veels te klein.

Huisje was heerlijk. Tuurlijk bedden zijn net hangmatten, maar in welk vakantiepark is dat niet? Mooie omgeving met veel te doen.

Wij hebben een heerlijk weekendje gehad.

Wie weet komen we hier nog wel eens een keertje terug

Geweldig!

Marcia Zwagers
18-10-2018
  • Onderkomen9

Super fijne en leuke vakantie gehad op vakantie park hoog vaals!

We verbleven hier in de herfstvakantie .

Het weer zat enorm mee Dus lekker spelen in de speeltuin en lekker buiten kunnen zitten.

Een dikke 👍voor het animatie team wat heeft liza het naar haar zin gehad!

De omgeving is prachtig en er is zoveel te doen .

Leuk zwembad en genoeg activiteiten.

Wij komen zeker nog terug!

Wij komen zeker nog een keer!

Barbara
18-10-2018
  • Onderkomen9

Super park!! Fijne huisjes alles wat je nodig hebt is er. Animatie voor de kinderen ook heel goed en enthousiast dat hebben we wel eens anders mee gemaakt.

Mooi, en voor herhaling vatbaar!

Jolly
6-10-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen8

Het is een mooi park. Wij hadden bungalow 302 een 6V huisje met mooi uitzicht. Doordat wij vanwege gezondheids redenen dichtbij een parkeerplaats wilden staan, had het huisje helaas een iets minder mooi uitzicht. We keken op de golfbaan en een hele grote, maar wel mooie, boom. Daar tussen door konden we een stukje heuvel zien. Je moet wel veel klimmen op dit park, wat voor sommige mensen een nadeel kan zijn.

De huisjes zijn gedateerd, maar de inrichting hebben ze wel wat aangepast. Let op, op de website staat een grote koelkast, die zat er helaas niet in, wat voor een 6 persoonshuisje wel nodig zou zijn! Boven helaas geen toilet, wat jammer is! Er is heel veel voor de kinderen te doen. Leuke speeltuin en er wordt veel georganiseerd! Lekkere vlaaien. Aken is de moeite waard en met de bus ben je zo in het centrum. Monschau is leuk om te bezoeken. En de Mergellandroute is een aanrader! Kortom toppark

• Activiteiten7
  • Onderkomen7

Leuke week gehad. Eten restaurant was lekker. enig minpuntje was bij het bowlen dat er niemand kwam vragen of je wat wilden drinken dus op een gegeven ogenblik zelf maar naar de bar gegaan om wat te bestellen.

Frank Wiesmuller
27-9-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Mooi park met leuke huisjes en belangrijk goede faciliteiten met voldoende ruimte en prima bedden en in de omgeving is ook voldoende te doen zoals het drielandenpunt en Aken , ook een mooie stad en dierentuin gaiazoo , ook een aanrader.

Geweldig verblijf gehad!

Annie
25-9-2018
  • Onderkomen10

We hadden een kinderbungalow geboekt op het park. Wat een leuk type voor mensen met kleine kinderen. Onze kids vonden het fantasties. Leuke details qua aankleding in het huisje en een super ligging aan de speeltuin met daarachter het uitzicht over de heuvels. We hadden een aankomst gourmet besteld. Bij binnenkomst was onze tafel al gedekt en was de koelkast mooi gevuld met de salades, sausjes en vlees. Echt een warm welkom!! We hebben genoten, geen ervaringen gehad met de arabische gasten, zoals eerder vermeld hier in de reacties. Personeel was super vriendelijk en behulpzaam! Echt een aanrader!!!

Landal GreenParks

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Hoog Vaals in Vaals, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Hoog Vaals zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.