Vakantiepark Landal Hoog Vaals

Vakantiepark
Vakantiepark Landal Hoog Vaals

• Activiteiten7,8
  • Onderkomen7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Landal Hoog Vaals voor je op een rij gezet:

1277 reviews over Vakantiepark Landal Hoog Vaals in het Nederlands

Met jonge kinderen

Helemaal geweldig om je hoofd leeg te maken.

Jim Tijssen
17-9-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Goed is de klantvriendelijkheid en de uitvalbasis voor fantastische wandelroutes en fietsroutes . E-bike is wel een aanbeveling vanwege de steile beklimmingen

Wij komen zeker hier nog terug

wim faasse
14-9-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

Wij hebben goede ervaringen beleeft op park Landal Hoog Vaals en het grote verschil gezien toen we 25 jaar geleden in de maand maart en daarna nog een keer in juni in het zelfde jaar zeer uit gebreid is en wederom zeer goed bevallen is.

Even lekker weg

Door
7-9-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

We zaten in een 6 persoons woning met 2 personen. Dit was normaal, maar verwacht niet dat je met 6 personen veel ruimte hebt en ook koken zal een uitdaging zijn.

Het is een mooie woning, het personeel is erg vriendelijk en je werkt doordat het park autovrij is goed aan je conditie

Aanrader met kleine kindjes

Jessica
4-9-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen7

Mooi park, goede service en erg klantvriendelijk. Wij zijn 1 week geweest en onze ervaring is super. Het personeel is heel kindvriendelijk. Ze houden rekening met de kinderen. Tot aan de schoonmaaksters aan toe. Het huisje was schoon. Het enige nadeel was een verouderde badkamer. De omgeving is geweldig. Je kan alle kanten uit. Je kan lekker winkelen, wandelen en genieten op en rondom het park. 1 klein puntje voor verbetering is de vuilnis op het park. Het park is voor kleine kindjes echt fantastisch, mooie zwembad, speeltuin en natuurlijk bollo de beer😁

Top park

Chris
31-8-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Park heeft een hele mooie ligging tussen de heuvels en is ruim opgezet. We hadden een kinder cottage en dit is zeker een aanrader met kleine kinderen. Aangepast op kinderen en een speeltuin in de achtertuin.

Enige waar ik niet te spreken over ben is het restaurant, slechte prijs qualiteit verhouding.

Verdere eerdere reacties over de Arabieren kan ik mij niet in vinden, totaal geen last gehad van deze mensen. Er zullen vast een paar vervelende tussen zitten maar dat geld ook voor Nederlanders.

• Onderkomen9

Een rustig en net park, aardige mensen en goed ingerichte bungalows. Prachtige omgeving met goed georganiseerde wandelpaden en fietsroutes. Heuvelachtig, maar goed te doen.

Van Mooi park naar AZC getransformeerd

Gerrit
26-8-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen7

Als je jezelf wilt wanen in een Qala in Afghanistan moet je dit echt gaan boeken!

Ik persoonlijk vond het een ergernis ten top, ben op dit park al meerdere keren geweest al was dit al even geleden. Maar dit slaat echt alles. Het lijkt wel of ze in een reisgids voor Noord-Afrikaanse medemensen adverteren. Het personeel op het park ontkent het maar er is totaal geen aanknoping, de mensen zijn duidelijk niet op vakantie. (Ik wens verder ook geen deelgenoot te zijn van de openlijke onderdrukking van vrouwen middels boerka’s en dergelijke) Ik denk dat er eerder een afspraak is met een AZC waar het personeel niet openlijk over mag praten met de overige gasten. Kortom ik vond het zonde van Mn geld en ga hier nooit meer heen, jammer want ik vind het een mooi park en leuke omgeving.

Casablanca aan de Maas

Yvonne
26-8-2018
  • Activiteiten1
  • Onderkomen1

Wat vroeger een mooi en rustig park was is nu veranderd in een moslim enclave. Op zich niet erg, maar ze nemen de hele boel over hier! Lopen tot in de nacht in de speeltuin met harde muziek. Nemen het voetbalveld over en de jonge kinderen durven niet meer te voetballen want ze komen niet echt uitnodigend over als je ze groet of een praatje probeert te maken! Hier in het park gevraagd of deze mensen hier permanent wonen, daar werd op gereageerd met het zijn ook mensen dienop vakantie zijn alleen ze vallen meer op! Ok mensen Google maar even op landal hoog Vaals en je weet genoeg! Ik ga hier nooit meer naar toe, en niet vanwege de moslims zelf maar vanwege hun gedrag hier op het park en dat het allemaal gewoon getolereerd wordt door Landal! Ze schijnen een eigen gedeelte te hebben hier op het park met begeleiding, uiteraard ontkent landal dit!!!!

Nooiiiit meer

Schoo
22-8-2018
  • Activiteiten3
  • Onderkomen4

Huisje was niet schoon, alles was vies .

Invataris was zelfs vies.

Denk er goed over na dat je hier wilt boeken!

Nooit meer

Paul
22-8-2018
  • Activiteiten1
  • Onderkomen2

Receptie slecht de nagels zijn belangrijker dan de klanten

Landal GreenParks

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Hoog Vaals in Vaals, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Hoog Vaals zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.