Reviews over Vaals

Helemaal top

W.L.
    11-11-2018

Alles in dit hotel is top. Wij hadden een deluxe kamer. Erg compleet, schoon en ruim genoeg opgezet. Het 3 gangen diner in het restaurant was heerlijk en het ontbijtbuffet erg compleet en vers. Er zijn 2 sauna's en een zwembad. Het zwembad is wat aan de koude kant en kan een kleine opknapbeurt gebruiken (maar ik las ergens dat dit binnenkort ook gaat gebeuren). Verder hebben wij echt het gevoel van luxe en ontspanning ervaren tijdens ons weekend. Zeker een aanrader!

Heerlijk thuiskomen !

Marieke
    11-11-2018

Wij zijn nu voor de 4de keer geweest.dit is onze vakantie !omdat we een hondje hebben gaan we naar warm land maar lekker Vaals...als je drukte gewend bent is Vaals!rust ten top.

Dit keer dus 3 WK! geweldig,het ligt gigantische mooi,veel buiten het park te doen en voor de gene die dat wel willen op het park super veel te doen!in die 3 weken geen ene Arabier of wat tegengekomen!andere jaren wel een paar maar geen last van.. tegen die tijd gaan ze weg.

Huisjes zijn goed!iets moderner mag wel!maar luxe huisjes super! Geweldig personeel! problemen gelijk opgelost als je 3 WK zit wil er wel eend wat stuk gaan..per direct.

Beautysalon krijgt van mij een 10!helen en Mandy erg goed..maak er vaak gebruik van immers vakantie;-)

Volgend jr weer vd partij hoor en weer 3 WK!als je niet op park blijft hangen en geniet van alles om de plaats heen ..Limburg Duitsland etc geweldig.

Maar elke dag wel even koffie met vlaai in de plaza als dagafsluiting :-)

Genieten in een prachtige omgeving

Lieve Lens
    6-11-2018

Mooi park met leuke huisjes, we verbleven in nr 317 met uitzicht op de golf. Leuke woonkamer, meer dan voldoende gerief in de keuken, prima bedden enkel een tweede toilet en douche zou fijn zijn. Zeer mooie omgeving vanuit het park vertrekken wandelingen ook het drielandenpunt is dichtbij. Verder in de omgeving is er de Gaiazoo , Aken met haar mooie dom,....

Aanrader

erik bastiani
    30-10-2018

Heerlijk weekje gehad. Huisje 273. Netjes en van alle gemakken voorzien. Fijn dat je een bovenverdieping hebt met ook slaapgelegenheid. Wij waren met 6 personen en dat was goed te doen. Fijne plek en daarvan uit leuke uitstapjes te doen. Vriendelijk behulpzaam personeel. Het zwembad is niet groot maar ziet er netjes uit.

Mooi park. Zeker voor herhaling vatbaar

Susan Van den berg
    28-10-2018

Heerlijk weekendje Hoog Vaals gehad! Het AZC verhaal is dit weekend totaal niet aan de orde! Het is één en al duitser en franstalige belgen, maar geen nicaab gezien. Het is een kleinschalig park, maar het zat wel vol. Leuk zwembad, maar bij slecht/koud weer eigenlijk veels te klein.

Huisje was heerlijk. Tuurlijk bedden zijn net hangmatten, maar in welk vakantiepark is dat niet? Mooie omgeving met veel te doen.

Wij hebben een heerlijk weekendje gehad.

Wie weet komen we hier nog wel eens een keertje terug

Vaals scoort een 7,8 uit 10, op basis van 325 reviews