Reviews over Vaals

Een echte aanrader!

Wendy,
    1-1-2019

Heerlijke omgeving als je houdt van wandelen!

Vanalles te doen op het park, zeker voor kleinere kinderen (speeltuin binnen en buiten, kinderboerderij, voetbalpleintje, sportterrein,...

Bungalow was comfortabel en voor ons was er alles wat we nodig hadden.

Wij komen zeker terug!

Mooi vakantiepark

Fam Roks,
    30-12-2018

Mooi rustig park we hadden een luxe 4 persoons bungalow. Bungalow was netjes alles werkt bed slaapt heerlijk. Bewegingsvrijheid in de bungalow voldoende ruimte voor 4 personen. Park bied voldoende voor de kinderen mooi zwembad . Park is netjes onderhouden dit vind ik erg belangrijk.

Uitstekend verblijf en prima uitvalsbasis.

CORNELIS,
    29-12-2018

Als fervent kerstmarkt bezoekers kozen wij dit jaar voor een bungalow i.p.v. een hotel. Hoog Vaals ligt centraal voor de kerstmarkten van Aken, Maastricht en Valkenburg. Het is ons prima bevallen. Vooral de avonden zijn gezelliger in een bungalow dan in een hotelkamer. Ook biedt een bungalow meer bewegingsvrijheid. Zo kun je niet onverwachts overvallen worden door de schoonmaakdienst.

De bungalow is compleet ingericht, van alle gemakken voorzien en je kunt er heerlijk rustig slapen. Parkeergelegenheid in ruime mate voorhanden en een overweldigend uitzicht. Kortom een aanrader voor volgende jaren.

Heerlijk

T. Brd,
    2-12-2018

Mooie heuvelachtige omgeving. Prachtig wandelen en fietsen. Leuke plaatsen rondom.

Cor van Veldhuizen,
    1-12-2018

We kregen een grotere bungalow dan gereserveerd, het was SUPER schoon, de medewerkers van receptie waren aardig, behulpzaam en creatief. Ligging was mooi en uiteraard de omgeving. Restaurant is ook erg goed; wildkaart.

Vaals scoort een 8,1 uit 10, op basis van 326 reviews