Reviews over Vaals

Van alles en nog wat en voor ieder wat wils

John
    27-6-2018

Vaals is 1 lange drukke straat met allemaal zijstraatjes. In deze zijstraatjes vind je een verscheidenheid aan gezellige winkels en eetgelegenheden. Let wel op; ook hier gaat het op en af in de zijstraatjes.

Geniet in Limburg

PW
    29-5-2018

Vaals, altijd goed ! Is bijna buitenland met historie en natuurschoon. Goed toeven en lekker eten bij de Wilhelmina-toren of TopTel boven op de berg bij het 3-landen .

aan te raden voor ouderen

Paul Janssen
    15-5-2018

verblijf op camping. heel rustig aan de Duitse kant van het Drielandenpunt. Restaurant-bezoek is in Duitsland 50% goedkoper als in Vaals.

In Vaals is betaald parkeren.

Mooie omgeving

jac
    31-1-2018

Leuk wandelen,mooie natuur.

Vaals is een grensgemeente dus er zijn veel toeris

willy
    19-11-2017

In Vaals is er een prachtige wandeling,uitleg kan je bekomen in het toeristenbureel. Ga zeker eens naar het drielanden punt.Ook daar zijn er verschillende mogelijkheden.

Vaals scoort een 7,9 uit 10, op basis van 323 reviews