Camping Hoeve de Gastmolen

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Absoluut een topcamping en topeigenaren, Klasse!!

R. van de Wal
11-7-2018

Wij zijn 15 dagen, van dinsdag 26 juni tot disdag 10 juli op deze camping geweest. Het is een prachtig gelegen camping met verschillende veldjes en zeer ruime plekken, sommige redelijk vlak, andere glooiend en op veel plaatsen een gewéldig mooi uitzicht!! De auto's staan niet bij de caravan/tent maar gelukkig op een aparte parkeerplaats. De camping is niet heel groot, geen jaarplaatsen enz. een echte natuurcamping maar wel met alle comfort, bij elke caravan-plek water, stroom en afvoer. Een uitzonderlijk mooi, comfortabel en perfect schoon gehouden toiletgebouw, áltijd warm water ook voor het afwassen. Er zijn wat speelattributen voor kleine kinderen, voor zwemmen is er een zeer gunstige regeling met het Landal indoor zwemparadijs, op ca. 1.5 km. Er zijn verder geen "toeters en bellen" voor vermaak, maar dit alles levert je een super-relaxte vakantie op waar je echt ongehinderd kunt genieten van de natuur en de rust!!!!

Voor herhaling vatbaar!

ilse
11-5-2018

mooie heerlijk rustige ligging, goed verzorgd, veel te zien in omgeving en vriendelijke mensen

Erg leuk.

Rs
3-5-2018

Heerljjke camping, prachtig beekje voor de kids en een mooi sanitair gebouw. Prachtige omgeving. 1 nadeel..... naast t tentenveld einde van de camping zit n kartbaan.

Een fantastische vakantie!

Karin
17-10-2017

Prachtige, rustige camping! Erg leuk voor gezinnen met jonge kinderen. Kinderen kunnen zich er goed vermaken ondanks dat er geen animatie is. Spelen in het beekje, speeltuin of tafeltennis. Ook bij slecht weer konden de kinderen zich goed vermaken in de overdekte recreatie ruimte. Er is genoeg ruimte om te spelen, tv kijken, spelletje doen, blokken en een speelkeukentje voor de allerkleinsten.

Een rustige camping, maar wil je de drukte opzoeken Kun je maar het nabijgelegen park hoogh vaals gaan, voor zwemmen en animatie. Kortom wij en vooral de kids hebben genoten!

Prima camping maar te weinig verlichting.

Astrid
15-10-2017

De camping is op zich prima ... prachtige omgeving. En zoals in een eerder review gelezen vonden het een prachtig toiletgebouw maar er wordt met de Franse slag schoon gemaakt . .Als je s'nachts naar het toilet moet heb je een probleem. Het is pikkedonker en langs het pad staat geen verlichting ....ook het weggetje van de hoofdweg naar de camping is pikkedonker ...dit vonden wij niet prettig om s'avonds te moeten lopen als we van het centrum van Vaals af kwamen. De mevrouw bij de receptie had volgens ons ook geen zin om ons te informeren ... als we om informatie vroegen kon er nog net een zo kort mogelijk antwoord vanaf .... jammer!

Dit is een camping zoals in onze ogen een camping hoort te zijn.

Mooie ruime plaatsen. Schaduw en zon op de plek. Auto op de parkeerplaats en niet te vergeten een heel mooi schoon sanitairgebouw. Buiten de camping wacht het prachtige Limburgse land. We hebben heel veel mooie wandelingen gemaakt. De steden Aken en Maasstricht gemakkelijk te bereiken. Het dorpje Vaals op wandelafstand met alle winkels en restaurantjes die je nodig kunt hebben. Ook is er een boerderijwinkel op loopafstand met veel verse en lekkere dingen te koop. Wij komen zeker volgend jaar weer!

Supervakantie gehad in een prachtige omgeving!!

fam Huisman
28-8-2017

Prachtige omgeving. Prima camping. We hebben veel plezier gehad van een goede voorbereiding qua wandeltochten. Via een link op de site van de camping (wandelgids Zuid-Limburg) hadden we thuis al verschillende tochten uitgeprint. En daar hebben we met veel plezier veel gebruik van gemaakt. Aanrader!

Mooie natuurlijke camping

Kampeerder
26-8-2017

Prachtig gelegen camping. Zowel met mooi weer als iets minder weer. De camping heeft een super uitval basis om de omgeving te ontdekken!ruime plaatsen!

Enig nadeel vonden wij de weg die je af en toe hoort en de kartbaan, maar na een tijdje wen je er vanzelf aan.

De prachtige omgeving, het beekje, de zandbak en het goede sanitair maakt het voor ons om hier langer te blijven dan we hadden bedacht.

Mooi en rustig

E. Veldman
22-8-2017

We hebben genoten van de ruime plek, de prachtige omgeving en het schone sanitair. Fijn dat er ruimte voor onze pup was! 'Nachts erg donker op het park.

mooie camping

kampeerder
20-8-2017

prachtige camping, goed en netjes sanitair alleen als de camping goed bezet is, is de capaciteit niet afdoende. Nadeel is wel de afstand die je vanaf het achterste veld moet afleggen naar het badhuis...

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Hoeve de Gastmolen in Vaals, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Hoeve de Gastmolen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Hoeve de Gastmolen scoort een 8.62 uit 10 op basis van 176 reviews.