8,5

Omschrijving
Voor jong en oud is Camping Hoeve de Gastmolen in Vaals een goede keus. De camping ligt in een beschermd natuurlandschap en heeft een supermarkt, fruitbomen waar je het fruit van kunt plukken en een recreatieruimte. De kinderen beleven waterpret in het zwembad van Landal (waar je als campinggast gebruik van kunt maken) op 500 meter van de camping.

178 reviews over Camping Hoeve de Gastmolen in het Nederlands

Camping niet speciaal, omgeving erg mooi

s oosterhuis,
7-2-2019

Wij verbleven 2 weken op deze camping die we o.a. uit hadden gezocht omdat er geen animatie was. Onze kinderen hebben zich er zonder prima geanimeerd. Superlux toiletgebouw, helaas maar 1 op de gehele camping. Toiletten en douches niet gescheiden, alles in 1 grote ruimte, had wel anders gekund. Heerlijk verkoelend en beschut beekje op de camping waar vissen en fossielen te vinden waren, onze oudste zoon was er elke dag wel even te vinden. Het was een erg hete zomer en daardoor hebben wij echt bomen en beschutting gemist op ons veld (Holset). Paul's ijs bracht gelukkig 2x in de week verkoeling. Receptie beperkt open. Zwembad van Landal was ook prima! Een paar mooie wandelingen in de buurt gemaakt en gerodeld in Valkenburg. Kasteel Hoensbroek is een aanrader en het Blote Voeten Park bij Brunssum ook ! In Vaals een leuk pizzeria (Bellisima) die goed is ingespeeld op

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Een groene oase, voor groot en klein! Top!

JJ Schuffelen,
9-9-2018

Natuurcamping de Gastmolen is een groene oase, waar je tot rust komt en je accu weer kunt opladen. De camping ligt in een beschermd landschap en ook het groen op de camping wordt met liefde voor de natuur beheerd. De privacy van de gasten wordt gerespecteerd en als je een vraag hebt, dan staan Bernadette ,Rene en alle andere medewerkers met raad en daad voor je klaar. Het centraal gelegen sanitairgebouw , (ja je moet een heuveltje op ,maar dat weet je he, je bent nu eenmaal in Limburg!!) is prachtig vormgegeven. Soms is eens even wachten op je beurt, maar dan maak je toch een praatje? Hier ga je heerlijk aan de afwas op de muziek die in het hele gebouw te horen is! Wij vonden het een heerlijke camping en hebben genoten van al het groen, de mooie wandelingen en de prachtige omgeving van de camping. We zijn er nu twee keer geweest en komen zeker nog eens terug om op een van de vele mooie plekjes die deze camping heeft te staan! Chapeau!

Gereisd met partner in mei 2018

Voor een keer voldoende

Jan Groninger,
19-8-2018

Begin augustus een aantal nachten op deze camping gestaan. Mooi aangelegde camping met een erg luxe toilet gebouw. Het toilet gebouw is niet altijd even schoon, en aan de krappe kant (wachten voor het toilet). De douches zijn slecht verlicht en je moet betalen voor een vreemd straaltje. Qua prijs had dat er wel bij mogen zitten. Toilet gebouw was ook een behoorlijk stuk lopen. Wat we gemist hebben op deze camping is de sfeer. Mensen zijn erg op zichzelf en groeten of een praatje maken is er haast niet bij. De receptie is open van 9-12 wat ook erg onpersoonlijk aandoet.

De plekken zijn ruim. En op het tentenveld kun je zelf je plaats kiezen, wat bij een vol veldje met glooiend terrein wel een uitdaging kan zijn. Deze periode was het erg warm. Het beekje geeft wat verkoeling, maar onze kinderen waren er vrij snel uitgespeeld. Samengevat dus een hele mooie camping, met autovrije veldjes.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Fam van den Burg,
16-8-2018

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad op deze camping. Vriendelijk ontvangst, mooi veld, goede sfeer en een prachtig sanitair gebouw.

Super dat er gebruik gemaakt kan worden van de faciliteiten van Landal. Wij hebben daar behoorlijk wat zwem- en speeluurtjes gemaakt. Wij hebben hier 3 weken gezeten en ons geen moment verveeld. De omgeving is fantastisch. En niet te vergeten een hele leuke speelbeek naast de camping.

Aanrader dus!

Genieten in de natuur

Familie Vriends,
27-7-2018

We hebben twee super weken gehad. Een hele mooie camping. Wij hebben veel zon gehad en het schaduwdoek boven de zandbak was geweldig, onze kinderen hebben hier veel uren onder door gebracht. Het beekje is een heerlijke verkoeling. De plekken zijn ruim en er komt heerlijk koud water uit het kraantje bij de tent. De speelschuur was een fijne verkoelende plek om even binnen te spelen.

De kartbaan hoor je niet, alleen als je helemaal aan het einde van de camping, op het tentveldje bent.

Het badhuis is nieuw en heel mooi, echter op het moment dat de camping vol stond wel te klein.

Een aanrader: Paul's ijs, hij komt op zaterdag en woensdag met zijn kar met ijs langs de camping, prijzig, maar heerlijk.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Absoluut een topcamping en topeigenaren, Klasse!!

R. van de Wal,
11-7-2018

Wij zijn 15 dagen, van dinsdag 26 juni tot disdag 10 juli op deze camping geweest. Het is een prachtig gelegen camping met verschillende veldjes en zeer ruime plekken, sommige redelijk vlak, andere glooiend en op veel plaatsen een gewéldig mooi uitzicht!! De auto's staan niet bij de caravan/tent maar gelukkig op een aparte parkeerplaats. De camping is niet heel groot, geen jaarplaatsen enz. een echte natuurcamping maar wel met alle comfort, bij elke caravan-plek water, stroom en afvoer. Een uitzonderlijk mooi, comfortabel en perfect schoon gehouden toiletgebouw, áltijd warm water ook voor het afwassen. Er zijn wat speelattributen voor kleine kinderen, voor zwemmen is er een zeer gunstige regeling met het Landal indoor zwemparadijs, op ca. 1.5 km. Er zijn verder geen "toeters en bellen" voor vermaak, maar dit alles levert je een super-relaxte vakantie op waar je echt ongehinderd kunt genieten van de natuur en de rust!!!!

Gereisd met partner in juni 2018

Voor herhaling vatbaar!

ilse,
11-5-2018

mooie heerlijk rustige ligging, goed verzorgd, veel te zien in omgeving en vriendelijke mensen

Gereisd met partner in mei 2018

Erg leuk.

Rs,
3-5-2018

Heerljjke camping, prachtig beekje voor de kids en een mooi sanitair gebouw. Prachtige omgeving. 1 nadeel..... naast t tentenveld einde van de camping zit n kartbaan.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

Een fantastische vakantie!

Karin,
17-10-2017

Prachtige, rustige camping! Erg leuk voor gezinnen met jonge kinderen. Kinderen kunnen zich er goed vermaken ondanks dat er geen animatie is. Spelen in het beekje, speeltuin of tafeltennis. Ook bij slecht weer konden de kinderen zich goed vermaken in de overdekte recreatie ruimte. Er is genoeg ruimte om te spelen, tv kijken, spelletje doen, blokken en een speelkeukentje voor de allerkleinsten.

Een rustige camping, maar wil je de drukte opzoeken Kun je maar het nabijgelegen park hoogh vaals gaan, voor zwemmen en animatie. Kortom wij en vooral de kids hebben genoten!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Prima camping maar te weinig verlichting.

Astrid,
15-10-2017

De camping is op zich prima ... prachtige omgeving. En zoals in een eerder review gelezen vonden het een prachtig toiletgebouw maar er wordt met de Franse slag schoon gemaakt . .Als je s'nachts naar het toilet moet heb je een probleem. Het is pikkedonker en langs het pad staat geen verlichting ....ook het weggetje van de hoofdweg naar de camping is pikkedonker ...dit vonden wij niet prettig om s'avonds te moeten lopen als we van het centrum van Vaals af kwamen. De mevrouw bij de receptie had volgens ons ook geen zin om ons te informeren ... als we om informatie vroegen kon er nog net een zo kort mogelijk antwoord vanaf .... jammer!

Gereisd met partner in oktober 2017

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Hoeve de Gastmolen in Vaals, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Hoeve de Gastmolen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.