Géén boekingskosten
NederlandLimburgSimpelveldBed & Breakfasts SimpelveldBed & Breakfast Vakantiehoeve Simplevei

Bed & Breakfast Vakantiehoeve Simplevei

NederlandLimburgSimpelveld

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast Vakantiehoeve Simplevei voor je op een rij gezet:

7GoedScore uit 250 reviews
+7/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7GoedScore uit 250 reviews
  • 7Waardering

Bed & Breakfast info

• Rolstoel toegankelijk
Meer bed & breakfast info

Vakantiehoeve Simple Vei ligt in het Limburgse Simpelveld. Een Bed & Breakfast waar je gastvrij wordt ontvangen. Je verblijft in een mooie kamer en elke ochtend geniet je van een goed ontbijt. Een hapje eten kan in de bistro. Overnachten in rust en natuur met mooie fietsroutes om de hoek. Of stap in de auto en rijd in 30 minuten naar Maastricht.

249 Reviews over Vakantiehoeve Simplevei

• 9Fam. Crofts21-06-2022

Zeer gastvriendelijk.

Prima prijs qualiteits verhouding, Tamara, Kelly en familie waren zeer gastvriendelijk. Wij waren er voor Pink Pop en iedereen deed mij aan een zeer betrouwbaar maar flexibel taxi service tot in de kleine uurtjes. Wij zoeken al jaren voor de perfect PP verblijf en hebben al voor 2023 gereserveerd.

• 10Martijn20-06-2022

Weer fantastisch

Super verblijf met fantastische gastvrouwen. Alles goed verzorgd,niks is te gek helemaal na een lange werk nacht, goed ontbijt , zeker volgend jaar terug . Fijn bad om te verfrissen met deze warmte. En ik mag zeker de huishond niet vergeten die er graag mee uitging. Bedankt voor alles en ga zo door👌👍

• 9Renata18-06-2022

Aanrader

Een plek waar we zeker een keer terug gaan komen. Een prachtige hoeve aan de rand van het dorp en op loopafstand van het centrum. De eigenaresse doet er alles aan om het haar klanten naar de zin te maken. We waren er met Pinkpop. De taxi service van en naar het festivalterrein was super!

• 8Frans koolmees06-06-2022

Geweldig en genoten

Heel gezellige 4 dagen gehad leuke gastvrouwen goede referenties goede uitleg leuke dingen in de buurt gewoon top

• 1Sanne02-05-2022

Nooit meer! Billigste van het billigste!

Deze hoeve was in 1706 waarschijnlijk prachtig; anno 2022 is hij volledig afgeleefd en ronduit slecht onderhouden. Wij misten de liefde en aandacht die je mag verwachten als je 100 euro per nacht betaald voor een tweepersoonskamer. Wij zijn dan ook na 1 nacht vertrokken, terwijl we 3 nachten hadden geboekt. Wat er concreet aan scheelde? Enorm slechte, doorgelegen en vieze matrassen, slecht uitgeruste kamers (kapotte TV, schimmel in de badkamer, zeer gehorige en dunne muren), en een karig ontbijt (goedkoopste van het goedkoopste). Wat ons nog het meeste tegenviel was de vijandige houding van de twee eigenaressen die ons verzoek om andere matrassen wegwuifden als ware het een kwestie van persoonlijke voorkeur. Kortom, een armoedige bedoeling in alle opzichten. Bah!

• 2Louiza01-05-2022

Verschrikkelijk

Ik snap de goede recensies niet Ronduit slecht verblijf. Doorgelegen matrassen. Totaal gaar de andere dag opgestaan. We hebben er de andere dag iets van gezegd, antwoord was: is persoonlijk en draai het eerst maar om. Kamer is gedateerd en ontbijt karig. Totaal geen moeite voor gedaan. 100 euro per nacht is veel te duur. Wij zouden 3 nachten verblijven, maar hebben besloten na één vreselijke nacht en totaal niet oplossingsgericht personeel te vertrekken.

• 9Tiny en Ellen30-03-2022

Heerlijk genoten

Prettige en vriendelijke bediening. Prachtige omgeving. Nette kamers.

• 4Ruud W29-11-2021

De Overnachting die geen overnachting werd.....

Vrijdag jl ingecheckt, Kamer lag naast de linnenkast. Hier werd continue binnengelopen, enorm storend. TV was hopeloos, zware bromtoon. Hygiene van de douche? Vuil, Zeep/shampoo dispensers waren leeg. Kamer zeer gehorig, gesprekken uit kamer erboven waren duidelijk te horen. Matrassen overleden... Als personeel nou eens adequaat en meteen gereageerd had, waren wij misschien nog gebleven, maar reactie op TV probleem bleef ruim een uur uit. Toen de jongedame eindelijk verscheen hadden wij de spullen alweer ingepakt. 's avonds heerlijk thuis in eigen bedje gelegen. Kortom, nooit maar dan ook nooit meer hier terug. Oh ja, dat kwart wc rolletje dat aanwezig was, laten we maar voor wat het was.

• 2WJ22-11-2021

Nooit meer

Van Bistro is geen sprake, er was geen lunch of diner kaart, eten wat ze aanboden was lauw/koud en smaakloos, bieren op de tap niet aangesloten. Vlaai keuze was er niet, 1 soort. Op de kamer, tissue box leeg, zeepdispender ook leeg. Partner lag met hoofd tussen 2 lampjes. Voor ons geen aanrader om terug te komen

• 2Heleen14-11-2021

Prachtige ligging, erg rommelig en oogt niet fris

2 nachten geweest. Bedompte kamer. Was veel kapot/niet netjes. Douche kwam amper water uit, zeepdispenser was leeg, geen waterkoker of koffiezetmogelijkheid op de kamer. Ontbijt was qua hoeveelheid ruim voldoende maar de kwaliteit was slecht. (alles Aldi).

Bed & Breakfast Vakantiehoeve Simplevei info

• AirconditioningNiet beschikbaar