Tijdelijk €25 aanbetaling

Vakantiehoeve Simplevei

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast Vakantiehoeve Simplevei voor je op een rij gezet:

6.7VoldoendeScore uit 266 reviews

6.7VoldoendeScore uit 266 reviews

Bed & Breakfast info

• Rolstoel toegankelijk
Meer bed & breakfast info

Vakantiehoeve Simple Vei ligt in het Limburgse Simpelveld. Een Bed & Breakfast waar je gastvrij wordt ontvangen. Je verblijft in een mooie kamer en elke ochtend geniet je van een goed ontbijt. Een hapje eten kan in de bistro. Overnachten in rust en natuur met mooie fietsroutes om de hoek. Of stap in de auto en rijd in 30 minuten naar Maastricht.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

266 Reviews over Vakantiehoeve Simplevei

• 7Rikkie31-12-2022

Lekker knus

Even paar daagjes er tussen uit en je vindt hier alle rust. Heerlijk gegeten, zowel ontbijt en s'avonds diner. Loopafstand van het dorp. Kamer was netjes en we hebben heerlijk geslapen. Zeer gastvrij.

• 9angelique Baczyk13-11-2022

Super lieve&hard werkende mensen

Het huisje is knus en fijn en schoon de bedden liggen heerlijk ,de locatie ligt zodanig goed dat je alle kanten op kan. Wij verbleven ook wel avonden gewoon op hun terrein met een wijntje en een hapje (terras). Ook geschikt voor de december maanden.

• 8Hans13-11-2022

Aanrader!!

Mooie oude hoeve met prima kamers. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Prachtige omgeving met volop wandel- en fietsmogelijkheden. Aanrader!

• 9Robert en Christeline13-11-2022

Fantastisch!

Prachtige hoeve met zeer vriendelijke gastvrouwen Annie en Kelly. We hebben genoten van begin tot einde! Lekker en ruim ontbeten, knusse en gezellige kamer. Super uitvalbasis op een boogscheut van Valkenburg, Aken... We komen zeker nog terug!

• 8Acp van meel11-11-2022

Heerlijk

Heerlijk rustig gelegen superlief eigenaars die met hart en ziel het beste ervan willen maken en je het gevoel geven dat je welkom bent.de rust die deze oude hoeve uitstraalt is bijzonder.

• 9Rudi10-11-2022

Een zéér positieve ervaring! We hebben genoten!

Bijna had ik mij laten misleiden door de negatieve reviews! Dit is voor mij en mijn vrouw een van de aangenaamste vakanties sinds lang! Een mooie authentieke boerderij uit 1708 en gelegen in een prachtige omgeving! Hier kan je volledig tot rust komen. Ook hartelijk dank aan Kelly en Annie die ons zéér gastvrij hebben ontvangen. Geen enkel verzoek was hun teveel!!! Dit is échte Limburgse gastvrijheid, wij komen zeker terug! Voor de mensen die commentaar hebben over de toeristenbelasting kan ik aanraden om volgende website eventjes te bekijken https://www.bungalowparkoverzicht.nl/nieuws/toeristenbelasting-2022/ Ik heb me doodgeërgerd aan de mensen die (ten onrechte!!!) zitten te muggenziften over 10 cent vandaar deze link waar je de officiële tarieven voor de toeristenbelasting voor gans NL kan terugvinden. Ik heb als reisleider 23jaar ervaring en besef dat er hier en daar kleine mankementen kunnen zijn, maar breek mensen daarom niet af!

• 2Eline07-11-2022

Slecht

1x en nooit meer. 100 euro per nacht voor deze B&B is zijn prijs zeker niet waard: verouderd en vies sanitair, meubels / slecht matras, doorgezakt bed / het ontbijtbuffet was al bijna op toen wij kwamen, alleen nog wat uitgedroog brood kunnen eten. De gasten na ons hadden alleen nog een overrijpe banaan. Het buffet wordt niet aangevuld / het 'eten wat de pot schaft' is ook slecht, wij kregen als voorgerecht een tomatensoep uit blik, hoofdgerecht een soppig schnitzeltje met kant en klare gebakken krieltjes en boontjes uit blik..... Hier betaal je wel 50 euro voor (2p). Na 1 nacht naar huis gegaan om lekker in ons eigen bed te slapen. Jammer, want de omgeving is prachtig. Conclusie: Deze vakantiehoeve wordt op een hobbymatige manier gerund, ze hebben geen horeca ervaring/gevoel.

• 8Hr. j.j.m de Vries09-10-2022

Fijne Vakantie.

Het verblijf voldoet aan alle normen, de woonkamer is netjes en schoon evenals het keukentje en de badkamer met luxe douche , de slaapkamer is voldoende en de matrassen zijn lekker zacht [maar lijken oud], zelf je lakens meenemen bespaard je kosten. Het zou er nog fijner zijn als je er fietsen te huur werden aangeboden, handig als je telkens even naar de supermarkt moet zijn [het is 10 minuten lopen], voor mensen die geen auto hebben , de personen met hun slechte reviews zijn waarschijnlijk 5 sterrenhotels gewend. Al met al een fijne vakantie gehad.

• 1Piet24-09-2022

Niet boeken, zeer slecht!!!

Uitermate slecht. Niet schoongemaakt (ronduit smerig). Kapotte bedden, slechte matrassen. Kon toeristenbelasting en kosten voor handdoeken en beddengoed niet pinnen (weet de belastingdienst dit ook?). Verder het meest onbeleefde personeel (oudere vrouw) dat ik ooit heb meegemaakt. Dit was eens, maar nooit meer.

• 9Peter04-09-2022

Jaarlijkse traditie wat ons betreft

Rustig en zeer vriendelijk personeel

Bed & Breakfast Vakantiehoeve Simplevei info

• AirconditioningNiet beschikbaar