Bed and Breakfast
8,4

Omschrijving
Vakantiehoeve Simple Vei ligt in het Limburgse Simpelveld. Een Bed & Breakfast waar je gastvrij wordt ontvangen. Je verblijft in een mooie kamer en elke ochtend geniet je van een goed ontbijt. Een hapje eten kan in de bistro. Overnachten in rust en natuur met mooie fietsroutes om de hoek. Of stap in de auto en rijd in 30 minuten naar Maastricht.

We hebben een aantal aanbieders voor Vakantiehoeve Simplevei voor je op een rij gezet:

147 reviews over Bed and Breakfast Vakantiehoeve Simplevei in het Nederlands

Hier komen we zeker terug!

Guus Sangers,
19-1-2019

Wij werden door onze kinderen verrast met een verblijf in Simplevei. Nu zijn we sowieso gek op Zuid Limburg, dus dat was een extra leuke verrassing.

Bij aankomst in Simplevei werden we zeer gastvrij ontvangen. De bistro waar we eerst een lekkere koffie dronken ziet er eenvoudig, maar sfeervol uit. Je kunt zien dat de eigenaren een huiselijke sfeer willen creëeren.

Onze kamer was zeer schoon, vrij basic, maar netjes. Ook hier probeert de nieuwe eigenaar gezellige details aan te brengen. ‘S avonds hebben we in de bistro gegeten. Het eten was ook weer eenvoudig, maar van een prima kwaliteit.

Wij hebben enorm genoten van Simplevei en komen zeker weer eens terug.

Erik,
19-1-2019

Heerlijk rustige hoeve. 5 persoons huisje van alle comfort voorzien. Complete keuken koeling/vriezer vaatwasser Senseo waterkoker magnetron oven.👍🏼 Alles lekker schoon. Eten was verukkelijk en het ontbijt is alles wat je nodig hebt het s’morgens 👌🏽

Gereisd met jonge kinderen in januari 2019

Prima verblijf voor hele schappelijke prijs!

Janske Poos,
13-1-2019

Heel vriendelijk en flexibel. Met het boeken via Deal ging het niet soepel, maar werd het goed opgelost. We kwamen heel laat aan, maar was geen enkel probleem, via telefoon en sleutelkastje keurig naar onze kamer begeleid. Kamer heel schoon en netjes, goede kleine badkamer. Lekker ontbijt. Goed waar voor je geld!

Prima verblijf!

Ton,
13-1-2019

Fijn vakantieverblijf met hartelijke ontvangst en ook tijdens verblijf heel vriendelijk en voorzienend.

Dichtbij Vaals, Heerlen en Duitsland.

Gereisd met partner in januari 2019

Lekker en weekendje weg, mooie omgeving ook met minder weer.

De accomodatie is veroudert maar wel netjes en het personeel doet er alles aan om het naar de zin te maken. mooie wandel en fietsroutes direct naast de deur.

Het is meer dan een BenB, ook een gezellige bistro.

Gereisd met vrienden in januari 2019

Omgeving top, verblijf redelijk.

Twee vriendinnen,
4-1-2019

Een mooie en rustige locatie in een groene omgeving. Rust staat hier duidelijk voorop. Opzich oké kamers. Alleen waren er qua afwerking wel wat puntjes op aan te merken... Zo waren er geen nachtkastjes en niet genoeg stopcontacten. De bedlampjes zitten beide aan één kant van het tweepersoonsbed en dan ook nog eens op het hoofdbord waardoor je aan die kant niet rechtop kunt zitten in bed. Daarnaast zijn de bedden doorgezakt. Bij één van de matrassen voelde je de metalen veren als je erop ging liggen. Niet heel comfortabel.

Het ontbijt s’ochtends wordt omschreven als “luxe ontbijt”. Dit viel helaas tegen, er was weinig keus en als er iets op was moesten we zelf vragen om aanvulling. Prima als je hiervoor kiest maar omschrijf het dan niet als “luxe ontbijt” want dat is het absoluut niet.

Gereisd met vrienden in januari 2019
Simplevei, Eigenaar, 9-1-2019

Wat jammer dat u tijdens uw verblijf niets gezegd heeft hadden we zeker nog even met u lukken spreken onder het genot van een kop koffie of thee.

We zijn inderdaad een hoeve van 300 jaar oud waar we dagelijks dingen vernieuwen maar ook dingen in de oude staat willen laten we zijn geen luxe maar wel een standaard schone boerderij.

Verde heb ik bij deal en bon niets gevonden van een luxe ontbijt.

Kan ook bijna niet voor 39,— waar jullie een heerlijk ontbijt bij jullie overnachting krijgen .

Prima!

R en B, Breda,
16-12-2018

Trefwoorden:

Karakteristiek, familiair, intiem, warm, bovengemiddelde service, vriendelijk.

Goed verblijf voor 1 week

Marina de Goede,
8-12-2018

Wij verbleven met 2 personen in een vierpersoonshuisje. Via bon €275 betaald voor 5 nachten. De hoeve is een rustiek gebouw en rustig gelegen. De omgeving is prachtig! Het huisje is een prima verblijf voor een week. De diverse huisje liggen aan een groot binnenplein: het is ook ideaal om met meerdere gezinnen te boeken waarbij ieder een eigen huisje, maar gezamenlijk een grote buitenruimte is. Hier en daar zijn nog wel wat kleine verbeterpunten, maar daar wordt hard aan gewerkt. Zo was de badkamer verouderd, waren de bedden (te) hard en moet je er als bezoeker aan denken om ook de basisuitrusting als afwasmiddel en borstel, zout en toiletpapier mee te brengen.

Mvg Simplevei, Eigenaar, 9-1-2019

Beste gast dank voor u review,

U had een huisje geboekt voor meerdere personen ( incl of excl ontbijt en Hp)

Verder neem je in een vakantiehuis altijd je eigen spullen mee.

Vanonder uit staat er een tableau met koffie/melk en suiker en toilet papier.

Voor herhaling vatbaar!

Fam. Teunissen,
7-12-2018

Leuke bed en breakfast, goed bed en lekker eten. Zeker een aanrader!

Huiselijk, eenvoudig, vriendelijk personeel

Ellen SchoonHeiden,
1-12-2018

Gezellige en kleinschalige eenvoudige accomodatie met vriendelijke ontvangst en in een mooie omgeving waarin je veel kunt zien en beleven. We komen zeker nog een keer terug 👍

Gereisd met partner in november 2018

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Vakantiehoeve Simplevei in Simpelveld, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Vakantiehoeve Simplevei zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.