Bed and Breakfast
8,4

Vakantiehoeve Simple Vei ligt in het Limburgse Simpelveld. Een Bed & Breakfast waar je gastvrij wordt ontvangen. Je verblijft in een mooie kamer en elke ochtend geniet je van een goed ontbijt. Een hapje eten kan in de bistro. Overnachten in rust en natuur met mooie fietsroutes om de hoek. Of stap in de auto en rijd in 30 minuten naar Maastricht.

We hebben een aantal aanbieders voor Vakantiehoeve Simplevei voor je op een rij gezet:

167 reviews over Bed and Breakfast Vakantiehoeve Simplevei in het Nederlands

Super lieve mensen en een heerlijk verblijf.

Fleur
14-6-2019

Super lieve mensen en een heerlijk verblijf. Prachtige omgeving .

Gereisd Alleenreizend in Sat Jun 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Terleurstellend!

Leeuwin
6-5-2019

Het verblijf is ons tegengevallen. We zijn het eens met de eenvoud van de kamer daar is de prijs ook na en daar hebben we zelf de keuze ingemaakt. Wat vervelend is dat we moesten vragen om de verwarming aan te zetten en er gezegd wordt dat hij aanstaat. Men weet heel goed dat het koud is in deze hoeve, dit staat notabenen bij de informatie. Dan gaat de verwarming aan en na een uur weer uit. Volgende dag zelfde verhaal weer vragen en nu langer aan gelukkig! Het ontbijt is al sobertjes en regelmatig moesten we vragen om aan te vullen of er werd niet meer aangevuld. Na voor de zoveelste keer vragen krijg je een gevoel dat je een zeikerd bent. Het gaat allemaal op een amateuristische manier en het zou goed zijn om daar eens aandacht aan te besteden of een coach in te huren.

Zeker voor herhaling vatbaar.

Edwin Hornung
30-4-2019

Mooie omgeving. Om te fietsen en om te wandelen. Prima uitvalsbasis voor Valkenburg en Maastricht. Verblijf in een authentieke boerderij. Lekker ontbijt en goede kamers en douche.

Gereisd Met oudere kinderen in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Voordeeluitjes.nl

Een verblijf dat voor herhaling vatbaar is!

Bertina
23-4-2019

Het is een erg leuke locatie is waar je heel gastvrij wordt ontvangen. Ook erg leuk voor groepen of familieweekend. Er is een leuk plein met picknickbanken om gezellig te kletsen, wat te drinken of te ontbijten. Men doet er alles aan om het de gasten naar de zin te maken. Zo hadden wij een kamer met gedeeld sanitair, dat is niet erg als je met vrienden of familie bent. Die badkamer zag er ook prima uit. Wij hadden echter gerekend op een eigen badkamer en hebben dat aangegeven. Men heeft gekeken of er de mogelijkheid was om ons een andere kamer te geven en dat was het geval. We zijn zodoende van kamer verhuisd en dat hebben we zeer op prijs gesteld. De omgeving is prachtig en je bent in de buurt van populaire steden. Deze vakantieboerderij is echt en aanrader.

Gereisd Met partner in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zeker voor herhaling vatbaar!

Carola Ros
22-4-2019

Mooie bed&breakfast met goed ontbijt en sfeervol ingerichte ruimtes! Goede ligging binnen half uur in Maastricht en Valkenburg

Gereisd Met partner in april 2019

Voor herhaling vatbaar

W. Lintermans
9-4-2019

Leuk voor een weekendje weg. Geen luxe, wel gezellig. Vriendelijk personeel. Schone kamer. Eenvoudige maaltijd, maar prima verzorgd. Ook het ontbijt.

Zeer goed knus en mooi

Wd
8-4-2019

Fijne,knusse en mooie accommodatie. Vriendelijk personeel! Goed ontbijt. Jammer dat de verwarming het af en toe niet deed.

Goed verblijf

Nel Stekelenburg
4-4-2019

Prima kamer, Schoon, goede badkamer en mooie TV. Alleen deed de verwarming het niet. Ook niet nadat wij bij de receptie hadden gevraagd om de CV aan te zetten. EN het vroor nog. Met de wifi zou een monteur bezig zijn, maar die is het niet gaan doen. Het behorende diner was redelijk. De soep was heel goed, de snitzel en de patat echt niet lekker. Toetje was gewoon goed. Het ontbijt was erg simpel geen bolletjes, weinig beleg en een mevrouw die een zeer gesproken mening had naar de gasten. Verder een goed verblijf gehad

Gereisd Met partner in maart 2019

Landelijk gelegen, basic overnachten.

Max de Rave
31-3-2019

Prachtig gelegen hoeve met eenvoudige maar doelmatig ingerichte kamers, koffie/thee faciliteiten en koelkastje op de kamer. Goed gevarieerd ontbijt.

Gereisd Met partner in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Gewoon relax ,

A.J. De Ruijter
31-3-2019

Lekker weekend uit. Het was nog geen zwembad tijd. Dus daarover geen mening. Maar wat deze familie in 1,5 jaar bereikt hebben , geweldig! Komen vast nog eens terug.

Gereisd Met vrienden in maart 2019

Bed and Breakfast info

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Vakantiehoeve Simplevei in Simpelveld, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Vakantiehoeve Simplevei zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.