Bed and Breakfast Vakantiehoeve Simplevei

8.6Fantastisch

Nederland, Limburg, Simpelveld

8.6Fantastisch

Zoover silver Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor Vakantiehoeve Simplevei voor je op een rij gezet:

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info

Vakantiehoeve Simple Vei ligt in het Limburgse Simpelveld. Een Bed & Breakfast waar je gastvrij wordt ontvangen. Je verblijft in een mooie kamer en elke ochtend geniet je van een goed ontbijt. Een hapje eten kan in de bistro. Overnachten in rust en natuur met mooie fietsroutes om de hoek. Of stap in de auto en rijd in 30 minuten naar Maastricht.

219 reviews over Bed and Breakfast Vakantiehoeve Simplevei

• 8Fam weening21-09-2020

Geweldig

Eigenaresse was zeer vriendelijk en behulpzaam , zeer sfeervol ingericht huis , Gezellige woonkamer en slaapkamers , zeer centraal gelegen voor leuke uitstapjes binnen straal van 10 km

Gereisd met vrienden in september 2020

• 9Anouk21-09-2020

Aardige mensen en een gezellig en sfeervol verblijf. Er was veel te doen in de omgeving!

Gereisd met vrienden in september 2020

• 10Cor Van ginneken19-09-2020

Een fantastische en geweldig vakantiehoeve.

Zodra je aankomt bij de hoeve krijg je rust gastvrijheid en gezelligheid,en alles bij elkaar gezien was het nog mooier dan je op internet aan foto,s ziet,vakantiewoning perfect schoon en meer dan compleet en je word heel gastvrij ontvangen en de verzorging is meer dan je eigenlijk verwacht door de vriendelijke eigenaren en ga zeer zeker snel weer terug.

Gereisd met partner in september 2020

• 9eddy oudermans07-09-2020

op week-end met heel de familie

We verbleven met onze hele familie in Blockhuyzen, een zeer gezellig en ruim huis voor 12 Een leuke locatie voor kleine kinderen en kansen volop voor mooie wandelingen. Dicht bij het centrum van Simpelveld gelegen. Een aanrader voor familie-vakanties.

Gereisd met jonge kinderen in september 2020

• 8John De wit14-08-2020

Echt een aanrader

Hele mooie B &B op heel mooie locatie.heel gastvrij ontvangen .hele mooie en schone kamers .eigenaresses waren heel flexibel en hadden voor iedere vraag of wens een antwoord of oplossing.ontbijt en ook het diner wat we s’avonds kregen was goed .enige nadeel wat ik vond dat je na 21.00 uur wel op het terras buiten kon zitten maar niets meer kon bestellen.trapje bij het zwembad zou ook wel handig zijn ( ik kwam er wel makkelijk in maar moeilijk uit) Verder wel een aanrader omdat het lekker rustig is en heerlijk kan wandelen in een mooie omgeving.

Gereisd met vrienden in augustus 2020

• 4Inge04-08-2020

Slecht

Ondanks dat zij hun best hebben gedaan een oplossing te vinden door een misverstand in de boeking was het een zeer slechte ervaring. Kelly 1 van de eigenaresses moet denk ik maar iets anders gaan doen want is niet geschikt als gastvrouw of kok. Keiharde muziek aanzetten op je mobiel terwijl er nog mensen zitten te ontbijten, chagerijnig rondlopen en geen voorraad op je ontbijtbuffet hebben is echt niet gastvrij. Bij het buffet moesten wij een mondkapje op maar verder werd alles door iedereen aangeraakt. Handdoek op het toilet ipv. papieren doekjes (corona) Het zwembad heeft geen trap om eruit te klimmen dus erg lastig om uit het bad te komen. Verder zijn wij niet gekomen dan het ontbijt en het zwembad want wij zijn ondergebracht in het hotel aan de overkant wat wij niet hadden geboekt. Maar de eigenaresse van dat hotel is idg. wel gastvrij (hotel Vallonnee) Nee helaas! Het was niet het weekend waar we naar uit hebben gekeken. Nooit meer

Gereisd met vrienden in juli 2020

• 8Lilian17-07-2020

Uitrusten

Fijne kamer, rprima badkamer, alles aanwezig om op fijne manier te kunnen verblijven. Waterkoker op de kamer aanwezig met koffie/thee etc. Ontbijt voldoende, je kan er ook een lekker hapje eten s avonds. In de tuin en op terras en ook op de binnenplaats ruimte om bv een boek te lezen of even te relaxen. In directe omgeving voldoende wandel- en fietsmogelijkheden. Bistro in het dorp is aanrader.

Alleen gereisd in juli 2020

• 7Familie van de pol02-07-2020

Zeer mooie omgeving

Ontvangst was netjes . Hadden voor 2 nachten geboekt Kamer en douche zeer netjes . En zeer mooie plek qua ligging. Ver beter punten . Had na eerste nacht aan gegeven dat de matrassen en kussens.echt niet konden lag gewoon op de veren Fijn dat we het aangaven en werd op geschreven . Na terug komst s.avond 21.00 Niks mee gedaan en ook geen schone hand doeken .gemiste kans .jammer Ontbijt was zeer matig .vonden wij . En de naam Bistro zou ik persoonlijklijk niet gebruiken .met wat ze aan te bieden hebben .qua maaltijd . Zal er eerlijk gezegd niet gauw weer boeken . Mvg familie van de pol

Gereisd met partner in juni 2020

• 9Mary Oord01-07-2020

Uitstekend

Aardige mensen, verzorgde accommodatie, mooie omgeving. Ondanks dat het niet ‘standaard’ was, waren ze bereid om met fantasie om te gaan met het feit dat ik vegetariër ben.

Gereisd met partner in juni 2020

• 8Fam. de Jonge28-06-2020

Uitstekend. We hebben erg genoten.

We zijn een lang weekend in een appartement geweest met vijf volwassenen en een kind. De eigenaressen hebben ons goed en hartelijk ontvangen en alle faciliteiten laten zien. De locatie is goed te gebruiken als uitvalsbasis voor fiets- en wandeltochten. Het weer was uitstekend, waar we van dankbaar gebruik van hebben gemaakt door een flinke fietstocht te maken naar o.a. de Brunssummerheide voor de mountainbikeroute. De volgende dag hebben we een lekkere rustdag genomen aan het zwembad met naastgelegen groot grasveld voor allerlei activiteiten. Voor kinderen zijn er allerlei speeltoestellen en voor volwassenen is er een tafeltennistafel. Op de gezellige binnenplaats staan bij de diverse kamers en appartementen grote picknicktafels en kleine tafeltjes evenals een kleine vijver met fontein met vissen. Verder is er een goede eet- en drinkgelegenheid met gezellig buitenterras en een grote tuin. Wij komen zeker terug.

Gereisd met vrienden in juni 2020

Bed and Breakfast Vakantiehoeve Simplevei info