Reviews over Simpelveld

Geweldige uitvalsbasis midden in het groen

dick,
    14-1-2019

We gaan een paar keer per jaar naar Zuid Limburg om te wandelen of te fietsen.

Meestal is het park in Simpelveld onze uitvalsbasis. Deze keer niet in de eerste plaats om te wandelen maar om Aken te bezoeken. Aken heeft een prachtig centrum met de Dom en het stadhuis als hoogte punt. We huurden via het park een Groenparkhuisje. In dit huisje, nummer 97, zijn we al meer geweest. We werden aangenaam verrast door de nieuwe badkamer met inloop douche en een ligbad.

Thuis gebruiken we ons ligbad meestal niet maar hier, na een lange wandeling, is het toch wel een aanwinst om in bad te kunnen.

Prima verblijf voor hele schappelijke prijs!

Janske Poos,
    13-1-2019

Heel vriendelijk en flexibel. Met het boeken via Deal ging het niet soepel, maar werd het goed opgelost. We kwamen heel laat aan, maar was geen enkel probleem, via telefoon en sleutelkastje keurig naar onze kamer begeleid. Kamer heel schoon en netjes, goede kleine badkamer. Lekker ontbijt. Goed waar voor je geld!

Prima verblijf!

Ton,
    13-1-2019

Fijn vakantieverblijf met hartelijke ontvangst en ook tijdens verblijf heel vriendelijk en voorzienend.

Dichtbij Vaals, Heerlen en Duitsland.

Accomodatie is prima heel vriendelijk personeel

Ton,
    7-1-2019

Lekker en weekendje weg, mooie omgeving ook met minder weer.

De accomodatie is veroudert maar wel netjes en het personeel doet er alles aan om het naar de zin te maken. mooie wandel en fietsroutes direct naast de deur.

Het is meer dan een BenB, ook een gezellige bistro.

Prima verblijf in mooie omgeving

J. MOL,
    1-1-2019

Prachtige ongeving, rustig park, veel te doen in de omgeving.

Simpelveld scoort een 9,3 uit 10, op basis van 92 reviews