Reviews over Simpelveld

Geweldige B&B

Rupert van Hooff
    14-11-2018

heerlijke rustige omgeving met enthousiaste en zeer vriendelijke dames. Prima plek om even helemaal bij te tanken. Gelukkig waren we op dagen dat de bistro open is, maar eromheen zijn voor de liefhebber genoeg andere restaurantjes waar je je hart kunt ophalen. We gaan hier zeker nog eens terugkomen, hopelijk dan met wat meer zon en minder regen :)

Mooi, verzorgd, gastvrije B&B

Helma Dekkers
    12-11-2018

Mooie omgeving met gastvrije ontvangst

Fijne plek om het mooie Zuid-Limburg te ontdekken!

Caroline en Wim
    8-11-2018

We hebben in huisje 25 gezeten. Mooi netjes met veel groen rondom.

Ook vanaf het park is het fijn om er op uit te gaan, wij hebben genoten van de omgeving op onze mountainbikes. Echt een aanrader.

Caroline en Wim

Klasse!

Gert Kroon (76)
    1-11-2018

Onze dochter had deze tip gegeven. En inderdaad: Waar vindt je zo iets moois voor zo'n scherpe prijs?! Werkelijk KLASSE. Jarenlang gingen we met de caravan vanuit het midden van het land naar het mooie zuid Limburgse heuvelland. Maar voortaan gaat onze voorkeur uit naar één van deze comfortabele appartementen met dat schitterende uitzicht.

Prima en zeer ruim vakantieappartement.

Fam. Bos
    29-10-2018

Het is een prima vakantiewoning met 12 slaapplekken. De bedden sliepen prima. Er is een heerlijke u-vormige bank waar je met zijn allen op kunt zitten en een heerlijke woonkeuken. Het enige nadeel aan dit huis is de slechte wifi-verbinding, alleen in het halletje bij de voordeur is er wifi door de dikke muren van het huis.

Simpelveld scoort een 8,6 uit 10, op basis van 91 reviews