Géén boekingskosten

Vakantiepark Groenpark Simpelveld

NederlandLimburgSimpelveld

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Groenpark Simpelveld voor je op een rij gezet:

6.3VoldoendeScore uit 239 reviews

Meer vakantiepark info

239 Reviews over Groenpark Simpelveld

• 9Corine22-09-2022

Mooie omgeving

Wij hebben genoten van ons verblijf op het park, huisjes staan erg ruim uit elkaar en er heerst een fijne rust. De omgeving is erg mooi, veel te doen en ontdekken. Wandelen en fietsen in de omgeving is prachtig, maar ook om te winkelen ben je zo in Maastricht of Aaken.

• 8Activiteiten
  • 6Jan12-08-2022

Hygiëne laat te wensen over, inboedel gedateerd.

Mooi park en mooie ligging, maar verwacht niet teveel van de huisjes. Airco werkt niet. Reclameren is helaas geen optie bij de receptie omdat de verschillende eigenaren van de huisjes (VVE) zelf bepalen of de airco functioneel is. Wat niet in het zicht is is helaas voorzien van een dikke laag stof. De inventaris heeft ook z'n beste tijd gehad. In ieder geval staat de algemene indruk van het huisje in geen geval in verhouding met de prijs die men in het hoogseizoen vraagt.

• 3Activiteiten
    • 4Onderkomen
  • 3Valk05-08-2022

Niet doen, zonde van je geld

HuisjeD107 Huisje vies en slecht onderhouden huisje is enorm gedateerd, de geur in huis is onfris en muf Meerdere dingen in huis ontbreken, stofzuiger werkt niet Servies in keuken vies, koelkast niet schoongemaakt Haren en vooral heel veel zilvervisjes in huis! Overal zitten ze, erg vies Doucheputje verstopt, wc lekt, deurtje vriezer hangt los maar is professorisch geplakt met tape.. Dame bij receptie niet gastvrij, lijkt niet echt plezier te hebben in haar werk..

• 3Activiteiten
    • 2Onderkomen
    • 2Eetgelegenheden
  • 9Kortekaas25-06-2022

Super

We, mijn zoon en ik, zijn deze Pinksterdagen op Greenpark Simpelveld geweest. Het verblijf was er super. Vriendelijke en behulpzame mensen bij de receptie, een heerlijke bungalow die van alle gemakken was voorzien. Hartstikke schoon. Kortom, tezamen met het prachtige landschap en de vele faciliteiten in de buurt een aanrader. We komen zeker terug. 2 weken later werden we nog gebeld omdat het scooterrijbewijs van mijn zoon gevonden was. Het wordt opgestuurd en hoort bij de service werd ons te kennen gegeven. Ik begrijp de mindere reviews die ik hier en daar las echt niet. Greenpark Simpelveld een pluim!

• 8Activiteiten
  • 8CC27-05-2022

Tophuis!

Huisje Saffier nr 17. Wat een prima verzorgd en compleet huis! Aan werkelijk alles is gedacht en heel erg belangrijk: SCHOON! Niets te klagen en zeker voor herhaling vatbaar.

• 7Activiteiten
    • 8Onderkomen
  • 5Anoniem27-04-2022

Jammer

Park ligt op een gunstige plek heerlijk rustig en op loopafstand een leuk oud station vanaf het park te bereiken met oude stoomlocomotief. Park is goed onderhouden ons huisje lag achter op het park alfha 105 tussen verkochte huisjes . Het huisje liet helaas wat te wensen over, gedateerd en niet schoon. Aanrecht en koelkast en badkamer wel schoon maar de rest niet . Badkamer zat veel schimmel op plafond , Lades de kruimels in, de prullenbak te vies om aan te raken net als de deuren en stoelen en de lamp boven de eettafel stof van een half jaar , leuning die bruin was, vliegenpoep en vieze vlekken op deuren , gordijnen half kapot. Overal veel spinnenwebben en spinnen te vinden waardoor mijn dochter niet fijn kon slapen , hierdoor zou je eigenlijk het hele huisje willen gaan schoonmaken maar daar heb je inmiddels voor betaald dat dat zou zijn gebeurt niet dus. Dit vond ik echt een dikke minpunt van het park en daarom ook eerder gegaan .

• 6Activiteiten
    • 3Onderkomen
    • 5Eetgelegenheden
  • 5Mevr. Schoutens28-03-2022

Stil park.

Het Alpa-86 huisje geboekt in dit vakantiepark omdat wij een week uit onze eigen woning moesten i.v.m. renovatie. Personeel aan de receptie vriendelijk, park is netjes schoon, veel groen, wij hadden aan de rand van het park een huisje en dat was een erg fijne ligging. Wat ons wel tegenviel was dat er op het park helemaal niks was op 2 speeltuinen na, geen winkeltje niks! Dit is een reden dat wij hier nooit vakantie zouden boeken want dat is saai voor jonge kinderen. Het huisje had prima meubilair, ook bedden prima. Airco niet nodig gehad gelukkig want er hingen zwarte druipers aan en zag er niet gezond uit. Schimmel in afwasmachine en douche. Onder bedden en banken lag allerlei stof en kleine troep, was zelden gestofzuigd. Eigenaar van dit huisje (alle huisjes zijn privé bezit namelijk) mag echt wat meer aan het onderhoud van dit huisje doen.

• 4Activiteiten
    • 6Onderkomen
    • 3Eetgelegenheden
  • 8Annie en Chritiën12-03-2022

Huisje 4 echt aan te bevelen.

Het park is echt mooi van ligging in bosgebied. Huisje 4 is netjes en leuk ingericht. Ligging rustig ,en je kan mooi in en buiten het park wandelen. De eigenaar is een heel aardige man , heb je een punt wat beter kan neemt hij graag aan. En doet er wat mee geweldig Wim👍👍

• 8Dirk Willem Boellaard30-01-2022

Super

Wat een gezellige bungalow nr. 113 en wat een mooie omgeving je bent er helemaal uit, We hebben een heerlijk weekje gehad ondanks de tijd van het jaar. Prima internet, super televisie en heerlijk geslapen. Dit is echt voor herhaling vatbaar.

• 9Activiteiten
  • 2Helen & Jeffrey07-01-2022

Nog nooit zo’n vies huisje gehad!

Nog nooit eerder hebben wij een negatieve recensie geplaatst, maar voelen ons nu genoodzaakt dit te doen! We hebben werkelijk nog nooit in zo’n vies huis verbleven (huis 113) en willen iedereen afraden om op dit park iets te boeken! Van 27 tm 29 december verbleven wij hier met ons 3 kinderen en echt alles was vies en smerig. Keuken incl servies en bestek, badkamer en overal lag stof en waren spinnenwebben. Service receptie was er ook niet of nauwelijks. Bij vertrek werd uiteraard ook niet gevraagd hoe ons verblijf was. Foto’s kan ik helaas niet toevoegen, maar zijn op te vragen

• 1Activiteiten
    • 1Onderkomen