Vakantiepark
7,5

• Activiteiten6,4
  • Onderkomen7,4

We hebben een aantal aanbieders voor Groenpark Simpelveld voor je op een rij gezet:

218 reviews over Vakantiepark Groenpark Simpelveld in het Nederlands

Het Villa-Belle-gevoel: een echte aanrader

Yvette
24-4-2019
  • Onderkomen9

Wij hebben het Paasweekend doorgebracht in Vakantiehuis Belle in Bungalowpark Simpelveld. Deze mooie vakantiewoning, die privébezit is, en verhuurd wordt, is tot in de puntjes verzorgd. Alles is aanwezig en heel veel details die kloppen, wat je een luxe gevoel geeft. Heerlijk opgemaakte bedden bij aankomst, de doos met koffie- en theezakjes staat klaar op tafel, en daarbij heerlijke cakejes, die je een zeer welkom gevoel geven. De foto's op de site van Villa Belle geven een mooie impressie van het interieur. Geen standaard vakantiehuisjes-gevoel, maar een echt "Villa-Belle-gevoel". Het bungalowpark is mooi en rustig gelegen in de Limburgse heuvels. Je kunt mooie wandelingen maken vanuit het park en je wandelt in een paar minuten naar het nostalgische station van Simpelveld voor een reis met de stoomtrein. Een aanrader!

Gereisd Met vrienden in april 2019

aanrader

Renée
19-2-2019
  • Onderkomen9

Verbleven in Delta #154, was keurig verzorgd en compleet ingericht. Prima verblijf gehad met heerlijk uitzicht op de eekhoorntjes, vogels en zelfs een fazant

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2018

Aanrader!

Bianca
17-2-2019
  • Activiteiten9
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

Wij hebben genoten van ons verblijf in huisje nummer 22. Lekker compact en van alle gemakken voorzien. Je ziet dat er liefde en aandacht wordt besteed aan het huis. Dat is fijn. En wat we ook een grote plus vonden, is dat er een heerlijk grote eettafel staat. Perfect om urenlang spelletjes te spelen!

Gereisd Met jonge kinderen in december 2018

Voordeeluitjes.nl

Geweldige uitvalsbasis midden in het groen

dick
14-1-2019
  • Onderkomen9

We gaan een paar keer per jaar naar Zuid Limburg om te wandelen of te fietsen. Meestal is het park in Simpelveld onze uitvalsbasis. Deze keer niet in de eerste plaats om te wandelen maar om Aken te bezoeken. Aken heeft een prachtig centrum met de Dom en het stadhuis als hoogte punt. We huurden via het park een Groenparkhuisje. In dit huisje, nummer 97, zijn we al meer geweest. We werden aangenaam verrast door de nieuwe badkamer met inloop douche en een ligbad.
Thuis gebruiken we ons ligbad meestal niet maar hier, na een lange wandeling, is het toch wel een aanwinst om in bad te kunnen.

Gereisd Met partner in januari 2019

Prima verblijf in mooie omgeving

J. MOL
1-1-2019
  • Activiteiten7

Prachtige ongeving, rustig park, veel te doen in de omgeving.

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2018

Prachtige omgeving

WIllem
16-12-2018
  • Onderkomen6
  • Onderkomen6

Mooi gelegen park in een groene omgeving op een helling gelegen. Huisjes zijn voor de prijs die ze vragen goed. Het is jammer dat het niet meer echt een vakantiepark is maar een park waar veel werknemers zijn gehuisvest voor langere tijd.

Gereisd Met partner in Thu Nov 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zeker voor herhaling vatbaar!

Jos G
9-12-2018
  • Activiteiten7

Wij hebben echt genoten van de rust en de omgeving . Wat is Zuid-Limburg toch mooi. Wij hebben elke dag een uitstapje gemaakt, 3 landenpunt, Vijlenerbos, Valkenburg, Maastricht, Monchau (Duitsland). We zijn zelfs gaan skiën bij Snowworld, alvast geoefend voor de wintersport, geweldig! We moeten zeker nog een keer terugkomen, voor Mondoverde en Gaia zoo. Het is een rustig gelegen park met een tropisch zwembad in de buurt ( Gulpen, Aquamosa). Ons huisje was nr. 74, gezellig ingericht en van alle gemakken voorzien ( 6 persoons) , aangezien wij met twee personen waren hadden wij gekozen voor een groter huisje, dus hadden wij een zee van ruimte, geweldig. Fijn park, goed geregeld, fijn personeel.

Gereisd Met partner in november 2018

CISSY Visser
5-12-2018
  • Activiteiten8

Niets de receptie is zeer vriendelijk en klantvriendelijk

Gereisd Met partner in oktober 2018

Hier komen we nog een keer

Paul
2-12-2018
  • Activiteiten8

We zaten in een Delta. Bungalow was schoon en netjes ingericht. Prachtige wandelomgeving en ook nog een dagje Aken.

Fantastisch; we zullen dit blijven doen.

Karel Bennenbroek
1-12-2018
  • Onderkomen9

Wij hebben -zoals we dat ook wilden- een heel fijne, rustige, week gehad op het bungalowpark. Genoten van het koffiedrinken bij de bakker in het centrum en bij Choco. We hebben mogen genieten van de activiteiten in de omgeving zoals de Amuse-route (aanrader) in Valkenburg en ook van de kerstmarkten. Een geweldige week.

Vakantiepark info

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• SportfaciliteitenAanwezig
  • BalsportenBadminton, Volleybal
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Groenpark Simpelveld in Simpelveld, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Groenpark Simpelveld zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.