Géén boekingskosten
NederlandLimburgSevenumVakantieparken SevenumVakantiepark Landal Domein De Schatberg

Vakantiepark Landal Domein De Schatberg

NederlandLimburgSevenum

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Landal Domein De Schatberg voor je op een rij gezet:

6.1VoldoendeScore uit 519 reviews

Vakantiepark info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

Landal Domein De Schatberg (Sevenum) is een rustig familiepark. Voor de kinderen zijn er leuke activiteiten, een speeltuin en het zwembad. Het zwembad is wel aan de kleine kant en het water kan erg koud zijn. De camping is gezellig en heeft veel vaste gasten, de huisjes zijn ruim. Leuk voor families is dat Toverland slechts 5 minuten rijden is.

519 Reviews over Landal Domein De Schatberg

• 5CHdE24-08-2022

Nooit meer vanwege vies huisje

Voor dit park gekozen vanwege de vele faciliteiten en de positieve ervaringen van mensen. Helaas zijn wij minder positief! Bij aankomst was het huisje, gehuurd via Landal, erg vies! Na contact met de receptie kwam er iemand langs en hebben ze ‘nogmaals’ schoon gemaakt! Een aantal genoemde, vieze dingen waren nu inderdaad schoon gemaakt maar nog altijd genoeg viezigheid tegen gekomen. Dit is toch behoorlijk teleurstellend, of eigenlijk een domper op je vakantie omdat we er genoeg geld voor betaald hebben! Met jonge/kleine kinderen (8 jr, 5 jr en 8 weken) is dit zeker niet prettig! Wij zullen dus zeker geen huisje meer huren op dit park!!! Aan faciliteiten op het park geen gebrek; alles wat je nodig hebt is aanwezig.

• 2Onderkomen
  • 5Fam. Eik04-08-2022

Boeken als je van smerigheid en tokkies houdt.

Bij het boeken zag dit park van landal er super netjes uit! tof zwembad, mooi surfmeertje en leuke speeltuin! Wat landal echter goed verborgen weet te houden is dat er nog zo’n 500 hectare aan camping aan het landal gedeelte vast zit. Veel opgeschoten jeugd die tot in de vroege uurtjes schreeuwend langs je huisje lopen, dronken figuren etc.

Het huisje zag er aan de buiten kant super uit! Vrijstaand, grote tuin! Maar bij binnenkomst schieten de tranen spontaan in je ogen… geplette oude muggen aan de muren… een douche gordijn met meer witte vlekken en een knapperige rand dan een pizza Quattro formagi (zie foto’s).

Het zwembad heeft ook zijn beste tijd gehad. De glijbanen komen uit het fossielen tijdperk en dat is goed te zien! Het zwembadpersoneel is vriendelijk!

Onze dochter heeft het super naar haar zin gehad, en dat is het belangrijkste… alleen voor ons echt “nooit” meer Landal Schatberg….

• 7Activiteiten
    • 1Onderkomen
    • 7Eetgelegenheden
  • 9Spijkerman21-07-2022

Wij hadden een plek met eigen keuken en sanitair voorziening, het was een heerlijke week, we hebben erg genoten. Voor ons een echte aanrader. Wij komen zeker terug. Lekker kunnen vissen en relaxen. Goede service toen er wat kapot was, kwamen gelijk. Dus nogmaals echt heerlijk.

• 9Onderkomen
    • 9Eetgelegenheden
  • 8Wilbert22-02-2022

4 persoons huisje (nr 51)

Van 18 februari tot 25 februari een 4 persoons huisje gehuurd. Huis prima bevallen. Was erg schoon. Een extra koelkast aanwezig. De Senseo lekte, binnen 1 uur werd er een andere gebracht. 1 minpuntje: op de bovenverdieping geen toilet. Ruime Spar winkel aanwezig Smakelijke lunch genuttigd in het restaurant. Het park is in de avond op bepaalde punten erg donker wat een nadeeltje is met de hond uitlaten. Verder prima bevallen. Over het zwembad kan ik geen oordeel vellen, wij hebben er geen gebruik van gemaakt.

• 5Activiteiten
  • 8Fam. Broek11-02-2022

Geslaagd familieuitje

Toen we een week voor vertrek de recencies hier lazen schrokken we wel, maar het was niet onze beleving. Wij zaten met jonge kinderen en familie in een 10- persoons huisje, 104. Het huisje was zeer schoon en netjes. Enige minpunt een wat te kleine koelkast voor 10 personen. En we misten een schuurtje om de fietsen in kwijt te kunnen. Het zwembad was heerlijk rustig en schoon. De vernieuwde supermarkt was groot en een zeer ruim assortiment. We kunnen ons voorstellen dat het in het hoogseizoen met de camping anders is, maar zo in het laagseizoen hebben wij een super weekend gehad en voor herhaling vatbaar!

• 2Cora10-01-2022

Hier gaan we nooit meer heen!

Het park zag er heel slordig uit. Slechte verlichting 's avonds, kuilen in het wegdek. Het huisje was vies, schimmel in de badkamer. Ouderwetse keuken en inrichting. Veel gebroken tegels, het doortrekken in de WC ging moeizaam. 2x technische dienst laten komen, maar toch functioneerde het daarna nog niet. Bij de receptie ging het ook allemaal niet zo gezellig. We zijn bij andere Landal parken altijd veel gastvrijer ontvangen. Eigenlijk is de Schatberg niet Landalwaardig. Ik vind dat het bedrag dat wij betaald hebben veel te hoog voor zo'n park en accomodatie.

• 1Activiteiten
    • 1Onderkomen
    • 1Eetgelegenheden
  • 3Jaly13-11-2021

Oude hokken in mooie omgeving

Slecht schoon gemaakt en oude huisjes. Restaurant onbeschoft. Als je meldt dat je eten koud is staan ze te lachen in de keuken . Landal onwaardig.

• 3Onderkomen
    • 1Eetgelegenheden
  • 7Jeroen21-10-2021

Perfect voor (jonge) kinderen!

Ga hier heen als je er even tussen uit wilt met je kids. Er is veel te doen. Ga hier niet heen als je op zoek bent naar enorme luxe. De huisjes zijn prima, maar wel toe aan een opknapbeurt. Alles is wat gedateerd en dat geeft een beetje een on af gevoel. Verder is alles top. Het Landal deel is rustig, het centrum deel is uitgebreid en de horeca is prima.

• 9Activiteiten
    • 6Onderkomen
    • 7Eetgelegenheden
  • 8Fam.26-08-2021

Top vakantie!

We hadden er op gerekend dat de huisjes slecht en niet schoon zouden zijn vanwege de revieuws die we hier gelezen hadden,maar ons huisje was top! Netjes,schoon en nette meubels. De bedden wat verouderd maar hebben prima geslapen. Veel te doen voor de kinderen Jong en oud. Goed restaurant maar sommig personeel mag wel wat klantvriendelijker. Waar wij zaten was het ook heerlijk rustig. Hoe meer je richting camping zit hoe drukker het is. Kortom wij hebben een heerlijke vakantie!

• 10Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden
  • 3Saar24-08-2021

Niet aan te bevelen!

Overvol park, in zwembad kan je over hoofden lopen, werken niet met reservering/tijdsslot. Veel jongeren in joggingpak, hoodies en heuptasjes. Gespannen sfeer daardoor. Huisje ronduit smerig. Ook wij hadden de afgeknipte nagels... geplette spinnen en muggen. Kruimels in bedden en op de tafel. Hele rits haar uit doucheput. Niet raar dat deze niet meer doorliep... Overal stoffig, al jaren zeker niet gedweild. Veel te duur voor wat je krijgt. Ruim 1100 euro voor midweek dan verwacht ik dat het brandschoon is dat is het absoluut niet. Positieve punt: Klimmen en waterskieën. Hele vriendelijke mensen en leuke ervaring voor oudere kinderen! Echt doen! Eten bij ABC was prima en niet duur met voucher die je ontvangt bij boeking. Teveel vaste gasten waardoor niveau omlaag gaat. Kortom geen dijenkletser en wij komen hier niet meer. Prijzen zijn ook echt te zot, voor veel mensen niet meer te betalen zo! Ook hier is massa kassa!!

• 2Onderkomen

Vakantiepark Landal Domein De Schatberg info