Vakantiepark Landal Domein De Schatberg

Nederland, Limburg, Sevenum

6.3Voldoende

• 6.6Eetgelegenheden
  • 6.7Activiteiten

We hebben een aantal aanbieders voor Landal Domein De Schatberg voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

Landal Domein De Schatberg (Sevenum) is een rustig familiepark. Voor de kinderen zijn er leuke activiteiten, een speeltuin en het zwembad. Het zwembad is wel aan de kleine kant en het water kan erg koud zijn. De camping is gezellig en heeft veel vaste gasten, de huisjes zijn ruim. Leuk voor families is dat Toverland slechts 5 minuten rijden is.

496 reviews over Vakantiepark Landal Domein De Schatberg

• 2019
    6JMH29-12-2019

Niet nog eens

Het huisje was goed en domein De Schatberg op zichzelf ook, maar het gehele park (met camping en stacaravan) nogal treurig en sfeerloos.

• 3Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen

Gereisd met vrienden in december 2019

• 7Kico18-10-2019

Mooi park, vriendelijke service, vies huisje

Mooi groot park, veel te doen in omgeving ,vriendelijke mensen, helaas vies huisje.Zaten in geschakeld huisje, De Burcht (ongezellig huizenblok!) aangezien alle andere huisjes vol waren.Bij aankomst bleek vloer zeer smerig, en trap vol zand,het ergste was de rooklucht terwijl het een "niet roken" huisje was (stond ook op bordje naast de deur.Als service werd een half uur na aankomst aangeklopt door schoonmaakster met vraag of alles naar wens was.Ons beklag gedaan over vieze vloer en rooklucht,binnen 10 minuten kwam ze met 2'en(opnieuw) zuigen en dweilen. (Echter niet héél goed want onder de bank vonden we later nog een blikje bier tussen het stof, en onder de bedden lag nog zand, zakdoekjes en veel sigaretten-as.) Vooral de rooklucht was ondanks dagelijks luchten niet uit het huisje te krijgen. Smerig! Ondanks dit hebben we toch echt wel een heerlijke vakantie gehad! Volgende x niet meer in De Burcht.

• 4Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 8Marian26-09-2019

Uitstekend.

Wij komen hier nu voor het 5e jaar en hebben het weer prima naar onze zin gehad. Gestart met de familie in een 12 pers. bungalow, geweldig weer. Daarna met z'n tweeen overgestapt naar kleinere bungalow voor een midweek.

Personeel zoals altijd uiterst vriendelijk en correct. Nu voor 4 weken naar huis om daarna weer terug te keren naar dit rustige park om weer t genieten van de rust, de prachtige ligging van de bungalow en de rest van de omgeving en het park.

• 7Activiteiten
    • 9Onderkomen

Gereisd met partner in september 2019

• 7Danielle17-09-2019

Prima voor een keer.

Wij zijn 2 weken hier op vakantie geweest. Het is niet echt een typisch park wat we van Landal gewend zijn (in de bossen), maar we hebben het prima naar ons zin gehad. Het was vanaf ons huisje ongeveer 10 minuten lopen naar het centrumgebouw. Wij waren er de laatste 2 weken van de zomervakantie, kan me voorstellen dat het wel erg druk is als iedereen vakantie heeft en de camping vol zit. We hebben een paark keer bij Trattoria gegeten, was prima. We hadden geluk dat ook het buitenzwembad open was met het mooie weer, ook de waterspeelplaats viel in de smaak. Huisjes zijn niet echt schoon, ik vond de trapleuning wat plakkerig en je wilt niet weten wat eraf kwam met een nat doekje! ook urinegeur krijg je lastig uit een WC pot helaas. En de bedden vonden we erg slecht, heel zacht, alsof je in een hangmat lag. Het is prima uitvalsbasis voor Toverland! Toch volgende keer weer een ander park voor ons.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 1Jakoline20-08-2019

Super smerig, huur dit niet!!

Dit is een zeer smerig park. De huisjes zijn in zeer slechte staat, zijn al jaren niet goed schoongemaakt en zitten vol ongedierte. Bovendien zit het park vol met zwerfkatten. Het publiek van de camping overheerst de sfeer van het bungalowpark. Door hen wordt zeer hard over het park gereden. Het eten in de restaurants is smerig en ongezond. De speeltuinen zijn zeer oud en de nieuwere toestellen zijn alleen voor oudere kinderen geschikt. Bij aankomst word je verrast door een zeer vieze geur van de milieustraat. Op het moment dat je de receptiemedewerker aanspreekt op de slechte staat van het huisje blijkt dat zij geen idee hebben hoe smerig de huisjes zijn. “ Ze komen er nooit”, wordt dan gezegd... Platgooien is de enige optie en @Landal moet zich kapot schamen dat zij hun naam hieraan verbinden.

• 1Activiteiten
    • 1Eetgelegenheden
    • 1Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8Ilonka Joosten19-08-2019

Invalide sanitair word verkeerd gebruikt

Genoeg vertier voor jong en oud zeker de moeite waard ruime plaatsen

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 9Stijn01-07-2019

Superweekend met vrienden.

Met 4 gezinnen, 8 volwassenen en 11 kinderen van 1 t/m 17 jaar hebben we afgelopen weekend 2 10persoons huizen naast elkaar gehuurd. De huizen zagen er keurig onderhouden uit en mooi schoon. Een aantal was eerder op andere landal parken geweest en vonden dit geen typisch landalpark maar vonden dat juist positief. Huizen zijn lekker ruim en op het park is voor alle leeftijden van alles te doen. De jongere kinderen zijn lekker gaan zwemmen en de oudere zijn gaan waterskieen en wakeboarden en de zaterdag hebben we met de hele groep doorgebracht in Toverland.

• 9Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden
    • 9Onderkomen

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 7Ferry06-05-2019

Lekker voor een weekendje

Leuk voor een weekend weg met de kids. We zaten in een 4 persoons Luxe huisje (nr.138). Huisje was schoon, alles was aanwezig. Wel ver van de voorzieningen, dus met kids auto nodig. Goeie tuin. Zwembad en "Plaza" waren goed te doen. Personeel was vriendelijk en behulpzaam. Het zwembad lijkt me in de zomer alleen wel wat aan de kleine kant als de camping ook vol bezet is. Mattel playground is ook leuk voor de kids.

• 7Activiteiten
    • 7Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

• 4Yvette Engels16-03-2019

Nooit meer hier terug gaan.

2 jaar geleden hier gezeten op de camping goede herinneringen aan. Echter wat me opviel is dat het voor een vakantiepark ver onder de maat is. Zwembad is oud, prima voor een plonsje, maar je raakt er snel verveeld met maar 1 glijbaan. Gedeelte waar kinderen binnen kunnen spelen was er niet meer of gesloten ,maar daar kon je in ieder geval geen gebruik van maken. Het regende heel het weekend en dan merk je pas dat er weinig te beleven valt. Je mist hier echt het landal gevoel. Gourmet besteld, maar we kregen het gourmet van iemand anders mee. Toen we dat zeiden dat er de verkeerde naam op stond werd er gezegd we hebben geen andere pakketten. Uiteindelijk bleek het iets heel anders te bevatten als wat we besteld hadden dus terug gebracht. Onderweg kwamen we de mensen tegen van wie het gourmet wel was , dus vlees schaal e.d aan hen gegeven. Erg jammer, gemiste kans. Zou hier niet weer terug gaan.

• 2Activiteiten
    • 5Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in maart 2019

• 8Tks01-03-2019

Geslaagde vakantie!

We verbleven met onze familie in een mooie 14-pers. villa aan het meer. Huis was schoon en mooi ingericht. Wel jammer dat je niet met z'n allen op de bank kon zitten, hierop was ruimte voor maar 6 personen. Lekker dichtbij het zwembad en knutselen e.d. Animatie is leuk, enthousiaste medewerkers! Het zwembad is ons goed bevallen, leuk peuterbadje aanwezig. Mattel Play is ook een aanrader om naartoe te gaan.

• 8Eetgelegenheden
    • 8Onderkomen

Gereisd met vrienden in februari 2019

48 tips over Vakantiepark Landal Domein De Schatberg

• Vreeken, 04-05-2012

Met jonge kinderen is het erg leuk om Toverland te bezoeken! Nog geen 10 minuten met de auto. Ook bij regen erg leuk (veel overdekt).

• Nele, 02-06-2014

De schatberg is de perfecte uitvalsbasis voor een dagje Toverland! Wij zijn er met onze 3 kinderen naartoe gegaan. Ligt echt maar op een boogscheut van het park (max. 5 minuutjes met de wagen of zo) Kortingskaarten verkrijgbaar bij de receptie. Een aanrader!

• Nele, 02-06-2014

Dit park is ook de perfecte uitvalsbasis voor een dagje Toverland! Ligt op 5 minuutjes met de wagen en onze kindjes (2 - 4 en 7 jaar) vonden dit park geweldig! Een echte aanrader! Kortingskaarten verkrijgbaar bij de receptie.

20 vragen over Vakantiepark Landal Domein De Schatberg

• Kraaltje69, 06-01-2018

slaapkamer beneden

Is er een slaapkamer beneden in het 6 persoons luxe huisje?

• Maurice, 14-05-2017

Huisje 228

Is het mogelijk om naast je auto, een aanhanger voor de fietsen bij het huisje te plaatsen ? Ik vraag dit omdat ik lees dat er maar 1 auto bij de accommodatie mag staan.

• Vos, 08-01-2017

Hond

Is een klein hondje toegestaan?

Monique, 01-02-2017

In bepaalde bungalows van Landal wel. Wij waren er met 2 grote honden in huisje nr 40.

Vakantiepark Landal Domein De Schatberg info

• Aantal sterrensterstersterster