Vakantiepark Landal Domein De Schatberg

Vakantiepark Landal Domein De Schatberg
7,2

• Activiteiten7,4
  • Onderkomen7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Landal Domein De Schatberg voor je op een rij gezet:

478 reviews over Vakantiepark Landal Domein De Schatberg in het Nederlands

Super 👍

Nancy De Wit
8-11-2018
  • Onderkomen10

8 persoons bungalow gehuurd. Aan het water. Heerlijk Limburgs stoofpotje gegeten bij het Restaurant. Mooi weer gehad. Geen standaard park wat wij heel fijn vinden juist. Mooie natuur en meertje. Om de hoek ligt Toverland en een all-in familie restaurant. Maar wij hebben ook lekker in het huisje gegeten. De supermarkt heeft een uitgebreid assortiment. Het Zwembad is vrij simpel maar lekker voor een plonsje.

Geweldig verblijf met tiener kinderen.

Marco
1-11-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Met 2 gezinnen hebben we een weekend een 10 persoonshuis gehuurd met 5 slaapkamers. Huis zag er netjes verzorgd en schoon uit en ruim genoeg voor 9 personen. Boven 2 slaapkamers met tv wat de tiener kinderen wel beviel. Erg leuk was de waterski baan en het ABC restaurant.

Wij komen niet terug!

Gezin met 2 jonge kids
26-8-2018
  • Onderkomen6

Dit park heeft wel de Landal naam maar voelt echt niet zo. De camping domineert, en het Landal park bungelt eraan.

Het zwembad is verouderd, vooral het jonge kinder gedeelte. De tegels waarop je loopt liggen deels los waardoor de modder omhoog spat, te weinig veilig zit gedeelte want het loopt af naar beneden. Niet erg fijn met juist de kleintjes. Het oogt vies en onverzorgd.

Er is een bospad, deze is gesloten en in het camping gedeelte waar je NIET met de hond mag komen. Even de natuur in met je hond is er dus niet bij zoals normaal op Landal parken. Er valt sowieso niet veel te wandelen of te fietsen in mooie omgeving.

Tuintjes kaal, en die van ons had een zand gedeelte welke als poepbak gebruikt werd. Huisje ok.

Het camping gedeelte; veel vaste plekken met een tikkie .. tokkie feel.

Toverland is wel tof! Eten bij de buren, de turfhoeve is een aanrader! Personeel is vriendelijk, en het honden zwem gedeelte is ook best leuk.

• Activiteiten5
  • Onderkomen1

Dit park is totaal niet wat we van Landal gewend zijn. Het huisje was zo vies bij aankomst dat het leek alsof er niet was schoongemaakt. Ook nadat het huisje ‘nogmaals’ was schoongemaakt was het nog niet zoals het zou moeten zijn. Het zwembad stelt weinig voor, het water is te koud en er mag niks. Met een band wordt je het water uitgestuurd, maar dat pubers met z’n allen het peuterbadje bezet houden omdat het water daar lekker warm is wordt niet opgemerkt. Bij de faciliteiten wordt de sfeer vooral bepaald door het volk van de camping en dat is zeker niet positief.

De minihaven was de hele week gesloten en ook het speeltuintje vlakbij het huisje was de hele week afgezet met hekken. Als je in het hoogseizoen boekt verwacht je dat, dat soort faciliteiten operationeel zijn.

Wij hadden het idee dat de camping het reilen en zeilen bepaalt en dat Landal weinig te zeggen heeft. Er moet nog veel gebeuren voor dit een echt Landal park wordt.

Nooit meer smering verouderd park!!

R
13-8-2018
  • Activiteiten2
  • Onderkomen1

Huisje was niet goed schoon gemaakt. Mieren en zelfs een kakkerlak liepen in het huisje. Koelkast werkte niet best lastig met babyvoeding. Wel snel een vervangende koelkast geregeld. Weinig activiteiten overdag en s'avonds, zaten in het hoogseizoen. Het zwemwater was erg koud ook het babybadje. Zwembad is niet logisch ingedeeld hebben 2 kinderen 1.5 en 4 maar het buiten speelbad en binnen was ver uit elkaar niet handig met 2 kindjes

Leuk park, huis niet schoon

Ann
12-8-2018
  • Onderkomen4

Leuk park. Veel te doen voor jongen oud. Vriendelijk personeel. 12 persoons huis was helaas niet schoon. Twee lampen stuk, vaatwasser vies waardoor glaswerk niet schoon was. Servies in kasten vies. Vloerkleed vol vlekken, ramen smerig, haren op muur van badkamer. Stoffen stoeltjes vies op hoeken leuning.

Aanfluiting

Joris
12-8-2018

Als camping gerust 5 sterren

Maar als landal vakantiepark echt geen landal naam waard

Een paar leuke huisjes en een bollo maakt noch geen landal

De promo die je ziet is bijna van een ander park

Als je voor het vakantiepark komt

Boek een ander park van landal

Zeker als je landal gewend bent

Dan is dit echt beneden de norm

Goed erg leuk

Rob
10-8-2018
  • Onderkomen8

Goed eten bij abc en toverland

Groot maar niet schoon

Bernhard
7-8-2018
  • Onderkomen5

Huisje was groot (6 personen), maar wel een wat oudere keuken en ouwbollige inrichting. Helaas bij aankomst niet schoon: keukenapparaten vies en vloer ook niet. Badkamers en slaapkamers stoffig. Wel snel opgelost door Landal maar het zette de toon. Bij aankomst mochten we 1 auto naar het huisje rijden, de parkwachter bij de ingang deed moeilijk over de tweede auto. Kwamen we er later achter dat je een dagmars kan krijgen voor de tweede auto om te laden en te lossen. Dat werd ons niet verteld bij de ingang, daardoor voelden we ons al niet erg welkom.

Zwembad is leuk, maar ook hier niet schoon (met name rondom de kleedkamers) en eigenlijk te druk: zeker met zo’n grote camping zit het bad bij mooi weer vol maar dat is ook logisch. Huisje ligt ver van voorzieningen af, dus of veel lopen of veel met de auto doen. Personeel was soms vriendelijk (balie, supermarkt) of heel chagrijnig met name bij het restaurant.

super

Sytpat
2-8-2018
  • Onderkomen8

Leuk gezellig gemoedelijk en nette camping. Genoeg vertier voor jong en oud. Wij gaan dit jaar weer.

Landal GreenParks

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Domein De Schatberg in Sevenum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Domein De Schatberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.