Vakantiepark Landal Domein De Schatberg

Vakantiepark Landal Domein De Schatberg
7,4

• Activiteiten7,5
  • Onderkomen7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Landal Domein De Schatberg voor je op een rij gezet:

466 reviews over Vakantiepark Landal Domein De Schatberg in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Zeker voor herhaling vatbaar!!

Fam Theys Goossens
30-6-2018
  • Onderkomen8

Mooi groot park met veel water en tal van sport mogelijkheden .

Wij hadden 1 week de culinaire watervilla voor 12 pers met een prachtige ligging en zicht.

Alles was mooi en netjes en het personeel super vriendelijk en behulpzaam,wat wil je nog meer !!

Superweekend gehad

katrijn
3-6-2018
  • Activiteiten9

We gingen met de tent. We hadden geen afgebakende plaatsen, maar dit stoorde ons niet. Veel voorzieningen voor kinderen: animatie voor alle leeftijden, klimparcours, zwembad waar onze kinderen veel gebruik van hebben gemaakt, Spar in het centrumgebouw, toiletten waren steeds proper. We houden meestal meer van kleinere campings, maar deze is ons supergoed bevallen. Ook het lawaai in de avonduren viel heel goed mee.

Tip: Breng zeker een bezoekje aan aardbeienland (tot +/- 10 jaar)

Het enig minpuntje? Het weekend was veel te snel om :)

Nooit meer

Loes
5-5-2018
  • Onderkomen7

Zijn gaan waterskiien, hadden voor 10 personen gereserveerd maar door blessure konden er maar 7 meedoen. Dit was eigenlijk niet mogelijk volgens het personeel, waren erg onvriendelijk. Ze vonden de eigen planning belangrijker dan de gezondheid van de klanten.

• Onderkomen9

Gemakkelijk te vinden, leuk park waar veel te doen is. We zaten in een grote watervilla aan de rand van het park, dichtbij de ingang en voorzieningen. Het was dus goed te lopen. ABC restaurant als buren maar daar heb je geen last van.

Leuk, ontspannen en verassend?!

Rob Rosendahl
    24-3-2018
    • Activiteiten6
    • Onderkomen7

In Maart een rustig park. Het park is schoon, maar de wegen kunnen wel weer wat onderhoud gebruiken zoals het opvullen van de gaten in de weg. Goede ontvangst bij de receptie, maar in de supermarkt krijg je een iets minder welkomstgevoel. De omgeving is prachtig om te wandelen en te fietsen.

Het huisje was minder schoon dan wat we van Landal gewend zijn.

Gezellig park..

E Zandvoort
    26-2-2018
    • Activiteiten7
    • Onderkomen7

Mooie omgeving...gezellig park..wel n auto nodig

Geweldig

Riet Horsten
    28-1-2018
    • Onderkomen8

Voor alle leeftijden, veel te doen, minder voor pubers...

Heel fijn

christina
    21-1-2018
    • Onderkomen8

is een klein park, vooral goed voor mensen die graag rustig zitten.

Er is een hondenspeelplaats waar ze ook kunnen zwemmen, zo leuk.

De supermarkt is zeker voldoende, heb al parken meegemaakt waar niks te vinden was.

Prima huisje

Liekje
    14-1-2018
    • Activiteiten9
    • Onderkomen8

Huisje was netjes en modern. Grote camping ernaast (ook op hetzelfde terrein) zag er erg massaal uit. Wij zijn ook kampeerders maar dit leek ons te groot en te dicht op elkaar. Veel voorzieningen met ruime openingstijden. Park netjes onderhouden.

Nooit meer

Kai
    26-12-2017
    • Onderkomen5

Aardig park, belabberde service. Wordt totaal niet meegedacht met de gasten. Na een nette vraag gewoon afgeblaft.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Domein De Schatberg in Sevenum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Domein De Schatberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Landal Domein De Schatberg scoort een 7.43 uit 10 op basis van 472 reviews.