Vakantiepark Landal De Lommerbergen

Vakantiepark Landal De Lommerbergen
7,8

• Activiteiten8,2
  • Onderkomen6,8

We hebben een aantal aanbieders voor Landal De Lommerbergen voor je op een rij gezet:

1689 reviews over Vakantiepark Landal De Lommerbergen in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Goed vertoeven op de Lommerbergen.

Simone & Jan
16-7-2018
  • Onderkomen6

Goed vertoeven. Huisjes oud en gedateerd, keuken erg klein en weinig opbergruimte.

Bedden wat zacht, maar verder goed. Terras heerlijk, leuk personeel, niet heel duur, live muziek en gezelligheid. 1 keer gegeten in de pizzeria, niet echt geweldig, alles wat mis kon gaan ging mis. Zwembad netjes. Plaza leuk. Al met al, goed vertoeven en jammer dat het om is.

Nooit meer! En ook nooit meer landal.

Marieke
13-7-2018
  • Activiteiten1

Veel aso's.

700 euro heb ik betaald en het stikt hier van de vieze honden.

Nederlandstalige muziek elke avond.

Daar mogen ze iets duidelijk over zijn op de website. Ik heb er helemaal niets mee. Ook grote pitbulls wil ik niet rond hebben lopen.

Echt nooit meer!

Super vakantie

Saskia
13-7-2018
  • Onderkomen6

Voor de tweede keer hier een vakantie doorgebracht. Huisjes gedateerd maar schoon. We mistte wat keukengerei en na een telefoontje werd dit meteen gebracht.

Park is geweldig voor kinderen. Super leuke speeltuin, geweldig zwembad voor jonge kids, indoorspeel gelegenheid. Wij hebben op het park twee keer bij de buitenkeuken gegeten, ontzettend lekker en vriendelijke personeel. Diner en ontbijt in het burgerrestaurant ook prima, goede prijs kwaliteit verhouding.

Er worden veel leuke dingen georganiseerd voor de kinderen. Kinderen en wij hebben een super leuke week gehad.

Groen op het park is ook mooi onderhouden, huisjes staan niet hutje mutje, stuk ruimer opgezet dan bij de concurrent.

Nooit meer

Iris
    12-7-2018
    • Activiteiten1
    • Onderkomen1

Het huisje was niet schoon. De stofwolken lagen onder het bed.

Tot 2x aan toe een ander koffiezetapparaat moeten aanvragen.

Klein zwembad

Niet veel aan, en bij het ‘strand’ op het park mag je niet zwemmen. Grote teleurstelling.

Prima

fantastisch weekend gehad met de hele familie 16 p

J.L. Sijtsma-Nouwen
    30-6-2018
    • Onderkomen7

Het park is niet nieuw maar alle comfort is aanwezig.het subtropisch zwembad en de plaza zijn vooral in de winter geweldig

Leuk, slechte service

Meneer J van der Soek
    18-6-2018
    • Onderkomen8

Gezellig park, mooie omgeving

Oude Center Parcs huisjes, mogen wel een keer opgeknapt worden

Slechte service, onbeschoft, mag veel beter

Activiteiten sluiten vroeg

Leuk zwembad, geen wildwaterbaan, jammer!!!!

Lommerbergen blijft een prachtige park!

Reginald
    18-6-2018
    • Activiteiten10
    • Onderkomen10

Lommerbergen is een mooie park met veel natuur. Voor de 2e maal zijn we afgelopen weekend op De Lommerbergen geweest. Ons 2 persoons huisje is prachtig gerenoveerd en open haard is weer terug gezet, erg goed want er zijn stellen die graag romantisch avondje willen met een open haard bij, dat is een grotere pluspunt! Ook is er een kleine vaatwasser bij, heerlijk om niet te hoeven afwassen. Ons huisje is heel erg schoon! We hebben er echt van genoten van mooie Lommerbergen! 5 sterren waard!

Voor herhaling vatbaar

Carpe diem
    15-6-2018
    • Onderkomen6

Mooi park met vriendelijk personeel. Leuk zwembad en binnen speeltuin.

Huisjes mogen wel wat opgeknapt worden .

Een top vakantie!

Tymen de Vries
    11-5-2018
    • Activiteiten10
    • Onderkomen9

Een zeer mooi gelegen bungalowpark. De bungalow ( nr625) was schoon bij aankomst en alles wat we nodig hadden was aanwezig. De omgeving nodigt uit tot het maken van prachtige fietstochten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal De Lommerbergen in Reuver, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal De Lommerbergen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Landal De Lommerbergen scoort een 7.78 uit 10 op basis van 1704 reviews.