Vakantiepark
7,4

• Activiteiten8,0
  • Onderkomen6,4

Omschrijving
Gezinspret in het Limburgse Reuver op Landal de Lommerbergen. Kinderen vermaken zich bij de Bollo club, in het zwemparadijs of in de speeltuinen. De huisjes mogen dan wat gedateerd zijn, ze zijn wel netjes en schoon. In de winter warm je je op bij de open haard. De natuur in en rondom dit park is prachtig. Een uitstapje naar Roermond is zo gemaakt.

We hebben een aantal aanbieders voor Landal De Lommerbergen voor je op een rij gezet:

1713 reviews over Vakantiepark Landal De Lommerbergen in het Nederlands

• Onderkomen7

Prachtige ligging, beetje verouderde huisjes maar dat mag de pret niet drukken. Als je je vooraf een beetje oriënteert, lees je dat de huisjes wat verouderd en soms klein zijn. Dat verraste ons dus niet. Ons huisje was goed schoon. Kinderen van 4.5 en 13 hebben zich heerlijk vermaakt in het zwembad. Frietjes en snacks waren lekker. Fijn dat de parkshop ruime openingstijden heeft. Ja, de prijzen zijn iets hoger maar je hoeft dan ook niet het park af en met de auto op pad. Ondanks autovrij park, stonden er toch veel auto's bij de huisjes.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2019

Zeer slecht

Scholtens,
12-1-2019
  • Onderkomen2
  • Onderkomen2

Schandalig paar dagen van te voren bericht krijg dat het zwembad dicht gaat van wege onderhoud, om boeken lukt niet restaurants dicht park bijna uit gestorven en erg oudbollige huisjes. Erg slecht.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2019

Nooit meer !

Joke Ekhart,
7-1-2019
  • Onderkomen1

Voor ons nooit meer...wat een triest park. We zaten in een huisje voor 4 personen..het was echt zo krap..de keuken kon echt geen keuken worden genoemd, zo klein. Geen afwasmachine , gewoon koffiezetapparaat( wie gebruikt dat nog?) En de inrichting was ronduit armoedig..jaren 60.. Alles oranje, bruin en okergeel. Een doorgeroeste schemerlamp en noem maar op... En dat voor bijna 800 euro voor een week.

Ook de buitenkant van de huisjes is oud en grauw..leuk wit schilderen?

Wel een leuk zwembad en buitenspeelplaats. Ook vonden wij het park erg massaal.

Gereisd met jonge kinderen in december 2018

• Activiteiten8

Voor de 2e keer naar dit park geweest; dit keer in een 2 persoonshuisje ipv 5.

De huisjes voorzien van grote raampartij geeft echt het gevoel dat je buiten leeft.

Helaas zaten we dit keer in een kleine 2 persoonsbungalow zonder grote ramen..

Het was erg gedateerd, snoezelig, klein, veel spinnenraggen, doorgelegen matrassen en héél veel schimmel in de badkamer én de op de douchekop. Nadat we hiervan melding hebben gedaan hebben ze de douchekop wel iets beter kunnen schoon krijgen... maar niet helemaal.

De huisjes moeten echt een flinke opknapbeurt gebruiken!

Wel is het park fantastisch voor kinderen; kinderboerderij, speelparadijs, veel georganiseerde activiteiten met Sinterklaas, zwembad etc..

Wij raden iedereen aan om hier pas naar toe te gaan nadat de huisjes volgend jaar zijn gerenoveerd! Dan pas is het echt een aanrader!

Normaal kijk ik er wel doorheen... maar voor die 100 euro hadden we echt liever thuis gebleven :-(

Gereisd met partner in november 2018

geweldig daar echt n dubbele 10 waard

ja de jong van steenbergen,
13-11-2018
  • Onderkomen8

dat t n geweldig park is n heel mooi binnen en buiten bad veel eet tentjes woord ontsettend veel gedaan voor de kinderen gezellige terrassen

n geweldig park

aan niets ontbreekt t daar veel eet tentjes terrasjes en ook voor de jeugd veel te doen zeer vriendelijk personeel en je hondje is ook welkom n prachtig mooi zwembad waar je ook buiten kan vertoeven met n buiten bad denk er dagelijks met veel plezier aan terug en hebben alweer n huis je geboekt voor in junie 2019

n echte aanrader en huisjes ook keurig voor ons n dubbele tien

Gereisd met partner in juni 2018

Heerlijk weekje er tussen uit!

Jefrrey,
13-11-2018
  • Onderkomen7

Met 3 volwassenen en 2 kids (1 en 2 jaar) een midweek in het park geweest, gehele dag voldoende activiteiten voor jeugd en oud. Geweldig park om je een volle week te vermaken en te genieten van je vakantie.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Meer dan prima!

Maarten Wigman,
23-10-2018
  • Onderkomen5
  • Onderkomen5
  • Activiteiten9

Heerlijk park met (zeer) verouderde huisjes.

Op het park is genoeg te doen, lekker zwembad, veel speelgelegenheden in een mooie omgeving

Voldoende eet/drink mogelijkheden, service hier blijft iets achter maar de kwaliteit is prima.

Ons huisje (kinder 430) was schoon en keurig maar wel verouderd.

Anno 2018 moet hier echt wat aan gedaan worden, maar gelukkig was het schoon dus dat maakt een hoop goed tov het oude interieur.

Dit park is zeker een aanrader, zeker als je van te voren weet dat je niet teveel moet verwachten van je bungalow.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

Een niet te vergeten ervaring voor de kleine meid.

Patrick Volder,
11-10-2018
  • Onderkomen6
  • Onderkomen6
  • Activiteiten8

Mooi park. Er is veel te doen voor jong & oud. Het zwembad is mooi en zowel voor kinderen als volwassenen erg leuk.

Het huisje is wat oubollig. Huisje 112 was het.

Ligging is wel erg goed, maar de koelkast staat los en wankel. Er is geen vaatwasser aanwezig, kitvoegen in de douche wat beschimmeld. Onderhoud zou wenselijk zijn.

Bedden zijn erg goed, huisje groot genoeg voor 3 personen. Je hebt geen last van de buren, ondanks geschakelde woningen.

Het park is autovrij, dat heb ik als erg prettig ervaren.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

Heel leuk park

TMG,
1-10-2018
  • Activiteiten10
  • Activiteiten10

Wij hebben een super week gehad in de lommerbergen. Wij hebben gekozen voor een kinderbungalow voor ons 2 jarige zoontje. En het was ook echt kindvriendelijk! Er was veel speelgoed aanwezig, een baby bedje, commode, eetstoel etc. Ons huisje was gelegen aan een klein speeltuintje en dichtbij de plaza. Het huisje is inderdaad wat verouderd en de schoonmaak matig maar dat mocht de pret niet drukken. Zoo parc overloon is ook echt een bezoekje waard! We hebben 1 keer gebruik gemaakt van de pizza delivery van landal. Dit was werkelijk SCHANDALIG! €54 voor 2 pizza’s en 2 pasta’s. We kregen halve porties en de pizza was erg klein en niet gaar. Verder is er op het park veel leuks te beleven zoals een grote speeltuin, kinderboerderij, vlindertuin, fietsverhuur en zwembad. Ook het grand café is een aanrader! Heerlijke koffie en je kunt er heel lekker lunchen. Reuver en Roermond zijn ook erg leuk om te bezoeken.

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

Doen !

Schuurman & co,
23-9-2018
  • Activiteiten8

Prima huisje! Badkamer wat klein en wastafels laag...Ben je wat moeilijk ter been dan is het een beetje behelpen maar je krijgt zo een ontheffing voor je auto. Het is écht een kinderpark maar voor broer/zusweekend is het ook prima hoor...Oh ja en gourmetten...doen! Je krijgt VEEL! Maar pas op je brandalarm 🤣

Gereisd met vrienden in september 2018

Landal GreenParks

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal De Lommerbergen in Reuver, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal De Lommerbergen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.