Vakantiepark Landal De Lommerbergen

Vakantiepark Landal De Lommerbergen
7,8

• Activiteiten8,2
  • Onderkomen6,8

We hebben een aantal aanbieders voor Landal De Lommerbergen voor je op een rij gezet:

1677 reviews over Vakantiepark Landal De Lommerbergen in het Nederlands

Een top vakantie!

Tymen de Vries, 11-5-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen9

Een zeer mooi gelegen bungalowpark. De bungalow ( nr625) was schoon bij aankomst en alles wat we nodig hadden was aanwezig. De omgeving nodigt uit tot het maken van prachtige fietstochten.

geweldig park! bungalow schandalig vies!

huizen, 10-5-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen4

park is prachtig veel te doen voor onze kids.

personeel is heel vriendelijk. ze vonden ook bollo geweldig die ook echt de aandacht geeft aan de kids ! en het eten is ook in orde . parkplaza is leuk en gezellig en het zwembad is ook top.

echter de bungalow was schandalig . eetstoeltje zaten allemaal etensresten aan en plakte. ook waren er 2 pannen helemaal niet afgewassen ! zo terug het kastje ingezet. ( aanrader voor het schoonmaak personeel : check dit na voor er nieuwe gasten komen. was ronduit walgelijk.

haren aan de wc bril en overal stof. was erg jammer een hygiënisch huisje maakte het helemaal af. er mocht best in geleefd zijn maar dit was erg.

ik ben eerder uitgecheckt dan nodig .

kies je juiste huisje.

peter, 9-5-2018
  • Onderkomen3

door de week hoor je industriegeluid van de steenverwerkende fabriek. start 7.30 - 1600 uur aan de rand richting huisjes 543 550 553 557. De kopjes trilden in onze kast.

Zwembad is niet heel schoon wel leuk. Bedden kuilig en te kort voor langere mensen.

De huisjes zijn gedateerd. Groen minimaal onderhouden. Er is niet meer geïnvesteerd denken we door Landal in dit Park door het Amerikaanse bedrijf Wyndham Worldwide. Winstmaximalisatie wellicht. Wyndham heeft het park overgedaan aan Amerikaanse Private Equity Platinum Investments....Hopelijk geven ze de jaren 80 bungalows een upgrade. Dit park kan veel mooier zijn.

Smerig nooit meer

Patricia willard, 24-4-2018
    • Activiteiten5
    • Onderkomen1

Smerige huisjes echt te vies

We komen nog graag terug!

Reginald, 3-4-2018
    • Onderkomen10

Landal De Lommerbergen is een fijne park, Lommerbergen is vroeger van Center Parcs geweest en dat kan je aan huisjes zien. Huisjes is hartstikke schoon, niks negatiefs te melden en dat was ook niet nodig. De Lommerbergen ligt in een heel mooie omgeving waar je ook heerlijk kan fietsen, een aanrader bij mooi weer en in de zomer. We komen nog eens graag terug! Top park!

Geweldig Verblijf bij de Lommerbergen

Laura, 9-3-2018
    • Onderkomen7

Dit was al voor ons de 5e keer dat we bij de Lommerbergen waren en het bevallt ons nog altijd even goed het personeel is altijd even vriendelijk en het zwembad is top onze dochter geniet steeds weer van het zwemparadijs van de glijbaan tot van de rots afspringen en de activiteiten die op het park gedaan worden zijn superen leuk voor alle leeftijden.

Ik (wij) kunnen eigenlijk niet iets minder positiefs zeggen.

(hooguit dat de huisjes wat netter schoongemaakt mogen worden)

Een bezoek aan De Lommerbergen is heel aangenaam

Rini van Lierop, 1-3-2018
    • Onderkomen10

Het totaalgebeuren was bijzonder prettig

geschikt voor families met kleine kinderen

ilse kens, 17-2-2018
    • Activiteiten8
    • Onderkomen5

wij hadden hier al twee maal geweest we kenden het park dus maar ondertussen na 3 jaar viel het wel op dat de huisjes echt aan een opfrissing toe zijn.. denk dat de bungalow al eventjes leeg stond aan het stof te zien..

Een goede accomodatie en vriendelijk personeel.

Frank van der Stelt., 14-2-2018

Allereerst vonden wij het een heel mooi park en we hebben geen opmerkingen want het is ons heel goed bevallen zeker voor herhaling vatbaar.

Nooit meer

Anja Vanwesenbeeck, 12-2-2018
          • Activiteiten4
          • Onderkomen1

Heel slecht schoongemaakte cottage, volledig gebrek aan privacy, cottage buiten vies ook heel erg gedateerd, zelfs nog geen verlichting boven de eettafel. Park zelf is netjes (paden en wegen)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal De Lommerbergen in Reuver, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal De Lommerbergen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Landal De Lommerbergen scoort een 7.8 uit 10 op basis van 1692 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: