Géén boekingskosten
NederlandLimburgReuverVakantieparken ReuverVakantiepark Landal De Lommerbergen

Vakantiepark Landal De Lommerbergen

NederlandLimburgReuver

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Landal De Lommerbergen voor je op een rij gezet:

6.3VoldoendeScore uit 1827 reviews

• Kinderopvang
  • Bubbelbad
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

Gezinspret in het Limburgse Reuver op Landal de Lommerbergen. Kinderen vermaken zich bij de Bollo club, in het zwemparadijs of in de speeltuinen. De huisjes mogen dan wat gedateerd zijn, ze zijn wel netjes en schoon. In de winter warm je je op bij de open haard. De natuur in en rondom dit park is prachtig. Een uitstapje naar Roermond is zo gemaakt.

1827 Reviews over Landal De Lommerbergen

• 2Fam R.14-09-2022

Bijzonder slechte schoonmaak er zeer warm huisje

De woning was niet schoongemaakt bij aankomt. Grote tandpasta op de badkamerkast, verschrikkelijk vieze vloer in de badkamer, achtergebleven handdoek en grote stickers van een feestdj, erg veel hondenharen in één van de kamers.

Woning stond ook vol in de zon, waarbij de volledige gevel van glas is gemaakt zonder zonwering. Temperatuur liep op tot 33 graden binnen!

Wanneer je hier terugkoppeling op geeft naar Landal krijg je 0 reactie.

• 4Activiteiten
    • 5Eetgelegenheden
  • 7Frank27-08-2022

Super leuk!

Super zwembad maar (te) weinig eetgelegenheden. Geen contact met inchecken, alles via telefoon of app. Voor oudere of niet digitale mensen is dit niet te doen. Weinig info over het park, ook alles via app en zelf op te zoeken. Geen foldertje of zo iets. Wel een leuk park met mooi zwembad. Er wordt voor de kinderen van alles georganiseerd. Huisje was op de vloer na schoon. Alles was gewoon netjes en niet kapot of verouderd. Een park met veel trappen naar de huisjes toe, dus minder valide mensen zou ik aanraden met voorkeur te boeken. Prima vakantie gehad.

• 7Activiteiten
    • 7Onderkomen
    • 4Eetgelegenheden
  • 10Jansen23-08-2022

Super vakantie!!

Een park waar ontzettend veel te doen is voor kinderen. In een week tijd nog lang niet alles kunnen doen. Super schoon park. Leuke speeltuintjes en speeleiland op het park. Indoorspeeltuin erg groot en super schoon. Plaza is groot opgezet en mooi ingericht. Zwembad is ook echt een aanrader. Voor elke leeftijd leuk! Ondanks dat er veel huisjes (bouwvak hoogseizoen) vol geboekt waren nooit drukte ervaren. Doordat er zoveel te doen is en alles is ruim opgezet. Het huisje 8 persoons was keurig. Speeltuin voor de deur, ideaal!!! Een top vakantie!!

• 10Activiteiten
    • 10Onderkomen
    • 10Eetgelegenheden
  • 9Jacqie23-08-2022

Mooi park met genoeg te doen in de omgeving

Na alle reviews hier te hebben gelezen waren we erg benieuwd wat we zouden aantreffen. Het is ons 100% meegevallen. Het huisje was schoon, de dag van aankomst kwam er iemand langs om te vragen of alles naar wens was. De Plaza is netjes en heeft alles wat je nodig hebt. Een supermarkt(je) wel duur maar dat weet je op zo'n park. Het terras, goede service. Inderdaad met QR code maar wij hebben dat als prettig ervaren. Vriendelijk personeel. De ijssalon, lekker ijs en de steaks en burgerrestaurant daar hebben wij lekker gegeten. Voor kinderen ouder dan 12 is er niet veel te beleven maar de omgeving heeft genoeg te zien. Enige minpuntje is alle auto's op het park. Eigenlijk asociaal om te doen als je weet dat het park autovrij is. De mensen met een geldige reden daar gelaten. Receptie reageerde snel via de app op vragen en het werd snel opgelost. Wij bevelen landal Lommerbergen aan.

• 8Activiteiten
    • 8Onderkomen
    • 8Eetgelegenheden
  • 4Ramona Teunissen20-08-2022

Ziek van vakantie

Bij aankomst (ruim een half uur later dan mocht) was de schoonmaker nog bezig. We moest wachten. Bij binnenkomst waren de bedden niet opgemaakt. De vaatwasser was smerig, tuinstoel kapot, lampenkap van de staande lamp kapot, vlekken op spiegels en tafels, nachtkastje kapot en later die avond bleek de hoeveelheid spinnen en stofnesten niet meer op 2 handen te tellen. Alles is meteen gemeld. Bedden werden opgemaakt (2 uur na aankomst), nieuwe tuinstoel werd bezorgd en dat was het. Tweede avond gegeten in de pizzeria. Alle horeca en winkels zijn zwaar onderbezet! Die nacht doodziek geworden van de pizza salami en mijn medebewoners meegenomen in de voedselvergiftiging. Ik ben nog nooit zo ziek geweest!! Na 3 dagen overgeven, diarree en ellende, de moed opgegeven en vroegtijdig naar huis gegaan. Melding gemaakt bij receptie maar persoonlijk vind ik een knuffel van een ijsbeer warmer dan de reactie van de receptioniste. NOOIT MEER!!

• 5Activiteiten
    • 2Onderkomen
  • 4Wildenburg20-08-2022

Huisje te ranzig!

Huisje echt ranzig!!!! Stoel onder etensresten, bad en wc smerig, bank lag vloeistof op, koelkast te ranzig om iets in te doen,vaatwasser vol etensresten.. foto's gemaakt en naar receptie gegaan. Werd gelijk iemand gestuurd. Die man schrok zich rot toen hij binnen kwam en is heel druk geweest om alles schoon te maken. Dus goed opgelost. Dan denk je alles gehad te hebben en wil je borden pakken: ook te ranzig om vast te pakken. Moesten we dus eest 3 vaatwassers aanzetten om alle borden, mokken,pannen enz erin te zetten, want wij durfden van niets meer te eten.

Wij komen hier dus nooit meer. Huisje hoort gewoon schoon bij aankomst te zijn! Dan nog de douche: bij douchen loopt t bad vol, om dat water amper wegloopt... Verder in omgeving leuke dingen kunnen doen, maar 1e indruk blijft knagen

• 3Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden
  • 1Anoniem19-08-2022

Landal onwaardig park.

Wat een teleurstelling... Wij zijn al jaren (zeker 30 jaar) Landal gangers. Voor het eerst op dit park ivm een familie feest in de buurt. Wat een smerige, oude bende. Wij hadden huisje 315, bij binnenkomst meurde het er naar urine, bleek het toilet helemaal onder te zitten. Gemeld, niemand gezien of gehoord. Zelf schoongemaakt, uiteindelijk moet je wel. Hele huisje wat slecht tot niet schoongemaakt. Kruimels onder de tafel, overal spinnenraggen, schimmel op de ramen. Terras was schots en scheef en overal sigarettenpeuken.

Kortom: voor ons Landal onwaardig!

• 9Activiteiten
    • 5Eetgelegenheden
  • 4Martine19-08-2022

Viel smerig tegen

Wij hadden een gerenoveerd huisje geboekt. Bij aankomst bleek dat het huisje erg klein was en dat alleen de badkamer en het keuken blok gerenoveerd waren. In elke hoek van elke kamer van het huisje zaten veel spinnenwebben. Dus eerst zelf de boel schoonmaken. Alle eettentjes gaan om 20.00 uur dicht ook de snackbar en dit terwijl je tot 21.00 uur kunt zwemmen. Dan is het wel lekker om na het zwemmen een patatje te halen. Als je dan op het terras zit die tot 23.00 uur open is kan je al je drankjes alleen bestellen per QR code, ohh ja wel gelijk afrekenen. Dan kun je wachten tot je drankje word gebracht (door niet zo vrolijk personeel), dit vind ik heel onpersoonlijk. Het zwembad vonden wij het beste op het park. Voor ons dus 1x en nooit weer de Lommerbergen.

• 7Activiteiten
    • 2Onderkomen
    • 3Eetgelegenheden
  • 4Dirk15-08-2022

Slechte service, beroerde Horeca

Het park is aardig als je kleine kinderen mee hebt. De service is ver te zoeken. Eten en drinken bestellen doe je met een QR code dan komt er na een tijdje iemand wat langsbrengen. Het pizza restaurant heeft maar 4 verschillende pizza's op het menu en geen dessert kaart. Het Burger restaurant was ook een aanfluiting. In een eerdere review heeft iemand de Horeca als die van een luchthaven omschreven, daar kan ik mij in vinden ja.

• 6Activiteiten
    • 3Onderkomen
  • 5Sanne09-07-2022

Matig

Huisje was itt andere reviews goed schoon en helemaal prima(8p). Mooi en heuvelachtig park maar zone 2 erg ver lopen zonder begaanbare afsnijpaadjes met buggy. De auto mag niet bij het huisje. Parkfaciliteiten matig. Winkel prima. Indoor speelparadijs tegen betaling. Parkplaza ongezellige eetschuur, terras alleen afhaal met beperkte keuze, steaks&burgers niet lekker en een ‘kinderkaart ‘ met daarop biefstuk en hete kipvleugels. Wie bedenkt dat?! En dan heb ik het nog niet eens over het selfservice familierestaurant met uitgedroogd eten onder een warme lamp… jammer, voor ons geen landal meer. De rozentuin in Kessel trouwens dikke aanrader om te eten, alleen maar het water over met de pont.

• 5Activiteiten
    • 7Onderkomen

Vakantiepark Landal De Lommerbergen info

Camping-informatie

• Aantal huisjes op parkmeer_dan_200

• CafeBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)

• MassageBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • BoogschietenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • BowlingBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)