Vakantiepark Landal De Lommerbergen

Vakantiepark Landal De Lommerbergen
7,8

• Activiteiten8,2
  • Onderkomen6,8

We hebben een aantal aanbieders voor Landal De Lommerbergen voor je op een rij gezet:

1703 reviews over Vakantiepark Landal De Lommerbergen in het Nederlands

Met jonge kinderen

Marlous
21-9-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Ik was samen met mijn 8 jarige dochter. Alles was goed geregeld. Mooi 2 persoons huisje. Heel schoon. Er worden leuke activiteiten georganiseerd. Het zwembad en de speelhal waren ook erg leuk. Het personeel was ook erg vriendelijk. Wij komen zeker een keer terug.

Prima

Hoest
8-9-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen2

Pluspunten:

- mooie ligging van het park

- zwembad

- aanbod horeca

- animatie (alleen voor sommige activiteiten moet extra betaald worden)

- kinderboerderij

- ruime keus in parksupermarkt

Minpunten:

- huisjes zijn echt aan modernisering toe, niet meer van deze tijd.

- huisje niet erg schoon

Zeker nog een keer!

D. Visser
6-9-2018
  • Onderkomen6

Pluspunten;

- ligging

- kinderactiviteiten, speelplaats en boerderij. Super leuk!

- het zwembad is super!

- eten is prima!

- winkeltje is prima!

- service ook niks over te klagen.

- redelijke douche.

Minpunten;

- het huisje: gedateerde meubels, muf, niet erg schoon.

• Onderkomen7

oren en ogen openhouden op het park, echt veel te zien, eekhoorns, spechten, boomklevers etc. veel wandelpaden in de omgeving, fietsen is er heerlijk.

Daarnaast heb je als het slecht weer is ook de mogelijkheid om binnen te zitten op het park om iets te drinken. In de buurt is het keramiekcentrum leuk om even langs te gaan, Roermond bekijken en niet vergeten het Limburgs museum dat is zeker met kinderen ook leuk om eens langs te gaan.

Het park zelf, als je iets hebt en je gaat naar de receptie lossen ze direct op.

voor kinderen is het een ideaal park, zwembad is lekker warm en leuk om te zwemmen. speeltuintjes over het park. binnenspeeltuin ook aanwezig.

Enige nadeel als je muntthee bestelt, je betaalt 0.50 cent extra voor de honing.. dus eigen honing meenemen.

Wij hebben in de week niet alles kunnen ontdekken dus willen nog een keer terug.

Komen vast nog wel eens terug

Marion
27-8-2018
  • Onderkomen8

Zijn een weekend naar de Lommerbergen geweest. Onze dochter was daar al met haar gezin. Wij hadden een 2 persoon bungalow die net gerenoveerd was.

Alles nieuw, goede bedden enz.

Enige minpunt is de ruimte die raar ingepland was, geen ruimte om makkelijk op te staan uit je bed en de badkamer was langs de wc schuiven naar de douche.

In onze optiek had de woonkamer iets kleiner gemaakt dan was er wat meer ruimte ontstaan in de bad en slaapkamer. Verder lag de bungalow heerlijk in een prive hoekje

M. Wever
20-8-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen7

Weer een super vakantie gehad, prachtig park en omgeving!

Niet schoon en hondenharen!

Dhr J.P. Scheffer
17-8-2018

Huisje was niet schoon.

Hondenharen!

Eerst zelf moeten schoonmaken, bij melden van de klacht werd dit afgedaan met: we zullen er melding van maken.

Leuk voor een keer

Sasja
15-8-2018
  • Activiteiten3
  • Onderkomen4

Park ligt goed voor vertier in de omgeving (Toverland, Roermond, Venlo slechts op maximaal twintig minuten rijden) en wandelen en fietsen kun je er ook mooi. De huisjes en inrichting zijn gedateerd en doen daarmee een beetje smoezelig/vies aan. De nieuwere parken van Landal zijn wat dat betreft veel beter. Geen afwasmachine!

Wij moesten verder heel erg lang op ons eten wachten op het terras van het Grand Cafe en de bestelling was niet goed doorgekomen. Eenmalige actie dus. Het personeel (althans sommigen) was wel erg vriendelijk daar. Voor de wat oudere kinderen is er niet zoveel te doen op het park zelf. Al met al wel een leuk verblijf gehad, maar zal niet zo snel weer kiezen voor de Lommerbergen.

Prima park!

Peter
14-8-2018
  • Onderkomen7

Mooi park huisje wat aan de oude kant maar netjes onderhouden.

Bij aankomst op het park kregen we de sleutel en werd mij verteld dat de bungalow naast de plaza lag dus lekker dichtbij.

Het enige nadeel is dan dat je wat minder privacy hebt omdat iedreen langs je tuintje loopt.

Verder was de bungalow schoon en was alles in orde.

De plaza is niet zo heel groot maar zag er wel mooi uit.

Restaurants netjes alleen duurde het oevral vrij lang voor je het eten kreeg.

Het personeel werkt hard maar er liep na mijn mening te weiging personeel.

Het zwembad was netjes en gezellig met muziek!

Het zwembad is niet erg groot het zou mooi zijn als er bijv een wildwaterbaan was maar verder prima te doen.

Voor de omgeving komen we zeker terug.

Marad
11-8-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Wij hadden een twee persoons huisje. Was netjes en schoon. Bij restaurantjes was het lang wachten op personeel, drinken was zo gebracht maar opnemen voor eten en brengen van eten duurde erg lang. Het was niet eens zo druk dus daar kon het niet aan leggen.

Landal GreenParks

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal De Lommerbergen in Reuver, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal De Lommerbergen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.