Vakantiepark Landal De Lommerbergen

Vakantiepark Landal De Lommerbergen
7,7

• Activiteiten8,1
  • Onderkomen6,9

We hebben een aantal aanbieders voor Landal De Lommerbergen voor je op een rij gezet:

1709 reviews over Vakantiepark Landal De Lommerbergen in het Nederlands

geweldig daar echt n dubbele 10 waard

ja de jong van steenbergen
13-11-2018
  • Onderkomen8

dat t n geweldig park is n heel mooi binnen en buiten bad veel eet tentjes woord ontsettend veel gedaan voor de kinderen gezellige terrassen

n geweldig park

aan niets ontbreekt t daar veel eet tentjes terrasjes en ook voor de jeugd veel te doen zeer vriendelijk personeel en je hondje is ook welkom n prachtig mooi zwembad waar je ook buiten kan vertoeven met n buiten bad denk er dagelijks met veel plezier aan terug en hebben alweer n huis je geboekt voor in junie 2019

n echte aanrader en huisjes ook keurig voor ons n dubbele tien

Heerlijk weekje er tussen uit!

Jefrrey
13-11-2018
  • Onderkomen7

Met 3 volwassenen en 2 kids (1 en 2 jaar) een midweek in het park geweest, gehele dag voldoende activiteiten voor jeugd en oud. Geweldig park om je een volle week te vermaken en te genieten van je vakantie.

Meer dan prima!

Maarten Wigman
23-10-2018
  • Onderkomen5

Heerlijk park met (zeer) verouderde huisjes.

Op het park is genoeg te doen, lekker zwembad, veel speelgelegenheden in een mooie omgeving

Voldoende eet/drink mogelijkheden, service hier blijft iets achter maar de kwaliteit is prima.

Ons huisje (kinder 430) was schoon en keurig maar wel verouderd.

Anno 2018 moet hier echt wat aan gedaan worden, maar gelukkig was het schoon dus dat maakt een hoop goed tov het oude interieur.

Dit park is zeker een aanrader, zeker als je van te voren weet dat je niet teveel moet verwachten van je bungalow.

Landal GreenParks

Een niet te vergeten ervaring voor de kleine meid.

Patrick Volder
11-10-2018
  • Onderkomen6

Mooi park. Er is veel te doen voor jong & oud. Het zwembad is mooi en zowel voor kinderen als volwassenen erg leuk.

Het huisje is wat oubollig. Huisje 112 was het.

Ligging is wel erg goed, maar de koelkast staat los en wankel. Er is geen vaatwasser aanwezig, kitvoegen in de douche wat beschimmeld. Onderhoud zou wenselijk zijn.

Bedden zijn erg goed, huisje groot genoeg voor 3 personen. Je hebt geen last van de buren, ondanks geschakelde woningen.

Het park is autovrij, dat heb ik als erg prettig ervaren.

Heel leuk park

TMG
1-10-2018
  • Activiteiten10

Wij hebben een super week gehad in de lommerbergen. Wij hebben gekozen voor een kinderbungalow voor ons 2 jarige zoontje. En het was ook echt kindvriendelijk! Er was veel speelgoed aanwezig, een baby bedje, commode, eetstoel etc. Ons huisje was gelegen aan een klein speeltuintje en dichtbij de plaza. Het huisje is inderdaad wat verouderd en de schoonmaak matig maar dat mocht de pret niet drukken. Zoo parc overloon is ook echt een bezoekje waard! We hebben 1 keer gebruik gemaakt van de pizza delivery van landal. Dit was werkelijk SCHANDALIG! €54 voor 2 pizza’s en 2 pasta’s. We kregen halve porties en de pizza was erg klein en niet gaar. Verder is er op het park veel leuks te beleven zoals een grote speeltuin, kinderboerderij, vlindertuin, fietsverhuur en zwembad. Ook het grand café is een aanrader! Heerlijke koffie en je kunt er heel lekker lunchen. Reuver en Roermond zijn ook erg leuk om te bezoeken.

Doen !

Schuurman & co
23-9-2018
  • Onderkomen8

Prima huisje! Badkamer wat klein en wastafels laag...Ben je wat moeilijk ter been dan is het een beetje behelpen maar je krijgt zo een ontheffing voor je auto. Het is écht een kinderpark maar voor broer/zusweekend is het ook prima hoor...Oh ja en gourmetten...doen! Je krijgt VEEL! Maar pas op je brandalarm 🤣

Marlous
21-9-2018
  • Onderkomen9

Ik was samen met mijn 8 jarige dochter. Alles was goed geregeld. Mooi 2 persoons huisje. Heel schoon. Er worden leuke activiteiten georganiseerd. Het zwembad en de speelhal waren ook erg leuk. Het personeel was ook erg vriendelijk. Wij komen zeker een keer terug.

Prima

Hoest
8-9-2018
  • Onderkomen2

Pluspunten:

- mooie ligging van het park

- zwembad

- aanbod horeca

- animatie (alleen voor sommige activiteiten moet extra betaald worden)

- kinderboerderij

- ruime keus in parksupermarkt

Minpunten:

- huisjes zijn echt aan modernisering toe, niet meer van deze tijd.

- huisje niet erg schoon

Zeker nog een keer!

D. Visser
6-9-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen6

Pluspunten;

- ligging

- kinderactiviteiten, speelplaats en boerderij. Super leuk!

- het zwembad is super!

- eten is prima!

- winkeltje is prima!

- service ook niks over te klagen.

- redelijke douche.

Minpunten;

- het huisje: gedateerde meubels, muf, niet erg schoon.

• Activiteiten7
  • Onderkomen7

oren en ogen openhouden op het park, echt veel te zien, eekhoorns, spechten, boomklevers etc. veel wandelpaden in de omgeving, fietsen is er heerlijk.

Daarnaast heb je als het slecht weer is ook de mogelijkheid om binnen te zitten op het park om iets te drinken. In de buurt is het keramiekcentrum leuk om even langs te gaan, Roermond bekijken en niet vergeten het Limburgs museum dat is zeker met kinderen ook leuk om eens langs te gaan.

Het park zelf, als je iets hebt en je gaat naar de receptie lossen ze direct op.

voor kinderen is het een ideaal park, zwembad is lekker warm en leuk om te zwemmen. speeltuintjes over het park. binnenspeeltuin ook aanwezig.

Enige nadeel als je muntthee bestelt, je betaalt 0.50 cent extra voor de honing.. dus eigen honing meenemen.

Wij hebben in de week niet alles kunnen ontdekken dus willen nog een keer terug.

Landal GreenParks

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal De Lommerbergen in Reuver, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal De Lommerbergen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.