Vakantiepark Landal De Lommerbergen

6.7Voldoende

• 7.6Activiteiten
  • 6.8Eetgelegenheden
  • 5.3Onderkomen

We hebben een aantal aanbieders voor Landal De Lommerbergen voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

Gezinspret in het Limburgse Reuver op Landal de Lommerbergen. Kinderen vermaken zich bij de Bollo club, in het zwemparadijs of in de speeltuinen. De huisjes mogen dan wat gedateerd zijn, ze zijn wel netjes en schoon. In de winter warm je je op bij de open haard. De natuur in en rondom dit park is prachtig. Een uitstapje naar Roermond is zo gemaakt.

1788 reviews over Vakantiepark Landal De Lommerbergen

• 9Jasper08-01-2020

Mooi park, waar flink wordt gerenoveerd

Mooi park! Huisje was net gerenoveerd en gemoderniseerd, was netjes, goed schoongemaakt en comfortabel, zoals dat ook bij andere Landal-parken is. In 2020 worden nog veel meer huisjes opgeknapt, zorg dus dat je een gemoderniseerd huisje boekt. Wij hadden goede bedden, een gloednieuwe badkamer met inloopdouche en een prima keukentje met inductieplaat en vaatwasser. Er zijn veel faciliteiten, een mooi en gezellig plaza met goede restaurants en uiteraard een leuk zwembad. Het park is niet zo massaal als CenterParcs en dus ook niet overprized. Omgeving is ook mooi. Kortom, dit park was een schot in de roos, we komen absoluut terug!

• 9Eetgelegenheden
    • 9Onderkomen

Gereisd met partner in januari 2020

• 4Maud07-01-2020

Geen aanrader

Als het verblijf je niks uit maakt en alleen voor het zwemmen gaat, is dit een prima vakantie park. Het huisje is zeer verouderd, jaren 80 gok ik. Schimmel in de badkamer en een op veel plekken tocht. Enkel glas waardoor de temperatuur snel zakt in het huisje. We waren met 16 mensen van 1 tot 65 jaar. Verdeeld in 4 verschillende huisjes. Elk huisje was er slecht aan toe.

• 4Activiteiten
    • 5Eetgelegenheden
    • 1Onderkomen

Gereisd met vrienden in januari 2020

• 7Eric & Ilona04-01-2020

Wederom weer aan onze verwachtingen voldoen!

Bij rechtstreekse reservering de keuze gemaakt welke huisje het beste bij ons zal passen, gezien wij een hond bij ons hebben en ik op moment slecht te been ben. Omdat wij trouwe klanten zijn (circa 20 keer geweest) mochten wij vroeg inchecken, wifi tegoed, waardebon en een bedankt kaart gehad. We worden gewaardeerd en dat voelt goed! Wij herkennen ons niet in de slechte ervaring van anderen. Wij weten wat we krijgen en daar is de prijs ook naar. Tussentijds houden wij ons huisje bij net als wij thuis ook doen. We leven graag in een schone omgeving en wij denken ook anderen mensen die na ons komen. De schoonmakers hebben beperkt tijd om alles weer aan kant te krijgen, want tenslotte willen de andere mensen het huisje zo snel mogelijk betreden. Ons betreft mogen ze de prijzen omhoog doen en meer handhaven zoals niet parkeren in het gazon (lijkt mij eigenlijk vanzelf sprekend)en met dat geld investeren in herontwikkeling van de woningen.

• 5Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden
    • 5Onderkomen

Gereisd met partner in december 2019

• 4Tim01-01-2020

Huisje was smerig.

Wij waren hier voor een weekend in een 2 persoons bungalow. Bungalow was smerig. Wij kwamen binnen, er lag nog gebruikt bestek op de salontafel. Koelkast zat nog vol met eten en was helemaal besmeurd. Ook was de eettafel niet schoongemaakt, lagen nog etensresten op. Beddengoed lag op een hoop, kussens op de grond. Er was hier totaal niet naar gekeken. Maar er lagen op het matras wel 2 zakjes met schone linnengoed. Het moet dus gezien zijn! Bij de receptie dit gemeld, receptie geeft aan hier niets mee te doen en dat we zelf CSU moesten bellen. Pardon? Dit is geen manier van klachten oplossen. Ook was er aangegeven dat het al te laat was, hierdoor kon er geen oplossing worden geboden. We hebben het huisje dus zelf schoon moeten maken.

• 4Onderkomen

Gereisd met partner in december 2019

• 2019
    4Anoniem26-12-2019

Verouderd, eten slecht en duur

Leuk voor kinderen. Park en huisjes sterk verouderd. Eten op het park duur.

• 2Eetgelegenheden
    • 2Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in december 2019

• 6Jma h24-12-2019

Erg jammer !!!!

Prima park , alleen jammer dat huisje waar wij inzaten vies was . Vloer was smerig, badkamer zaten spinnenwebben , dakraam van badkamer zaten meer schimmels dan in het Bos staan . Het park is zogenaamd auto vrij , dat de invalide mensen de auto voor de deur mogen staan is normaal, maar er stonden hier 10 tallen auto's en berdrijfsbusjes op het park. Die ook verplaatst waren en tegen de avond weer gewoon voor de deur stonden. De plaza daar tegen is wel goed en mooi . Volgende keer toch weer maar naar C.P .

• 8Eetgelegenheden
    • 2Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in december 2019

• 8Renilde19-11-2019

Voor herhaling vatbaar

Heel aangenaam verblijf in een comfortabele, praktisch ingedeelde bungalow. Mooie kleurkeuze, goed keukenmateriaal, snel te verwarmen. Zwembad OK, maar met grotere kinderen ga je eerder wandelen of naar Roermond outlet. Met overzetboot Maas over gestoken, knooppuntenwandelingen gemaakt, jongens zich met step uitgeleefd op het skateparkje dicht bij het domein, ijsjessalon Clevers ontdekt, genoten van de herfstkleuren en van de ongelooflijk nette dorpjes in de buurt. Nee, wij zeuren niet over dat ene spinnenweb in de hoek...

• 8Onderkomen

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 7Fam. Hage09-11-2019

Prima park voor jonge gezinnen, iets gedateerd.

Een weekend Lommerbergen. Bij aankomst netjes te woord gestaan door de receptie. Onze hond zou meegaan maar deze was helaas een paar dagen voor ons bezoek overleden. De huisdierentoeslag kregen we direct terug.

Met de auto het park op om uit te laden. Het huisje wat wij hadden was geschakeld 4B met een twee persoonsbed en een stapelbed voor de kinderen van 12 en 15. De bedden zijn prima al is het stapelbed voor een 15 jarige van bijna 190 wel aan de kleine kant en kraakt het bed tijdens draaien.

Het huisje gedateerd maar prima te doen als je genoegen neemt met minder luxe. Ook was het huisje schoon te noemen wat we in andere Landal parken weleens anders hebben ervaren. Het zwembad is mooi maar voor tieners iet minder uitdagend. De speelhal maakt veel goed. Het ontbijt van “de steeds” is goed en ruime keuze.

Conclussie mooi park voor jonge gezinnen, voor tieners minder deze hebben meer uitdaging nodig.

• 7Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in november 2019

• 5Rob02-11-2019

De glijbaan was echt top. Hij ging niet te snel en was prefect ook voor mijn dochter. Ook de frietjes waren erg lekker. Echt n topdag gehad!!!!

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 5Sterwil30-10-2019

Enorme teleurstelling.....

We wisten dat de huisjes gedateerd zijn, maar dat vinden we niet erg. Als ze maar schoon zijn. En laat dat nu net het probleem zijn. Dit hebben we nog nooit meegemaakt. Op vrijdagavond na aankomst meteen foto's gemaakt. Omdat het avond was hebben we de slaapkamers zo goed als het ging zelf schoongemaakt. Zaterdagochtend een melding gedaan bij de receptie. Er kon pas maandagochtend een schoonmaker komen! Wederom zelf aan de slag gegaan. De slaapkamers waren echter zo schimmelig en vochtig dat twee van onze gezinsleden klachten kregen. We zijn halverwege de week naar huis gegaan. Zeer teleurgesteld. Het zwembad is prima en ook in de omgeving zijn veel leuke dingen te doen. Outlet shopping Roermond, Mind Mysterie in Horst en het drielandenpunt met doolhof in Vaals. Zodra de huisjes gerenoveerd zijn, zal het weer een fijn park zijn. Maar voorlopig voor ons geen Landal meer!

• 8Eetgelegenheden
    • 1Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

113 tips over Vakantiepark Landal De Lommerbergen

• Olaf, 25-06-2014

Zeker aan te bevelen om de landal paspoortjes in te laten vullen.

• Fam. Nijs, 06-06-2014

Speeltuintjes en midgetgolf leuk. Een uitstap tip voor de kindjes op een zonnige middag in mei of juni: Aardbeienland in Horst.

• tamara, 07-01-2014

Reserveer wel als je wat wilt doen met de kids. Want anders sta je daar met een zeer beteuterd kind die niet meer mee mag doen omdat het vol is.

64 vragen over Vakantiepark Landal De Lommerbergen

• LF van den Haak, 04-05-2019

2 persoonshuisje

Is het 2 persoons huisje gedateerd of is het gerenoveerd? En zit er een vriesvak in de koelkast. Is er een senseo of gewoon koffiezetapparaat?

J., 23-07-2019

Ze worden gerenoveerd, zit een vriesvakje in de koelkast, gewoon koffieapparaat of senseo ligt welk type je neemt

• Milou, 02-05-2019

Wasmachine

Zit er een wasmachine in de huisjes?

Jolanda, 23-07-2019

Nee😁 zo een luxe,welk park heeft dat wel?

• familie van den Berg, 26-12-2018

ontbijtbuffet

Graag zou ik willen weten of het ontbijtbuffet aan te bevelen is. Wat is er allemaal aanwezig? Wij hebben laatst het dinerbuffet gedaan, dat viel enorm tegen. (lauw, geen smaak en niet vers)

Bedankt voor de reactie

Vakantiepark info

• BBQToegestaan

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad
  • WaterparkAanwezig

• Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• Gratis wifiGehele hotel